Υιοθεσία ορφανών παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια

Υιοθεσία ορφανών παιδιών απο ομόφυλα ζευγάρια. Συμφωνείτε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 162)
  • Ναι

    Ψήφοι: 98 60.5%
  • Όχι

    Ψήφοι: 54 33.3%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 10 6.2%

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπάρχουν αλλα θέματα σχετικά με αυτό. Δεν μπορούμε να τα ανακατεύουμε όλα.
Οχι αλλα δεν μπορουμε να ζηταμε λυση ενος μπλεγμένου κουβαριου ξεκινώντας απο την μεση αυτου και οχι απο την αρχη ,την κορυφη ..

Σαν κοινωνια μονίμως ζητάμε λύσεις για θεματα μικροτερης σημασιας και αφηνουμε πολυ μεγαλυτερα άλυτα που σε βαθος χρονου θα τα ξαναβρουμε μπροστα μας με αλλη μορφη ..

Επιφανειακες δουλειες ...σε μια κοινωνια που την ενδιαφερει μονο η επιφανεια ,το φαίνεστε και το εσωρετικο αυτης ειναι σαθρό....Αραγε πως θα ορθοποδήσει ?
Μια ζωη κουβάρι θα ειναι και μια ζωη θα γκρεμιζεται με ολους εμας πανω απο τα συντρίμμια να συζηταμε γιατι καταστράφηκε το ρετιρε αδιαφορώντας για τα προβληματα του υπογειου
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.
Σαν κοινωνια μονίμως ζητάμε λύσεις για θεματα μικροτερης σημασιας
Δεν είναι θέμα μικρότερης σημασίας η ευτυχία, η ανατροφή και η υιοθεσία των παιδιών.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είναι θέμα μικρότερης σημασίας η ευτυχία, η ανατροφή και η υιοθεσία των παιδιών.
Πως μπορεις να μιλας για την ανατροφη ,την ευτυχια αυτων των παιδιων οταν απαγορευεις σε ενα παιδι να ζησει φυσιολογικα τα πρωτα σταδια αναπτυξης τους ωστε μετεπειτα να μεγαλωσει ομαλά αφήνοντας το να επιλέξει εκεινο για τον σεξουαλικο του προσανατολισμο ?

Το ενδεχομενο αυτες οι υιοθεσιες να γινονται μετα τα 3 με 5 ετη οπου βαση frued υπαρχει το πολυ βασικο σταδιο αναπτυξης καθως το παιδι αρχιζει και αναγνωριζει τις διαφορες των γενικτικων οργανων αναμεσα στα 2 φυλα πρεπει να οριοθετηθει ?

Σε αυτο το σταδιο δεν θα εχουμε πιο εντονα την συγκρουση τψν ασυνειδητων ,εμφυτων ερωτικων επιθυμιων του νηπιου με τις τις γονεικες προσδοκιες και απαγορευσεις ?

Για ποιο καλο μου μιλας οταν ειναι 100% σιγουρη η συγχηση που θα υπαρξει ..Βρισκεσαι στην καρδια της οιδιποδειας συγκρουσης, για πες μου με τι εφοδια θα αντιμετωπιστει ολο αυτο για το καλο του ?

Μην μιλησουμε για το επομενο σταδιο της λανθανουσας περιοδου οπου κατα την διαρκεια αυτου του σταδιου η αναζητηση της σεξουαλικης ευχαριστησης ΔΕΝ υπαρχει απο το σωμα αλλα μέσω της αλληλεπιδρασης με την οικογενεια και τους συνομιληκους ?

Αν ολα αυτα σταματησουν να προκαλουν τραυματα σε αυτα τα παιδια ,ολες αυτες οι συγκρουσης αν γινουν αναποφευκτες τοτε μπορουμε να μιλαμε για το καλο των παιδιων και οχι για το υπερμετρο εγω αυτων των ανθρωπων που ουτε κατα διανοια δεν τα σκεφτονται ολα αυτα ..

Το επιχειρημα σας λοιπον καταρριπτεται απλα ,για κανεναν καλο δεν νοιαζονται αυτοι οι ανθρωποι παρα μονο για το εγω τους ...
Ακομα και εμεις για το εγω μας φεραμε στο κοσμο αυτα τα παιδια ,τουλαχιστον ομως καποια πραγματα τα καναμε εν αγνοια μας ..

Εις γνωση του κανενας υπευθυνος ανθρωπος που θελει να λεγετε γονεας θα αναλαμβανε να μεγαλωσει ενα παιδι υπο αυτες τις συνθηκες και ας αφησουμε τις παραφιλλολογιες για ομοφοβια γιατι κάλλιστα αν βαλουμε ταμπελες μην μιλοησουμε ολοι εμεις τι ταμπελα θα βαζουμε σε ολους αυτους που λενε ετσι αυθερετα ναι στις υιοθεσιες ΧΩΡΙΣ να σκεφτονται το αντικτυπο στην ψυχοαναπτυξη τους ...
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.
Πως μπορεις να μιλας για την ανατροφη ,την ευτυχια αυτων των παιδιων οταν απαγορευεις σε ενα παιδι να ζησει φυσιολογικα τα πρωτα σταδια αναπτυξης τους ωστε μετεπειτα να μεγαλωσει ομαλά αφήνοντας το να επιλέξει εκεινο για τον σεξουαλικο του προσανατολισμο ?
Δεν επιλέγεις σεξουαλικό προσανατολισμό. Επίσης σύμφωνα με τις έρευνες το ίδιο ομαλά μεγαλώνουν τα παιδιά σε ομόφυλες οικογένειες και είναι και μάλλον πιο ευτυχισμένα, προφανώς γιατί δεν κρύβουν την σεξουαλικότητα τους.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,776 μηνύματα.
ιατί η παρένθετη γέννα είναι taboo και πιο κατακριτέα;
εφόσον υπάρχει παρένθετη μητέρα που θέλει, και θέλει και το ομόφυλο ζεύγος, τότε τι λόγος μας πέφτει όλους εμάς; απ'ό,τι διαβάζω το προτιμάνε αυτό παρά την υιοθεσία λόγω του biological/genetic connection με το παιδί + ότι θα το μεγαλώσουν από βρέφος

Όλοι έχουμε τη θεμελιώδη βιολογική ανάγκη να διαιωνισουμε το ειδος, να αναπαραχθουμε και να αφήσουμε απογόνους. Και κανείς δεν μπορεί να το στερήσει αυτό το δικαίωμα. Επομένως το surrogacy με παρένθετη μητέρα δεν πρέπει να είναι κατακριτεο αλλά αποδεκτό, και μάλιστα αυτο δεν θα πρεπει να κατακρίνεται επειδή το ζευγος προτιμησε παρένθετη και όχι υιοθεσία. Είπαμε είναι αναφαιρετη βιολογική ανάγκη στον καθένα μας. Το κάθε ένα έχει τα υπέρ και τα κατά και το ζεύγος επιλεγει.
Υπάρχουν τουλάχιστον 2 ηθικά σκέλη στη παρένθητη μητέρα. Το πρώτο αφορά το είδος της συναλλαγής, καθώς είναι εύκολο η κύηση να γίνει για οικονομικά ανταλλάγματα, ειδικά με γυναίκες που έχουν οικονομικά προβλήματα.
Το δεύτερο σκέλος είναι το βιολογικό. Η εγκυμοσύνη αλλάζει τα άπαντα στο σώμα της γυναίκας και παρόλο που βιολογικά μπορεί να μην είναι δικό της παιδί*, το σώμα της θα το νιώσει ως τέτοιο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ψυχολογικά προβλήματα μετά τη γέννα, γι' αυτό και υπάρχουν περιπτώσεις που η παρένθετη μητέρα δε θέλει να αποχωριστεί το βρέφος.


*Δυνητικά είναι, αναλογά ποιανού τα ωάρια θα χρησιμοποιηθούν.



Αυτό που δεν ξενίζει στην περίπτωση των λεσβιών είναι η ύπαρξη μητρικού προτύπου νομίζω.
Οι περισσότεροι ενάντιοι έχουν θέμα με το ομόφυλο ανδρικό ζευγάρι ,γιατί το βρέφος θα στερηθεί τη μητρική επαφή, καθοριστικής σημασίας για τα πρώτα βήματα μιας ύπαρξης.
Από τη στιγμή που ένα παιδί μπορεί να μεγαλώσει μόνο με πατέρα (σε περίπτωση απώλειας της μητέρας πχ), δε βγάζει και πολύ νόημα η θέση ότι δε μπορεί να μεγαλώσει και από δύο πατέρες. Θα μου φαινόταν πιο ορθό το επιχείρημα ότι σε ομόφυλο ανδρικό ζευγάρι αναγκάζει κανείς εξ΄ορισμού ένα παιδί να μεγαλώσει χωρίς μητέρα.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.
Από τη στιγμή που ένα παιδί μπορεί να μεγαλώσει μόνο με πατέρα (σε περίπτωση απώλειας της μητέρας πχ), δε βγάζει και πολύ νόημα η θέση ότι δε μπορεί να μεγαλώσει και από δύο πατέρες.
Ελπίζω οι ηθικολόγοι του φόρουμ να μην τα θεωρούν παιδιά ενός κατώτερου θεού...
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν επιλέγεις σεξουαλικό προσανατολισμό. Επίσης σύμφωνα με τις έρευνες το ίδιο ομαλά μεγαλώνουν τα παιδιά σε ομόφυλες οικογένειες και είναι και μάλλον πιο ευτυχισμένα, προφανώς γιατί δεν κρύβουν την σεξουαλικότητα τους.
Ισως δεν ειναι σωστη η λεξη,εχεις δικιο,λαθος μου ...αντιλαμβανεσαι ειναι !

Ελα τωρα το νοημα ειναι ενα αλλα δεν απαντας επι τουτου παρα επιλεγεις να αναφερεις πάλι ερευνες ..

ποιες ερευνες αληθεια ? φερε μας μια που να βασιζετε σε ελληνικά πρότυπα και μετα χρησιμοποιησε το σαν επιχειρημα για να μιλησουμε οπως πρεπει ..

ευχαριστω :P
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.
παιξε αλλου φιλε μου ..

αυτη ειναι η επιχειρηματολογια σας :P :bye2:
Ε, τι τα κάνω! Δυστυχώς την επιχειρηματολογία μου την βασίζω μόνο σε 34 διαχρονικές μελέτες σε όλες τις χώρες που πήραν ανάλογα μετρα, σόρι.

γι' αυτό και υπάρχουν περιπτώσεις που η παρένθετη μητέρα δε θέλει να αποχωριστεί το βρέφος.
Υπάρχουν και περιπτώσεις που η βιολογική μητέρα θέλει να αποχωριστεί το βρέφος όμως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,535 μηνύματα.
Υπάρχουν τουλάχιστον 2 ηθικά σκέλη στη παρένθητη μητέρα. Το πρώτο αφορά το είδος της συναλλαγής, καθώς είναι εύκολο η κύηση να γίνει για οικονομικά ανταλλάγματα, ειδικά με γυναίκες που έχουν οικονομικά προβλήματα.
Το δεύτερο σκέλος είναι το βιολογικό. Η εγκυμοσύνη αλλάζει τα άπαντα στο σώμα της γυναίκας και παρόλο που βιολογικά μπορεί να μην είναι δικό της παιδί*, το σώμα της θα το νιώσει ως τέτοιο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ψυχολογικά προβλήματα μετά τη γέννα, γι' αυτό και υπάρχουν περιπτώσεις που η παρένθετη μητέρα δε θέλει να αποχωριστεί το βρέφος.
*Δυνητικά είναι, αναλογά ποιανού τα ωάρια θα χρχρησιμοποιηθούν.
Αυτό ήδη γίνεται για τα ετεροφυλοφιλα ζευγαρια χρονια τωρα, μην πω δεκαετιες ως μέθοδος το surrogacy. Δεν έχω δει να ξεσηκωνεται ο κοσμος. Ποια η διαφορά τωρα όταν πρόκειται για ομοφυλα, τώρα τα θυμηθήκαμε;

Σε κάθε περίπτωση όμως, ενήλικες είναι όλοι, και το ζευγάρι που το επιλεγει αυτό, καθώς και η παρένθετη μητέρα. Συνειδητά επιλεγεί να το κάνει και ξέρει τι συμπεριλαμβάνει η διαδικασία. Επιλογή της είναι. Σε ολους εμάς γιατί να πέφτει λόγος; Γιατι να μην υπάρχει νομικό πλαίσιο να το κατοχυρώνει όλο αυτό στην Ελλάδα, όμως παράλληλα να ειναι επαρκώς ορισμένο ώστε να καλύπτει όλες τις περιπτώσεις και να διασφαλίζει την ασφάλεια και τα δικαιώματα και των 2 parties καθώς και του παιδιού. Πχ αν στην πορεία διαπιστωθει πως το παιδί έχει σύνδρομο down και τελικά το ζεύγος δεν το θέλει το παιδί και θέλουν να το ρίξει η παρένθετη, τι δικαιώματα έχει η παρένθετη σε όλο αυτό, τι θα προβλέπεται νομικά κλπ κλπ.

Είναι πολλά περισσότερα από ένα εγκρίνεται ή απορρίπτεται. Πρέπει να βγει ένα λεπτομερές αναλυτικό νομικό πλαίσιο, όχι τσαπατσουλιες με τα βασικά μόνο.

Τέλος, όντως κάποιες γυναίκες μπορεί να δέχονται να γίνουν παρένθετη μητέρα για το οικονομικό κέρδος, αν χρειάζονται λεφτά, επιλογή της είναι γιατί να είναι κατακριτέο. Άλλωστε από την πλευρά του παιδιού ο στόχος είναι πως θα έχει γονείς καθώς θα μεγαλώνει, τι σημασία έχει η παρένθετη μητέρα τι κίνητρο είχε που το έκανε. Αν τώρα ωστόσο η παρένθετη μητέρα είναι γνωστή του ζευγαριού, είναι φίλη, θέλει να τους βοηθήσει κλπ τότε σαφώς αναπτύσσονται πιο στενές και συναισθηματικες σχέσεις με την παρενθετη μητέρα δια βίου, βλέπε πχ Φωτη Σεργουλοπουλο.

Το ρεζουμε σε όλα αυτά είναι πως πλέον αυτό που πρέπει να αποδεχομαστε είναι πως υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αποκτήσεις παιδί και όχι ο γνωστός ένας που ξέραμε τόσα χρόνια. Η κοινωνία εξελίσσεται, οι άνθρωποι δε μένουν ίδιοι. Παλιά φυσιολογικο θεωρουνταν ένας άνδρας ανίκανος ή μία γυναίκα στειρα να μην έχουν παιδιά και ήταν "θέλημα Θεού". Ε πλέον ο άνθρωπος κατόρθωσε μέσω της επιστήμης και της τεχνολογίας να το παρακάμπτει αυτό και να καταφέρνει να τεκνοποιει. Πρέπει να το αποδεχτούμε αυτό, είναι για καλό.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,776 μηνύματα.
Αυτό ήδη γίνεται για τα ετεροφυλοφιλα ζευγαρια χρονια τωρα, μην πω δεκαετιες ως μέθοδος το surrogacy. Δεν έχω δει να ξεσηκωνεται ο κοσμος. Ποια η διαφορά τωρα όταν πρόκειται για ομοφυλα, τώρα τα θυμηθήκαμε;
Δεν έκανα διαχωρισμός ετεροφυλοφιλων/ομοφυλοφιλων ζευγαριών. Για τα προβλήματα της μεθόδου μίλησα. Ενημερωτικά, στη Νορβηγία επιτρέπεται η υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια αλλά η χρήση παρένθετης, εντός της χώρας, απαγορεύεται για όλους.

Τέλος, όντως κάποιες γυναίκες μπορεί να δέχονται να γίνουν παρένθετη μητέρα για το οικονομικό κέρδος, αν χρειάζονται λεφτά, επιλογή της είναι γιατί να είναι κατακριτέο.
Αν αντί για κύηση, η επιλογή ήταν να δώσει ένα νεφρό, θα έλεγες το ίδιο;
 

Zukov

Διάσημο μέλος

Ο Zukov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,148 μηνύματα.
Τέλος, όντως κάποιες γυναίκες μπορεί να δέχονται να γίνουν παρένθετη μητέρα για το οικονομικό κέρδος, αν χρειάζονται λεφτά, επιλογή της είναι γιατί να είναι κατακριτέο.
Εισαι ο πιο ελευθεριακος απο ολους εδω μεσα αν και ψηφοφορος του Μερα, δε σου το ειχα. Παντως σχετικα με την παρενθετη μητροτητα (ανεξαρτητα για τι ειδους ζευγαρια προκειται) εγειρονται πολλα ζητηματα και διατυπωνονται πολλες αποψεις, οι οποιες εχουν διαφορετικες αφετηριες και δεν εχουν να κανουν απαραιτητα με τα ομοφυλα ζευγαρια αν και η μεγαλο ποοστο αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι εκει ακριβως τσινιζει και οχι στον θεσμο συνολικα.

Καθαρα ωφελιμιστικα μερικοι το βλεπουν ως θετικο μετρο οπως πχ στην Ταιλανδη οπου το εκει νομοθετικο πλαισιο οδηγησε στην τονωση της εθνικης οικονομιας (απο ζευγαρια Αμερικανων που εκμεταλλευοταν τα μιεωμενα κοστη και τους χαλαροτερους περιορισμους) και την στροφη των γυναικων σε αυτο το πιο ασφαλες ειδος βιοπορισμου σε σχεση με την πορνεια πχ. Με την ιδια συνεπειοκρατικη οπτικη εγειρονται ανησυχιες για πιθανη εκμεταλλευση των γυναικων, προβληματα υγειας, δημιουργια κυκλωματων κλπ Αλλοι θεωρουν τον θεσμο ως εργαλειοποιηση του γυναικειου σωματος ή ως ανεπιτρεπτη επεβαση στην ανθρωπινη φυση οποτε ειναι επι της αρχης αντιτιθεμενοι. Μια μεριδα εχει υποστηριξει την αποψη οτι ειναι κατ αρχην θεμιτη η παρενθετοτητα οταν γινεται ελευθερα, ομως σε συνθηκες φτωχειας ή εν γενει χαμηλου βιοτικου επιπεδου (στην Ταιλανδη που προανεφερα) εγειρονται ερωτηματα περι του αν ειναι οντως συνειδητη επιλογη ή οφειλεται στις πιεσεις της επιβιωσης με το δελεαρ του σχετικα ευκολου χρηματος.

Η θεση που εκφραζεις εσυ ειναι η καθαρα ελευθεριακη οτι εφοσον υπαρχει συνεναινεση ο σκοπος για το οποιον γινεται μια πραξη - εδω κερδοσκοπικος- μας ειναι αδιαφορος. Σε αυτη τη περιπτωση με την υπαρξη ενος νομοθετικου πλαισιου τα παντα μπορουν να καταστουν αντικειμενο συναλλαγης, οπως πχ τα μελη του σωματος που ο fmarulez. Αυτο δεν ειναι καλο ή κακο ειναι απλα μια απο τις πολλες αναγνωσεις του κοσμου και μπορει να γεννησει προβληματισμους ομοιους με αυτους που αναφερθηκαν παραπανω (πχ περι εμποριου, περι ωφελειας ασθενων, περι εκουσιου ακρωτηριασμου δυναμει οικονομικων πιεσεων).
. Πρέπει να το αποδεχτούμε αυτό, είναι για καλό.
Δεν υπαρχει καλο και κακο σε ηθικα θεματα και καλως υπαρχει αντιλογος.
Αυτό ήδη γίνεται για τα ετεροφυλοφιλα ζευγαρια χρονια τωρα, μην πω δεκαετιες ως μέθοδος το surrogacy.
Στην Ελλαδα παντως το νομικο πλαισιο επιτρεπει την παρενθετη μητροτητα μονο επι προβληματων κυοφοριας (οχι συλληψης οποου εκει εντασσονται τα ομοφυλα ζευγαρια), χωρις οικονομικο ανταλλαγμα υπο αυστηρες προυποθεσεις και με τον ορο της μη χρησιμοποιησης των ωαριων της ιδιας της παρενθετης. Θα πει καποιος αφου ηδη εχει γινει δεκτος ο θεσμος επι της αρχης συνιστα εργαλειοποιηση αν θα χρησιμοποιηθει παρενθετη λογω ελλειψης μητρας, λογω στειροτητας ή για χαρη ενος ομοφυλου ζευγαριου; Αλλος θα απαντησει οτι δε διαφωνει αξιολογικα αλλα ετσι περιοριζονται αθεμιτες συνεπειες η κερδοσκοπια η εκμεταλλευση κλπ μεχρι να ασκηθει αρκετη πιεση και να καταστει το θεμα προσφορο για εκλογικα οφελη ωστε να αρχιζει να διευρυνεται το ευρος του θεσμου.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τέλος, όντως κάποιες γυναίκες μπορεί να δέχονται να γίνουν παρένθετη μητέρα για το οικονομικό κέρδος, αν χρειάζονται λεφτά, επιλογή της είναι γιατί να είναι κατακριτέο.
Στην αντίπερα όχθη πολυ λογικο θα ηταν να πουμε γιατι να ειναι κατακριτεο το εμποριο οργάνων αν καποιος εχει αναγκη ? (δικο του οργανο) :hmm:
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,535 μηνύματα.
Το πάτε αλλού. Ολα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και για καλο και για κακο.
Το ρεζουμε ειναι πως πρεπει να αποδεχτουμε πως πλεον υπαρχει πληθωρα τροπων τεκνοποιησης και οχι μονο δια του "φυσικου" τροπου που ξεραμε. Η τεχνολογια αναπτυσσεται. Το νομικο πλαισιο πρεπει να ακολουθησει.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,755 μηνύματα.
Το πάτε αλλού. Ολα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και για καλο και για κακο.
Το ρεζουμε ειναι πως πρεπει να αποδεχτουμε πως πλεον υπαρχει πληθωρα τροπων τεκνοποιησης και οχι μονο δια του "φυσικου" τροπου που ξεραμε. Η τεχνολογια αναπτυσσεται. Το νομικο πλαισιο πρεπει να ακολουθησει.
Το πρόβλημα δεν είναι η πράξη αυτή καθαυτή αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα συμβεί, δηλαδή στο πλαίσιο που όλα γίνονται για τα λεφτά.

Όσες γυναίκες έχουν οικονομική ανάγκη, θα κυοφορούν έμβρυα και θα βγάζουν λεφτά από πλούσια ζευγάρια (ανεξάρτητα αν είναι λοατκι ή όχι).

Αν ζούσαμε σε απόλυτα egalitarian κοινωνίες θα το συζητούσαμε, τώρα ξέρουμε στο περίπου πως θα καταλήξει.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,985 μηνύματα.
Οι κομμουνιστές τα λένε όπως πρέπει. Η αποφυγή των λέξεων μητρότητα και πατρότητα από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι όνειδος. Ντροπή στους ιθύνοντες.

 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top