RafAspa94
Περιβόητο μέλος


Συμφωνώ σε όλα!Θα πρόσεξες μάλλον, ότι δεν σχολίασα καθόλου την ανακοίνωση, αναφέρθηκα σε κάτι πάρα πολύ συγκεκριμένο.
Η ανακοίνωση προφανώς είναι δείγμα απαράδεκτου τρόπου να επικοινωνήσεις κάτι. Τόσο το ειρωνικό ύφος, όσο και η απειλή μαρτυρούν έναν άνθρωπο που δεν έχει ιδέα όχι μόνο από διαχείριση προσωπικού αλλά κάνει και κακό reflect στην όλη εταιρεία. Αν συμπεριφέρεσαι εσύ σαν προϊστάμενος άσχημα στους εργαζομένους σου, έμμεσα αποδέχεσαι την κουλτούρα του κακού κλίματος και της αγένειας στην εταιρεία. Επομένως, το να έχεις την αντίθετη συμπεριφορά σαν απαίτηση από τους υφισταμένους σου, είναι κωμικοτραγικό. Οπότε νομίζω ότι σε αυτό θα συμφωνήσουμε =)
Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι άσχετα με αυτό που λέω εγώ, με την ευγένεια. Δε θα σχολιάσω παραπάνω την αληθοφάνεια των παραδειγμάτων που ανέφερες, γιατί μετά θα έχουμε ένα μπαλάκι που πηγαίνει από βεβιασμένη γενίκευση σε ράθυμη επαγωγή
Έχοντας πει λοιπόν τα παραπάνω, έρχομαι σε αυτό που νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο τμήμα της ανάρτησής σου:
Πρώτα από όλα, ξανατονίζω ότι η ευγένεια για εμένα είναι θέμα παιδείας. Η επιλεκτική ευγένεια ή επί πληρωμή ευγένεια που περιγράφεις εσύ, είναι ο κυνισμός στα καλύτερά του και είναι ένα θέμα πολύ πιο ευρύ από την ανακοίνωση αυτή. Αλλά ακόμη και αυτό να απομονώσουμε, σίγουρα δε θα πας πιο μπροστά, με την αγένεια και τα μούτρα. =) Ο κάθε άνθρωπος αντιμετωπίζει στη ζωή του κάποια προβλήματα, διαφορετικής σοβαρότητας ή έντασης, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να προβάλλουμε αυτά τα προβλήματα στην συμπεριφορά μας στους συναδέλφους, στους πελάτες, στους φίλους και την οικογένειά μας. Πώς θα βοηθήσει αυτό το εργασιακό κλίμα και τις σχέσεις; Καθόλου. Αυτό το παρατηρώ καιρό τώρα: ο κόσμος είναι απορροφημένος πλήρως στον μικρόκοσμό του, αγνοώντας ότι ο διπλανός του είναι και αυτός άνθρωπος με έγνοιες και δε του φταίει σε τίποτα. Για αυτό θεωρώ ότι αφορά τους πάντες. Εν κατακλείδι, με την αγένεια σίγουρα θα χάσεις. Είτε σαν πελάτης, είτε σαν εργαζόμενος.
Γεια σου ^^
Συμφωνώ σε αυτό και έχεις δίκιο. Για αυτό μίλησα για ευγένεια και όχι χαμόγελο. Προσωπικά, το προτιμώ να μην χαμογελάσει κάποιος αν δεν το αισθάνεται, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να είναι ευγενικός. Όπως οι εργαζόμενοι έχουν κάθε δίκιο όταν διαμαρτύρονται και λένε ότι οι πελάτες δεν συμπεριφέρονται σωστά και έχουν υιοθετήσει αυτή την χαζή νοοτροπία "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και είναι υποτιμητικοί κτλ, έτσι ισχύει και το αντίστροφο, δε νομίζεις;
Από την άλλη, μπορεί απλά εγώ να είμαι παλιομοδίτισσα και όλα αυτά που περιγράφω να είναι κώδικες που ανήκουν σε μία άλλη εποχή. Μεταξύ άλλων, θεωρώ ότι η ευγένεια μόνο να βελτιώσει (έστω παροδικά) την διάθεση του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου μπορεί, ενώ η αγένεια να την χαλάσει. Ίσως είναι ο ξαφνικός ρομαντισμός των γηρατειών, αλλά επιλέγω το πρώτο.
Επίσης , τις ίδιες απόψεις έχω κι εγώ, και φυσικά δεν κρύβω πως εννοείται θα προτιμούσα να έπαιρνα τον καφέ μου από κάποιον που σε υποδέχεται με το χαμόγελο και σου εύχεται ένα καλή δύναμη από έναν που βαριέται και την ζωή του!Όπως το έχω κάνει κιόλας και σχετικά πρόσφατα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Και μιας που είπες φρούτα, μάλλον κανείς σας δεν έχει μιλήσει με υπάλληλο καταστήματος που τον πήραν για ταμείο και καταλήγει να κάνει όλες τις δουλειές μέχρι και αποθήκη συν την εξυπηρέτηση.
Πάντως η δουλειά του υπαλλήλου είναι να εξυπηρετεί τον πελάτη, δεν είναι να του χαμογελάει. Αυτό είναι παράλογη απαίτηση του πελάτη για να αισθάνεται καλά ο ίδιος ο πελάτης. Και πάμε άλλη μία, ο μισθός και οι συνθήκες εργασίες (τόσο από άποψη ποσοτικών χαρακτηριστικών π.χ. επαρκή στελέχωση, όσο και ποιοτικών π.χ. κίνητρα και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον) επηρεάζουν την εξυπηρέτηση και αυτό δεν είναι κάτι που ορίζει ο ίδιος ο εργαζόμενος.
Και πως θα τον εξυπηρετησει με μούτρα;;;; του στυλ "παρε το γαμο-τυρο που μου ζητησες;;"
Τις προαλλες ειχα πάει σε ενα σουπερ μάρκετ στην Αθηνα (γιατι εδω στην επαρχια έχει πέσει πολύ φάπα) μέχρι με ληγμένα κρουασαν μια αγκαλια τα πηρα και πηγα και τους τα πέταξα στο ταμείο! Και ηρθε η προϊσταμενη και μου έλεγε ειστε της ασφάλειας και θα μου κάνετε ανακριση γιατι ρωτουσα το ονομα της.
Στην Αθηνα λοιπον και μαλιστα σε μεγάλο .... πάω στα τυρια και ηταν μια εκει που ειχε 10 άτομα να εξυπηρετησει. Δεν έκατσα να πάρω τυρι αλλα πηγα στο ταμειο. Και λέω στην υπάλληλο "Στα τυρια γιατι έχει ένα άτομο για τοσο κοσμο;;"
"Ε να δεν ξέρω εγω... υπάλληλος ειμαι.... και τι να σας πω" τα γνωστα .... λέω να τα πειτε στους υπευθυνους ...
Ξανά η κασέτα -> " Ε να δεν ξέρω εγω ... υπάλληλος ειμαι και τι να σας πώ.." να πειτε αυτο που σας λέω της κάνω. Καμια απάντηση.
Ωραια φωνάξτε την προϊσταμενη να της τα πώ εγώ. Ναι μισο λεπτο μου λέει και πάει να φωνάξει την προϊσταμένη.
Καθολη την διάρκεια ειχα σταθερο και σοβαρο υφος.
Devil: Εσεις ειστε η προϊσταμενη που ειναι υπεύθυνη για την κατανομη των θέσεων εδώ;
Πρ/νη: Ναι εγω ειμαι τι θα θέλατε;
Devil: Θα ήθελα να σας πω οτι ειναι αδυνατον να εξυπηρετηθει τοσος κοσμος απο εναν και μονο υπάλληλο στα τυρια.
Πρ/νη: Δηλαδη δεν εξυπηρετηθηκατε;;;
Devil: Δεν σας ειπα αυτο. Σας ειπα οτι ένα άτομο δεν ειναι για τοσο φορτο εργασιας. Θα πρέπει να μεριμνησετε να βάλετε και άλλους εκει.
Θέλω να το προσέξετε αυτο.
Πρ/νη: Ναι βεβαιως εχετε δικιο θα το φροντισουμε.
Την επομενη φορά που πέρασα οντως ειχε 2 άτομα.
Φταινε και οι Υπάλληλοι ομως "ΕΕΕΕΕ εγω υπάλληλος ειμαι...δεν ξέρω" και υπάλληλος θα μεινεις αμα δεν έχεις άποψη και δεν ξέρεις τι γινεται. Ελεος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sapphire
Εκκολαπτόμενο μέλος


Περιγράφεις τέλεια την υπάρχουσα κατάσταση .
Ελάχιστοι Έλληνες εργοδότες ξεχωρίζουν...όλοι οι υπόλοιποι είναι το ίδιο ...
Θα αλλάξει κάτι επειδή θα είσαι ευγενικός ; Θα αυξηθεί ο μισθός ; Ή μήπως θα τα βρεις με το κατεστημένο ;
Το κίνητρο πλέον απουσιάζει από την ελληνικό χώρο εργασίας .
Για την εν λόγω κυρία , πρέπει να έχει πολύ θράσος για να γράψει κάτι τέτοιο .
Και μιας και αναφέρεσαι για ευγένεια να σου δώσω δύο παραδείγματα που συνέβησαν πριν λίγο καιρό .
Έλληνας μηχανικό μόλις πήρε το πτυχίο . Σε αναζήτηση δουλειάς στην Ελλάδα : 500 ευρώ το μήνα , 8-10ωρο και Σάββατα .
Σε αναζήτηση δουλειάς στην Αγγλία , 1750 λίρες το μήνα , 8ωρο , χωρίς Σάββατα , έξτρα εκπαίδευση από την εταιρεία .
Στην πρώτη βλέπουμε έναν εργοδότη να ξεφτιλίζει τον υποψήφιο ενώ στην δεύτερη έναν που σέβεται αυτόν που έχει απέναντί του και νοιάζεται για το μέλλον της εταιρείας του .
Οι μαγικές λέξεις που λείπουν από την Ελλάδα είναι : κίνητρο, αξιοπρέπεια .
Ολες οι δουλειες που εχουν να κανουν με κοσμο και εξυπηρετηση ετσι πρεπει να ειναι. Δεν καταλαβαινω που ειναι το περιεργο σε αυτο που ειπε; Αν εχουμε προβληματα πρεπει να μενουν εξω απο την δουλεια. Στην Ελλαδα ολοι δυσκολευονται και οι επιχειρησεις και οι εργαζομενοι. Δεν ειναι μονο οι εργαζομενοι που εχουν επηρεαστει απο την οικονομικη κριση για να πηγαινουν με μουτρα στην δουλεια τους και να ειναι σκυθρωποι. Αν οι πελατες δεν μενουν ευχαριστημενοι προφανως και δεν θα ξανα πανε στο καταστημα και αυτο θα εχει αρνητικα αποτελεσματα και στους εργαζομενους της επιχειρησης. Ειναι μια αλυσιδα.
Επισης, θεωρω αστοχο το να συγκρινουμε την Αγγλια με την Ελλαδα εφοσον οι συνθηκες οικονομιας ειναι πολυ διαφορετικες. Θα ειχε βαση το παραδειγμα σου αν και στην Ελλαδα η οικονομια ηταν το ιδιο με την Αγγλια και παλι ο εργοδοτης ειχε κακη συμπερφορα προς το προσωπικο.
Δεν θεωρω πως το γραμμα αυτο ξεφτιλιζει τους εργαζομενους ουτε οτι εχει σκοπο να τους προσβαλλει. Απλα τους υπενθυμιζει οτι η συγκεκριμενη δουλεια απαιτει μαρκετινγκ και το μαρκετινγκ απαιτει μια ευχαριστη παρουσια που να ξερει πως να προωθησει το καθε προιον με βαση του ποιον εχει απεναντι του ως πελατη εκεινη την στιγμη.
Κανενας εργαζομενος δεν προκειται να κανει πωλησεις οταν ειναι δυσαρεστος στα ματια των πελατων και αυτο πρωτα θα επηρεασει τον ιδιο, γιατι πολυ πιθανον να χασει τη δουλεια του και κατ'επεκταση την επιχειρηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Ολες οι δουλειες που εχουν να κανουν με κοσμο και εξυπηρετηση ετσι πρεπει να ειναι. Δεν καταλαβαινω που ειναι το περιεργο σε αυτο που ειπε; Αν εχουμε προβληματα πρεπει να μενουν εξω απο την δουλεια. Στην Ελλαδα ολοι δυσκολευονται και οι επιχειρησεις και οι εργαζομενοι. Δεν ειναι μονο οι εργαζομενοι που εχουν επηρεαστει απο την οικονομικη κριση για να πηγαινουν με μουτρα στην δουλεια τους και να ειναι σκυθρωποι. Αν οι πελατες δεν μενουν ευχαριστημενοι προφανως και δεν θα ξανα πανε στο καταστημα και αυτο θα εχει αρνητικα αποτελεσματα και στους εργαζομενους της επιχειρησης. Ειναι μια αλυσιδα.
Επισης, θεωρω αστοχο το να συγκρινουμε την Αγγλια με την Ελλαδα εφοσον οι συνθηκες οικονομιας ειναι πολυ διαφορετικες. Θα ειχε βαση το παραδειγμα σου αν και στην Ελλαδα η οικονομια ηταν το ιδιο με την Αγγλια και παλι ο εργοδοτης ειχε κακη συμπερφορα προς το προσωπικο.
Δεν θεωρω πως το γραμμα αυτο ξεφτιλιζει τους εργαζομενους ουτε οτι εχει σκοπο να τους προσβαλλει. Απλα τους υπενθυμιζει οτι η συγκεκριμενη δουλεια απαιτει μαρκετινγκ και το μαρκετινγκ απαιτει μια ευχαριστη παρουσια που να ξερει πως να προωθησει το καθε προιον με βαση του ποιον εχει απεναντι του ως πελατη εκεινη την στιγμη.
Κανενας εργαζομενος δεν προκειται να κανει πωλησεις οταν ειναι δυσαρεστος στα ματια των πελατων και αυτο πρωτα θα επηρεασει τον ιδιο, γιατι πολυ πιθανον να χασει τη δουλεια του και κατ'επεκταση την επιχειρηση.
Τι αφέλειες ειναι αυτές που διαβάζουμε;;;;
Ειναι τουλάχιστον γελοιο να έχει τέτοιες απαιτησεις ο εργοδοτης οταν πληρώνει ψιχουλα. Συνέλθετε. Θα σας φάνε για πρωϊνο.
Οσο για τους καλοθελητες στις διάφορες δουλειές εγω προσωπικά τους έχω κοψει και την Καλημέρα στη δική μου την δουλειά. Αν μπορουσα θα τους έφτυνα κιολας στη μούρη! Η ρουφιανια ειναι παράπτωμα. Τέλος.
Η ρουφιανια οχι με την μορφη ενημερωσης για να προληφθει κάτι σοβαρο! ΠΡΟΣΟΧΗ.
Η ρουφιανια η επιτηδες που σκοπο έχει να βάλει 2 άτομα να τσακωθουν χωρις να υπάρχει σοβαρος λογος.
Εξυπηρετηση με μουτρα σιγουρα δεν υπάρχει αλλα οταν δεν αμοιβεις καλα τον υπάλληλο εισαι απλά ενας απαισιος που πάς να του φορτώσεις το λάθος πάνω του. Ενω εσυ εισαι αυτος που του δημιουργει τα νευρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sapphire
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λες και μονο στο My Market πληρωνουν ψιχουλα. Παντου ειναι ετσι, τι σημαινει αυτο, οτι δεν θα πρεπει να ειναι επαγγελματιες στην δουλεια τους;Τι αφέλειες ειναι αυτές που διαβάζουμε;;;;
Ειναι τουλάχιστον γελοιο να έχει τέτοιες απαιτησεις ο εργοδοτης οταν πληρώνει ψιχουλα. Συνέλθετε. Θα σας φάνε για πρωϊνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος


Λες και μονο στο My Market πληρωνουν ψυχουλα. Παντου ειναι ετσι, τι σημαινει αυτο, οτι δεν θα πρεπει να ειναι επαγγελματιες στην δουλεια τους;
Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά άλλο αυτό που λες κι άλλο αυτό που θίγεται ως θέμα.
Σίγουρα όταν συμφωνείς μια αμοιβη με εναν εργοδότη, ακόμα και 300 ευρώ, γνωρίζεις για τι πας και δεν αποτελεί μετά δικαιολογία το "δεν εργάζομαι καλά γιατί παίρνω μόνο 300". Αυτό δε συνεπάγεται όμως πράγματα που δεν γνωρίζεις πριν πας στον εργοδότη, ότι δηλαδή θα εισπράξεις συμπεριφορά "χαμογελάτε γιατί αύριο πρωι θα είστε στον ΟΑΕΔ"
Λες παω για 300, δεν είναι τίποτα, ψίχουλα είναι ναι, αλλά έστω να φέρονται καλά. Ε αμα δε φέρονται και καλά το κλείσαμε το μαγαζί φίλη μου.
Και με συγχωρείς, αλλά αυτο το γράμμα δεν ήταν ούτε παρακίνηση, ούτε υπενθύμιση. Θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να επανεξετάσουμε την έννοια της υπενθύμισης και του μάρκετινγκ. Να δούμε τα γεγονότα, τι λένε τα βιβλία και οι βέλτιστες πρακτικές/εμπειρίες; Έχω μπόλικα δίπλα μου ως οικονομολόγος.
ΥΓ: Διόρθωσα την επωνυμία στην παράθεσή σου, δεν είναι αυτη η επιχειρηση που λες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αυτή είναι η παγίδα στην οποία έχουμε πέσει. Αφού το κάνουν παντού, πρέπει να το ανεχτούμε. Κι έτσι η κατάσταση διαιωνίζεται.Λες και μονο στο Media Market πληρωνουν ψυχουλα. Παντου ειναι ετσι, τι σημαινει αυτο, οτι δεν θα πρεπει να ειναι επαγγελματιες στην δουλεια τους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
McManus
Δραστήριο μέλος


Αυτά όντως (και κακώς) γίνονται και λέγονται αλλά δεν γράφονται.
Γι αυτό κοιταξτε να κάνετε δουλειές
που να σας έχουν ανάγκη.
Λύση άλλη δεν υπάρχει κι ούτε θα φτιαχτεί αυτή η κατάσταση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος


Άντε ρε, καταπιέζει, εκμεταλλεύεται και απειλεί η εργοδοσία? Συμβαίνουν αλήθεια τέτοια πράγματα? Ένα σύννεφο να πέσω...
Υ.Γ.1 Προϊστάμενοι του κώλου που για μισό χιλιάρικο παραπάνω γίνονται χειρότεροι και από τα ίδια τα αφεντικά.
Υ.Γ.2 Ενδιαφέρον πως αναγνωρίζουν και οι ίδιοι πως πληρώνουν κάτω από τον κατώτατο μισθό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Τι αφέλειες ειναι αυτές που διαβάζουμε;;;;
Ειναι τουλάχιστον γελοιο να έχει τέτοιες απαιτησεις ο εργοδοτης οταν πληρώνει ψιχουλα. Συνέλθετε. Θα σας φάνε για πρωϊνο.
Οσο για τους καλοθελητες στις διάφορες δουλειές εγω προσωπικά τους έχω κοψει και την Καλημέρα στη δική μου την δουλειά. Αν μπορουσα θα τους έφτυνα κιολας στη μούρη! Η ρουφιανια ειναι παράπτωμα. Τέλος.
Η ρουφιανια οχι με την μορφη ενημερωσης για να προληφθει κάτι σοβαρο! ΠΡΟΣΟΧΗ.
Η ρουφιανια η επιτηδες που σκοπο έχει να βάλει 2 άτομα να τσακωθουν χωρις να υπάρχει σοβαρος λογος.
Εξυπηρετηση με μουτρα σιγουρα δεν υπάρχει αλλα οταν δεν αμοιβεις καλα τον υπάλληλο εισαι απλά ενας απαισιος που πάς να του φορτώσεις το λάθος πάνω του. Ενω εσυ εισαι αυτος που του δημιουργει τα νευρα.
Την ρουφιανιά ή τον ρουφιάνο μη τον κάνεις παρέα καν καντον πέρα κατευθείαν
Και πως θα τον εξυπηρετησει με μούτρα;;;; του στυλ "παρε το γαμο-τυρο που μου ζητησες;;"
Τις προαλλες ειχα πάει σε ενα σουπερ μάρκετ στην Αθηνα (γιατι εδω στην επαρχια έχει πέσει πολύ φάπα) μέχρι με ληγμένα κρουασαν μια αγκαλια τα πηρα και πηγα και τους τα πέταξα στο ταμείο! Και ηρθε η προϊσταμενη και μου έλεγε ειστε της ασφάλειας και θα μου κάνετε ανακριση γιατι ρωτουσα το ονομα της.
Στην Αθηνα λοιπον και μαλιστα σε μεγάλο .... πάω στα τυρια και ηταν μια εκει που ειχε 10 άτομα να εξυπηρετησει. Δεν έκατσα να πάρω τυρι αλλα πηγα στο ταμειο. Και λέω στην υπάλληλο "Στα τυρια γιατι έχει ένα άτομο για τοσο κοσμο;;"
"Ε να δεν ξέρω εγω... υπάλληλος ειμαι.... και τι να σας πω" τα γνωστα .... λέω να τα πειτε στους υπευθυνους ...
Ξανά η κασέτα -> " Ε να δεν ξέρω εγω ... υπάλληλος ειμαι και τι να σας πώ.." να πειτε αυτο που σας λέω της κάνω. Καμια απάντηση.
Ωραια φωνάξτε την προϊσταμενη να της τα πώ εγώ. Ναι μισο λεπτο μου λέει και πάει να φωνάξει την προϊσταμένη.
Καθολη την διάρκεια ειχα σταθερο και σοβαρο υφος.
Devil: Εσεις ειστε η προϊσταμενη που ειναι υπεύθυνη για την κατανομη των θέσεων εδώ;
Πρ/νη: Ναι εγω ειμαι τι θα θέλατε;
Devil: Θα ήθελα να σας πω οτι ειναι αδυνατον να εξυπηρετηθει τοσος κοσμος απο εναν και μονο υπάλληλο στα τυρια.
Πρ/νη: Δηλαδη δεν εξυπηρετηθηκατε;;;
Devil: Δεν σας ειπα αυτο. Σας ειπα οτι ένα άτομο δεν ειναι για τοσο φορτο εργασιας. Θα πρέπει να μεριμνησετε να βάλετε και άλλους εκει.
Θέλω να το προσέξετε αυτο.
Πρ/νη: Ναι βεβαιως εχετε δικιο θα το φροντισουμε.
Την επομενη φορά που πέρασα οντως ειχε 2 άτομα.
Φταινε και οι Υπάλληλοι ομως "ΕΕΕΕΕ εγω υπάλληλος ειμαι...δεν ξέρω" και υπάλληλος θα μεινεις αμα δεν έχεις άποψη και δεν ξέρεις τι γινεται. Ελεος.
Μπράβο σου που το πες πραγματικά, αλήθεια ήταν δουλειά που έπρεπε να το δει ο υπεύθυνος ότι εκεί γίνεται χαμός και άφηνε ένα (1) άτομο για πάνω από 10 άτομα και γινόταν χαμός.
Βασικός νόμος προσφοράς και ζήτησης ήταν εκεί λογικό αν την άφηνε μια μετά να έπεφτε και η απόδοσή της
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
McManus
Δραστήριο μέλος


Πως και δεν την καρατόμησε την τσοπάνισσα διευθύντρια;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Υ.Γ.2 Ενδιαφέρον πως αναγνωρίζουν και οι ίδιοι πως πληρώνουν κάτω από τον κατώτατο μισθό...
Ένα μικρό σχόλιο επ' αυτού. Η συνήθης πρακτική των super market είναι ότι προσλαμβάνουν κόσμο με μερική απασχόληση, δηλαδή προσωπικό που εργάζεται από 4 μέχρι 6 συνήθως ώρες την ημέρα. Με αυτό τον τρόπο, οι αποδοχές των εργαζομένων είναι χαμηλότερες αθροιστικά του κατώτατου μισθού σε πλήρη απασχόληση. Αυτό που αν θυμάμαι καλά απαγορεύεται από τον νόμο, είναι το ωρομίσθιο των εργαζομένων υπό μερική να είναι μικρότερο από αυτό που αντιστοιχεί στο μισθό επί πλήρη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος


Ένα μικρό σχόλιο επ' αυτού. Η συνήθης πρακτική των super market είναι ότι προσλαμβάνουν κόσμο με μερική απασχόληση, δηλαδή προσωπικό που εργάζεται από 4 μέχρι 6 συνήθως ώρες την ημέρα. Με αυτό τον τρόπο, οι αποδοχές των εργαζομένων είναι χαμηλότερες αθροιστικά του κατώτατου μισθού σε πλήρη απασχόληση. Αυτό που αν θυμάμαι καλά απαγορεύεται από τον νόμο, είναι το ωρομίσθιο των εργαζομένων υπό μερική να είναι μικρότερο από αυτό που αντιστοιχεί στο μισθό επί πλήρη.
Δεν το γνώριζα. Ευχαριστώ για τη σημείωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος



Ο Ρουβίκωνας απέιλησε... (Απορώ πως δεν υπάρχει ένας εισαγγελέας να τους μαζέψει).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
McManus
Δραστήριο μέλος


Φταινε και οι Υπάλληλοι ομως "ΕΕΕΕΕ εγω υπάλληλος ειμαι...δεν ξέρω" και υπάλληλος θα μεινεις αμα δεν έχεις άποψη και δεν ξέρεις τι γινεται. Ελεος.
Η διεύθυνση συνήθως έχει ορίσει στους υπάλληλους να κάνουν τους μαλάκες με μια άλφα εξυπηρέτηση κι εξω απ την πόρτα.
Αν ασχολούνται όλοι ομαδικά και μοιράζονται οι εργασιες, δημιουργείται μπερδεμα στα πόστα, αναπτύσσονται φιλίες και δεξιότητες.
Δεν θέλουν επίσης να βγαινεις εκτός πόστου πέραν των αγγαρειών γιατί μετά θα διεκδικήσεις.
Συνεπώς όταν πας και λες ό, τι λες, ξέρουν ότι θα σε εξυπηρετήσουν αλλά μετά σταδιακά όλα θα γίνουν όπως πριν.
Ο υπάλληλος δεν μιλάει γιατί είναι υπάλληλος και πρωτοβουλίες παιρνουν μόνο τα στελέχη.
Αυτό ισχύει σχεδόν σε όλες τις δουλειές.
Εσύ που θα πας να πεις κατι ή ενας άλλος, απλώς τους ξεβολεύεις την δεδομενη χρονική στιγμή. Φωνάζουν λοιπον μία βοήθεια και μετά τα ίδια. Αυτά γινονται πολλά χρόνια... και θα γινονται.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Λες και μονο στο My Market πληρωνουν ψυχουλα. Παντου ειναι ετσι, τι σημαινει αυτο, οτι δεν θα πρεπει να ειναι επαγγελματιες στην δουλεια τους;
Οχι οταν ο άλλος δεν ειναι επαγγελματιας εργοδοτης δεν μπορει να έχει και απαιτησεις. Δεν φτανει που πληρώνουν ψιχουλα και προσφέρουν και εργασιακες συνθηκες μεσαίωνα θα βγουνε και απο πανω οτι αυτο που προσφέρουν ειναι και καλο;;; μια μουφα και μιση ειναι και αυτη ειναι η αλήθεια.
Την ρουφιανιά ή τον ρουφιάνο μη τον κάνεις παρέα καν καντον πέρα κατευθείαν
Μπράβο σου που το πες πραγματικά, αλήθεια ήταν δουλειά που έπρεπε να το δει ο υπεύθυνος ότι εκεί γίνεται χαμός και άφηνε ένα (1) άτομο για πάνω από 10 άτομα και γινόταν χαμός.
Βασικός νόμος προσφοράς και ζήτησης ήταν εκεί λογικό αν την άφηνε μια μετά να έπεφτε και η απόδοσή της
Κοιταξε να δεις ο υπεύθυνος δεν το ειδε , ή εκανε πως δεν το ειδε γιατι παιζουνε και άλλα μέσα ... καλοθελητες - ρουφιανιες - λυκοφιλιες κτλπ πχ ο προϊσταμενος μπορει να καλυπτει συγκεκριμενα άτομα που του ρουφιανευουν και τους υπολοιπους ή που μπορει να ειναι φιλαράκια και εκτος δουλειάς.
Ενας διευθυντης ή προϊσταμενος αν θέλει να κανει την δουλειά του καλά θα πρέπει να ειναι απροσιτος και απομακρος. Δικαιος μεν απομακρος δέ. Δυσκολο πρέπει να το έχεις σαν άνθρωπος. Πχ ειναι προτιμοτερο να μπει σε μια τέτοια θέση ενας που δεν γουστάρει τις κλικες γιατι αν βάλεις εναν που ειναι επαγγελματιας κλικαδορος θα υποφέρουν κάποιοι σιγουρα.
Ναι δεν εκανα τιποτα σιγα απλα της υπενθυμισα οτι αυτο που κάνει δεν ειναι διοικηση. Να φορτώνεις τον έναν για να σου βγάζει τη δουλεια.
Η διεύθυνση συνήθως έχει ορίσει στους υπάλληλους να κάνουν τους μαλάκες με μια άλφα εξυπηρέτηση κι εξω απ την πόρτα.
Αν ασχολούνται όλοι ομαδικά και μοιράζονται οι εργασιες, δημιουργείται μπερδεμα στα πόστα, αναπτύσσονται φιλίες και δεξιότητες.
Δεν θέλουν επίσης να βγαινεις εκτός πόστου πέραν των αγγαρειών γιατί μετά θα διεκδικήσεις.
Συνεπώς όταν πας και λες ό, τι λες, ξέρουν ότι θα σε εξυπηρετήσουν αλλά μετά σταδιακά όλα θα γίνουν όπως πριν.
Ο υπάλληλος δεν μιλάει γιατί είναι υπάλληλος και πρωτοβουλίες παιρνουν μόνο τα στελέχη.
Αυτό ισχύει σχεδόν σε όλες τις δουλειές.
Εσύ που θα πας να πεις κατι ή ενας άλλος, απλώς τους ξεβολεύεις την δεδομενη χρονική στιγμή. Φωνάζουν λοιπον μία βοήθεια και μετά τα ίδια. Αυτά γινονται πολλά χρόνια... και θα γινονται.
![]()
Εγω πιστευω το αντιθετο οταν η δουλειά μοιράζεται ανεβαινει η συναδελφικοτητα και η ομαδικοτητα διοτι πλέον έχουμε ανθρωπους που συμμετέχουν και δεν ειναι της λογικης "Να πάει να γμηθει να το φτιάξει ο αλλος εγω χέστηκα." Μολις ο άλλος σκεφτει έτσι δεν υπάρχει καμια συναδελφικοτητα. Αυτο δεν θές να γινει. Και δεν τους αφηνεις λοιπον. Μοιράζεις τη δουλειά.... οταν έρχεται πελάτης .... δεν θα δινει ο ένας τροφιμα στο κοσμο και ο άλλος θα σκουπιζει. Αυτο που ξανακουστηκε. Εχω βουτηξει στο τμημα τυριων έναν υπάλληλο στο ετσι. Καλα ρε παιδια τους λεω μας βλέπετε ειμαστε εδω 10 άτομα .... και ο ένας σκουπιζει;;;; δεν μπορει να σκουπισει μετά;;;; απλά πράγματα ρε φιλε.
Μου λέει μια μετά μπραβο καλα τους ειπες ναι εκανα να της πω αν δεν μιλουσα ακομα εδω θα ήσουνα! Τι καλα να μας ρυθμιζουν τα θέματα οι άλλοι ε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


Ολες οι δουλειες που εχουν να κανουν με κοσμο και εξυπηρετηση ετσι πρεπει να ειναι. Δεν καταλαβαινω που ειναι το περιεργο σε αυτο που ειπε; Αν εχουμε προβληματα πρεπει να μενουν εξω απο την δουλεια. Στην Ελλαδα ολοι δυσκολευονται και οι επιχειρησεις και οι εργαζομενοι. Δεν ειναι μονο οι εργαζομενοι που εχουν επηρεαστει απο την οικονομικη κριση για να πηγαινουν με μουτρα στην δουλεια τους και να ειναι σκυθρωποι. Αν οι πελατες δεν μενουν ευχαριστημενοι προφανως και δεν θα ξανα πανε στο καταστημα και αυτο θα εχει αρνητικα αποτελεσματα και στους εργαζομενους της επιχειρησης. Ειναι μια αλυσιδα.
Επισης, θεωρω αστοχο το να συγκρινουμε την Αγγλια με την Ελλαδα εφοσον οι συνθηκες οικονομιας ειναι πολυ διαφορετικες. Θα ειχε βαση το παραδειγμα σου αν και στην Ελλαδα η οικονομια ηταν το ιδιο με την Αγγλια και παλι ο εργοδοτης ειχε κακη συμπερφορα προς το προσωπικο.
Δεν θεωρω πως το γραμμα αυτο ξεφτιλιζει τους εργαζομενους ουτε οτι εχει σκοπο να τους προσβαλλει. Απλα τους υπενθυμιζει οτι η συγκεκριμενη δουλεια απαιτει μαρκετινγκ και το μαρκετινγκ απαιτει μια ευχαριστη παρουσια που να ξερει πως να προωθησει το καθε προιον με βαση του ποιον εχει απεναντι του ως πελατη εκεινη την στιγμη.
Κανενας εργαζομενος δεν προκειται να κανει πωλησεις οταν ειναι δυσαρεστος στα ματια των πελατων και αυτο πρωτα θα επηρεασει τον ιδιο, γιατι πολυ πιθανον να χασει τη δουλεια του και κατ'επεκταση την επιχειρηση.
Και οι δύο δουλειές αφοράνε entry level . Και 1750 λίρες είναι από τους χαμηλότερους μισθούς για νέο μηχανικό στην Ευρώπη . Τα λεφτά βέβαια πάνε ανάλογα με το κόστος ζωής. Στην Ελλάδα , όμως πάνε να κερδίσουν και από τον εργαζόμενο . Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Α . Δεν νοιάζονται για το μελλοντικό κέρδος αλλά για το άμεσο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Και βεβαια ολα αυτα εις βαρος των εργατικών ανθρώπων γιατι βάζουμε τον εργατικο να δουλευει ακομα περισσοτερο επειδη ξέρουμε πως θα μας βγάλει τη δουλεια.
Συμφωνοι φιλε μου και ειναι και λογικο αυτο κανεις δεν θέλει να δουλευει με κοπρίτες! Πληρωσε τον παραπανω ομως. Δωστου ρεπο , δωστου άδεια , δωστου ενα κινητρο. Δεν μπορεις να του λες να χαμογελάει κιολας που παιρνει και 300 ευρώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Χθες τα στοιχεία για τον πληθυσμό της Ελλάδας έδειξαν ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας από τα 11.2 εκατομμύρια που ήταν το 2011 έπεσε στα 10.7 εκατομμύρια και μέχρι το 2025 θα μειωθεί στα 10.2.Και το πληθυσμό των νέων κάτω των 40 δηλαδή να μειώνεται σταθερά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.