mindcircus
Περιβόητο μέλος


Εσείς σκέφτεστε για τη μετατροπή;
Την έχετε κάνει;
Παρουσιάζονται προβλήματα;
Πιο ειδικά, υπάρχει περίπτωση με τη μετατροπή, μείωση της απόδοσης;
Χρησιμοποιείς το υγραέριο κι αφού σου τελειώσει, μόνο τότε το γυρνάς σε βενζίνη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Μήπως τελικά δεν αξίζει και φτάσουμε στα ίδια όπως σήμερα με τη βενζίνη μέσα σε 4-5 χρόνια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος



Γενικά αν κάνεις πάνω από 10000 το χρόνο και σκέφτεσαι να κρατήσεις το αμάξι μια 5ετία, μάλλον συμφέρει αλλά πάλι οριακά. Εγώ φοβάμαι τις ρυθμίσεις του κινητήρα. Αν και τα συστήματα είναι εντελώς ανεξάρτητα δεν έχω εμπιστοσύνη σε κάτι που δεν είναι μαμίσιο.
Λέω καλύτερα να περιμένω τα ηλεκτρικά. 8)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αυτό που θα θελα να δω είναι πόση είναι η πραγματικη εξοικονόμηση σε σχέση με την καύση βενζίνης. Γιατί ένα γέμισμα υγραερίου σίγουρα δεν αποδίδει όσο ένα γέμισμα βενζίνης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος


Μόνο η Φίατ νομίζω βγάζει από το εργοστάσιο αμάξια με εγκατάσταση για υγραέριο.
Αυτό που θα θελα να δω είναι πόση είναι η πραγματικη εξοικονόμηση σε σχέση με την καύση βενζίνης. Γιατί ένα γέμισμα υγραερίου σίγουρα δεν αποδίδει όσο ένα γέμισμα βενζίνης.
Το Subaru Forester έχει μαμίσιο υγραέριο. Είναι καλή λύση, στα 20.000km κάνεις απόσβεση (με σημερινές τιμές).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


θα το επαιρνα..
αλλιως ολα τ αλλα φορολογουνται..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hns77
Νεοφερμένο μέλος


Έχω την εντύπωση ότι και το υγραέριο ημίμετρο είναι, εφόσον και αυτό δε θα είναι άφθονο κάποια στιγμή!
Γι' αυτό και πρέπει να βρεθούν ρηξικέλευθες εναλλακτικές μορφές ενέργειας, οι οποίες δε θα απειλούνται από κορεσμό χρήσης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


εχω βαλει σε peugeot 406 του 97 1600 παρακαλω..
και παει αψογα,,καμια μυρωδια
το μονο μειον ειναι οτι κλωτσαει καπως πιο πολυ στην οδηγηση,,λιγο πιο νευρικο στην οδηγηση απο τη βενζινη
με καλο υγραεριο coral βασικα..-με καλο αεριο εχει και δυναμη,,αλλιως ειναι ψοφιο)
κανεις 460 χλμ με 42 λιτρα,, ,87 η τιμη λιτρου
52 λιτρα το ντεποζιτο στη ρεζερβα..
μια χαρα πολυ οικονομια
πολλα αυτοκινητα βαζουν..που δεν φαινεται..
με ενα χιλιαρικο κανετε αν οχι 50% οικονομια..
πες 40
και οσο σε πιο καινουριο βαλεις,,τοσο περισσοτρη οικονομια..λογω μηχανης
επισης στα μικροτερα αυτοκινητα πρεπει να κανεις περισσοτερα χλμ για αποσβεση..
βαλτε ανετα παιδια..
ανετα..
ολα ειναι εξαιρετικα τυποποιημενα και ασφαλη πια..σε ατυχημα πχ κλεινει το αεριο,,ενω η βανζινη οχι..
πιο ασφαλες ειναι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


ολα ειναι εξαιρετικα τυποποιημενα και ασφαλη πια..σε ατυχημα πχ κλεινει το αεριο,,ενω η βανζινη οχι..
πιο ασφαλες ειναι..
Φοβάμαι πως το άμεσο μέλλον θα κάνουν πιο ακριβό το αέριο οπότε ίσως συμφέρει η αγορά ενός μοντέλου diesel. Το κακό με το αέριο είναι ότι σου περιορίζει κατά πολυ τον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου.
Πόσο σου πήγε η μετατροπή ; (1500 ευρώ τα θεωρώ πολλα για μικρό αμάξι)
Από ότι ξέρω μπορείς να χρησιμοποιείς και βετζίνη (εχει διπλό αποθηκευτικό χώρο το τουτου κσι ειδικό διακόπτης εκίνησης).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


κοιτα,,αυτα σκεφτομουν και γω,,ως πολυ δυσπιστος..και για θεμα ασφαλειας κλπΦοβάμαι πως το άμεσο μέλλον θα κάνουν πιο ακριβό το αέριο οπότε ίσως συμφέρει η αγορά ενός μοντέλου diesel. Το κακό με το αέριο είναι ότι σου περιορίζει κατά πολυ τον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου.
το υγραεριο ειναι προπανιο βουτανιο,,βασικα η σαβουρα απο τα εργοστασια πετρελαιου..
παντα φτηνο θα ειναι..και φυσικα οσο θα υπαρχει ντιζελ κλπ
η ευρωπη κλπ παει προς αερια καυσιμα φυσικο αεριο και υγραεριο για οικονομικους λογους και οικολογικους,,λιγοτερα καυσαρια κλπ
υπαρχει ευρωπαικη δευσμεσυ ηοτι θα ειναι παντα στο μισο της βενζινης
επισης η ρεζερβα μπηκε ακριβως στο βαθουλωμα της ρεζερβας μεσα στο πορτ μπαγκαζ,,κανενας χωρος δεν χαθηκε,,αφου η ρεζερβα ηταν παντα αχρηστη,αφου τα καινουρια λαστιχα δεν σκανε πια,,χανουν λιγο λιγο
1050 ευρω για 1600 αμαξι με ουρα κανονικο,μεγαλο..Πόσο σου πήγε η μετατροπή ; (1500 ευρώ τα θεωρώ πολλα για μικρό αμάξι)
εχει ενα πλαστικο κουμπι,,στο ταμπλο,,που εχει δυο λαμπακια,, gas και pet ξεκιναει με pet βενζινη δηλαδη,και μολις φτασει η μηχανη τους 36 βαθμους ή περιπου,,αλλαζει σε αεριο και αναβει το gas..εχει διπλό αποθηκευτικό χώρο το τουτου κσι ειδικό διακόπτης εκίνησης).
το κουμπι αλλαγης δεν το πατας καν,,
και εχει πλαι κατι λαμπακια για τη σταθμη του αεριου,,οχι τοσο ακριβη
το diesel αυτοκινητο ειναι ακριβο..
αλλα εχει μεγαλυτερη δυναμη..
η ουσια ειναι οτι ειναι η ιδανικη λυση για καθε βενζινοκινητο αυτοκινητο
εδω λενε τα παντα,,
ολο καινουρια βαζουν,,και πολλα εχουν την τρυπα πλαι στης βενζινης και ετσι ουτε ξερεις τι καινε..
και τωρα το καλοκαιρι που κανει ζεστη,απλα αφηνουμε 10 λιτρα περιπου αδειο το δοχειο,,για ασφαλεια,,αν ομως το παραγεμισουμε,,θα βγαλει αεριο απο τη βαλβιδα ασφαλειας,,
η πλακα ειναι,,οτι τα λαδια της μηχανης ειναι ξανθα σαν να τα πρωτοεβαλα..ακαυτα τελειως..
αυτος που το εβαλε μας εδωσε εγγυηση,,και στα 1500 χλμ το ρυθμισε κιολας..για να τραβαει περισσοτερο καταναλωση κλπ..
αλλα τεραστια διαφορα παιζει το καυσιμο,,αν δεν βαλεις καλο αεριο,,παει σαν ψοφιο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Τι πληρωσες για τη μετατροπη;
εντιτ- οκ ειδα το παρακατω ποστ σου- 1050
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


αυτο αναρωτιομουν και εγωΥπαρχει περιπτωση να φτασουν σε ιδιες τιμες ποτε γκαζι με βενζινη; Ρωτω για το κομματι της αποσβεσης
αλλα πρακτικα ειναι απιστευτο.
το lpg υγραεριο δηλαδη,,παντα μιση τιμη θα ειναι απο τη βενζινη
γιατι εκ φυσεως ειναι φθηνοτερο..
βασικα ειναι σαν τα καυσαερια που βλεπουμε στις κορυφες των εργοστασιων καυσιμων..
οποτε συμφερει απο πολλες αποψεις να παραμεινει φτηνο...
ψαχτο κιολας..αλλα μου φαινεται απιστευτο..
και πρατηρια υγραεριου ξεφυτρωνουν παντου..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.