Να παίρνει η γυναίκα το επίθετο του συζύγου;

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,811 μηνύματα.
Προφανώς και 8 χρόνια είναι αρκετά για να αλλάξεις άρδην απόψεις σε πάρα πολλά ζητήματα. Άλλωστε, το ότι θέλει και νιώθει η @Himela δοσμένη στον άντρα της δεν επηρεάζει κάπως την άποψη που θα έχει για το προσφυγικό ή για Αγία Σοφία ή ο,τιδήποτε, ούτε η μία «αντίκειται» στην άλλη - αφορούν διαφορετικά θέματα και, μάλιστα, το ένα είναι προσωπική επιλογή που δε γενικεύεται κάπως.

Back to the topic, το ζήτημα του επιθέτου είναι, νομίζω, καθαρά προσωπική υπόθεση, ας κρατάει κάθε άνθρωπος ό,τι του αρέσει - σε τελική ανάλυση, δηλώνει, αν εμείς δεν το θέλουμε, δεν υποδηλώνει και κάτι ουσιώδες ένα απλό επίθετο.

Όταν είσαι συντηρητικός ως προς κάτι παραμένεις και στα υπόλοιπα. Δεν έχει μια μαύρο μια άσπρο. Θα συμφωνήσω στα υπόλοιπα.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Back to the topic, το ζήτημα του επιθέτου είναι, νομίζω, καθαρά προσωπική υπόθεση, ας κρατάει κάθε άνθρωπος ό,τι του αρέσει - σε τελική ανάλυση, δηλώνει, αν εμείς δεν το θέλουμε, δεν υποδηλώνει και κάτι ουσιώδες ένα απλό επίθετο.
Αυτό δεν ισχύει καθόλου. Δεν επιλέγουμε αν θα κρατήσουμε ή όχι το επίθετο μας ή αν θα δώσουμε το δικό μας ή του συντρόφου μας στα παιδιά μας με τον ίδιο τρόπο που διαλέγουμε χρώμα στο καλαμάκι και τζατζίκι ή σως στο πιττόγυρο. 'Ελεος.
 

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Για του λόγου το αληθές κι εγώ θα κρατήσω το πατρικό μου, ασυζητητί!
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Αυτό δεν ισχύει καθόλου. Δεν επιλέγουμε αν θα κρατήσουμε ή όχι το επίθετο μας ή αν θα δώσουμε το δικό μας ή του συντρόφου μας στα παιδιά μας με τον ίδιο τρόπο που διαλέγουμε χρώμα στο καλαμάκι και τζατζίκι ή σως στο πιττόγυρο. 'Ελεος.

Δεν επιλέγεις εσύ έτσι, άλλους ανθρώπους δε μας νοιάζει καθόλου αν θα αφήσουμε το επίθετό μας στις μελλοντικές γενιές παρακαταθήκη ή αν θα σφραγίσουμε τον/ην σύζυγο με ένα επίθετο... Επιλέγεις να δώσεις εσύ νόημα στο επίθετο και το πώς το διαχειρίζεσαι, δεν έχει από μόνο του.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν επιλέγεις εσύ έτσι, άλλους ανθρώπους δε μας νοιάζει καθόλου αν θα αφήσουμε το επίθετό μας στις μελλοντικές γενιές παρακαταθήκη ή αν θα σφραγίσουμε τον/ην σύζυγο με ένα επίθετο... Επιλέγεις να δώσεις εσύ νόημα στο επίθετο και το πώς το διαχειρίζεσαι, δεν έχει από μόνο του.
Το γεγονός πως εσύ δεν ενδιαφέρεσαι δηλώνει πάρα πολλά για σένα σε αντίθεση με το πως τρως το πιττόγυρο.
 

Guest 882291

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν επιλέγεις εσύ έτσι, άλλους ανθρώπους δε μας νοιάζει καθόλου αν θα αφήσουμε το επίθετό μας στις μελλοντικές γενιές παρακαταθήκη ή αν θα σφραγίσουμε τον/ην σύζυγο με ένα επίθετο... Επιλέγεις να δώσεις εσύ νόημα στο επίθετο και το πώς το διαχειρίζεσαι, δεν έχει από μόνο του.


Αν το επίθετο σου είναι Βασίλης τότε καλώς και δεν κόπτεσαι να αφήσεις το επίθετό σου παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές :P
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Αν το επίθετο σου είναι Βασίλης τότε καλώς και δεν κόπτεσαι να αφήσεις το επίθετό σου παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές :P

Είναι Μάρκος και δε φαντάζεσαι τι ταλαιπωρία είναι στις δημόσιες υπηρεσίες - ακόμα χειρότερα, έχω και δεύτερο όνομα. :Ρ

@Fast Το point παραμένει ακριβώς το ίδιο: Ένα άτομο αποφασίζει μόνο του αν θα δώσει ή όχι όνομα σε μία τέτοια λέξη και πράξη. Από μόνη της, δε σημαίνει τίποτα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,811 μηνύματα.
Είναι Μάρκος και δε φαντάζεσαι τι ταλαιπωρία είναι στις δημόσιες υπηρεσίες - ακόμα χειρότερα, έχω και δεύτερο όνομα. :Ρ

@Fast Το point παραμένει ακριβώς το ίδιο: Ένα άτομο αποφασίζει μόνο του αν θα δώσει ή όχι όνομα σε μία τέτοια λέξη και πράξη. Από μόνη της, δε σημαίνει τίποτα.

Και έλεγα ότι δεν υπάρχει χειρότερο από τον ηθοποιό Μελέτη Ηλία... Τι να πω, κουράγιο όταν πατάς στις δημόσιες υπηρεσίες.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,473 μηνύματα.
Himela 2012: Εγώ θέλω να ανήκω σε όλους τους τομείς στον άνδρα μου, είμαι 100% παραδοσιακή και θέλω να πάρω το επίθετο του.

Himela 2020: Αδιαφορώ πλήρως για την Αγία Σοφία, απλα πέτρες είναι που ακόμη και αν γκρεμιστούν δεν με νοιάζει μπροστα στις ανθρώπινες ζωές

Himela 2020 Round 2: Εννοείται και είμαι υπέρ των ξένων που έρχονται στην Ελλάδα για ένα καλύτερο αύριο, δεν με νοιάζει αν θα αλληλοεπηρεαστει η παράδοση μας.


Αυτό θα πει σταθερός στις απόψεις ανά το πέρασμα των χρόνων. Από το ένα άκρο πήγαμε στο άλλο χωρίς να μπορέσουμε και πάλι να κρατήσουμε μια μεσότητα. Θα ήθελα πολύ η Himela να έβλεπε το thread σήμερα και με τις νέες απόψεις και αντιλήψεις της να δώσει μια updated απάντηση.
Τρικυμία εν κρανίω. Τί σχέση έχει το επίθετο του άντρα με την Αγία Σοφία και τους μετανάστες; Απάντηση: καμία.

Δεν υπάρχει updated απάντηση. Δε με καίει το θέμα αυτό, δε νιώθω οτι προσβάλλομαι (όπως άλλες γυναίκες ενδεχομένως) αν πάρω το επίθετο του άντρα μου. Δεν έχω κάψα ούτε να πάρω ούτε να μην πάρω το επίθετό του.

Τα υπόλοιπα είναι οφ τόπικ και θα τα πάρω απλά ως μια ένδειξη οτι με διαβάζεις και έχεις αναπτύξει μια εμμονή μαζί μου. :P
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,707 μηνύματα.
Δεν υπάρχει updated απάντηση. Δε με καίει το θέμα αυτό, δε νιώθω οτι προσβάλλομαι (όπως άλλες γυναίκες ενδεχομένως) αν πάρω το επίθετο του άντρα μου. Δεν έχω κάψα ούτε να πάρω ούτε να μην πάρω το επίθετό του.

Θα τον αγαπάς πολύ φαίνεται, όσο για τα άλλα περί Αγίας Σοφίας μου θυμίζουν ακραία αριστερά, είχα την εντύπωση ότι είσαι ΝΔ που ισχυρίζεται ότι είναι δεξιό κόμμα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,811 μηνύματα.
Τρικυμία εν κρανίω. Τί σχέση έχει το επίθετο του άντρα με την Αγία Σοφία και τους μετανάστες; Απάντηση: καμία.

Δεν υπάρχει updated απάντηση. Δε με καίει το θέμα αυτό, δε νιώθω οτι προσβάλλομαι (όπως άλλες γυναίκες ενδεχομένως) αν πάρω το επίθετο του άντρα μου. Δεν έχω κάψα ούτε να πάρω ούτε να μην πάρω το επίθετό του.

Τα υπόλοιπα είναι οφ τόπικ και θα τα πάρω απλά ως μια ένδειξη οτι με διαβάζεις και έχεις αναπτύξει μια εμμονή μαζί μου. :P

Είχα πει και πάνω στον φίλο Μάρκο Βασίλη ότι όταν λες ότι είσαι παραδοσιακός ( συντηρητικός ουσιαστικά ) είσαι σε όλα. Δεν μπορείς σε αυτό να είσαι συντηρητικός στο άλλο φιλελεύθερος κλπ.

- Έλα Τάκη Ολυμπιακός στο ποδόσφαιρο, Παναθηναϊκός στο μπάσκετ
-ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ με ανώμαλους δεν μιλάω.
( Τι θυμήθηκα τώρα.....)

Μωρέ καλά κάνεις και δεν σου καίγεται, στην τελική ένα επίθετο είναι που απλά κρατούνται κάποιες παραδόσεις. Τώρα η κάθε μία κάνει ο,τι θέλει περί αυτού.

Δεν υπάρχει καμία εμμονή. Απλά μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι τα έγραφες εσύ αυτά. Σε σημείο να μην μπορώ να πιστέψω ότι δεν τρολαρες εκείνη την στιγμή.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν υπάρχει καμία εμμονή. Απλά μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι τα έγραφες εσύ αυτά. Σε σημείο να μην μπορώ να πιστέψω ότι δεν τρολαρες εκείνη την στιγμή.

Η Himela δεν τρολάρει ποτέ. Δεν της αρέσει να μπαίνει στα χωράφια άλλων ανθρώπων.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Himela 2012: Εγώ θέλω να ανήκω σε όλους τους τομείς στον άνδρα μου, είμαι 100% παραδοσιακή και θέλω να πάρω το επίθετο του.

Himela 2020: Αδιαφορώ πλήρως για την Αγία Σοφία, απλα πέτρες είναι που ακόμη και αν γκρεμιστούν δεν με νοιάζει μπροστα στις ανθρώπινες ζωές

Himela 2020 Round 2: Εννοείται και είμαι υπέρ των ξένων που έρχονται στην Ελλάδα για ένα καλύτερο αύριο, δεν με νοιάζει αν θα αλληλοεπηρεαστει η παράδοση μας.


Αυτό θα πει σταθερός στις απόψεις ανά το πέρασμα των χρόνων. Από το ένα άκρο πήγαμε στο άλλο χωρίς να μπορέσουμε και πάλι να κρατήσουμε μια μεσότητα. Θα ήθελα πολύ η Himela να έβλεπε το thread σήμερα και με τις νέες απόψεις και αντιλήψεις της να δώσει μια updated απάντηση.

Περί του θέματος, όντως το να ανήκεις σε κάποιον/κάποια είναι από μόνο του άσχημο. Ο κάθε άνθρωπος θέλει τον δικό του ζωτικό χώρο για να αναπτύσσεται ελεύθερος. Περί του επιθέτου καλό είναι να κρατάει καθείς το επίθετο του.

Δηλαδή, για να καταλάβω, ισχυρίζεσαι ότι, επειδή η Χιμέλα αδιαφορεί για την Αγία Σοφία και την εθνική ταυτότητα, είναι αντιφατικό να θέλει να πάρει το επίθετο του άντρα της (γιατί ή είσαι παραδοσιακός ή δεν είσαι, όπως λες), ενώ την ίδια στιγμή εσύ που καίγεσαι για την Αγία Σοφία και το έθνος μας και αυτοπροσδιορίζεσαι ως παραδοσιακός, θεωρείς ότι πρέπει να κρατάμε το δικό μας επίθετο γιατί δεν "ανήκουμε" σε κανέναν άλλο;

Δηλαδή, για να είμαι 100% σίγουρη ότι αντελήφθην ορθώς, έχουμε 3 διαφορετικά θέματα, με 2 αντίθετες επιλογές σε κάθε θέμα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, για να θεωρηθεί κάποιος σταθερός στις απόψεις του πρέπει είτε να είναι προοδευτικός σε όλα, είτε παραδοσιακός σε όλα. Σου φαίνεται παράλογο που η Χιμελα έχει 1 παραδοσιακή άποψη και 2 προοδευτικές ταυτόχρονα, αλλά είναι οκ να έχεις ακριβώς τις αντίθετες απόψεις, δηλαδή 1 προοδευτική και 2 παραδοσιακές;

Αλήθεια, πέρα απ' το να προσβάλει και να στοχοποιήσει ένα άτομο που εμφανέστατα σ' έχει εκνευρίσει με τις απόψεις του, τι άλλο στόχο είχε αυτό το σχόλιο;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,811 μηνύματα.
Δηλαδή, για να καταλάβω, ισχυρίζεσαι ότι, επειδή η Χιμέλα αδιαφορεί για την Αγία Σοφία και την εθνική ταυτότητα, είναι αντιφατικό να θέλει να πάρει το επίθετο του άντρα της (γιατί ή είσαι παραδοσιακός ή δεν είσαι, όπως λες), ενώ την ίδια στιγμή εσύ που καίγεσαι για την Αγία Σοφία και το έθνος μας και αυτοπροσδιορίζεσαι ως παραδοσιακός, θεωρείς ότι πρέπει να κρατάμε το δικό μας επίθετο γιατί δεν "ανήκουμε" σε κανέναν άλλο;

Δηλαδή, για να είμαι 100% σίγουρη ότι αντελήφθην ορθώς, έχουμε 3 διαφορετικά θέματα, με 2 αντίθετες επιλογές σε κάθε θέμα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, για να θεωρηθεί κάποιος σταθερός στις απόψεις του πρέπει είτε να είναι προοδευτικός σε όλα, είτε παραδοσιακός σε όλα. Σου φαίνεται παράλογο που η Χιμελα έχει 1 παραδοσιακή άποψη και 2 προοδευτικές ταυτόχρονα, αλλά είναι οκ να έχεις ακριβώς τις αντίθετες απόψεις, δηλαδή 1 προοδευτική και 2 παραδοσιακές;

Αλήθεια, πέρα απ' το να προσβάλει και να στοχοποιήσει ένα άτομο που εμφανέστατα σ' έχει εκνευρίσει με τις απόψεις του, τι άλλο στόχο είχε αυτό το σχόλιο;


Το τι ορίζει ο καθένας προοδευτικόν ή συντηρητικόν διαφέρει. Διαφέρουν οι συντηρητικοί μεταξύν τους και οι φιλελεύθεροι μεταξύν τους προφανώς. Αυτά τα δύο είναι κοσμοθεωρίες και όχι ιδεολογίες. Εν Ελλάδι ο συντηρητισμός συνδέθηκε με τον Χριστιανισμόν, παρόλα αυτά εγώ δεν είμαι Χριστιανός. Αλλά όχι να πηγαίνουμε από το ένα άκρον εις το άλλον όποτε ναναι

Παρερμηνευεις τα λόγια μου. Το γεγονός ότι υποστηρίζω την ελεύθερη βούλησις στο θέμα του επιθέτου δεν σημαίνει και ότι το θεωρώ το ιδανικόν. Όντας συντηρητικός παραδοσιοκρατικος θα έλεγα ότι καλον είναι να τηρουμεθα τας παραδόσεις σε όλους τους τομείς. Απλά αυτή είναι η δικιά μου οπτική γωνίαν. Το ζήτημα του επιθέτου είναι επιλογή της γυναικός. Αν εκείνη είναι της παράδοσης τότε θα το τηρούσε αν όχι θα κρατούσε το δικό της. Δε το θεωρώ κάτι που ο άνδρας θα έπρεπε να παρεμβαίνει. Ας κοιτάει ο καθένας τη καμπουραν του.

Αν το δει κάποιος όπως εσύ το παρουσιάσεις είναι λογικόν να υπάρξει μια τέτοια παρερμηνευσις και αλλοιωσις του πραγματικού νοήματος. Ουδείς δόλος υπήρχε εις το προηγούμενον σχόλιον μου.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το τι ορίζει ο καθένας προοδευτικόν ή συντηρητικόν διαφέρει. Διαφέρουν οι συντηρητικοί μεταξύν τους και οι φιλελεύθεροι μεταξύν τους προφανώς. Αυτά τα δύο είναι κοσμοθεωρίες και όχι ιδεολογίες. Εν Ελλάδι ο συντηρητισμός συνδέθηκε με τον Χριστιανισμόν, παρόλα αυτά εγώ δεν είμαι Χριστιανός. Αλλά όχι να πηγαίνουμε από το ένα άκρον εις το άλλον όποτε ναναι

Παρερμηνευεις τα λόγια μου. Το γεγονός ότι υποστηρίζω την ελεύθερη βούλησις στο θέμα του επιθέτου δεν σημαίνει και ότι το θεωρώ το ιδανικόν. Όντας συντηρητικός παραδοσιοκρατικος θα έλεγα ότι καλον είναι να τηρουμεθα τας παραδόσεις σε όλους τους τομείς. Απλά αυτή είναι η δικιά μου οπτική γωνίαν. Το ζήτημα του επιθέτου είναι επιλογή της γυναικός. Αν εκείνη είναι της παράδοσης τότε θα το τηρούσε αν όχι θα κρατούσε το δικό της. Δε το θεωρώ κάτι που ο άνδρας θα έπρεπε να παρεμβαίνει. Ας κοιτάει ο καθένας τη καμπουραν του.

Αν το δει κάποιος όπως εσύ το παρουσιάσεις είναι λογικόν να υπάρξει μια τέτοια παρερμηνευσις και αλλοιωσις του πραγματικού νοήματος. Ουδείς δόλος υπήρχε εις το προηγούμενον σχόλιον μου.

Δε γίνεται φίλε να δηλώνεις παραδοσιοκρατικος συντηρητικός και ταυτόχρονα να λες εγώ δεν είμαι Χριστιανός και υπέρ του να επιλέγουν οι γυναίκες το επίθετο τους. Δεν συνάδουν αυτά, είναι σαν αν λέω εγώ είμαι κομμουνιστής και υπέρ της ελεύθερης αγοράς.

Γενικώς τα έχεις λίγο μπερδεμένα τα πράγματα στο κεφάλι σου. Μια προσπάθεια ενοποίησης φασισμού, συντηριτισμου, παγανισμού-αθεϊσμού με πινελιές φεμινισμού-μοντερνισμου όπου χρειάζεται για να μην μας πουν και φαλλοκρατες τα κορασια και δεν γινουμε αρεστοί-χασουμε το κορμί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επί του θέματος τώρα.

Η γυναίκα έπαιρνε το επίθετο του άντρα για τον ίδιο λόγο που σαν παιδί έπαιρνε το επίθετο του πατέρα της. Ο λόγος είναι πως η κοινωνία είχε ως το ελάχιστο μέλος της την οικογένεια και όχι το άτομο. Ο άντρας γέννα και η γυναίκα τικτει και ως εκ τούτου όταν ένας άντρας νυμφευεται δημιουργεί μια νέα οικογένεια μέλος της οποίας γίνεται και η γυναίκα του με το γάμο και γι αυτό άλλαζε το επίθετο της, ως συμβολισμό πως δεν ανήκει πλέον στην οικογένεια του πατέρα της αλλά στου άντρα της. Ο άντρας διατηρεί το επίθετο του πατέρα του ως συμβολισμό συνέχειας και σεβασμού, καθώς στον περισσότερο κόσμο η φυσική λατρεία του ανθρώπου είναι η λατρεία των προγόνων και η τάση μας να θέλουμε να συνδεθούμε με την κληρονομιά τους.

Ο ορισμός της οικογενειας ως το ελάχιστο μέλος της κοινωνίας και όχι του ατόμου, έχει και μια επιπλέον ασυνείδητη σοφία μέσα της. Βιολογικά οι γυναίκες είναι πιο πολύτιμες από τους άντρες λόγω του ακριβού αναπαραγωγικου τους συστήματος. Οι άντρες λοιπόν είναι αναλώσιμοι και οι γυναίκες όχι. Επιπλέον το γεγονός πως οι άντρες δεν βιάζουν τις γυναίκες στα πλαίσια της κοινωνίας, καθιστά τις γυναίκες το κυρίαρχο σεξουαλικα φύλο, τουτέστιν αυτές επιλέγουν ποιοι άντρες θα αφήσουν τα γονίδιά τους στις επόμενες γενιές.

Από αυτές τις βιολογικές αρχές οικοδομειται και το όλο κοινωνικό σύστημα. Ο άντρας ο οποίος είναι αναλώσιμος αναλαμβάνει όλες τις επικυνδινες και ανθυγιεινες εργασίες, όπως την ανεύρεση πόρων για την σίτιση της οικογένειας και την προστασία της από φυσικές απειλές, ενώ η γυναίκα που είναι το μη αναλώσιμο φύλο πρέπει να ειναι προστατευμενη για να μεγαλώσει την επόμενη γενιά . Αυτη η ευθύνη του άντρα απέναντι στην οικογένεια ήταν που τον καθιστουσε και αρχηγό της οικογένειας. Το αναλώσιμο λοιπόν φύλο αναλαμβάνει την ηγεσία της οικογένειας και την εκπροσωπεί στα πλαίσια της κοινωνίας (ψήφος) ενώ το μη αναλώσιμο φύλο ακριβό φύλο ασκεί την δική του έμμεση εξουσία στην κοινωνία επιλέγοντας τους άντρες και δίνοντας τους το προνόμιο της αναπαραγωγής. Ειναι λοιπόν ένα ισοροπημενο οικοσύστημα.

Αυτά τα πράγμα σήμερα δεν υφίστανται πλέον. Παρά το γεγονός πως οι βιολογικές αρχές είναι οι ιδιες η κοινωνία έχει αλλάξει και πλέον η γυναίκα έχει το μεγαλύτερο μέρος της εξουσίας αφού και ψηφίζει καθορίζοντας έτσι τις κοινωνικές νόρμες και την πορεία της κοινωνίας, ενώ παράλληλα διατηρεί το φυσικό της πλεονέκτημα της ως ο σεξουαλικος επιλογέας. Αυτός είναι και πλέον ο βαθύτερους λόγος που όλο και περισσότεροι άντρες δεν θέλουν να παντρευτούν, καθώς στον σημερινό γάμο εκλείπουν πολλα από τα στοιχεία του παρελθόντος που ήταν εκεί ώστε να τον κάνουν ελκυστικό σαν συμφωνία για τον άντρα.

Η τραγική ειρωνεία της κατάστασης είναι πως από την σημερινή πραγματικότητα υποφέρουν περισσότερο οι γυναίκες, καθώς στους άντρες δόθηκε από την φύση ίσως σαν μια μορφή αποζημίωσης για το γεγονός πως είναι αναλώσιμοι και οι περισσότεροι ιστορικά δεν αναπαραχθηκαν η ικανότητα να ζουν γεμάτες ζωές και εκτός οικογένειας ακόλουθοντας τις εμμονές τους, ενώ για τη γυναίκα το μεγαλύτερο μέλος της ευτυχίας της πηγάζει από την οικογένεια και αυτο πιθανότατα αποτέλεσμα του γεγονότος πως οι περισσότερες ιστορικά γυναίκες αναπαραχθηκαν.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,811 μηνύματα.
Δε γίνεται φίλε να δηλώνεις παραδοσιοκρατικος συντηρητικός και ταυτόχρονα να λες εγώ δεν είμαι Χριστιανός και υπέρ του να επιλέγουν οι γυναίκες το επίθετο τους. Δεν συνάδουν αυτά, είναι σαν αν λέω εγώ είμαι κομμουνιστής και υπέρ της ελεύθερης αγοράς.

Γενικώς τα έχεις λίγο μπερδεμένα τα πράγματα στο κεφάλι σου. Μια προσπάθεια ενοποίησης φασισμού, συντηριτισμου, παγανισμού-αθεϊσμού με πινελιές φεμινισμού-μοντερνισμου όπου χρειάζεται για να μην μας πουν και φαλλοκρατες τα κορασια και δεν γινουμε αρεστοί-χασουμε το κορμί.

Γιατί δε εγίνετο να είμαι και συντηρητικός και άθρησκος; Να θυμησομεν ότι τα συντηρητικά κινήματα σε Ιταλία και Γερμανία στις αρχές με μέσα του 20ου αιώνα ήταν άθρησκα ( και ο Μουσολίνι και ο Χίτλερ εχθρεύονταν τον Χριστιανισμόν διότι ήτο υπέρ της παλαιάς αίγλης των εθνών τους ). Αυτό που λες δεν ταιριάζει. Άλλωστε, μη ξεχνάμε ότι στις μέρες μας η πλειοψηφία των χριστιανών ( ιδίως οι νέοι ) είναι πιο Φιλελεύθεροι και από τους φιλελεύθερους στα κοινωνικα τουλάχιστον ζητήματα.

Έλα ρε Τόλη μιλάς εσύ για μπέρδεμα, φιλομοναρχικε φιλελεύθερε :laugh::bleh:. Περί της ανεκτικότητας μου μάλλον ευθύνεται το γεγονός ότι μεγάλωσα σε περιβάλλον με εντελώς ξεχωριστές απόψεις δια εμού. Εκεί που όλοι αριστεριζουν έρχομαι εγώ να αντιπροσωπευσω τον εθνικισμόν. Άρα μάλλον από αυτό έμαθα να είμαι ανεκτικός στις απόψεις και στις επιλογές των άλλων. Τα περί εντυπωσιασμού είναι χαζομάρες αφού πάντα κατακρινομαι για τις εθνικιστικές συντηρητικές απόψεις μου. Είναι αστείο να μιλάς σε εμού περί κορμιων όταν ανέκαθεν ήμουν μακριά από αυτά.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 29,468 μηνύματα.
Himela 2012: Εγώ θέλω να ανήκω σε όλους τους τομείς στον άνδρα μου, είμαι 100% παραδοσιακή και θέλω να πάρω το επίθετο του.

Himela 2020: Αδιαφορώ πλήρως για την Αγία Σοφία, απλα πέτρες είναι που ακόμη και αν γκρεμιστούν δεν με νοιάζει μπροστα στις ανθρώπινες ζωές

Himela 2020 Round 2: Εννοείται και είμαι υπέρ των ξένων που έρχονται στην Ελλάδα για ένα καλύτερο αύριο, δεν με νοιάζει αν θα αλληλοεπηρεαστει η παράδοση μας.


Αυτό θα πει σταθερός στις απόψεις ανά το πέρασμα των χρόνων. Από το ένα άκρο πήγαμε στο άλλο χωρίς να μπορέσουμε και πάλι να κρατήσουμε μια μεσότητα. Θα ήθελα πολύ η Himela να έβλεπε το thread σήμερα και με τις νέες απόψεις και αντιλήψεις της να δώσει μια updated απάντηση.

Περί του θέματος, όντως το να ανήκεις σε κάποιον/κάποια είναι από μόνο του άσχημο. Ο κάθε άνθρωπος θέλει τον δικό του ζωτικό χώρο για να αναπτύσσεται ελεύθερος. Περί του επιθέτου καλό είναι να κρατάει καθείς το επίθετο του.

Το μόνο που βλέπω είναι έναν άνθρωπο που μεταβάλλεται με τον καιρό. Γιατί αυτό είναι κακό;

Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω επιχειρήματα άλλων απέναντί σου, ο καθένας ξέρει γιατί σου τη λέει και προς ποίον σκοπό.

Παρόλαυτά θα σου πω ένα πράγμα. Κι εγω έχω αλλάξει ιδέες με τον καιρό. Γιατί να μην έχει και η Χιμέλα το ίδιο δικαίωμα;

Και το λέω διαφωνώντας μαζί της στα περισσότερα. Βλέπω Ζαίους και Νουδούλους και τρέχω.


Θα λάτρευα να δω τη φάτσα σου όταν θα με δεις με το ένα χέρι να κρατά το βιβλίο για τους Βαλκανικούς πολέμους και το άλλο χέρι να γράφει για το πόσο κατά του γάμου είμαι αυτή την περίοδο.

Αυτό κι αν θα κομπλάρει τον εγκέφαλό σου. :hehe:
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα λάτρευα να δω τη φάτσα σου όταν θα με δεις με το ένα χέρι να κρατά το βιβλίο για τους Βαλκανικούς πολέμους και το άλλο χέρι να γράφει για το πόσο κατά του γάμου είμαι αυτή την περίοδο.

Γιατί είσαι κατά του γάμου Βαλδέριε Ρινότμητε?
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top