American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης



Και το δικό μας μου αρέσει. Λιγότερο "Γιουροβιζιονίστικο" αλλά καλό. Την Κατερίνα είχε τύχει να την ακούσω κάποτε λάιβ και ήταν πολύ καλή οπότε δεν νομίζω να έχει θέμα ως προς αυτό. Ελπίζω να έχει και ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία/χορογραφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος


Ο Sergey μου άρεσε περισσότερο στο "You are the only one" που ήταν μια συμμετοχή με αρκετούς Έλληνες συντελεστές.

Μιας και λέω για Ρωσία και έχω σύνδεση με αυτή τη χώρα και λόγω επαγγέλματος,
ας βάλω και μερικές από τις αγαπημένες μου συμμετοχές από τη χώρα με σειρά προτεραιότητας:
You are the only one- Sergey Lazarev
A million voices - Polina Gagarina
Believe - Dima Bilan
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Παιδιά για τη συμμετοχή της Ρωσίας τι λέτε; Στα στοιχήματα σε τι θέση βγαίνει;
Ο Sergey μου άρεσε περισσότερο στο "You are the only one" που ήταν μια συμμετοχή με αρκετούς Έλληνες συντελεστές.![]()
Μιας και λέω για Ρωσία και έχω σύνδεση με αυτή τη χώρα και λόγω επαγγέλματος,
ας βάλω και μερικές από τις αγαπημένες μου συμμετοχές από τη χώρα με σειρά προτεραιότητας:
You are the only one- Sergey Lazarev
A million voices - Polina Gagarina
Believe - Dima Bilan
2ος στα στοιχήματα μετά τον Ολλανδό.
Εμένα η αγαπημένη μου συμμετοχή της Ρωσίας αυτή του 2015(2η θέση στον τελικό).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zilda
Πολύ δραστήριο μέλος


Παιδιά έκατσα και άκουσα πολλά κομμάτια σήμερα. Νομιζω κλείνω προς αυτό της Ιταλίας. Είναι πολύ πιο κοντά στα ακούσματα μου. Της Κύπρου τλκ καταλήγω στο ότι δεν μου αρέσει και τόσο :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Συμφωνώ στο ότι δεν παίζει, αλλά στο παρελθόν έχουμε δει πολύ μεγάλα ονόματα της μουσικής σκηνής να πηγαίνουν στην Eurovision. Αλλά αν δεν αλλάξουν κάποιοι κανονισμοί σχετικά με το playback πχ που μετατρέπει τους μουσικούς μίας μπάντας απ' ευθείας σε γλάστρες, δε ασχοληθεί κάποιο μεγάλο όνομα σοβαρά.Σιγά μην ασχοληθούν οι imagine dragons με eurovision Φώτη. Καταρχάς η eurovision δεν είναι καν μουσικός διαγωνισμός και για αυτό και έχω να την παρακολουθήσω 3-4 Χρόνια, επειδή είχα σιχαθεί τον τρόπο που δίνονται οι πόντοι.
Θα βγω λίγο off-topic με την απάντηση, αλλά επειδή τέθηκε και από άλλο μέλος σαν απορία, θα απαντήσω συνοπτικά για να μη με πετάξει πάλι ο jj! στον κάδοΤί εννοείς, οι χαμηλές είναι ψεύτικες;

Πολύ απλοϊκά, αν ακούσεις αυτή την κοπέλα να μιλάει κανονικά και συγκρίνεις την φωνή της τότε, και την φωνή της όταν τραγουδάει είναι τελείως διαφορετικές οι χροιές. Όταν μιλάμε χρησιμοποιούμε την "chest voice", είναι η φωνή που βγαίνει απολύτως φυσικά και ασυναίσθητα. Τώρα, αν προσπαθήσεις να πας πολύ ψηλά σε νότες, θα διαπιστώσεις ότι δυσκολεύεσαι όσο περισσότερο ανεβαίνεις και από ένα σημείο και μετά μπορείς να τραγουδήσεις μόνο με "ψεύτική", ή "head voice". Πχ εδώ, η ψηλή της είναι "head voice". Εδώ στην πρώτη κιόλας φράση του τραγουδιού περνάει από falcetto σε chest voice. Ακούγεται εύκολα πώς από έναν πολύ breathy και αέρινο ήχο περνάει σε μία πιο "καθαρή" και δυνατή χροιά. Δουλεύοντας πολύ την τεχνική, μπορεί ένας τραγουδιστής να αποκτήσει πολύ πολύ καλό έλεγχο του εύρους και της χροιάς της φωνή του, δηλαδή να χρησιμοποιεί την head voice και για χαμηλές νότες (όπως κάνει η Κατερίνα) γιατί δίνει διαφορετικό ύφος στο τραγούδι, η χροιά της είναι πιο breathy και σεξουλιάρικη


Πρώτα από όλα, δεν είπα πουθενά ότι είναι εύκολοΑν ήταν τόσο εύκολο να μιμηθούν όλες την Amy, γιατί δεν το κάνουν;![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


1)Πορτογαλία 2017:19 12αρια
2) Σουηδία 2012:18 12αρια
3) Νορβηγία 2009:16 12αρια
4) Αυστρία 2014:13 12αρια
5)Σουηδία 2015:12 12αρια
6) Ισραήλ 2018:11 12αρια
7)Ελλάδα 2005: 10 12αρια
8)Βρετανία 1997:10 12αρια
9)Αζερμπαιζαν 2013:10 12αρια
10) Γερμανία 2010:9 12αρια
11) Ιταλία 2015:9 12αρια
12) Αυστραλία 2016:9 12αρια
13)Σερβία 2007:9 12αρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πρώτα από όλα, δεν είπα πουθενά ότι είναι εύκολοΑλλά ακόμη και εύκολο να ήταν, ειδικά αν είσαι επαγγελματίας μουσικός, η σωστή ερώτηση είναι γιατί να το κάνεις;! Σκοπός είναι να έχεις τον δικό σου ήχο, το δικό σου ύφος όχι να είσαι κάτι δανεικό. Εγώ που ερασιτεχνικά ασχολούμαι μου φαίνεται υπερβολικά βαρετό να μιμούμαι κάποιους, ενώ μπορώ κάλλιστα να τραγουδήσω όπως μου αρέσει εμένα και όπως θεωρώ εγώ ότι θέλω να προβάλω ένα συγκεκριμένο κομμάτι.
Εμένα μού είναι αρκετά εύκολο να μιμηθώ λαϊκές τραγουδίστριες όπως Αλεξίου, Αρβανιτάκη, Κούκα κλπ. (ναι ξέρω, οφ τόπικ αλλά ένα καλό έχω, ας το διαφημίσω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Από τότε που ψηφίζουν οι επιτροπές η μαγεία της eurovision χάθηκε. Φέτος θα βγάλουν νικητη αυτόν:
Κοιτά και εγώ Ολλανδία θέλω φέτος.
Όμως οι επιτροπές πρέπει να πάρουν δρόμο και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα βαθμολόγησης που ήταν super.Δεν θέλω να βλέπω δυο βαθμολογίες και μάλιστα της κριτικής επιτροπής αναλυτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


Κοιτά και εγώ Ολλανδία θέλω φέτος.
Όμως οι επιτροπές πρέπει να πάρουν δρόμο και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα βαθμολόγησης που ήταν super.Δεν θέλω να βλέπω δυο βαθμολογίες και μάλιστα της κριτικής επιτροπής αναλυτικά.
Και εμένα μου αρέσει η Ολλανδία.
Το καινούριο σύστημα έχει μεγάλο suspense μέχρι το τέλος,μέχρι να ανακοινωθούν όλα τα αποτελέσματα του κοινού. Βλέπεις έτσι τις διαφορές επιτροπών και κοινού ενώ με το παλιό σύστημα υπήρχε συμψηφισμός. Π.χ. το κοινό έδινε κάπου το 12άρι του,η επιτροπή έδινε την τελευταία θέση στην ίδια χώρα και έτσι το τραγούδι έπαιρνε 0 βαθμούς λόγω της τεράστιας διαφοράς κοινού-επιτροπής.
Δε ξέρω αν θα ήταν σωστό να έφευγαν οι επιτροπές γιατί έτσι θα βλέπαμε τραγούδια όπως Γαλλία 2009, Ισραήλ 2010, Ισπανία 2012,Νορβηγία 2015 στον πάτο. Βέβαια τα τελευταία χρόνια πριμοδοτούν συνεχώς τη Σουηδία και την Αυστραλία. Είναι δίλημμα η υπόθεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Και εμένα μου αρέσει η Ολλανδία.
Το καινούριο σύστημα έχει μεγάλο suspense μέχρι το τέλος,μέχρι να ανακοινωθούν όλα τα αποτελέσματα του κοινού. Βλέπεις έτσι τις διαφορές επιτροπών και κοινού ενώ με το παλιό σύστημα υπήρχε συμψηφισμός. Π.χ. το κοινό έδινε κάπου το 12άρι του,η επιτροπή έδινε την τελευταία θέση στην ίδια χώρα και έτσι το τραγούδι έπαιρνε 0 βαθμούς λόγω της τεράστιας διαφοράς κοινού-επιτροπής.
Δε ξέρω αν θα ήταν σωστό να έφευγαν οι επιτροπές γιατί έτσι θα βλέπαμε τραγούδια όπως Γαλλία 2009, Ισραήλ 2010, Ισπανία 2012,Νορβηγία 2015 στον πάτο. Βέβαια τα τελευταία χρόνια πριμοδοτούν συνεχώς τη Σουηδία και την Αυστραλία. Είναι δίλημμα η υπόθεση.
Εμένα το νέο σύστημα δεν μου αρέσει καθόλου ειδικά το ότι βλέπουμε την βαθμολογία των επιτροπών στην αρχή και ότι ανακοινώνονται μόνο το 12.Το αγαπημένο μου σύστημα ήταν του 2009-2012 που οι επιτροπές δεν επηρέαζαν τόσο το αποτέλεσμα τότε.Πχ το 2011 το κοινό της Γερμανίας μας έδωσε 12 και η επιτροπή 1 και έτσι πήραμε 10 από την Γερμανία,άρα δεν μας επηρέασαν τόσο οι επιτροπές.Η Eurovision από το 2016 καταστράφηκε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Μόνο κατάντια για έναν διαγωνισμό που έβγαλε λαμπρους νικητές όπως Abba,love shine a light Katrina,my number one,fairytale,Loreen euphoria και only teardrops Emily de forest.Ευχομαι να αλλάξουν μυαλά εκεί στην Ebu αν και δεν το βλέπω.Μου έβαλαν τις επιτροπές να κάνουν πολιτικό παιχνίδι.Καλα έκανε η Τουρκία και αποχώρησε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος


Οι δημοσιογράφοι είναι εκεί απλά για να κάνουν ερωτήσεις και να συμπληρώσουν ένα χ,ψ διαδικτυακό "ρεπορτάζ". Δεν χρειάζεται να ξέρουν ποιος είναι ο Σούμπερτ ή τα ποπ/ροκ είδωλα του 2019 γιατί απλά δεν είναι η δουλειά τους.Τελος το press room έχει γεμίσει από λοατ δημοσιογραφους χωρίς ιχνος ιδέας μουσικής.
Όσο για το κομμάτι που αναφέρεις την σεξουαλικότητα των ανθρώπων μέσα στα..παράπονα σου ( Πως την έμαθες αλήθεια; ) τι να πω; Φέρτε straight δημοσιογράφους για τον Φώτη, make Eurovision right again!
Πρέπει να καταλάβεις το εξής μου φαίνεται. Η επιτροπή ψηφίζει με δικά της μουσικά κριτήρια καθώς απαρτίζεται από ανθρώπους που ασχολούνται με την μουσική βιομηχανία γενικότερα και το κοινό με τα δικά του ( ποιο θα το κάνει να διαδκεδάσει περισσότερο πχ). Δεν φταίει σε κάτι η ebu, ό,τι αρέσει στον κόσμο/επιτροπή θα ψηφιστεί.Ευχομαι να αλλάξουν μυαλά εκεί στην Ebu αν και δεν το βλέπω
Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.
Λολ. Αν παρατηρήσεις τα στατιστικά, η επιτροπή ψηφίζει δίκαια. Το πολιτικό παιχνίδι προφανώς γίνεται απ'το televoting.Μου έβαλαν τις επιτροπές να κάνουν πολιτικό παιχνίδι
https://www.youtube.com/watch?v=6PxoMWtAC7M
My favs: Λετονία, Σλοβενία, Ισλανδία, Aυστρία, Ελβετία (fingers crossed ότι δεν θα'χει το ίδιο χορευτικό στο 2:03, με κάνει να νιώθω άβολα), Τσεχία,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Οι δημοσιογράφοι είναι εκεί απλά για να κάνουν ερωτήσεις και να συμπληρώσουν ένα χ,ψ διαδικτυακό "ρεπορτάζ". Δεν χρειάζεται να ξέρουν ποιος είναι ο Σούμπερτ ή τα ποπ/ροκ είδωλα του 2019 γιατί απλά δεν είναι η δουλειά τους.
Όσο για το κομμάτι που αναφέρεις την σεξουαλικότητα των ανθρώπων μέσα στα..παράπονα σου ( Πως την έμαθες αλήθεια; ) τι να πω; Φέρτε straight δημοσιογράφους για τον Φώτη, make Eurovision right again!
Πρέπει να καταλάβεις το εξής μου φαίνεται. Η επιτροπή ψηφίζει με δικά της μουσικά κριτήρια καθώς απαρτίζεται από ανθρώπους που ασχολούνται με την μουσική βιομηχανία γενικότερα και το κοινό με τα δικά του ( ποιο θα το κάνει να διαδκεδάσει περισσότερο πχ). Δεν φταίει σε κάτι η ebu, ό,τι αρέσει στον κόσμο/επιτροπή θα ψηφιστεί.
Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.
Λολ. Αν παρατηρήσεις τα στατιστικά, η επιτροπή ψηφίζει δίκαια. Το πολιτικό παιχνίδι προφανώς γίνεται απ'το televoting.
My favs: Λετονία, Σλοβενία, Ισλανδία, Aυστρία, Ελβετία (fingers crossed ότι δεν θα'χει το ίδιο χορευτικό στο 2:03, με κάνει να νιώθω άβολα), Τσεχία,
Ναι οι επιτροπές ψηφίζουν τόσο δίκαια που το trash τραγούδι της Σουηδία βγήκε 2ο και το κοινό το έβγαλε 23ο.Το 2015 το αριστούργημα της Ιταλίας που σάρωσε στο Televoting το έβγαλαν 6ο για να βγει η Σουηδία.Αρα οι επιτροπές κάνουν ότι θέλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Έχεις δίκαιο σε αυτό γενικά, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως οι επιτροπές χαντάκωσαν αυτό το τραγούδι που ήταν πρώτο στο κοινό και κλάσεις ανώτερο από ότι άλλο είχε πάει εκείνη τη χρονιά.Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Έχεις δίκαιο σε αυτό γενικά, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως οι επιτροπές χαντάκωσαν αυτό το τραγούδι που ήταν πρώτο στο κοινό και κλάσεις ανώτερο από ότι άλλο είχε πάει εκείνη τη χρονιά.
Ειναι ένας από τους λόγους που οι επιτροπές πρέπει να πάρουν πόδι.Δεν μπορεί 180 εκατομμύρια τηλεθεατές να ψήφισαν και εσυ(οι επιτροπές) να μου βγάζεις νικήτρια την Σουηδία που βγήκε 3η στο κοινό.Και μάλιστα την επόμενη χρόνια η Σουηδία έκανε το σύστημα ακόμα χειρότερο τύπου Melodifestivalen.
Επίσης δεν σχολιάζω το σχολείο του φίλου:Άτομα με μουσική παιδεία.Ποια άτομα έχουν μουσική παιδεία;Η Συνατσακη;Η Anke στην Γερμανία (κωμικός στο επάγγελμα);Νομίζω ότι λέμε ότι θελουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Κατά τη δική μου άποψη καλώς υπάρχουν και οι επιτροπές στο σύστημα ψηφοφορίας αν ψηφίζουν άνθρωποι που ξέρουν από μουσική όμως. Μετά το 2015 δεν θυμάμαι οτιδήποτε σχετικό με τη Eurovision αλλά δεν δέχομαι ότι αυτοί που ψήφιζαν με μουσικό κριτήριο και μόνο χαντάκωσαν το συγκεκριμένο τραγούδι. Ήταν άψογο και βγήκε πρώτο το μπιτάκι της κακιάς ώρας γιατί ήταν σχετικό με το "μπούλινγκ"; Γελάει ο κόσμος.Ειναι ένας από τους λόγους που οι επιτροπές πρέπει να πάρουν πόδι.Δεν μπορεί 180 εκατομμύρια τηλεθεατές να ψήφισαν και εσυ(οι επιτροπές) να μου βγάζεις νικήτρια την Σουηδία που βγήκε 3η στο κοινό.Και μάλιστα την επόμενη χρόνια η Σουηδία έκανε το σύστημα ακόμα χειρότερο τύπου Melodifestivalen.
Επίσης δεν σχολιάζω το σχολείο του φίλου:Άτομα με μουσική παιδεία.Ποια άτομα έχουν μουσική παιδεία;Η Συνατσακη;Η Anke στην Γερμανία (κωμικός στο επάγγελμα);Νομίζω ότι λέμε ότι θελουμε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Κατά τη δική μου άποψη καλώς υπάρχουν και οι επιτροπές στο σύστημα ψηφοφορίας αν ψηφίζουν άνθρωποι που ξέρουν από μουσική όμως. Μετά το 2015 δεν θυμάμαι οτιδήποτε σχετικό με τη Eurovision αλλά δεν δέχομαι ότι αυτοί που ψήφιζαν με μουσικό κριτήριο και μόνο χαντάκωσαν το συγκεκριμένο τραγούδι. Ήταν άψογο και βγήκε πρώτο το μπιτάκι της κακιάς ώρας γιατί ήταν σχετικό με το "μπούλινγκ"; Γελάει ο κόσμος.![]()
Εμένα μου άρεσε πιο πολύ το παλιό σύστημα (μια βαθμολογία κάθε χώρα) όμως έπρεπε να μέτρα 60% Televoting 40% επιτροπές.
Τους Il Volo το 2015 τους ψήφισα 2 φορές και στεναχωρήθηκα που δεν βγήκαν και μου βγήκε η Σουηδία.Το 15 ψήφισα 2 φορές Ιταλία και 1 Ρωσία (2η θέση).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.