Καταγγελία Σοφίας Μπεκατώρου για βιασμό

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οπότε παραδέχεσαι οτι όντας μια γυναίκα πιο μαζεμένη ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ να αποφύγει την προσέγγιση - την παρενόχληση - τον βιασμό.
Η Αγάπη είπε πως μια γυναίκα "μαζεύεται" γιατί δεν ΘΕΛΕΙ να την προσεγγίσουν(ή να τη προσεγγίσουν πολλοί ή να τη προσεγγίσουν με συγκεκριμένο τρόπο κοκ) και όχι επειδή μπορεί ή δε μπορεί να αποφύγει κάποια κατάσταση... και μετά(πριν) λες και για "σοφιστείες".
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,053 μηνύματα.
Η Αγάπη είπε πως μια γυναίκα "μαζεύεται" γιατί δεν ΘΕΛΕΙ να την προσεγγίσουν(ή να τη προσεγγίσουν πολλοί ή να τη προσεγγίσουν με συγκεκριμένο τρόπο κοκ) και όχι επειδή μπορεί ή δε μπορεί να αποφύγει κάποια κατάσταση... και μετά(πριν) λες και για "σοφιστείες".
Όταν λες "μαζεύεται γιατί δε θέλει να την προσεγγίσουν" σημαίνει οτι αν μαζευτεί ΔΕΝ θα την προσεγγίσουν, οπότε μπορεί με κάποιον τρόπο (με το να είναι μαζεμένη) να καταφέρει να μην την προσεγγίσουν. Αν κάποιος δε σε προσεγγίσει, σίγουρα δε θα σε παρενοχλήσει ή βιάσει, οπότε όντας μαζεμένη αποφεύγεις μια κατάσταση. Δεν ξέρω τί δεν καταλαβαίνεις.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Διαχυτισμός..... χμμμ... μάλιστα....
διαχυτική είμαι με τους φίλους μου και ίσως τον σύντροφό μου (όταν και όποτε υπάρξει)...
αλλά και η διαχυτικότητα δημοσίως έχει περιορισμούς...
δε μου αρέσει να δείχνω στους άλλους τα όποια συναισθήματα κρύβω... γιατί ότι επιδεικνύεις μπορεί και να ειναι εναντιον σου... Ξέρετε ζουμε σε μια κοινωνια θα ελεγα ευκολα παρεξηγησιμη.
Πολλές φορές η διαχυτικότητα έχει μεταφραστεί από τους άλλους διαφορετικά... Οι διαχυτικοι ανθρωποι ακροβατούν ανάμεσα στην πηγαία τους έκφραση και τις λανθάνουσες ερμηνείες των άλλων. Δυσκολεύονται όμως να συγκρατηθούν, να φρενάρουν και να φιλτράρουν αυτά που θέλουν να εκδηλώσουν.
Γενικα οπως εχει συνηθισει ο καθενας μας μπορεί να είναι λίγο διαχυτικός, αρκεί να μην ξεχνα να τηρεί τους κανόνες ευγένειας.
Επισης υπαρχει και η ζωντανη και η ιντερνετικη διαχυτικοτητα, το οτι καποιος ειναι περισσότερο διαχυτικος στο ενα δε σημαινει συνεπακολουθα οτι θα ειναι διαχυτικος και στο αλλο. Να τα διαφοροποιούμε.
Σιγουρα υπαρχουν ορια σε μια σωστη κοινωνικη συμπεριφορά και ενας ενδυναμει σεβασμος. Απο εμας απεναντι στους γυρω μας οποιοι κι αν είναι αυτοι.
Προσωπικα μου αρεσει η καθαρή διαχυτικοτητα που δεν αποσκοπει καπου γιατι ειναι αυθορμητη. Δεν αναφέρομαι στους θρασείς εκδηλωτικούς και στους διαχυτικούς χωρίς τακτ. Απλα στους ακομπλεξαριστους ανθρωπους που αυτο που εχουν να πουν θα στο πουν παει και τελειωσε, τους ειλικρινεις αυτους που δεν κρύβονται πισω απο το δάχτυλο τους. Τους αυθεντικους.
Το φλερτ ειναι μια αλλη κατηγορια απο μονη της σαφως υπαρχουν διακριτα ορια και συμπεριφορες και σαφως και η σεξουαλική παρενόχληση ειναι ενα αλλο μεγαλο θεμα απο μονη της.
Θα ηθελα να παραθεσω την γνωμη του ψυχιάτρου / ψυχοθεραπευτή Δημήτρη Παπαδημητριάδη ακριβως γιατι διαχωριζει εμπεριστατωμενα και με ακριβεια τα όρια.
{{Ο δρ Δημήτρης Παπαδημητριάδης εξηγεί ότι οι άνθρωποι καταφεύγουν στην παρενόχληση αναζητώντας ένα μέσο αυτοεπιβεβαίωσης. Για κάποιους, καταλήγει κάτι σαν ‘χόμπι’: “Αυτό συμβαίνει όταν συναντιούνται σ’ έναν παρενοχλητή στοιχεία από τη σκοτεινή τριάδα της προσωπικότητας: τον ναρκισσισμό, την ψυχοπάθεια και τον μακιαβελιανισμό”.
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, όπως εξηγεί ο ψυχίατρος, “Έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που εκδηλώνουν έλλειψη ενσυναίσθησης, ανυπόστατη και υπερβολική μεγαλοπρέπεια, κυνική αδιαφορία για την κοινή ηθική, παρορμητικότητα, εγωισμό και αντικοινωνική συμπεριφορά, τάση προς τη χειραγώγηση, την εκμετάλλευση και την εξαπάτηση των άλλων. Ο συνδετικός κρίκος τους είναι η χαμηλή τερπνότητα, καθώς απουσιάζει η πραγματική συμπονετικότητα και προνοητικότητα προς το συνάνθρωπο. Για αυτές τις προσωπικότητες, τα θύματα γίνονται τα τρόπαια – η λεία τους αν προτιμάτε – ενώ το σώμα τους και η κυριαρχικότητά τους το όπλο τους”.
Στην προσπάθεια να κατηγοριοποιήσουμε τη σεξουαλική παρενόχληση και να περιγράψουμε τον τρόπο που ένας θύτης εισβάλλει στον προσωπικό χώρο του θύματος, ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης κάνει το βασικό διαχωρισμό: “Μπορούμε να διακρίνουμε δύο κατηγορίες. Από τη μία υπάρχει η άμεση σεξουαλική παρενόχληση, που σημαίνει τον σωματικό ή ψυχολογικό σεξουαλικό εξαναγκασμό, με τη μορφή ανεπιθύμητων πράξεων όπως οι χειρονομίες ή το ανάρμοστο άγγιγμα, ο δελεασμός με ανταλλάγματα, ο εκφοβισμός ή ακόμη και οι απειλές με όμηρο την εργασιακή, την οικογενειακή ή την προσωπική ειρήνη. Από την άλλη, έχουμε την έμμεση σεξουαλική παρενόχληση. Αυτή μπορεί να περιλαμβάνει υπαινικτικά αστεία και ανέκδοτα, απρόσκλητες φιλοφρονήσεις, έως υποτιμητικά ή προσβλητικά σχόλια. Όταν εκείνη ή εκείνος που παρενοχλεί μοιράζεται το ίδιο περιβάλλον με εκείνον που παρενοχλείται, τότε η έμμεση παρενόχληση ανοίγει ύπουλα το δρόμο για την άμεση”.
Στην ερώτηση κατά πόσο υπάρχει διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο φλερτ, την έκφραση θαυμασμού και τη σεξουαλική παρενόχληση, η απάντηση του ειδικού διαχωρίζει και εξηγεί. “Είναι πολύ εύκολο να διακρίνουμε την παρενόχληση από το φλερτ αν ακούσουμε το ένστικτό μας. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για μία ολότελα απρόσκλητη προσέγγιση που μας δημιουργεί στην καλύτερη περίπτωση αμηχανία, δυσάρεστα συναισθήματα ή αποστροφή. Εκείνη ή εκείνος που προσεγγίζει δεν έχει σεβασμό στο χώρο, στο χρόνο και στη προσωπικότητά μας, αλλά μας επιβάλλεται. Μας τοποθετεί αυτόματα σε άμυνα. Ενώ το φλερτ προσλαμβάνεται ευχάριστα, υπάρχει αμοιβαιότητα και θετική διάθεση. Εκείνος που προσεγγίζει δείχνει σεβασμό και αναγνωρίζει τα όρια”.
Περαιτέρω, η έννοια της σεξουαλικής παρενόχλησης ορίζεται στο νόμο ως η λεκτικής, μη λεκτικής ή σωματικής συμπεριφοράς σεξουαλικού χαρακτήρα, με σκοπό ή αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας ενός προσώπου, ιδίως με την δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος. (α.2 Ν.3896/2010).
Σχετικά με τη νέα αυτή διάταξη θα πρέπει τώρα να παρατηρηθούν τα ακόλουθα: Για την τέλεση του εγκλήματος απαιτούνται, πλέον, ασελγείς χειρονομίες ή προτάσεις που αφορούν ασελγείς πράξεις. Έτσι ένα φιλί στο στόμα ή ένα χάδι στο στήθος ή στους μηρούς θεωρείται ασελγής χειρονομία. Προτάσεις όμως, που αφορούν μικρότερης βαρύτητας πράξεις, όπως λόγου χάριν πρόταση για ένα φιλί, μόνον ως μορφές εξύβρισης μπορούν να αντιμετωπιστούν. Έτσι όμως γεννιούνται ήδη τα πρώτα προβλήματα.
Αναγκαία επίσης προϋπόθεση για να εφαρμοστεί η διάταξη του άρθρου 337 ΠΚ -και επομένως πλέον και η διάταξη για τη σεξουαλική παρενόχληση είναι να προσβάλλεται βάναυσα η αξιοπρέπεια του άλλου στο πεδίο της γενετήσιας ζωής. Το πότε, ωστόσο, η προσβολή είναι βάναυση, αποτελεί ένα δύσκολα αποδείξιμο μέγεθος, ενώπιων των Δικαστηρίων, ειδικά όταν, το σύνηθες είναι, να μην λαμβάνει χώρα, η παρενόχληση ενώπιων τρίτων ανθρώπων – μαρτύρων.}}
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Όταν λες "μαζεύεται γιατί δε θέλει να την προσεγγίσουν" σημαίνει οτι αν μαζευτεί ΔΕΝ θα την προσεγγίσουν, οπότε μπορεί με κάποιον τρόπο (με το να είναι μαζεμένη) να καταφέρει να μην την προσεγγίσουν. Αν κάποιος δε σε προσεγγίσει, σίγουρα δε θα σε παρενοχλήσει ή βιάσει, οπότε όντας μαζεμένη αποφεύγεις μια κατάσταση. Δεν ξέρω τί δεν καταλαβαίνεις.
Γιατί ας πούμε όταν είσαι μέσα σε ένα λεωφορείο και σε χουφτώνει ο κάθε πορνόγερος ξεκάθαρα προκαλείς με την ύπαρξη σου. Ή νομίζεις ότι αυτά συμβαίνουν μόνο σε κοπέλες με κοντές φούστες; Το να στριμώξουν/βιάσουν μια κοπέλα οφείλεται στο ότι υπάρχει ένας άρρωστος βιαστής εκεί έξω, δεν φταίει η άλλη που τολμάει να βγαίνει ασυνόδευτη και χωρίς μπούργκα ούτε παρενοχλούν μόνο αυτές που είναι πιο ανοιχτές σε γνωριμίες.

Και επειδή μάλλον δεν είδες το προηγούμενο μου ποστ εξήγησε με πως "ψαχνόντουσαν" τόσες κοπέλες επί 30 και βάλε χρόνια που ένας καθηγητής τις άφηνε να δίνουν 20 φορές ένα μάθημα επειδή δεν του καθόντουσαν; Ή ίδια μοίρα έβρισκε αγόρια που προσπάθησαν να υπερασπιστούν τις φίλες τους; Τι πιστεύεις ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος όταν πάει μια κοπέλα που της έβαλαν χέρι με το έτσι θέλω σε πρόεδρο σχολής και της λένε "ωχ μωρέ έτσι κάνει αυτός";
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όσον αφορά το θέμα του βιασμού υπάρχει ένα σημαντικό δίπολο πάνω στο οποίο οι δυτικές κοινωνίες προσπαθούν να ισορροπήσουν. Καταρχάς ας συμφωνσουμε ότι ο βιασμός είναι γενικώς κατακριτέος. Αυτό ισχύει εδώ και χιλιάδες χρόνια στις δυτικές κοινωνίες. Ο βιασμός τιμωρούνταν πάντα συστηματικά από τον νόμο και κάνεις ποτέ δεν ήταν ελεύθερος να βιάσει μια γυναίκα που την προστάτευε ο νόμος χωρίς πολύ σοβαρές συνέπειες. Αυτό το γράφω, διότι υπάρχουν ακόμη άτομα που υποστηρίζουν ότι η κουλτούρα μας υποκινει ή κάνει τα στραβά μάτια σε βιασμούς.

Ακριβώς επειδή ο βιασμός ήταν πάντα μια πολύ σοβαρη κατηγορία στις κοινωνίες μας υπάρχει μεγάλο στίγμα γύρω από αυτόν. Υπάρχει όντως στίγμα γύρω από την γυναίκα, αλλά υπάρχει πολύ μεγαλύτερο γύρω από τον άντρα βιαστή ο οποίος όχι μόνο εξοστρακιζεται κοινωνικά αλλά διατρέχει και άμεσο κίνδυνο από διάφορους άλλους άντρες συναισθηματικά εμπλεκομενους με το έγκλημα, όπως κάποιος συγγενής της κοπέλας.

Ο βιασμός και η σεξουαλικη παρενόχληση γενικά έχει επίσης το πολύ μεγάλο πρόβλημα πως είναι ένα έγκλημα που είναι πάρα πολύ δύσκολο να εξακριβωθεί αν έγινε όντως, διότι συνήθως είναι απλά ο λογος του ενός απέναντι στο λόγο του άλλου. Το πράγμα γίνεται ακόμη χειρότερο όταν η γυναίκα δεν προβάλει αντίσταση διότι παγώνει από το φόβο ή εκβιάζεται και έτσι δεν μπορεί κανένας να αποδείξει πως το σεξ δεν ήταν συναινετικο. Επίσης ακόμη και αν προβάλλει αντίσταση ο άντρας μπορεί πάλι να ισχυριστεί ότι ήταν rough sex, ένα είδος sex που συμβαίνει πάρα πολύ συχνά και αρέσει πολύ στις γυναίκες, οπότε η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο θολή.

Αυτες οι δύο παράμετροι, η σοβαροτητα του εγκλήματος και η δυσκολία απόδειξης δημιουργούν το μεγάλο πρόβλημα που βασίζεται στο δίπολο απονομή δικαιωσυνης και προστασίας του αθώου. Αν αποφασίσουμε έλλειψη στοιχείων να πιστέψουμε τον άντρα τότε οι άντρες αποκτούν την δύναμη να βιάζουν κατά το δοκούν πράγμα που ποτέ δεν ήταν και δεν θα ειναι αποδεκτό. Αν αποφασίσουμε έλλειψη στοιχείων να πιστέψουμε τη γυναίκα τότε οι γυναίκες αποκτούν την τεράστια και επικίνδυνη δύναμη να μπορούν να καταστρέψουν έναν άντρα που δεν γουστάρουν για τον οποιοδήποτε λόγο, με μια απλή κατηγορία βιασμού.

Αυτό το θέμα είναι τόσο σοβαρο που μπορεί να πάρει προεκτάσεις πλήρους κοινωνικής καταστροφής, καθώς αν οι γυναίκες μπορούν έτσι απλά να στιγματισουν έναν άντρα οδηγούμαστε σταδιακά σε καταστάσεις πλήρους εχθρικοτητας ανάμεσα στα δύο φύλα και κοινωνικής κατάρρευσης ως εκ τούτου. Αυτό το πράγμα ήδη συμβαίνει στην Αμερική όπου το rape culture ειναι το κυρίαρχο narrative και οι άντρες πλέον φτάνουν σε σημείο όταν κάνουν σεξ να ηχογραφούν ή να καταγράφουν κρυφά την όλη πράξη, όχι για να την ανεβάσουν στο youporn αλλά ως ασφάλεια σε περίπτωση μελλοντικής κατηγορίας βιασμού εις βάρους τους, καθώς πλέον εκεί οι γυναίκες δεν το έχουν σε τίποτα αν δεν πάει καλά η σχέση, αν τις τσατισες, αν τις απάτησες, ή οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς να σου κολλήσουν ένα #metoo και μια καταγγελία βιασμού και να βρεθείς κοινωνικα στιγμάτισμενος, να καταστραφείς επαγγελματικά κοκ. Το ακομα χειρότερο είναι πως όλη αυτή η κατάσταση εν τέλει θα καταλήξει εις βάρος των γυναικών που όντως έπεσαν θύματα βιασμού καθώς λειτουργεί σαν τον ψεύτη βοσκό και ήδη αρχίσει να γίνεται αυτό. Θα φτάσουμε στο σημείο από τις τόσες πολλές ψεύτικες καταγγελίες να λέμε πως όλες οι γυναίκες το κάνουν για το attention και για εκδίκηση, να μην πιστεύουμε καμία και να μένουν ατιμώρητοι οι πραγματικοί βιαστές. Κοινώς πλήρης κατάρρευση βασικών πυλωνων του δυτικού πολιτισμού.

Για αυτους τους πάρα πολύ σοβαρούς λόγους λοιπον στην δύση θεσπισαμε το "αθώος μέχρι αποδείξεος του εναντίου" καθώς κρίναμε ότι είναι πολύ προτιμότερο για την κοινωνια να προστατεύευται ο αθώος και ας μένουν κάποιοι εγκληματίες ατιμώρητοι. Και αυτο δεν τι κάναμε λόγο κάποιας ηθικής αρχής αλλά είναι καθαρά πρακτικό θέμα διότι αλλιώς ΔΕΝ λειτουργεί ΚΑΜΙΑ κοινωνία και κανένας νομος.


Τώρα όσον αφορά την σεξουαλικη παρενόχληση πρέπει να καταλαβετε ένα πράγμα οι γυναίκες γιατί βλέπετε το πράγμα εντελώς μα εντελώς συναισθηματικά και καθόλου αντικείμενικα.

Ζητάτε δύο ΕΝΤΕΛΩΣ αντιφατικά πραγματα. Την δυνατότητα να κάνετε ελεύθερο σεξ και να πηγαίνετε με τον οποίον θέλετε, όποτε θέλετε και την δυνατότητα να είστε εντελώς ασφαλείς από σεξουαλικη παρενόχληση. Αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ένας άντρας είναι σωματικά ανωτερος σας, που σημαινει πως όταν έρχεστε σε επαφή μαζί του μπορεί πάντα να σας βλάψει. Σε παλαιότερες κοινωνιες ήσασταν ασφαλείς διότι ήταν εντελώς κοινωνίκα ανεπίτρεπτο να σε χουφτωσει κάποιος και όποιος το έκανε αυτομάτως θεωρούνταν παραβάτης και τιμωρούνταν καθώς προσέβαλε την τιμή της κοπέλας. Αυτό φυσικά περιόριζε σεξουαλικα την γυναίκα.

Αυτο δεν σας άρεσε και ζήτησατε σεξουαλικη απελευθέρωση την οποία και λάβατε και τώρα έχετε επιτέλους την δυνατότητα να φασωθειτε με όποιον γουστάρετε ή να κάνετε σεξ στην τουαλέτα του κλαμπ μετά από μισή ώρα γνωριμίας χωρίς να σας λέμε πουτανες, αλλά ελπίζω να κατάλαβενετε πως αυτό έρχετε με το κόστος πως είστε ευάλωτες σε σεξουαλικες επιθέσεις καθώς πλέον δεν υπάρχει καμία "τιμή της κοπέλας" που να σας προστατεύει.

Και το παραπάνω τώρα για να το λύσετε απαιτείτε από τον νόμο να σας προστατέψει από κάθε πιθανό παρενοχλητη, όπου είναι 100 φορές πιο δύσκολο να συμπεράνουμε αν όντως έγινε το χούφτωμα σε σχέση με τον βιασμό που ήδη ανέλυσα πόσο δύσκολο είναι να διαπιστωθεί, πράγμα που για να γίνει θα πρέπει απλά να πιστευουμε το λόγο της γυναίκας σε κάθε περίπτωση πράγμα που οδηγεί πάλι σε ολα αυτα που ανέλυσα.

Το ακόμη τραγικοτερο της υπόθεσης, είναι πως θέλετε ταυτόχρονα και οι άντρες να ειναι δυναμικοί και αρσενικοί, να μην φοβούνται και να σας διεκδικούν, να κάνουν το πρώτο βήμα και να κάνουν escalate σωματικά για να σας ανάψουν και όχι να περιμένουν από εσάς να τα κάνετε όλα και να κάνουν σαν φοβιτσιαρικα αγοράκια; Αυτό κατανοειτε πόσο αντιφατικό είναι; Για να τα κάνει όλα αυτά ένας άντρας πρέπει να ρισκάρει και να πάρει προτοβουλιες οι οποίες πιθανοτατα θα ειναι αρκετές φορές λανθασμένες καθώς κανείς από εμάς δεν γεννιέται ο μεγας Δον Ζουαν mind reader γυναικών αλλά όλοι πρέπει να μάθουμε μέσα από συνεχείς αποτυχίες. Από τη μια θέλετε ο άντρας ο αρσενικός να σας πιάσει και να σας φιλήσει εκεί στο ξαφνικό και να λιώσετε στην αγκαλιά του από τη βαρβατίλα και από την άλλη θέλετε να μην πέφτετε ποτέ θύμα σεξουαλικης παρενόχλησης.

Δε γινεται να έχουμε και την πίτα γεμάτη και το σκύλο χορτατο σε αυτό το κόσμο. Αν θέλετε ασφάλεια θα πρέπει να είστε σεξουαλικα μαζεμένες. Αν θέλετε ελευθερία και έντονες στιγμές θα πρέπει να είστε ευάλωτες. Pick your poison.

Ο βιασμός στο παρελθόν δεν ήταν κατακριτέος με τον τρόπο που τον αντιλαμβανόμαστε σήμερα. Εστίαζε στο κομμάτι του γάμου και της αξίας της γυναίκας ως commodity και για αυτό το λόγο συμπεριελάμβανε πολύ πιο αυστηρές ποινές για παρθένες κι αντίθετα καμία προστασία για ιερόδουλες. Βιασμό απέναντι σε μια παντρεμένη σήμαινε επίθεση στην οικογένεια και τον άντρα της και βιασμό σε μια ανύπαντρη παρθένα σήμαινε σπήλωση της τιμής της. Για αυτό πολλές φορές άσχετα με το τι προέβλεπαν οι νόμοι περιπτώσεις βιασμών είτε δεν αναφέρονταν προς τα έξω είτε επιλύονταν με ένα πρόστιμο στην οικογένεια του θύματος (ως property damage) είτε με γάμο μεταξύ των δύο.

Από την άλλη ο ενδοϊκογενειακός βιασμός κατέστη παράνομος μόλις τα τελευταία 100 χρόνια και ιστορικά ακόμη και η ενδοϊκογενειακή βία γενικότερα είτε δεν διώκεται καθόλου είτε επιτρέπεται υπό όρους. Οι γάμοι επίσης ιστορικά γίνονταν σε πολύ μικρή ηλικία με πρωτοβουλία των γονιών και το διαζύγιο σε πολλές περιπτώσεις, ειδικά σε θρησκευτικές κοινωνίες δεν προβλεπόταν πέραν περιπτώσεων μοιχείας ή εγκατάλειψης.

Το concept της σεξουαλικής ασφάλειας λοιπόν είναι ψέμα. Ασφάλεια δεν σημαίνει να πηγαίνεις απ' τον έναν νταβατζή στον άλλο. Αυτά αποτελούν false dichotomies του μεσαίωνα. Η κοινωνική πρόοδος δεν είναι zero sum, είναι άλλο πράγμα η ελευθερία και άλλο πράγμα η ασφάλεια και αυτό αντανακλάται διαχρονικά. Οι άνθρωποι με τα χρόνια επιδιώκουν και από τα δύο και το πετυχαίνουν, σήμερα και γυναίκες και άντρες είναι και πιο ελεύθεροι και πιο ασφαλείς απ' ό,τι παλιότερα.

Το rant περί φλερτ και ανδρικών προσδοκιών είναι άκυρα τελείως. Χωρίς να αξιολογώ αν είναι ωραίο σαν πρότυπο, αν κάποιος δυσκολεύεται να είναι ταυτόχρονα δυναμικός και παράλληλα να μαζεύει το κουλό του όταν του λένε σταμάτα είτε έχει iq τσουκνίδας είτε είναι κοινωνικά απροσάρμοστος. Κατανοω πως αυτό μπορεί είναι βολικό σαν αντίληψη και να δρα σαν αντίβαρο ως προς συμπεριφορές που δεν μας αρέσουν αλλά ο κόσμος δεν δουλεύει έτσι.

Και για να μη βγούμε εκτός θέματος, γιατρός ή προπονητής που παρενοχλεί 15χρονα κάτω από θέση ισχύος και στη συνέχεια τα εκβιάζει να μη μιλήσουν μάλλον δεν έφαγε mixed signal ούτε παρασύρθηκε από τη δήθεν δυναμική φύση του.
 

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Οι γυναίκες βαρούσαν και βαράνε ακόμα και παιδιά και κουτάβια. Ο άντρας βαρούσε πιο συχνά τη γυναίκα, επειδή είχε τη σωματική δύναμη να το κάνει. Κοινό σχετικά θεωρείτο, όταν μια γυναίκα μπορούσε να ανταγωνιστεί τον άντρα της ψυχολογικά και σωματικά, να μπορούσε και να τον δέρνει όποτε γουστάρει και να πάρει τον πλήρη έλεγχο του σπιτιού. Επίσης, η αντίληψη του "ξύλου" έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και παλιά δεν το θεωρούσαν πάντα κακό. Αυτός που έδερνε τη γυναίκα του συχνά και από χαβαλέ πρώτον ήταν εξαίρεση και δεύτερον θα είχε πολύ συχνά κοινωνικές επιπτώσεις.

Επίσης, στις φύσει ματριαρχικές και σοσιαλιστικές κοινωνίες, όπως δλδ σχεδόν κάθε "κοινωνία" πριν τους Ινδοευρωπαίους, όπου σε κάθε σπιτικό το μόνο λόγο τον είχαν(και τον έχουν) οι γυναίκες του σπιτιού και κυρίως οι 140εκ. βρωμόγριες. Το ξύλο στους άντρες αποτελούσε καθημερινό φαινόμενο για να τους κρατάνε στη θέση τους και ήμερους. 'Οποιο αγόρι δεν υπέκυπτε μικρό στους κανόνες αυτούς, να προσθέσω, καιγόταν ζωντανό προς παραδειγματισμό των υπόλοιπων αρχιδοφόρων. Σε πολλές περιοχές της Κίνας υπήρχε καθημερινό "caning" στους περισσότερους άντρες(όχι στα αγόρια, τους ηλικιώμενους και τους ασθενείς δλδ) από κρατικούς υπαλλήλους, μέχρι το Μάο και ακόμα και σήμερα η ίδια λογική επικρατεί.

Τέλος, κάνεις το κλασικό λάθος που μπερδεύεις την εξαίρεση με τον κανόνα. Η ερωτική ζωή σχεδόν όλων των γυναικών θα ήταν ακατανόητα μίζερη και στεγνή αν οι άντρες περιμέναν απ' αυτές όχι μόνο να τους πιάσει την κουβέντα και να ενδιαφερθεί, αλλά και να τους κρατήσουν τη συζήτηση, να αρχίσουν αυτές να τους αγγίζουν , να επιλέγουν που θα πάνε ραντεβού κοκ...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
the more you learn the more you earn ολα αυτα, αλλα γενικα ειμαι κατα της βιας απο οποιο φυλο κι αν προερχεται
νομιζω το εκανα αρκετα σαφες οταν ειπα οτι υπαρχει σεξισμος και προς τους ανδρες, ειδικα οταν δεχονται σεξουαλικη παρενοχληση και ολοι τους περνουν στην πλακα και στον χλευασμο
το γεγονος οτι σε οποιον δωσεις δυναμη την εκμετελλευεται δεν με κανει να το δικαιολογω σαν γεγονος.
Απλα απο τη στιγμη που μιλαμε για δυση και κατα κανονικα μιλαμε για πατριαρχικες κοινωνιες, γι'αυτες θα μιλησω κι εγω, και δεδομενου αυτου πιο συχνα ειναι τα φαινομενα βιας κατα των γυναικων. Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να μπλεξουμε το τι γινεται ή γινοταν στην Κινα ή στις μητριαρχικες κοινωνιες ή οπου αλλου γιατι ειναι σαν το γνωστο ναι αλλα τα παιδακια στην αφρικη τι να πουνε

Το τελευταιο παρτ γνωμη σου και ως ενα βαθμο δεν θα πω οτι ειναι ψεμα, αν και πολυ απολυτο. Παρολαυτα δεν βλεπω τι σχεση εχει με την κακοποιηση και την παρενοχληση


κατι ακομα περι καγκελων και συναγερμων και σωματοφυλακων...
το θεμα ειναι να μην χρειαζεται μια γυναικα να φοβαται και να προστατευεται οσο περισσοτερο μπορει γιατι ειναι εκτεθειμενη σε κινδυνο λογω φυλου
αν αυριο ενας αντρας βγει ημιγυμνος δεν θα φοβηθει για κανενα λογο μηπως "προκαλει"
εδω ειναι το προβλημα, οτι δεν θα επρεπε να τιθεται ως θεμα εξαρχης
και περα απο το τι φορας, αν βγω εγω 3 το βραδι και περπαταω μονη μου και ενας μαντραχαλος επισης, ποιος θα εχει τον μεγαλυτερο φοβο και θα ειναι πιο ριψοκινδυνος? εγω ή αυτος? και εχω βαρεθει ειλικρινα οταν δεν υπαρχει κοσμος στο δρομο να πηγαινω βολιδα και να με πηγαινει 3 και 1 ( και οχι δεν φοραω συνηθως ουτε κοντα ουτε τιποτα και παλι φοβαμαι), δεν πιστευω οτι την ιδια ανασφαλεια αντιμετωπιζει η πλειοψηφια των ανδρων σε εναν αδειο δρομο... αυτο λεει πολλα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Χρησιμοποιείς σοφιστεία για να δείξεις κάτι που δεν ισχύει. Το αντίθετο του "η γυναίκα έχει τη δύναμη να αποφύγει την παρενόχληση/τον βιασμό αν συμπεριφερθεί κάπως συγκεκριμένα" δεν είναι το "she was asking for it".

Ήδη μόνη σου πιο πριν λες:

Οπότε παραδέχεσαι οτι όντας μια γυναίκα πιο μαζεμένη ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ να αποφύγει την προσέγγιση - την παρενόχληση - τον βιασμό.

Τελικά εσύ με ποιο συμφωνείς;
Και με τα δύο συμφωνώ γιατί δεν είναι αντικρουόμενα. Μια γυναίκα πιο μαζεμένη μπορεί να αποφύγει κάποια ανεπιθύμητα φλερτ αλλά σε καμία περίπτωση παρενόχληση ή βιασμό που εκεί το μόνο που ευθύνεται είναι το μυαλό του θύτη. Το "προσέγγιση" δεν πάει πακέτο με το " - παρενόχληση - βιασμό". Αν δεν είναι το αντίθετο το συγκεκριμένο ρητό, τότε σβήσ' το και κράτα μόνο το πρώτο τμήμα, μου αρκεί. Στο μυαλό μου έβγαζε νόημα πάντως.
Όχι, τα κάγκελα προστατεύουν το σπίτι από πιθανό κλέφτη περισσότερο από το να μην υπήρχαν. Αν έχεις και συναγερμό, ακόμα περισσότερο. Αν έχεις και κάνα μπουλντόγκ, ακόμα περισσότερο. Αν δεν έχεις όμως τίποτα από όλα αυτά γιατί πιστεύεις οτι ζεις σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο και δεν πρόκειται ποτέ κανείς να σού κάνει κακό αλλά τελικά σε ληστέψουν, δε θα πει κανείς οτι "you were asking for it", θα πει όμως οτι είσαι αφελής που δεν έκανες κάποιες κινήσεις για να το αποφύγεις.

Εγώ αυτό που λέω είναι οτι δεν μπορείς να ζεις τη ζωή σου ανέμελα γιατί θεωρείς οτι όλοι είναι καλοί και κανείς δε θα σε πειράξει. Κάποιος μπορεί να σε πειράξει και δυστυχώς πρέπει να προσέχεις. Θα ήταν υπέροχο να μπορώ να φορέσω τη μίνι φούστα και όλα μου τα χρυσαφικά, να κρατάω μια τσάντα των 2000 ευρώ και κινητό των 1000 ευρώ και να ελπίζω οτι θα φτάσω σώα στο σπίτι μου περπατώντας σε έρημους δρόμους 4 η ώρα το πρωί, αλλά αυτό είναι ουτοπικό και αφελές να το ελπίζω ακριβώς γιατί οι προθέσεις του βιαστή είναι απλά να βιάσει και του ληστή να ληστέψει και θα βρει το πιο εύκολο υποψήφιο θύμα.
Μακάρι να ήταν όπως τα λες τα πράγματα και να μπορούσαμε όντως να αποφύγουμε κάποια ενδεχόμενη σεξουαλική επίθεση φορώντας σεμνά ρούχα αλλά στο συγκεκριμένο θέμα το πιο εύκολο θύμα δεν είναι αυτή που ντύθηκε πιο προκλητικά γιατί υπάρχει περίπτωση να σου κάτσει, αφού τον δράστη δεν τον ενδιαφέρει καν η συναίνεση. Το πιο εύκολο θύμα είναι αυτή που η σωματική της διάπλαση δείχνει αδύναμη και λιγότερο πιθανό να σου αντισταθεί, όπως μια πολύ νεαρή/έφηβη ή μια μεσήλικη γυναίκα, κάποια που δεν κρατάει τηλέφωνο στο χέρι ή κάποιο αντικείμενο για να αμυνθεί. Για τα σκοτεινά στενά κι όλα τα υπόλοιπα κι εγώ συμφωνώ αλλά στο γενικότερο πλαίσιο της προστασίας μας απ' τα κακοποιά στοιχεία, δεν είναι κάτι το εξειδικευμένο για τους βιασμούς αυτά που λες.
 

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Όταν λες "μαζεύεται γιατί δε θέλει να την προσεγγίσουν" σημαίνει οτι αν μαζευτεί ΔΕΝ θα την προσεγγίσουν, οπότε μπορεί με κάποιον τρόπο (με το να είναι μαζεμένη) να καταφέρει να μην την προσεγγίσουν. Αν κάποιος δε σε προσεγγίσει, σίγουρα δε θα σε παρενοχλήσει ή βιάσει, οπότε όντας μαζεμένη αποφεύγεις μια κατάσταση. Δεν ξέρω τί δεν καταλαβαίνεις.
Άλλος παρενόχληση άλλο βιασμός ! Γενικά αυτός που σε κυνηγάει να σε βιάσει έχει ψυχικά θέματα, ότι και να φοράς ότι και να κάνεις θα έρθει να σε βιάσει . Εδώ το θέμα είναι μια κουλτούρα που υπάρχει πως νεαρές κάνουν σεξ με το ζόρι από τους συντρόφους τους που τις πιέζουν , πως κάποιος φίλος θα πάει με την κολλητή του τη μεθυσμένη, πως ένας εργοδότης θα πιέσει μια κατάσταση , αυτά είναι θέματα παιδείας. Αυτός που θα σου την στήσει την νύχτα να σε βιάσει , δεν θα αλλάξει ούτε με τους νόμους , ούτε με την διαπαιδαγώγηση, ούτε με το να βγεις με ράσα. Τα άλλα είναι προς συζήτηση
 

Snoopy Doo

Νεοφερμένος

Η Snoopy Doo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Αυτό γενικά που δικαιολογείτε τους βιαστές γιατί η γυναίκα φορούσε κοντή φούστα ή ήταν έξω στις 4 το βράδυ να το προσέξετε.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Άλλος παρενόχληση άλλο βιασμός ! Γενικά αυτός που σε κυνηγάει να σε βιάσει έχει ψυχικά θέματα, ότι και να φοράς ότι και να κάνεις θα έρθει να σε βιάσει . Εδώ το θέμα είναι μια κουλτούρα που υπάρχει πως νεαρές κάνουν σεξ με το ζόρι από τους συντρόφους τους που τις πιέζουν , πως κάποιος φίλος θα πάει με την κολλητή του τη μεθυσμένη, πως ένας εργοδότης θα πιέσει μια κατάσταση , αυτά είναι θέματα παιδείας. Αυτός που θα σου την στήσει την νύχτα να σε βιάσει , δεν θα αλλάξει ούτε με τους νόμους , ούτε με την διαπαιδαγώγηση, ούτε με το να βγεις με ράσα. Τα άλλα είναι προς συζήτηση
Συμφωνω, διαφορετικη η παρενοχληση απο το βιασμο, και επισης το σεξ χωρίς συναινεση ειναι βιασμός. Θελω να πω δεν έχει καμία απολύτως σημασία τι φόραγε κάποια, αν φλέρταρε με τον δράστη, αν αρχικά είχε πει ναι και άλλαξε γνώμη, αν είχε έντονη σεξουαλική ζωή, αν πήγε βράδυ στο σπίτι του, αν περπατούσε μόνη της τη νύχτα. Τίποτα από αυτά δεν είναι απαγορευμένο. Είναι αναφαίρετα δικαιώματα. Το μοναδικό που έχει σημασία είναι ότι ΟΧΙ σημαίνει ΟΧΙ, είτε λέγεται ψιθυριστά, είτε λέγεται κραυγαλέα, είτε έχει αντίσταση, είτε μούδιασμα, είτε ακόμα κι αν δεν λέγεται γιατί έχουν ατονήσει οι όροι διαύγειας και αυτενέργειας, από συστολή, από φόβο, από οτιδήποτε. Αυτό πρέπει να γινει κοινη συνείδηση ολων.
Σε ένα σύστημα πατριαρχίας που αντικειμενοποιεί τα σώματά μας και υποβαθμίζει την επιθυμία μας, είμαστε ρυθμισμένες από τα πρώτα μας βήματα να προσέχουμε, να μας δίνει συμβουλές η μητέρα μας να μην περπατάμε μόνες τα βράδια ή ο φίλος μας να μας προτρέπει να κάνουμε μαθήματα αυτοάμυνας. Όλο το πλέγμα νουθεσιών είναι προσανατολισμένο στο πώς θα οριοθετούμε την καθημερινότητά μας με τρόπους που δεν επιλέξαμε οι ίδιες.
Το αυτονόητο δικαίωμα στην ασφάλεια και τον σεβασμό της ύπαρξής μας, έχει κλαπεί. Θεωρείται υποχρέωσή μας να φροντίσουμε να μην βιαστούμε, να μην κακοποιηθούμε, να μην παρενοχληθούμε. Κι όσο και να προσέχουμε, η ανάσα της βίας πάλι θα μας ακουμπήσει, γιατί ο κίνδυνος μπορεί να είναι μέσα στο σπίτι μας, στη δουλειά μας, στη σχολή μας, στην παρέα μας. Μπουχτίσαμε από τις συμβουλές. Δεν θέλουμε άλλες. Η κοινωνία πρέπει να εκπαιδεύσει αυτούς που κατέχουν το προνόμιο της ανδρικής επιβολής να μην βιάζουν, να μην κακοποιούν, να μην παρενοχλούν.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
, και επισης το σεξ χωρίς συναινεση ειναι βιασμός.
Δίκιο έχεις λάθος το έγραψα, το σκέφτηκα μετά που πόσταρα.

Αλλά έκανα και ένα διαχωρισμό μεταξύ των βιασμών , ότι αυτός που σου την στήνει να σε βιάσει είναι ''ανώμαλος'' , δεν θα αλλάξει ότι και να κάνουμε .
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όσοι δεν αντιλαμβάνεστε την διαφορά μεταξύ φλερτ και παρενόχλησης είστε όντως τόσο αφελείς ή προσπαθείτε εσκεμμένα να εκτροχιάσετε πάλι την συζήτηση;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Κοιτάξτε αυτή την υπόθεση

Βλέπετε καμιά δημοσίευση ονομάτων;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Φοβάμαι ότι τα θέματα των βιασμών είτε της φοιτήτριας είτε της Μπεκατώρου θα εργαλειοποιηθούν από το σύστημα με σκοπό πολιτικά οφέλη. Δεν είμαστε χθεσινοί σ' αυτή την χώρα και επίσης στο χωριό μου λένε ότι μην πιστεύεις ποτέ δυο Έλληνες άμα τσακώνονται.

Ας αφήσουμε τον χρόνο να μας δείξει τελικά τι συνέβη. :) Μη βιαζόμαστε να παίρνουμε θέση με επίκληση στο συναίσθημα γιατί αυτό μας έχει καταστρέψει ως λαό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Φοβάμαι ότι τα θέματα των βιασμών είτε της φοιτήτριας είτε της Μπεκατώρου θα εργαλειοποιηθούν από το σύστημα με σκοπό πολιτικά οφέλη. Δεν είμαστε χθεσινή σ' αυτή την χώρα και επίσης στο χωριό μου λένε ότι μην πιστεύεις ποτέ δυο Έλληνες άμα τσακώνονται.
Μαν ήδη αυτό γίνεται. Στην ομοσπονδία κοντεύουν οι εκλογές και η καταγγελία της Μπεκατώρου φάινεται να έχει σκοπιμότητα καθώς συμμετείχε σε βιντεάκι με άλλους αθλητές που κράζανε την ομοσπονδία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Μαν ήδη αυτό γίνεται. Στην ομοσπονδία κοντεύουν οι εκλογές και η καταγγελία της Μπεκατώρου φάινεται να έχει σκοπιμότητα καθώς συμμετείχε σε βιντεάκι με άλλους αθλητές που κράζανε την ομοσπονδία.

Είμαι εναντίον του βιασμού χωρίς επιχειρηματολογία, αλλά την ίδια στιγμή σιχαίνομαι τον πολιτικό τύπο για το πως εργαλειοποιείται μια κατάσταση με βάση το συναίσθημα της μάζας.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Δίκιο έχεις λάθος το έγραψα, το σκέφτηκα μετά που πόσταρα.

Αλλά έκανα και ένα διαχωρισμό μεταξύ των βιασμών , ότι αυτός που σου την στήνει να σε βιάσει είναι ''ανώμαλος'' , δεν θα αλλάξει ότι και να κάνουμε .
η ψυχοπαθολογια των βιαστων εχει καποια χαρακτηριστικα,στα οποια εντοπιζουμε οτι το ατομο ειναι "ψυχικα αρρωστο",αυτο που λες "ανωμαλος",και εχει υποστηριχθει απο ειδικους οτι " ο βιαστής πάσχει από ένα απωθημένο σύμπλεγμα ευνουχισμού ή σεξουαλικής ανεπάρκειας, που αναγκάζεται να μεταμφιέσει μέσα από μία σεξουαλική συμπεριφορά. Ακόμη, ο ίδιος υπήρξε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης κατά τη διάρκεια των παιδικών του χρόνων. Τέλος, η αντιφατική, σκληρή και παράλληλα ερωτική, μητρική συμπεριφορά αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα στην τέλεση της βίαιης πράξης του. ". Επισης ακομα εχει βρεθει οτι μέσα στη σεξουαλικά φιλελεύθερη κοινωνία που ζούμε δεν μπορεί ο βιαστης να εξηγήσει την απόρριψη που θα πάρει από τη γυναίκα κι ετσι στρεφεται σε μια εκδικητικη και βλαπτικη συμπεριφορα,άλλο παλι ειναι μισογυνης και μισει εντονα τις γυναικες.
Αλλα μπορει να ειναι και ατομο υπερανω πασης υποψιας που λεμε,να μη διαφαινεται αυτη η αρρωστημενη εκφανση της προσωπικοτητας του,σιγουρα τα αιτια που οδηγουν καποιον σε μια τετοια πραξη ειναι περιπλοκα και η καθε περιπτωση εξεταζεται διαφορετικα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Είμαι εναντίον του βιασμού χωρίς επιχειρηματολογία, αλλά την ίδια στιγμή σιχαίνομαι τον πολιτικό τύπο για το πως εργαλειοποιείται μια κατάσταση με βάση το συναίσθημα της μάζας.
H δημοσίευση του ονομάτος του παράγοντα έγινε με πολιτικό δάχτυλο.

Έχουμε δήλωση Κούγια που ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Δίκιο έχεις λάθος το έγραψα, το σκέφτηκα μετά που πόσταρα.

Αλλά έκανα και ένα διαχωρισμό μεταξύ των βιασμών , ότι αυτός που σου την στήνει να σε βιάσει είναι ''ανώμαλος'' , δεν θα αλλάξει ότι και να κάνουμε .
Μη μπερδεύεις τις διάφορες ανωμαλίες με το περιστατικό.
Γιατι μια χαρά παραγωγικός άνδρας είναι ο συγκεκριμένος. Και με πλούσια σε άτομα οικογένεια.

Ομως, μου μοιάζει με έναν αγρότη ο οποίος επειδή έχει ισχυρότατο τρακτέρ και επιμελώς οργώνει τα χωράφια του, όμως καθώς έχει πάρει φόρα, παίρνει σβάρνα και όλο τον κάμπο.

Τα χωράφια δεν είναι δικά του και στην περίπτωση μας, ο κύριος το γνώριζε καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top