Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Ναι..καποιοι φταινε ομως και επιτελους πρεπει να πληρωσουν .ΚΑΙ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΕΓΩ.

Νομιζω ουτε η Δουρου.
Να σταματησουμε την καραμελα ΟΧΙ ΤΩΡΑ.


ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΤΩΡΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΑ [ΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.

ΤΩΡΑ.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.

Δήμος Αθηναίων: Έκτακτη αιμοδοσία για τις ανάγκες των τραυματιών στα Τέμπη​

Έκτακτες αιμοδοσίες στα δημοτικά ιατρεία και στο νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ» διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με την ΝΥ Αιμοδοσίας του Αρεταίειου Νοσοκομείου, προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι ανάγκες αίματος για τους δεκάδες τραυματίες που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.


Οι πολίτες που θέλουν να βοηθήσουν, δίνοντας αίμα, μπορούν να προσέρχονται:

Σήμερα, Τετάρτη 1 Μαρτίου: Νοσοκομείο Ελπίς (Δημητσάνας 7) άμεση προσέλευση αιμοδοτών μέχρι τις 19:00. Τηλ: 2132039265


Αύριο, Πέμπτη 2 Μαρτίου από τις 10:00 π.μ. - 15:00 μμ στα εξής δημοτικά ιατρεία:


1ο Δημοτικό Ιατρείο (Σόλωνος 78) - τηλ. για ραντεβού 2103626587


2ο Δημοτικό Ιατρείο (Φανοσθένους και Φρειδερίκου Σμιθ ,Νέος Κόσμος) Τηλέφωνο για ραντεβού 2109239865


5ο Δημοτικό Ιατρείο (Σαρανταπόρου 4, Πατήσια) – τηλ. για ραντεβού 2102015510


Όποιος μπορέσει συμφορουμιτες να πάει να βοηθήσει 🙏
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Ούτε οι μέρες εθνικού πένθους ούτε οι κηδείες με δημοσία δαπάνη θα απαλύνουν τον πόνο των οικογενειών πάντως.

Ας είμαστε ειλικρινείς δεν αντέχεται η απώλεια και ο πόνος αυτός.

Εμείς από εκεί και πέρα, όσοι δεν έχουμε γνωστούς μας συγγενείς μας μέσα στο δυστυχημα αυτό και θρηνουμε απώλειες να βοηθήσουμε όσο μπορούμε πχ μέσω κάποιων αιμοδοσιών.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Ούτε οι μέρες εθνικού πένθους ούτε οι κηδείες με δημοσία δαπάνη θα απαλύνουν τον πόνο των οικογενειών πάντως.

Ας είμαστε ειλικρινείς δεν αντέχεται η απώλεια και ο πόνος αυτός.

Εμείς από εκεί και πέρα, όσοι δεν έχουμε γνωστούς μας συγγενείς μας μέσα στο δυστυχημα αυτό και θρηνουμε απώλειες να βοηθήσουμε όσο μπορούμε πχ μέσω κάποιων αιμοδοσιών.
Εμένα με έχει φάει η αγωνία για τον νεαρό στο mega που περίμενε την κοπέλα του και ήταν σε πλήρη άρνηση, ελπίζω να είναι ζωντανή....
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Τι ωραιαααααααααααα....ηρθαν οι Ιταλοι μωρε και ολα καλα.ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ/ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΛΕ....ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΛΕΓΧΟ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΠΙΤΑΛΙΖΜΟΣ ΓΑΡ.
ΦΑΤΕ ΤΑ.

Απο τον φεβρουαριο του 22 το αρθρο.ΟΧΙ ΤΩΡΙΝΟ.
Ασχετο;
ΟΧΙ...ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΑΥΤΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.


By Νάσια Τριάντη
26 Φεβρουαρίου, 2022
Έντονο ενδιαφέρον έχουν προσελκύσει ορισμένες δηλώσεις ειδικών πάνω στα τρένα, που πρόκειται να στελεχώσουν το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο· ένα θέμα που πιθανόν να περνούσε απαρατήρητο, αν δεν έκρυβε τις τρομακτικές πληροφορίες που αποκάλυψε το ρεπορτάζ του Investigate Europe. Συγκεκριμένα, πρόσωπα σχετικά με το ελβετικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όπου έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση τα εν λόγω τρένα, σχολιάζουν: «Μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα», «Αγοράστε δοκιμασμένα τρένα ή νέα τρένα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν στη ζωή». Οι δηλώσεις αυτές δε μπορούν παρά να εξάπτουν την περιέργειά μας για περαιτέρω διερεύνηση των περιστάσεων κάτω από τις οποίες πρόκειται να αγοραστούν τα «ακατάλληλα» αυτά τρένα από τη χώρα μας και να ενσωματωθούν στο εθνικό δίκτυο.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες που προκύπτουν από το ρεπορτάζ της Investigate Group, η Ελλάδα ετοιμάζεται να αγοράσει τρένα, τα οποία στάλθηκαν από την ελβετική εταιρεία σιδηροδρόμων, όπου χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος, για απόσυρση λόγω της επικινδυνότητάς τους.
Ταυτόχρονα, η άστοχη αυτή επένδυση παρουσιάζεται ως μια πρωτοφανής πρωτοπορία για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο θα αλλάξει ριζικά και προς το καλύτερο. Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ελληνική, δηλαδή, εταιρεία διαχείρισης των σιδηροδρόμων, δεν είναι ο πραγματικός ιθύνων, καθώς δεν είναι αυτή που ασκεί την αποκλειστική αρμοδιότητα για αυτά τα θέματα. Στο πλαίσιο της πλήρους ιδιωτικοποίησης του τομέα των ελληνικών σιδηροδρόμων πέντε χρόνια πριν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απορροφήθηκε πλήρως κατά ποσοστό 100% από την ιταλική εταιρεία Ferrovie dello Stato Italiane (FSI), έναντι του ποσού των 45 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η τελευταία να είναι αυτή που έχει στα χέρια της τα ινία για τη λήψη των αποφάσεων. Επομένως, αντιλαμβανόμαστε ότι η ελληνική εταιρεία δεν έχει την παραμικρή συμμετοχή ως προς τη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης, αλλά ούτε και τη δυνατότητα να κάνει κάτι για να την εμποδίσει, αποδεχόμενη τη μοίρα της, ανήμπορη να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των χρηστών των ελληνικών σιδηροδρόμων και μόνο, τα οποία οφείλει να εξυπηρετεί.


Ποιοι είναι, όμως, οι λόγοι που καθιστούν τα τρένα αυτά ακατάλληλα για χρήση; Το συγκεκριμένο μοντέλο, ETR470, που κατείχε μέχρι πρότινος μια σημαντική θέση στο ελβετικό σιδηροδρομικό δίκτυο, χαρακτηρίστηκε από τον Τύπο ως «τρένο βλάβης», έπειτα από τα πολυάριθμα και ποικίλα προβλήματα που παρουσίασε κατά την εκτεταμένη χρήση του. Ψήφισμα των ελβετικών ενώσεων μηχανοδηγών και εργαζομένων κάνει λόγο για την εμφάνιση τεχνικών προβλημάτων, τα οποία διαρκώς επαναλαμβάνονται. Αναφέρουν πως τα τρένα χάνουν δρομολόγια είτε διότι σταματούν στη μέση της διαδρομής λόγω βλάβης είτε διότι καταρρέουν λόγω βαριάς βλάβης, δυσχεραίνοντας τις μεταφορές, ενώ, παράλληλα, αδυνατούν να τηρούν τα προκαθορισμένα χρονοδιαγράμματα. Μάλιστα, ο πρώην επικεφαλής της ελβετικής σιδηροδρομικής εταιρείας SBB επισημαίνει πως «σε ένα σημείο, το 50% των παραπόνων αφορούσαν τα τρένα ETR470, ενώ εξυπηρετούσαν μόλις το 1% της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας». Αυτό δείχνει σε τι βαθμό τα συγκεκριμένα τρένα δημιουργούσαν πρόβλημα στο πλαίσιο του σιδηροδρομικού δικτύου, αφού ταλαιπωρούσαν τους πολίτες παρά τους εξυπηρετούσαν.

Το σημαντικότερο, όμως, πρόβλημα φαίνεται να ήταν οι πυρκαγιές. Δεν ήταν λίγα τα περιστατικά ανάφλεξης των τρένων, χωρίς να έχει απαραίτητα προηγηθεί κάποια σύγκρουση. Ειδικότερα, τον Απρίλιο του 2006 ξέσπασε φωτιά σε ένα ETR470 όσο διέσχιζε την σήραγγα Zimmerberg. Ανάλογο περιστατικό έλαβε χώρα τον Μάιο του 2011 λίγο πριν εισέλθει στη σήραγγα Gotthard, ενώ το ίδιο έγινε και στον σταθμό της Ζυρίχης. Η επανάληψη του σκηνικού οδήγησε σε αίτημα από τους εργαζομένους στο σιδηροδρομικό δίκτυο για ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό σε τρένα που εισέρχονται σε σήραγγες μήκους μεγαλύτερου από ένα χιλιόμετρο, πέρα από τους τακτικούς οδηγούς. Το 2014 οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι έστειλαν τελικά τα δικά τους ETR470 για αποσυναρμολόγηση, ενώ η ιταλική εταιρεία Trenitalia, η οποία απασχολεί μεγάλο τμήμα των ιταλικών σιδηροδρομικών γραμμών, μετέφερε τα δικά της 5 στην πιο ήπια διαδρομή Ρώμη-Regio Calabria, αντί να τα αποσύρει ολοκληρωτικά, χωρίς μάλιστα να προβεί σε αναβάθμισή τους σύμφωνα με τις υποδείξεις των ειδικών. Τα τρένα δεν εξοπλίστηκαν με το κατάλληλο σύστημα πυροπροστασίας, προκειμένου να διέρχονται κάτω από σήραγγες, απαραίτητη συστηματική αναβάθμιση ύστερα από τα περιστατικά ανάφλεξής τους και τα πλείστα παράπονα που κατατέθηκαν από τεχνικούς.


Έπειτα, τα ίδια τρένα πωλήθηκαν στην Ελλάδα, περιβαλλόμενα τον μανδύα του νέου και τεχνολογικά σύγχρονου μέσου που θα βελτίωνε ουσιαστικά τις σιδηροδρομικές μεταφορές, χωρίς, φυσικά, να έχουν υποβληθεί στις απαραίτητες διεργασίες και βελτιώσεις, ώστε να κατέχουν δικαιωματικά αυτόν τον χαρακτηρισμό. Στην πραγματικότητα δεν έγινε καμία απολύτως αλλαγή από τις προβλεπόμενες. Τα τρένα που αποσύρθηκαν από την Ελβετία ως ακατάλληλα μεταφέρθηκαν δια μεσολαβήσεως της Ιταλίας στη χώρα μας και, κάπου στη διαδρομή, από προβληματικά μετατράπηκαν σε υπερσύγχρονα. Να τονιστεί σε αυτό το σημείο ότι στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, την οποία δρομολογούνται να καλύψουν τα εν λόγω τρένα, μεσολαβούν αρκετές σήραγγες άνω των πεντακοσίων μέτρων, ενώ τέσσερις εξ αυτών έχουν μήκος που ξεπερνάει τα δυόμιση χιλιόμετρα, εγείροντας σοβαρούς προβληματισμούς με βάση το παρελθόν τους.

Η σχέση, ακόμη, που συνδέει την ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία με την ιταλική, μια σχέση πλήρους υποτέλειας της πρώτης έναντι της δεύτερης, εγείρει και αυτή κάποιες υποψίες. Αρχικά, η σύμβαση εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την FSI δε δημοσιεύτηκε ποτέ πανηγυρικά, αφήνοντας το κοινό σε άγνοια περί της ευθύνης για τα τεκταινόμενα στον χώρο των ελληνικών σιδηροδρόμων. Μυστική παρέμεινε και η συμφωνία να επιδοτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την ιταλική εταιρεία 50 εκατομμύρια ετησίως για να εκτελεί ορισμένα δρομολόγια! Η μη δημοσιότητα της συμφωνίας αυτής έχει αρνητική επενέργεια στους πολίτες, που χρησιμοποιούν αυτά τα δρομολόγια, αφού δε γνωρίζουν κατά ποίου μπορούν να στραφούν σε περίπτωση που υποστούν κάποια ζημιά στο πλαίσιο αυτών των δρομολογίων, αφού δεν είναι ξεκάθαρο ποιος υπέχει ευθύνη, η ελληνική ή η ιταλική εταιρεία. Έτσι, οι πολίτες στερούνται παντελώς νομικής προστασίας και καθίστανται έρμαια οποιωνδήποτε αυθαιρεσιών, λαθών και κινδύνων, στους οποίους μπορεί να υποβληθούν κατά τη διενέργεια αυτών των δρομολογίων, χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυτοεξαιρεθεί από τη συμμόρφωση στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό σχετικά με την υποχρέωση αποζημίωσης των επιβατών για ατυχήματα μέχρι το 2024. Η τελευταία αυτή ενέργεια έρχεται σε πλήρη εναρμόνιση με την παραπάνω σύγχυση σχετικά με το πρόσωπο, που είναι υπεύθυνο σε περίπτωση ζημίας των επιβατών των ιταλικών δρομολογίων, που επιδοτεί το ελληνικό Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.


Όπως όλα δείχνουν, στην πραγματικότητα, το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο έχει συσταθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του πληθυσμού, αλλά θέτει ακόμη και τη ζωή τους σε κίνδυνο. Τους στερεί, ταυτόχρονα, τη δυνατότητα αξίωσης αποζημίωσης που απορρέει από τη δυσλειτουργικότητα των συρμών και όχι από συντρέχον πταίσμα, πράγμα αδιανόητο σε μια σύμβαση και δη σε μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Εύχομαι η κοπέλα να είναι ζωντανή.

Κρίμα ψυχές να χάνονται άδικα.
Κοίτα να δεις όμως πόσο άδικη είναι ζωή. Σε μια στιγμή είσαι με την παρέα σου και λέτε "σε καμιά ώρα φτάνουμε" και στο επόμενο δευτερόλεπτο παύεις να ζεις.
Τίποτε δεν είναι δεδομένο...
Πραγματικά εύχομαι το συμβάν να χτυπήσει καμπάνα και να υπάρξει αναβάθμιση του δικτύου με ηλεκτρονικο gps και αναλυτικός έλεγχος των ραγών ηλεκτρονικά. Πως δεν πάθαμε τίποτα τόσα χρόνια απορώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχω φάει το twitter να δω τι απέγινε αλλά μάλλον δεν πάει για καλό, στα λεωφορεία που ήρθαν Θεσσαλονίκη το κορίτσι δεν ήταν.... Ελπίζω να είναι στους νοσηλευόμενους
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Κοίτα να δεις όμως πόσο άδικη είναι ζωή. Σε μια στιγμή είσαι με την παρέα σου και λέτε "σε καμιά ώρα φτάνουμε" και στο επόμενο δευτερόλεπτο παύεις να ζεις.
Τίποτε δεν είναι δεδομένο...
Πραγματικά εύχομαι το συμβάν να χτυπήσει καμπάνα και να υπάρξει αναβάθμιση του δικτύου με ηλεκτρονικο gps και αναλυτικός έλεγχος των ραγών ηλεκτρονικά. Πως δεν πάθαμε τίποτα τόσα χρόνια απορώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Έχω φάει το twitter να δω τι απέγινε αλλά μάλλον δεν πάει για καλό, στα λεωφορεία που ήρθαν Θεσσαλονίκη το κορίτσι δεν ήταν.... Ελπίζω να είναι στους νοσηλευόμενους
Η ζωή είναι μικρή και απρόβλεπτη. Εκεί που είσαι ξαφνικά δεν είσαι.

Να δω τώρα πόσοι από εδώ θα πάρετε τραίνο για Αθήνα Θεσσαλονίκη μετά το συμβάν....

Γιατί εγώ δεν πρόκειται.


Να προσέχετε όσο το δυνατόν περισσότερο εσείς και οι οικείοι σας! <3
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Κοίτα να δεις όμως πόσο άδικη είναι ζωή. Σε μια στιγμή είσαι με την παρέα σου και λέτε "σε καμιά ώρα φτάνουμε" και στο επόμενο δευτερόλεπτο παύεις να ζεις.
Τίποτε δεν είναι δεδομένο...
Πραγματικά εύχομαι το συμβάν να χτυπήσει καμπάνα και να υπάρξει αναβάθμιση του δικτύου με ηλεκτρονικο gps και αναλυτικός έλεγχος των ραγών ηλεκτρονικά. Πως δεν πάθαμε τίποτα τόσα χρόνια απορώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Έχω φάει το twitter να δω τι απέγινε αλλά μάλλον δεν πάει για καλό, στα λεωφορεία που ήρθαν Θεσσαλονίκη το κορίτσι δεν ήταν.... Ελπίζω να είναι στους νοσηλευόμενους
Έχω ανεβάσει πάνω τη λίστα με τα ονόματα. Ελπίζω να τα δει και να καταλάβει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να δω τώρα πόσοι από εδώ θα πάρετε τραίνο για Αθήνα Θεσσαλονίκη μετά το συμβάν....
Πάρα πολλοί γιατί απλούστατα είναι το πιο φτηνό (και βολικό) μέσο για να πας στο κέντρο της Ελλάδας.

Προσωπικά το έχω πάρει τουλάχιστον 10 φορές και μάλλον με την επόμενή μου άδεια θα το πάρω για να ανέβω Θεσσ.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Έχω ανεβάσει πάνω τη λίστα με τα ονόματα. Ελπίζω να τα δει και να καταλάβει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πάρα πολλοί γιατί απλούστατα είναι το πιο φτηνό (και βολικό) μέσο για να πας στο κέντρο της Ελλάδας.

Προσωπικά το έχω πάρει τουλάχιστον 10 φορές και μάλλον με την επόμενή μου άδεια θα το πάρω για να ανέβω Θεσσ.
Φιλτατε όχι δεν είναι το ΚΤΕΛ είναι πιο οικονομικό.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Η ζωή είναι μικρή και απρόβλεπτη. Εκεί που είσαι ξαφνικά δεν είσαι.

Να δω τώρα πόσοι από εδώ θα πάρετε τραίνο για Αθήνα Θεσσαλονίκη μετά το συμβάν....

Γιατί εγώ δεν πρόκειται.


Να προσέχετε όσο το δυνατόν περισσότερο εσείς και οι οικείοι σας! <3
Μωρέ καλύτερα πάρε ΚΤΕΛ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο παρά αυτά τα σαραβαλα που σου πουλάνε για υπερσύγχρονα τραίνα
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,167 μηνύματα.
Πιστεύετε πως η δουλειά του σταθμάρχη είναι εύκολη όπως υπονοεί αυτό που είδατε πιο πάνω;
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Και να μην νομίζουμε ότι εμείς στην Αθήνα ήμαστε πιο ασφαλείς.Την Πέμπτη στον προαστιακό Κορωπί -Λιοσια δεν είχε φώτα καθόλου, τους σταθμούς μας τους έλεγε ο οδηγός από το μικρόφωνο, ούτε μπροστά τα φώτα που λενε τον προορισμό του συρμού δεν ήταν ανοιχτά....
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Φιλτατε όχι δεν είναι το ΚΤΕΛ είναι πιο οικονομικό.
Ίσως έχεις δίκιο απλά θυμάμαι ότι στο στρατό μάς έβγαλαν κατάσταση επιβίβασης (δωρεάν εισιτήριο) για να πάμε στο στρατόπεδο με βάση το απόλυτα φτηνότερο μέσο και διάλεξαν το τρένο. Τώρα μπορεί οι τιμές να είναι όπως το λες.

Υπό αυτή την οπτική γωνία το είπα.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,167 μηνύματα.
Μωρέ καλύτερα πάρε ΚΤΕΛ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο παρά αυτά τα σαραβαλα που σου πουλάνε για υπερσύγχρονα τραίνα
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Ναι δεκτό αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης. Εδώ μιλάμε για θερμοκρασίες 1500°C, δεν υπήρξε ελπίδα δηλαδή, και αυτοί που μπόρεσαν να φύγουν τα κατάφεραν μετά από 1-1,5 ώρα στα πίσω βαγόνια.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Ναι δεκτό αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης. Εδώ μιλάμε για θερμοκρασίες 1500°C, δεν υπήρξε ελπίδα δηλαδή, και αυτοί που μπόρεσαν να φύγουν τα κατάφεραν μετά από 1-1,5 ώρα στα πίσω βαγόνια.

Mε 1500 βαθμούς, απλά ότι υπήρχε έλιωσε. Νομίζω κάποια βαγόνια με ότι περιείχαν ...κατέληξαν μια λιωμένη μάζα σιδήρου. :'( Φρίκη.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Ναι δεκτό αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης. Εδώ μιλάμε για θερμοκρασίες 1500°C, δεν υπήρξε ελπίδα δηλαδή, και αυτοί που μπόρεσαν να φύγουν τα κατάφεραν μετά από 1-1,5 ώρα στα πίσω βαγόνια.
Εαν δεν γινόσουν χαλκομανία πρώτα γιατί το ένα τρένο έγινε κυριολεκτικά πίτσα προσκρούοντας στο περβάζι του δρόμου.

Χαλκομανία κυριολεκτικά γμτ.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Οταν εκαναν στο Ματι δεν ηταν περιεργο; ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Ή μονο στο Ματι ειχε η κυβερνηση ευθυνες; ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Κούρασες έλεος. Φαντάζομαι και στα παιδιά που κανείς μάθημα σήμερα τους έλεγες για την κυβέρνηση και τον ιδιωτικό τομέα αντί να εστιάσεις στο τραγικό γεγονός και στην απώλεια των ανθρωπίνων ζώων.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οριστε...ειχε παραιτηθει οα νθρωπος και ελεγε οτι θα θρηνησουμε θυματα.ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ; ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ; ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;
Να σου πω εγω φιλτατε μποτακο.
Στον βοθρο.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ/.
Εβηξες μποτακι και καθε κομματικο μποτακι;




Ποιος εέγχει τους ιδιωτες; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΤΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Μαλλον ΟΧΙ.
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΛΕ Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ,ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΆΜΒΑΝΕΙ ΙΔΙΩΤΗΣ.
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ.

Κυβερνηση και κρατος να δει τι κανουν,να τους ελεγξει ΓΙΟΚ.

ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΛΕΜΕ.
:whatever: :whatever: :whatever:

Φαε τωρα την αυτορυθμιση αδωνη και λοιποι μαλακες νεοφιλελεδες.

Οποιος τολμαει να πει για κομματικοποιηση του θεματος και οτι δεν υπαρχει ευθυνη της κυβερνησης να αυτοκαταστραφει ως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΜΟΙΒΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ.

ΤΩΡΑ ΕΙΠΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΩΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ.

Έχεις δίκιο με δημόσιο δεν γινόταν ατυχήματα.




 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top