[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι αυτό ακριβώς θέλουμε. Θέλουμε τα όπλα να είναι συγκεντρωμένα σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων που λέγεται αστυνομία, για την οποία θα έχω εγγυήσεις πως θα έχει περάσει σωστή εκπαίδευση, θα ξέρει πώς να χρησιμοποιήσει όπλο, κάτω από ποιες περιπτώσεις μπορεί να το χρησιμοποιήσει και θα έχει ΛΟΓΟ να το χρειαστεί κάπου. Και αν κάποιος άλλος θέλει να βγάλει άδεια για όπλο να ξέρω πως για να το έχει θα έχει περάσει 150 ελέγχους και τεστ ώστε να μην υπάρχουν ατυχήματα ή το πάρει και ξεσπάσει σε κανέναν λάθος άνθρωπο.

Το τελευταίο που θέλω είναι να δω διαταραγμένους τρελιάρηδες να μπουκάρουν σε σχολεία και νοσοκομεία και να ξεκληρίζουν κόσμο, όπως στις ΗΠΑ. Μα το ότι θα έβλεπα κόσμο να υπερασπίζεται και την οπλοφορία δε το περίμενα.. τι να πω.

όσο για τη σύγκριση μεταξύ ενός όπλου με ...τη χλωρίνη κανένα σχόλιο πραγματικά

:D Και ποιος σου δίνει τις εγγυήσεις ότι η αστυνομία και ο στρατός δεν θα στρέψουν τα όπλα τους επάνω σου? Μα φυσικά το κράτος! Μου θυμίζει το επιχείρημα της βίβλου, πως ξέρουμε ότι η βίβλος είναι αληθινή? Επειδή το λέει η βίβλος. Και φυσικά δεν έχουμε κανένα παράδειγμα στην παγκόσμια ιστορία όπου ένα κρατικό μονοπώλιο έστρεψε τα όπλα προς τα μέσα (χούντα :whistle:). Το ειρωνικό επίσης είναι πως η αστυνομία ήδη έχει στρέψει τα όπλα προς τα μέσα, δοκίμασε να μην πλρηρώσεις φόρους για να δεις ποιον προστατεύει η ΕΛΑΣ για παράδειγμα. Αλλά σαν καλοί Στοκχολμοσυνδρομίτες θέλουμε να δόσουμε όλο και μεγαλύτερη δύναμη στους δυνάστες μας.

Εγώ ξέρεις τι δεν καταλαβαίνω? Στην Γαλλία όπου απαγορεύονται τα όπλα πως ρε γαμώτο αυτοί οι διαταρεγμένοι τρελιάρηδες του ISIS κατάφεραν να βρουν όπλα? Ή οι πυρίνες στην Ελλάδα? Δεν εξηγείτε αυτό το πράγμα.

Όσο για τη χλωρίνη ρίξε λίγο ξίδι μέσα σε ένα ποτήρι χλωρίνη και βάλτο στο δωμάτιο που κοιμάσαι και θα συνεχίσεις να κοιμάσε για αρκετούς αιώνες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Αφού ρε μπήκαν στη χώρα παράνομα, χωρίς χαρτιά κ.λπ. πως θες να τους αποκαλούμε "νομιμομετανάστες";!:rofl:
Μπήκαν λαθραία γι' αυτό αποκαλούνται "λαθρομετανάστες", δεν είναι βρισιά...
Όσο για την άλλη κατηγορία, θα ήμουν πιο "κομψός" αν πρώτα δε μου είχαν ρημάξει το φράκτη του μαγαζιού μου και τον υποσταθμό της Δ.Ε.Η. καμιά 50ρια φορές!Επέτρεψε μου λοιπόν να τους αποκαλώ ΓΥΦΤΟΥΣ, γιατί τους αξίζει...

Απάντηση δε μου έδωσες όπως ήταν αναμενόμενο, γι' αυτό θα σου απαντήσω εγώ...τράβα βγάλε ΕΝΑ € με τον ιδρώτα σου, δώσ' το σε κάποιο συμπολίτη σου που σου ρήμαξε την περιουσία ή το βιωτικό επίπεδο (απ' το ΥΣΤΕΡΗΜΑ σου όμως, όχι να του δώσεις 1€ να έχεις από πίσω ένα κάρο λεφτά για να βγάλεις το μήνα και να το παίζεις φιλεύσπλαχνος) και μετά κάνε κριτική στον οποιονδήποτε!

Ανδρέα, πριν από καμιά 5-6 χρόνια (όταν ακόμη υπήρχαν δυνατότητες να βγει το κάρο από τη λάσπη) μιλούσα για περιπτώσεις όπως π.χ. του καστανά κι έλεγα ότι πρέπει να σταματήσουν τα "μαύρα", να κόβουν όλοι αποδείξεις κ.λπ.

Αλλά πραγματικά, εδώ που φτάσαμε ο μόνος τρόπος να αλλάξει κάτι είναι να σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε όσο αυτό είναι δυνατό!
Είμαστε σε σημείο που πραγματικά ούτε 1€ από αυτά που πληρώνουμε δεν πιάνει τόπο, οι φόροι μας συνεχώς αυξάνονται ενώ η ποιότητα των υπηρεσιών του κράτους προς εμάς μειώνεται ραγδαία!
Τα λεφτά μας πάνε είτε στα δανεικά και τους τόκους του κράτους, είτε σε "δωράκια" της εκάστοτε κυβέρνησης σε προεκλογική περίοδο (διορισμοί κ.λπ.)...

Σήμερα λοιπόν αν με ρωτήσεις θα σου πω "αν μπορείς να δουλέψεις και να βγάζεις μαύρα λεφτά χωρίς να σε κάνουν τσακωτό ΚΑΝ' ΤΟ, μαζί σου"...
Και πράγματι, η μέρα που αυτοί που δεν πληρώνουν θα γίνουν περισσότεροι απ' αυτούς που πληρώνουν θα είναι η μέρα που θα καταρρεύσει (θέλει δε θέλει) το όλο σάπιο οικοδόμημα...

Από την μια απορρίπτεις τους αστικούς νόμους περί φορολογίας και από την άλλη τους δέχεσαι όταν η συζήτηση πάει στο μεταναστευτικό. Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Εγώ συμφωνώ μαζί σου μην πληρώσεις. Αυτό που και εσύ ως μικροαστός βέβαια πρέπει να καταλάβεις είναι ότι για να ανταπεξέλθουμε ως κοινωνία χωρίς απώλιες κάποιος πρέπει να πληρώσει. Την κρίση πρέπει να την πληρώσουν αυτοί που μέχρι τώρα ευνοούνται από αυτήν. Η πλουτοκρατία. Εξάλλου από την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων θα έχεις και εσύ όφελος μακροπρόθεσμα. Αλλά στο ότι οι μετανάστες ως άνθρωποι δικαιούνται δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη θα έπρεπε όλοι οι στοιχειωδώς πολιτισμένοι άνθρωποι να είμαστε κάθετοι. Απορώ που συζητάμε κάτι τέτοιο ακόμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Αυτό που και εσύ ως μικροαστός βέβαια πρέπει να καταλάβεις είναι ότι για να ανταπεξέλθουμε ως κοινωνία χωρίς απώλιες κάποιος πρέπει να πληρώσει. Την κρίση πρέπει να την πληρώσουν αυτοί που μέχρι τώρα ευνοούνται από αυτήν. Η πλουτοκρατία.

Δηλαδή εγώ ως μισθωτός ανήκω στην "πλουτοκρατία" έτσι;:rofl:

Αν οι λαθρομετανάστες θέλουν δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και δεν έχουν χρήματα να προσφέρουν εθελοντική εργασία στους δήμους που τους φιλοξενούν, ως αντίτιμο...
Αν οι γύφτοι θέλουν να ανέβουν στην εκτίμηση των υπολοίπων να σταματήσουν να κλέβουν, να βγάζουν τίμια το ψωμί τους και να συνεισφέρουν οικονομικά στο σύνολο όπως όλοι οι υπόλοιποι...
Και τέλος, αν εσύ θεωρείς την δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη "ανθρώπινο δικαίωμα" και όχι ΠΡΟΝΟΜΙΟ τότε να αλλάξεις πλευρό, να ξυρίσεις το μούσι και να προσαρμοστείς στην κοινωνία της οποίας είσαι μέλος...θέλοντας και μη, όταν τα λεφτά από το σπίτι τελειώσουν θα το κάνεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Δηλαδή εγώ ως μισθωτός ανήκω στην "πλουτοκρατία" έτσι;:rofl:

Αν οι λαθρομετανάστες θέλουν δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και δεν έχουν χρήματα να προσφέρουν εθελοντική εργασία στους δήμους που τους φιλοξενούν, ως αντίτιμο...
Αν οι γύφτοι θέλουν να ανέβουν στην εκτίμηση των υπολοίπων να σταματήσουν να κλέβουν, να βγάζουν τίμια το ψωμί τους και να συνεισφέρουν οικονομικά στο σύνολο όπως όλοι οι υπόλοιποι...
Και τέλος, αν εσύ θεωρείς την δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη "ανθρώπινο δικαίωμα" και όχι ΠΡΟΝΟΜΙΟ τότε να αλλάξεις πλευρό, να ξυρίσεις το μούσι και να προσαρμοστείς στην κοινωνία της οποίας είσαι μέλος...θέλοντας και μη, όταν τα λεφτά από το σπίτι τελειώσουν θα το κάνεις!

Αυτό κατάλαβες; Ως μικρομεσαίος επιχειρηματίας(αν έχω καταλάβει σωστά) ανήκεις στην μικροαστική τάξη. Όταν μιλάω για πλουτοκρατία μιλάω για το μεγάλο κεφάλαιο(ΣΕΒ, εφοπλιστές κ.λπ) και τους μονοπωλιακούς ομίλους από τους οποίους και εσύ υφίστασαι εκμετάλλευση. Αυτοί πρέπει να πληρώσουν.
Οι μετανάστες δικαιούνται δωρέαν στέγαση ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και έμμισθη δουλειά με πλήρη δικαιώματα. Ανάγκες υπάρχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Καταρχας, δεν νομιζω να πιστευεις οτι παρομοιο δεν ισχυει και για αριστερους. Προφανως δεν ειναι ολοι παναγιες παρθενες, αλλα οπως ειπα και πριν τα κρατη εχουν και μια δυναμικη, δεν θα κανει ενα ατομο ενα complete 180 στις πολιτικες σε λιγο χρονικο διαστημα. Αλλα το να μου λες οτι οι φιλελευθεροι εκπροσωπουνται απο ατομα που δεν εχουν καν φιλελευθερες οικονομικες πολιτικες ειναι σαν να σου λεω πως η αριστερα εκπροσωπειται απο την οριτζιναλ συριζα που ειχε απο το κατακαθι του πασοκ μεχρι θεομουρλους μαοιστες.

Ναι, όσο κι αν σου ακούγεται περίεργο το ίδιο πιστεύω και για τους αριστερούς. Η αριστερά σήμερα εκπροσωπείται σε ένα βαθμό και από το ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα το πόσοι μαοϊκοί ή μαρξιστές μπορεί να έχουν απομείνει πλέον δεν το ξέρω, αλλά η γνώμη μου είναι πως αν δεν βρισκόμασταν σε τέτοια συγκυρία και δεν ήταν υποχρεωμένοι να συγκυβερνήσουν με ένα καμμένο θα ήταν κάπως πιο εμφανές.

Προσωπικά δεν είμαι από αυτούς που με αν κάποιος που τυχαίνει να βρεθεί για πρώτη φορά σε θέση εξουσίας αλλάξει ρητορική, τρέχουν να του κολλήσουν επίθετα. Και αυτό είναι κάτι που γίνεται συντεταγμένα δε γίνεται πάντα να είναι θέμα του πολιτικού, είναι κυρίως θέμα ιδεολογίας. Καλά όταν είσαι στο 1% και μπορείς να λες ό,τι θες αλλά αν έρθει η στιγμή που η γνώμη σου θα μετρήσει ίσως ξανασκεφτείς κάποια πράγματα. Όσοι ακολουθούν τέτοιες λογικές δεν καταλαβαίνουν πως υποσκάπτουν την ίδια τους τη πολιτική ιδεολογία έτσι.

Για την οπλοκατοχη σου απαντησε ο Ξεχασμενος και συμφωνω μαζι του.
Το να μου δινεις παραδειγματα απο την Ελλαδα δεν εχει και πολυ νοημα, στην ελευθερη αγορα δεν θα επιβιωναν οι ελληναρες "επιχειρηματιες" που προσλαμβανουν φιλους και συγγενεις χωρις προσοντα γιατι δεν θα μπορουσαν να ανταγωνιστουν τις αξιοκρατικες επιχειρησεις και θα χρεοκοπουσαν. Αυτη ειναι η ουσια, το αποτελεσμα και η επιπτωση της διαφθορας στον ιδιωτικο τομεα ειναι πολυ πιο αμεσα και ακραια σε αυτους που την εφαρμοζουν, χωρις να επηρεαζουν τους υπολοιπους, κατι που δεν ισχυει για το κρατος. Η σημερινη κατασταση δεν εχει να κανει με την διαφθορα του ιδιωτικου τομε, αλλα ειναι συνεπεια της διαφθορας του δημοσιου. Αν στα καλα καθουμενα εφαρμοζε ενας εργοδοτης αυτα που λες, στην ελευθερη αγορα θα σηκονονταν οι εργαζομενοι και θα πηγαιναν στους ανταγωνιστες.
Οταν χειραγωγει καποιος το κρατος εχει σκοπο να του αυξησει δυναμη για να μπορει να επιβαλει νομοθεσια η καποια μορφη παρεμβατισμου υπερ του. Τα μεσα καταστολης που λες εσυ υπαρχουν για να επιβαλλονται υπερ καποιου και ειναι η ουσια αυτου που λεω: να σταματησει να μπλεκεται το κρατος ωστε να επιβαλλεται αυτος που το στηριξε και να επικρατει ο καλυτερος. Στις σκουριες για παραδειγμα, θα μπορουσε να ερθει καποιος που ηταν πιο οκολογικα ευαισθητος.

Έχω ξανά πει πως όταν υπάρχει διαφθορά υπάρχει παντού. Κι αυτό γιατί τα αίτια είναι γενικευμένα και το πρόβλημα είναι κοινό, αφορά το σύνολο της κοινωνίας. Δε γίνεται σε μια χώρα οι μισές επιχειρήσεις να είναι υγιείς και οι μισές όχι, γιατί σε τέτοια περίπτωση όπως λες κι εσύ τα πράγματα θα ήταν απλά.
Και η ένταξή μας στην ΕΕ πιστεύω πως βοήθησε σε αυτό. Καλομάθαμε με τις διακρατικές συμφωνίες περί εμπορίου και δε μάθαμε να ανταγωνιζόμαστε τους απ' έξω.

Εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω τι εννοείς με το "έχει σκοπό να του αυξήσει τη δύναμη". Όταν ψηφίζεται ένας νόμος που να φωτογραφίζει έναν επιχειρηματία ποια δύναμη ενισχύεται; Όταν οι πολιτικοί παίρνουν μίζες για να αγοράζουν υποβρύχια που γέρνουν ποια δύναμη ενισχύεται; Ό,τι δύναμη είχε τότε το κράτος έχει και τώρα, απλά στη προκειμένη χρησιμοποιεί τα μέσα που ήδη διαθέτει για να εξυπηρετήσει διαφορετικά συμφέροντα από αυτά που έπρεπε.

Μα δεν μιλας ορθολογικα, συναισθηματισμοι και ηθικολογιες συνεχεια. Για να παρεις οτι αποφασεις θες πρεπει να εισαι ιδεαλιστης γιατι μπορεσες και κολλησες στο μυαλο σου 5-6 εννοιες που ακουγονται ωραια, ρεαλιστικα αυτο δεν πολυγινεται, χωρις φυσικα να αποκλειω χαζομαρες η λαθη. Απο αυτα που διαβασες, ποια ειναι η ιδεολογια μου δηλαδη?
Οι χωρες δεν θελουν τις οικονομικες συνεπειες να φορτωνονται μεταναστες, δεν μιλησα για αδυναμια ποτε, μονο για αρνητικες δημοσιονομικες συνεπειες που θα πληρωσουν ολοι. Και αυτος ειναι ο λογος που προτεινω την ιδιωτικη προτωβουλια, να πληρωνουν αυτοι που ενδιαφερονται. Οσο περιεργο και να σου ακουγεται το "δεν θελω" ειναι μια χαρα δικαιολογια, δεν υπαρχει πουθενα καμια υποχρεωση και δεν εχει καμα σχεση με δικαωματα - απο ποτε εγιναν δικαιωμα τα free benefits? Ακομα και η καφριλα δεν εχει να κανει με αρνηση δικαιωματων. Τα βασικα δικαιωματα των προσφυγων ικανοποιουνται και στις γυρω χωρες, δεν χρειαζεται να περασουν την μεσογειο.
Υπαρχει και διαφορα στο δεν μπορω και στις δικαιολογιες, για καποιον που χτυπιεται τοσο πολυ για αυτο το θεμα, το "δεν μπορω" πρεπει να χρησιμοποιειται οταν εισαι παμφτωχος και δεν μπορεις να προσφερεις ουτε την εθελοντικη σου εργασια.
Ειναι λογικο οι τριγυρω χωρες να εχουν πιο πολλους προσφυγες γιατι απλα ειναι διπλα. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να παραπονιεσαι και για το οτι η Ιαπωνια δεν παιρνει προσφυγες. Το θεμα ειναι οτι δεν ζουν στις ιδιες συνθηκες οπως στην Ευρωπη. Και μιας και επιασες το θεμα των χωρων που δεχονται προσφυγες, γιατι ποτε δεν αναφερεσαι στις πλουσιες χωρες της Αραβικης χερσονησου, που στο κατω κατω κιολας επειδη ειναι Wahhabists χρηματοδοτουν τον θρησκευτικο εξτρεμισμο και ευθυνονται σε τεραστιο βαθμο για την Συρια? Self-loathing white guilt syndrome?

Μα πού τους είδες τους συναισθηματισμούς μιλάμε σοβαρά τώρα; Είναι συναισθηματισμός να δεχτείς πως όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να είναι ίσοι στα μάτια της πολιτείας; Είναι συναισθηματισμός να πιστεύεις σε κάποια θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα όπως η ζωή, η εργασία και η αξιοπρέπεια;

Σου εξήγησα γιατί τέτοια πολιτικά ζητήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται συλλογικά. Γιατί πρόκειται για αμιγώς πολιτικό ζήτημα. Σαν να μου λες πως η αντιμετώπιση του ISIS είναι θέμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας κι όχι συνεννόησης μεταξύ κυβερνήσεων.

Μου βρίσκεις πάτημα στις γύρω χώρες, πολύ βολικό δε λέω. Αν αυτές οι γύρω χώρες φέρονταν το ίδιο κάφρικα με μερικές ευρωπαΪκές και έχτιζαν ηλεκτροφόρους φράκτες τι θα γινόταν μπορείτε να φανταστείτε;
Φυσικά και έχουν ευθύνες και οι Αραβικές χώρες που αναφέρεις. Αλλά προσωπικά ως Έλληνας και Ευρωπαίος πολίτης πρώτα θα κοιτάξω να κάνω μια κριτική στα του οίκου μου και μετά θα πάω να κουνίσω το δάχτυλο και αλλού. Επίσης γνώμη μου είναι πως οι πρώτες χώρες που θα έπρεπε να μεριμνήσουν είναι όσες ευθύνονται άμεσα. Αυτές είναι η Ευρώπη, η Ρωσία και οι ΗΠΑ που στέλνουν αεροπλάνα και όπλα, οι χώρες της Β.Αφρικής που στέλνουν μαχητές στο πλευρό του ISIS, και η Τουρκία και η Σ.Αραβία που τους χρηματοδοτεί. Ας κοιτάξουμε αυτές κι ας αφήσουμε τις Ιαπωνίες στην άκρη.

Και τέλος δε μιλάμε για free benefits. Αν προσφέρεις δουλειά, και ομαλή ενσωμάτωση σε κανέναν από αυτούς δε νομίζω να σου πει κανείς όχι. Το μόνο που θέλουν είναι μια ευκαιρεία σε μια υγιή ζωή, την ίδια που έχει και κάθε άλλος πολίτης εκείνης της χώρας. Δεν είναι επαίτες το ξανά λέω.

:D Και ποιος σου δίνει τις εγγυήσεις ότι η αστυνομία και ο στρατός δεν θα στρέψουν τα όπλα τους επάνω σου? Μα φυσικά το κράτος! Μου θυμίζει το επιχείρημα της βίβλου, πως ξέρουμε ότι η βίβλος είναι αληθινή? Επειδή το λέει η βίβλος. Και φυσικά δεν έχουμε κανένα παράδειγμα στην παγκόσμια ιστορία όπου ένα κρατικό μονοπώλιο έστρεψε τα όπλα προς τα μέσα (χούντα :whistle:). Το ειρωνικό επίσης είναι πως η αστυνομία ήδη έχει στρέψει τα όπλα προς τα μέσα, δοκίμασε να μην πλρηρώσεις φόρους για να δεις ποιον προστατεύει η ΕΛΑΣ για παράδειγμα. Αλλά σαν καλοί Στοκχολμοσυνδρομίτες θέλουμε να δόσουμε όλο και μεγαλύτερη δύναμη στους δυνάστες μας.

Εγώ ξέρεις τι δεν καταλαβαίνω? Στην Γαλλία όπου απαγορεύονται τα όπλα πως ρε γαμώτο αυτοί οι διαταρεγμένοι τρελιάρηδες του ISIS κατάφεραν να βρουν όπλα? Ή οι πυρίνες στην Ελλάδα? Δεν εξηγείτε αυτό το πράγμα.

Όσο για τη χλωρίνη ρίξε λίγο ξίδι μέσα σε ένα ποτήρι χλωρίνη και βάλτο στο δωμάτιο που κοιμάσαι και θα συνεχίσεις να κοιμάσε για αρκετούς αιώνες.

Νομίζω πως μπορείς να μαντέψεις την απάντηση σε αυτό. Αυτό που λες μπορεί να ειπωθεί για τα πάντα. Για ό,τι και να κάνεις θες να υπάρχει μια αρχή που θα μπορεί να σου εγγυηθεί κάποια πράγματα σε σχέση πάντα με την υπόλοιπη κοινωνία. Όταν πας σε μια τράπεζα δεν της εμπιστεύεσαι τις οικονομίες σου με αντάλλαγμα τη εγγύηση πως θα παραμείνουν ασφαλείς και εντός πληθωρισμού; Ε κι εκεί η ίδια η τράπεζα είναι η εγγύηση.

Φυσικά κι εδώ δεν είναι τόσο απλό καθώς ξέρεις από πριν πως το κάθε τι ακολουθεί από κάτω κάποιους κανόνες. Όπως και με την τράπεζα έτσι και με την αστυνομία ξέρεις πως λειτουργεί, πως σαν πολίτης έχεις κάποια συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως και οι αστυνομικοί με τη σειρά τους έχουν κάποιες αρμοδιότητες και κάποια όρια στο τι μπορεί να κάνουν. Ξέρεις επίσης πως αστυνομικός δε γίνεται όποιος να ναι αλλά περνά από ελέγχους και εκπαίδευση. Επίσης αν διαπιστώσεις κάποια αυθαιρεσία ξέρεις πως υπάρχουν φορείς στους οποίους μπορείς να απευθυνθείς και συγκεκριμενες διαδικασίες και ποινές που εφαρμόζονται από κει κι έπειτα. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα μπορεί να μας πει τη γνώμη του κι ο gaspar που τον βλέπω ενεργό εδώ πέρα. Όλα αυτά από μόνα τους αποτελούν νομίζω μια πολύ καλή εγγύηση για την ασφάλειά σου, που να μην απαιτούν από σένα να αγοράσεις ένα Glock και να το παίζεις Counter Strike για να νιώθεις ασφαλής.

Επίσης μου συγκρίνεις τη Γαλλία όπου κάποιοι οργανωμένοι κακοποιοί με διασυνδέσεις βρήκαν όπλα στη μαύρη αγορά και πραγματοποίησαν μια καλοσχεδιασμένη επιχείρηση, με τις ΗΠΑ όπου κάθε 2 μήνες καβατζώνει το κάθε σκασμένο το αυτόματο του μπαμπά και πάει σχολείο και γαζώνει τους πάντες. Είναι πολύ πίσω βλέπεις και οι Αμερικανοί δε ξέρουν να πάρουν ένα κουβά χλωρίνη να χύσουν μέσα ξίδι και να παίξουν μπουγέλο. Ε σόρρυ κιόλας αλλά δε βλέπω κανένα νόημα σε αυτή τη συζήτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομίζω πως μπορείς να μαντέψεις την απάντηση σε αυτό. Αυτό που λες μπορεί να ειπωθεί για τα πάντα. Για ό,τι και να κάνεις θες να υπάρχει μια αρχή που θα μπορεί να σου εγγυηθεί κάποια πράγματα σε σχέση πάντα με την υπόλοιπη κοινωνία. Όταν πας σε μια τράπεζα δεν της εμπιστεύεσαι τις οικονομίες σου με αντάλλαγμα τη εγγύηση πως θα παραμείνουν ασφαλείς και εντός πληθωρισμού; Ε κι εκεί η ίδια η τράπεζα είναι η εγγύηση.

Μόνο που ο λόγος μιας τράπεζας έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από του κράτους, διότι αν μια τράπεζα αθετεί το λόγο της πολύ σύντομα θα βρεθεί εκτός αγοράς και θα καταρεύσει. Το κράτος απ΄την άλλη δεν έχει τέτοια κολλήματα, καθώς ζει παρασιτικά.


Φυσικά κι εδώ δεν είναι τόσο απλό καθώς ξέρεις από πριν πως το κάθε τι ακολουθεί από κάτω κάποιους κανόνες. Όπως και με την τράπεζα έτσι και με την αστυνομία ξέρεις πως λειτουργεί, πως σαν πολίτης έχεις κάποια συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως και οι αστυνομικοί με τη σειρά τους έχουν κάποιες αρμοδιότητες και κάποια όρια στο τι μπορεί να κάνουν. Ξέρεις επίσης πως αστυνομικός δε γίνεται όποιος να ναι αλλά περνά από ελέγχους και εκπαίδευση. Επίσης αν διαπιστώσεις κάποια αυθαιρεσία ξέρεις πως υπάρχουν φορείς στους οποίους μπορείς να απευθυνθείς και συγκεκριμενες διαδικασίες και ποινές που εφαρμόζονται από κει κι έπειτα. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα μπορεί να μας πει τη γνώμη του κι ο gaspar που τον βλέπω ενεργό εδώ πέρα. Όλα αυτά από μόνα τους αποτελούν νομίζω μια πολύ καλή εγγύηση για την ασφάλειά σου, που να μην απαιτούν από σένα να αγοράσεις ένα Glock και να το παίζεις Counter Strike για να νιώθεις ασφαλής.

Το αν γίνεται κατάχρηση εξουσίας στην αστυνομία είνια μια άλλη κουβέντα, αλλά πιστεύω πως γίνεται και πολύ μεγάλη μάλιστα. Και την κατάχρηση αυτή δεν θα τη δεις μπροστά στις κάμερες.

Επίσης μου συγκρίνεις τη Γαλλία όπου κάποιοι οργανωμένοι κακοποιοί με διασυνδέσεις βρήκαν όπλα στη μαύρη αγορά και πραγματοποίησαν μια καλοσχεδιασμένη επιχείρηση, με τις ΗΠΑ όπου κάθε 2 μήνες καβατζώνει το κάθε σκασμένο το αυτόματο του μπαμπά και πάει σχολείο και γαζώνει τους πάντες. Είναι πολύ πίσω βλέπεις και οι Αμερικανοί δε ξέρουν να πάρουν ένα κουβά χλωρίνη να χύσουν μέσα ξίδι και να παίξουν μπουγέλο. Ε σόρρυ κιόλας αλλά δε βλέπω κανένα νόημα σε αυτή τη συζήτηση.

Ναι προφανώς και συγκρίνω την Γαλλία. Το νόημα όσων λέω είναι πως το παράδειγμα της Αμερικής που δίνεις είναι τελείως άκυρο, καθώς ο τύπος που σκότωσε μέσα στο σχολείο δεν σκότωσε επειδή μπορούσε να αγοράσει όπλο, σκότωσε για άλλους λόγους. Το όπλο ήταν απλά το μέσο. Ακόμη και να μην μπορούσε να βρει όπλο (που θα μπορούσε στη μαύρη αγορά) θα έβρισκε κάτι άλλο, από κατσαβίδι και αλυσοπρίονο μέχρι χλωρίνη με την οποία έχεις κολλήσει. Με το να κάνεις τα όπλα παράνομα δεν μειώνεις την εγκληματικότητα, την αυξάνεις. Οι εγκληματίες πάντα θα μπορούν να προμηθεύονται όπλα παράνομα ή νόμιμα. Και ένα εγκληματίας προτιμά να δράσει σε μια χώρα που ξέρει ότι ο μέσος πολίτης είναι άοπλος παρά σε μια χώρα που η οπλοκατοχή είναι νόμιμη. Και αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτά τα στοιχειώδη τότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα η κουβέντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μόνο που ο λόγος μιας τράπεζας έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από του κράτους, διότι αν μια τράπεζα αθετεί το λόγο της πολύ σύντομα θα βρεθεί εκτός αγοράς και θα καταρεύσει. Το κράτος απ΄την άλλη δεν έχει τέτοια κολλήματα, καθώς ζει παρασιτικά.

Το αν γίνεται κατάχρηση εξουσίας στην αστυνομία είνια μια άλλη κουβέντα, αλλά πιστεύω πως γίνεται και πολύ μεγάλη μάλιστα. Και την κατάχρηση αυτή δεν θα τη δεις μπροστά στις κάμερες.

Όπως η τράπεζα λογοδοτεί στο κράτος του οποίου τη νομοθεσία ακολουθεί, και τους πελάτες της, έτσι και το κράτος λογοδοτεί σε άλλα κράτη, στην ΕΕ, σε διεθνείς οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων κλπ αλλά πρωτίστως στους πολίτες που το απαρτίζουν οι οποίοι με τη σιερά τους έχουν χρέος να επιτηρούν την ομαλή λειτουργία του και την εφαρμογή των νόμων, και σε περιπτώσεις όπου αυτό δε γίνεται, να επεμβαίνουν. Αυτό ορίζεται από το σύνταγμα. Δεν ερμηνεύονται όλα με νόμους της αγοράς.

Ναι προφανώς και συγκρίνω την Γαλλία. Το νόημα όσων λέω είναι πως το παράδειγμα της Αμερικής που δίνεις είναι τελείως άκυρο, καθώς ο τύπος που σκότωσε μέσα στο σχολείο δεν σκότωσε επειδή μπορούσε να αγοράσει όπλο, σκότωσε για άλλους λόγους. Το όπλο ήταν απλά το μέσο. Ακόμη και να μην μπορούσε να βρει όπλο (που θα μπορούσε στη μαύρη αγορά) θα έβρισκε κάτι άλλο, από κατσαβίδι και αλυσοπρίονο μέχρι χλωρίνη με την οποία έχεις κολλήσει. Με το να κάνεις τα όπλα παράνομα δεν μειώνεις την εγκληματικότητα, την αυξάνεις. Οι εγκληματίες πάντα θα μπορούν να προμηθεύονται όπλα παράνομα ή νόμιμα. Και ένα εγκληματίας προτιμά να δράσει σε μια χώρα που ξέρει ότι ο μέσος πολίτης είναι άοπλος παρά σε μια χώρα που η οπλοκατοχή είναι νόμιμη. Και αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτά τα στοιχειώδη τότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα η κουβέντα.

Ναι, το θέμα είναι πως με τέτοιους νόμους με το πέρασμα των χρόνων έχει καλλιεργηθεί μια αντίστοιχη κουλτούρα στην Αμερική εξαιτίας αυτού. Υπάρχουν πάρα πολλοί χομπίστες όπλων, τα όπλα για τους Αμερικανούς είναι κάτι πολύ φυσιολογικό ως αποτέλεσμα αυτού, τα παιδιά μεγαλώνουν με την ιδέα πως υπάρχει όπλο στο σπίτι και πρόκειται απλά για ένα φυσιολογικό αξεσουάρ. Για να μη το παώ παραπέρα με στρατόκαυλους κλπ.

Και στην Ελλάδα μπορείς να γίνεις μάρτυρας ενός αντίστοιχου γεγονότος κάποιου με ψυχολογικά, αλλά δεν θα δεις κανέναν να ξεσπάει με πιστόλι. Άντε να πάει να παίξει μπυνιές, να πάρει κάνα μαχαίρι, ε ίσως τραυμτατήσει κανέναν, κάποια στιγμή θα φάει 2 γερές και μέχρι εκεί. Δε θα καθαρίσει άλλα 20 άτομα πριν αυτοκτονήσει.
Μου μιλάς για στοιχειώδη αλλά δεν βλέπεις πως το θέμα δεν είναι τόσο πρακτικό. Είναι πρωτίστως θέμα κουλτούρας και νοοτροπίας. Τα οποία με τη σειρά τους καλλιεργούνται με τέτοιες νομοθεσίες.

Δε θες να το δεις έτσι έτσι τουλάχιστον σύγκρινε τα νούμερα. https://www.humanosphere.org/science/2015/10/visualizing-gun-deaths-comparing-u-s-rest-world/

Σύγκρινε ας πούμε τον αριθμό θανάτων κατ' αναλογία με της Φινλανδία, που στο sharp object assault είναι στα ίδια. Ε δε γίνεται στο gun να είναι 7 φορές απάνω κάτι πάει ΣΤΡΑΒΑ δε νομίζεις;

Και δεν είναι να πεις πως αυτά παρατηρούνται μόνο σε περιοχές του νότου άρα οκ rednecks είναι μαλακίες κάνουν. Ακόμη και σε πλούσιες περιοχές. Στην Ουάσινγκτον τα ποσοστά ανθρωποκτονιών είναι πάνω ακόμη κι απ' της Βραζιλίας! Ότι δηλαδή τι; οι Αμερικανοί τυχαίνει να είναι πιο short tempered σαν λαός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις τα death rates της Αμερικής με άλλες χώρες, θα είχε νόημα αν μπορούσαμε να συγκρίνουμε τα deathrates της Αμερικής με οπλοκατοχή και τα deathrates χωρίς οπλοκατοχή. Προφανώς και τα deathrates by firearm θα είναι υψηλότερα σε μια χώρα με ελεύθερη οπλοκατοχή, αφού το όπλο είναι ο πιο εύκολος τρόπος να σκοτώσεις κάποιον. Αυτό δεν σημαίνει πως αν απαγόρευαν τα όπλα οι θάνατοι αυτοί θα πέφταν αμέσως στα τάρταρα, θα μπορούσαν απλά τα ποσοστά να μετακινηθούν στα deaths by other means. Πρέπει επίσης να συμπεριλάβεις το γεγονός πως οι περισσότεροι από αυτούς τους θανάτους οφείλονται σε εγκληματίες, οι οποίοι θα βρουν όπλα είτε τα έχεις απαγορεύσει είτε όχι. Ούτε επίσης μπορείς να αγνοήσεις την τεράστεια εγκληματικότητα της Αμερικής. Ιδιαίτερα σε κοινότητες όπως των μαύρων σε γκετοποιημένες περιοχές το 60% των μαύρων ανδρών είναι στη φυλακή, αυτό σημαίνει αγόρια που μεγαλώνουν δίχως πατέρες που και αυτά με τη σειρά τους παρασύρονται στο έγκλημα. Όλα αυτά δημιουργούν τα μεγαλύτερα deathrates όχι η οπλοκατοχή καθ εαυτή.

Επίσης μια και μιλάμε για gun deaths. 62% των θανάτων από όπλα στην Αμερική είναι αυτοκτονίες και 35% δολοφονίες. Σύγκρινε τους θανάτους της Αυστραλίας πριν και μετά το 1996. Μετά το 96 οι θάνατοι από όπλα μειώθηκαν αρκετά αλλά αυξήθηκαν αντίστοιχα οι θάνατοι από αιχμυρά αντικείμενα. Οπότε μηδέν εις το πιλήκον.

Για τους τρελούς είπα και πριν πως σαν ποσοστό είναι τελείως αμελιτέο και δεν μπορούμε να καταργήσουμε το δικαίωμα του μέσου ανθρώπου να προστατεύει τον εαυτό του, επειδή κάποιος τρελός πήρε ένα όπλο και σκότωσε. Ναι μπορεί να είχε σκοτώσει 2 αν είχε μαχαίρι και όχι όπλο (που και πάλι θα έβρισκε όπλο γιατί το κίνητρο υπάρχει) αλλά δεν παίζει κανένα ρόλο μπροστά στο μέσο όρο. Και σου ξαναδίνω το παράδειγμα της Γαλλίας. Σίγουρα το περιστατικό αυτό θα είχε πολύ λιγότερα θύματα αν συνέβενε σε περιοχή με rednecks για παράδειγμα, χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τη νοοτροπία των rednecks.

Όταν είσαι αντιμέτωπος με έναν κακοποιό είτε αυτός μπήκε στο σπίτι σου, είτε σε πέτυχε στο δρόμο, ούτε την ασυνομία έχεις καιρό να καλέσεις και να περιμένεις, ούτε τίποτα. Εκείνη τη στιγμή είσαι μόνος σου και το να έχεις όπλο μπορεί να σου σώσει τη ζωή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις τα death rates της Αμερικής με άλλες χώρες, θα είχε νόημα αν μπορούσαμε να συγκρίνουμε τα deathrates της Αμερικής με οπλοκατοχή και τα deathrates χωρίς οπλοκατοχή. Προφανώς και τα deathrates by firearm θα είναι υψηλότερα σε μια χώρα με ελεύθερη οπλοκατοχή, αφού το όπλο είναι ο πιο εύκολος τρόπος να σκοτώσεις κάποιον. Αυτό δεν σημαίνει πως αν απαγόρευαν τα όπλα οι θάνατοι αυτοί θα πέφταν αμέσως στα τάρταρα, θα μπορούσαν απλά τα ποσοστά να μετακινηθούν στα deaths by other means. Πρέπει επίσης να συμπεριλάβεις το γεγονός πως οι περισσότεροι από αυτούς τους θανάτους οφείλονται σε εγκληματίες, οι οποίοι θα βρουν όπλα είτε τα έχεις απαγορεύσει είτε όχι. Ούτε επίσης μπορείς να αγνοήσεις την τεράστεια εγκληματικότητα της Αμερικής. Ιδιαίτερα σε κοινότητες όπως των μαύρων σε γκετοποιημένες περιοχές το 60% των μαύρων ανδρών είναι στη φυλακή, αυτό σημαίνει αγόρια που μεγαλώνουν δίχως πατέρες που και αυτά με τη σειρά τους παρασύρονται στο έγκλημα. Όλα αυτά δημιουργούν τα μεγαλύτερα deathrates όχι η οπλοκατοχή καθ εαυτή.

Για τους τρελούς είπα και πριν πως σαν ποσοστό είναι τελείως αμελιτέο και δεν μπορούμε να καταργήσουμε το δικαίωμα του μέσου ανθρώπου να προστατεύει τον εαυτό του, επειδή κάποιος τρελός πήρε ένα όπλο και σκότωσε. Ναι μπορεί να είχε σκοτώσει 2 αν είχε μαχαίρι και όχι όπλο (που και πάλι θα έβρισκε όπλο γιατί το κίνητρο υπάρχει) αλλά δεν παίζει κανένα ρόλο μπροστά στο μέσο όρο. Και σου ξαναδίνω το παράδειγμα της Γαλλίας. Σίγουρα το περιστατικό αυτό θα είχε πολύ λιγότερα θύματα αν συνέβενε σε περιοχή με rednecks για παράδειγμα, χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τη νοοτροπία των rednecks.

Όταν είσαι αντιμέτωπος με έναν κακοποιό είτε αυτός μπήκε στο σπίτι σου, είτε σε πέτυχε στο δρόμο, ούτε την ασυνομία έχεις καιρό να καλέσεις και να περιμένεις, ούτε τίποτα. Εκείνη τη στιγμή είσαι μόνος σου και το να έχεις όπλο μπορεί να σου σώσει τη ζωή.

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα! Ότι το να σκοτώσεις κάποιον με όπλο είναι πολύ εύκολο. Για αυτό και όσο εύκολο είναι για κάποιον να καθαρίσει κόσμο με κάτι, τόσο πιο δύσκολο θα έπρεπε να είναι να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό. Για αυτό και σου το σύνδεσα έτσι. Οι ανθρωποκτονίες με μαχαίρι δεν διαφέρουν σε αριθμό από άλλες χώρες γιατί οι νόμοι που διέπουν τέτοια όπλα είναι οι ίδιοι. Εκεί που υπάρχει διαφορά και αποτυπώνεται στη στατιστική είναι στα πιστόλια και τα συναφή. Οκ εσύ μπορεί να το θεωρείς σύμπτωση για μένα δεν είναι.

Οι θανάτοι αυτοί δεν προκαλούνται μόνο από "εκγληματίες" για αυτό έδωσα το χάρτη, ανθρωποκτονίες γίνονται και σε πλούσιες περιοχές. Όταν γίνεται κάποιο μακελειό και αρευνάτει το προφίλ του δράστη μπορούμε να δούμε πως πολλές φορές δε περόκειται για κάποιον κοινό εγκληματία. Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε. Και αυτά τα ποσοσ΄τα δνε είναι καθόλου αμελητέα το αν έχεις από μια μαζική δολοφονία κάθε δίμηνο δεν είναι καθόλου αμελητέο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα! Ότι το να σκοτώσεις κάποιον με όπλο είναι πολύ εύκολο. Για αυτό και όσο εύκολο είναι για κάποιον να καθαρίσει κόσμο με κάτι, τόσο πιο δύσκολο θα έπρεπε να είναι να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό. Για αυτό και σου το σύνδεσα έτσι. Οι ανθρωποκτονίες με μαχαίρι δεν διαφέρουν σε αριθμό από άλλες χώρες γιατί οι νόμοι που διέπουν τέτοια όπλα είναι οι ίδιοι. Εκεί που υπάρχει διαφορά και αποτυπώνεται στη στατιστική είναι στα πιστόλια και τα συναφή. Οκ εσύ μπορεί να το θεωρείς σύμπτωση για μένα δεν είναι.

Οι θανάτοι αυτοί δεν προκαλούνται μόνο από "εκγληματίες" για αυτό έδωσα το χάρτη, ανθρωποκτονίες γίνονται και σε πλούσιες περιοχές. Όταν γίνεται κάποιο μακελειό και αρευνάτει το προφίλ του δράστη μπορούμε να δούμε πως πολλές φορές δε περόκειται για κάποιον κοινό εγκληματία. Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε. Και αυτά τα ποσοσ΄τα δνε είναι καθόλου αμελητέα το αν έχεις από μια μαζική δολοφονία κάθε δίμηνο δεν είναι καθόλου αμελητέο.

Είναι πολύ εύκολο να σκοτώσεις κάποιον με μαχαίρι η κατσαβίδι επίσης οπότε πρέπει να απαγορευτούν κι αυτά?
Anyway αν ενδιαφέρεσαι επί του θέματος δες αυτό το video https://www.youtube.com/watch?v=8hyQDQPEsrs, έχει πλήρη στατιστική ανάλυση με πηγές πάνω στο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
θεομουρλους μαοιστες
Σε αντίθεση με τους αναρχοκαπιταλιστές; :P

Ξέρω γω εσείς αντλείτε τις ιδέες αντίθεσης σας στην δημοκρατία από τον ιδεαλισμό του Πλάτωνα και προσάπτετε ιδεαλισμό στον Μαρξισμό. Που είναι η επιτομή της λογικής και του υλισμού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε αντίθεση με τους αναρχοκαπιταλιστές; :P

Ξέρω γω εσείς αντλείτε τις ιδέες αντίθεσης σας στην δημοκρατία από τον ιδεαλισμό του Πλάτωνα και προσάπτετε ιδεαλισμό στον Μαρξισμό. Που είναι η επιτομή της λογικής και του υλισμού

Τι ακριβώς αντλούμε από τον ιδεαλισμό του Πλάτωνα? Πιστεύουμε ας πούμε πως κάπου υπάρχει η ιδεατή κοινωνία? :whatever:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Τι ακριβώς αντλούμε από τον ιδεαλισμό του Πλάτωνα? Πιστεύουμε ας πούμε πως κάπου υπάρχει η ιδεατή κοινωνία? :whatever:

Προφανώς ότι μία κοινωνία μπορεί να λειτουργήσει ελευθεριακά χωρίς δημοκρατικούς θεσμούς, όταν υπάρχουν ιεραρχικές σχέσεις και τάξεις είναι στα πλαίσια του ιδεατού και του φαντασιακού σας. Ο υλισμός λέει ότι η μελέτη της εξέλιξης της κοινωνίας πρέπει να ξεκινά από τους τρόπους και τις σχέσεις παραγωγής και όχι από τους θεσμούς και τις ιδέες. Εμείς λέμε ότι η αύξηση των παραγωγικών δυνάμεων οδηγεί σε πλεονασματική παραγωγή και εξαθλίωση και έτσι νομοτελειακά περνάμε σε ανώτερες μορφές οικονομικής οργάνωσης με κινιτήριο μοχλό την προαιώνια ταξική πάλη που σχετίζεται με τις σχέσεις ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής. Εσείς θρησκόληπτα βλέπετε στο κράτος έναν αφηρημένο εχθρό χωρίς να εξετάζετε διαλεκτικά τις συνθήκες που το γέννησαν(βάση της υπερδομής εκάστοτε άρχουσας τάξης) και πως θα τις αναιρέσετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
https://www.protothema.gr/greece/art...tia-tou-80-epanorthosi-ton-aionion-foititon-/

Εύκολα ψηφαλάκια για τον μπανανοπρωθυπουργό!:alljumpy:

Πιο προβοκατόρικο άρθρο πεθαίνεις. Άκου λιμνάζουν. Στις ουρές του ΟΑΕΔ θα λίμναζαν έαν διαγράφονταν. Σωστή και η συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα που πρέπει να διευρυνθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και το άσυλο η κατάκτηση του οποίου πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη σε κάθε δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο.

Όλη η εξουσία στις γενικές συνελεύσεις παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πιο προβοκατόρικο άρθρο πεθαίνεις. Άκου λιμνάζουν. Στις ουρές του ΟΑΕΔ θα λίμναζαν έαν διαγράφονταν. Σωστή και η συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα που πρέπει να διευρυνθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και το άσυλο η κατάκτηση του οποίου πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη σε κάθε δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο.

Όλη η εξουσία στις γενικές συνελεύσεις παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας.

Άσυλο εννοείς αυτό που μπορεί ο καθένας να μπει στο πανεπιστήμιο, να τα σπάσει όλα και να μην μπορεί να συλληφθεί? Γιατί δεν βλέπω τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το άσυλο εκτός από κρατικές σκοπιμότητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgos1988

Νεοφερμένος

Ο giorgos1988 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Πιο προβοκατόρικο άρθρο πεθαίνεις. Άκου λιμνάζουν. Στις ουρές του ΟΑΕΔ θα λίμναζαν έαν διαγράφονταν. Σωστή και η συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα που πρέπει να διευρυνθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και το άσυλο η κατάκτηση του οποίου πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη σε κάθε δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο.

Όλη η εξουσία στις γενικές συνελεύσεις παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας.


Γι αυτό ο κάθε λετσοάπλυτος μπάινει μέσα στα πανεπιστήμια και φτιάχνει μολότοφ με τις μπύρες που ήπιε με τους τζιβάτους φίλους του στην πλατεία εξαρχείων γιατί έχουμε μπερδέψει την λεξη "ασυλο" με την "ανομία" για να κάψει τα μαγαζιά και τα αυτοκίνητα των πολιτών λες και έτσι θα βλάψουν το κράτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Άσυλο εννοείς αυτό που μπορεί ο καθένας να μπει στο πανεπιστήμιο, να τα σπάσει όλα και να μην μπορεί να συλληφθεί? Γιατί δεν βλέπω τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το άσυλο εκτός από κρατικές σκοπιμότητες.

Ποια κρατική σκοπιμότητα εξυπηρετεί ακριβώς το να μπαίνουν και να σπάνε δημόσια περιουσία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποια κρατική σκοπιμότητα εξυπηρετεί ακριβώς το να μπαίνουν και να σπάνε δημόσια περιουσία;

Την απλή σκοπιμότητα του διαίρει και βασίλευε που έχουμε στην Ελλάδα αιώνες τώρα. Βάζεις πέντε "αναρχικούς" να μπουκάρουν και να τα σπάσουν όλα και τα ματ να κάθονται απέξω. Οι μισοί Έλληνες βλέπουν κάτι αριστερά αναρχοκομούνια να καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία και οι άλλοι μισοί βλέπουν κάτι φασίστες να θέλουν να παραβιάσουν το "άσυλο" για να δείρουν αριστερούς. Δημιουργείς πόλωση και βάζεις τους Έλληνες να τρώγονται μεταξύ τους, ενώ παράλληλα η άρχουσα τάξη συνεχίζει αμέριμνη τη ζωάρα της.

Η εγκληματικότητα έτρεφε, τρέφει και θα τρέφει το κράτος γιατί του δίνει τη δικαιολογία που χρειάζεται για να αυξήσει την αστυνόμευση, να συγκεντρώσει περισσότερη δύναμη στα χέρια του και να περιορίσει κι άλλο τις ελευθερίες των πολιτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το κράτος δεν έχει κανένα κίνητρο να εξαλείψει την εγκληματικότητα. Στόχος του είναι απλά να την κρατά σε συγκεκριμένα επίπεδα ώστε να φαίνεται πως επιτελεί κάποιο έργο, δικαιολογώντας έτσι την ύπαρξή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αν θέλει η κυβέρνηση να διχάσει υπάρχουν πολλοί καλύτεροι και ακίνδυνοι τρόποι από το να σκάψουν το δικό τους λάκκο. Η συντριπτική πλειονότητα είναι κατά του ασύλου. Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις ο πρώτος που βρίσκεται εκτεθιμένος είναι η κυβέρνηση για προφανείς λόγους. Για αυτό και πρακτικά το άσυλο σήμερα έχει καταργηθεί με το νόμο Διαμαντοπούλου. Αυτό φυσικά δεν εμποδίζει τα πλιάτσικα να συνεχίζονται. Το διακύβευμα εδώ φυσικά δεν είναι το άσυλο το οποίο θεωρείται λήξαν αλλά η μίσθωση ιδιωτικών υπηρεσιών για τη φύλαξη των πανεπιστημίων. Αν κάποιος θέλει να σκεφτεί λίγο πονηρά μπορεί να ακολουθήσει αυτό το συλλογισμό.

Δε διαφωνώ πως το κράτος έχει λόγο να προωθεί συμφέροντα αλλά το "κρατική σκοπιμότητα" είναι κάπως μετέωρο. Για ένα κράτος που θέλει δυνατά δημόσια πανεπιστήμια τέτοια θέματα δεν το εξυπηρετούν καθόλου. Τώρα αν κάποιος έχει σκοπό να ξεπουλήσει όλη τη δημόσια περιουσία έχει κάθε λόγο να την υποσκάπτει με υποχρηματοδοτήσεις, βανδαλισμους κλπ λέγε με σχολεία, νοσοκομεία, πανεπιστήμια, ΔΕΚΟ κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top