#cancel_efood

Θα ξαναχρησιμοποιήσετε την εφαρμογή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 43)
  • Ναι

    Ψήφοι: 15 34.9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 18 41.9%
  • Δεν ξέρω

    Ψήφοι: 10 23.3%

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βασικά το efood έχει δώσει τα αρνητικά του διαπιστευτήρια εδώ και καιρό. Άλλες τιμές αν πάρεις απευθείας από το μαγαζί, άλλες από το efood. Άλλο ελάχιστο ποσό παραγγελίας από το efood, άλλο από το μαγαζί. Τώρα χρεώνει το delivery περίπου 1€ ανά παραγγελία. 25% περίπου προμήθεια από μαγαζί/ παραγγελία. Τώρα ήρθε και έδεσε με αυτό. Κάποτε ήταν καλό γιατί εξυπηρετούσε η πληρωμή με κάρτα. Είχε και μικρά συνοικιακά μαγαζάκια που δεν τα ήξερες. Ούτε η wolt είναι καλή. Τα ίδια κάνει.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε συ, δηλαδή αν η efood αποφασιζε να τους μισθώσει με 0,50cents μεικτά την ώρα θα ήταν αποδεκτό;
Αυτη η κατοχική νοοτροπια «δουλιτσα να υπαρχει» και «αφου εχουμε ψωμι να φάμε παλι καλα να λεμε» μας οδήγησε εδώ.
Οπου όλα ειναι αποδεκτά.Τα φραγκοδίφραγκα, η εκμετάλλευση, οι απληρωτες υπερωρίες και η λίστα είναι τεράστια.
Άλλο δουλειά και άλλο δουλεία.
Και είναι λυπηρό το πόσο αποδέχεστε πράγματα που είναι για κλάματα.
Αλλα ο ελληνικός λαός όσο έχει απο καπου να πιαστει ( μονο ψωμι; μονο ψωμι, απλήρωτες υπερωριες; απληρωτες υπερωριες, 550;550 ) άλλοι δεν εχουν να φανε και ειναι άνεργοι, ΠΟΤΕ δεν θα ξεσηκωθει.
Και ακριβως εκει πατανε ολοι, και θα σας πινουν το αιμα ακομα περισσοτερο με καθε μετρο, με καθε νομοσχεδιο, με καθε ευκαιρια.
Δουλίτσα να υπάρχει.
Καληνύχτα.

Αν ξεσηκωθεί ο Ελληνικός λαός τι ακριβώς θα γίνει? Επί της πράξης μιλάω, τι περιλαμβάνει το ξεσηκώνομαι?
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Απεργίες διαρκείας χωρίς διακοπή μέχρι να ικανοποιηθούν αιτήματα όπως φυσιολογικές συνθήκες εργασίας και αύξηση κατώτατου, οριζόντια οργάνωση εργαζομένων για να διεκδικήσουν τα παραπάνω χωρίς τους εργατοπατέρες συνδικαλιστές. Αυτό θα ήταν μια καλή αρχή.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,474 μηνύματα.
Να κάνω μια γενική ερώτηση που την έχω απορία.. Πώς έγινε όλο αυτό θέμα και έγινε viral με cancel efood κλπ, πώς μαθευτηκε στο ευρυ κοινό και γιγαντώθηκε, πώς ξεκίνησε στο ίντερνετ, γνωρίζει κανείς???

Το έχω απορία, γιατί σκεφτόμουν, πες πως είσαι ο Χρήστος, ένας διανομέας του efood στον Μητσάρα το σουβλατζίδικο της γειτονιάς. Ξαφνικά σου έρχεται ένα περίεργο μήνυμα στο κινητό από το efood που σου λέει για διακοπή σύμβασης και σε απειλεί. Προβληματισμένος, υποθετω το συζητας με τον εργοδοτη σου και νευριασμενος το ανεβαζεις στο φβ σου που αποτελειται απο ενα μικρο κοινωνικο εικονικο κυκλο (υποθετω). Φοβουμενος μη χασεις τη δουλεια σου, κανεις καταγγελια στον εργατικο συλλογο, ωστοσο ολο αυτο ειχε γινει viral νομιζω πολυ πριν ο συλλογος/σωματειο λαβει καποια δραση. Πώς εγινε viral και μαθευτηκε σε ολη την Ελλαδα, γνωρίζει κάποιος? Το μηνυμα σταλθηκε σε 115 διανομεις, οχι σε δεκαδες χιλιαδες. Ο καθε ενας απο αυτους δεν ειναι "influencer" με 100k ακολουθους.

Ενα αλλο που μου κανει εντυπωση ειναι πώς το efood παει να το σωσει και το γυρισε τελειως στην επισημη τοποθετηση του. Στο μηνυμα ελεγε ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ανανεωσης της υπαρχουσας συμβασης και η επιλογη ειναι freelancer ή απολυεσαι ουσιαστικα, ωστοσο στην χθεσινη νεα ανακοινωση του το efood λεει οτι ηταν λαθος διατυπωση και λαθος καταλαβαμε και οτι οι διανομεις εχουν ξεκαθαρα επιλογη freelancer ή να συνεχισουν οπως ειναι τωρα. Τι φαση?
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Να κάνω μια γενική ερώτηση που την έχω απορία.. Πώς έγινε όλο αυτό θέμα και έγινε viral με cancel efood κλπ, πώς μαθευτηκε στο ευρυ κοινό και γιγαντώθηκε, πώς ξεκίνησε στο ίντερνετ, γνωρίζει κανείς???

Το έχω απορία, γιατί σκεφτόμουν, πες πως είσαι ο Χρήστος, ένας διανομέας του efood στον Μητσάρα το σουβλατζίδικο της γειτονιάς. Ξαφνικά σου έρχεται ένα περίεργο μήνυμα στο κινητό από το efood που σου λέει για διακοπή σύμβασης και σε απειλεί. Προβληματισμένος, υποθετω το συζητας με τον εργοδοτη σου και νευριασμενος το ανεβαζεις στο φβ σου που αποτελειται απο ενα μικρο κοινωνικο εικονικο κυκλο (υποθετω). Φοβουμενος μη χασεις τη δουλεια σου, κανεις καταγγελια στον εργατικο συλλογο, ωστοσο ολο αυτο ειχε γινει viral νομιζω πολυ πριν ο συλλογος/σωματειο λαβει καποια δραση. Πώς εγινε viral και μαθευτηκε σε ολη την Ελλαδα, γνωρίζει κάποιος? Το μηνυμα σταλθηκε σε 115 διανομεις, οχι σε δεκαδες χιλιαδες. Ο καθε ενας απο αυτους δεν ειναι "influencer" με 100k ακολουθους.

Ενα αλλο που μου κανει εντυπωση ειναι πώς το efood παει να το σωσει και το γυρισε τελειως στην επισημη τοποθετηση του. Στο μηνυμα ελεγε ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ανανεωσης της υπαρχουσας συμβασης και η επιλογη ειναι freelancer ή απολυεσαι ουσιαστικα, ωστοσο στην χθεσινη νεα ανακοινωση του το efood λεει οτι ηταν λαθος διατυπωση και λαθος καταλαβαμε και οτι οι διανομεις εχουν ξεκαθαρα επιλογη freelancer ή να συνεχισουν οπως ειναι τωρα. Τι φαση?
τσιλι καφενειο
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Να κάνω μια γενική ερώτηση που την έχω απορία.. Πώς έγινε όλο αυτό θέμα και έγινε viral με cancel efood κλπ, πώς μαθευτηκε στο ευρυ κοινό και γιγαντώθηκε, πώς ξεκίνησε στο ίντερνετ, γνωρίζει κανείς???

Το έχω απορία, γιατί σκεφτόμουν, πες πως είσαι ο Χρήστος, ένας διανομέας του efood στον Μητσάρα το σουβλατζίδικο της γειτονιάς. Ξαφνικά σου έρχεται ένα περίεργο μήνυμα στο κινητό από το efood που σου λέει για διακοπή σύμβασης και σε απειλεί. Προβληματισμένος, υποθετω το συζητας με τον εργοδοτη σου και νευριασμενος το ανεβαζεις στο φβ σου που αποτελειται απο ενα μικρο κοινωνικο εικονικο κυκλο (υποθετω). Φοβουμενος μη χασεις τη δουλεια σου, κανεις καταγγελια στον εργατικο συλλογο, ωστοσο ολο αυτο ειχε γινει viral νομιζω πολυ πριν ο συλλογος/σωματειο λαβει καποια δραση. Πώς εγινε viral και μαθευτηκε σε ολη την Ελλαδα, γνωρίζει κάποιος? Το μηνυμα σταλθηκε σε 115 διανομεις, οχι σε δεκαδες χιλιαδες. Ο καθε ενας απο αυτους δεν ειναι "influencer" με 100k ακολουθους.

Ενα αλλο που μου κανει εντυπωση ειναι πώς το efood παει να το σωσει και το γυρισε τελειως στην επισημη τοποθετηση του. Στο μηνυμα ελεγε ξεκαθαρα οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ανανεωσης της υπαρχουσας συμβασης και η επιλογη ειναι freelancer ή απολυεσαι ουσιαστικα, ωστοσο στην χθεσινη νεα ανακοινωση του το efood λεει οτι ηταν λαθος διατυπωση και λαθος καταλαβαμε και οτι οι διανομεις εχουν ξεκαθαρα επιλογη freelancer ή να συνεχισουν οπως ειναι τωρα. Τι φαση?

Προφανώς δεν περίμεναν να πάρει την τροπή που πήρε εφόσον αυτό που ήθελαν να κάνουν λίγο πολύ θεωρείται industry standard. Ίσως υπήρξε και γραμμή από τα κεντρικά αλλά απ' όσο ξέρω το ελληνικό entity απολαμβάνει ένα μεγάλο βαθμό ελευθερίας.

Δεν ξέρω αν έχουν δικό τους σωματείο οι εργαζόμενοι του efood, μη νομίζεις πως όλοι οι εργαζόμενοι είναι οργανωμένοι, ειδικά σε εταιρείες - software houses. Αλλά εφόσον πάρει κάποιος πρωτοβουλία και τους μαζέψει να συντάξουν ένα υπογεγραμμένο κείμενο μετά τα πράγματα παίρνουν εύκολα το δρόμο τους.

Το 1 αστέρι στο play store αν δεν κλαφτούν στη google να σβήσει τις κριτικές θα τους κάνει τεράστια ζημιά και φυσικά όποιος το πρότεινε αυτό γνωρίζει πώς να χτυπά τέτοιες εταιρείες εκεί που τους πονά περισσότερο. :P
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Προφανώς δεν περίμεναν να πάρει την τροπή που πήρε εφόσον αυτό που ήθελαν να κάνουν λίγο πολύ θεωρείται industry standard. Ίσως υπήρξε και γραμμή από τα κεντρικά αλλά απ' όσο ξέρω το ελληνικό entity απολαμβάνει ένα μεγάλο βαθμό ελευθερίας.

Δεν ξέρω αν έχουν δικό τους σωματείο οι εργαζόμενοι του efood, μη νομίζεις πως όλοι οι εργαζόμενοι είναι οργανωμένοι, ειδικά σε εταιρείες - software houses. Αλλά εφόσον πάρει κάποιος πρωτοβουλία και τους μαζέψει να συντάξουν ένα υπογεγραμμένο κείμενο μετά τα πράγματα παίρνουν εύκολα το δρόμο τους.

Το 1 αστέρι στο play store αν δεν κλαφτούν στη google να σβήσει τις κριτικές θα τους κάνει τεράστια ζημιά και φυσικά όποιος το πρότεινε αυτό γνωρίζει πώς να χτυπά τέτοιες εταιρείες εκεί που τους πονά περισσότερο. :P
Αν δεν κάνω λάθος είναι απο το τμήμα HR της εταιρίας, αλλά θα το μάθω και θα σας ενημερώσω.
Αν κάποιο τμήμα λαμβάνει παραπάνω ελευθερία από όσο θα έπρεπε είναι το ελληνικό HR. Είναι άλλη συζήτηση αυτή.

Δεν εχουν οργανωμένο σωματείο ούτε καν τη δύναμη. Μιλάμε για μια ανειδικευτη εργασία που λειτουργεί με τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες συμβάσεις.

Την ιδέα του efood θα την εφαρμόσουν οι τηλεπικοινωνιες. Δηλαδή θα κλείσουν τα call center θα ζητήσουν από τους εργαζόμενους να αναλάβουν το κόστος εργασίας από το σπίτι τους και να πληρώνονται βάσει τηλεφωνηματων. Η εταιρία κερδίζει με την μη ενοικίαση χωρών.
Αυτό είναι το νομοσχέδιο Χατζηδάκη
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,474 μηνύματα.
ΑΔηλαδή θα κλείσουν τα call center θα ζητήσουν από τους εργαζόμενους να αναλάβουν το κόστος εργασίας από το σπίτι τους και να πληρώνονται βάσει τηλεφωνηματων. Η εταιρία κερδίζει με την μη ενοικίαση χωρών.
Ειδικά τωρα πλεον με την τηλεργασια που ηρθε για να μεινει σε καποιους τομείς, ειναι πολυ πιθανο να ευνοειται κατι τετοιο..
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Ειδικά τωρα πλεον με την τηλεργασια που ηρθε για να μεινει σε καποιους τομείς, ειναι πολυ πιθανο να ευνοειται κατι τετοιο..
Είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστεί σε όλη την αλυσίδα αξίας .
Στις εργασίες χαμηλής ειδίκευσης θα εργάζονται από το σπίτι. Ο εργαζόμενος θα επωμίζεται το κόστος εργασίας και θα είναι έναν gig-worker. Τηλεπικοινωνίας, υπηρεσίες εξυπηρέτησης θα κάθονται στα σπίτια σε έναν υπολογιστή και θα πληρώνονται με βάση τα τηλεφωνήματα και την πόση ώρα χρειάστηκες να εξυπηρετήσεις.
Το οξύμωρο είναι ότι ο τζίρος της Cosmote/Wind κλπ δεν αλλάζει. Αλλάζουν τα κόστη τους ούτε διατηρούν εγκαταστάσεις ούτε πληρώνουν εργαζομένους για τις ώρες που δεν εργάζονται => Μεγαλύτερο κέρδος

Το μπλοκάκι στην Ελλάδα είναι τραγικό !

Γνωρίζουν οι περισσότεροι εδώ μέσα πόσα λαμβάνει το efood σε κάθε παραγγελία και πόσα παίρνει για να μπει ένα τοπικό μαγαζί στον κατάλογο του efood ? Ο πελάτης δεν πληρώνει ούτε το delivery ούτε την πλατφόρμα. Πελάτης του efood δεν είμαστε εμείς αλλά τα μαγαζιά που βρίσκονται στον κατάλογο του efood. Τα ίδια πληρώνω είτε παραγγείλω από την πλατφόρμα είτε από το κατάστημα. Τον ελέφαντα τον είδατε ;

Επίσης ποια ακριβώς είναι η διαπραγματευτική δύναμη των εργαζομένων-διανομέων της efood ?
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστεί σε όλη την αλυσίδα αξίας .
Στις εργασίες χαμηλής ειδίκευσης θα εργάζονται από το σπίτι. Ο εργαζόμενος θα επωμίζεται το κόστος εργασίας και θα είναι έναν gig-worker. Τηλεπικοινωνίας, υπηρεσίες εξυπηρέτησης θα κάθονται στα σπίτια σε έναν υπολογιστή και θα πληρώνονται με βάση τα τηλεφωνήματα και την πόση ώρα χρειάστηκες να εξυπηρετήσεις.
Το οξύμωρο είναι ότι ο τζίρος της Cosmote/Wind κλπ δεν αλλάζει. Αλλάζουν τα κόστη τους ούτε διατηρούν εγκαταστάσεις ούτε πληρώνουν εργαζομένους για τις ώρες που δεν εργάζονται => Μεγαλύτερο κέρδος

Το μπλοκάκι στην Ελλάδα είναι τραγικό !

Γνωρίζουν οι περισσότεροι εδώ μέσα πόσα λαμβάνει το efood σε κάθε παραγγελία και πόσα παίρνει για να μπει ένα τοπικό μαγαζί στον κατάλογο του efood ? Ο πελάτης δεν πληρώνει ούτε το delivery ούτε την πλατφόρμα. Πελάτης του efood δεν είμαστε εμείς αλλά τα μαγαζιά που βρίσκονται στον κατάλογο του efood. Τα ίδια πληρώνω είτε παραγγείλω από την πλατφόρμα είτε από το κατάστημα. Τον ελέφαντα τον είδατε ;

Επίσης ποια ακριβώς είναι η διαπραγματευτική δύναμη των εργαζομένων-διανομέων της efood ?
Να προσθέσω επίσης πως ο τζίρος της efood αυξήθηκε την περίοδο της πανδημίας και παρόλα αυτά δημιουργούν απαράδεκτες συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους τους.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,575 μηνύματα.
Απεργίες διαρκείας χωρίς διακοπή μέχρι να ικανοποιηθούν αιτήματα όπως φυσιολογικές συνθήκες εργασίας και αύξηση κατώτατου, οριζόντια οργάνωση εργαζομένων για να διεκδικήσουν τα παραπάνω χωρίς τους εργατοπατέρες συνδικαλιστές. Αυτό θα ήταν μια καλή αρχή.
Όσο και αν θέλω έναν κατώτατο μισθό στα τουλάχιστον 800 ευρώ με αυστηρή εποπτεία για την τήρηση του νόμου θεωρώ ότι ένα τέτοιο μέτρο θα βάλει λουκέτα σε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συμφωνώ βέβαια με μια ενιαία παλλαϊκή αγροτική-εργατική κινητοποίηση και χαίρομαι που βλέπω ότι κρατάς εχθρική στάση απέναντι στα συνδικάτα. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα νόμιμο κοινό συνδικάτο εργατών-εργοδοτων και το κράτος να παρεμβαίνει υπέρ των εργατών προσπαθώντας να δώσει μια μέση λύση. Για την ώρα το κράτος παρεμβαίνει μόνο κατά των εργατών και περνάει αντεργατικα νομοσχέδια.

Δεν υπάρχει στην Ελλάδα ένα φιλεργατικό καθεστώς. Μας τελείωσε εδώ και 40+ χρόνια.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Να προσθέσω επίσης πως ο τζίρος της efood αυξήθηκε την περίοδο της πανδημίας και παρόλα αυτά εφαρμόζουν μέτρα δουλείας για τους εργαζόμενους τους.
Γαλέρα εργαζομένων λέγεται αλλά μην το φωνάζουμε δυνατά για να μην ξυπνήσουν οι άριστοι.

Η πανδημία άλλαξε την ελληνική αγορά. Μέχρι και κρεοπωλείο έχω δει σε πλατφόρμα.

Ας μας εξηγήσει ο Πατέλης ποια είναι η εκπροσώπηση των διανομέων όταν το efood τους είπε :Είτε freelancer είτε απόλυση

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στην Ελλάδα, αντιθέτως, το πρόσφατο εργασιακό νομοσχέδιο αναγνώρισε επίσημα τη δυνατότητα στις εταιρίες να διαθέτουν "αυτοαπασχολούμενους" διανομείς προκαλώντας ζητήματα όπως αυτό που προέκυψε με την efood και την αξίωσή της διανομείς της να παραμείνουν στην εταιρία μόνο υπό το καθεστώς του freelancer.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,664 μηνύματα.
Λανθασμένη επικοινωνία...τουλάχιστον γελοίο.
20210918_155227.jpg
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Λανθασμένη επικοινωνία...τουλάχιστον γελοίο.
View attachment 85793
Μήπως το τελικό ερώτημα που απορρέει από το νομοσχέδιο και φυσικά την σημερινή κυβέρνηση είναι ότι δεν μπορούμε να χορτάσουμε τους πλουσίους ;

Αλήθεια τι εστί freelancer όταν σου παρέχει εργασία καθημερινώς για κάποιες ώρες ; Δεν υπάρχει εξαρτημένη σχέση ;
Όταν μάλιστα αγαπητή efood έχεις τριμηνιαίες συμβάσεις και την ανανεώνεις δεν υπάρχει σχέση αορίστου ;

Η efood θα το περάσει με πλάγιο τρόπο πχ. δημιουργία άλλης εταιρίας για τα delivery. Δεν είναι δα και δύσκολο. Με το υπάρχον μοντέλο έβγαλε 20 εκατομμύρια κέρδος πέρσι.


ΥΓ : Τα εργασιακά δικαιώματα καθορίζονται νομικώς και όχι από την ελεύθερη αγορά που οραματίζονται κάποιοι. Η ελεύθερη αγορά δημιουργεί σκλάβους. Το διαδεδομένο προσφορά-ζήτηση και ότι έχουμε ελλείψεις εργαζομένων και άρα αύξηση μισθών που κάποιοι και εδώ στο φόρουμ λιβανίζουν δεν ισχύει. Ξέρετε πότε ισχύει ο κανόνας της προσφοράς-ζήτησης ; Όταν υπάρχει υπερπροσφορά εργατικών χεριών, τότε οι νεοφιλελέ τρέχοντας ρίχνουν τους μισθούς. Όταν είναι για άνοδο δεν ισχύει. Στην Γερμανία η κερδοφορία καθορίζει την αύξηση ή μείωση των μισθών.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,575 μηνύματα.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,474 μηνύματα.
Τα ίδια πληρώνω είτε παραγγείλω από την πλατφόρμα είτε από το κατάστημα. Τον ελέφαντα τον είδατε ;
Βασικα οχι, ειναι διαφορετικες οι τιμες γενικα αποσο θυμαμαι. Οι τιμες των προϊοντων που δινει το καταστημα στο efood ειναι ανεβασμενες ετσι ωστε να αντισταθμιζει την χασουρα του το καταστημα λογω προμηθειας στο efood, οπότε εμεις σαν καταναλωτες το πληρωνουμε περισσοτερο εκει, ενω αν το παρεις ειτε απο το online delivery του καταστηματος αν εχει ειτε απο κοντα αν πας, η τιμη ειναι μικροτερη.
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,101 μηνύματα.
Το πως έγινε viral το πιο απλό είναι, ένας διανομέας να έστειλε το τελεσίγραφο σε κάποια σελίδα όπως "kanenas_monos"/"menoume_energoi" και θα διαδόθηκε.
Τέλος πάντων, για την ώρα το efood το 'τσουξε ο ντόρος και οι χαμηλές κριτικές και τα γύρισε αλλά σε χ τρίμηνα/εξάμηνα/πόσο είναι οι συμβάσεις των εργαζομένων εκεί, δυστυχώς η ίδια ιστορία θα γίνει.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Βασικα οχι, ειναι διαφορετικες οι τιμες γενικα αποσο θυμαμαι. Οι τιμες των προϊοντων που δινει το καταστημα στο efood ειναι ανεβασμενες ετσι ωστε να αντισταθμιζει την χασουρα του το καταστημα λογω προμηθειας στο efood, οπότε εμεις σαν καταναλωτες το πληρωνουμε περισσοτερο εκει, ενω αν το παρεις ειτε απο το online delivery του καταστηματος αν εχει ειτε απο κοντα αν πας, η τιμη ειναι μικροτερη.
Το efood λειτουργεί σαν μεσάζων και λαμβάνει το 25% επί της παραγγελίας + την είσοδο του καταστήματος.
Στη Θεσ/νικη και στην Ελλάδα όσο ήμουν και το χρησιμοποιούσα ο γύρος ή η κρέπα ή η πίτσα είχαν την ίδια ακριβώς τιμή είτε από efood είτε από online delivery του ίδιου καταστήματος πχ. κρέπα γλυκιά μερέντα μπικότο μπανάνα πλήρωνα 3.3 ανεξαρτήτως αν πήγαινα στο συγκεκριμένο κατάστημα ή χρησιμοποιούσα το efood.
Επομένως δημιούργησε λεφτά το efood από το μηδέν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το πως έγινε viral το πιο απλό είναι, ένας διανομέας να έστειλε το τελεσίγραφο σε κάποια σελίδα όπως "kanenas_monos"/"menoume_energoi" και θα διαδόθηκε.
Τέλος πάντων, για την ώρα το efood το 'τσουξε ο ντόρος και οι χαμηλές κριτικές και τα γύρισε αλλά σε χ τρίμηνα/εξάμηνα/πόσο είναι οι συμβάσεις των εργαζομένων εκεί, δυστυχώς η ίδια ιστορία θα γίνει.
Θα δημιουργήσει θυγατρική εταιρία η οποία θα αναλάβει το delivery πχ. Deliveryfood όπου θα συνδέεται με την efood (εφαρμογή+παραγγελίες). Θα προσλάβει προσωπικό ως freelancer στην Deliveryfood και δεν θα ανανεώνει τις συμβάσεις στην efood. Έτσι αναγκαστικά θα πάνε οι περισσότεροι στην Deliveryfood
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,575 μηνύματα.
Προφανώς έχουν τον τρόπο τους. Θα τα περάσουν όλα αυτά με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Απλά δεν τα κατάφεραν να το κάνουν με την μια έτσι μπαμ και κάτω. Η υιοθέτηση της Ισπανικής νομοθεσίας που κάποιος υπέδειξε πιο πάνω είναι υψίστης σημασίας να γίνει και άμεσα. Όπως επίσης να συνεχιστεί ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ που έμεινε στα χαρτιά ώστε στα delivery ο εργοδότης να είναι υπεύθυνος για τη παροχή και συντήρηση οχήματος. Σαν επιπρόσθετο μέτρο κρατικά θα έπρεπε επίσης για την προστασία των εργατών να ψηφιστεί νόμος που να τους/τις προστατεύει από συγκεκριμένα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα. Θυμάμαι τότε με τα χιόνια να βγαίνει βίντεο όπου έδειχνε έναν καημένο ντελιβερα να προσπαθεί με κόπο να ξεκολλήσει το παπάκι του από τα χιόνια. Πρώτον, όσο το κράτος δεν μεριμνά για αυτούς τους εργαζόμενους εμείς οφείλουμε να μη παραγγέλνουμε ντελιβερι όταν ο καιρός καθιστά το έργο αυτό επικίνδυνο και δεύτερον το κράτος επιτέλους να μεριμνήσει για τη προστασία τους.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top