Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,714 μηνύματα.
:hmm: :hmm: :hmm: :dizzy2::dizzy2::hmm:
ενδιαφέρουσα άποψη..... Βέβαια πρακτικά, αν 8.000.000.000 ανθρώπους τους ρωτήσουμε, αν θέλουν να γίνουν κομμάτι των κοινών, θα είναι λίγο δύσκολο.
Καλά, λίγο αναρχικοί είμαστε, δε λέω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Θα γίνει ΚΑΙ αυτό;
Ε, όχι ρε παιδιά!!! 'Ελεος!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Καλημέρα Φώτη. Κάποιες φορές μιλάς λογικά, αλλά κάνεις εδώ κάποια λάθη, άσχετα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά γενικότερα. Θα μιλήσω για μένα
1. Η ιδεολογία μας, δεν είναι μια γραμμή, που τη χαράζει ένα κόμα ή κάποιος άλλος. Συμφωνούμε, με ό,τι θεωρούμε σωστό και μπορεί να αλλάζει.

Όπως το φίδι που δεν μπορεί να αλλάξει δέρμα πεθαίνει, έτσι και ο νους που δεν μπορεί να αλλάξει γνώμη αχρηστεύεται.​

είπε ο Νίτσε και το βρισκω πολύ σωστό

2.Δε χρειάζεται να σπουδάσουν όλα τα παιδιά. Αφήστε τα να βρουν, τι θέλουν.

Όπως εσύ λες ότι δεν χρειάζεται να σπουδάσουν όλα τα παιδιά, που πράγματι έτσι είναι, εγώ λέω οτι κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μην θέλει να περάσει την διαδικασία που λέγεται πανελλήνιες αλλά να θέλει να σπουδάσει. Γιατί να μην του δώσουμε αυτό το δικαίωμα?? Εξάλλου ξέρει ότι με το να μην δώσει πανελλήνιες θα μπει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο το οποίο είναι αναγνωρίσμενο όμως παράλληλα γνωρίζει ότι θα είναι κατώτερο από το να έμπαινε στο δημόσιο μέσω πανελληνίων. Δεν βρίσκω τίποτα το αρνητικό σε αυτό ίσα ίσα προστατεύονται και οι 2 πλευρές.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,010 μηνύματα.
Αν τελικά είναι όπως τα λέτε τα πράματα, λογαριάζω την εξής εξέλιξη:
Μεγάλα πανεπιστήμια, όπως αυτά τα αμερικάνικα, δε νομίζω να έρθουν Ελλάδα. Εδώ δεν πήγαν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με προϊστορία στην ιδιωτική τριτοβάθμια.
Έτσι, φαντάζομαι πως μικρά πανεπιστημια, μπορεί να φτιάξουν παραρτήματα. Αν υπάρχει πράγματι βοήθεια απ το ελληνικό κράτος, δηλ τον έλληνα φορολογούμενο (τραγικό σφάλμα), θα έρθουν να τολμήσουν να κάνουν κάτι και αν αποτυχει, τι είχαμε, τι χάσαμε.
Φοβάμαι όμως μη γινει καμιά πατάτα, όπως με τον οσε, δηλ πάρουν ένα κερδοφόρο μέρος οι επιχειρήσεις και αφήσουν τις υποδομές κλπ στο ελληνικό κράτος, δηλ δικά σας τα έξοδα, δικά μας τα έσοδα.....Λέω τώρα....Θα μου πεις, χαζό είναι το κράτος να δεχτεί τέτοιον όρο; χαχα ρητορικό ερώτημα. Θα λογαριάσει τα γρήγορα κέρδη, απλά.

Πάντως, έστω και με αυτές τις συνθηκες, μεγάλες τεχνικές ή ιατρικές σχολες με ακριβά εργαστηρια, δε νομίζω να ανοίξουν. Κάτι οικονομικές θ ανοίξουν, πιστεύω.
Επίσης έρχεται το ερωτημα: Αν πράγματι το κράτος δέχεται να ενισχύσει οικονομικά τέτοιες πρωτοβουλίες, γιατί δεν επενδύει αυτά τα χρήματα στη βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων; .. χμμμ άλλο ένα ρητορικό ερώτημα. Αφού τα δημόσια, δε θα του φέρουν κέρδος. Τα ιδιωτικά, κάτι φόρους θα τους δίνουν
Λυπάμαι τα παιδάκια, που μετά το πρήξιμο των γονιών, καθ όλη τη σχολική ζωή τους, θα γίνουν πιόνια γα κέρδος σε επιχειρηματίες, κόμματα κλπ

Πρωινές κυριακάτικες σκέψεις κάνω :hmm:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όπως εσύ λες ότι δεν χρειάζεται να σπουδάσουν όλα τα παιδιά, που πράγματι έτσι είναι, εγώ λέω οτι κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μην θέλει να περάσει την διαδικασία που λέγεται πανελλήνιες αλλά να θέλει να σπουδάσει. Γιατί να μην του δώσουμε αυτό το δικαίωμα?? Εξάλλου ξέρει ότι με το να μην δώσει πανελλήνιες θα μπει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο το οποίο είναι αναγνωρίσμενο όμως παράλληλα γνωρίζει ότι θα είναι κατώτερο από το να έμπαινε στο δημόσιο μέσω πανελληνίων. Δεν βρίσκω τίποτα το αρνητικό σε αυτό ίσα ίσα προστατεύονται και οι 2 πλευρές.
οι γενικές εξετάσεις, (πανελλήνιες, πανελλαδικές , όπως και αν λέγονται) δεν πρόκειται να καταργηθούν. Υπάρχουν παντού, αν θέλεις να έχεις έναν τίτλο με κύρος. Θεωρούνται μια δύσκολη δοκιμασία σε βασικές σχολικές γνώσεις. Σε όλα τα πανεπιστήμια της Ευρωπης τουλάχιστο, είναι το πρώτο που ζητούν, δηλ η πρώτη προϋπόθεση. Δεν έχει τόση σημασία πάντα ο βαθμός, αλλά το ότι πέρασες αυτή τη δοκιμασία και πήρες άξια τον τίτλο. Τώρα μάλιστα με τα <ευρωπαϊκά απολυτήρια> ακόμη και κράτη που δεν είχαν αυτές τις εξετάσεις, τις απέκτησαν και μάλιστα τις δυσκολεύουν. Οι ελληνικές εξετάσεις θεωρούνται δύσκολες. Καλά, γενικά οι έλληνες φοιτητές στη Γερμανία τουλάχιστο, θεωρούνται το μπον φιλέ των φοιτητών
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Αν τελικά είναι όπως τα λέτε τα πράματα, λογαριάζω την εξής εξέλιξη:
Μεγάλα πανεπιστήμια, όπως αυτά τα αμερικάνικα, δε νομίζω να έρθουν Ελλάδα. Εδώ δεν πήγαν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με προϊστορία στην ιδιωτική τριτοβάθμια.
Έτσι, φαντάζομαι πως μικρά πανεπιστημια, μπορεί να φτιάξουν παραρτήματα. Αν υπάρχει πράγματι βοήθεια απ το ελληνικό κράτος, δηλ τον έλληνα φορολογούμενο (τραγικό σφάλμα), θα έρθουν να τολμήσουν να κάνουν κάτι και αν αποτυχει, τι είχαμε, τι χάσαμε.
Φοβάμαι όμως μη γινει καμιά πατάτα, όπως με τον οσε, δηλ πάρουν ένα κερδοφόρο μέρος οι επιχειρήσεις και αφήσουν τις υποδομές κλπ στο ελληνικό κράτος, δηλ δικά σας τα έξοδα, δικά μας τα έσοδα.....Λέω τώρα....Θα μου πεις, χαζό είναι το κράτος να δεχτεί τέτοιον όρο; χαχα ρητορικό ερώτημα. Θα λογαριάσει τα γρήγορα κέρδη, απλά.

Πάντως, έστω και με αυτές τις συνθηκες, μεγάλες τεχνικές ή ιατρικές σχολες με ακριβά εργαστηρια, δε νομίζω να ανοίξουν. Κάτι οικονομικές θ ανοίξουν, πιστεύω.
Επίσης έρχεται το ερωτημα: Αν πράγματι το κράτος δέχεται να ενισχύσει οικονομικά τέτοιες πρωτοβουλίες, γιατί δεν επενδύει αυτά τα χρήματα στη βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων; .. χμμμ άλλο ένα ρητορικό ερώτημα. Αφού τα δημόσια, δε θα του φέρουν κέρδος. Τα ιδιωτικά, κάτι φόρους θα τους δίνουν
Λυπάμαι τα παιδάκια, που μετά το πρήξιμο των γονιών, καθ όλη τη σχολική ζωή τους, θα γίνουν πιόνια γα κέρδος σε επιχειρηματίες, κόμματα κλπ

Πρωινές κυριακάτικες σκέψεις κάνω :hmm:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


οι γενικές εξετάσεις, (πανελλήνιες, πανελλαδικές , όπως και αν λέγονται) δεν πρόκειται να καταργηθούν. Υπάρχουν παντού, αν θέλεις να έχεις έναν τίτλο με κύρος. Θεωρούνται μια δύσκολη δοκιμασία σε βασικές σχολικές γνώσεις. Σε όλα τα πανεπιστήμια της Ευρωπης τουλάχιστο, είναι το πρώτο που ζητούν, δηλ η πρώτη προϋπόθεση. Δεν έχει τόση σημασία πάντα ο βαθμός, αλλά το ότι πέρασες αυτή τη δοκιμασία και πήρες άξια τον τίτλο. Τώρα μάλιστα με τα <ευρωπαϊκά απολυτήρια> ακόμη και κράτη που δεν είχαν αυτές τις εξετάσεις, τις απέκτησαν και μάλιστα τις δυσκολεύουν. Οι ελληνικές εξετάσεις θεωρούνται δύσκολες. Καλά, γενικά οι έλληνες φοιτητές στη Γερμανία τουλάχιστο, θεωρούνται το μπον φιλέ των φοιτητών

Αν ανοίξουν μη κερδοσκοπικά ιδιωτικά πανεπιστήμια ενταγμένα στο Εθνικό σύστημα εξετάσεων, είναι βέβαιο 100% πως θα λαμβάνουν κρατικό χρήμα το οποίο θα μπορούσε να πηγαίνει στα δημόσια. Μόνο τα ελεύθερα ιδιωτικά δεν θα λαμβάνουν.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,714 μηνύματα.
Αν τελικά είναι όπως τα λέτε τα πράματα, λογαριάζω την εξής εξέλιξη:
Μεγάλα πανεπιστήμια, όπως αυτά τα αμερικάνικα, δε νομίζω να έρθουν Ελλάδα. Εδώ δεν πήγαν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με προϊστορία στην ιδιωτική τριτοβάθμια.
Έτσι, φαντάζομαι πως μικρά πανεπιστημια, μπορεί να φτιάξουν παραρτήματα. Αν υπάρχει πράγματι βοήθεια απ το ελληνικό κράτος, δηλ τον έλληνα φορολογούμενο (τραγικό σφάλμα), θα έρθουν να τολμήσουν να κάνουν κάτι και αν αποτυχει, τι είχαμε, τι χάσαμε.
Φοβάμαι όμως μη γινει καμιά πατάτα, όπως με τον οσε, δηλ πάρουν ένα κερδοφόρο μέρος οι επιχειρήσεις και αφήσουν τις υποδομές κλπ στο ελληνικό κράτος, δηλ δικά σας τα έξοδα, δικά μας τα έσοδα.....Λέω τώρα....Θα μου πεις, χαζό είναι το κράτος να δεχτεί τέτοιον όρο; χαχα ρητορικό ερώτημα. Θα λογαριάσει τα γρήγορα κέρδη, απλά.

Πάντως, έστω και με αυτές τις συνθηκες, μεγάλες τεχνικές ή ιατρικές σχολες με ακριβά εργαστηρια, δε νομίζω να ανοίξουν. Κάτι οικονομικές θ ανοίξουν, πιστεύω.
Επίσης έρχεται το ερωτημα: Αν πράγματι το κράτος δέχεται να ενισχύσει οικονομικά τέτοιες πρωτοβουλίες, γιατί δεν επενδύει αυτά τα χρήματα στη βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων; .. χμμμ άλλο ένα ρητορικό ερώτημα. Αφού τα δημόσια, δε θα του φέρουν κέρδος. Τα ιδιωτικά, κάτι φόρους θα τους δίνουν
Λυπάμαι τα παιδάκια, που μετά το πρήξιμο των γονιών, καθ όλη τη σχολική ζωή τους, θα γίνουν πιόνια γα κέρδος σε επιχειρηματίες, κόμματα κλπ

Πρωινές κυριακάτικες σκέψεις κάνω :hmm:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


οι γενικές εξετάσεις, (πανελλήνιες, πανελλαδικές , όπως και αν λέγονται) δεν πρόκειται να καταργηθούν. Υπάρχουν παντού, αν θέλεις να έχεις έναν τίτλο με κύρος. Θεωρούνται μια δύσκολη δοκιμασία σε βασικές σχολικές γνώσεις. Σε όλα τα πανεπιστήμια της Ευρωπης τουλάχιστο, είναι το πρώτο που ζητούν, δηλ η πρώτη προϋπόθεση. Δεν έχει τόση σημασία πάντα ο βαθμός, αλλά το ότι πέρασες αυτή τη δοκιμασία και πήρες άξια τον τίτλο. Τώρα μάλιστα με τα <ευρωπαϊκά απολυτήρια> ακόμη και κράτη που δεν είχαν αυτές τις εξετάσεις, τις απέκτησαν και μάλιστα τις δυσκολεύουν. Οι ελληνικές εξετάσεις θεωρούνται δύσκολες. Καλά, γενικά οι έλληνες φοιτητές στη Γερμανία τουλάχιστο, θεωρούνται το μπον φιλέ των φοιτητών

Άρα έρχεσαι στα λόγια μου πάνω κάτω. Εφόσον οι εξετάσεις είναι απαραίτητο στοιχείο ώστε να μπεις στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο σε συνδυασμό με τις γνώσεις Αγγλικων, συνέντευξη και γενικά το attitude του φοιτητή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, ειδικά από την στιγμή που τα δημόσια θα συνεχίσουν να έχουν το κύρος που έχουν και τώρα. Το ότι θα ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν σημαίνει ότι θα τους δεχθούν όλους καθώς υπάρχει όριο στα άτομα που δέχονται. Επίσης, αν το κόστη είναι πολύ υψηλά ελάχιστα άτομα θα πάνε προς σε αυτήν την κατεύθυνση.

Στο κομμάτι που λες για τα Αμερικανικά πανεπιστήμια προφανώς και δεν θα έρθει κανένα MIT, Harvard, Stanford, Boston University κτλ στην Ελλάδα καθώς δεν έχουν κάποιο όφελος να το κάνουν αυτό. Απλά αυτά τα λέει η κυβέρνηση ώστε να εντυπωσιάσει τους πολίτες.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,741 μηνύματα.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,010 μηνύματα.
Άρα έρχεσαι στα λόγια μου πάνω κάτω. Εφόσον οι εξετάσεις είναι απαραίτητο στοιχείο ώστε να μπεις στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο σε συνδυασμό με τις γνώσεις Αγγλικων, συνέντευξη και γενικά το attitude του φοιτητή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, ειδικά από την στιγμή που τα δημόσια θα συνεχίσουν να έχουν το κύρος που έχουν και τώρα. Το ότι θα ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν σημαίνει ότι θα τους δεχθούν όλους καθώς υπάρχει όριο στα άτομα που δέχονται. Επίσης, αν το κόστη είναι πολύ υψηλά ελάχιστα άτομα θα πάνε προς σε αυτήν την κατεύθυνση.

Στο κομμάτι που λες για τα Αμερικανικά πανεπιστήμια προφανώς και δεν θα έρθει κανένα MIT, Harvard, Stanford, Boston University κτλ στην Ελλάδα καθώς δεν έχουν κάποιο όφελος να το κάνουν αυτό. Απλά αυτά τα λέει η κυβέρνηση ώστε να εντυπωσιάσει τους πολίτες.
Περίμενε, μη βιέζεσαι. Στα λόγια σου δεν έχω έρθει. Προσπαθώ να καταλάβω πώς θα λειτουργήσει το πλάνο και να κατανοήσω, κάποια λογική βάση. Γιατί όσο κι αν είναι κατευθυνόμενη αυτή η τακτική, κάποια λογική, έστω και για βιτρίνα, θα έχει. Ούτε ξέρω, πώς θα γίνεται η εισαγωγή φοιτητών. Πιθανά, αν προσφέρουν 100 θέσεις και οι πλούσιοι υποψήφιοι με βαθμό καλούτσικο είναι 70, θα κάνουν σκόντο και θα βάλουν άλλους 30 δίχως διαδικασία βαθμολογίας... λέω τώρα.
Έπειτα το <πρόβλημα για τη δημιουργία των πανεπιστημίων αυτών>, δεν είναι μόνο ο τρόπος εισαγωγής φοιτητων. Είναι και άλλα: εγκαταστασεις, κατάχρηση δημόσιου χρηματος, παροχή επιστημονικής γνώσης, εκμεταλλευση γονέων και φοιτητών, πώληση φύκιων για μεταξωτές κορδέλες κλπ. Έχει δουλειά, μη βιάζεσαι. Προσπαθώ όμως να σε καταλάβω
 

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και επαγγέλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 1,625 μηνύματα.
Όπως εσύ λες ότι δεν χρειάζεται να σπουδάσουν όλα τα παιδιά, που πράγματι έτσι είναι, εγώ λέω οτι κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μην θέλει να περάσει την διαδικασία που λέγεται πανελλήνιες αλλά να θέλει να σπουδάσει. Γιατί να μην του δώσουμε αυτό το δικαίωμα??
Χωρίς να θέλω να θίξω απόψεις, πώς θα δούλευε αυτό; Γιατί ενα παιδί που να μήν θέλει να μπει στην διαδικασία να διαβάσει για τις μεγαλύτερες σχολικές εξετάσεις να μπεί σε ενα πανεπιστήμιο "καλό" και αναγνωρισμένο; Πως θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο άγχος και στις απαιτήσεις των εξεταστικών οι οποίες θα είναι μεγαλύτερης σημασίας και μεγαλύτερου άγχους και αυξημένης δυσκολίας; Νιώθω πως οι πανελλήνιες είναι το μόνο καλό με το εκπαιδεύτικό σύστημα, και πως οσα λεφτά και να σκάσεις δεν θα σου εγκαταστήσουν πειθαρχία και τρόπους διαβάσματος, και αντιθέτως κάνει την ολη διαδικασία πιο άδικη,,
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Ναι είναι πανεύκολο και έχει ξαναγίνει στην Ευρώπη και με την περίπτωση της Γερμανίας. Ακριβώς 10 χρόνια θέλει. Αλλα ξέχασα κάποιοι βγάζουν σπυριά για τα δημόσια εκπαίδευση.


Εσύ δεν απαντάς σε κανένα ερώτημα, γιατί είναι απαραίτητα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ενώ έχουν αποτύχει παταγωδώς σε όλη την Ευρώπη. Τα κόστη είναι τόσα και είμαι αρκετά φειδωλός γιατί ένας καθηγητής πρέπει να δουλεύει περίπου 6-8ώρες την εβδομάδα και τις επόμενες να κάνει έρευνα και να γράφει δημοσιεύσεις. Σου έφυγε αυτή η λεπτομέρεια, διότι στο τέλος ο ιδιώτης δεν θα έχει κέρδος.
Στην παρούσα στιγμή, στα ιδιωτικά κολέγια που φυτοζωούν όντας παράγοντας χαμηλή ποιότητα εκπαίδευσης ένας μέσος λέκτορας αναγκάζεται να δουλεύει 20-25ωρες ώστε να υπάρχει κερδοφορία για τον ιδιώτη. Εν συνεχεία δεν υπάρχει μαγικό κουμπί για να γίνει ένα μέσο ποιότητας ίδρυμα. Χρειάζονται μερικές δεκαετίες ή μάλλον 1 ή 2 αιώνες. Άσχετο που χρειάζεται και καμιά 20 καθηγητές από όλες τις σχολές με h index > 70.

Δεν έγραψα ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια των ΗΠΑ είναι καλά επειδή λαμβάνουν κρατικές επιδοτήσεις. Αλλα ότι ακόμα και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια των ΗΠΑ που έχουν αυτό το ιδιόμορφο εκπαιδευτικό σύστημα λαμβάνουν κρατικές χρηματοδοτησεις για να καλύψουν περί το 60 % των αναγκών τους ( έρευνα και μισθούς).
Αντιθέτως δεν έχω δει κάποιο ιδιωτικό στην Ευρώπη, να λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση...........


Εφοσον τα ιδιωτικά στην Ελλάδα δεν θα είναι non profit δεν βλέπω το λόγο να βάζουν χέρι στον κρατικό κορβανά. Υπάρχουν τα δίδακτρα και οι ευεργέτες εκτός και έαν οι Έλληνες φιλελευθεροι έγιναν κουμμουνιστες. Έσοδα, έξοδα και κέρδος.

Οι φόροι σου δεν αφορούν μόνο το δημόσιο πανεπιστήμιο.


Τέλος δεν έχω δει απαντήσεις στα εξής ερωτήματα :
α) Ποιος είναι ο λόγος ψήφιση του ν/σ εφόσον τα ιδιωτικά έχουν αποτύχει στην Ευρώπη;
β) Για ποιο λόγο να μειώνεται η χρηματοδότηση των δημοσίων πανεπιστημίων;
γ) Γιατί να υπάρξει κρατική χρηματοδότηση στη δημιουργία των ιδιωτικών;


Σημείωση : Δεν έχω θέμα με την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, έχω θέμα με τη νομοθεσία. Ναι να γίνουν ιδιωτικά αλλά δεν θα λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση ούτε σεντ και θα υπάγονται σε εξωτερική αξιολόγηση.

Η απάντηση στα ερωτήματα σου είναι ότι επειδή είμαστε υπό επιτήρηση κοντά δέκα χρόνια οφείλουμε να πειθαρχουμε και να δειχνουμε ότι αυξάνουμε το ΑΕΠ μας μειώνοντας τις σπατάλες μας και αυτό το κριτήριο θα είναι για πολλά χρόνια ακόμα σε κάθε πολιτική απόφαση της χώρας.

Έτσι λοιπόν, τα ιδιωτικά θα αυξήσουν το ΑΕΠ αφού περισσότερες οικονομικές συναλλαγές θα εμφανιστούν στους υπολογισμούς και ταυτόχρονα θα ικανοποιηθεί μια κάποια ελίτ που τα επιθυμεί ενδεχομένως για ιδεολογικούς λόγους και στηρίζουν τον Μητσοτάκη. Όλα γίνονται για την αγορά και όχι για την Παιδεία, αυτήν την έχουν γραμμένη μην πω που....
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,010 μηνύματα.
Η απάντηση στα ερωτήματα σου είναι ότι επειδή είμαστε υπό επιτήρηση κοντά δέκα χρόνια οφείλουμε να πειθαρχουμε και να δειχνουμε ότι αυξάνουμε το ΑΕΠ μας μειώνοντας τις σπατάλες μας και αυτό το κριτήριο θα είναι για πολλά χρόνια ακόμα σε κάθε πολιτική απόφαση της χώρας.
Μάλλον αυτή είναι όλη η αλήθεια! και δυστυχώς, φροντίζουν το ΑΕΠ μόνο για το πολύ βραχυπρόθεσμο μέλλον, οι επόμενοι να πάνε να πνιγούν.
Όλα γίνονται για την αγορά και όχι για την Παιδεία, αυτήν την έχουν γραμμένη μην πω που....
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! :thumbup:
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Χωρίς να θέλω να θίξω απόψεις, πώς θα δούλευε αυτό; Γιατί ενα παιδί που να μήν θέλει να μπει στην διαδικασία να διαβάσει για τις μεγαλύτερες σχολικές εξετάσεις να μπεί σε ενα πανεπιστήμιο "καλό" και αναγνωρισμένο; Πως θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο άγχος και στις απαιτήσεις των εξεταστικών οι οποίες θα είναι μεγαλύτερης σημασίας και μεγαλύτερου άγχους και αυξημένης δυσκολίας; Νιώθω πως οι πανελλήνιες είναι το μόνο καλό με το εκπαιδεύτικό σύστημα, και πως οσα λεφτά και να σκάσεις δεν θα σου εγκαταστήσουν πειθαρχία και τρόπους διαβάσματος, και αντιθέτως κάνει την ολη διαδικασία πιο άδικη,,
Οι εξεταστικές δεν έχουν άγχος, με την έννοια ότι δεν χάνεις χρόνο από τη ζωή σου , άμα κοπείς ξαναδίνεις το Σεπτέμβρη ή και μετά όσο τρέχει το επόμενο εξάμηνο . Οι πανελλήνιες και άριστος να είσαι , λίγο αν δεν περάσεις εκεί που θες από τύχη, πρέπει να ξαναδιαβάζεις και να χάσεις ένα χρόνο από τη ζωή σου .
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,714 μηνύματα.
Περίμενε, μη βιέζεσαι. Στα λόγια σου δεν έχω έρθει. Προσπαθώ να καταλάβω πώς θα λειτουργήσει το πλάνο και να κατανοήσω, κάποια λογική βάση. Γιατί όσο κι αν είναι κατευθυνόμενη αυτή η τακτική, κάποια λογική, έστω και για βιτρίνα, θα έχει. Ούτε ξέρω, πώς θα γίνεται η εισαγωγή φοιτητών. Πιθανά, αν προσφέρουν 100 θέσεις και οι πλούσιοι υποψήφιοι με βαθμό καλούτσικο είναι 70, θα κάνουν σκόντο και θα βάλουν άλλους 30 δίχως διαδικασία βαθμολογίας... λέω τώρα.
Έπειτα το <πρόβλημα για τη δημιουργία των πανεπιστημίων αυτών>, δεν είναι μόνο ο τρόπος εισαγωγής φοιτητων. Είναι και άλλα: εγκαταστασεις, κατάχρηση δημόσιου χρηματος, παροχή επιστημονικής γνώσης, εκμεταλλευση γονέων και φοιτητών, πώληση φύκιων για μεταξωτές κορδέλες κλπ. Έχει δουλειά, μη βιάζεσαι. Προσπαθώ όμως να σε καταλάβω
Χωρίς να θέλω να θίξω απόψεις, πώς θα δούλευε αυτό; Γιατί ενα παιδί που να μήν θέλει να μπει στην διαδικασία να διαβάσει για τις μεγαλύτερες σχολικές εξετάσεις να μπεί σε ενα πανεπιστήμιο "καλό" και αναγνωρισμένο; Πως θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο άγχος και στις απαιτήσεις των εξεταστικών οι οποίες θα είναι μεγαλύτερης σημασίας και μεγαλύτερου άγχους και αυξημένης δυσκολίας; Νιώθω πως οι πανελλήνιες είναι το μόνο καλό με το εκπαιδεύτικό σύστημα, και πως οσα λεφτά και να σκάσεις δεν θα σου εγκαταστήσουν πειθαρχία και τρόπους διαβάσματος, και αντιθέτως κάνει την ολη διαδικασία πιο άδικη,,

Οι πανελλήνιες είναι όντως καλό μέτρο εισαγωγής στα πανεπιστήμια αλλά δεν είναι το μόνο. Αρχικά, δεν είναι 100% αξιοκρατικό καθώς βαθμολογούν άνθρωποι με προσωπικές απόψεις και πιστεύω. Αν τολμήσει κάποιος μαθητής να γράψει στην έκθεση τις απόψεις του οι οποίες είναι εκτός του political correctness τότε απλά θα του βάλουν χαμηλό βαθμό παρά το γεγονός ότι μπορεί να έχει γράψει άριστα, αρα 100% αξιοκρατικές δεν είναι. Επίσης, οι εξεταστική του πανεπιστημίου δεν είναι το ίδιο με τις πανελλήνιες σε καμία περίπτωση.

Τώρα όσο αφορά την εισαγωγή στα ιδιωτικά σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες εξετάσεις για να μπεις, απλά μπορεί να μην είναι πανελλήνιες αλλά εξετάσεις μέσα στο πανεπιστήμιο. Δεν γίνεται να μπαίνουν όλοι μέσα χωρίς κανένα κριτήριο.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Τώρα όσο αφορά την εισαγωγή στα ιδιωτικά σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες εξετάσεις για να μπεις, απλά μπορεί να μην είναι πανελλήνιες αλλά εξετάσεις μέσα στο πανεπιστήμιο. Δεν γίνεται να μπαίνουν όλοι μέσα χωρίς κανένα κριτήριο.
Θα μπορούσαμε και στο δημόσιο να το κάνουμε αυτό . Εγώ ας πούμε πανελλήνιες έδινα με 6 μαθήματα. Πρακτικά τώρα δεν ξέρω γιατί έπρεπε να γράψω 20 μαθηματικά και φυσική για να μπω ιατρική και να δίνω και να ξαναδίνω πανελλήνιες. Αλλά θα μου πεις στην Ελλάδα όλοι θα γινόμασταν γιατροί και δικηγόροι οπότε πρέπει να μπει και ένας κόφτης ..
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Η εισαγωγή στο ιδιωτικό θα είναι όπως θέλει το κάθε πανεπιστήμιο και αυτό τελικά θα το καθορίσει η ζήτηση. Ο νόμος δεν έχει αναφερθεί ότι θα θέτει κάποια κριτήρια για την εισαγωγή σε αυτά.

Το κάθε πανεπιστήμιο αν έχει 100 θέσεις θα πάρει τους 100 καλύτερους με τα δικά του κριτήρια από όσους θα δηλώσουν, αλλά θα είναι ταυτόχρονα ιδιωτική επιχείρηση.

Αν πει θέλω πχ βαθμό τουλάχιστον 17 για να μπείτε αλλά από όσους ενδιαφερθούν να πάνε υπάρχουν μόνο 20 που καλύπτουν τα κριτήρια ενω οι θέσεις είναι 100 τι θα κάνει, θα έχει τις 80 θέσεις κενές; Δε νομίζω...

Στα κολλέγια μπαίνουν μόνο με το απολυτήριο και δεν λένε οχι σε κανέναν, βασικά η μόνη προυπόθεση είναι να έχεις τελειώσει το λύκειο. Κάτι παρόμοιο γίνεται και με τα πανεπιστήμια στην Κύπρο.

Το ίδιο θα συνεχίσει να γίνεται όσο υπάρχουν στην συνείδηση του κόσμου ως χειρότερα από το δημόσιο, ως πανεπιστήμια που πάει όποιος δεν καταφέρει να περάσει μέσω πανελληνίων εκει που θέλει.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,714 μηνύματα.
Θα μπορούσαμε και στο δημόσιο να το κάνουμε αυτό . Εγώ ας πούμε πανελλήνιες έδινα με 6 μαθήματα. Πρακτικά τώρα δεν ξέρω γιατί έπρεπε να γράψω 20 μαθηματικά και φυσική για να μπω ιατρική και να δίνω και να ξαναδίνω πανελλήνιες. Αλλά θα μου πεις στην Ελλάδα όλοι θα γινόμασταν γιατροί και δικηγόροι οπότε πρέπει να μπει και ένας κόφτης ..

Σωστό και αυτό που λες, πολύ καλύτερα να δίνουν εξετάσεις τα παιδιά μέσα στα πανεπιστήμια παρά πανελλήνιες όπου τα θέματα είναι άκυρα και υπερβολικής δυσκολίας πολλές φορές. Γενικά οι πανελλήνιες υπάρχουν μόνο και μόνο για να πλουτίζουν τα φροντιστήρια, δεν χρησιμεύουν κάπου άλλου σαν διαδικασία στις ημέρες μας.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Η εισαγωγή στο ιδιωτικό θα είναι όπως θέλει το κάθε πανεπιστήμιο και αυτό τελικά θα το καθορίσει η ζήτηση. Ο νόμος δεν έχει αναφερθεί ότι θα θέτει κάποια κριτήρια για την εισαγωγή σε αυτά.

Το κάθε πανεπιστήμιο αν έχει 100 θέσεις θα πάρει τους 100 καλύτερους με τα δικά του κριτήρια από όσους θα δηλώσουν, αλλά θα είναι ταυτόχρονα ιδιωτική επιχείρηση.

Αν πει θέλω πχ βαθμό τουλάχιστον 17 για να μπείτε αλλά από όσους ενδιαφερθούν να πάνε υπάρχουν μόνο 20 που καλύπτουν τα κριτήρια ενω οι θέσεις είναι 100 τι θα κάνει, θα έχει τις 80 θέσεις κενές; Δε νομίζω...

Στα κολλέγια μπαίνουν μόνο με το απολυτήριο και δεν λένε οχι σε κανέναν, βασικά η μόνη προυπόθεση είναι να έχεις τελειώσει το λύκειο. Κάτι παρόμοιο γίνεται και με τα πανεπιστήμια στην Κύπρο.

Το ίδιο θα συνεχίσει να γίνεται όσο υπάρχουν στην συνείδηση του κόσμου ως χειρότερα από το δημόσιο, ως πανεπιστήμια που πάει όποιος δεν καταφέρει να περάσει μέσω πανελληνίων εκει που θέλει.

Με αφορμή το ποστ σου, να πω άλλη μια φορά ότι αυτά που λες ισχύουν για τα ελεύθερα ιδιωτικά, τα ιδιωτικά που θα είναι ενταγμένα στο σύστημα εξετάσεων θα αντλούν και κρατικούς πόρους που θα αντλούν μάλλον από την χρηματοδότηση του προϋπολογισμού για την Παιδεία κόβοντας επιπλέον τους πόρους που πάνε στα δημόσια. Γιατί; Διότι μέσω πανελληνίων στα ιδιωτικά θα καταλήγουν φοιτητές που δεν θα μπορούν να πληρώσουν τυχόν υψηλά δίδακτρα, επομένως είναι συνταγματικη υποχρέωση του κράτους να τα στηριζει. Αυτό, για όσους λένε ότι η ίδρυση ιδιωτικών που βλάπτει τα δημόσια.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,956 μηνύματα.
Άρα έρχεσαι στα λόγια μου πάνω κάτω. Εφόσον οι εξετάσεις είναι απαραίτητο στοιχείο ώστε να μπεις στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο σε συνδυασμό με τις γνώσεις Αγγλικων, συνέντευξη και γενικά το attitude του φοιτητή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, ειδικά από την στιγμή που τα δημόσια θα συνεχίσουν να έχουν το κύρος που έχουν και τώρα. Το ότι θα ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν σημαίνει ότι θα τους δεχθούν όλους καθώς υπάρχει όριο στα άτομα που δέχονται. Επίσης, αν το κόστη είναι πολύ υψηλά ελάχιστα άτομα θα πάνε προς σε αυτήν την κατεύθυνση.
Το θεμα φωτη οτι αμα λειτουργησουν ετσι τα ιδιωτικα πανεπιστημια(ετσι πρεπει) , δεν θα εχουν πελατεια να βγαλουν κερδος αρα και λογο λειτουργιας. Αμα ειναι ενα παιδι να πρεπει να περασει πανελληνιες για να μπει στο ιδιωτικο το πιο πιθανο ιδιαιτερα σε σοβαρες σχολες ειναι να προτιμησει το ιδιωιτικο. Για να βγαλει κερδος ο ιδιωτης , θα εχει δωσει πρωτα μεγαλο κεφαλαιο για τη δημιουργια του πανεπιστημιου. Εγω το βλεπω ψιλοδυσκολο να ειναι βιωσιμο καποιος να επενδυσει σε ενα ιδιωτικο πανεπιστημιο.(εννοειται κρατικη βοηθεια βγαινει απο το τραπεζι ).
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να εχουν τις πανελληνιες ως κοινο συστημα εξετασης. Ας μην χρειαστει το παιδι σου να πατησει το ποδι του στο σαπιο δημοσιο λυκειο με τις καταληψεις και την ξεφτιλα που περιγραφεις. Αρκει ομως να περασει απο την εξεταση των πανελληνιων -τον κοινο παρονομαστη- οπως και ολοι εμεις οι υπολοιποι, οι πλεμπαιοι. Ετσι ειναι win-win σωστα; Αποφευγεις το δημοσιο γυμνασιο-λυκειο, και ταυτοχρονα αν προσπαθησεις και γραψεις, πετυχαινεις την εισαγωγη σου σε ιδιωτικο πανεπιστημιο. Αυτο γιατι ας πουμε δεν το δεχεσαι; Μηπως επειδη κατα βαθος τρεμεις μην τυχον και το παιδι σου δεν καταφερει οντως να περασει και ευελπιστεις σε μια ευνοϊκή μεταχειριση χαριν στα λεφτα που εχεις να δωσεις για να το αντισταθμισεις με κοινωνικη ανισοτητα υπερ σου;
Βλέπω αναφέρετε πολυ συχνά το σύστημα των πανελληνίων που όλοι περάσαμε κατά καιρούς και κρίθηκε το μέλλον μας από τα κέφια της εκάστοτε κυβέρνησης καθώς έχουμε το πιο άθλιο σύστημα εισαγωγής...

Να ρωτήσω λοιπόν τι αξία παραπάνω θα έχει ένα παιδί που κατάφερε και έγραψε ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ιστορία κτ.λ. και πέρασε μέσω πανελληνίων ψυχολογία με ένα παιδί που δεν ειναι καλο στα ΛΑΤΙΝΙΚΑ και τα ΑΡΧΑΙΑ και σπουδάζει ψυχολογία ιδιωτικά;


Ας αναπλαισιωθει πρώτα το πλαίσιο των πανελληνίων με τα ανάλογα μαθήματα να δίνονται για τις ανάλογες σχολές ώστε να είναι ικανές να κρίνουν το μέλλον ενός παιδιού..

Ζούμε εδώ και χρόνια στο πλαίσιο της παραπαιδειας ... δυστυχώς με πολύ κακούς δημόσιους καθηγητές οι οποίοι όχι μόνο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους αλλά τα απογεύματα κάνουν ιδιαίτερα επί παράνομης αμοιβής σε παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλήνιες...

Τα τελευταία χρόνια ένα 700 αρι μέσα στο νερό φεύγει σε φροντιστήρια για να μπορέσει ο γιος μου να δώσει πανελλήνιες και να αξιολογηθεί από καθηγητές που την ίδια στιγμή δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και κρίνουν το μέλλον του δικού μου παιδιού...
Όπως έκριναν και του πρώτου...

Νομίζω φτανει αυτό το παραμύθι για δωρεάν παιδεία..
Καμία δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει αυτή την στιγμή..
Υπάρχει παραπαιδεια και ένα κύκλωμα αφορολόγητου μαύρου χρήματος με κυρίους πρωταγωνιστές τους ίδιους δημόσιους καθηγητές ...

Νομοσχέδιο για τους ελεύθερους επαγγελματίες υπήρχε...νομοσχέδιο το οποίο θαπιάσει επιτέλους το κύκλωμα της παραπαιδιας με δεκάδες δημόσιους καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα παράνομα σε παιδιά ποτέ θα υπάρξει;

Οι γιατροί και οι δικηγόροι κατ αλλα μας πειράζουν..
Εκατομμύρια παίζονται πίσω από ολο αυτό ..

Τουλάχιστον πληρώνουμε που πληρώνουμε όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά μας ας μην αξιολογουνται από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν καμία αίσθηση υπευθυνότητας από ένα σύστημα που τους συντηρεί τόσα χρόνια!

Ακόμα και τα ιδιωτικά να μην υπάρξουν μακάρι να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής και αξιολογήσης στα πανεπιστήμια και οι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης να αξιολογουνται και αν δεν είναι ικανοί να πηγαίνουν στα σπίτια τους να κάνουν ελεύθερα τα ιδιαίτερα τους ..

Νισάφι ειλικρινά σε μια χώρα πιυ σαν γονείς φτύνουμε αίμα να σπουδάσουν τα παιδιά μας αυτό που ειναι ικανά να κάνουν!

Είδαμε τόσα χρόνια που ήταν δήθεν αξιοκρατική η εισαγωγή στα πανεπιστήμια...Αιώνιοι φοιτητές η φοιτητές που βγήκαν και δεν ειναι ικανοί ούτε το εαυτό τους να συντηρησουν όχι μόνο τώρα που υπάρχει κρίση ..από τα δικά μας χρόνια που μας περίμεναν οι δουλειές και δεν τις ψάχναμε...

Ο άξιος άνθρωπος από όπου και να τελειώσει θα βρει τρόπο ο ανάξιος μια ζωή εις βάρος άλλους θα ζει και σε αυτή την χώρα αρκετά χρόνια ταΐζουν ένα ανάξιο σύστημα παιδείας εμείς οι γονείς...
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Εγώ ένα έχω να πω, πήγα πρόσφατα στο ΑΠΘ και μου "έπεσαν τα μούτρα". Δεν ξέρω αν περνούσε ο γιός μου στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο τον άφηνα να φοιτήσει.Βρώμα και δυσωδία, για να μη μιλήσω για το κτήριο. Κάνετε καταλήψεις για άλλα και αλλα και δεν κάνετε για τα βασικά. Σωστές υποδομές, καθαριότητα.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,956 μηνύματα.
Βλέπω αναφέρετε πολυ συχνά το σύστημα των πανελληνίων που όλοι περάσαμε κατά καιρούς και κρίθηκε το μέλλον μας από τα κέφια της εκάστοτε κυβέρνησης καθώς έχουμε το πιο άθλιο σύστημα εισαγωγής...

Να ρωτήσω λοιπόν τι αξία παραπάνω θα έχει ένα παιδί που κατάφερε και έγραψε ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ιστορία κτ.λ. και πέρασε μέσω πανελληνίων ψυχολογία με ένα παιδί που δεν ειναι καλο στα ΛΑΤΙΝΙΚΑ και τα ΑΡΧΑΙΑ και σπουδάζει ψυχολογία ιδιωτικά;


Ας αναπλαισιωθει πρώτα το πλαίσιο των πανελληνίων με τα ανάλογα μαθήματα να δίνονται για τις ανάλογες σχολές ώστε να είναι ικανές να κρίνουν το μέλλον ενός παιδιού..

Ζούμε εδώ και χρόνια στο πλαίσιο της παραπαιδειας ... δυστυχώς με πολύ κακούς δημόσιους καθηγητές οι οποίοι όχι μόνο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους αλλά τα απογεύματα κάνουν ιδιαίτερα επί παράνομης αμοιβής σε παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλήνιες...

Τα τελευταία χρόνια ένα 700 αρι μέσα στο νερό φεύγει σε φροντιστήρια για να μπορέσει ο γιος μου να δώσει πανελλήνιες και να αξιολογηθεί από καθηγητές που την ίδια στιγμή δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και κρίνουν το μέλλον του δικού μου παιδιού...
Όπως έκριναν και του πρώτου...

Νομίζω φτανει αυτό το παραμύθι για δωρεάν παιδεία..
Καμία δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει αυτή την στιγμή..
Υπάρχει παραπαιδεια και ένα κύκλωμα αφορολόγητου μαύρου χρήματος με κυρίους πρωταγωνιστές τους ίδιους δημόσιους καθηγητές ...

Νομοσχέδιο για τους ελεύθερους επαγγελματίες υπήρχε...νομοσχέδιο το οποίο θαπιάσει επιτέλους το κύκλωμα της παραπαιδιας με δεκάδες δημόσιους καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα παράνομα σε παιδιά ποτέ θα υπάρξει;

Οι γιατροί και οι δικηγόροι κατ αλλα μας πειράζουν..
Εκατομμύρια παίζονται πίσω από ολο αυτό ..

Τουλάχιστον πληρώνουμε που πληρώνουμε όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά μας ας μην αξιολογουνται από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν καμία αίσθηση υπευθυνότητας από ένα σύστημα που τους συντηρεί τόσα χρόνια!

Ακόμα και τα ιδιωτικά να μην υπάρξουν μακάρι να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής και αξιολογήσης στα πανεπιστήμια και οι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης να αξιολογουνται και αν δεν είναι ικανοί να πηγαίνουν στα σπίτια τους να κάνουν ελεύθερα τα ιδιαίτερα τους ..

Νισάφι ειλικρινά σε μια χώρα πιυ σαν γονείς φτύνουμε αίμα να σπουδάσουν τα παιδιά μας αυτό που ειναι ικανά να κάνουν!

Είδαμε τόσα χρόνια που ήταν δήθεν αξιοκρατική η εισαγωγή στα πανεπιστήμια...Αιώνιοι φοιτητές η φοιτητές που βγήκαν και δεν ειναι ικανοί ούτε το εαυτό τους να συντηρησουν όχι μόνο τώρα που υπάρχει κρίση ..από τα δικά μας χρόνια που μας περίμεναν οι δουλειές και δεν τις ψάχναμε...

Ο άξιος άνθρωπος από όπου και να τελειώσει θα βρει τρόπο ο ανάξιος μια ζωή εις βάρος άλλους θα ζει και σε αυτή την χώρα αρκετά χρόνια ταΐζουν ένα ανάξιο σύστημα παιδείας εμείς οι γονείς...
Πολυ σωστη . Πρεπει να γινουν κινητοποιησεις ΚΑΙ για την παραπαιδεια. Λεγοντας οτι υπαρχει δωρεαν παιδεια ,μονο αστειο μπορει να θεωρηθει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ ένα έχω να πω, πήγα πρόσφατα στο ΑΠΘ και μου "έπεσαν τα μούτρα". Δεν ξέρω αν περνούσε ο γιός μου στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο τον άφηνα να φοιτήσει.Βρώμα και δυσωδία, για να μη μιλήσω για το κτήριο. Κάνετε καταλήψεις για άλλα και αλλα και δεν κάνετε για τα βασικά. Σωστές υποδομές, καθαριότητα.
Στειλτο βουλγαρια ή κυπρο.
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Πολυ σωστη . Πρεπει να γινουν κινητοποιησεις ΚΑΙ για την παραπαιδεια. Λεγοντας οτι υπαρχει δωρεαν παιδεια ,μονο αστειο μπορει να θεωρηθει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στειλτο βουλγαρια ή κυπρο.
Πέρασε αλλού στην Ελλάδα. Δεν θα επέλεγε ο ίδιος ούτε τη Βουλγαρία, ούτε την Κύπρο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top