Μεταναστευτικό - Προσφυγικό ζήτημα

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,831 μηνύματα.
Ναι.υποτιθεται ομως οτι ο ανθρωπος ειναι χομο σαπιενς.
Αν συγκαταλεγομαστε στα πιθηκια ΚΑΙ ΔΕΝΕ ΧΟΥΜΕ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...να μην εχουμε δικαιωμα ψηφου.Γενικα κανενα δικαιωμα ανθρωπινο ή να δωσουμε δικαιωματα ανθρωπινα και στα πιθηκια.Τι λες γιαννακη ναι;
ΝΑΙ καμαρι μου.
Από τον άνθρωπο του σήμερα μάλλον κατάληξη θα είναι τα πιθήκια αν καταντήσουν σαν εμάς παρά το αντίστροφο.

Απο την αλλη αν καταργησουμε το καθαρα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΙΣ ΠΑΜΠΑΛΑΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ,ΕΘΝΟΣ Ή ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΓΚΕΓΚΕ;
ΓΚΕΓΚΕ ΝΑ ΛΕς ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ.

Διοτι εθνη ,θρησκειες και λοιπες μαλακιες ειναι καθαρα δημιουργηματα μιας παμπαλαιης εποχης που εξυπηρετουσε συγκεκριμενα συμφεροντα οπως και τωρα.

ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΑΣΤΕ ΧΟΜΟ ΣΑΠΙΕΝΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΟΜΟ ΠΙΘΗΚΟΥΣ - ΠΙΘΗΚΟΥΣ...καταργουμε εθνη και ΚΡΑΤΗ.....θρησκειες και νοιαζομαστε μονο για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΦΥΛΕΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΑΝΡΘΩΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΖΩΗΣ.

Αγωνιστικους σοφους χαιρετισμους.
Για αιώνες δεν υπήρχαν έθνη, εθνικές ταυτότητες κλπ. Πότε στην ιστορία σταμάτησε ο πόλεμος; Τα έθνη ίσα ίσα κάπως μετρίασαν το κακό χωρίς να το εξαλείψουν βεβαίως.

Καλή προσπάθεια στην κατάργηση εθνών και θρησκειών και στην ίδρυση της παγκόσμιας ηγεμονίας όπως επιτάσσει και η Νέα Τάξη. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς μπακ.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,744 μηνύματα.
Νομίζεις. Πολλές φορές αγέλες ζώων/φυλές συγκρούονται ακόμα και οργανωμένα μεταξύ τους.

Ιδίως ο πίθηκος έχει αποδείξει εν τέλει πως είναι μακράν πιο έξυπνο ζώο από τον σύγχρονο άνθρωπο. Προστατεύει την φυλή του και την περιοχή του με αυταπάρνηση.

Για επιθετικό πόλεμο συμφωνώ πως θα έπρεπε ένας άνθρωπος να έχει την δυνατότητα να αποφασίσει τι θα κάνει. Για αμυντικό όμως όχι. Όπως έχω πει πολλάκις αν ο εισβολεύς κατορθώσει και περάσει θα δεις γυναίκες να βιάζονται, άμαχους να σφαγιάζονται ομαδικά, χωριά να καίγονται, παιδιά σκελετωμένα να καταλήγουν στους δρόμους και όλα τα «καλά» που προσφέρει η κατοχή. Εν καιρώ αμύνης πέρα από πατριωτικό είναι και ανθρωπιστικό καθήκον να πολεμήσεις. Για όλους αυτούς που μένουν πίσω και ξέρεις τι θα πάθουν αν εσύ κιοτέψεις ή αποτύχεις.
Έχω απαντήσει σε άλλο ποστ για το ίδιο θέμα. Δεν υπάρχει είδος στον πλανήτη το οποίο κάνει εκτεταμένους πολέμους όπως ο άνθρωπος. Υπάρχουν συγκρούσεις μεταξύ ειδών (ενδοειδικός ανταγωνισμός) για τους πόρους ενός ενδιαιτήματος όμως είναι μικρής διάρκειας (όχι χρόνια όπως στους ανθρώπους).

Για παράδειγμα, οι χιμπατζήδες μπορεί να τσακώνονται για μέρες ίσως εβδομάδες, όχι παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και στα άλλα είδη, λεπτά, ώρες ή το πολύ μέρες.

Οι άνθρωποι δε ''τσακώνονται'' για τους πόρους, δηλαδή μόνο για επιβίωση αλλά εξαιτίας ενός συνόλου ιδεών (οικονομικών, πολιτικών).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,457 μηνύματα.
Από τον άνθρωπο του σήμερα μάλλον κατάληξη θα είναι τα πιθήκια αν καταντήσουν σαν εμάς παρά το αντίστροφο.


Για αιώνες δεν υπήρχαν έθνη, εθνικές ταυτότητες κλπ. Πότε στην ιστορία σταμάτησε ο πόλεμος; Τα έθνη ίσα ίσα κάπως μετρίασαν το κακό χωρίς να το εξαλείψουν βεβαίως.

Καλή προσπάθεια στην κατάργηση εθνών και θρησκειών και στην ίδρυση της παγκόσμιας ηγεμονίας όπως επιτάσσει και η Νέα Τάξη. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς μπακ.
Δεν εχω καμια σχεση με παγκοσμιες ηγεμονιες.Υπαρχουν και τα προτυπα ΠΟΛΕΙΣ-ΚΡΑΤΗ....αλλα δεν περιμενω απο σενα να το καταννοησεις.
Κατα τα αλλα οταν μεγαλωσεις σφυρα μου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομίζεις. Πολλές φορές αγέλες ζώων/φυλές συγκρούονται ακόμα και οργανωμένα μεταξύ τους.

Ιδίως ο πίθηκος έχει αποδείξει εν τέλει πως είναι μακράν πιο έξυπνο ζώο από τον σύγχρονο άνθρωπο. Προστατεύει την φυλή του και την περιοχή του με αυταπάρνηση.

Για επιθετικό πόλεμο συμφωνώ πως θα έπρεπε ένας άνθρωπος να έχει την δυνατότητα να αποφασίσει τι θα κάνει. Για αμυντικό όμως όχι. Όπως έχω πει πολλάκις αν ο εισβολεύς κατορθώσει και περάσει θα δεις γυναίκες να βιάζονται, άμαχους να σφαγιάζονται ομαδικά, χωριά να καίγονται, παιδιά σκελετωμένα να καταλήγουν στους δρόμους και όλα τα «καλά» που προσφέρει η κατοχή. Εν καιρώ αμύνης πέρα από πατριωτικό είναι και ανθρωπιστικό καθήκον να πολεμήσεις. Για όλους αυτούς που μένουν πίσω και ξέρεις τι θα πάθουν αν εσύ κιοτέψεις ή αποτύχεις.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΟ..ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ,οπωσ και ολος ο απλος κοσμος,...ΑΠΟ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ και αισθηση εξουσιας.
Τα ζωα εχουν ενστικτο επιβιωσης..ο ανθρωπος εχει ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣΤΙΑ.

ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΕΙΣΤΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΕΛΞΙΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ/
Ξανα σχολειο μπας και μαθεις 5 πραγματα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,831 μηνύματα.
Υπαρχουν και τα προτυπα ΠΟΛΕΙΣ-ΚΡΑΤΗ
Τα οποία αλληλοσκοτώνταν διαρκώς. Πάμε παρακάτω.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΝΟΝΦΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΟ..ΚΕΡΔΙΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ.
Τα ζωα εχουν ενστικτο επιβιωσης..ο ανθρωπος εχει ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙΑ ΠΛΗΣΤΙΑ.
Για κάποιους πολλές φορές είναι επιβίωση, υπό την έννοια πως όπως τα ζώα αντιμάχονται για εύπορες περιοχές έτσι και ο άνθρωπος πολεμάει για περιοχές πλούσιες σε κοιτάσματα. Πάντως από την προϊστορία και το ανθρώπινο είδος αλληλοεξουδετερώνονταν. Οπότε το επιχείρημα πως τα έθνη-κράτη φταίνε δεν ευσταθεί πουθενά.

Έχω απαντήσει σε άλλο ποστ για το ίδιο θέμα. Δεν υπάρχει είδος στον πλανήτη το οποίο κάνει εκτεταμένους πολέμους όπως ο άνθρωπος. Υπάρχουν συγκρούσεις μεταξύ ειδών (ενδοειδικός ανταγωνισμός) για τους πόρους ενός ενδιαιτήματος όμως είναι μικρής διάρκειας (όχι χρόνια όπως στους ανθρώπους).

Για παράδειγμα, οι χιμπατζήδες μπορεί να τσακώνονται για μέρες ίσως εβδομάδες, όχι παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και στα άλλα είδη, λεπτά, ώρες ή το πολύ μέρες.

Οι άνθρωποι δε ''τσακώνονται'' για τους πόρους, δηλαδή μόνο για επιβίωση αλλά εξαιτίας ενός συνόλου ιδεών (οικονομικών, πολιτικών).
Μόλις ανέτρεψες το επιχείρημα σου. Ναι προφανώς οι χιμπατζήδες και τα άλλα είδη δεν κάνουν παρόμοιου τύπου πολέμους. Αν είχαν την νοημοσύνη να κατασκευάσουν όπλα μαζικής καταστροφής σαν τον άνθρωπο θα τα χρησιμοποιούσαν. Από εκεί και έπειτα αυτό που αναλύεις έχει την διαφορά του στο ότι ο άνθρωπος έχει νοημοσύνη που του «επέτρεψε» να σκοτώνεται και για αυτούς τους λόγους.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,457 μηνύματα.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,831 μηνύματα.
Χώρες με υψηλή εθνική ομοιογένεια όπως η Πολωνία, η Ουγγαρία, η Ιαπωνία, η Νότιος Κορέα έχουν τρομερά χαμηλή εγκληματικότητα. Ιδίως αν αναλογισθούμε το μέγεθος του πληθυσμού των.

Η Δύσις πρέπει να αφυπνισθεί πριν να είναι αργά.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,457 μηνύματα.
Η ανθρωποτης ειναι αυτο που λεει...ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΣ...και δενε χιε καμια σχεση με ανθρωπινα/εξουσιατικα κατασκευασματα.
Οταν εκλειψουνν αυτα..δεν θα εχουμε αναγκη ουτε απο στρατους...ουτε απο θρησκειες..ουτε απο εθνη..ουτε απο κρατη,,.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,292 μηνύματα.
Σε όποιον δεν αρέσει πάντως αυτή η χώρα μπορεί να φύγει. Δεν είναι υποχρεωτικό να μείνεις.
Νομίζω όποιος μπορεί και του δίνεται η ευκαιρία φεύγει, μην ανησυχείς. Κατά χιλιάδες μεταναστεύουν κάθε έτος.
Οι Έλληνες έχουν παθογένειες αλλά έχουν και φιλότιμο,
Φιλότιμο έχει ο Έλληνας αφεντικός όταν δε σου κολλάει ένσημα και σε καβαλάει με 12ωρα, ή όταν βάζει δυσβάσταχτες αγγαρείες σε έγκυες γυναίκες για να τις αναγκάσει με παραίτηση ή η ουρά απο ταρίφες με σβηστό φως έξω απο το μοναστηράκι που ανάβουν μόνο οταν δούν ξένο για να τον αρμέξουν κι εμένα δεν με εξυπηρετούν, ή ή ή θα ξημερώσουμε, το κόβω.
δεν σε καρφώνουν για ψίλου πήδημα στους μπάτσους.
Έλα αγάπη μου εδώ η μισή Ελλάδα είναι μπάτσοι και η άλλη μισή μαφία που τα χει πλακάκια με τους μπάτσους μη μας τρελαίνεις τώρα.
Οι Ευρωπαίοι είναι εξαρτώμενοι σε όλα. Ζουν για να εξοικονωμήσουν 2-3 χιλιάρικα για διακοπές στη Νότια Βαλκανική. Και εκεί φυσικά ξεσαλώνουν στα μπιτσόμπαρα σαν να μην υπάρχει αύριο, στα Μάλια, στο Φαληράκι, στα Καρδάμαινα, στον Κάβο και αλλού.
Εγώ πάντως 2-3 χιλιάρικα είχα μόνο επιστροφή φόρου κάθε χρόνο όσο ζούσα στο εξωτερικό just saying.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,744 μηνύματα.
Μόλις ανέτρεψες το επιχείρημα σου. Ναι προφανώς οι χιμπατζήδες και τα άλλα είδη δεν κάνουν παρόμοιου τύπου πολέμους. Αν είχαν την νοημοσύνη να κατασκευάσουν όπλα μαζικής καταστροφής σαν τον άνθρωπο θα τα χρησιμοποιούσαν. Από εκεί και έπειτα αυτό που αναλύεις έχει την διαφορά του στο ότι ο άνθρωπος έχει νοημοσύνη που του «επέτρεψε» να σκοτώνεται και για αυτούς τους λόγους.
Πως ακριβώς το ανέτρεψα ; Το επιχείρημα μου (που βασικά είναι γεγονός, όχι δική μου γνώμη) είναι ότι τα ζώα δεν κάνουν πολέμους όπως εμείς, δηλαδή τόσο εκτεταμένης διάρκειας καθώς θα ήταν καταστροφικό για τα ίδια αλλά και για το ενδιαίτημα τους (κάτι που ο άνθρωπος ακόμα δεν το έχει έμφυτο μέσα του ή πιο πιθανό το έχασε μετά από τόσα χρόνια βαρβαρότητας).

Τώρα, σχετικά με το ''αν τα ζώα είχαν νοημοσύνη όπως η δικής μας θα έκαναν το χ'' είναι ανθρωποποίηση. Δεν ξέρουμε τι θα έκαναν οι γάτες αν είχαν νοημοσύνη όπως εμείς επειδή...δεν είμαστε γάτες. Με λίγα λόγια, ένα λογικό άλμα για να δικαιολογηθούν φρικαλεότητες οι οποίες συμβαίνουν σε περιόδους πολέμου.

Again, οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει από το φυσικό περιβάλλον τους και τα περισσότερα πράγματα που κάνουν είναι κυρίως λόγω ιδεών (θρησκεία, έθνος, κομμουνισμός, καπιταλισμός κλπ).
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,831 μηνύματα.
Πως ακριβώς το ανέτρεψα ; Το επιχείρημα μου (που βασικά είναι γεγονός, όχι δική μου γνώμη) είναι ότι τα ζώα δεν κάνουν πολέμους όπως εμείς, δηλαδή τόσο εκτεταμένης διάρκειας καθώς θα ήταν καταστροφικό για τα ίδια αλλά και για το ενδιαίτημα τους (κάτι που ο άνθρωπος ακόμα δεν το έχει έμφυτο μέσα του ή πιο πιθανό το έχασε μετά από τόσα χρόνια βαρβαρότητας).

Τώρα, σχετικά με το ''αν τα ζώα είχαν νοημοσύνη όπως η δικής μας θα έκαναν το χ'' είναι ανθρωποποίηση. Δεν ξέρουμε τι θα έκαναν οι γάτες αν είχαν νοημοσύνη όπως εμείς επειδή...δεν είμαστε γάτες. Με λίγα λόγια, ένα λογικό άλμα για να δικαιολογηθούν φρικαλεότητες οι οποίες συμβαίνουν σε περιόδους πολέμου.

Again, οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει από το φυσικό περιβάλλον τους και τα περισσότερα πράγματα που κάνουν είναι κυρίως λόγω ιδεών (θρησκεία, έθνος, κομμουνισμός, καπιταλισμός κλπ).
Απλά ανατράπηκε το επιχείρημα σου πως και τα ζώα δεν κάνουν «πολέμους». Πρώτος εσύ εισήγαγες στην συζήτηση την «ανθρωποποίηση» που λες μιας που απλά λες πως τα ζώα αλληλοσκοτώνονται πολλές φορές μεν αλλά όχι όπως οι άνθρωποι δε. Αυτά σκοτώνονται για επιβίωση ή από ένστικτο ενώ οι άνθρωποι για ιδέες ή από «συνηθισμένη βαρβαρότητα».

Βέβαια, η όλη συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά. Πόλεμοι γίνονται, είτε το θέλουμε είτε όχι. Θα συνεχίσουν να γίνονται ακόμα και εάν τα εθνικά κράτη καταρρεύσουν και επικρατήσει ο διεθνισμός. Για να μη πω πως τότε είναι που τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

"Ειρήνη θα υπάρξει στη γη, όταν ο τελευταίος άνθρωπος σκοτώσει τον προτελευταίο". Αυτή είναι μία κυνική διαπίστωση που αποδεχόμαστε παθητικά.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,894 μηνύματα.
Κάποιοι Έλληνες μεταναστεύουν, κάποιοι λιγότεροι, γυρίζουν πίσω. Οι συντάξεις στο εξωτερικό είναι κατά πολύ μικρότερες σε σχέση με το κόστος ζωής, μαζεύουν γιούρο για τα γερατειά τους στην "πατρίδα". Όσοι πραγματικά πιστεύουν ότι θα ζήσουν καλύτερα στο εξωτερικό αξίζει να το προσπαθήσουν. Πάσα γη πατρίς. Άλλο αυτό όμως και άλλο να απαξιώνεις τον ελληνικό λαό. Σκατόψυχοι εργοδότες υπάρχουν παντού, το πρόβλημα είναι η ατιμωρησία και οι χρόνιες δεξιές πολιτικές που ουσιαστικά επιδοτούν την ανομία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,287 μηνύματα.
Η φάση που που οι αριστερές χώρες έχουν περισσότερη ανόμοια/ διαφθορά όμως οι αριστεροί κατηγορούν τους δεξιούς. :lol: :lol:
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,292 μηνύματα.
το πρόβλημα είναι η ατιμωρησία και οι χρόνιες δεξιές πολιτικές που ουσιαστικά επιδοτούν την ανομία.
Μα αυτά δεν βγαίνουν αυθαίρετα, η πλειοψηφία τα ψηφίζει κάθε φορά, αυτό δηλαδή δεν λέει τίποτα για τους Έλληνες; Ποιός φταίει ρε συ για αυτά, το κακό μας το ριζικό ή καμιά θεομηνία ;
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,894 μηνύματα.
Η φάση που που οι αριστερές χώρες έχουν περισσότερη ανόμοια/ διαφθορά όμως οι αριστεροί κατηγορούν τους δεξιούς. :lol: :lol:
Τι εννοείς αριστερά τώρα για να καταλάβω. Τον Μελανσόν στη Γαλλία ή τους σοσιαλδημοκράτες; Πότε κυβέρνησαν αριστεροί - αριστεροί; Για τη σοσιαλδημοκρατία συμφωνώ, μια τραβεστί (ευνουχισμένη) δεξιά είναι, τίγκα στη διαφθορά.

Οι κυβερνήσεις στατιστικά σχεδόν παντού βγαίνουν με ένα 20-25% επί του συνόλου. Το υπόλοιπο 80% είναι ή αδιάφορο ή σε ομηρία. Η πρωτοτυπία στην Ελλάδα δεν είναι ότι η κυβέρνηση εξαγόρασε τις υπόλοιπες εξουσίες (δικαιοσύνη, τύπος, κλπ) αυτό συνέβαινε και παλιά, αλλά ότι έπεισε το λαό ότι είναι για το "καλό" του.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,287 μηνύματα.
Τι εννοείς αριστερά τώρα για να καταλάβω. Τον Μελανσόν στη Γαλλία ή τους σοσιαλδημοκράτες; Πότε κυβέρνησαν αριστεροί - αριστεροί; Για τη σοσιαλδημοκρατία συμφωνώ, μια τραβεστί (ευνουχισμένη) δεξιά είναι, τίγκα στη διαφθορά.

Οι κυβερνήσεις στατιστικά σχεδόν παντού βγαίνουν με ένα 20-25% επί του συνόλου. Το υπόλοιπο 80% είναι ή αδιάφορο ή σε ομηρία. Η πρωτοτυπία στην Ελλάδα δεν είναι ότι η κυβέρνηση εξαγόρασε τις υπόλοιπες εξουσίες (δικαιοσύνη, τύπος, κλπ) αυτό συνέβαινε και παλιά, αλλά ότι έπεισε το λαό ότι είναι για το "καλό" του.
Εννοώ κάτι ωραίες χώρες με σκληρή αριστερά τύπου Βενεζουέλα, Κουβα, Βορεια Κορέα Βραζιλία κτλ.

IMG_0620.png
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,894 μηνύματα.
Εννοώ κάτι ωραίες χώρες με σκληρή αριστερά τύπου Βενεζουέλα, Κουβα, Βορεια Κορέα Βραζιλία κτλ.
Μα αυτές δεν είναι αριστερές χώρες, γιατί τα μπερδεύεις; Ρώτα έναν ΚΚΕ αν είναι αριστερός, όχι θα σου πει.
Αριστερά, επί το πλείστον είναι το αναθεωρητικό ρεύμα, Κοροβέσης, Γλέζος, Μίσσιος, κλπ. που ευαγγελίζονταν κοινωνικές αλλαγές μέσω των θεσμών.
 

Shadowban

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Shadowban αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Αρχίζω και πιστεύω πως δεν είσαι πατριώτης πραγματικά και απλά μπήκες να θολώσεις τα νερά, ή απλά είσαι απόλυτα κολλημένος και νομίζεις ότι είσαι πατριώτης.

Βάφτισε με όπως θέλεις.

Καταρχάς άλλο η προτεραιότητα στην εγγύς οικογένεια (οικογένεια) ή στην μεγάλη οικογένεια (πατρίδα) και άλλο το μίσος που εμφυσεί στρωματοποιήσεις ανθρώπων και ομάδων, του τύπου "ο Χ είναι κατώτερος γιατί είναι Χ".

Δεν εχθρεύεσαι τον ξένο επειδή είναι κατώτερος. Τον εχθρεύεσαι επειδή διαισθάνεσαι πως αποτελεί απειλή για την εγγύς και την μεγάλη οικογένεια. Κανείς δεν εχθρεύεται τον Σουηδό που έρχεται να κάνει διακοπές στην Ελλάδα, διότι όλοι γνωρίζουν πως δεν αποτελεί απειλή, καθώς είναι περαστικός.


Ο ρατσισμός είναι ένα "έξυπνο" όπλο από ραδιούργους πολιτικούς και λοιπούς εξουσιάζοντες, ώστε να αποτελεί επιχείρημα ελλείψει άλλων επιχειρημάτων, απορροφώμενο από μια εύπλαστη και δεκτική στην ηλιθιότητα μάζα.

Οποιοδήποτε πηγαίο συναίσθημα του ανθρώπου, μπορεί να χειραγωγηθεί από ραδιούργους πολιτικούς, όπως το φιλότιμο, η φιλοπατρία, η συμπόνια κ.ο.κ.

Και θα σου αποδείξω ευθύς αμέσως γιατί είναι επικίνδυνη η ως άνω διαπίστωσή σου και ανακριβής.

Οι Τούρκοι αρχικά ήταν σύμμαχοι των Βυζαντινών, συγκεκριμένα οι δυτικές φυλές, δεν θυμάμαι αν λέγονται γαλάζιοι ή ουράνιοι Τούρκοι στη γλώσσα τους, εν πάση τη περιπτώσει ήμασταν φίλοι αρχικά και κάναμε επιδρομές στους Πέρσες.

Όταν επήλθε κλιματική αλλαγή στις στέππες της κεντρικής Ασίας, οι βοσκοί Ανατολικοί Τούρκοι κατέβηκαν και κατέκτησαν την Περσική Αυτοκρατορία και έγιναν ένα Σελτζουκικό κράτος πέρσικο κατα βάση. Παρακλάδι αυτοί οι Ρουμ, που ηρθαν στην Ανατολία ως έυφορο έδαφος για να βοσκάνε τα κοπάδια.

Πόλεις δεν μπορούσαν να καταλάβουν, μόνο την ύπαιθρο. Εμείς τους παραδώσαμε τις πρώτες πόλεις, ως αντάλλαγμα για μισθοφορικές υπηρεσίες στους δικούς μας εμφυλίους μεταξύ Αυτοκρατόρων και σφετεριστών.

Ουσιαστικά το Ρουμ, οι Τούρκοι ήταν ακόμα και τότε, φόρου υποτελείς σε εμας, προτεκτοράτο μας, σύμμαχοι πάλι (σποραδικά).

Πολλοί δε από αυτούς, ήταν "μιξοβάρβαροι", παιδιά εξισλαμισθέντων εξομωτών Βυζαντινών και Τουρκομάνων. Η τουρκοποίηση της Ανατολίας είναι μια διαδικασία που πήρε χοντρικά 850 χρόνια 1071-1922 κι ακόμα δεν έχει επιτευχθεί (μειονότητες κούρδων, κιρκασσίων, Ρωμιών κλπ) συν ότι ξένες πληθυσμιακές ομάδες (μουσουλμάνοι σλάβοι στην Ανατολική θράκη κλπ βαλκάνιοι ανταλλαχθέντες στην Ανατολία που και σήμερα αισθάνονται ξένοι εκεί).
Θα μπορούσε να πεις κανείς πως από την παραπάνω ιστορική αναδρομή είναι αρκετά εύκολο να δεις τι ακριβώς συμβαίνει όταν αφήνεις αλλοεθνείς αλλόθρησκους να εγκατασταθούν στο εσωτερικό του κράτους σου. Και τότε ήταν σαράντα χιλιάδες. Σήμερα φτάσαμε στο ενάμισι εκατομμύριο.

Επίσης η επανάσταση έγινε και από ένα άλλο ερέθισμα, τα οικονομικά συμφέροντα και οι δυσβάσταχτοι φόροι των μεγάλων οικογενειών της Πάτρας και άλλων μερών (οι οποίοι επηρεάζουν τα τεκταινόμενα στη χώρα από τότε μέχρι και σήμερα, αλλά που μυαλό να το καταλάβουμε) και συνεπικουρούμενο αυτό από τη βια των εξομωτών εξισλαμισμένων βυζαντινών -που ο εξομώτης είναι πάντα πιο άγριος από τον γνήσιο κατακτητή ώστε να πείσει ότι ανήκει εκει- βλ. Ορλωφικά 1770 σφαγές κλπ, το πράγμα ξεχείλισε.

Το γεγονός πως η επανάσταση είχε από πίσω της οικονομικά συμφέροντα δεν σημαίνει κάτι, διότι όλοι οι πόλεμοι εξυπηρετούν οικονομικά συμφέροντα, συνήθως ανωτέρων τάξεων. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο μέσος Έλληνας πήγαινε να πεθάνει για τα συμφέροντα του Μαυρομιχάλη.

Ο Ναπολέων είπε "Ένας άνδρας δεν θα πάει να σκοτωθεί για μισή πένα την μέρα και ένα ψωρομετάλλιο. Πρέπει να μιλήσεις στην ψυχή του αν θέλεις να τον ηλεκτρίσεις"

Η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η αξιοπρέπεια του έθνους ήταν για πάρα πολλούς Έλληνες και φιλέλληνες ο λόγος που πολεμήσανε και που πεθάνανε. Αυτοί πως νομίζεις ότι συμπεριφερότανε στους Τούρκους? Σαν φιλαράκια? Όταν ένα άλλο έθνος απειλεί το δικό σου, όταν σε έχει υποδουλώσει επί 400 έτη και σου μαζεύει τα παιδιά είναι λογικό να τους μισείς και να τους εχθρεύεσαι. Σε απειλούνε.

Λες και ο Έλληνας εχθρεύεται τον Μογγόλο ή τον Αργεντίνο.


Αδέρφια μας ήταν που μας πρόδωσαν, κι όσοι δεν ήταν αδέρφια μας εξ αιματος, ήταν παλιοι φίλοι που μας πρόδωσαν (Ογούζοι, Ρουμ κλπ). Η προδοσία, η βια, η καταπίεση, η οικονομική δυσπραγία ήταν τα κίνητρα. 400 χρόνια τους πληρώναμε και φεύγανε απο τα χωριά μας. Ούτε μειξη κάνανε οι Χριστιανοί, ούτε τίποτα, δεν υπήρχε καμία ανάγκη για ρατσισμό "σε μισώ γιατί είσαι τουρκομάνος" γιατί ΔΕΝ ΗΤΑΝ τουρκομάνοι. Ήταν και είναι Μουσουλμάνοι Βυζαντινοί.

Τότε τους πληρώναμε για να φεύγουν από τα χωριά μας. Τώρα τους πληρώνουμε για να εποικίσουν τα χωριά, να χτίσουν τα τζαμιά τους, να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, να σχηματίσουν συμπαγείς κοινότητες, να αυγατίσουν την θρησκεία και την κουλτούρα τους και εν τέλει όταν αποκτήσουν τους αριθμούς να μας υποδουλώσουν και πάλι όπως έχουν κάνει σε κάθε κράτος στο οποίο απέκτησαν την απαιτούμενη ισχύ.

Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρουν οι μουσουλμάνοι βυζαντινοί. Δεν είναι βυζαντινοί πλέον, είναι Τούρκοι εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Ασπάστηκαν την θρησκεία και την κουλτούρα του εχθρού. Τα τρισέγγονα τους δεν έχουν ιδέα από που κατάγονται και ούτε τους νοιάζει. Στο ήθος είναι Τούρκοι και θα συμπεριφερθούν ως Τούρκοι και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία. Τι μας νοιάζει το DNA τους, εδώ υπάρχουν προδότες εντός του έθνους μπόλικοι.

Μην ξαναπεις λοιπόν για ρατσισμό στο συγκεκριμένο θέμα, γιατί κάποιοι είμαστε όχι μόνο πολύ καλά διαβασμένοι, αλλά ξέρουμε κι από που κρατάει η σκούφια μας και ξέρουμε τι συνέβη στους προγόνους μας και πως εκείνοι έπρατταν.

Εγω ξέρω την ιστορία μου, αγαπώ την πατρίδα μου. Εσυ ούτε την ιστορία σου ξέρεις, αλλά μισείς και τους άλλους.

Γι αυτό σου είναι απαραίτητος εσένα ο ρατσισμός, ενω εμένα μου είναι άχρηστος. Είμαι εναντίον τους για 1, 2, 3 πολύ συγκεκριμένους λόγους. Όχι επειδή είναι Τούρκοι, κοντοί, ψηλοί, μαύροι, άσπροι, μουσουλμάνοι ή ανιμιστές.


Τα έχεις κάνει ανάμεικτα στο μυαλό σου. Πριν ποστάρεις, μορφώσου.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σε τιμούν.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,744 μηνύματα.
Απλά ανατράπηκε το επιχείρημα σου πως και τα ζώα δεν κάνουν «πολέμους». Πρώτος εσύ εισήγαγες στην συζήτηση την «ανθρωποποίηση» που λες μιας που απλά λες πως τα ζώα αλληλοσκοτώνονται πολλές φορές μεν αλλά όχι όπως οι άνθρωποι δε. Αυτά σκοτώνονται για επιβίωση ή από ένστικτο ενώ οι άνθρωποι για ιδέες ή από «συνηθισμένη βαρβαρότητα».

Βέβαια, η όλη συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά. Πόλεμοι γίνονται, είτε το θέλουμε είτε όχι. Θα συνεχίσουν να γίνονται ακόμα και εάν τα εθνικά κράτη καταρρεύσουν και επικρατήσει ο διεθνισμός. Για να μη πω πως τότε είναι που τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

"Ειρήνη θα υπάρξει στη γη, όταν ο τελευταίος άνθρωπος σκοτώσει τον προτελευταίο". Αυτή είναι μία κυνική διαπίστωση που αποδεχόμαστε παθητικά.
Είπα για συγκρούσεις. Όχι πολέμους. Τα ζώα δεν κάνουν πολέμους. Στις κοινωνίες των Ελεφάντων δεν υπάρχει ενιαίο σύστημα επικοινωνίας και συντονισμού έτσι ώστε να εξαλείψουν τον αντίπαλο (όποιος και να είναι). Τα λιοντάρια δεν ανταγωνίζονται με άλλα είδη ή και μεταξύ τους έτσι ώστε να αποδείξουν τη ''φυλετική'' ανωτερότητα τους. Όλα τα παραπάνω είναι ανθρώπινες κατασκευές.

Again: Οι συγκρούσεις των ζώων διαρκούν λίγα λεπτά, συμβαίνουν κυρίως σε περιόδους έλλειψης πόρων όπως φαγητό και γενικώς τα διάφορα είδη αποφεύγουν τις συγκρούσεις καθώς ξέρουν ότι θα σπαταλήσουν ενέργεια ή μπορεί να τραυματιστούν θανάσιμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζεσαι παράδειγμα από τη φύση για να δικαιολογήσεις μια καθαρά ανθρώπινη πράξη.

Τώρα η δική μου γνώμη για τον πόλεμο (τα παραπάνω αποτελούν αντικείμενο της συμπεριφοράς των ζώων, τομέας της ζωολογίας και οικολογίας): Πέρα από το γεγονός ότι θα φας καμιά σφαίρα και θα χαθείς είναι και εντελώς μη παραγωγικός. Όλη αυτή η ενέργεια και οι πόροι θα μπορούσα να διοχετευτούν αλλού (πχ θεραπείες για ασθένειες).
 

Shadowban

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Shadowban αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Τους Τούρκους τους θεωρούσαμε εχθρούς γιατί ήταν actually κατακτητές. Τώρα ποιος πάει να σε κατακτήσει;

Αν δεν κατανοείς τι εστί κατάκτηση δια εποικισμού μπορείς να κάνεις μια αναδρομή στην ιστορία της Ρωμαίικής αυτοκρατορίας την περίοδο των μεγάλων μετακινήσεων των γερμανικών φύλων.

Βρήκες τώρα άτομο να ρωτήσεις αυτή την ερώτηση. Η δική μου οπτική είναι οτι το πού γεννιέται κάποιος είναι τυχαίο οπότε ο πατριωτισμός είναι μια έννοια που έχει δημιουργηθεί από ανθρώπους και τουτέστιν για μένα δεν έχει αξία, την αρνούμαι. Δε βλέπω χρώματα, φυλές, πατρίδες, θρησκείες, βλέπω ανθρώπους.

Και δε θα είχα κανένα πρόβλημα να ήμουν στην Τουρκία και να ήμουν Τουρκάλα. Σιγά.

Ξέρεις, όταν συναντώ ανθρώπους με τέτοιες απόψεις δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Μερικές φορές οργίζομαι γιατί η αχαριστία με οργίζει στον άνθρωπο, άλλες φορές θλίβομαι γι'αυτούς γιατί δεν είχαν την τύχη να γνωρίσουν τα αγαθά, άλλες φορές απογοητεύομαι που φτάσαμε εδώ και άλλες φορές απλά δεν νιώθω τίποτα γιατί είναι όλα αναμενόμενα και επαναλαμβανόμενα.
Η διαφορά είναι οτι εσύ μισείς κι εγώ αγαπώ. Οτι εσύ θες το κακό κι εγώ το καλό. Αυτή είναι η διαφορά.

Δεν αγαπάς. Απλά το αίμα εκείνων που για εσένα δεν έχουν αξία σου δίνει την πολυτέλεια να προβάλλεσαι ως καλή και συμπονούσα για να θρέψεις το εγώ σου. Θα αλλάξεις όταν ακούσεις την αρβύλα έξω από την πόρτα σου και τότε θα επιστρέψεις στην πραγματικότητα και στις πιο αναξιοπρεπείς συμπεριφορές.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είπα για συγκρούσεις. Όχι πολέμους. Τα ζώα δεν κάνουν πολέμους.

Οι χιμπατζήδες διαφωνούν.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,080 μηνύματα.
Αν δεν κατανοείς τι εστί κατάκτηση δια εποικισμού μπορείς να κάνεις μια αναδρομή στην ιστορία της Ρωμαίικής αυτοκρατορίας την περίοδο των μεγάλων μετακινήσεων των γερμανικών φύλων.
Είναι η δικαιολογία σου για να μισείς.
Ξέρεις, όταν συναντώ ανθρώπους με τέτοιες απόψεις δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Μερικές φορές οργίζομαι γιατί η αχαριστία με οργίζει στον άνθρωπο, άλλες φορές θλίβομαι γι'αυτούς γιατί δεν είχαν την τύχη να γνωρίσουν τα αγαθά, άλλες φορές απογοητεύομαι που φτάσαμε εδώ και άλλες φορές απλά δεν νιώθω τίποτα γιατί είναι όλα αναμενόμενα και επαναλαμβανόμενα.
Τουλάχιστον σού ξύπνησα ακραία συναισθήματα, κάτι είναι κι αυτό. Μπορεί αργότερα να αλλάξεις γνώμη και να με αγαπήσεις.
Δεν αγαπάς. Απλά το αίμα εκείνων που για εσένα δεν έχουν αξία σου δίνει την πολυτέλεια να προβάλλεσαι ως καλή και συμπονούσα για να θρέψεις το εγώ σου. Θα αλλάξεις όταν ακούσεις την αρβύλα έξω από την πόρτα σου και τότε θα επιστρέψεις στην πραγματικότητα και στις πιο αναξιοπρεπείς συμπεριφορές.
Δε νομίζω οτι κανείς πέθανε για μένα, ό,τι κάνει ο άνθρωπος για τον εαυτό του τα κάνει, δεν πιστεύω στον αλτρουισμό. Παρ' όλα αυτά σέβομαι και ευγνωμονώ το γεγονός οτι πράγματι ζω σε μια ελευθερία και μπορώ εκ του ασφαλούς να λέω αυτά που λέω. Αν έρθει ο κατακτητής προφανώς θα τον μισήσω. Ως τότε, προτιμώ να μην κάνω ούτε καλό ούτε κακό σε κανέναν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top