• Σας ενημερώνουμε ότι η κατηγορία δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την επίσκεψη σας σε επαγγελματία ιατρό.

    Το σύνολο του περιεχομένου της κατηγορίας αυτής, όπως κείμενα, γραφικά, εικόνες, πληροφορίες που λαμβάνονται από δικαιούχους διαφήμισης, είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν προορίζεται να είναι υποκατάστατο για την επαγγελματική ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή θεραπεία. Δεν αποτελεί υποκατάστατο ιατρικής εξέτασης, ούτε αντικαθιστά την ανάγκη για υπηρεσίες που παρέχονται από επαγγελματία ιατρό. Πάντοτε να ζητάτε τη συμβουλή του ιατρού σας πριν πάρετε οποιαδήποτε συνταγή ή φάρμακο. Μόνο ο ιατρός σας μπορεί να σας δώσει συμβουλές για το τι είναι ασφαλές και αποτελεσματικό για σας.

Πανδημία κορωνοϊού

Θα κάνετε το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 218)
  • Ναι

  • Όχι

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Τι εννοείς όταν λες βιωματική και γιατί δεν μπορεί να είναι βιωματική στην τηλεκπαίδευση;


Μπορείς να γράψεις ζωντανά στον πίνακα και όταν κάνεις τηλεκπαίδευση.

Και μην μου πεις τώρα ότι στο αμφιθέατρο όλοι οι φοιτητές είναι καρφωμένοι στον πίνακα....
ισα ισα στο δια ζωσης γινεται απιστευτη φασαρια οταν υπαρχει γκρουπ πολλων ατομων.πολλοι ερχονται να σπασουν πλακα,να πιουν καφε την ωρα του μαθηματος (αυτο ποτε δεν το καταλαβα),να γκομενισουν,να κοροιδεψουν.στο διαδικτυακο επειδη τα μικροφωνα κλεινουν δεν μπορει να γινει.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,638 μηνύματα.
Πολλές φορές και ο ίδιος ο φοιτητής απαξιώνει το δια ζώσης μάθημα...δεν είναι θέμα καθηγητών μόνο. Και ποιος εγγυάται ότι στα εξ'αποστάσεως μάθηματα θα κινηθεί το ενδιαφέρων περισσότερων φοιτητών να προσέξουν στο μάθημα;; Εμένα πχ πολλές φορές μου αποσπάται η προσοχή στα διαδικτυακά
Περισυ στα διαδικτυακα λολακο επαιζα και εβλεπα σειρες ενω ειχα απο πισω το μαθημα.Αποτελεσμα να χρωσταω σε ολο το ετος 2 μονο μαθηματα χαχαχα.Σκετη κοροιδια ηταν.(ολα αυτα σε πολυτεχνικη σχολη)
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
κάποια στιγμή θα σταματήσει/θα σταμάταγε να αυξάνεται.
Αυτό που λες αν και όχι τόσο υπερβολικά θα γίνει λίγο μετά.
Όχι τόσο γρήγορα όμως .... είπαμε .Ούτε με λοκ δεν μειώνονται έτσι πόσο μάλλον όταν ανοίγει η εκπαίδευση

Κάνε ένα λοκ τουλάχιστον για να μην φανει το μαγείρεμα
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Πολλές φορές και ο ίδιος ο φοιτητής απαξιώνει το δια ζώσης μάθημα...δεν είναι θέμα καθηγητών μόνο. Και ποιος εγγυάται ότι στα εξ'αποστάσεως μάθηματα θα κινηθεί το ενδιαφέρων περισσότερων φοιτητών να προσέξουν στο μάθημα;; Εμένα πχ πολλές φορές μου αποσπάται η προσοχή στα διαδικτυακά
κανεις δεν το εγγυαται,απλα λεω οτι πολλοι καθηγητες που στο δια ζωσης κοροιδευανε την κοινωνια ολη,στο διαδικτυακο αναγκαζονταν να φτιαξουν σημειωσεις!
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Θεωρώ από δημοτικό και κάτω αλλά κυρίως μέχρι τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Εκεί ένα παιδάκι για να παρακολουθήσει θέλει κάποιον από πάνω του, κάποια πράγματα πχ το να μάθουν να γράφουν είναι πιο δύσκολο αν δεν τα έχει κάποιος από κοντά και κυρίως ότι σε αυτές τις ηλικίες ειδικά το σχολείο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην κοινωνικοποίηση.
Δεν ισχύει ότι χρειάζεται κάποιον από πάνω του. Κάποια παιδάκια χρειάζονται, όχι όλα. Πολλά παιδάκια που χρειάζονται κάποιον από πάνω τους, χρειάζονται κάποιον και στην τάξη, αλλά δεν τον έχουν. Τουλάχιστον στο σπίτι υπάρχει πάντα κάποιος που μπορεί να βοηθήσει, και από αυτή την άποψη για κάποια παιδιά (και για τους συμμαθητές τους) το μάθημα είναι περισσότερο αποδοτικό όταν γίνεται online παρά στην τάξη.

Κοινωνικοποίηση δεν γίνεται μόνο στο σχολείο ούτε μόνο face-to-face.
Με τηλεκπαίδευση δεν έχουν καμιά επαφή με τους συμμαθητές τους.
Δεν έχουν φυσική επαφή, αλλά αυτό δεν τα σταματάει να έχουν επαφή γενικότερα. Και ομαδικές εργασίες μπορούν να κάνουν, και παρουσιάσεις, και παιχνίδια να παίξουν. Το μόνο που δεν μπορούν να κάνουν είναι να αγγίξουν το ένα το άλλο (το οποίο σε φάση επιδημικής έξαρσης δεν θα πρέπει να το κάνουν έτσι κι αλλιώς). Δηλαδή και στο σχολείο όταν ήταν καθισμένα σε ένα θρανίο το κάθε παιδί, 1 μέτρο μακριά από το άλλο, τι επαφή είχαν;

Οπότε εκτός ότι έχεις χαμηλότερη ποιότητα εκπαίδευσης και χάνεις την κοινωνικοποίηση των παιδιών, πρέπει και κάποιος ενήλικας να είναι μαζί τους αντί να δουλεύει.
Φαντάζομαι αυτά τα λες από την μακρά εμπειρία που έχεις στην τηλεκπαίδευση με μικρά παιδιά. Δυστυχώς όμως είναι λάθος.

Και σε μεγαλύτερες ηλικίες υπάρχουν θέματα.
Σε γυμνάσιο λύκειο είναι πολύ πιο εύκολο να αποσπαστεί η προσοχή στην τηλεκπαίδευση και ο έφηβος αντί να παρακολουθεί το μάθημα να χαζεύει στο instagram.
Ενώ στην τάξη ο έφηβος παρακολουθεί γιατί ως γνωστόν κανένας έφηβος δεν βγάζει το κινητό στην τάξη για να χαζέψει στο ίνσταγκραμ ή να στείλει μηνύματα. Αυτοί που είναι σκυμένοι με τα χέρια κάτω από το θρανίο, απλά θαυμάζουν το πουλί τους.

Θα μου πεις και στο σχολείο το ίδιο μπορεί να γίνει αλλά εκεί έχεις τον καθηγητή να βλέπει, δεν είναι το ίδιο.
Ο καθηγητής που έχει σκασίλα να αποτρέψει αυτές τις συμπεριφορές στην τάξη, μπορεί να κάνει το ίδιο και διαδικτυακά με τον ανάλογο κόπο.

Στο λύκειο ας πούμε στα θετικά μαθήματα που ο καθηγητής θα έλυνε ασκήσεις στον πίνακα πχ με ολοκληρώματα αυτό χάνεται.
Ναι οκ αν ο καθηγητής έχει ηλεκτρονικό πινακάκι ή ταμπλετ με γραφίδα μπορεί να το κάνει και με τηλεκπαίδευση αλλά πόσοι έχουν.
Εκτός αν έχει έναν μικρό πίνακα στο χώρο που διδάσκει. Δεν είναι τόσο δύσκολο.

Δεν λέω για τις περιπτώσεις που μπορεί να μην έχουν υπολογιστή σπίτι ή πχ να είναι 3 αδέρφια σε ηλικίες από νηπιαγωγείο μέχρι δημοτικό και να θέλουν 3 υπολογιστές για να κάνουν μάθημα και αρκετά καλό ίντερνετ να τους αντέχει γιατί λογικά είναι λίγες οι περιπτώσεις αυτές. Όχι ότι δεν υπάρχουν όμως.
Δεν χρειάζεται υπολογιστής για να κάνεις μάθημα. Μπορείς και από τάμπλετ ή κινητό.

ισα ισα στο δια ζωσης γινεται απιστευτη φασαρια οταν υπαρχει γκρουπ πολλων ατομων.πολλοι ερχονται να σπασουν πλακα,να πιουν καφε την ωρα του μαθηματος (αυτο ποτε δεν το καταλαβα),να γκομενισουν,να κοροιδεψουν.στο διαδικτυακο επειδη τα μικροφωνα κλεινουν δεν μπορει να γινει.
Το θέμα της φασαρίας αποσυντονίζει πολλά παιδιά και όντως η τηλεκπαίδευση είναι πιο αποδοτική για αυτά. Και είναι πολλές οι περιπτώσεις παιδιών που αποδίδουν καλύτερα στο διαδικτυακό μάθημα, αλλά αυτά κανείς δεν τα λέει, ίσως γιατί δεν συμφέρει.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Νομίζω ο βασιλακ έχει σκάσει πολύ μπάφο ....η μόνη σωστή πρόταση που είπε είναι αυτού του τίτλου .


ΥΓ: Ελπίζω να τον διαβάζει ο μαγιό ,η γκαγκα και η αντίστοιχος μαγιό της Δανίας που στηρίζουν τέλος πανδημίας τον Φλεβάρη
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Όχι τόσο γρήγορα όμως .... είπαμε .Ούτε με λοκ δεν μειώνονται έτσι πόσο μάλλον όταν ανοίγει η εκπαίδευση

Κάνε ένα λοκ τουλάχιστον για να μην φανει το μαγείρεμα
Τα όποια κρούσματα της εκπαίδευσης δεν έχουν φανεί ακόμα.
Και στην Νότια Αφρική γρήγορα έπεσε αν και σε εμάς φαίνεται να πέφτει πιο γρήγορα αλλά έχω λόγο για αυτό και δεν είναι μαγείρεμα, είναι ότι δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.
Τον Δεκέμβρη την μια μέρα έλεγαν ότι έχουμε 10% Ο την επόμενη 70%.
Επειδή ήμασταν ήδη ψηλά σε κρούσματα λόγω Δ πιθανότατα αργήσαμε να πάρουμε χαμπάρι την Ο, λέγαμε μόνο ότι α για δες, η Δ αποκλιμακώνεται πιο αργά από ότι περιμέναμε.
Αυτή τη στιγμή μπορεί να είμαστε κοντά στον μήνα από όταν ξεκίνησε η μεγάλη εξάπλωση της Ο...
Δεν ισχύει ότι χρειάζεται κάποιον από πάνω του. Κάποια παιδάκια χρειάζονται, όχι όλα. Πολλά παιδάκια που χρειάζονται κάποιον από πάνω τους, χρειάζονται κάποιον και στην τάξη, αλλά δεν τον έχουν. Τουλάχιστον στο σπίτι υπάρχει πάντα κάποιος που μπορεί να βοηθήσει, και από αυτή την άποψη για κάποια παιδιά (και για τους συμμαθητές τους) το μάθημα είναι περισσότερο αποδοτικό όταν γίνεται online παρά στην τάξη.

Κοινωνικοποίηση δεν γίνεται μόνο στο σχολείο ούτε μόνο face-to-face.

Δεν έχουν φυσική επαφή, αλλά αυτό δεν τα σταματάει να έχουν επαφή γενικότερα. Και ομαδικές εργασίες μπορούν να κάνουν, και παρουσιάσεις, και παιχνίδια να παίξουν. Το μόνο που δεν μπορούν να κάνουν είναι να αγγίξουν το ένα το άλλο (το οποίο σε φάση επιδημικής έξαρσης δεν θα πρέπει να το κάνουν έτσι κι αλλιώς). Δηλαδή και στο σχολείο όταν ήταν καθισμένα σε ένα θρανίο το κάθε παιδί, 1 μέτρο μακριά από το άλλο, τι επαφή είχαν;
Στο σχολείο στην α δημοτικού πχ, αν ο δάσκαλος ενδιαφέρεται όταν γράφουν μπορεί να περάσει μια βόλτα από πάνω να δει τι παίζει και να βοηθήσει κάποιο παιδάκι που δυσκολεύεται.
Στην τηλεκπαίδευση όχι...
Στο σπίτι που λες πάντα υπάρχει κάποιο από πάνω, εκεί είναι από τα βασικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης σε αυτές τις ηλικίες.
Ότι πρέπει κάποιος να είναι πάντα από πάνω, δεν μπορείς ένα παιδάκι 6-7 χρονών να το αφήσεις μόνο του στο σπίτι.
Δηλαδή αν οι γονείς δουλεύουν το πρωί και δεν μένουν μαζί με τους παππούδες...houston we have a problem.

Ότι παρουσιάσεις και να κάνουν και παιχνιδάκια κλπ δεν είναι το ίδιο με την φυσική επαφή.
Από κοντά έχουν και το διάλειμμα που μπορούν να μιλήσουν, να τρέξουν,να παίξουν μπάλα κλπ κλπ.
Ως ένα σημείο, αν ο δάσκαλος ενδιαφέρεται να τα βάλει να παίξουν παιχνιδάκια διαδικτυακά κλπ ίσως το καλύπτεις αλλά δεν μπορεί να με πείσει κάποιος ότι είναι το ίδιο.

Φαντάζομαι αυτά τα λες από την μακρά εμπειρία που έχεις στην τηλεκπαίδευση με μικρά παιδιά. Δυστυχώς όμως είναι λάθος.
Χρειάζεται να έχεις εμπειρία στην τηλεκπαίδευση για να φανταστείς ότι αν αφήσεις ένα παιδάκι νηπιαγωγείου μόνο του μπροστά στον υπολογιστή μετά από λίγο θα αρχίσει να χαζεύει ή και θα σηκωθεί να παίξει με κάτι που του τράβηξε την προσοχή στο δωμάτιο κλπ. Ίσως όχι όλα τα παιδάκια αλλά...
Αλλά κυρίως, χρειάζεται να έχεις εμπειρία για να καταλάβεις ότι παιδί τέτοιας ηλικίας που κάνει τηλεκπαίδευση σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει και ένας ενήλικας στο σπίτι για να το προσέχει;

Ενώ στην τάξη ο έφηβος παρακολουθεί γιατί ως γνωστόν κανένας έφηβος δεν βγάζει το κινητό στην τάξη για να χαζέψει στο ίνσταγκραμ ή να στείλει μηνύματα. Αυτοί που είναι σκυμένοι με τα χέρια κάτω από το θρανίο, απλά θαυμάζουν το πουλί τους.


Ο καθηγητής που έχει σκασίλα να αποτρέψει αυτές τις συμπεριφορές στην τάξη, μπορεί να κάνει το ίδιο και διαδικτυακά με τον ανάλογο κόπο.
Μαζί σου αλλά στην τάξη ο καθηγητής τον βλέπει ότι κοιτάει το πουλί του...
Στο σπίτι ειδικά αν είναι χωρίς κάμερα τρέχα γύρευε.
Εκτός αν έχει έναν μικρό πίνακα στο χώρο που διδάσκει. Δεν είναι τόσο δύσκολο.
Ναι αρκεί να έχει και αρκετά καλή κάμερα για να φαίνονται καλά, αρκετά καλό ίντερνετ για να μην χαλάει η ανάλυση, αρκετά καλό φωτισμό για να φαίνεται ο πίνακας χωρίς να κάνει αντανάκλαση, αρκετά καλό γραφικό χαρακτήρα για να ξεχωρίζουν κλπ.
Στο πρώτο lockdown καθηγητής πανεπιστημίου είχε πάει στο αμφιθέατρο για να κάνει το μάθημα ώστε να έχει πίνακα και έλυνε εξισώσεις στον πίνακα τον οποίο έδειχνε από την κάμερα του λάπτοπ του.
Κανείς δεν έβγαζε άκρη, φαίνονταν τα μισά...
Δεν χρειάζεται υπολογιστής για να κάνεις μάθημα. Μπορείς και από τάμπλετ ή κινητό.
Ναι επίσης το webex υποστηρίζει dial in, να καλέσεις δηλαδή από το σταθερό ένα νούμερο και να μπεις στην τηλεδιάσκεψη μέσω σταθερού τηλεφώνου. Αλλά μιλάμε για λύσεις ανάγκης, όπως είπα τηλεκπαίδευση όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο φάση από τ'ολότελα...
Δεν μπορεί να λες σαν σοβαρή λύση κάποιο παιδί να παρακολουθεί για ώρες κάθε μέρα μάθημα από το κινητό.
Το θέμα της φασαρίας αποσυντονίζει πολλά παιδιά και όντως η τηλεκπαίδευση είναι πιο αποδοτική για αυτά. Και είναι πολλές οι περιπτώσεις παιδιών που αποδίδουν καλύτερα στο διαδικτυακό μάθημα, αλλά αυτά κανείς δεν τα λέει, ίσως γιατί δεν συμφέρει.
Για το πανεπιστήμιο το ανέφερε που και εκεί βέβαια νομίζω αυτό που λέει είναι μόνο στις αρχές εξαμήνων και ειδικά στο πρώτο έτος. Μετά τον πρώτο μήνα αμφιθέατρο πάει μόνο όποιος γουστάρει να παρακολουθήσει.
Για τα σχολεία είναι θέμα του εκπαιδευτικού, όταν ήμουν στο λύκειο θύμαμαι καθηγητές να γίνεται χαλασμός κυρίου και με άλλους να είμαστε παναγίες. Αλλά σίγουρα η λύση στην φασαρία μέσα στην τάξη δεν είναι...να μην έχουμε τους μαθητές στην τάξη :laugh:
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Στο σχολείο στην α δημοτικού πχ, αν ο δάσκαλος ενδιαφέρεται όταν γράφουν μπορεί να περάσει μια βόλτα από πάνω να δει τι παίζει και να βοηθήσει κάποιο παιδάκι που δυσκολεύεται.
Στην τηλεκπαίδευση όχι...
Και στην τηλεκπαίδευση μπορεί να βλέπει τι γράφουν. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεσαι. Σίγουρα γραφή είναι πολύ πιο δύσκολο να διδάξεις διαδικτυακά, αλλά αυτό διορθώνεται με λίγη βοήθεια από τους γονείς. Από τη στιγμή που το παιδί ξέρει τις βασικές κινήσεις για να γράψει, η τηλεδιδασκαλία είναι πολύ πιο εύκολη.
Στο σπίτι που λες πάντα υπάρχει κάποιο από πάνω, εκεί είναι από τα βασικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης σε αυτές τις ηλικίες.
Ότι πρέπει κάποιος να είναι πάντα από πάνω, δεν μπορείς ένα παιδάκι 6-7 χρονών να το αφήσεις μόνο του στο σπίτι.
Δηλαδή αν οι γονείς δουλεύουν το πρωί και δεν μένουν μαζί με τους παππούδες...houston we have a problem.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα με την τηλεκπαίδευση per se. Το ίδιο πρόβλημα έχεις όταν τα σχολεία είναι κλειστά για οποιονδήποτε λόγο, όταν τα παιδιά είναι άρρωστα κλπ.

Ότι παρουσιάσεις και να κάνουν και παιχνιδάκια κλπ δεν είναι το ίδιο με την φυσική επαφή.
Από κοντά έχουν και το διάλειμμα που μπορούν να μιλήσουν, να τρέξουν,να παίξουν μπάλα κλπ κλπ.
ΑΥΤΟ ακριβώς θέλουμε να αποφύγουμε με την τηλεκπαίδευση. ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που δεν στέλνω τον γιο μου σχολείο αυτές τις μέρες.

Ως ένα σημείο, αν ο δάσκαλος ενδιαφέρεται να τα βάλει να παίξουν παιχνιδάκια διαδικτυακά κλπ ίσως το καλύπτεις αλλά δεν μπορεί να με πείσει κάποιος ότι είναι το ίδιο.
Φυσικά δεν μπορώ να σε πείσω, γιατί κάθυε φορά που θα σου πω κάτι, θα βγάλεις κάτι άλλο από το μυαλό σου για να το αντικρούσεις. Και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Εγώ βασίζομαι στις σπουδές μου και στην εμπειρία μου για αυτά που λέω, και εσύ βασίζεσαι στη φαντασία σου. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΝΙΚΗΣΩ.

Χρειάζεται να έχεις εμπειρία στην τηλεκπαίδευση για να φανταστείς ότι αν αφήσεις ένα παιδάκι νηπιαγωγείου μόνο του μπροστά στον υπολογιστή μετά από λίγο θα αρχίσει να χαζεύει ή και θα σηκωθεί να παίξει με κάτι που του τράβηξε την προσοχή στο δωμάτιο κλπ. Ίσως όχι όλα τα παιδάκια αλλά...
Αυτό το κάνει το παιδάκι και στην τάξη. Όπως υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσεις στην τάξη, έτσι υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσεις και στην τηλεκπαίδευση.

Αλλά κυρίως, χρειάζεται να έχεις εμπειρία για να καταλάβεις ότι παιδί τέτοιας ηλικίας που κάνει τηλεκπαίδευση σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει και ένας ενήλικας στο σπίτι για να το προσέχει;
Αυτό τι σχέση έχει; Συζητάμε αν μπορείς να κάνεις τηλεκπαίδευση με αποδοτικό τρόπο όταν παρίσταται ανάγκη. Όχι αν είναι καλή ιδέα να κλείσουμε τα σχολεία για πάντα και τα παιδιά να κάνουν μάθημα από το σπίτι. Προσπάθησε να μείνεις συγκεντρωμένος στο θέμα που συζητάμε.

Μαζί σου αλλά στην τάξη ο καθηγητής τον βλέπει ότι κοιτάει το πουλί του...
Στο σπίτι ειδικά αν είναι χωρίς κάμερα τρέχα γύρευε.
Αν είναι χωρίς κάμερα και παίζει παιχνίδια στο κινητό, δεν κάνει μάθημα. Απουσία και πάμε παρακάτω.

Εγώ θυμάμαι στο σχολείο την ώρα των μαθηματικών να διαβάζω Αρχαία. Πέρασε και ο καθηγητής από πάνω και μας είδε να έχουμε ανοιχτά βιβλία και τετράδια Αρχαίων, συντακτικό, γραμματική και δύο Πατάκηδες. "Τι γίνεται παιδιά, διαβάζετε Αρχαία?" "Ναι, κύριε, γράφουμε διαγώνισμα" "Καλή επιτυχία".

Πες μου τώρα εσύ, εγώ έκανα Μαθηματικά εκείνη την ώρα που ήμουν μέσα στην τάξη και ο Μαθηματικός με έβλεπε; Ή διάβαζα Αρχαία, το οποίο θα μπορούσα να κάνω και στο σπίτι με κλειστή κάμερα;

Ναι αρκεί να έχει και αρκετά καλή κάμερα για να φαίνονται καλά, αρκετά καλό ίντερνετ για να μην χαλάει η ανάλυση, αρκετά καλό φωτισμό για να φαίνεται ο πίνακας χωρίς να κάνει αντανάκλαση, αρκετά καλό γραφικό χαρακτήρα για να ξεχωρίζουν κλπ.
Τίποτα από αυτά δεν είναι δύσκολο. Δεν ζούμε σε σπηλιές και είναι ήδη 21ος αιώνας.

Στο πρώτο lockdown καθηγητής πανεπιστημίου είχε πάει στο αμφιθέατρο για να κάνει το μάθημα ώστε να έχει πίνακα και έλυνε εξισώσεις στον πίνακα τον οποίο έδειχνε από την κάμερα του λάπτοπ του.
Κανείς δεν έβγαζε άκρη, φαίνονταν τα μισά...
Κάθε αρχή και δύσκολη...

Ναι επίσης το webex υποστηρίζει dial in, να καλέσεις δηλαδή από το σταθερό ένα νούμερο και να μπεις στην τηλεδιάσκεψη μέσω σταθερού τηλεφώνου. Αλλά μιλάμε για λύσεις ανάγκης, όπως είπα τηλεκπαίδευση όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο φάση από τ'ολότελα...
Δεν μπορεί να λες σαν σοβαρή λύση κάποιο παιδί να παρακολουθεί για ώρες κάθε μέρα μάθημα από το κινητό.
2 χρόνια κάνει μάθημα ο γιος μου από το κινητό, κανένα πρόβλημα. Ούτε καν θέλει να αλλάξει.

Για το πανεπιστήμιο το ανέφερε που και εκεί βέβαια νομίζω αυτό που λέει είναι μόνο στις αρχές εξαμήνων και ειδικά στο πρώτο έτος. Μετά τον πρώτο μήνα αμφιθέατρο πάει μόνο όποιος γουστάρει να παρακολουθήσει.
Για τα σχολεία είναι θέμα του εκπαιδευτικού, όταν ήμουν στο λύκειο θύμαμαι καθηγητές να γίνεται χαλασμός κυρίου και με άλλους να είμαστε παναγίες. Αλλά σίγουρα η λύση στην φασαρία μέσα στην τάξη δεν είναι...να μην έχουμε τους μαθητές στην τάξη :laugh:
Το να κάνουμε τηλεκπαίδευση είναι η λύση για να μην κολλάνε τα παιδιά μια δυνητικά επικίνδυνη ασθένεια, και για να μην χάνουν μάθημα τα παιδιά που δεν μπορούν να έρθουν στην τάξη για να μην κολλήσουν τα υπόλοιπα. Μείνε στο θέμα μας. Τουλάχιστον προσπάθησε.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
αλλά έχω λόγο για αυτό και δεν είναι μαγείρεμα
Εδω μαθηματικοί κάνανε έρευνες με διάφορες θεωρίες μαθηματικών που αποδεικνύουν το μαγείρεμα και εσύ μου λες έχεις λόγο :P

Ένα πράγμα που δεν έχουμε εμείς είναι η γνώση των μαθηματικών για να ξέρουμε τι ακριβώς μαγείρεμα κάνουν.Οτι λέμε εδώ είναι καφεμαντια
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Τι εννοείς όταν λες βιωματική και γιατί δεν μπορεί να είναι βιωματική στην τηλεκπαίδευση;
Εννοώ ότι η μάθηση δεν είναι παθητική, να παραδίδει το μάθημα ο πομπός (δάσκαλος) και οι δέκτες (παιδιά) απλώς να ακούνε.

Σε αυτές τις μικρές ηλικίες, τα παιδιά μαθαίνουν να συμπεριφέρονται εκτός του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Μαθαίνουν να παίρνουν πρωτοβουλίες, να σέβονται, να διεκδικούν και να δημιουργούν. Αναπτύσσουν διαπροσωπικές σχέσεις, μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι και κάνουν φίλους ("ξένους" στο οικογενειακό περιβάλλον).

Αυτά δεν μπορεί να τα υποκαταστήσει η τηλεκπαίδευση και όποιος θεωρεί ότι δεν αποτελούν μέρος της εκπαίδευσης και της παιδείας που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά είναι γελασμενος. Οι γονείς, όσο και να προσπαθήσουν, δεν μπορούν να μεταλαμπαδεύσουν αυτού του είδους τα βιώματα από μόνοι τους στα παιδιά τους.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,027 μηνύματα.
Γενικότερα, βλέπω μια ένθερμη προσπάθεια από πολύ κόσμο να εγκαθιδρυθεί η εξ'αποστάσεως εκπαίδευση ως κυρίαρχη και μετά το πέρας της Πανδημίας...Δε μπορώ να τη καταλάβω τη στάση αυτή προσωπικά. Σίγουρα είναι καλό να υπάρχει επικουρικά και ενισχυτικά σε μερικές περιπτώσεις, αλλά σε καμία περίπτωση να καθιερωθεί ως βασική μορφή διδασκαλίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα με την τηλεκπαίδευση per se. Το ίδιο πρόβλημα έχεις όταν τα σχολεία είναι κλειστά για οποιονδήποτε λόγο, όταν τα παιδιά είναι άρρωστα κλπ.


ΑΥΤΟ ακριβώς θέλουμε να αποφύγουμε με την τηλεκπαίδευση. ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που δεν στέλνω τον γιο μου σχολείο αυτές τις μέρες.

Αυτό τι σχέση έχει; Συζητάμε αν μπορείς να κάνεις τηλεκπαίδευση με αποδοτικό τρόπο όταν παρίσταται ανάγκη. Όχι αν είναι καλή ιδέα να κλείσουμε τα σχολεία για πάντα και τα παιδιά να κάνουν μάθημα από το σπίτι. Προσπάθησε να μείνεις συγκεντρωμένος στο θέμα που συζητάμε.


Το να κάνουμε τηλεκπαίδευση είναι η λύση για να μην κολλάνε τα παιδιά μια δυνητικά επικίνδυνη ασθένεια, και για να μην χάνουν μάθημα τα παιδιά που δεν μπορούν να έρθουν στην τάξη για να μην κολλήσουν τα υπόλοιπα. Μείνε στο θέμα μας. Τουλάχιστον προσπάθησε.
Αφού λοιπόν αναγνωρίζεις ότι η τηλεκπαίδευση έχει κάποιες δυσκολίες και αρνητικά σε σχέση με την παραδοσιακή εκπαίδευση,συμφωνώ και εγώ ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να είναι μια λύση όταν παρίσταται ανάγκη αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης, μετά είναι η διαφωνία σου.

Όχι με εμένα, περίπου με κάθε κυβέρνηση του πλανήτη που αποφάσισε να λειτουργούν κανονικά τα σχολεία:)
Δηλαδή έκριναν ότι τα θετικά του να λειτουργήσουν τα σχολεία ήταν περισσότερα από τα θετικά του να μην ανοίξουν ή αν προτιμάς ότι τα αρνητικά του να ανοίξουν είναι λιγότερα από τα αρνητικά του να μην ανοίξουν.

Δηλαδή θεώρησαν ότι δεν παρίσταται ανάγκη να κάνουν τηλεκπαίδευση όπως έκαναν τα προηγούμενα δυο χρόνια ή ότι αν κάνουν τηλεκπαίδευση τα αρνητικά θα είναι περισσότερα από τα θετικά.

Και ξαναλέω δεν είναι μόνο οι δικοί μας που το αποφάσισαν αυτό.

Τους λόγους μπορούμε μόνο να τους εικάσουμε πχ εγώ θεωρώ είναι ένας συνδυασμός του ότι θα προκαλούσαν προβλήματα στην οικονομία καθώς γονείς αντί να πάνε για δουλειά θα έπρεπε να κάτσουν σπίτι να φυλάνε τα παιδιά, του ότι δεν είναι τόσο επικίνδυνο για τα παιδιά αλλά ούτε και για τους γονείς/παππούδες τους αφού οι περισσότεροι είναι εμβολιασμένοι και του ότι αν ήθελες να πετύχεις κάποιο επιδημιολογικό αποτέλεσμα από αυτό δεν θα αρκούσε να κάνεις μια εβδομάδα τηλεκπαίδευση, θα έπρεπε να είναι για σημαντικά μεγαλύτερο διάστημα.

Εικασίες μπορούμε να κάνουμε δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς σκέφτηκαν.
Αλλά πάντως δεν προσπαθείς να ακυρώσεις με εμένα, δεν είναι κλειστά τα σχολεία και εγώ να λέω όχι έπρεπε να ανοίξουν ούτε αποφάσισα εγώ να ανοίξουν.

Διαφωνείς με τις περισσότερες χώρες, οι οποίες αποφάσισαν να ανοίξουν κανονικά στην ώρα τους τα σχολεία.
Και υποθέτω αυτοί έχουν κάποιους ειδικούς να τους συμβουλεύουν.
Οπότε με αυτούς διαφωνείς.

Σχετική-άσχετη παρένθεση, ο Ζαούτης που είναι πλέον πρόεδρος του ΕΟΔΥ είναι καθηγητής παιδιατρικής και επιδημιολογίας και διευθυντής του μεταπτυχιακού κλινικής επιδημιολογίας στο UPENN. Επίσης είναι πρώην διευθυντής του τμήματος λοιμωδών στο παιδιατρικό νοσοκομείο της Πενσυλβάνια. Κάτι θα ξέρει και αυτός...
Εδω μαθηματικοί κάνανε έρευνες με διάφορες θεωρίες μαθηματικών που αποδεικνύουν το μαγείρεμα και εσύ μου λες έχεις λόγο :P

Ένα πράγμα που δεν έχουμε εμείς είναι η γνώση των μαθηματικών για να ξέρουμε τι ακριβώς μαγείρεμα κάνουν.Οτι λέμε εδώ είναι καφεμαντια
Δεν λέω ότι δεν κάνουν διάφορων ειδών μαγειρέματα, η ελλάδα στην δημιουργική στατιστική στα οικονομικά έχει παγκόσμια πρωτοπορία γιατί όχι και στην πανδημία :laugh:
Λέω ότι η πτώση της Ο που φαίνεται τώρα δεν είναι απαραίτητο να οφείλεται σε μαγείρεμα.
Συν ότι αν ήθελαν μαγείρεμα λογικά θα το έκαναν μέσα στις γιορτές να τα κρύψουν για να είναι όλοι ικανοποιημένοι να δουλέψουν όλα κανονικά και θα τα εμφάνιζαν τώρα να πουν δεν είχατε ατομική ευθύνη τα κάνατε @@ στις γιορτές.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και σε τρίτη πόλη 5,5 εκατομμυρίων κατοίκων καραντίνα στην Κίνα
Ταυτόχρονα εικόνες που διαρρέουν από "κέντρα καραντίνας" θυμίζουν εικόνες από στρατόπεδα συγκέντρωσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Ταυτόχρονα εικόνες που διαρρέουν από "κέντρα καραντίνας" θυμίζουν εικόνες από στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Βεβαια μιας και ειπα οτι ολοι κανουμε καφεμαντιες εδω .Και εγω εχω πει για την Κινα οτι δεν μαγειρευει τα κρουσματα .Αλλα δες τι συστημα ιχνηλατησης εχουν (1 πολη -2 κρουσματα -15 εκ πρεπει να κανουν τεστ PCR) , τι συστημα απομονωσεις εχουν

Και δεν ειναι ολη η κινα σε κατασταση λοκ ....λοκ μονο σε περιοχες που βρισκουν κρουσματα ...ολοι οι υπολοιποι ελευθεροι με μετρα προστασια κλπ


Ετσι ειναι ωραιο να αντιμετωπιζονται οι πανδημιες για να ειμαστε ολοι χαρουμενοι
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
στο δημοτικο καλο ειναι να γινεται παντα διαζωσης.στο γυμνασιο και το λυκειο δεν συντρεχει κανενας λογος να υπαρχει διαζωσης.μονο εξ αποστασεως και εξετασεις να γινονται σχολειο.το οφελος για την οικονομια θα ειναι τεραστιο γτ δε θα χρειαζεται συντηρηση των σχολειων και να πληρωνεται προσωπικο παρασιτικο οπως φυλακες κτλπ.για τα πανεπιστημια δε το συζητω καν!υποχρεωτικη εξ αποσταεως τηλεκπαιδευση και εξεταστικο μονο να γινονται κανονικα
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,638 μηνύματα.
στο δημοτικο καλο ειναι να γινεται παντα διαζωσης.στο γυμνασιο και το λυκειο δεν συντρεχει κανενας λογος να υπαρχει διαζωσης.μονο εξ αποστασεως και εξετασεις να γινονται σχολειο.το οφελος για την οικονομια θα ειναι τεραστιο γτ δε θα χρειαζεται συντηρηση των σχολειων και να πληρωνεται προσωπικο παρασιτικο οπως φυλακες κτλπ.για τα πανεπιστημια δε το συζητω καν!υποχρεωτικη εξ αποσταεως τηλεκπαιδευση και εξεταστικο μονο να γινονται κανονικα
Bαρια βαρια μεχρι τριτη-τεταρτη δημοτικου λεω εγω,πεμπτη και εκτη ειναι αρκετα μεγαλο πλεον.Μετα σχολειο πανεπιστημιο και δουλεια απο εναν υπολογιστη.Αλλα στο ελλαδισταν που να το εφαρμοσουν αυτα.Καλα τα λες ευκελιδη εισαι αρκετα μπροστα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Bαρια βαρια μεχρι τριτη-τεταρτη δημοτικου λεω εγω,πεμπτη και εκτη ειναι αρκετα μεγαλο πλεον.Μετα σχολειο πανεπιστημιο και δουλεια απο εναν υπολογιστη.Αλλα στο ελλαδισταν που να το εφαρμοσουν αυτα.Καλα τα λες ευκελιδη εισαι αρκετα μπροστα.
το γελας αλλα η ιστορια αυτη με τον κορωνιο εδειξε που ναι το μελλον.η εξ αποστασεως εργασια ειναι το μελλον πλεον.τελειωσανε οι παραδοσιακες δουλειες.
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Εννοώ ότι η μάθηση δεν είναι παθητική, να παραδίδει το μάθημα ο πομπός (δάσκαλος) και οι δέκτες (παιδιά) απλώς να ακούνε.

Σε αυτές τις μικρές ηλικίες, τα παιδιά μαθαίνουν να συμπεριφέρονται εκτός του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Μαθαίνουν να παίρνουν πρωτοβουλίες, να σέβονται, να διεκδικούν και να δημιουργούν. Αναπτύσσουν διαπροσωπικές σχέσεις, μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι και κάνουν φίλους ("ξένους" στο οικογενειακό περιβάλλον).
Αυτό που λες δεν είναι η βιωματική μάθηση.

Αυτά δεν μπορεί να τα υποκαταστήσει η τηλεκπαίδευση και όποιος θεωρεί ότι δεν αποτελούν μέρος της εκπαίδευσης και της παιδείας που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά είναι γελασμενος. Οι γονείς, όσο και να προσπαθήσουν, δεν μπορούν να μεταλαμπαδεύσουν αυτού του είδους τα βιώματα από μόνοι τους στα παιδιά τους.
Όλα αυτά πρέπει να γίνουν και γίνονται με διάφορους τρόπους όχι μόνο κατά τη διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σχολείο. Το θέμα είναι ότι εκ των πραγμάτων αυτή τη στιγμή κάποια παιδιά δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο (ήδη έχουν κλείσει τα πρώτα τμήματα). Αυτά τα παιδιά τι προτείνεις να κάνουν?

1. Να πάνε στο σχολείο κι ας κολλήσουν όλοι?
2. Να κάνουν τηλεκπαίδευση?
3. Να διακοπάρουν στο σπίτι?

Εξήγησέ μου γιατί είναι το 1 και το 3 είναι καλύτερες λύσεις από το 2.

Αφού λοιπόν αναγνωρίζεις ότι η τηλεκπαίδευση έχει κάποιες δυσκολίες και αρνητικά σε σχέση με την παραδοσιακή εκπαίδευση,συμφωνώ και εγώ ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να είναι μια λύση όταν παρίσταται ανάγκη αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης, μετά είναι η διαφωνία σου.
Φυσικά μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης όπου είναι απαραίτητο ή αν κάποιος θεωρεί ότι εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του. Μπορεί επίσης να συνδιαστεί με τη δια ζώσης. Το αν είναι απαραίτητο ή αν το θέλουμε, είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν μπορεί να λες "η τηλεκπαίδευση δεν λειτουργεί εκτός αν είναι ανάγκη οπότε ΟΚ". Ή λειτουργεί ή δεν λειτουργεί.

Όχι με εμένα, περίπου με κάθε κυβέρνηση του πλανήτη που αποφάσισε να λειτουργούν κανονικά τα σχολεία:)
Δηλαδή έκριναν ότι τα θετικά του να λειτουργήσουν τα σχολεία ήταν περισσότερα από τα θετικά του να μην ανοίξουν ή αν προτιμάς ότι τα αρνητικά του να ανοίξουν είναι λιγότερα από τα αρνητικά του να μην ανοίξουν.
Ναι, γιατί το σχολείο προσφέρει φύλαξη, όχι επειδή δεν λειτουργεί η τηλεκπαίδευση. Και επίσης γιατί είναι πιο εύκολο να βάζεις τα παιδιά σε μια τάξη και να ξεχνάς ότι υπάρχουν, από το να τα έχεις μέσα στο σπίτι και να βλέπεις πόσο χαζεύουν ή πόσο αδιάφορα είναι για το μάθημα ή ανίκανα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου. Κι εγώ προτιμώ να έχω τα παιδιά στην τάξη και την πόρτα κλειστή. Αλλά όχι επειδή δεν μπορώ να τους κάνω μάθημα διαδικτυακά!

Δηλαδή θεώρησαν ότι δεν παρίσταται ανάγκη να κάνουν τηλεκπαίδευση όπως έκαναν τα προηγούμενα δυο χρόνια ή ότι αν κάνουν τηλεκπαίδευση τα αρνητικά θα είναι περισσότερα από τα θετικά.
Αυτά να τα πεις στα παιδιά που έχουν κλείσει τα σχολεία τους και τώρα κάθονται στο σπίτι και χαζολογάνε στο ίνσταγκραμ. Αν η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, τα παιδιά αυτά θα πρέπει να αφεθούν να κάνουν διακοπές. Συμφωνείς;
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Αυτό που λες δεν είναι η βιωματική μάθηση.


Όλα αυτά πρέπει να γίνουν και γίνονται με διάφορους τρόπους όχι μόνο κατά τη διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σχολείο. Το θέμα είναι ότι εκ των πραγμάτων αυτή τη στιγμή κάποια παιδιά δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο (ήδη έχουν κλείσει τα πρώτα τμήματα). Αυτά τα παιδιά τι προτείνεις να κάνουν?

1. Να πάνε στο σχολείο κι ας κολλήσουν όλοι?
2. Να κάνουν τηλεκπαίδευση?
3. Να διακοπάρουν στο σπίτι?

Εξήγησέ μου γιατί είναι το 1 και το 3 είναι καλύτερες λύσεις από το 2.


Φυσικά μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης όπου είναι απαραίτητο ή αν κάποιος θεωρεί ότι εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του. Μπορεί επίσης να συνδιαστεί με τη δια ζώσης. Το αν είναι απαραίτητο ή αν το θέλουμε, είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν μπορεί να λες "η τηλεκπαίδευση δεν λειτουργεί εκτός αν είναι ανάγκη οπότε ΟΚ". Ή λειτουργεί ή δεν λειτουργεί.


Ναι, γιατί το σχολείο προσφέρει φύλαξη, όχι επειδή δεν λειτουργεί η τηλεκπαίδευση. Και επίσης γιατί είναι πιο εύκολο να βάζεις τα παιδιά σε μια τάξη και να ξεχνάς ότι υπάρχουν, από το να τα έχεις μέσα στο σπίτι και να βλέπεις πόσο χαζεύουν ή πόσο αδιάφορα είναι για το μάθημα ή ανίκανα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου. Κι εγώ προτιμώ να έχω τα παιδιά στην τάξη και την πόρτα κλειστή. Αλλά όχι επειδή δεν μπορώ να τους κάνω μάθημα διαδικτυακά!


Αυτά να τα πεις στα παιδιά που έχουν κλείσει τα σχολεία τους και τώρα κάθονται στο σπίτι και χαζολογάνε στο ίνσταγκραμ. Αν η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, τα παιδιά αυτά θα πρέπει να αφεθούν να κάνουν διακοπές. Συμφωνείς;
Το ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία δεν σημαίνει ότι το τίποτα ειναι καλύτερο.
Δηλαδή μαζί σου, όταν δεν μπορείς να κάνεις δια ζώσης πχ επειδή το τμήμα είναι κλειστό λόγω κορωνοιού ή επειδή τα σχολεία είναι κλειστά λόγω καιρού ή το λύκειο έκλεισε επειδή 10 μαγκάκια είπαν να κάνουν κατάληψη ναι να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Αλλά όχι να κλείσεις όλα τα σχολεία της χώρας περιμένοντας πότε θα ηρεμήσει η πανδημία, εκεί είναι που διαφωνώ μαζί σου και συμφωνώ με αυτούς που αποφάσισαν να τα ανοίξουν.

Όταν κλείνει τμήμα προβλέπεται να κάνουν τηλεκπαίδευση τα παιδιά του τμήματος.
Οπότε όχι, τα παιδιά που κλείνει το τμήμα δεν είναι ο σκοπός να χαζολογάνε στο ίνσταγκραμ.
Όταν κλείνει τμήμα(προς το παρόν σύμφωνα με το υπουργείο σε 2 σχολεία υπάρχουν κλειστά τμήματα) τα παιδιά κάνουν τηλεκπαίδευση και μετά από 5 μέρες(για τόσο κλείνουν πλέον τμήματα όπως βλέπεις και στο λινκ) επιστρέφουν στο σχολείο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Το ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία δεν σημαίνει ότι το τίποτα ειναι καλύτερο.
Δηλαδή μαζί σου, όταν δεν μπορείς να κάνεις δια ζώσης πχ επειδή το τμήμα είναι κλειστό λόγω κορωνοιού ή επειδή τα σχολεία είναι κλειστά λόγω καιρού ή το λύκειο έκλεισε επειδή 10 μαγκάκια είπαν να κάνουν κατάληψη ναι να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Αλλά όχι να κλείσεις όλα τα σχολεία της χώρας περιμένοντας πότε θα ηρεμήσει η πανδημία, εκεί είναι που διαφωνώ μαζί σου και συμφωνώ με αυτούς που αποφάσισαν να τα ανοίξουν.

Όταν κλείνει τμήμα προβλέπεται να κάνουν τηλεκπαίδευση τα παιδιά του τμήματος.
Οπότε όχι, τα παιδιά που κλείνει το τμήμα δεν είναι ο σκοπός να χαζολογάνε στο ίνσταγκραμ.
Όταν κλείνει τμήμα(προς το παρόν σύμφωνα με το υπουργείο σε 2 σχολεία υπάρχουν κλειστά τμήματα) τα παιδιά κάνουν τηλεκπαίδευση και μετά από 5 μέρες(για τόσο κλείνουν πλέον τμήματα όπως βλέπεις και στο λινκ) επιστρέφουν στο σχολείο.
για να τελειωσει και η λουφα η λυση σε αυτο ειναι εικοσαλεπτο τεστ στο τελος του μαθηματος.εκει θα παει .... στην καλτσα διοτι θα μειωνεται ο βαθμος σε χαμηλη βαθμολογηση τεστ οποτε μια χαρα θα προσεχουνε ολοι
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Το ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία δεν σημαίνει ότι το τίποτα ειναι καλύτερο.
Δηλαδή μαζί σου, όταν δεν μπορείς να κάνεις δια ζώσης πχ επειδή το τμήμα είναι κλειστό λόγω κορωνοιού ή επειδή τα σχολεία είναι κλειστά λόγω καιρού ή το λύκειο έκλεισε επειδή 10 μαγκάκια είπαν να κάνουν κατάληψη ναι να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Αλλά όχι να κλείσεις όλα τα σχολεία της χώρας περιμένοντας πότε θα ηρεμήσει η πανδημία, εκεί είναι που διαφωνώ μαζί σου και συμφωνώ με αυτούς που αποφάσισαν να τα ανοίξουν.
Το χειρότερο από την τηλεκπαίδευση είναι όταν δεν έχεις όλους τους μαθητές παρόντες ή όταν λείπει ο καθηγητής και μπαίνουν αντικαταστάτες που αυτοσχεδιάζουν για να περάσει η ώρα. Αυτή τη στιγμή είναι πάρα πολλά τα τμήματα που υπολειτουργούν λόγω απουσιών μαθητών και ελλείψεως καθηγητών. Δεν είναι μόνο δηλαδή τα κλειστά λόγω COVID. Αυτή τη στιγμή δεν γίνεται καλή εκπαίδευση, αλλά τα σχολεία είναι ανοιχτά και έτσι όλοι είναι ήσυχοι γιατί τους είπαν πως η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.

Το καλύτερο μάθημα από εκπαιδευτικής σκοπιάς (όχι το πιο ευχάριστο ή το πιο διασκεδαστικό ή το πιο ξεκούραστο) με παιδιά δημοτικού το έκανα πέρυσι στην τηλεκπαίδευση. Πρώτη φορά που είχα όλους τους μαθητές παρόντες σε κάθε μάθημα όλη τη χρονιά. Τώρα τι μου λέτε εσείς παπαγαλίζοντας απόψεις ανθρώπων που ούτε καν μπαίνουν σε τάξη.... Σας στέλνω τα χαιρετίσματά μου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top