Aγορά Αυτοκινήτου

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Kia προτιμώ. H Nissan βγάζει το Nissan Leaf από ηλεκτρικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


και εδώ είναι αλλά το θεωρούμε λανθασμένα είδος πολυτελείας.

Από αμερικάνικες σειρές και ταινίες με εφήβους και σχολεία ακόμα και οι πιο φτωχοί έχουν αυτοκίνητο.

Η Kia δεν μου γεμίζει το μάτι σαν brand δεν ξέρω. Η αλήθεια είναι ότι οι ιαπωνικές έχουν καλύτερο και πιο ισχυρό Brand.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,601 μηνύματα.
Η Kia δεν μου γεμίζει το μάτι σαν brand δεν ξέρω. Η αλήθεια είναι ότι οι ιαπωνικές έχουν καλύτερο και πιο ισχυρό Brand.
κοιτα κανενα δεν του απογορευει κατι να παει μπροστα και γιατι ειναι κορεατης...
αλλα με μαρκετινκ δεν πας ...
οι τζαπανεζοι βρηκαν τρυπα και μπηκαν ,,,, αξιοπιστια το ειπαν και μπατζετ αυτοκινητα λενε...αλλα εκει εμειναν ...
Οι κορεατες ΚΙΑ πχ να πανε σε ανθρωποκεντρικη σχεδιαση και οδικη απολαυση ... να γινουν οι πρωτοι απωανατολιτες στον τομεα αυτο
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
Η Kia δεν μου γεμίζει το μάτι σαν brand δεν ξέρω. Η αλήθεια είναι ότι οι ιαπωνικές έχουν καλύτερο και πιο ισχυρό Brand.
Kia - Hyundai είναι στο ίδιο όμιλο. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά αλλά αξιόπιστα θεωρούνται με καλή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
κοιτα κανενα δεν του απογορευει κατι να παει μπροστα και γιατι ειναι κορεατης...
αλλα με μαρκετινκ δεν πας ...
οι τζαπανεζοι βρηκαν τρυπα και μπηκαν ,,,, αξιοπιστια το ειπαν και μπατζετ αυτοκινητα λενε...αλλα εκει εμειναν ...
Οι κορεατες ΚΙΑ πχ να πανε σε ανθρωποκεντρικη σχεδιαση και οδικη απολαυση ... να γινουν οι πρωτοι απωανατολιτες στον τομεα αυτο

Δηλαδή τα Kia είναι πιο fun to drive σε σχέση με τα Nissan/ Toyota;;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,601 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Δυο πολύ ωραία μοντέλα από την Nissan.

Nissan Sentra

IMG_0578.png


Nissan Qashqai

IMG_0577.jpeg
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 970 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Το sentra είναι φανταστικό αμάξι, είναι στην κατηγορία του Corolla όμως πιο sport. Μακάρι να ερχόταν Ελλάδα όμως εδώ μας φέρνουν τους κουβάδες.
Γενικα εξωτερικο ειναι πιο συνηθισμενο να βλεπεις αμαξια μεγαλου κυβισμου και μεγαλου μεγεθους. Ελλαδα λεμε "1200cc και πολυ μας ειναι" το μαξ που θα παρει καποιος απλος πολιτης στην ελλαδα ειναι 1600cc παραπανω το θεωρει πολυτελεια, λογω φορων, τελη, βενζινες το σημαντικότερο. Λιγοι παιρνουν 2λιτρα πλεον
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Οι Toyota, Nissan και Honda αφανίζονται στην κινεζική αγορά καθώς δεν μπορούν να προσφέρουν ηλεκτρικά που ζητούν οι Κινέζοι καταναλωτές. Η Toyota τους πρώτους έξι μήνες του έτους κατέγραψε πτώση 3%, η Honda βουτιά κατά 22% ενώ η Nissan είδε τις πωλήσεις της να αφανίζονται κατά 25%. Οι Ιάπωνες πρέπει να μπουν μαζικά στην ηλεκτροκίνηση αλλιώς θα εξαφανιστούν από τον παγκόσμιο χάρτη.


 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Μια εργασία/ έρευνα που έκανα πάνω στις αυτοκινητοβιομηχανίες. @GeorgePap2003 αυτό που σου έλεγα χθες.

•Εδώ έχουμε τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες για το πρώτο εξάμηνο του 2023.

IMG_0587.png


IMG_0588.png

IMG_0589.png


IMG_0590.png



Στην συνέχεια έχουμε τις πωλήσεις κάθε εταιρείας από το 2013-2022 καθώς και τις πρόβλεψις για την τρέχουσα χρόνια.

•Toyota

IMG_0591.png


•Volkswagen Group

IMG_0592.png


•General Motors

IMG_0593.png


•Ford

IMG_0594.png


•Nissan Motors

IMG_0595.png


•Honda Motors

IMG_0596.png


•Hyundai Motors

IMG_0597.png


•Tesla Motors

IMG_0598.png


Από τα παραπάνω βλέπουμε ότι οι General Motors, Ford, Nissan και Honda είδαν δραματική μείωση πωλήσεων την περίοδο 2018-2022, πτωση που έφτασε το 40% την περίοδο αυτή. Μάλιστα ακόμα και φέτος παρολο που αναμένουν μια ανάκαμψη απέχουν πολύ από τα ρεκόρ πωλήσεων που σήκωσαν την περίοδο 2016-2018 γεγονός που οφείλεται εν μέρη στην αδυναμία τους να παράξουν μαζικά ηλεκτρικά οχήματα.

Για το πρώτο εξάμηνο του έτους οι Nissan, Honda και Ford έχουν καταγράψει ισχυρές επιδόσεις σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική όμως στην αγορά της Κίνας οι πωλήσεις τους σημειώνουν πτώση άνω του 20%, καθώς οι Κινέζοι ζητούν ακόμη περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα. Για τον λόγο αυτό οι Nissan και Ford έχουν λανσάρει ήδη 4 EV μοντέλα στην κινεζική αγορά και αναμένεται να παρουσιάσουν ακόμα περισσότερα. Η Honda από την άλλην παραμένει η μοναδική εταιρεία χωρίς κάποιο μοντέλο 100% EV τόσο στην Κινεζική όσο και στην Αμερικανική αγορά.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Ερώτηση για συζήτηση μεταξύ των fan της αυτοκίνησης. Ποιο τύπο αμαξώματος θεωρείτε καλύτερη επιλογή για οικογένεια και γενικά σαν βασικό αυτοκίνητο, ένα Sedan ή SUV?? @Unboxholics , @Skiyo , @GeorgePap2003, @akikos

IMG_0577.jpeg


IMG_0612.png
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.
Ερώτηση για συζήτηση μεταξύ των fan της αυτοκίνησης. Ποιο τύπο αμαξώματος θεωρείτε καλύτερη επιλογή για οικογένεια και γενικά σαν βασικό αυτοκίνητο, ένα Sedan ή SUV?? @Unboxholics , @Skiyo , @GeorgePap2003, @akikos

View attachment 120468

View attachment 120469
Εγώ θα προτιμούσα το SUV, επειδή ζούμε σε χώρα με περίεργη γεωμορφολογία και θα προτιμούσα να έχω τη ευκολία να περνάω δύσβατους δρόμους και είναι συνήθως με καλύτερη παθητική ασφάλεια. Εδώ με το δικό μου αμάξι που είναι χαμηλό μερικές φορές βρίσκει από κάτω όταν οδηγάω σε χωματόδρομο και είναι λίγο εκνευριστικο γιατί θέλει πολύ καλό χειρισμό στο τιμόνι.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Ερώτηση για συζήτηση μεταξύ των fan της αυτοκίνησης. Ποιο τύπο αμαξώματος θεωρείτε καλύτερη επιλογή για οικογένεια και γενικά σαν βασικό αυτοκίνητο, ένα Sedan ή SUV?? @Unboxholics , @Skiyo , @GeorgePap2003, @akikos

View attachment 120468

View attachment 120469
Το πρώτο χωρίς καμία διαφορά
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Το πρώτο χωρίς καμία διαφορά
Εννοείς την κατηγορία των Sedan??
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ θα προτιμούσα το SUV, επειδή ζούμε σε χώρα με περίεργη γεωμορφολογία και θα προτιμούσα να έχω τη ευκολία να περνάω δύσβατους δρόμους και είναι συνήθως με καλύτερη παθητική ασφάλεια. Εδώ με το δικό μου αμάξι που είναι χαμηλό μερικές φορές βρίσκει από κάτω όταν οδηγάω σε χωματόδρομο και είναι λίγο εκνευριστικο γιατί θέλει πολύ καλό χειρισμό στο τιμόνι.

Όντως η χαμηλή απόσταση από το έδαφος είναι σημαντικό θέμα των Sedan, ειδικά στην Ελλάδα. Εμείς επειδή έχουμε sedan πολλές φορές έχει βρει στον δρόμο όταν βγαίνουμε από την πυλωτή της πολυκατοικίας μας.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.
Όντως η χαμηλή απόσταση από το έδαφος είναι σημαντικό θέμα των Sedan, ειδικά στην Ελλάδα. Εμείς επειδή έχουμε sedan πολλές φορές έχει βρει στον δρόμο όταν βγαίνουμε από την πυλωτή της πολυκατοικίας μας.
Θυμάμαι πριν 3 χρόνια είχα μπει σε αυτοκίνητο γνώστων το οποιό αυτοκίνητο ήταν 30 χρόνων σενταν και θέλαμε να βγούμε σε κεντρικό δρόμο από το στενό που ήμασταν, στο στενό ο δρόμος έχει μια κλίση και επειδή το ασφαλτρώσανε πριν μερικά χρόνια είχανε μια κακοτέχνια και τώρα είναι σαν σαμαράκι όταν βγαίνεις από το στενό στο κεντρικό δρόμο. Τεσπα το σενταν είναι αρκετά χαμηλό και ο οδηγός προσπαθούσε να το περάσει για μισό λεπτό αλλά είχε κολλήσει στο σαμαράκι το σασι του σενταν και μετά πάτησε παραπάνω γκάζι και τελικά βγήκαμε. Εγώ σε κάποια φάση νόμιζα ότι ήθελε να κόψει στα 2 το αμάξι... Αλλά τον οδηγό δεν τον ένοιαζε πολύ σαν να το έκανε κάθε μέρα. Γενικά οι οδηγοί ξέρουν αυτό το δρόμο και όσοι έχουν χαμηλό αμάξι το αποφεύγουν και πάνε από άλλο δρόμο.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Ωραιο το σενταν γενικα και πριν καποια χρονια μονο αυτα ειχαν την αγορα. Πλεον τα suv εχουν ανεβει και γενικα η κατηγορια τους ειναι καταλληλη για τους ρημαδοδρομους της ελλαδας γιατι με τα σενταν μπορει να μπεις σε καμια γουρνα και να βγει το αμαξι λειψο
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top