Συζήτηση για τον Νίκο Δήμου

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
το βυζάντιο σε σχέση με την κλασσική εποχή, μέχρι την κάθοδο του μανιακού μ. αλεξάνδρου δλδ, ήτο εποχή πνευματικής παρακμής. ευτυχώς, τους κλασσικούς, τους ξαναπιάσαμε από την αρχή μερικούς αιώνες αργότερα. :yawn:
Μανιακός ΜΕΓΑΣ Αλέξανδρος (μεγάλο μ. -- Μέγας) και "πνευματική παρακμή" το Βυζάντιο...

Ωραία.

Γιατί;
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
Μανιακός ΜΕΓΑΣ Αλέξανδρος (μεγάλο μ. -- Μέγας) και "πνευματική παρακμή" το Βυζάντιο...

Ωραία.

Γιατί;

ο μεγαλέκος ήτο ένας αιμοδιψής κατακτητής, που κατέκαψε την θήβα, λεηλάτησε πόλεις στην ασία και όπου αλλού βρέθηκε, ενώ δεν είναι λίγες οι αναφορές για την σχέση του με το αλκοόλ και την ψυχική του υγεία. ήτο, μαζί με τον φίλιππο, το οριστικό τέλος για την δημοκρατία όπως εμφανίστηκε στην κλασσική εποχή, με όλα τα στραβά της.
και η αρχή μιας περιόδου αυτοκρατοριών με θεόσταλτους αυτοκράτορες, όπως το βυζάντιο λίγο αργότερα, με τον μίζερο χριστιανισμό και τα βαθειά πνευματικά σκοτάδια. τι άφησε η βυζαντινή περίοδος ως πνευματική παρακαταθήκη για τον σύγχρονο πολιτισμό; στη φιλοσοφία, την επιστήμη; τίποτα νομίζω ιδιαίτερο.

ευτυχώς με την αναγέννηση και έπειτα έγινε μια νέα αρχή στην ευρώπη με ρίζες στην κλασσική εποχή, σε όλους τους τομείς. στη συνέχεια: γαλλική επανάσταση, αστικές δημοκρατίες κλπ. "εμείς" βέβαια, οι σύγχρονοι -με το έτσι- θέλω έλληνες, δεν πήραμε χαμπάρι απ' όλη αυτή την εξέλιξη, καθώς είχαμε τους οθωμανούς, αλλά εντάξει, λεπτομέρειες. απελευθερωθήκαμε τελικά, φτιάξαμε και το ιστορικό μας αφήγημα, φορέσαμε τα αρχαία μας στολίδια και πορευόμαστε... :yawn:
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
ο μεγαλέκος

Μέγας Αλέξανδρος.
ήτο ένας αιμοδιψής κατακτητής, που κατέκαψε την θήβα, λεηλάτησε πόλεις στην ασία και όπου αλλού βρέθηκε

Πηγές δεν βλέπω, για το που και για ποιο λόγο (αμα ειναι να τα λες πες τα όλα, όχι όσα βολεύουν), αλλά ας το προχωρήσουμε.

, ενώ δεν είναι λίγες οι αναφορές για την σχέση του με το αλκοόλ και την ψυχική του υγεία.
Κατέκτησε όλο τον τότε γνωστό κόσμο ναι ή όχι;

Σήμερα η μισή Ελλάδα είναι εθισμένη στα χάπια και το μακρύτερο που φτάνει είναι μέχρι κανα σοσιαλ μιντια να ψήσει κανα γκομενάκι ή να αντικαταστήσει την γάτα με καναν πλούσιο γαμπρό. Σχόλιο εδω;

ήτο, μαζί με τον φίλιππο, το οριστικό τέλος για την δημοκρατία όπως εμφανίστηκε στην κλασσική εποχή, με όλα τα στραβά της.

Αρνητικά περίμενα να ακούσω... Προχωράμε.

και η αρχή μιας περιόδου αυτοκρατοριών με θεόσταλτους αυτοκράτορες, όπως το βυζάντιο λίγο αργότερα,

Τώρα μιλάς όμορφα. Τώρα όσο φίλοι θες. (λέμε τώρα, μην ελπίζεις)

με τον μίζερο χριστιανισμό και τα βαθειά πνευματικά σκοτάδια. τι άφησε η βυζαντινή περίοδος ως πνευματική παρακαταθήκη για τον σύγχρονο πολιτισμό; στη φιλοσοφία, την επιστήμη; τίποτα νομίζω ιδιαίτερο.

Δεν μιλάς όμορφα. Όχι πια φίλοι. (ελπίζω να μην ήλπιζες)

ευτυχώς με την αναγέννηση και έπειτα έγινε μια νέα αρχή στην ευρώπη με ρίζες στην κλασσική εποχή, σε όλους τους τομείς.

Παρθενογένεση; Απο που ήρθαν όλα αυτά; Είπες πιο πάνω "νομίζω". Να σου στείλω κανα δυο τόμους από τη συλλογή μου, να σιγουρευτείς πως έγινε, να συνεχίσουμε τη συζήτηση με στοιχεία;


στη συνέχεια: γαλλική επανάσταση, αστικές δημοκρατίες κλπ. "εμείς" βέβαια, οι σύγχρονοι -με το έτσι- θέλω έλληνες, δεν πήραμε χαμπάρι απ' όλη αυτή την εξέλιξη, καθώς είχαμε τους οθωμανούς, αλλά εντάξει, λεπτομέρειες. απελευθερωθήκαμε τελικά, φτιάξαμε και το ιστορικό μας αφήγημα, φορέσαμε τα αρχαία μας στολίδια και πορευόμαστε... :yawn:

Κάτσε, εγω είχα την εντύπωση ότι ήταν ευλογία που γυρίσαμε στις αρχαίες μας ρίζες και εκτιμήσαμε τα αγαθά της αρχαίας Δημοκρατίας, παρακάμπτοντας τον "ρωμαικό" αυταρχισμό.

Τώρα είναι αφήγημα; Τι είδους;
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
Μέγας Αλέξανδρος.


Πηγές δεν βλέπω, για το που και για ποιο λόγο (αμα ειναι να τα λες πες τα όλα, όχι όσα βολεύουν), αλλά ας το προχωρήσουμε.


Κατέκτησε όλο τον τότε γνωστό κόσμο ναι ή όχι;

Σήμερα η μισή Ελλάδα είναι εθισμένη στα χάπια και το μακρύτερο που φτάνει είναι μέχρι κανα σοσιαλ μιντια να ψήσει κανα γκομενάκι ή να αντικαταστήσει την γάτα με καναν πλούσιο γαμπρό. Σχόλιο εδω;



Αρνητικά περίμενα να ακούσω... Προχωράμε.



Τώρα μιλάς όμορφα. Τώρα όσο φίλοι θες. (λέμε τώρα, μην ελπίζεις)



Δεν μιλάς όμορφα. Όχι πια φίλοι. (ελπίζω να μην ήλπιζες)



Παρθενογένεση; Απο που ήρθαν όλα αυτά; Είπες πιο πάνω "νομίζω". Να σου στείλω κανα δυο τόμους από τη συλλογή μου, να σιγουρευτείς πως έγινε, να συνεχίσουμε τη συζήτηση με στοιχεία;




Κάτσε, εγω είχα την εντύπωση ότι ήταν ευλογία που γυρίσαμε στις αρχαίες μας ρίζες και εκτιμήσαμε τα αγαθά της αρχαίας Δημοκρατίας, παρακάμπτοντας τον "ρωμαικό" αυταρχισμό.

Τώρα είναι αφήγημα; Τι είδους;

μην τα μπλέκεις. τα ρωμαϊκά χρόνια, τα βυζαντινά, ο μεσαίωνας ήταν μια κακή παρένθεση για την ευρώπη. αυτό λέω πάνω κάτω και είναι δική μου άποψη, βάσει όσων θεωρώ σημαντικά για έναν πολιτισμό. ο μεγαλέκος κατέκτησε τον μισό κόσμο, το οποίο δεν το θεωρώ κατόρθωμα, αλλά ως κάτι κακό. γενικά ο πόλεμος και οι κατακτήσεις είναι κάτι κακό. εσένα μπορεί να σε πιάνει ρίγη από την υπερηφάνεια για τον δήθεν μέγα αλέξανδρο και δήθεν πρόγονό σου, αλλά αυτό είναι δικό σου πρόβλημα. άμεση ιστορική συνέχεια, από την εποχή των κλασσικών χρόνων έως σήμερα δεν υπάρχει. είναι ένα κατασκεύασμα, χωρίς κανένα νόημα στην τελική.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
μην τα μπλέκεις. τα ρωμαϊκά χρόνια, τα βυζαντινά, ο μεσαίωνας ήταν μια κακή παρένθεση για την ευρώπη. αυτό λέω πάνω κάτω και είναι δική μου άποψη, βάσει όσων θεωρώ σημαντικά για έναν πολιτισμό.

Δεν βλέπω να έχω μπλέξει κάτι. Εσυ έχεις μπλεχτεί μεταξύ γεγονότων και προσωπικών απόψεων-ιδεοληψιών, τις οποίες -ακόμα- μου παρουσιάζεις χωρίς επιχειρήματα και στοιχεία. Καταλαβαίνω ότι οι προσωπικές σου πεποιθήσεις δεν συμβαδίζουν με την αποδοχή (εξ ου και η μη αρεσκεία) της επίσημης ιστορίας και κάπως πρέπει να τα αλλάξεις για να τα παρουσιάσεις με έναν τρόπο πιο ευκολοχώνευτο προς τις πρώτες, αλλά αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Όπως είπες κι εσυ παρακάτω, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα.

ο μεγαλέκος

Μεγας Αλέξανδρος.

κατέκτησε τον μισό κόσμο, το οποίο δεν το θεωρώ κατόρθωμα, αλλά ως κάτι κακό. γενικά ο πόλεμος και οι κατακτήσεις είναι κάτι κακό.
Εδω δεν θα διαφωνήσω, θα ήταν υπέροχο να ζούμε σε αρμονία ο ένας με τον άλλο. Βλέπω ουσία στο πόιντ σου, όμως περισσότερο καταλήγει να διατυπώνεται ως ευχολόγιο παρά ως ουσιαστικό επιχείρημα και ως αντικειμενική θεώρηση της Ιστορίας.

Γιατί κάλλιστα θα μπορούσα να σε ρωτήσω, ποιός ενόχλησε τους Έλληνες και έκαναν τέτοια εκστρατεία εναντίον των Περσών; Ποιός είχε φτάσει την Περσία μέχρι το Βόλο;

Μπορούμε να πάμε και στο πρόσφατο παρελθόν αν θέλεις, σε κάτι πιο πολύ απλό.

Οι Άγγλοι και οι Γάλλοι, που μέχρι πρότινος ήσαν πλάι πλάι στην ΕΕ, το "προπύργιο του ανθρωπισμού και της δημοκρατίας", κόντεψαν να παίξουν όχι απλά ψιλές αλλά χοντρές για την αλιεία στο Κανάλι της Μάγχης.

Οι δε Τούρκοι όταν έριξαν το 2015 ένα Σουχόι των Ρώσων επειδή τόλμησε να μπει 4(!) χιλιόμετρα εντός του εναερίου χώρου τους, κόντεψαν να προκαλέσουν Γ' Παγκόσμιο πόλεμο.

Οι ίδιοι Τούρκοι που μη όντας ικανοποιημένοι από την κατάκτηση της Ανατολίας και την καταστροφή της βασικής πατρίδας του Ελληνισμού (διότι εκεί ήταν το κέντρο του Βυζαντίου και όχι ο ελλαδικός χώρος), επηρεάζουν σήμερα όλα τα Βαλκάνια με σκοπό να αυξήσουν την επιρροή τους και να ανασυστήσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Μπορώ να σου συνεχίσω όσο θέλεις, αλλά εσυ επέμεινε στον Μεγα Αλέξανδρο.

Και ξέρεις γιατί θα συνεχίσεις εκεί; Γιατί είσαι ασφαλής. Ούτε Πέρσικα μιλάς, ούτε Τούρκικα. Κάποιος άλλος αγωνίστηκε να απελευθερωθεί (ή να μην υποδουλωθεί στην αρχαιότητα σε σατράπηδες) ώστε να έχεις εσυ σήμερα την δυνατότητα για ύβρι να τον αποκαλείς "αλέκο" (τον Μεγα Αλέξανδρο) ή σύντομα τον Κολοκοτρώνη "Τεό".

Η κλασσική ύβρις του μέσου μη διαβασμένου και καλοζωισμένου "προοδευτικού" ανθρώπου τον καταβάλλει πνευματικώς εις μια αμαύρωση της ίδιας του της ρίζας, ωσάν να την μισεί, άρα να μισεί και την ίδια του την ύπαρξη, σχεδόν ψυχοπαθολογία.

Μα και η ρίζα αν ήξερε τι θα φυτρώσει, πάλι θα ρίζωνε, για τους λίγους που θα υπερασπίζονταν και θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται το δικαίωμα στην ύπαρξή της.

'Αλλωστε αν είμαστε υπερ του δικαιώματος του ανθρωπισμού και του αυτοπροσδιορισμού και της ελευθερίας, λογικά δεν είμαστε μόνο για τους άλλους λαούς, αλλά και για τους Έλληνες;

Εκτός αν ο πόλεμος και γι αυτό το πράγμα είναι κακός.

Είναι;



εσένα μπορεί να σε πιάνει ρίγη από την υπερηφάνεια για τον δήθεν μέγα αλέξανδρο και δήθεν πρόγονό σου,

Μην βιάζεσαι να καταλήξεις σε συμπεράσματα περι ρίγης και δήθεν προγόνων. Από μόνη της η ρίγη δεν έχει νόημα.

Εκείνο που έχει νόημα είναι ποιός είναι πιο χρήσιμος με τη ρητορική και τις πράξεις του στο σήμερα. Κάποιος ο οποίος ακυρώνει εκ του ασφαλούς ότι συνιστά αυτόν και το σύνολό του ή κάποιος που το αποδέχεται τιμώντας το, και αποφασίζει να ακολουθήσει τον ευγενή δρόμο της υπεράσπισης των ιδανικών της ομάδας στην οποία ανήκει;

Εαν έχεις κάποια κρυφή επιθυμία να αυτοακυρωθείς ως ύπαρξη, είναι δικό σου ζήτημα το οποίο δεν με αφορά. Άφησε την Ιστορία και το έλληνικό έθνος όμως έξω από αυτό.

αλλά αυτό είναι δικό σου πρόβλημα. άμεση ιστορική συνέχεια, από την εποχή των κλασσικών χρόνων έως σήμερα δεν υπάρχει. είναι ένα κατασκεύασμα, χωρίς κανένα νόημα στην τελική.

Άμα είναι να συνεχίσεις να γράφεις χωρίς στοιχεία να το ξέρω να μη χάνω το χρόνο μου μαζί σου Νάσο. Δεν είναι ευγενικό αυτό που κάνεις, ούτε και προσφέρει κάτι.

Βλέπεις ότι προσπαθώ να κάνουμε μια αναλυτική κουβέντα και σε ρωτάω από που προκύπτουν όλα αυτά που λες, και το μόνο που λαμβάνω είναι μια αναμάσηση ιδεοληψιών.

Δεν μπορώ να συνεχίσω να το κάνω αυτό, ειλικρινά, εσυ έχεις χρόνο και μπράβο σου, εγω δεν έχω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Machiavelian

Νεοφερμένος

Ο Machiavelian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
'Οπως και σε κάθε γωνιά της Ελληνικής κοινωνίας, έτσι και σε αυτό το φόρουμ βλέπουμε τις ίδιες παρανοήσεις από πλαγιαρίζοντες εθνομηδενιστές.

Προφανώς και δεν υπάρχει ιστορική συνέχεια μεταξύ αρχαίων ελλήνων και μοντέρνων.Οι Αρχαίοι 'Ελληνες ήταν ελάχιστοι και οι περισσότεροι κάτοικοι της Αρχαίας Ελλάδας ήτο δούλοι. Αργότερα, οι 2 φυλές αυτές αναμείχθηκαν τελείως μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το αρχαιοελληνικό(ινδοευρωπαικό) αίμα να χαθεί και να επικρατήσει το μεσογειακό(νεολιθικό).

Οι 'Ελληνες είμαστε ξεκάθαρα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων και νεολιθικών προγόνων μας, που αργότερα αποτέλεσαν τους ρωμιούς της Ανατολικής Ρωμαικής αυτοκρατορίας. Απλώς η σύνδεση μας με τους Αρχαίους είναι ιδιαίτερα μικρή και δεν είανι κάτι για το οποίο μπορούμε να υπερηφανευόμαστε. Ουδεμία σχέση βέβαια δεν έχουμε με τους γειτονικούς βαλκανικούς λαούς, εξαιρουμένων των πρώην σλαβόφωνων βορειοελλαδίτων.

Το Βυζάντιο, ή ορθότερα η Ανατολική Ρωμαική Αυτοκρατορία, αποτέλεσε την πιο πετυχημένη αυτοκρατορία όλων των εποχών, τον προκάτοχο της Αναγέννησης, αλλά και του ίδιου του Χριστιανισμού. Τι σημαίνει πως το βυζάντιο δεν ήταν ελληνικό; Σαφώς και οι ρωμιοί δεν ήταν 'Ελληνες, καθώς αυτό τότε σήμαινε πως ήταν ειδωλολάτρες. Οι 'Ελληνες σήμερα αποτελούμε αποκλειστικά απόγονοι γενετικά και πολιτισμικά των Ρωμιών και είναι λίγο κρίμα που λεγόμαστε έτσι. Δεν έχει σημασία όμως. Ούτε οι Σουηδοί είναι Βίκινγκς, ούτε οι Γερμανοί Γότθοι, ούτε οι 'Ελληνες Αρχαίοι 'Ελληνες.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γι αυτό έμεινε στα ξεχασμένα ο Δήμου, μέχρι που τον ξέθαψε ο Διας σήμερα για να θρέψει τον γνωστό ψευδοπροοδευτικό ανθελληνικό/αντιβυζαντινό κνησμό, παλαιοθεν πολέμιος τέτοιων ιδεών αλλά δεν πειράζει, εγω δεν θα κρίνω αδυναμίες, όλοι έχουν δικαίωμα στο λάθος.
Κι εσύ έχεις δικαίωμα στο λάθος. Σε εκτιμώ και κατανοώ ότι εσύ δεν είσαι φασιστοειδές, αλλά με τόση πλύση εγκεφάλου που έχουμε υποστεί από την κούνια μας, έχουν στο μυαλό σου καρφωθεί πολλές ελληνοκεντρικές παπαριές. Ο Νίκος Δήμου αυτά που γράφει τα έχει πολύ καλά ερευνήσει και αν διαβάσεις τα βιβλία του θα δεις ότι τα τεκμηριώνει απόλυτα όλα. Προς το παρόν σε συγχωρώ για την προσωπική σου επίθεση και είμαι σίγουρος ότι κάποια μέρα, αφού μελετήσεις πραγματική Ιστορία, θα γελάς με τις σημερινές θέσεις σου.

1638283805816.png
 

Machiavelian

Νεοφερμένος

Ο Machiavelian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Κι εσύ έχεις δικαίωμα στο λάθος. Σε εκτιμώ και κατανοώ ότι εσύ δεν είσαι φασιστοειδές, αλλά με τόση πλύση εγκεφάλου που έχουμε υποστεί από την κούνια μας, έχουν στο μυαλό σου καρφωθεί πολλές ελληνοκεντρικές παπαριές. Ο Νίκος Δήμου αυτά που γράφει τα έχει πολύ καλά ερευνήσει και αν διαβάσεις τα βιβλία του θα δεις ότι τα τεκμηριώνει απόλυτα όλα. Προς το παρόν σε συγχωρώ για την προσωπική σου επίθεση και είμαι σίγουρος ότι κάποια μέρα, αφού μελετήσεις πραγματική Ιστορία, θα γελάς με τις σημερινές θέσεις σου.

Καμιά προσωπική επίθεση δεν εννοούσα. Ο Νίκος Δήμου δεν είναι σοβαρός ιστορικός, θα σου πρότεινα να διαβάσεις κάποιον σοβαρό βυζαντινολόγο. Ακόμα και η σοβιετόφιλη Αρβελέρ συμφωνεί με αυτά που γράφω.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
Κι εσύ έχεις δικαίωμα στο λάθος.

Σε πολλά λάθη έχω δικαίωμα, σε τέτοια ζητήματα δε χωράει τσιγκουνιά μόνο για ένα.

Σε εκτιμώ και κατανοώ ότι εσύ δεν είσαι φασιστοειδές,

Γοητευμένος, ευχαριστώ θερμά.


αλλά με τόση πλύση εγκεφάλου που έχουμε υποστεί από την κούνια μας, έχουν στο μυαλό σου καρφωθεί πολλές ελληνοκεντρικές παπαριές.
Δεν νομίζω ότι είναι ανάγκη να το δικαιολογείς ως θύμα μιας εσφαλμένης εκπαιδευσης. Όλα είναι προιόν μελέτης και επιλογής.


Ο Νίκος Δήμου αυτά που γράφει τα έχει πολύ καλά ερευνήσει και αν διαβάσεις τα βιβλία του θα δεις ότι τα τεκμηριώνει απόλυτα όλα.

Παρακαλώ θα ήθελα εαν έχεις την καλοσύνη να μου προτείνεις κάποια ώστε να τα βάλω δίπλα δίπλα με τα δικά μου, να μη μιλάμε στον αέρα, είναι κρίμα. Να δω και τις πηγές του Δήμου να κάνουμε κουβέντα.

Γιατί άλλο είναι να μου βάζεις πχ ως πηγή τον Σπύρο Βρυώνη κι άλλο τον Ζίγια Γκιοκαλπ με τις αρχές τουρκισμού. Πρέπει να ξέρω απο που άντλησε τις πληροφορίες του ο άνθρωπος, όχι;

Προς το παρόν σε συγχωρώ για την προσωπική σου επίθεση και είμαι σίγουρος ότι κάποια μέρα, αφού μελετήσεις πραγματική Ιστορία, θα γελάς με τις σημερινές θέσεις σου.


Δεν χρειάζομαι συγχώρεση γιατί δεν ήταν επίθεση. Μια υπενθύμιση ήταν ότι δεν τρώμε όλοι από τη φιλελεύθερη γαβάθα με το γκούλας.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Machiavelian

Νεοφερμένος

Ο Machiavelian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Σε πολλά λάθη έχω δικαίωμα, σε τέτοια ζητήματα δε χωράει τσιγκουνιά μόνο για ένα.



Γοητευμένος, ευχαριστώ θερμά.



Δεν νομίζω ότι είναι ανάγκη να το δικαιολογείς ως θύμα μιας εσφαλμένης εκπαιδευσης. Όλα είναι προιόν μελέτης και επιλογής.




Παρακαλώ θα ήθελα εαν έχεις την καλοσύνη να μου προτείνεις κάποια ώστε να τα βάλω δίπλα δίπλα με τα δικά μου, να μη μιλάμε στον αέρα, είναι κρίμα. Να δω και τις πηγές του Δήμου να κάνουμε κουβέντα.

Γιατί άλλο είναι να μου βάζεις πχ ως πηγή τον Σπύρο Βρυώνη κι άλλο τον Ζίγια Γκιοκαλπ με τις αρχές τουρκισμού. Πρέπει να ξέρω απο που άντλησε τις πληροφορίες του ο άνθρωπος, όχι;



Δεν χρειάζομαι συγχώρεση γιατί δεν ήταν επίθεση. Μια υπενθύμιση ήταν ότι δεν τρώμε όλοι από τη φιλελεύθερη γαβάθα με το γκούλας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Γιατί απαντάτε για λογαριασμό μου αγαπητέ; Νομίζω μπερδευτήκατε. Σε μένα αναφερόταν ο φίλος. Αν και για την Αρβελερ δεν θα συμφωνούσαμε, έχει υπερβάλλει πολλές φορές.
Μπέρδεψα την κατεύθυνση της απάντησης του Δία. Ούτε εγώ την εκτιμώ ιδιαίτερα.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
Μπέρδεψα την κατεύθυνση της απάντησης του Δία. Ούτε εγώ την εκτιμώ ιδιαίτερα.
Δεν πειράζει αγαπητέ. Συμβαίνουν αυτά. Ελάτε να αντιταχθούμε παρέα απέναντι σ αυτη τη λαίλαπα του μηδενισμού, δεν χρειαζόμαστε σοβιετόφιλες πηγές.

Θα μου επιτρέψετε να σας επαινέσω για το έξοχο username σας. Μου έφτιαξε το απόγευμα.

Καλωσήρθατε και καλη συνέχεια!
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
Δεν βλέπω να έχω μπλέξει κάτι. Εσυ έχεις μπλεχτεί μεταξύ γεγονότων και προσωπικών απόψεων-ιδεοληψιών, τις οποίες -ακόμα- μου παρουσιάζεις χωρίς επιχειρήματα και στοιχεία. Καταλαβαίνω ότι οι προσωπικές σου πεποιθήσεις δεν συμβαδίζουν με την αποδοχή (εξ ου και η μη αρεσκεία) της επίσημης ιστορίας και κάπως πρέπει να τα αλλάξεις για να τα παρουσιάσεις με έναν τρόπο πιο ευκολοχώνευτο προς τις πρώτες, αλλά αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Όπως είπες κι εσυ παρακάτω, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα.



Μεγας Αλέξανδρος.


Εδω δεν θα διαφωνήσω, θα ήταν υπέροχο να ζούμε σε αρμονία ο ένας με τον άλλο. Βλέπω ουσία στο πόιντ σου, όμως περισσότερο καταλήγει να διατυπώνεται ως ευχολόγιο παρά ως ουσιαστικό επιχείρημα και ως αντικειμενική θεώρηση της Ιστορίας.

Γιατί κάλλιστα θα μπορούσα να σε ρωτήσω, ποιός ενόχλησε τους Έλληνες και έκαναν τέτοια εκστρατεία εναντίον των Περσών; Ποιός είχε φτάσει την Περσία μέχρι το Βόλο;

Μπορούμε να πάμε και στο πρόσφατο παρελθόν αν θέλεις, σε κάτι πιο πολύ απλό.

Οι Άγγλοι και οι Γάλλοι, που μέχρι πρότινος ήσαν πλάι πλάι στην ΕΕ, το "προπύργιο του ανθρωπισμού και της δημοκρατίας", κόντεψαν να παίξουν όχι απλά ψιλές αλλά χοντρές για την αλιεία στο Κανάλι της Μάγχης.

Οι δε Τούρκοι όταν έριξαν το 2015 ένα Σουχόι των Ρώσων επειδή τόλμησε να μπει 4(!) χιλιόμετρα εντός του εναερίου χώρου τους, κόντεψαν να προκαλέσουν Γ' Παγκόσμιο πόλεμο.

Οι ίδιοι Τούρκοι που μη όντας ικανοποιημένοι από την κατάκτηση της Ανατολίας και την καταστροφή της βασικής πατρίδας του Ελληνισμού (διότι εκεί ήταν το κέντρο του Βυζαντίου και όχι ο ελλαδικός χώρος), επηρεάζουν σήμερα όλα τα Βαλκάνια με σκοπό να αυξήσουν την επιρροή τους και να ανασυστήσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Μπορώ να σου συνεχίσω όσο θέλεις, αλλά εσυ επέμεινε στον Μεγα Αλέξανδρο.

Και ξέρεις γιατί θα συνεχίσεις εκεί; Γιατί είσαι ασφαλής. Ούτε Πέρσικα μιλάς, ούτε Τούρκικα. Κάποιος άλλος αγωνίστηκε να απελευθερωθεί (ή να μην υποδουλωθεί στην αρχαιότητα σε σατράπηδες) ώστε να έχεις εσυ σήμερα την δυνατότητα για ύβρι να τον αποκαλείς "αλέκο" (τον Μεγα Αλέξανδρο) ή σύντομα τον Κολοκοτρώνη "Τεό".

Η κλασσική ύβρις του μέσου μη διαβασμένου και καλοζωισμένου "προοδευτικού" ανθρώπου τον καταβάλλει πνευματικώς εις μια αμαύρωση της ίδιας του της ρίζας, ωσάν να την μισεί, άρα να μισεί και την ίδια του την ύπαρξη, σχεδόν ψυχοπαθολογία.

Μα και η ρίζα αν ήξερε τι θα φυτρώσει, πάλι θα ρίζωνε, για τους λίγους που θα υπερασπίζονταν και θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται το δικαίωμα στην ύπαρξή της.

'Αλλωστε αν είμαστε υπερ του δικαιώματος του ανθρωπισμού και του αυτοπροσδιορισμού και της ελευθερίας, λογικά δεν είμαστε μόνο για τους άλλους λαούς, αλλά και για τους Έλληνες;

Εκτός αν ο πόλεμος και γι αυτό το πράγμα είναι κακός.

Είναι;





Μην βιάζεσαι να καταλήξεις σε συμπεράσματα περι ρίγης και δήθεν προγόνων. Από μόνη της η ρίγη δεν έχει νόημα.

Εκείνο που έχει νόημα είναι ποιός είναι πιο χρήσιμος με τη ρητορική και τις πράξεις του στο σήμερα. Κάποιος ο οποίος ακυρώνει εκ του ασφαλούς ότι συνιστά αυτόν και το σύνολό του ή κάποιος που το αποδέχεται τιμώντας το, και αποφασίζει να ακολουθήσει τον ευγενή δρόμο της υπεράσπισης των ιδανικών της ομάδας στην οποία ανήκει;

Εαν έχεις κάποια κρυφή επιθυμία να αυτοακυρωθείς ως ύπαρξη, είναι δικό σου ζήτημα το οποίο δεν με αφορά. Άφησε την Ιστορία και το έλληνικό έθνος όμως έξω από αυτό.



Άμα είναι να συνεχίσεις να γράφεις χωρίς στοιχεία να το ξέρω να μη χάνω το χρόνο μου μαζί σου Νάσο. Δεν είναι ευγενικό αυτό που κάνεις, ούτε και προσφέρει κάτι.

Βλέπεις ότι προσπαθώ να κάνουμε μια αναλυτική κουβέντα και σε ρωτάω από που προκύπτουν όλα αυτά που λες, και το μόνο που λαμβάνω είναι μια αναμάσηση ιδεοληψιών.

Δεν μπορώ να συνεχίσω να το κάνω αυτό, ειλικρινά, εσυ έχεις χρόνο και μπράβο σου, εγω δεν έχω.

το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς ή δεν θες να αντιληφθείς την πραγματικότητα ως άνθρωπος του κόσμου, αλλά φοράς μπλε ΕΛ γυαλιά, αναμασώντας το κυρίαρχο αφήγημα που σου σερβίρανε.

εγώ ανθέλληνας δεν είμαι. απλά έχω μια διαφορετική αντίληψη της ιστορίας και ποιων στοιχείων θεωρώ σημαντικά σε ένα πολιτισμό.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,717 μηνύματα.
Ο Μέγας Αλέξανδρος προφανώς και ήτο κατακτητής. Το θέμα είναι όμως ότι ξεχώρισε γιατί σεβάστηκε τα ήθη και τα έθιμα και επέτρεψε ένα είδος τοπικής αυτοδιοίκησης στα μέρη που κυρίευσε. Ο Μακιαβέλι στο έργο του " Ο Ηγεμόνας " συχνά τον έχει ως παράδειγμα για να επιχειρηματολογήσει τη θέση του πάνω στο θέμα του πως να συμπεριφέρεται ένας Ηγεμόνας ο οποίος ήρθε ως κατακτητής σε έναν λαό.

Το αν ήταν σφαγέας ή γενικά κάτι το " κακό " μας το δίνει η ιστορία σήμερα, που ένα σωρό λαοί διεκδικούν τη καταγωγή του και αλλά και την ελληνικότατη ιστορία του Βασιλείου της Μακεδονίας του Φιλίππου. Στον αντίποδα τον Χίτλερ ουδείς τον εθελει. Ο αυστριακός δεκανέας δεν έχει θετικό αντίκτυπο όπως έχει ο Έλλην Αλέξανδρος.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
αν είχε κερδίσει ο χιτλερ τον β' παγκόσμιο θα τον θέλανε. έτσι θα μάθαιναν στο σχολείο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,717 μηνύματα.
Με το αν δεν υπάρχει ιστορία. Και ο Μέγας Αλέξανδρος ακριβώς δεν κέρδισε καθώς κατέλυσε μεν την Περσική Αυτοκρατορία αλλά συνέχισε. Στο τέλος άλλωστε το αποτέλεσμα του δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο καθώς οι Στρατηγοί χώρισαν την τεράστια επικράτεια και σκοτώθηκαν μεταξύ τους στην Ελληνιστική-Αυτοκρατορική Εποχή.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς ή δεν θες να αντιληφθείς την πραγματικότητα ως άνθρωπος του κόσμου,

[οφφτοπικ] Κάτσε κάτσε γιατί εξεπλάγην τώρα...

Έχω κι άλλα προβλήματα δηλαδή πέρα από το βασικό; :bleh: [/οφφτοπικ]

Άνθρωπος του κόσμου, θα είμαι όταν ο καθένας θα πάψει να κοιτάει την πάρτη του αγαπητέ. Δεδομένου ότι αυτό ανήκει στην ανθρώπινη φύση, άρα αδύνατο να αλλαχθεί.

Παρεκτός και αν φάμε κανένα συλλογικό σοκ με κανεναν Γ' Παγκόσμιο και καταργηθούν κράτη, εταιρίες, χρήματα, κέρδη κλπ** (κράτα το αυτό).

Που δεν θα συμβεί γιατί όλα γίνονται για το χρήμα, το εμπόριο, το κέρδος.


Μια (γερμανική) Ευρώπη ενωμένη προσπάθησαν να φτιάξουν και με το που έφυγε η Μερκελ με τη σιδηρά πυγμή της από πάνω, σπάει ήδη σε Νότο (συμμαχία Γαλλίας Ιταλίας και Γαλλίας Ελλάδας) και σε Βορρά.

Οι Αμερικάνοι φεύγουν αφήνοντας τους Γάλλους να κάνουν υπονατοικό θύλακο στην Ανατολική Μεσόγειο και κάνουν τη συμφωνία AUKUS.

Ποιός πολίτης του κόσμου; Ενός κόσμου που περιχαρακώνεται όλο και περισσότερο στα παλιά του σύνορα γιατί είναι έτοιμοι και πάλι να τσακωθούν για τη μάσα;

Και ποιός πολίτης του κόσμου όταν ο Τούρκος απέναντι έχει το μεγαλύτερο αποβατικό στόλο και μου απειλεί τα νησιά μου;

Όχι μόνο πρόβλημα δεν έχω αγαπητέ, αλλά έχω την ευλογία να αντιλαμβάνομαι τα πράγματα ρεαλιστικά και όχι με βάση τις ευχές μου.

Όταν κάτι είναι Χ και το βλέπουμε Ψ, οι άνθρωποι έχουν μια λέξη γι αυτό, σχιζοφρένεια. Δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει να αποκτήσω. Στα 18 να το καταλάβω, αλλά στα 38 ο άνθρωπος πρέπει να σοβαρεύεται.


αλλά φοράς μπλε ΕΛ γυαλιά, αναμασώντας το κυρίαρχο αφήγημα που σου σερβίρανε.

Πεντανόστιμο είναι, θα πάρω και δεύτερο πιάτο ευχαριστώ. Επειδή είναι κυρίαρχο αφήγημα γι αυτό από την ώρα που γεννήθηκα διακρίνω παντού μια τάση για το αντίθετο;

Το παράδειγμα που σου φερα πιο πάνω για τον Γ παγκόσμιο και την κατάργηση των εθνών και του χρήματος το κράτησες;

Είναι η ιστορία του Σταρ-Τρεκ (χόλιγουντ, βιομηχανία ταινιών) με το οποίο μεγαλώσαμε. Και εξελίχθηκε μετα σε μια διαγαλαξιακή Ομοσπονδια οπου όλοι οι πρώην εχθροι ειναι φίλοι. Αλληγορία για την παγκοσμιοποίηση. Καθαρος διεθνισμός στο διάστημα.

Πάμε παρακάτω. Μουσική βιομηχανία και μουσική στα 90s. Τη θυμάσαι; Πως να μη τη θυμάσαι. Υπέροχη ήταν.

Τα μισά τραγούδια μιλούσαν για freedom, humanity, friendship και να μη μας χωρίζει τίποτα πια.

κλπ κλπ.

Αυτά τα παραδείγματα που ανέφερα, δεν έχω κάτι κακό απέναντί τους, ίσα ίσα τα χάρηκα όσο μεγάλωνα και ακόμα τα χαίρομαι, με κάποια μηνύματά τους συμφωνώ (φιλία, ανθρωπιά κλπ) και με άλλα όχι (διεθνισμό). Αλλά να ξέρουμε ποιό είναι το κυρίαρχο αφήγημα εδω και κάποιες δεκαετίες ναι;

Δεν είδα ποτέ χιτάκι στα κλαμπάκια "Πάμε να πάρουμε την Πόλη, γιο μαν, το κομενάκι στο Βόσπορο θα βγάλω, δόξα τη χάρη του Χριστού την αγία".

Αλλά κατα τ αλλα, κατά τη γνώμη σου, το κυρίαρχο αφήγημα που μας σερβίρουν, είναι ο Ελληνισμός, το Βυζάντιο, η Ορθοδοξία. Οκ...



Jon Hamm Yes GIF





εγώ ανθέλληνας δεν είμαι. απλά έχω μια διαφορετική αντίληψη της ιστορίας και ποιων στοιχείων θεωρώ σημαντικά σε ένα πολιτισμό.

Όταν βάζεις το "αλλά" ή ακόμα χειρότερα το "απλά" μετά τη δήλωσή σου, να ξέρεις ότι την αποδυναμώνεις.

Στο μεν πρώτο γιατί την ακυρώνεις, στο μεν δεύτερο γιατί την δικαιολογείς, δείχνοντας ότι κι εσυ ο ίδιος δεν έχεις κατανοήσει και προσπαθείς εναγωνίως να πείσεις τον συνομιλητή σου.

Δε με νοιάζει αν αν δεν δηλώνεις ανθέλληνας, δεν έχω κάτι μαζί σου για να πρέπει ντε και καλά να συμφιλιωθούμε και να πρέπει να βρούμε κοινό τόπο.

Εκείνο που επιθυμώ όμως είναι, ότι όταν θα μιλάς μαζί μου θα μιλάς με στοιχεία. Ειδάλλως καλό θα ήταν να καταλήγεις απευθείας σε τέτοιες δηλώσεις όπως αυτή σου εδώ και να μην μαλώνουμε άδικα.



Και χαίρομαι που κατέληξες εκεί, γιατί τώρα λες και μια μεγάλη αλήθεια. Είναι η διαφορετική σου προσωπική αντίληψη περί της ιστορίας και του ποιά πράγματα κάνουν έναν πολιτισμό μεγάλο.

Πολύ χαίρομαι που λες αλήθεια εδω. Έτσι είναι. Η προσωπική σου αντίληψη. Η οποία απέχει πρώτον απο την επίσημη Ιστορία και δεν αποτελεί στοιχείο/επιχείρημα συζήτησης.


Όπερ έδει δείξαι.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
[οφφτοπικ] Κάτσε κάτσε γιατί εξεπλάγην τώρα...

Έχω κι άλλα προβλήματα δηλαδή πέρα από το βασικό; :bleh: [/οφφτοπικ]

Άνθρωπος του κόσμου, θα είμαι όταν ο καθένας θα πάψει να κοιτάει την πάρτη του αγαπητέ. Δεδομένου ότι αυτό ανήκει στην ανθρώπινη φύση, άρα αδύνατο να αλλαχθεί.

Παρεκτός και αν φάμε κανένα συλλογικό σοκ με κανεναν Γ' Παγκόσμιο και καταργηθούν κράτη, εταιρίες, χρήματα, κέρδη κλπ** (κράτα το αυτό).

Που δεν θα συμβεί γιατί όλα γίνονται για το χρήμα, το εμπόριο, το κέρδος.


Μια (γερμανική) Ευρώπη ενωμένη προσπάθησαν να φτιάξουν και με το που έφυγε η Μερκελ με τη σιδηρά πυγμή της από πάνω, σπάει ήδη σε Νότο (συμμαχία Γαλλίας Ιταλίας και Γαλλίας Ελλάδας) και σε Βορρά.

Οι Αμερικάνοι φεύγουν αφήνοντας τους Γάλλους να κάνουν υπονατοικό θύλακο στην Ανατολική Μεσόγειο και κάνουν τη συμφωνία AUKUS.

Ποιός πολίτης του κόσμου; Ενός κόσμου που περιχαρακώνεται όλο και περισσότερο στα παλιά του σύνορα γιατί είναι έτοιμοι και πάλι να τσακωθούν για τη μάσα;

Και ποιός πολίτης του κόσμου όταν ο Τούρκος απέναντι έχει το μεγαλύτερο αποβατικό στόλο και μου απειλεί τα νησιά μου;

Όχι μόνο πρόβλημα δεν έχω αγαπητέ, αλλά έχω την ευλογία να αντιλαμβάνομαι τα πράγματα ρεαλιστικά και όχι με βάση τις ευχές μου.

Όταν κάτι είναι Χ και το βλέπουμε Ψ, οι άνθρωποι έχουν μια λέξη γι αυτό, σχιζοφρένεια. Δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει να αποκτήσω. Στα 18 να το καταλάβω, αλλά στα 38 ο άνθρωπος πρέπει να σοβαρεύεται.




Πεντανόστιμο είναι, θα πάρω και δεύτερο πιάτο ευχαριστώ. Επειδή είναι κυρίαρχο αφήγημα γι αυτό από την ώρα που γεννήθηκα διακρίνω παντού μια τάση για το αντίθετο;

Το παράδειγμα που σου φερα πιο πάνω για τον Γ παγκόσμιο και την κατάργηση των εθνών και του χρήματος το κράτησες;

Είναι η ιστορία του Σταρ-Τρεκ (χόλιγουντ, βιομηχανία ταινιών) με το οποίο μεγαλώσαμε. Και εξελίχθηκε μετα σε μια διαγαλαξιακή Ομοσπονδια οπου όλοι οι πρώην εχθροι ειναι φίλοι. Αλληγορία για την παγκοσμιοποίηση. Καθαρος διεθνισμός στο διάστημα.

Πάμε παρακάτω. Μουσική βιομηχανία και μουσική στα 90s. Τη θυμάσαι; Πως να μη τη θυμάσαι. Υπέροχη ήταν.

Τα μισά τραγούδια μιλούσαν για freedom, humanity, friendship και να μη μας χωρίζει τίποτα πια.

κλπ κλπ.

Αυτά τα παραδείγματα που ανέφερα, δεν έχω κάτι κακό απέναντί τους, ίσα ίσα τα χάρηκα όσο μεγάλωνα και ακόμα τα χαίρομαι, με κάποια μηνύματά τους συμφωνώ (φιλία, ανθρωπιά κλπ) και με άλλα όχι (διεθνισμό). Αλλά να ξέρουμε ποιό είναι το κυρίαρχο αφήγημα εδω και κάποιες δεκαετίες ναι;

Δεν είδα ποτέ χιτάκι στα κλαμπάκια "Πάμε να πάρουμε την Πόλη, γιο μαν, το κομενάκι στο Βόσπορο θα βγάλω, δόξα τη χάρη του Χριστού την αγία".

Αλλά κατα τ αλλα, κατά τη γνώμη σου, το κυρίαρχο αφήγημα που μας σερβίρουν, είναι ο Ελληνισμός, το Βυζάντιο, η Ορθοδοξία. Οκ...



Jon Hamm Yes GIF







Όταν βάζεις το "αλλά" ή ακόμα χειρότερα το "απλά" μετά τη δήλωσή σου, να ξέρεις ότι την αποδυναμώνεις.

Στο μεν πρώτο γιατί την ακυρώνεις, στο μεν δεύτερο γιατί την δικαιολογείς, δείχνοντας ότι κι εσυ ο ίδιος δεν έχεις κατανοήσει και προσπαθείς εναγωνίως να πείσεις τον συνομιλητή σου.

Δε με νοιάζει αν αν δεν δηλώνεις ανθέλληνας, δεν έχω κάτι μαζί σου για να πρέπει ντε και καλά να συμφιλιωθούμε και να πρέπει να βρούμε κοινό τόπο.

Εκείνο που επιθυμώ όμως είναι, ότι όταν θα μιλάς μαζί μου θα μιλάς με στοιχεία. Ειδάλλως καλό θα ήταν να καταλήγεις απευθείας σε τέτοιες δηλώσεις όπως αυτή σου εδώ και να μην μαλώνουμε άδικα.



Και χαίρομαι που κατέληξες εκεί, γιατί τώρα λες και μια μεγάλη αλήθεια. Είναι η διαφορετική σου προσωπική αντίληψη περί της ιστορίας και του ποιά πράγματα κάνουν έναν πολιτισμό μεγάλο.

Πολύ χαίρομαι που λες αλήθεια εδω. Έτσι είναι. Η προσωπική σου αντίληψη. Η οποία απέχει πρώτον απο την επίσημη Ιστορία και δεν αποτελεί στοιχείο/επιχείρημα συζήτησης.


Όπερ έδει δείξαι.

ναι μωρέ, εντάξει. καταλαβαίνω την οπτική σου. είναι πολύ κλασσική. το εθνικό, κρατικό, ελληνικό συμφέρον είναι και δικό σου. είσαι και χρηματιστής. ανήκεις σε ανώτερη τάξη. εγώ έχω άλλη θεώρηση.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
ναι μωρέ, εντάξει. καταλαβαίνω την οπτική σου. είναι πολύ κλασσική. το εθνικό, κρατικό, ελληνικό συμφέρον είναι και δικό σου. είσαι και χρηματιστής. ανήκεις σε ανώτερη τάξη. εγώ έχω άλλη θεώρηση.

Καταρχάς δεν είναι απλή οπτική, είναι στοιχεία, επιχειρήματα, παρατηρήσεις.

Κατα δεύτερον, καταλαβα τι πας να κάνεις εδω, εξηγείς τις απόψεις μου με βάση αυτό που φαίνομαι. Σου είναι δύσκολο να πιστέψεις οτι ο άλλος μπορεί να έχει καταλήξει εκεί για διάφορους λόγους οπότε βρίσκεις την εύκολη εξήγηση.

Όχι Νάσο, δεν είναι έτσι. Γι αυτό τις αντιμαχίες τις κάνουμε με βάση τα επιχειρήματα που μας παραθέτει ο άλλος και όχι με την εικόνα που έχουμε για τον συνομιλητή μας.

Με σουφλέ που έφτιαξα την έβγαλα σήμερα, όχι με χαβιάρι, λυπάμαι που στο χαλάω.


Μη το μακραίνουμε πολύ. Διαφωνούμε, δεν πειράζει. Καλή καρδιά, καλά να περνάς.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,940 μηνύματα.
Καταρχάς δεν είναι απλή οπτική, είναι στοιχεία, επιχειρήματα, παρατηρήσεις.

Κατα δεύτερον, καταλαβα τι πας να κάνεις εδω, εξηγείς τις απόψεις μου με βάση αυτό που φαίνομαι. Σου είναι δύσκολο να πιστέψεις οτι ο άλλος μπορεί να έχει καταλήξει εκεί για διάφορους λόγους οπότε βρίσκεις την εύκολη εξήγηση.

Όχι Νάσο, δεν είναι έτσι. Γι αυτό τις αντιμαχίες τις κάνουμε με βάση τα επιχειρήματα που μας παραθέτει ο άλλος και όχι με την εικόνα που έχουμε για τον συνομιλητή μας.

Με σουφλέ που έφτιαξα την έβγαλα σήμερα, όχι με χαβιάρι, λυπάμαι που στο χαλάω.


Μη το μακραίνουμε πολύ. Διαφωνούμε, δεν πειράζει. Καλή καρδιά, καλά να περνάς.

μα τα επιχειρήματα που φέρνεις δεν αφορούν εμένα. ενδεχομένως ούτε και εσένα. δεν έχεις αντιληφθεί προφανώς την θέση μου στον κόσμο και ενδεχομένως την δική σου.

μιλάς για τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά ενδεχομένως εγώ για τον Μέγα Αλέξανδρο να ήμουν κιμάς για την στρατιωτική του μηχανή. μιλάς για την Ελλάδα, αλλά δεν αναρωτιέσαι τι είναι αυτό και τι σχέση έχω εγώ με αυτό ή ενδεχομένως κι εσύ. φαίνεται από τα γραφόμενά σου.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
μα τα επιχειρήματα που φέρνεις δεν αφορούν εμένα. ενδεχομένως ούτε και εσένα. δεν έχεις αντιληφθεί προφανώς την θέση μου στον κόσμο και ενδεχομένως την δική σου.

μιλάς για τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά ενδεχομένως εγώ για τον Μέγα Αλέξανδρο να ήμουν κιμάς για την στρατιωτική του μηχανή. μιλάς για την Ελλάδα, αλλά δεν αναρωτιέσαι τι είναι αυτό και τι σχέση έχω εγώ με αυτό ή ενδεχομένως κι εσύ. φαίνεται από τα γραφόμενά σου.

Δεν έχω την υποχρέωση να ικανοποιώ την εσκεμμένα συγκινησιακή τοποθέτηση του εκάστοτε συνομιλητή μου ως "λαικό παλικάρι απέναντι σε έναν ψυχρό κυνικό πατριδομανιακό πλουτοκράτη".

Το θέμα εξετάζει αυτό που εξετάζει. Δεν το εξετάζουμε πια στα τελευταία ποστ, άρα δεν επιθυμώ να συμμετέχω άλλο.

Τι δεν καταλαβαίνεις;

ΥΓ: Έχε τον τελευταίο λόγο αν αυτό σε ευχαριστεί αλλά να ξέρεις (για να μην θεωρηθεί αγένεια εκ μέρους μου) ότι δεν θα συνεχίσω αυτή τη μάταιη ανταλλαγή ποστς. Εχω δουλειά να κάνω. Με συγχωρείς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top