Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.

Στο μεταξυ ελεγαν σημερα στα κυβερνητικα καναλια,οχι σε τιποτα Αυγες...οτι κοιταζαν την λιστα με τους επικεφαλεις του ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και ολοι ειναι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΟΙ ΤΗΣ ΝΔ!!!! ΟΛΟΙ!

1678469483450.png
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,919 μηνύματα.

Στο μεταξυ ελεγαν σημερα στα κυβερνητικα καναλια,οχι σε τιποτα Αυγες...οτι κοιταζαν την λιστα με τους επικεφαλεις του ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και ολοι ειναι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΟΙ ΤΗΣ ΝΔ!!!! ΟΛΟΙ!

View attachment 113753

Δείτε κι αυτό. Κάγκελο ο Εισαγγελάτος.

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Δείτε κι αυτό. Κάγκελο ο Εισαγγελάτος.

Ναι...το ειδα λαιβ... :hehe: Στο μεταξυ ο Αποστολερης θεουλης; Τι ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ:
-Ναι...
-Ναι...
-Ναι....
Ξεκαθαρα και χωρις να μασαμε λογακια...χαχαχαχ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ομορφααααααααααααα!
Καπιταλ ετσι..οχι τιποτα Αυγουλα..

ΕΞΟΙΓΗΑΝΣΟΙ ΛΑΙΜΑΙ...ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΟΙΣΤΟΥΣ

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΟΣΕΑΡΑ 2023, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ!!!


Το σιδηροδρομικό δίκτυο "λεηλατήθηκε" με τη… συνδρομή προϊσταμένων και υπαλλήλων του ΟΣΕ.

Συστηματικές κλοπές υλικού, δωροδοκία εργαζομένων του Οργανισμού, "στημένοι" διαγωνισμοί για ανακυκλώσιμα μέταλλα, εκποιήσιμα είδη "βαφτισμένα" ως… απορρίμματα. Η δράση ενός μεγάλου κυκλώματος διαφθοράς, με πλοκάμια στην "καρδιά" του ελληνικού σιδηροδρόμου, που εξαρθρώθηκε το 2017, αποκαλύπτει έναν από τους βασικούς λόγους της μη λειτουργίας της τηλεδιοίκησης και των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας το 2023.

Έμπειροι σιδηροδρομικοί, είχαν καταγγείλει επανειλημμένα, εκτός από τις γραφειοκρατικές κωλυσιεργίες και τα τεχνικά ζητήματα, προβλήματα που αφορούσαν πλιάτσικο σε χαλκό, καλώδια και άλλα υλικά σε όλο το δίκτυο της χώρας. Όπως φαίνεται, πίσω από την συστηματική καταστροφή των υποδομών, δεν κρύβονται μόνο "περιθωριακές" ομάδες, αλλά ακόμα και χαμηλόβαθμα στελέχη του ίδιου του σιδηροδρόμου.

Υπάλληλοι ΟΣΕ υπέγραφαν… "βεβαιώσεις κλοπής"​


Ακόμα και ένας προϊστάμενος της Διεύθυνσης Συντήρησης Γραμμής, μαζί με επτά ακόμα υπαλλήλους του ΟΣΕ, είχαν συλληφθεί πριν από περίπου 6 χρόνια, καθώς είχαν δωροδοκηθεί από σπείρα που μεταπωλούσε καλώδια και μέταλλα από τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Τα συγκεκριμένα άτομα που είχαν στρατολογηθεί από το 2015 ως μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, υπέγραψαν συνολικά 34 Πρωτόκολλα Παράδοσης εκποιήσιμου υλικού (ανακυκλώσιμα μέταλλα), διευκολύνοντας με αυτές τις ψευδείς βεβαιώσεις τη δράση του κυκλώματος. Είναι ενδεικτικό ότι η ζημιά που προκλήθηκε σε βάρος της περιούσιας του Δημοσίου υπερβαίνει τα 7 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο αντιστοιχεί στις ποσότητες υλικών που, κατά περίπτωση, αφαιρέθηκαν παρανόμως.

Πρόκειται για ένα μικρό μόνο μέρος από το ανυπολόγιστο πλιάτσικο που έχει καταγραφεί τα τελευταία χρόνια σε πολύτιμα υλικά του σιδηροδρομικού δικτύου. Μάλιστα η δράση της συγκεκριμένης εγκληματικής οργάνωσης, συνδέεται άμεσα και με τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που οδήγησαν στην μείωση προσωπικού του ΟΣΕ.

"Η τηλεδιοίκηση λειτούργησε για ένα διάστημα μέχρι το 2008. Μετά υπήρξε μεγάλη μείωση προσωπικού στον ΟΣΕ, άρχισε να μη συντηρείται καλά το σύστημα, να λεηλατείται, γιατί αυτά τα συστήματα συνδέονται με χαλκό. Εκεί σταμάτησαν και τα φωτοσήματα", ανέφερε λίγες ημέρες πριν, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, απαριθμώντας τους λόγους που δεν λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.


Τα… "πιράνχας" λεηλατούσαν το σιδηρόδρομο​


Με την κωδική ονομασία "πιράνχας", συνήθιζαν να αποκαλούν τα μέλη της σπείρας τους υπαλλήλους του ΟΣΕ, στις μεταξύ τους συνομιλίες, σε μια προσπάθεια να καλύψουν τα ίχνη τους. Όταν ήθελαν να αναφερθούν στο χρηματισμό τους, χρησιμοποιούσαν τη λέξη… "δωράκι". Ενδεικτικές είναι δύο περιπτώσεις κλοπής από το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Θεσσαλονίκη. Παρουσία υπάλληλων της Ο.Σ.Ε., στις 30/11/2017 και την 01/12/2017 αφαιρέθηκαν τουλάχιστον πέντε φορτία με ποσότητα σιδηροδρομικού υλικού 290 τόνων από τον Σ.Σ. Φιλαδέλφειας.


Λίγες ημέρες αργότερα, στις 12/12/2017 από την περιοχή Λαχανόκηπων Θεσσαλονίκης, παρουσία και πάλι υπάλληλων της εταιρείας, αφαιρέθηκαν τροχοί και άξονες αμαξοστοιχιών περίπου 220 τόνων. Μάλιστα για τη διευκόλυνση αφαίρεσης του υλικού, είχε υπογραφεί έγγραφο από τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Συντήρησης Γραμμής της Ο.Σ.Ε., με το οποίο επέτρεπε μεταφορά υλικού από την αρμόδια εταιρεία.

"Φωτογραφικοί" διαγωνισμοί ζημίωναν τον ΟΣΕ​

Ακόμα και σε "φωτογραφικούς" διαγωνισμούς για την εκποίηση παλαιού και άχρηστου σιδηροδρομικού υλικού, συμμετείχαν με τη συνδρομή στελεχών του ΟΣΕ, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, προκαλώντας σημαντική ζημιά εκατομμυρίων στα ταμεία του Δημοσίου. Τα φερόμενα μέλη της οργάνωσης προσέφεραν ή υπόσχονταν στους λοιπούς συμμετέχοντες χρηματικό αντάλλαγμα, προκειμένου να μην καταθέτουν προσφορές ή να τις αποσύρουν.


Με αυτό το τρόπο, αναδεικνύονταν πλειοδότες προσφέροντας την ελάχιστη τιμή. Παράλληλα, τα άτομα που είχαν τη διεύθυνση της οργάνωσης συμμετείχαν σε διαγωνισμούς που προκηρύχθηκαν από τον Ο.Σ.Ε., όπου κατόπιν τηλεφωνικών συνομιλιών μεταξύ τους και με λοιπούς συμμετέχοντες προγραμμάτιζαν συνάντηση λίγες ώρες πριν τις ημερομηνίες διεξαγωγής αυτών, επιδιώκοντας να λάβουν χρηματικό αντάλλαγμα από τον εκάστοτε πλειοδότη για την απόσυρση της συμμετοχής τους.

Τα ανακυκλώσιμα μέταλλα "βαφτίστηκαν" απορρίμματα​


Ως… "απορρίμματα", χαρακτηρίστηκαν μεθοδευμένα στα σχετικά δελτία αποστολής, εκποιήσιμα υλικά (ανακυκλώσιμα μέταλλα) της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, για να παραδίδονται στα μέλη της σπείρας χωρίς καταβολή αντιτίμου. Ήταν ένα μόνο από τα τεχνάσματα του κυκλώματος με στόχο το παράνομο κέρδος. Μάλιστα κατά τη φόρτωση, οι εμπλεκόμενοι για να καλύψουν τα ίχνη της παράνομης δραστηριότητας, φρόντιζαν να καλύπτουν με απορρίμματα τα μέταλλα στα φορτηγά, κρύβοντας το πραγματικό φορτίο. Με την μέθοδο αυτή τα μέλη της οργάνωσης ζημίωσαν την εταιρεία καθώς παρέλαβαν υλικό για το οποίο δεν κατέβαλαν ποτέ την πραγματική αξία απόκτησής του.


Παράλληλα, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, πραγματοποιούσαν πλασματικό ζύγισμα των μετάλλων, αλλοιώνοντας το πραγματικό τους βάρος. Έτσι φόρτωναν διαφορετικές ποσότητες υλικών σε κάθε φορτηγό με στόχο το επιπλέον κέρδος. Συνολικά διαπιστώθηκε ότι εκδοθήκαν 71 "εικονικά" ζυγολόγια, στα οποία αναγραφόταν ανακριβές βάρος της ποσότητας του φορτίου.

Θησαυρίζει η μαφία των σκραπ​


Περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ το χρόνο, φαίνεται ότι "χάνει" ο ΟΣΕ, από την δράση των κυκλωμάτων που "λεηλατούν" τόσο το ενεργό, όσο και το ανενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο. Το συγκεκριμένο ποσό, δεν προκύπτει μόνο από τις κλοπές σε καλώδια και μέταλλα, αλλά αφορά και το κόστος από τις εργασίες αποκατάστασης και την αγορά νέων υλικών από τον Οργανισμό. Στο στόχαστρο βρίσκεται συνήθως ο "πολύτιμος" χαλκός από τα καλώδια ηλεκτροκίνησης που καταλήγει σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε χονδρικό εμπόριο παλαιών σιδήρων και μετάλλων (σκραπ). Σημειώνεται ότι η μέση τιμή πώλησης χαλκού σε σκραπ, ξεπερνά τις 7.000 € ανά τόνο (7,35 €/kg), ενώ το ίδιο βάρος σιδήρου πωλείται στα 170€.


Παρά το γεγονός ότι βάσει νομοθεσίας, όσοι εμπορεύονται υλικά σε χώρους ανακύκλωσης μετάλλων, οφείλουν να αφήνουν τα στοιχεία ταυτότητας τους, αλλά και τον αριθμό κυκλοφορίας του φορτηγού με το οποίο τα μεταφέρουν, η αγοραπωλησία γίνεται πολλές φορές "σκοτεινά", με στόχο το παράνομο κέρδος και από τις δύο πλευρές. Έτσι οι αρχές αδυνατούν να φτάσουν στα ίχνη των κυκλωμάτων, που συνεχίζουν ανενόχλητα τη δράση τους, "λεηλατώντας" το σιδηροδρομικά δίκτυα, έχοντας κάλυψη από "συνεργαζόμενες" επιχειρήσεις σκραπ.

Σπείρα αφαιρούσε… κομμάτια του σιδηροδρόμου​

Ακόμα και ολόκληρα κομμάτια από τη σιδηροτροχιά του ενεργού δικτύου του ΟΣΕ, είχαν αφαιρέσει τα μέλη σπείρας Ρομά που συνελήφθησαν μερικούς μήνες πριν στη Φθιώτιδα. Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λαμίας, βρήκαν μέσα στο όχημα τους 4 μεταλλικά κομμάτια του σιδηροδρόμου, που είχαν αφαιρεθεί από τη γραμμή μεταξύ Ηράκλειας και Δέλφινου.​


Πρόκειται για ένα μόνο από τα κυκλώματα που αναζητούσαν παράνομο κέρδος "λεηλατώντας" το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα οποία εξαρθρώθηκαν τον περασμένο χρόνο από την ΕΛ.ΑΣ. σε όλη την χώρα. Σε μια άλλη περίπτωση τον περασμένο Οκτώβριο, άνδρες της Ο.Π.Κ.Ε. συνέλαβαν επ’ αυτοφώρω έναν άνδρα που είχε αφαιρέσει καλώδια από το ενεργό δίκτυο του ΟΣΕ μεταξύ Χαλκίδας και Οινόης. Ήταν η τέταρτη φορά που "χτυπούσε" το σιδηρόδρομο μέσα σε μια βδομάδα.

Η δράση αυτών των κυκλωμάτων, επηρεάζει όχι μόνο την ομαλή λειτουργία του σιδηροδρόμου, αλλά ταυτόχρονα είναι υπεύθυνη για τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις που καταγράφονται στην εγκατάσταση των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Ενδεικτική είναι η περίπτωση σύλληψης αλλοδαπού από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Λαμίας το 2020 για κλοπή καλωδίων του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ στην περιοχή της Φθιώτιδας. Στην κατοχή του βρέθηκαν 800 μέτρα καλωδίων τηλεδιοίκησης και αυτόματου συστήματος διαβάσεων του ΟΣΕ, από το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Λιανοκλαδίου - Λυγαριάς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Πρέπει να μπει νομικό πλαίσιο για τις παροχές που δίνονται σε δυστυχήματα που ευθύνεται το δημόσιο, για να μην αλλάζουν κάθε φορά όπως θέλει η κάθε κυβέρνηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, που μετέδωσε το ΟΡΕΝ, ο 59χρονος σταθμάρχης έστειλε δύο φορές ελλιπές τηλεγράφημα προς τον άτυχο μηχανοδηγό του Intercity. Ο σταθμάρχης, που έχει ήδη προφυλακιστεί, έστειλε το πρώτο τηλεγράφημα στον μηχανοδηγό όταν το τρένο ήταν έτοιμο να φύγει από τον σταθμό της Λάρισας. Στο τηλεγράφημα ανέφερε: «Έχεις ελεύθερο μέχρι φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων».


Δύο λεπτά μετά και ενώ το επιβατικό τρένο εισερχόταν στο κλειδί 118, ο μηχανοδηγός κάλεσε με αγωνία τον σταθμάρχη και τον ρώτησε: «Λάρισα ακούει;». Τότε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης έστειλε στον μηχανοδηγό ακόμα μία φορά τηλεγράφημα με την ίδια λάθος εντολή.

Ο άτυχος μηχανοδηγός φαίνεται ότι είχε αντιληφθεί πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Έπειτα από δύο λεπτά, ρώτησε με αγωνία τον 59χρονο σταθμάρχη «Λάρισα ακούει;» και αμέσως μετά: «Τι κάνει το 62: Πού πάει;». Ο σταθμάρχης απάντησε, με οργισμένο ύφος, ότι «αφού σου είπα… Νέους Πόρους». Λίγα λεπτά αργότερα, έγινε η μοιραία σύγκρουση που στοίχισε την ζωή σε 57 ανθρώπους.


Έπειτα απ’ αυτή την επικοινωνία ανάμεσα στον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη, τον δεύτερο κάλεσε ο ρυθμιστής της κίνησης από την Αθήνα, ο οποίος είχε ενημερωθεί από την Πυροσβεστική Υπηρεσία ότι κάτι έχει συμβεί.
Όπως μεταδόθηκε, περίπου 15 λεπτά μετά το τραγικό δυστύχημα, ο 59χρονος σταθμάρχης προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους δύο μηχανοδηγούς των τρένων που συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Δυστυχώς, κανείς δεν ήταν πλέον σε θέση να του απαντήσει…


Στη συνέχεια, ο 59χρονος είχε επικοινωνία με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων, η οποία είχε δώσει την εντολή στην εμπορική αμαξοστοιχία να φύγει από τους Νέους Πόρους και προσπαθούσε να ενημερωθεί για το τι είχε συμβεί.


«Έδιωξα την εμπορική αμαξοστοιχία από Νέους Πόρους κανονικά. Λίγο αργότερα με ενημέρωσαν ότι έγινε σύγκρουση με το επιβατικό. Ήμουν σε σοκ, τρόμαξα. Δεν πίστευα ότι είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Ρωτούσα διαρκώς για ποιο λόγο, τι είχε συμβεί λάθος», ανέφερε η σταθμάρχης των Νέων Πόρων.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.

πρωτη φορά ο Λιάγκας τα λέει τόσο σωστά και τους ξεμπροστιάζει στον αέρα χωρίς να φοβάται
Ακριβώς αυτή που λέει είναι η Ελλάδα. Ρουσφέτια και επικοινωνιακές πολιτικες.

Καλά τους έκανε. Και τους ξεφτυλισε.
παιζει να ειναι ο μονος που τους εκραξε τοσο πολυ και δημοσια
απορω πώς δεν τον κοψανε
τα ειπε ολα!

Έχουμε τους δημοσιογράφους και τους πολιτικους που μας αξίζουν. Αποθεώστε τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Από τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο Υ. Σ :
Το τελευταίο το οποίο με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να μπούμε σε μία στείρα αντιπαράθεση για το ποιος φταίει. Απαντώ: όλοι φταίμε και ας το ομολογήσουμε με θάρρος. Από κυβερνήσεις και διοικήσεις που επί χρόνια κατάντησαν ένα κρίσιμο έργο «γιοφύρι της Άρτας», μέχρι κάποιες συντεχνίες που ταυτόχρονα εμπόδιζαν κάθε αξιολόγηση του προσωπικού των τρένων μας.

Πέρα από την ομοιότητα με το «όλοι μαζί τα φάγαμε» και την εκ νέου διάχυση της ευθύνης, στέκομαι λίγο στην τελευταία γραμμή του αποσπάσματος. Τάχα φταίνε και οι συντεχνίες, επειδή εμπόδιζαν την αξιολόγηση; Μα ακριβώς η αξιολόγηση είχε γίνει, είχε εκπαιδευτεί και τεσταριστεί ο σταθμάρχης, και κρίθηκε κατάλληλος για τη συγκεκριμένη θέση. Γενικά, το παράπονο αυτής της κυβέρνησης είναι πως δεν γίνεται αξιολόγηση του χ υπαλλήλου στη διάρκεια των χρόνων. Κατά την ανάληψη της θέσης, πάντα είχαμε αξιολόγηση, όπως και στην περίπτωση του συγκεκριμένου σταθμαρχη. Εν προκειμένω δεν φταίει η απουσία αξιολόγησης, αλλά η κακή ποιότητά της. Παραπλανητική επομένως η συγκεκριμένη δήλωση.

Θα προσέθετα και προκλητική, όταν ακριβώς αυτές οι «συντεχνίες» υποδείκνυαν τόσα χρόνια στους αρμόδιους τις τραγικές ελλείψεις στην ασφάλεια των δικτύων.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Nail artist και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Από τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο Υ. Σ :
Το τελευταίο το οποίο με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να μπούμε σε μία στείρα αντιπαράθεση για το ποιος φταίει. Απαντώ: όλοι φταίμε και ας το ομολογήσουμε με θάρρος. Από κυβερνήσεις και διοικήσεις που επί χρόνια κατάντησαν ένα κρίσιμο έργο «γιοφύρι της Άρτας», μέχρι κάποιες συντεχνίες που ταυτόχρονα εμπόδιζαν κάθε αξιολόγηση του προσωπικού των τρένων μας.

Πέρα από την ομοιότητα με το «όλοι μαζί τα φάγαμε» και την εκ νέου διάχυση της ευθύνης, στέκομαι λίγο στην τελευταία γραμμή του αποσπάσματος. Τάχα φταίνε και οι συντεχνίες, επειδή εμπόδιζαν την αξιολόγηση; Μα ακριβώς η αξιολόγηση είχε γίνει, είχε εκπαιδευτεί και τεσταριστεί ο σταθμάρχης, και κρίθηκε κατάλληλος για τη συγκεκριμένη θέση. Γενικά, το παράπονο αυτής της κυβέρνησης είναι πως δεν γίνεται αξιολόγηση του χ υπαλλήλου στη διάρκεια των χρόνων. Κατά την ανάληψη της θέσης, πάντα είχαμε αξιολόγηση, όπως και στην περίπτωση του συγκεκριμένου σταθμαρχη. Εν προκειμένω δεν φταίει η απουσία αξιολόγησης, αλλά η κακή ποιότητά της. Παραπλανητική επομένως η συγκεκριμένη δήλωση.

Θα προσέθετα και προκλητική, όταν ακριβώς αυτές οι «συντεχνίες» υποδείκνυαν τόσα χρόνια στους αρμόδιους τις τραγικές ελλείψεις στην ασφάλεια των δικτύων.
Είναι η προεκλογική εκστρατεία που ξεκίνησε, δυστυχώς παρά τις χαμένες ζωές με παραπλανητικές δηλώσεις προσπαθήσει να πλήξει την εικόνα του κόμματος που κύριως στηρίζουν οι περισσότερες συντεχνίες
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Και βεβαια θα το πω.
ΝΤΡΟΠΗ σε αυτον τον ''πατερα'' που τολμησε και ξεστομησε αυτην την κουβεντα,επειδη ειναι ΝΔ,μπας και πληγωθει το κομμα.ΝΤΡΟΠΗ για οποιον λογο και να το εκανε.ΝΤΡΟΠΗ ΑΠΛΑ και δεν πρεπει να λεγεται πατερας.
ΝΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.

 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ο πουστόγερος που όλες τις προηγούμενες μέρες είχε πιάσει στασίδι και κλαψούριζε ψεύτικα στα κανάλια για τη χαμένη κόρη του (μπας και του σκάσουν κάνα φράγκο), τώρα που τον διορίσανε «ευχαριστεί την κυβέρνηση για το βάλσαμο»...αν η «ντροπή του ανθρωπίνου είδους» είχε πρόσωπο, θα ήταν το δικό του!

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Ο πουστόγερος που όλες τις προηγούμενες μέρες είχε πιάσει στασίδι και κλαψούριζε ψεύτικα στα κανάλια για τη χαμένη κόρη του (μπας και του σκάσουν κάνα φράγκο), τώρα που τον διορίσανε «ευχαριστεί την κυβέρνηση για το βάλσαμο»...αν η «ντροπή του ανθρωπίνου είδους» είχε πρόσωπο, θα ήταν το δικό του!

Έχεις προσέξει ότι πολλοί συγγενείς είναι απαθεις λες και δε συνέβη τίποτα??
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Έχεις προσέξει ότι πολλοί συγγενείς είναι απαθεις λες και δε συνέβη τίποτα??
Υπάρχει και το ενδεχόμενο να έχουν βάλει τη μαφία (ως γνωστόν επί Μητσοτάκη οι δουλειές μ' αυτούς πάνε κι έρχονται) και να τους απειλούν για τη ζωή τους αν δε βγουν στα κανάλια να παίξουν το θεατράκι που «πρέπει»...αν δεν ισχύει αυτό τότε αφενός μας αξίζουν ΠΟΛΥ χειρότεροι απ' αυτούς που μας κυβερνούν, αφετέρου οφείλουμε να μαζευτούμε ΟΛΟΙ έξω απ' το σπίτι τους και να τους κάνουμε ασήκωτους απ' τα μπουνίδια (στη μνήμη των προδωμένων από τους ίδιους πρωτίστως και δευτερευόντως απ' το κράτος παιδιών τους)...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Υπάρχει και το ενδεχόμενο να έχουν βάλει τη μαφία (ως γνωστόν επί Μητσοτάκη οι δουλειές μ' αυτούς πάνε κι έρχονται) και να τους απειλούν για τη ζωή τους αν δε βγουν στα κανάλια να παίξουν το θεατράκι που «πρέπει»...αν δεν ισχύει αυτό τότε αφενός μας αξίζουν ΠΟΛΥ χειρότεροι απ' αυτούς που μας κυβερνούν, αφετέρου οφείλουμε να μαζευτούμε ΟΛΟΙ έξω απ' το σπίτι τους και να τους κάνουμε ασήκωτους απ' τα μπουνίδια!
Δεν νομίζω να συμβαίνει το πρώτο καθώς ο κόσμος έχει δει τι συμβαίνει και είναι αρκετά οργισμένος. Θεωρώ απλά ότι πολλοί συγγενείς ενθουσιαστηκαν με την διαγραφή των χρεών τους , των δανείων τους κτλ και ξέχασαν το πένθος. Φυσικά δε μιλάω για όλους τους συγγενείς, όμως αρκετοί από αυτούς έχουν παράξενη συμπεριφορά από την πρώτη ημέρα.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δεν νομίζω να συμβαίνει το πρώτο καθώς ο κόσμος έχει δει τι συμβαίνει και είναι αρκετά οργισμένος. Θεωρώ απλά ότι πολλοί συγγενείς ενθουσιαστηκαν με την διαγραφή των χρεών τους , των δανείων τους κτλ και ξέχασαν το πένθος. Φυσικά δε μιλάω για όλους τους συγγενείς, όμως αρκετοί από αυτούς έχουν παράξενη συμπεριφορά από την πρώτη ημέρα.
Κι εγώ αυτό πιστεύω, δυστυχώς...εδώ η άλλη σκότωσε με τα ίδια της τα χέρια τα 3 κοριτσάκια της για να ξαναγυρίσει ο γκόμενος, αυτοί δε θα χαίρονταν που τους έκατσε τέτοιο «λαχείο»;:rolleyes:
Και το ακόμη πιο ανατριχιαστικό είναι πως πολλοί εκεί έξω (με παιδιά, συζύγους κ.λπ. που τους «ταλαιπωρούν») που τώρα σκούζουν, στην πραγματικότητα τους ζηλεύουν και θα ήθελαν πολύ να είναι στη θέση τους...
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
μου φάνηκε σχετικό με τα όσα ειπωθηκαν εδώ μέσα

εγω θα μεινω στο να πω οτι ποιοι ειμαστε εμεις για να τον κρίνουμε, ενω μολις εχασε το παιδι του
απέξω απο το χορό λέμε πολλά

Screenshot_20230312_044819_Facebook.jpg
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
μου φάνηκε σχετικό με τα όσα ειπωθηκαν εδώ μέσα

εγω θα μεινω στο να πω οτι ποιοι ειμαστε εμεις για να τον κρίνουμε, ενω μολις εχασε το παιδι του
απέξω απο το χορό λέμε πολλά

View attachment 113786
Mαλακιες τουμπανα ειναι αυτα.
Ο ''πατερας'' αυτος ειναι το τρανοτερο παραδειγμα πουλημενου ανθρωπου.
Εχει πεθανει το παιδι σου με αυτον τον τροπο και λες ΒΑΛΣΑΜΟ στις πληγες τα ΛΕΦΤΑ που δινει η κυβερνηση που φταιει για αυτο το εγκλημα; Ακομα και να πιστευεις οτι δεν φταιει..ειναι δυνατον να λες οτι σε ανακουφιζουν τα έφτα; αυτο λεει το τερας αυτο! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΣ; ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ; ΚΙΑ ΔΝΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ;Ηλιθια ειμαστε;

Επισης οτι οτι το παιδι του σκοτωθηκε δεν τον κανει αγιο,ουτε σωστο ανθρωπο,να ξερουμε τι σκατα λεμε.
Και βεβαια θα κρινουμε τους πουλημενους για χρημα και για κομματα που ξεπουλανε ακομα και τον θανατο των παιδιων τους.ΝΤΡΟΠΗ.

ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ..ΑΥΤΟΣ Ο ΞΕΠΟΥΛΉΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΣ!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
μου φάνηκε σχετικό με τα όσα ειπωθηκαν εδώ μέσα

εγω θα μεινω στο να πω οτι ποιοι ειμαστε εμεις για να τον κρίνουμε, ενω μολις εχασε το παιδι του
απέξω απο το χορό λέμε πολλά

View attachment 113786

Όταν ένας πατέρας που έχασε το παιδί του και βγαίνει στην τηλεόραση χαλαρός , γελώντας και λέει ευχαριστεί την τράπεζα που του διέγραψε το δάνειο επειδή έχει κέρδος τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν ενδιαφέρεται και τόσο για το παιδί του.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Και βεβαια συμφωνω απολυτα με τον Αγγελακα.
Αφιερωμενο στον ''βαλσαμωμενο'' ''πατερα'' που ανακουφιστηκε απο τα ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.

Και το δηλωνει και προελογικα βεβαια.


"Συγγνώμη πατέρα. Αν το ’ξερα από πριν ότι θα πάρεις αποζημίωση, έξτρα σύνταξη, θα σου σβήσουν όλα τα χρέη και θα διορίσουν και τη μαμά στο δημόσιο, θα ανέβαινα κι εγώ στο τρένο. Γιατί όχι; Θα θυσιαζόμουν για να σας ελαφρύνω οικονομικά και για να βελτιωθούν οι συγκοινωνίες μας. Αλλά αυτό το άτιμο το κράτος δεν μας λέει τίποτα από πριν. Ούτε ότι αν μπούμε στο τρένο παίζουμε τη ζωή μας κορώνα - γράμματα, ούτε τι κερδίζουμε σε περίπτωση δυστυχήματος", έγραψε στην ανάρτησή του ο Γιάννης Αγγελάκας.

Όταν ένας πατέρας που έχασε το παιδί του και βγαίνει στην τηλεόραση χαλαρός , γελώντας και λέει ευχαριστεί την τράπεζα που του διέγραψε το δάνειο επειδή έχει κέρδος τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν ενδιαφέρεται και τόσο για το παιδί του.
Δεν ευχαριστει τη τραπεζα...ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ,να τα λεμε σωστα.
Ειναι ΚΑΙ αυτος μποτακι του κομματος του,απο τα χειροτερα,ξεπουλημενο ακομα καισ το θανατο του παιδιου του. ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top