Gate4
Επιφανές μέλος


Το σήμα είναι γενικά καλό. Αλλά μας τα έχει κάνει τσουρέκια με τις κάρτες που πρέπει να βάζεις στους 2-3 μήνες αναγκαστικά αλλιώς τρως φραγή. Εσύ αν το πας με σύνδεση δε νομίζω να έχεις τέτοια θέματα.Από σήμα τι λέει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Το σήμα είναι γενικά καλό. Αλλά μας τα έχει κάνει τσουρέκια με τις κάρτες που πρέπει να βάζεις στους 2-3 μήνες αναγκαστικά αλλιώς τρως φραγή. Εσύ αν το πας με σύνδεση δε νομίζω να έχεις τέτοια θέματα.
Τι;Τι βλακεία είναι αυτή πάλι με την φραγή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 874453
Επισκέπτης


Αν εννοείς αυτή τη μαλακία με την κάρτα και τις φραγές θα συμφωνήσω.![]()
Κ προμήθειες..
Γενικά έλεγα για σήμα..το κινητό μου έχει 4g.με δεδομένα θα πιάσω Η,Ε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Για όσους έχουν κάρτα πρέπει να ξαναβάλεις σε 3 μήνες αλλιώς σε κάνουν φραγή. Γενικά μαλακίες.Τι;Τι βλακεία είναι αυτή πάλι με την φραγή;

Με το σήμα σπάνια έχω πρόβλημα για να πω την αλήθεια. Αλλά οι προσφορές της όσο πάνε γίνονται πιο αίσχος.Κ προμήθειες..
Γενικά έλεγα για σήμα..το κινητό μου έχει 4g.με δεδομένα θα πιάσω Η,Ε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Για όσους έχουν κάρτα πρέπει να ξαναβάλεις σε 3 μήνες αλλιώς σε κάνουν φραγή. Γενικά μαλακίες.
Με το σήμα σπάνια έχω πρόβλημα για να πω την αλήθεια. Αλλά οι προσφορές της όσο πάνε γίνονται πιο αίσχος.
Ότι να ναι!Εμενα η Vodafone εδώ και 6 μήνες λέει ότι η κεραία είναι χαλασμένη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


1) Απαραδεκτο customer service. Αθλιο. Ειχα βαλει σε καρτοκινητο το πακετο 3GB για 1 βδομαδα και δεν ειχα ιντερνετ. Παω στο μαγαζι τους και τους λεω οτι εδω και 1 μερα δεν μπορω να συνδεθω, μου λενε οτι δεν ξερουν τι φταιει και να παρω τηλεφωνο σε εναν αριθμο με χρεωση. ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ. Αν ειναι δυνατον. Παιρνω, και πριν ακομα μιλησω καλα καλα ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. Αναγκαστηκα να χρεωθω ξανα για να τους ξαναπαρω. Ναι μεν το ποσο ειναι μικρο, αλλα ειναι απαραδεκτο να σε χρεωνουν καθε φορα που εχεις προβλημα το οποιο ξεκαθαρα οφειλεται σε αυτους. Η λυση που μου εδωσαν; Να αλλαξω την επιλογη δικτυου απο auto σε 3G.
2) Συνδεθηκα στο ιντερνετ, αλλα η ταχυτητα ηταν τραγικη. Το ξαναεβαλα στο auto και ενω συνδεθηκε στο 4G η ταχυτητα δεν ξεπερνουσε τα 30mbps. Αθλια.
3) Πολυ spam με μηνυματα και διαφημισεις της cosmote & whatsapp. Σε σημειο αηδιας.
4) Δεν ξερω αν εχει καν ταχυτητες LTE+, ποτε δεν ειχα ιντερνετ της προκοπης.
Φετος θα παρω sim εξωτερικου. Δεν εχω καμια ορεξη να μπλεξω με αυτες τις 2 εταιριες. Ναι μεν η sim εξωτερικου θα χρησιμοποιει ενα απο αυτα τα δυκτια, αλλα τουλαχιστον δεν θα με χρεωνουν 3 φορες περισσοτερο απο οτι η cosmote.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


3g

4g

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Εμενα αν μου έλεγαν οτι δεν ξέρουν τι φταιει θα τους έλεγα οτι πρέπει να μάθουν και δεν θα πάρω εγω τηλέφωνο με χρέωση θα πάρουν αυτοι να μου λύσουν το προβλημα.
Cosmote έχεις;
Η ελαχιστη εμπειρια μου (μερικες εβδομαδες τον χρονο) με cosmote ειναι χαλια.
1) Απαραδεκτο customer service. Αθλιο. Ειχα βαλει σε καρτοκινητο το πακετο 3GB για 1 βδομαδα και δεν ειχα ιντερνετ. Παω στο μαγαζι τους και τους λεω οτι εδω και 1 μερα δεν μπορω να συνδεθω, μου λενε οτι δεν ξερουν τι φταιει και να παρω τηλεφωνο σε εναν αριθμο με χρεωση. ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ. Αν ειναι δυνατον. Παιρνω, και πριν ακομα μιλησω καλα καλα ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. Αναγκαστηκα να χρεωθω ξανα για να τους ξαναπαρω. Ναι μεν το ποσο ειναι μικρο, αλλα ειναι απαραδεκτο να σε χρεωνουν καθε φορα που εχεις προβλημα το οποιο ξεκαθαρα οφειλεται σε αυτους. Η λυση που μου εδωσαν; Να αλλαξω την επιλογη δικτυου απο auto σε 3G.
2) Συνδεθηκα στο ιντερνετ, αλλα η ταχυτητα ηταν τραγικη. Το ξαναεβαλα στο auto και ενω συνδεθηκε στο 4G η ταχυτητα δεν ξεπερνουσε τα 30mbps. Αθλια.
3) Πολυ spam με μηνυματα και διαφημισεις της cosmote & whatsapp. Σε σημειο αηδιας.
4) Δεν ξερω αν εχει καν ταχυτητες LTE+, ποτε δεν ειχα ιντερνετ της προκοπης.
Φετος θα παρω sim εξωτερικου. Δεν εχω καμια ορεξη να μπλεξω με αυτες τις 2 εταιριες. Ναι μεν η sim εξωτερικου θα χρησιμοποιει ενα απο αυτα τα δυκτια, αλλα τουλαχιστον δεν θα με χρεωνουν 3 φορες περισσοτερο απο οτι η cosmote.
Άρα Vodafone?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ναι καλά, και θα σού έλεγαν εντάξει. Πώς δεν το είχαν σκεφτεί κι όλοι οι υπόλοιποι πελάτες αυτό μωρέ; Που παίρνουν και χρεώνονται;Εμενα αν μου έλεγαν οτι δεν ξέρουν τι φταιει θα τους έλεγα οτι πρέπει να μάθουν και δεν θα πάρω εγω τηλέφωνο με χρέωση θα πάρουν αυτοι να μου λύσουν το προβλημα.

Γενικά όλοι @@ είναι. Κανείς υπάλληλος των 400 ευρώ δεν έχει όρεξη να εξυπηρετήσει - ευχαριστήσει τον πελάτη, κι αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες κινητών, σταθερών, κούριερ, delivery κλπ. Από τη μια σε τρώει το δίκιο και απαιτείς αφού πληρώνεις να σε εξυπηρετήσουν, από την άλλη νιώθεις άσχημα να μαλώνεις και να φωνάζεις σε μια κοπελίτσα που παίρνει 400 ευρώ το μήνα οχτάωρο ή εξάωρο κι ακούει κάθε μέρα βρισιές από πελάτες.

Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι οι καλύτερες κινήσεις σε τέτοια θέματα είναι α) να απειλήσεις οτι θα αλλάξεις εταιρεία (εκεί θα πέσουν όλοι πάνω σου να σε κρατήσουν), β) καταγγελία στο συνήγορο των καταναλωτών ή / και γ) να μπεις στα social media και να γράψεις την ιστορία σου με τίτλο "παράπονα - προβλήματα με vodafone" πχ, ώστε να τους κάνεις να χάνουν πελάτες κάθε φορά που κάποιος θα κάνει αναζήτηση με τέτοιο τίτλο στο google και θα το βλέπει και θα τους αποτρέπει από το να πάρουν αυτή την εταιρεία.
Το χειρότερο είναι να λέμε "δε βαριέσαι" και να ανεχόμαστε την κάθε μα..κία που μάς κάνουν.
Ντάξει τώρα βγαίνω τελείως εκτός θέματος, αλλά γενικά έχω παρατηρήσει οτι όποτε διεκδικώ κάτι, βγαίνω κερδισμένη. Πχ είχα παραγγείλει πριν κάνα χρόνο από ένα κατάστημα που βρήκα στο σκρουτζ μια κατσαρόλα. Μού απάντησαν με μέιλ οτι θα σταλεί την επομένη, όντως μού στέλνουν οτι την έστειλαν, περίμενα περίμενα, πέρασαν μέρες, τούς έγραψα μέιλ να ρωτήσω πότε θα παραλάβω, δεν απαντούσαν, έπαιρνα τηλ, δεν απαντούσαν, ε μετά από 5 μέρες έγραψα μέιλ οτι ακυρώνω την παραγγελία. Δεν ασχολήθηκαν καν. Μπήκα στο σκρουτζ να κάνω αρνητική κριτική. Άλλοι απατεώνες κι αυτοί. Δε δέχονταν με τίποτα την αρνητική κριτική ψάχνοντας δικαιολογίες τύπου "δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε οτι είστε εσείς που κάνατε την παραγγελία και τώρα θέλετε να κάνετε αρνητική κριτική" και το δέχτηκαν μόνο όταν τούς έστειλα screenshot το μέιλ της παραγγελίας που ευτυχώς ήταν ίδιο με αυτό που είχα δηλώσει στο σκρουτζ (αφού με έπρηξαν). Μπήκε η αρνητική κριτική. Μετά από 6 μήνες με παίρνει ένας ευγενικός κύριος και μού λέει, "είμαι ο νέος διευθυντής του τάδε καταστήματος, είχατε δίκιο στην αρνητική σας κριτική, επειδή προσπαθώ να βάλω μια τάξη στο κατάστημα σάς παρακαλώ να αφαιρέσετε την αρνητική κριτική κι εγώ θα σας στείλω την κατσαρόλα που είχατε παραγγείλει δώρο" (αλήθεια - ψέματα, δε με πολυένοιαζε). Το δέχτηκα, έσβησα την κριτική, πήρα την κατσαρόλα μου και τέλος.


Στο μόνο που δεν μπόρεσα να βρω άκρη ήταν με πτήση της aegean. Ήθελα να κάνω καταγγελία και σε παραπέμπουν από τον έναν στον άλλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Η σιχαμένη η φραγή μπήκε επειδή με τις προσφορές πολλοί βάζαμε 2 - 3 κάρτες το χρόνο, για να μας αναγκάσουν να βάζουμε πιο συχνά και το ίδιο και η 2 ευρώ αύξηση στην τιμή της κάρτας.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω ένα μνημόσυνο στην θρυλική εποχή των 1500 λεπτών και sms. Μπροστά της όλα τα άλλα είναι ένα τίποτα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Αντιθέτως, το μόνο θετικό της Cosmote είναι το σήμα.
Προσωπικά ως προς το σήμα πραγματικά μου την δίνει η Vodafone, ωστόσο μιας κι έχω και από τις δύο, θέλω αμήν και πότε να ξεφορτωθώ την Cosmote. Απλά είναι συνδεδεμένη με πιστωτικές, επαφές και τέτοια και βαριέμαι να μπαίνω σε τέτοια διαδικασία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Το μόνο αρνητικό της Vodafone είναι το σήμα.
Αντιθέτως, το μόνο θετικό της Cosmote είναι το σήμα.
Προσωπικά ως προς το σήμα πραγματικά μου την δίνει η Vodafone, ωστόσο μιας κι έχω και από τις δύο, θέλω αμήν και πότε να ξεφορτωθώ την Cosmote. Απλά είναι συνδεδεμένη με πιστωτικές, επαφές και τέτοια και βαριέμαι να μπαίνω σε τέτοια διαδικασία.
Άρα Vodafone?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Ναι καλά, και θα σού έλεγαν εντάξει. Πώς δεν το είχαν σκεφτεί κι όλοι οι υπόλοιποι πελάτες αυτό μωρέ; Που παίρνουν και χρεώνονται;
Γενικά όλοι @@ είναι. Κανείς υπάλληλος των 400 ευρώ δεν έχει όρεξη να εξυπηρετήσει - ευχαριστήσει τον πελάτη, κι αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες κινητών, σταθερών, κούριερ, delivery κλπ. Από τη μια σε τρώει το δίκιο και απαιτείς αφού πληρώνεις να σε εξυπηρετήσουν, από την άλλη νιώθεις άσχημα να μαλώνεις και να φωνάζεις σε μια κοπελίτσα που παίρνει 400 ευρώ το μήνα οχτάωρο ή εξάωρο κι ακούει κάθε μέρα βρισιές από πελάτες.
Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι οι καλύτερες κινήσεις σε τέτοια θέματα είναι α) να απειλήσεις οτι θα αλλάξεις εταιρεία (εκεί θα πέσουν όλοι πάνω σου να σε κρατήσουν), β) καταγγελία στο συνήγορο των καταναλωτών ή / και γ) να μπεις στα social media και να γράψεις την ιστορία σου με τίτλο "παράπονα - προβλήματα με vodafone" πχ, ώστε να τους κάνεις να χάνουν πελάτες κάθε φορά που κάποιος θα κάνει αναζήτηση με τέτοιο τίτλο στο google και θα το βλέπει και θα τους αποτρέπει από το να πάρουν αυτή την εταιρεία.
Το χειρότερο είναι να λέμε "δε βαριέσαι" και να ανεχόμαστε την κάθε μα..κία που μάς κάνουν.
Ντάξει τώρα βγαίνω τελείως εκτός θέματος, αλλά γενικά έχω παρατηρήσει οτι όποτε διεκδικώ κάτι, βγαίνω κερδισμένη. Πχ είχα παραγγείλει πριν κάνα χρόνο από ένα κατάστημα που βρήκα στο σκρουτζ μια κατσαρόλα. Μού απάντησαν με μέιλ οτι θα σταλεί την επομένη, όντως μού στέλνουν οτι την έστειλαν, περίμενα περίμενα, πέρασαν μέρες, τούς έγραψα μέιλ να ρωτήσω πότε θα παραλάβω, δεν απαντούσαν, έπαιρνα τηλ, δεν απαντούσαν, ε μετά από 5 μέρες έγραψα μέιλ οτι ακυρώνω την παραγγελία. Δεν ασχολήθηκαν καν. Μπήκα στο σκρουτζ να κάνω αρνητική κριτική. Άλλοι απατεώνες κι αυτοί. Δε δέχονταν με τίποτα την αρνητική κριτική ψάχνοντας δικαιολογίες τύπου "δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε οτι είστε εσείς που κάνατε την παραγγελία και τώρα θέλετε να κάνετε αρνητική κριτική" και το δέχτηκαν μόνο όταν τούς έστειλα screenshot το μέιλ της παραγγελίας που ευτυχώς ήταν ίδιο με αυτό που είχα δηλώσει στο σκρουτζ (αφού με έπρηξαν). Μπήκε η αρνητική κριτική. Μετά από 6 μήνες με παίρνει ένας ευγενικός κύριος και μού λέει, "είμαι ο νέος διευθυντής του τάδε καταστήματος, είχατε δίκιο στην αρνητική σας κριτική, επειδή προσπαθώ να βάλω μια τάξη στο κατάστημα σάς παρακαλώ να αφαιρέσετε την αρνητική κριτική κι εγώ θα σας στείλω την κατσαρόλα που είχατε παραγγείλει δώρο" (αλήθεια - ψέματα, δε με πολυένοιαζε). Το δέχτηκα, έσβησα την κριτική, πήρα την κατσαρόλα μου και τέλος.Γενικά να διεκδικείτε το δίκιο σας και το κυριότερο, να το κάνετε όσο το δυνατόν γίνεται μέσω μέιλ ώστε να έχετε αποδείξεις. Ό,τι σας λένε στο τηλέφωνο να στέλνετε μετά ένα μέιλ που να λέει "σε συνέχεια τηλεφωνικής επικοινωνίας μας, σας ζητάω να επιβεβαιώσετε οτι μπλα μπλα όπως συμφωνήσαμε στο τηλέφωνο".
Στο μόνο που δεν μπόρεσα να βρω άκρη ήταν με πτήση της aegean. Ήθελα να κάνω καταγγελία και σε παραπέμπουν από τον έναν στον άλλον.
Οχι απο την αρχη απειλες με καταγγελια. Μπορεις να τους εξηγησεις οτι ειναι δικη τους υποχρέωση να σε βοηθησουν χωρις να φτάσετε σε καταγγελιες. Θα πάρουν αυτοι τηλέφωνο. Δεν ειναι κάτι παράλογο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος


Αυτό για το απαίσιο customer service της cosmote, το έχω αντιμετωπίσει και εγώ για μια σύνδεση στο ίντερνετ. Επίσης, έχω ακουσει ότι έχει μέτριο σήμα. Η vodafone που έχω τόσο καιρό (και ειδικά φέτος που έβαλα φοιτητικό καρτοπρόγραμμα), θεωρώ ότι έχει πολύ καλό customer service.Η ελαχιστη εμπειρια μου (μερικες εβδομαδες τον χρονο) με cosmote ειναι χαλια.
1) Απαραδεκτο customer service. Αθλιο. Ειχα βαλει σε καρτοκινητο το πακετο 3GB για 1 βδομαδα και δεν ειχα ιντερνετ. Παω στο μαγαζι τους και τους λεω οτι εδω και 1 μερα δεν μπορω να συνδεθω, μου λενε οτι δεν ξερουν τι φταιει και να παρω τηλεφωνο σε εναν αριθμο με χρεωση. ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ. Αν ειναι δυνατον. Παιρνω, και πριν ακομα μιλησω καλα καλα ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. Αναγκαστηκα να χρεωθω ξανα για να τους ξαναπαρω. Ναι μεν το ποσο ειναι μικρο, αλλα ειναι απαραδεκτο να σε χρεωνουν καθε φορα που εχεις προβλημα το οποιο ξεκαθαρα οφειλεται σε αυτους. Η λυση που μου εδωσαν; Να αλλαξω την επιλογη δικτυου απο auto σε 3G.
2) Συνδεθηκα στο ιντερνετ, αλλα η ταχυτητα ηταν τραγικη. Το ξαναεβαλα στο auto και ενω συνδεθηκε στο 4G η ταχυτητα δεν ξεπερνουσε τα 30mbps. Αθλια.
3) Πολυ spam με μηνυματα και διαφημισεις της cosmote & whatsapp. Σε σημειο αηδιας.
4) Δεν ξερω αν εχει καν ταχυτητες LTE+, ποτε δεν ειχα ιντερνετ της προκοπης.
Φετος θα παρω sim εξωτερικου. Δεν εχω καμια ορεξη να μπλεξω με αυτες τις 2 εταιριες. Ναι μεν η sim εξωτερικου θα χρησιμοποιει ενα απο αυτα τα δυκτια, αλλα τουλαχιστον δεν θα με χρεωνουν 3 φορες περισσοτερο απο οτι η cosmote.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Αυτό για το απαίσιο customer service της cosmote, το έχω αντιμετωπίσει και εγώ για μια σύνδεση στο ίντερνετ. Επίσης, έχω ακουσει ότι έχει μέτριο σήμα. Η vodafone που έχω τόσο καιρό (και ειδικά φέτος που έβαλα φοιτητικό καρτοπρόγραμμα), θεωρώ ότι έχει πολύ καλό customer service.
Ισχύει αυτό για την Vodafone.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ο υπάλληλος του καταστήματος ούτε είναι η δουλειά του να παίρνει τηλ αντί εσού για να λύσει το πρόβλημά σου αλλά ούτε έχει και το δικαίωμα γιατί μετά αν γίνει κάτι λάθος στο δικό σου θέμα, θα φταίει αυτός. Είναι σαν να λες στην εφορία να μπει στον λογαριασμό σου στο taxisnet και να σού πει τί πρέπει να κάνεις. Είναι ιδιωτικό σου θέμα και πρέπει να το λύσεις εσύ. Αν πάρεις τηλ σε κάποια εταιρεία συνήθως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία σου ζητώντας ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας ή το λιγότερο ημερομηνία γέννησης ώστε να μη γίνει αυτό που λες: να πάρει άλλος τηλ αντί εσού, να κάνει κάποιο κανονισμό για κάτι και μετά να πας και να πεις οτι δεν ήσουν εσύ που τον έκανες. Γι' αυτό και οι κλήσεις καταγράφονται για να σού πουν "ορίστε κύριε, η δική σας φωνή είναι που μάς ζήτησε πχ να ανανεώσουμε το συμβόλαιό σας για 2 χρόνια ακόμα".Οχι απο την αρχη απειλες με καταγγελια. Μπορεις να τους εξηγησεις οτι ειναι δικη τους υποχρέωση να σε βοηθησουν χωρις να φτάσετε σε καταγγελιες. Θα πάρουν αυτοι τηλέφωνο. Δεν ειναι κάτι παράλογο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Ο υπάλληλος του καταστήματος ούτε είναι η δουλειά του να παίρνει τηλ αντί εσού για να λύσει το πρόβλημά σου αλλά ούτε έχει και το δικαίωμα γιατί μετά αν γίνει κάτι λάθος στο δικό σου θέμα, θα φταίει αυτός. Είναι σαν να λες στην εφορία να μπει στον λογαριασμό σου στο taxisnet και να σού πει τί πρέπει να κάνεις. Είναι ιδιωτικό σου θέμα και πρέπει να το λύσεις εσύ. Αν πάρεις τηλ σε κάποια εταιρεία συνήθως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία σου ζητώντας ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας ή το λιγότερο ημερομηνία γέννησης ώστε να μη γίνει αυτό που λες: να πάρει άλλος τηλ αντί εσού, να κάνει κάποιο κανονισμό για κάτι και μετά να πας και να πεις οτι δεν ήσουν εσύ που τον έκανες. Γι' αυτό και οι κλήσεις καταγράφονται για να σού πουν "ορίστε κύριε, η δική σας φωνή είναι που μάς ζήτησε πχ να ανανεώσουμε το συμβόλαιό σας για 2 χρόνια ακόμα".
Αυτοι ειπαν στην Νέλλη οτι δεν ξέρουν τι φταιει.
Το δεν ξέρω απο το συμπερασμα οτι το προβλημα ειναι δικο ΜΟΥ διαφέρει αρκετά. Αφου δεν ξέρουν πως το προβλημα ειναι δικο μου και πρέπει να πάρω να χρεωθω; και αν ειναι δικο τους το προβλημα;
Για αυτον ακριβως το λογο πηγα και εγω απο το μαγαζι αφηνοντας τις δουλειές μου για να μάθω.
θέλω και εγω λοιπον να μάθουν τι ακριβως φταιει και δεν έχω μια υπηρεσια που πληρωνω. Ειναι τοσο δυσκολο να το βρουν; η δουλεια τους εκει ποια ειναι ακριβως; δεν κάνω έλεγχο ρωτάω να ξέρω γιατι μου κανει εντυπωση (και πιθανον αλλοι να μην σας το ειπανε αλλα εγω θα τους το πω) να έρχομαι σε ενα καταστημα και να με παραπέμπουν σε εναν αριθμο χρέωσης άχρωμο και απροσωπο που δεν απαντάει κιολας. Πάρτε εσεις απο εδω σας παρακαλω θα τους έλεγα και ενημερωστε με.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


Αυτοι ειπαν στην Νέλλη οτι δεν ξέρουν τι φταιει.
Το δεν ξέρω απο το συμπερασμα οτι το προβλημα ειναι δικο ΜΟΥ διαφέρει αρκετά. Αφου δεν ξέρουν πως το προβλημα ειναι δικο μου και πρέπει να πάρω να χρεωθω; και αν ειναι δικο τους το προβλημα;
Για αυτον ακριβως το λογο πηγα και εγω απο το μαγαζι αφηνοντας τις δουλειές μου για να μάθω.
θέλω και εγω λοιπον να μάθουν τι ακριβως φταιει και δεν έχω μια υπηρεσια που πληρωνω. Ειναι τοσο δυσκολο να το βρουν; η δουλεια τους εκει ποια ειναι ακριβως; δεν κάνω έλεγχο ρωτάω να ξέρω γιατι μου κανει εντυπωση (και πιθανον αλλοι να μην σας το ειπανε αλλα εγω θα τους το πω) να έρχομαι σε ενα καταστημα και να με παραπέμπουν σε εναν αριθμο χρέωσης άχρωμο και απροσωπο που δεν απαντάει κιολας. Πάρτε εσεις απο εδω σας παρακαλω θα τους έλεγα και ενημερωστε με.
Τους ζητησα στο καταστημα να παρουν αυτοι τηλεφωνο και να το λυσουν αλλα αρνηθηκαν. Οταν πηρα τηλεφωνο και τους επιασα απαιτησα οχι μονο να μου παρατεινουν το ιντερνετ κατα 1 μερα γιατι εχασα 1 μερα εξαιτιας τους, αλλα απαιτησα να με αποζημιωσουν και για τις 2 κλησεις που με χρεωσαν για να λυσω το προβλημα. Δεν εκαναν τιποτα απο αυτα. Ξανα cosmote δεν παω με τιποτα. Σκεφτομαι για orange, giffgaff, three ή google fi.
Δυστυχως δεν περιμενω με καμια εταιρια, ειτε ελληνικη ειτε ξενη, να πιασω ταχυτητες της προκοπης στην Ελλαδα. Απορω γιατι αποκαλουν το δυκτιο 4G ενω δινει ταχυτητες 3G HSPA. Εδω που εχω LTE+ πιανω πανω απο 150mbps (τις περισσοτερες φορες κυμαινεται στα 230) και παντα εχω καλο σημα παρολο που η χωρα ειναι αχανης. Ιδου (μειωσα τον χρονο του κατεβασματος/ανεβασματος στα 3s γιατι την προηγουμενη φορα το ειχα στα 10 ή 15 και μου κατεβασε μισο GB, αλλα επιασε ταχυτητα 260):

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.