Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ, τα λέτε αυτά... Λες και δεν κατεβάζει το ΚΚΕ υποψηφίους στο ΕΣΔΕΠ (συνδυκαλιστικό οργάνό των Καθηγητών). Ή ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κατεβάζει υποψηφίους αντιπρυτάνεις. Βλέπετε υποψηφίους με δεξιά παράταξη και βγάζετε αφρούς για κάποιο λόγο. :laugh:
Εγώ δεν είπα ποτέ να βγουν τα κόμματα από τις σχολές. Απλώς, το ''παράδοξο'' είναι πως όσοι μιλάνε για το αριστερό παρακράτος των σχολών (λολ) ξεχνάνε την πραγματική κυριαρχία της δαπ και της νδ στα αει. Μάλλον όταν λέτε ''έξω τα κόμματα από τις σχολές'' στην πραγματικότητα θέλετε να μείνει μόνο η δαπ και η νδ.
Και εδώ είναι η ερώτηση για τους δήθεν ευαίσθητους:
Οι Πανεπιστημιακές υποδομές είναι σχεδιασμένες να δέχονται αθροιστικά περίπου 40-50Κ φοιτητές το χρόνο. Κάθε Τμήμα ζητάει επίσημα, κάθε χρόνο, εισακτέους 100-150 και δέχεται τελικά 200-300 (90Κ είναι περίπου οι συμμετέχοντες στις Πανελλήνιες κάθε χρόνο).
Εφαρμόζουμε Βάση Εισαγωγής και περιορισμό εισακτέων (ο οποίος ανταποκρίνεται και στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας), ώστε οι υποδομές να επαρκούν; Ή συνεχίζουμε να υπερφορτώνουμε κάθε χρόνο τα Πανεπιστήμια και συνεχίζουμε να βλέπουμε εικόνες με υπερπλήθη αμφιθέατρα;
Ήταν σίγουρο ότι θα φτάναμε εδώ, φταίνε οι πολλοί εισακτέοι, οι αιώνιοι που φορτώνουν τα αμφιθέατρα και στο τέλος φταίει και ο ίδιος ο φοιτητής ο οποίος δεν έχει καλή ισορροπία και έπεσε.

Έδωσαν 30 εκατομμύρια, κρατικά λεφτά για τους πανεπιστημιόμπατσους. Με αυτά τα λεφτά όχι μόνο βελτιώνεις τις ήδη υπάρχουσες σχολές αλλά κατασκευάζεις και νέα κτήρια ή αίθουσες.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Εγώ δεν είπα ποτέ να βγουν τα κόμματα από τις σχολές. Απλώς, το ''παράδοξο'' είναι πως όσοι μιλάνε για το αριστερό παρακράτος των σχολών (λολ) ξεχνάνε την πραγματική κυριαρχία της δαπ και της νδ στα αει. Μάλλον όταν λέτε ''έξω τα κόμματα από τις σχολές'' στην πραγματικότητα θέλετε να μείνει μόνο η δαπ και η νδ.

Ήταν σίγουρο ότι θα φτάναμε εδώ, φταίνε οι πολλοί εισακτέοι, οι αιώνιοι που φορτώνουν τα αμφιθέατρα και στο τέλος φταίει και ο ίδιος ο φοιτητής ο οποίος δεν έχει καλή ισορροπία και έπεσε.

Έδωσαν 30 εκατομμύρια, κρατικά λεφτά για τους πανεπιστημιόμπατσους. Με αυτά τα λεφτά όχι μόνο βελτιώνεις τις ήδη υπάρχουσες σχολές αλλά κατασκευάζεις και νέα κτήρια ή αίθουσες.
Δεκτό το επιχείρημα της αστυνομίας (η οποία σε ένα λογικο κράτος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αντί για ιδιωτικό σεκιουριτυ, οπότε το κόστος θα ήταν μηδέν).
Τα 30 εκατομμύρια όμως μια σταγόνα στη μαύρη τρυπα της εκπαίδευσης. Μονο ο ευδοξος στοιχίζει 50 εκατομμύρια τον χρόνο.

Η εκπαίδευση χρειάζεται ριζική αλλαγή για να είναι βιώσιμη, αλλα δεν υπάρχει ούτε κοινωνική ουτε πολιτική βούληση.

Η ευκολότερη αλλαγή στην τριτοβάθμια εκπαιδεύση που έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπτο ως κόστος/όφελος θα ήταν η μεταβίβαση από μινιμουμ 4ετή σπουδές σε 3ετή προγράμματα, όπως γίνεται στις περισσότερες χώρες. Κάτι που θα έλυνε και άλλα παρεμφερή προβλήματα, όπως το τωρινό φιάσκο της παιδαγωγικής επάρκειας. Ακολουθούν τα κλεισιματα σχολών/συγχωνεύσεις, όπως και η αξιολόγηση-απόλυση καθηγητάδων, πολλοί εκ των οποίων είναι κομμάτι του προβλήματος των αιώνιων φοιτητών. Τέλος έχουμε την κάθαρση του ερευνητικού τομέα και την διασύνδεση ιδιωτικού τομέα - τριτοβάθμιας.
Φτιάχνοντας όλα αυτά, οι υπάρχουσες υποδομές θα είναι μεν απαρχαιωμένες αλλά τουλάχιστον επαρκής. Με τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν έτσι μπορείς να φτιάξεις καινούργιες που να προσεγγίζουν τα Ευρωπαϊκά στάνταρ (αφού φυσικά λύσεις και το πρόβλημα της κακοδιαχείρισης και το φαγοπότι των εργολάβων), φοιτητικές εστίες κτλ.

Προφανώς δεν υπάρχει κανένα πολιτικό κόμμα που θα τολμούσε να κάνει κάτι από αυτά και να χάσει τα ψηφαλάκια των χωριαταρέων(και αν τολμούσε θα τα σκάτωνε, βλέπε πχ Συριζα επί κατάργησης ΤΕΙ και συγχωνεύσεων ιδρυμάτων ή ΝΔ τώρα με την παιδαγωγική επάρκεια), αλλά ούτε και η φοιτιτική πλευρά ζητάει μια ρεαλιστική, βιώσιμη μεταρρύθμιση, εξού και επικεντρώνοντε τα πανό στην πανεπιστημιακή αστυνομία.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Η βάσις εισαγωγής είναι τρομερά ύπουλος και κάκιστος τρόπος να περιορίσεις τους εισακτέους. Το ιδανικό, αφού χρειάζεται να υπάρξει μείωσις, είναι να περικοπεί ο ετήσιος αριθμός εισακτέων. Αλλά ουδείς τολμάει να κάνει κάτι τέτοιο λόγω πολιτικού κόστους. Η βάσις εισαγωγής είναι, κρατάμε πάλι για λόγους βιτρίνας υψηλές τις θέσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια αλλά πετσοκόβουμε τους μισούς επειδή αρίστευσαν στα άλλα τρία μάθημα αλλά στο ένα τη πάτησαν και για 0,1 δεν έπιασαν τη βάση εισαγωγής. Είναι τρομερά χαζό και άδικο.

Συμφωνώ και εγώ στο ότι δεν χρειάζεται όλοι να γίνουν φοιτητές αλλά ας δώσουν και εναλλακτικές. Οι δήθεν δημοκρατικές κυβερνήσεις της Μεταπολιτεύσεως από το 1974 έως σήμερον φταίνε για αυτό το χάλι. Δεν γίνεται από τη μία να θέλουμε περικοπές στην είσοδο εις τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη να έχουμε καλλιεργήσει και μία χώρα όπου το μέλλον του νέου και της νέας βασίζεται αποκλειστικώς εις το πανεπιστήμιον χωρίς ουδεμία άλλη εναλλακτική. Υπάρχουν πολλά που ημπορούν να γίνουν και σίγουρα το να κόβεις απλά τους μισούς από τα πανεπιστήμια χωρίς να τους δίνεις ούτε μία άλλη σοβαρή εναλλακτική είναι αυτοκτονία! Ας αναπτυχθεί επί τέλους μία σοβαρή Εθνική Αγροτική Πολιτική που να απορροφά και τους νέους στο πρωτογενή τομέα και να μην ερημώνουν τα χωριά μας. Δεν γίνεται να έχουμε φτάσει 2022 και το μόνον φιλαγροτικό που έχουμε να πούμε ως κράτος είναι η διαγραφή των αγροτικών χρεών το 1968 από τον Παπαδόπουλο.
Η έννοια του "πολιτικού κόστους" μεταφράζεται σε "βούληση του λαού". Κοινώς, όλοι βλέπουμε ότι κάτι πάει στραβά, όλοι ξέρουμε ότι κάτι πρέπει να γίνει, κανείς μας όμως δεν θέλει να το κάνει.
Πέραν αυτού, το Πανεπιστήμιο δεν σου εξασφαλίζει δουλειά και δεν αποτελεί την μόνη οδό για δουλειά. Αυτή τη στιγμή οι τεχνικές εταιρίες ψάχνουν χειριστές μηχανημάτων, απόφοιτοι λυκείου που εκπαιδεύτηκαν και έβγαλαν άδεια να χειρίζονται μπουλντόζες, τσάπες, οδοστρωτήτες. Και τους πληρώνουν καλύτερα από τους μηχανικούς και τους λογιστές τους. Αυτό πληροφοριακά, για όσους νομίζουν ότι εάν σπουδάσουν θα εξασφαλίσουν μια καλή ζωή.
Εγώ δεν είπα ποτέ να βγουν τα κόμματα από τις σχολές. Απλώς, το ''παράδοξο'' είναι πως όσοι μιλάνε για το αριστερό παρακράτος των σχολών (λολ) ξεχνάνε την πραγματική κυριαρχία της δαπ και της νδ στα αει. Μάλλον όταν λέτε ''έξω τα κόμματα από τις σχολές'' στην πραγματικότητα θέλετε να μείνει μόνο η δαπ και η νδ.
Δεν είπες να βγουν τα κόμματα από τις σχολές, είπες να βγουν τα δεξιά κόμματα και να μείνουν τα αριστερά. Όταν σε ενοχλεί ότι ο πρύτανης του ΑΠΘ στηρίζεται από τη ΝΔ, αλλά δεν σε ενοχλεί ότι ο τότε συνυποψήφιος του στηρίζονταν από το ΣΥΡΙΖΑ, πρακτικά διώκεις κάποιον όχι για το έργο του, όχι για τις ενέργειες και τις απόψεις του, αλλά για την πολιτική του ιδεολογία. Και όλοι ξέρουμε πότε ξανά γινόταν αυτό....
Ήταν σίγουρο ότι θα φτάναμε εδώ, φταίνε οι πολλοί εισακτέοι, οι αιώνιοι που φορτώνουν τα αμφιθέατρα και στο τέλος φταίει και ο ίδιος ο φοιτητής ο οποίος δεν έχει καλή ισορροπία και έπεσε.
Αυτή τη στιγμή έχεις ένα σύστημα που, ο μαθητής στα 15 του ξεκινάει έναν αγώνα για τις Πανελλήνιες, περνάει κάπου (με 85Κ θέσεις και 95Κ υποψηφίους όλοι σχεδόν περνάνε κάπου), τελειώνει και μετά δουλεύει μπαρίστας πολυτελείας. Είναι ή δεν είναι έτσι; Κάθε χρόνο μπαίνουν 1.000 Πολιτικοί Μηχανικοί και 1.500 Δικηγόροι στα Πανεπιστήμια. Χρειαζόμαστε τόσους; Όχι. Τι κάνουν; Μένουν άνεργοι. Και ποιος φταίει; Το κωλοκράτος που δεν βρίσκει δουλειά στο καημένο παιδί που έφαγε τα νιάτα του στα βιβλία.
Εάν θες να στηρίζεις ένα σύστημα που βγάζει ανέργους και καφετζήδες πολυτελείας, ζμπούτσαμ εμένα. Αλλά όταν το Τμήμα ζητάει 150, το Υπουργείο στέλνει 250, το παιδί πέφτει και εσύ γκαρίζεις για χρήματα, εγώ θα σε δείχνω με το δάχτυλο και θα σου λέω: "Φιλαράκι, αυτό ζητάς, γιατί γκρινιάζεις τώρα;".
Έδωσαν 30 εκατομμύρια, κρατικά λεφτά για τους πανεπιστημιόμπατσους. Με αυτά τα λεφτά όχι μόνο βελτιώνεις τις ήδη υπάρχουσες σχολές αλλά κατασκευάζεις και νέα κτήρια ή αίθουσες.
Και καλά έκαναν. 4ο έτος, τελειώνω 2.30 μμ μάθημα επιλογής την Παρασκευή και βλέπω τα πρεζάκια να πλένονται στην τουαλέτα της σχολής. Αφού το ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα του Γαβρόγλου δεν πέτυχε, ας έρθει η ΟΠΠΙ της Κεραμέως, μήπως κάνει δουλειά. Στηρίζεις το Πανεπιστήμιο της μπίχλας και της βρώμας και πουλάς και υφάκι εάν κάποιος σου πει ότι "Ναι, αυτό γίνεται τόσα χρόνια. Όχι, δεν είναι αυτό το φυσιολογικό, πρέπει να αλλάξει".
Τόσα χρόνια που το ΑΠΘ είναι στέκι ναρκωτικών δεν σε πείραζε, τώρα που μπήκε η ΟΠΠΙ μέσα σε έπιασε ο πόνος για τον φοιτητή... Λες και εμείς φοιτητές δεν περάσαμε. Λες και κάθε μέρα δεν περνάμε έξω από την ΓΑΔΘ στην Αριστοτέλους...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Όπως είπε και ο @fmarulezkd θεωρώ ότι πρέπει άμεσα ο χρόνος φοίτησης να μειωθεί σε όλα τα πανεπιστήμια σε 3 έτη αντί για 4 και 5 που είναι τώρα καθώς σε όλες τις χώρες τις Δύσης αυτό γίνεται. Θεωρώ ότι με 30 μαθήματα ο φοιτητής θα είναι πολύ πιο focus στο αντικείμενο του αντι να δίνει 40 -45 μαθήματα πολλών εκ των οποίων είναι εντελώς άσχετα με το αντικείμενο σπουδών του και από ένα σημείο και μετά σε κουράζουν χωρίς να υπάρχει λόγος. Σε όλα τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου ( Harvard, Stanford, Toronto University, Cambridge) τα προγράμματα φοίτησης είναι 3 έτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Δεν είπες να βγουν τα κόμματα από τις σχολές, είπες να βγουν τα δεξιά κόμματα και να μείνουν τα αριστερά. Όταν σε ενοχλεί ότι ο πρύτανης του ΑΠΘ στηρίζεται από τη ΝΔ, αλλά δεν σε ενοχλεί ότι ο τότε συνυποψήφιος του στηρίζονταν από το ΣΥΡΙΖΑ, πρακτικά διώκεις κάποιον όχι για το έργο του, όχι για τις ενέργειες και τις απόψεις του, αλλά για την πολιτική του ιδεολογία. Και όλοι ξέρουμε πότε ξανά γινόταν αυτό....
What? Σε ποιο μήνυμα έγραψα ακριβώς κατά γράμμα να φύγουν τα δεξιά και να μείνουν μόνο τα αριστερά κόμματα;
Κάνω κριτική στον δαπιτη πρύτανη ο οποίος είναι υπάκουο σκυλάκι της κυβέρνησης υπηρετώντας πιστά το δόγμα της νδ, δηλαδή υποχρηματοδότηση, ν+2 και μπάτσοι, εφαρμόζει αυταρχικά και βίαια μέτρα, δηλαδή φέρνει μέσα τους μπάτσους για να δείρουν τους φοιτητές οι οποίοι δήθεν δεν θέλουν να φτιαχτεί μια μελλοντική βιβλιοθήκη. Για αυτούς τους λόγους κάνω κριτική, όχι επειδή είναι νδ. Και συριζα ή αγροτικό κόμμα κτηνοτρόφων να ήταν τα ίδια θα έλεγα.
Αυτή τη στιγμή έχεις ένα σύστημα που, ο μαθητής στα 15 του ξεκινάει έναν αγώνα για τις Πανελλήνιες, περνάει κάπου (με 85Κ θέσεις και 95Κ υποψηφίους όλοι σχεδόν περνάνε κάπου), τελειώνει και μετά δουλεύει μπαρίστας πολυτελείας. Είναι ή δεν είναι έτσι; Κάθε χρόνο μπαίνουν 1.000 Πολιτικοί Μηχανικοί και 1.500 Δικηγόροι στα Πανεπιστήμια. Χρειαζόμαστε τόσους; Όχι. Τι κάνουν; Μένουν άνεργοι. Και ποιος φταίει; Το κωλοκράτος που δεν βρίσκει δουλειά στο καημένο παιδί που έφαγε τα νιάτα του στα βιβλία.
Εάν θες να στηρίζεις ένα σύστημα που βγάζει ανέργους και καφετζήδες πολυτελείας, ζμπούτσαμ εμένα. Αλλά όταν το Τμήμα ζητάει 150, το Υπουργείο στέλνει 250, το παιδί πέφτει και εσύ γκαρίζεις για χρήματα, εγώ θα σε δείχνω με το δάχτυλο και θα σου λέω: "Φιλαράκι, αυτό ζητάς, γιατί γκρινιάζεις τώρα;".
Ο φοιτητής δεν θέλει να μπει σε ένα τμήμα για να περνάει η ώρα ή για να το έχει σαν χομπι αλλά για να έχει μια καλύτερη ζωή η οποία μεταφράζεται σε καλύτερο εργασιακό περιβάλλον με καλύτερο μισθό, δηλαδή να μην είναι μια ζωή μπαριστας ή ανειδίκευτος εργάτης. Αν βρεις κάποια εναλλακτική, δηλαδή να μπορούμε να ζούμε όλοι αξιοπρεπώς με ή χωρίς πτυχίο θα ήθελα να το ξέρω. Προσοχή, δεν λέω ότι το πτυχίο θα σε κάνει πλούσιο. Όμως καλύτερα ένα κωλόχαρτο μια θετικής επιστήμης (οι θεωρητικές σχολές είναι για να εξασφαλίσεις την ανεργία σου) παρά χωρίς κανένα εφόδιο.
Και καλά έκαναν. 4ο έτος, τελειώνω 2.30 μμ μάθημα επιλογής την Παρασκευή και βλέπω τα πρεζάκια να πλένονται στην τουαλέτα της σχολής. Αφού το ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα του Γαβρόγλου δεν πέτυχε, ας έρθει η ΟΠΠΙ της Κεραμέως, μήπως κάνει δουλειά. Στηρίζεις το Πανεπιστήμιο της μπίχλας και της βρώμας και πουλάς και υφάκι εάν κάποιος σου πει ότι "Ναι, αυτό γίνεται τόσα χρόνια. Όχι, δεν είναι αυτό το φυσιολογικό, πρέπει να αλλάξει".
Τόσα χρόνια που το ΑΠΘ είναι στέκι ναρκωτικών δεν σε πείραζε, τώρα που μπήκε η ΟΠΠΙ μέσα σε έπιασε ο πόνος για τον φοιτητή... Λες και εμείς φοιτητές δεν περάσαμε. Λες και κάθε μέρα δεν περνάμε έξω από την ΓΑΔΘ στην Αριστοτέλους...
Όλα αυτά που αναφέρεις λύνονται με άλλους τρόπους και όχι με το να τοποθετήσεις παντού μπατσους. Επεμβαίνεις σαν κράτος και φροντίζεις οι άστεγοι και τα πρεζάκια να έχουν κάπου να πλυθούν και να μείνουν. Επεμβαίνεις σαν κράτος για να λυθεί το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης και των όποιων άλλων προβλημάτων υπάρχουν με θεραπευτικό τρόπο και όχι με ρόλο σερίφη, δηλαδή με το να βάλεις παντού ένστολα μουσκουλα.

Προφανώς τίποτα από όλα αυτά δεν θα κάνει το Ελληνικό κράτος, ειδικά μια δεξιά κυβέρνηση της νδ. Αυτός είναι ο ρόλος του. Δηλαδή, τα πάω καλά με τον κάθε άρπαγα που ονομάζουμε επιχειρηματία (Αλαφουζος, Μαρινακης κλπ), τρώω κρατικό χρήμα και όποιος από την κοινωνική βάση επιβιώσει, επιβίωσε, δικό του πρόβλημα.

Όμως, το να παρουσιάζετε τους μπάτσους σαν την μοναδική λύση, είναι για να τραβάς τα μαλλιά σου.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Όλα αυτά που αναφέρεις λύνονται με άλλους τρόπους και όχι με το να τοποθετήσεις παντού μπατσους. Επεμβαίνεις σαν κράτος και φροντίζεις οι άστεγοι και τα πρεζάκια να έχουν κάπου να πλυθούν και να μείνουν. Επεμβαίνεις σαν κράτος για να λυθεί το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης και των όποιων άλλων προβλημάτων υπάρχουν με θεραπευτικό τρόπο και όχι με ρόλο σερίφη, δηλαδή με το να βάλεις παντού ένστολα μουσκουλα.

Προφανώς τίποτα από όλα αυτά δεν θα κάνει το Ελληνικό κράτος, ειδικά μια δεξιά κυβέρνηση της νδ. Αυτός είναι ο ρόλος του. Δηλαδή, τα πάω καλά με τον κάθε άρπαγα που ονομάζουμε επιχειρηματία (Αλαφουζος, Μαρινακης κλπ), τρώω κρατικό χρήμα και όποιος από την κοινωνική βάση επιβιώσει, επιβίωσε, δικό του πρόβλημα.

Όμως, το να παρουσιάζετε τους μπάτσους σαν την μοναδική λύση, είναι για να τραβάς τα μαλλιά σου.
Είναι σαν το Blue Bloods, όπου ο Frank Reagan περιγράφει έναν τέλειο κόσμο, όπου οι εγκληματίες σταματούν με την εντολή του αστυνόμου "Stop" και έτσι η αστυνομία δεν χρειάζεται να κάνει χρήση των όπλων της.
Τέλος πάντων, σε όλα τα υπαρκτά προβλήματα του πανεπιστήμιου η θέση σου είναι ότι η αστυνομία δεν λύνει τίποτα, ας κοιτάξουμε να κάνουμε κάτι άλλο. Μάζεψε κόσμο, βγάλε τον Αλ6ς ΠΘ και εδώ να είμαστε όταν η αστυνομία θα πετάει δακρυγόννα στην πορεία για την επόμενη Συμφωνία των Πρεσπών.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Γιατί ψέμα είναι; Αν πάρεις και δεις πόσοι από τους φοιτητές στις ασφυκτικά γεμάτες αίθουσες είναι παλιότεροι, είναι η πλειοψηφία. Τι να κάνουμε, δεν μπορεί κάθε αίθουσα κα χωράει 1000 άτομα.

Εναν εναν τους πηρες και εβγαλες αυτο το συμπερασμα;

Εαν το μαξιμου μπορει να χωραει 3500 αεργους μετακλητους, σιγουρα μπορει και το πανεπιστημιο.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εναν εναν τους πηρες και εβγαλες αυτο το συμπερασμα;

Εαν το μαξιμου μπορει να χωραει 3500 αεργους μετακλητους, σιγουρα μπορει και το πανεπιστημιο.
Χμμ όχι δεν μπορεί, δεν διάβασες για το περιστατικό με τον φοιτητή που έπεσε από το περβάζι;
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Χμμ όχι δεν μπορεί, δεν διάβασες για το περιστατικό με τον φοιτητή που έπεσε από το περβάζι;
Χμμ μια χαρά μπορεί.
Αυτά συμβαίνουν όταν σκορπίζεις το χρήμα σε μετακλητούς και πανεπιστημιόμπατσους. Δεν διάβασες για τα 50 μύρια σε δαύτους;
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Χμμ μια χαρά μπορεί.
Αυτά συμβαίνουν όταν σκορπίζεις το χρήμα σε μετακλητούς και πανεπιστημιόμπατσους. Δεν διάβασες για τα 50 μύρια σε δαύτους;
Ότι δηλαδή αλλιώς το ΑΠΘ που χτίστηκε δεκαετίες πριν θα είχε σήμερα δεκαπλάσιο χώρο;

Τι λέτε ρε παιδιά. Τουλάχιστον να βγάζετε νόημα.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Ότι δηλαδή αλλιώς το ΑΠΘ που χτίστηκε δεκαετίες πριν θα είχε σήμερα δεκαπλάσιο χώρο;

Τι λέτε ρε παιδιά. Τουλάχιστον να βγάζετε νόημα.
Προσαρμογή λέγεται και κατεύθυνση των πόρων σε κάτι χρήσιμο.
Εδώ και κάτι χρόνια αγοράζονται ακίνητα για να καλύπτουν επιπλέον ανάγκες.

Στα πόσα χρόνια πήρες πτυχίο;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Χθες ήρθε μια από την ΚΝΕ την ώρα του μαθήματος και έβγαλε λόγο επειδή είχε συνέλευση το πανεπιστήμιο μου. Μέσα στις βλακείες που έλεγε είπε ότι η ΚΝΕ θα κάνει πορεία ώστε να μπουν περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων. Ναι καλά ακούσατε μια άκυρη θα διεκδικήσει περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων.✌️✌️

Με όλα αυτά χάσαμε 20 λεπτά μάθημα από το μάθημα της λογιστικής ώστε να ακούμε την μια παπα@@ μετά την άλλην.😑😑
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ο καθηγητής μπορεί μάλιστα να χωρίσει τα τμήματα και να αναλάβει το άλλο τμήμα κάποιος διδακτορικός. Δεν χρειάζονται και άλλοι καθηγητές. Περιττά έξοδα και όσο περισσότεροι είναι τόσο μαλώνουν για τις θέσεις.

Αν γινόταν κάτι τέτοιο σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Ο καθηγητής και ο ιδιοκτήτης θα ήταν στον εισαγγελέα.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,886 μηνύματα.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Προσαρμογή λέγεται και κατεύθυνση των πόρων σε κάτι χρήσιμο.
Εδώ και κάτι χρόνια αγοράζονται ακίνητα για να καλύπτουν επιπλέον ανάγκες.

Στα πόσα χρόνια πήρες πτυχίο;
Άρα θα χτιστεί και άλλο κτίριο επειδή κάποια μαθήματα τα χρωστάνε 600 άτομα και δεν χωράνε σε μια αίθουσα; Μάλιστα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Ανάπτυξη 9% κατέγραψε τελικά η ελληνική οικονομία το 2021 με το ΑΕΠ να φτάνει στα 181,67 δισεκατομμύρια ευρώ. Για το 2022 το ΑΕΠ της χώρας αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 4,7% και να φτάσει τα 190 δις. Παρόλα αυτά το ΑΕΠ της χώρας παραμένει αρκετά χαμηλότερα από το ιστορικό ρεκόρ των 237 δισεκατομμυρίων που είχε καταγράφει το 2008 πριν την έναρξη της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης.

 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Άρα θα χτιστεί και άλλο κτίριο επειδή κάποια μαθήματα τα χρωστάνε 600 άτομα και δεν χωράνε σε μια αίθουσα; Μάλιστα.
2 απορίες.

Ξέρεις πολλούς αιώνιους φοιτητές να πατάνε στις διαλέξεις;

Δεύτερον, αν ένα μάθημα έχει τόσο χαμηλά ποσοστά επιτυχίας που ούτε φοιτητές που παρακολουθούν τις διαλέξεις δεν μπορούν να το περάσουν μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον τρόπο διδασκαλίας/εξετάσης/βαθμολόγησης;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Δεύτερον, αν ένα μάθημα έχει τόσο χαμηλά ποσοστά επιτυχίας που ούτε φοιτητές που παρακολουθούν τις διαλέξεις δεν μπορούν να το περάσουν μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον τρόπο διδασκαλίας/εξετάσης/βαθμολόγησης;
Μαθηματικά Ι & ΙΙ κάθε φορά περνάει το 10-12%
Εγώ πήγαινα σε κάθε διάλεξη και διάβαζα κάθε βδομάδα...πήρα 8 & 9 αντίστοιχα και 10 σε προοδο στο β εξάμηνο στα μαθηματικά ΙΙ..
Τον καθηγητή τον βγάζουν κομπλεξικό,κακό,ότι κομματοποιεί τους πάντες και ότι είναι εριστικός...ξέρεις ποιοί το λένε αυτό? Τα άτομα που δεν πατούν ποτέ ή όποτε πατούν κάνουν φασαρία και τους πετάει έξω και έρχονται σε αντιπαράθεσει μαζί του...ναι το 85-90% που κόβεται αυτό κάνει...
Εγώ μια χαρά τα πάω μαζί του και τη προσπαθειά μου την έκανα και γι αυτό πήρα και τους ανάλογους βαθμούς...
Μήπως κάποιες φορές θα πρέπει να κοιτάξουμε και πως συμπεριφέρονται οι φοιτητές στα μαθήματα χαμηλής επιτυχίας?
Ανάλογα περιστατικά έχουμε και στην λογιστική που ο ΜΟ ήταν 6 και πέρασε το 30%,σε θέματα γελοία και χιλιοειπωμένα στις διαλέξεις...και μετά ο καθηγητής έγινε ο ΧΟΝΤΡΟΣ που είναι κακός...

Για μένα πρέπει να μειωθούν οι φοιτητές και εκτός του ν+2 θα πρέπει να διαγραφτούν όσοι ΗΔΗ έχουν ξεπεράσει τα 7 χρόνια...για να μειωθεί λίγο και ο κόσμος και στο περιβάλλον της σχολής και γενικά στις αίθουσες!
Επίσης η ΕΒΕ έχει προβλήματα,σαν μέτρο δεν είναι ΤΟΣΟ άσχημο αλλά θα πρέπει να το διορθώσουν! Πχ Εγώ στις πανελλήνιες έπιανα τα μόρια για τα ναυτιλιακά στο ΠΑΠΕΙ αλλά έχασα την ΕΒΕ στα αγγλικά που ήταν 12 και έγραψα 11,8.Θα μου πείτε "καλά και θα τα πήγαινες καλά στα αγγλικά της σχολής?".... Ναι μια χαρα θα τα πήγαινα..εξάλλου όλοι οι φίλοι που έχουν μπει στο τμήμα Ναυτιλιακών στο ΠΑΠΕΙ στη καλύτερη 11,5 έγραφαν και μια χαρά τα πήγαν στα μαθήματα αγγλικών.Το τμήμα Ναυτιλιακών είχε ΕΒΕ 12 στα αγγλικά...την ίδια ώρα που η Αγγλική Φιλολογία αν δεν κάνω λάθος είχε 11 ή 10...δλδ ένα άτομο μπορεί να βγάλει την αγγλική φιλολογία με 10 αγγλικά και όχι το τμήμα ναυτιλιακών? Δεν βγάζει νόημα!!
Και υπάρχουν και άλλα παραδείγματα...

Σε ότι άφορα το κλείσιμο τμημάτων έχω να πω το εξής:Γιατί να υπάρχει το τμήμα φυσικής στη Λαμία? Παιδία η βάση το 2020 ήταν κάπου στο 8.000 και είχε μπει μια γνωστή μου που φυσική είχε γράψει 4 και μαθηματικά 6!! Πως θα βγάλει αυτή η κοπέλα τη σχολή αυτή? και όχι μόνο εκείνη και οι υπόλοιποι συμφοιτητές με ανάλογες επιδόσεις? Από τμήματα με 12.000 και κάτω μόρια αποφοιτούν είτε άτομα που το έχουν επιλέξει επειδή το θέλουν είτε άτομα που βρέθηκαν εκεί κατα τύχη με την έννοια όμως ότι δεν έγραψαν καλά λόγω αγχους για παράδειγμα...Αυτοί που περνούν επειδή είχαν χαμηλά μόρια,το είδαν χαμηλό και είπαν ας το βάλω δεν την βγάζουν με τίποτα τη σχολή...και δεν τους νοιάζει να τη βγάλουν...(υπάρχουν και εξαιρέσεις)
Στη σχολή μου,έχει γίνει αυτό το πράγμα...ελάχιστοι το είχαν πρώτη επιλογή,το έβαλαν για πλάκα...απλά για να πουν ότι πέρασαν κάπου και "έχει ο θεός...". Με τέτοια νοοτροπία έχουμε φτάσει σε σημείο να έχουμε ΜΟ χρόνων φοίτησης τα 7 χρόνια και ΜΟ 6/10...και δεν είναι μόνο τα στατιστικά που το λένε...υπάρχει και γενικά η σκέψη του τεμπέλη και του "έλα μωρέ"...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα πέρσι:Έγινε ένα συνέδριο για την ενημέρωση σχετικά με το επάγγελμα του ορκωτού ελεκτή από την ACCA,στη Αθήνα...από τους πρωτοετείς μόνο εγώ πήγα και η πρώην μου η οποία ήρθε με το ζόρι...οι άλλοι τίποτα...κλαμπάκι...ύπνο και κράξιμο στους καθηγητές...
Αυτά στο εξωτερικό ούτε τα έχουν φανταστεί...δεν υπάρχει φοιτητής στο εξωτερικό που να μην έχει ΣΤΟΧΟ και να είναι χαβαλές...που να είναι αιώνιος και να διαταρράσσει τη φήμη του τμήματος και τη λειτουργία του...
Ξέρεις πολλούς αιώνιους φοιτητές να πατάνε στις διαλέξεις;
Πάρα πολλούς...και κάνουν και τσαμπουκάδες με καθηγητές έχω μάθει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ανάπτυξη 9% κατέγραψε τελικά η ελληνική οικονομία το 2021 με το ΑΕΠ να φτάνει στα 181,67 δισεκατομμύρια ευρώ. Για το 2022 το ΑΕΠ της χώρας αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 4,7% και να φτάσει τα 190 δις. Παρόλα αυτά το ΑΕΠ της χώρας παραμένει αρκετά χαμηλότερα από το ιστορικό ρεκόρ των 237 δισεκατομμυρίων που είχε καταγράφει το 2008 πριν την έναρξη της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης.

ρώτησε ο σιουρούνης και είπαν 1 τρις...και κάποιοι 40 δις...🤣🤣🤡🤡🙄🙄
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Δεύτερον, αν ένα μάθημα έχει τόσο χαμηλά ποσοστά επιτυχίας που ούτε φοιτητές που παρακολουθούν τις διαλέξεις δεν μπορούν να το περάσουν μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον τρόπο διδασκαλίας/εξετάσης/βαθμολόγησης;
Όταν το % επιτυχίας είναι χαμηλότερο από το αναμενόμενο για τη φύση του μαθήματος ισχύουν οι εξής περιπτώσεις:
- Ο καθηγητής είναι μαλάκας
- Το πρόγραμμα σπουδών είναι δομημένο λάθος με αποτέλεσμα η ύλη του μαθήματος να είναι δυσανάλογη
- Οι φοιτητές πετάνε αετό
- Όλα τα παραπάνω (<= Αυτή ήταν η περίπτωση στο δικό μου προπτυχιακό)



Σε όλες τις περιπτώσεις, η λύση του προβλήματος δεν είναι η δημιουργία νέων εγκαταστάσεων.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,823 μηνύματα.
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top