Υδροχόος
Περιβόητο μέλος
Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,904 μηνύματα.
30-04-24
16:59
Νομίζω ότι αυτό που προέχει είναι να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Πριν πάμε στη...διεύρυνση. Αν οι παραδοχές μας δεν είναι ίδιες, τότε σε ποιά βάση επάνω θα "χτίσουμε" ; Πριν δούμε ένα πρόβλημα στην ολότητά του, θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Αν εγώ "βλέπω" πρόβλημα, και μάλιστα μεγάλο, ενώ εσύ όχι...τότε πώς ;Η αλήθεια είναι πως προσπάθησα να το κάνω όσο πιο απλό γίνεται, αλλά συνήθως ελάχιστοι είναι σε θέση να έχουν την ικανότητα να διευρύνουν και να βλέπουν ένα θέμα στην ολότητα του. Συνήθως ο περισσότερος κόσμος θέλει απλές περιγραφές πράγμα το οποίο δεν γίνεται. Τεσπά! Αυτό είναι ενα άλλο γενικό πρόβλημα της κοινωνίας μας που αφορά το θέμα Παιδεία και δεν είναι της παρούσης, το έχω συνηθίσει πια. Εσύ κρατά και προβληματισου στο γεγονός ότι ανθρωπολογικά, οι ινδιάνικες φυλές που ζούσαν κοινοβιακως και δεν είχαν ιδιοκτησία δεν είχαν και γυναικοκτονιες και από την άλλη κρατά ότι στις χώρες που η ιδιοκτησία ήταν ισχυρή και υιοθέτησαν τον όρο γυναικοκτονια (Λατινική Αμερική) δεν έγινε τίποτα και το φαινόμενο συνεχίστηκε.
Κάι ας μην ξεχνάμε ότι δεν κάνουμε διατριβή, εδώ μέσα. Τα πράγματα θα πρέπει - κατά την άποψή μου - να είναι σαφή, κατανοητά και ευκολοχώνευτα. Για αρχή, έστω...
Θα τα κρατήσω, αυτά που μου είπες. Σε ευχαριστώ...
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 5,070 μηνύματα.
30-04-24
17:14
Το ζήτημα δεν είναι να εξαλείψουμε την ιδιοκτησία σε μια ιδεατή μορφή κοινωνίας, γιατί κάποιοι ψυχανωμαλοι έχουν θέμα ορίων ( εδώ ένα ζώο έχουμε στην κατοχή μας και ως κηδεμόνες του σεβόμαστε τις ανάγκες και την ιδιαίτερη του ιδιοσυγκρασία) , αλλά να στοχεύσουμε στην πρόληψη καλλιεργώντας στις νέες γενιές( στα παιδιά μας,τους μαθητές μας,τους φίλους μας)αντιλήψεις ανθρωπιστικού προσανατολισμού για το σχετιζεσθαι.
Κανείς δεν είναι κανενός και καθένας / καθεμία οφείλει να σέβεται τις επιλογές του άλλου και αν δεν αρέσκεται με αυτές να αποχωρεί αξιοπρεπώς .
Κανείς δεν είναι κανενός και καθένας / καθεμία οφείλει να σέβεται τις επιλογές του άλλου και αν δεν αρέσκεται με αυτές να αποχωρεί αξιοπρεπώς .
Υδροχόος
Περιβόητο μέλος
Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,904 μηνύματα.
30-04-24
17:18
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί/ες με αυτές τις λέξεις (και κατ' επέκταση συμπεριφορές...), αν μου επιτρέπεις. Στις...λατρείες αναφέρομαι. Ειδικά εμείς που μεγαλώνουμε (ή μεγαλώσαμε...) αγόρια. Αγαπάμε και θαυμάζουμε τα παιδιά μας, ανεξαρτήτως φύλου. Άλλωστε, αν είχαμε κορίτσια, το ίδιο θα νιώθαμε, έτσι δεν είναι ; Τουλάχιστον εγώ, αυτό θέλω να πιστεύω ότι θα ίσχυε...καλά, η λέξη <<λατρεία> ήταν λίγο υπερβολή. Τους θαυμάζω, τους καμαρώνω, τους αγαπώ και τους καταλαβαίνω σε πολλά. Όπως έλεγε ο πατερούλης μου, ήμουν και γω <αγοροκοριτσο> και έχουμε την ίδια νοοτροπία
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
30-04-24
18:14
Μα τα γράφω όσο πιο απλά γίνεται, μέχρι και περιπτώσεις διαφορετικών κοινωνιών σου ανέφερα να προβληματιστείς επί αυτού.Νομίζω ότι αυτό που προέχει είναι να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Πριν πάμε στη...διεύρυνση. Αν οι παραδοχές μας δεν είναι ίδιες, τότε σε ποιά βάση επάνω θα "χτίσουμε" ; Πριν δούμε ένα πρόβλημα στην ολότητά του, θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Αν εγώ "βλέπω" πρόβλημα, και μάλιστα μεγάλο, ενώ εσύ όχι...τότε πώς ;
Κάι ας μην ξεχνάμε ότι δεν κάνουμε διατριβή, εδώ μέσα. Τα πράγματα θα πρέπει - κατά την άποψή μου - να είναι σαφή, κατανοητά και ευκολοχώνευτα. Για αρχή, έστω...
Θα τα κρατήσω, αυτά που μου είπες. Σε ευχαριστώ...
30-04-24
18:14
Νομίζω ότι το έχουμε ξαναπεί αλλά το θέμα με τις γυναικοκτονίες δεν είναι η έννοια της ιδιοκτησίας αλλά η έννοια της εξουσίας. Είναι η ίδια νοοτροπία με τον βιασμό. Βιάζω - σκοτώνω κάποιον πάνω στον οποίο έχω εξουσία, είτε είναι η γυναίκα μου, η υπάλληλος μου, η υπηρέτρια, η κόρη μου.
Αυτές οι ανθρωποκτονίες λοιπόν έχουν κατα ισχυρή πλειοψηφία θύματα γυναίκες, εξ' ού και η ανάγκη της έννοιας της γυναικοκτονίας.
Ουσιαστικά η έννοια της γυναικοκτονίας κάνει πιο συγκεκριμένο ένα φόνο: τη σκότωσε αφού είχε εξουσία πάνω της, με όσα συνεπάγεται αυτό. Πίστευε ότι του ανήκει, πίστευε ότι είναι κατώτερη, ότι δεν της αξίζει να ζει, ότι δεν θα την έχει άλλος, ότι τη μισούσε κλπ.
Έτσι το αντιλαμβάνομαι.
Αυτές οι ανθρωποκτονίες λοιπόν έχουν κατα ισχυρή πλειοψηφία θύματα γυναίκες, εξ' ού και η ανάγκη της έννοιας της γυναικοκτονίας.
Ουσιαστικά η έννοια της γυναικοκτονίας κάνει πιο συγκεκριμένο ένα φόνο: τη σκότωσε αφού είχε εξουσία πάνω της, με όσα συνεπάγεται αυτό. Πίστευε ότι του ανήκει, πίστευε ότι είναι κατώτερη, ότι δεν της αξίζει να ζει, ότι δεν θα την έχει άλλος, ότι τη μισούσε κλπ.
Έτσι το αντιλαμβάνομαι.
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
30-04-24
18:19
Όχι! Δεν γίνεται να εξαλείψουμε ενδεχομένως την ιδιοκτησιακή κοινωνία, αλλά με αυτό τον τρόπο φωτίζεται από πιο ποτάμι τροφοδοτείται αυτό το φαινόμενο και αυτό μας φέρνει σε μια πιο ρεαλιστική αντιμετώπιση του. Μας φέρνει όμως μπροστά σε μια σκληρή παραδοχή της μη μηδενικής εξάλειψης του, μόνο μια μείωση μπορούμε ίσως να πετύχουμε με κάποια εκπαιδευτικά μέτρα. Έτσι αποφεύγουμε υπερβολικές σταυροφορίες, δημιουργία εσωτερικών μαχών μεταξύ των φύλων αλλά και ξεκαθάρισμα της δικής μας συμμετοχής σε αυτό δημιουργώντας συλλογική ευθύνη.Το ζήτημα δεν είναι να εξαλείψουμε την ιδιοκτησία σε μια ιδεατή μορφή κοινωνίας, γιατί κάποιοι ψυχανωμαλοι έχουν θέμα ορίων ( εδώ ένα ζώο έχουμε στην κατοχή μας και ως κηδεμόνες του σεβόμαστε τις ανάγκες και την ιδιαίτερη του ιδιοσυγκρασία) , αλλά να στοχεύσουμε στην πρόληψη καλλιεργώντας στις νέες γενιές( στα παιδιά μας,τους μαθητές μας,τους φίλους μας)αντιλήψεις ανθρωπιστικού προσανατολισμού για το σχετιζεσθαι.
Κανείς δεν είναι κανενός και καθένας / καθεμία οφείλει να σέβεται τις επιλογές του άλλου και αν δεν αρέσκεται με αυτές να αποχωρεί αξιοπρεπώς .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Η έννοια της ιδιοκτησίας στον Δυτικό κόσμο εμπεριέχει εξαιτίας του Ρωμαϊκού δικαίου την εξουσία. Εσύ το αυτοκίνητό σου μπορείς να το κάνεις ο,τι θες πχ να το χαράξεις, να το σπάσεις κλπ αυτή είναι η απόλυτη μορφη ιδιοκτησίας, εξουσιάζεις πλήρως αυτό το αντικείμενο. Άλλες φυλές δεν είχαν αυτή την έννοια.Νομίζω ότι το έχουμε ξαναπεί αλλά το θέμα με τις γυναικοκτονίες δεν είναι η έννοια της ιδιοκτησίας αλλά η έννοια της εξουσίας. Είναι η ίδια νοοτροπία με τον βιασμό. Βιάζω - σκοτώνω κάποιον πάνω στον οποίο έχω εξουσία, είτε είναι η γυναίκα μου, η υπάλληλος μου, η υπηρέτρια, η κόρη μου.
Αυτές οι ανθρωποκτονίες λοιπόν έχουν κατα ισχυρή πλειοψηφία θύματα γυναίκες, εξ' ού και η ανάγκη της έννοιας της γυναικοκτονίας.
Ουσιαστικά η έννοια της γυναικοκτονίας κάνει πιο συγκεκριμένο ένα φόνο: τη σκότωσε αφού είχε εξουσία πάνω της, με όσα συνεπάγεται αυτό. Πίστευε ότι του ανήκει, πίστευε ότι είναι κατώτερη, ότι δεν της αξίζει να ζει, ότι δεν θα την έχει άλλος, ότι τη μισούσε κλπ.
Έτσι το αντιλαμβάνομαι.
30-04-24
19:19
Αν λοιπόν ένας άντρας σκοτώσει μία πόρνη , ποια ιδιοκτησία έχει πάνω της;
Νομίζω ότι απλά θες να βρεις λόγους να αρνηθείς τον όρο γυναικοκτονία και γι' αυτό δημιουργείς ιστορίες για φυλές και ιδιοκτησίες και αυτοκίνητα.
Η εξουσία δεν είναι συνώνυμο της ιδιοκτησίας. Όταν είσαι ο καθηγητής, απέναντι στη μαθήτρια έχεις εξουσία αλλά όχι ιδιοκτησία. Το ίδιο σε μια υπάλληλο. Η έννοια της εξουσίας είναι πολύ σημαντική σε δίκες για βιασμούς και ανθρωποκτονίες. Άλλο να σκοτώσεις μια άγνωστη στο δρόμο χωρίς κίνητρο κι άλλο να σκοτώσεις επειδή θεωρείς ότι έχεις πάνω της εξουσία, ή και να έχεις γιατί υποτίθεται πως εκμεταλλευτηκες τη θέση ισχύος που αναγκαστικά είχες λόγω της θέσης σου.
Νομίζω ότι απλά θες να βρεις λόγους να αρνηθείς τον όρο γυναικοκτονία και γι' αυτό δημιουργείς ιστορίες για φυλές και ιδιοκτησίες και αυτοκίνητα.
Η εξουσία δεν είναι συνώνυμο της ιδιοκτησίας. Όταν είσαι ο καθηγητής, απέναντι στη μαθήτρια έχεις εξουσία αλλά όχι ιδιοκτησία. Το ίδιο σε μια υπάλληλο. Η έννοια της εξουσίας είναι πολύ σημαντική σε δίκες για βιασμούς και ανθρωποκτονίες. Άλλο να σκοτώσεις μια άγνωστη στο δρόμο χωρίς κίνητρο κι άλλο να σκοτώσεις επειδή θεωρείς ότι έχεις πάνω της εξουσία, ή και να έχεις γιατί υποτίθεται πως εκμεταλλευτηκες τη θέση ισχύος που αναγκαστικά είχες λόγω της θέσης σου.
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
30-04-24
19:47
Μα δεν είπε κανείς ότι δεν γίνονται και άλλου είδους φόνοι. Το να σκοτώσει κάποιος μια πόρνη δεν είναι απαραίτητο ότι το κάνει για το φύλο της πχ μπορεί να το κάνει πάλι για ιδιοκτησίακους λογους, ο φονιάς ήταν ο νταβατζης. Όμως οι φόνοι ιερόδουλων δεν αποτελουν το κοινωνικό φαινομενο που θέλουμε να αναδειχθεί, αφού το 95% των φόνων αυτού του τύπου το πραγματοποιούν άντρες σύζυγοι, ερωμενοι κλπΑν λοιπόν ένας άντρας σκοτώσει μία πόρνη , ποια ιδιοκτησία έχει πάνω της;
Νομίζω ότι απλά θες να βρεις λόγους να αρνηθείς τον όρο γυναικοκτονία και γι' αυτό δημιουργείς ιστορίες για φυλές και ιδιοκτησίες και αυτοκίνητα.
Η εξουσία δεν είναι συνώνυμο της ιδιοκτησίας. Όταν είσαι ο καθηγητής, απέναντι στη μαθήτρια έχεις εξουσία αλλά όχι ιδιοκτησία. Το ίδιο σε μια υπάλληλο. Η έννοια της εξουσίας είναι πολύ σημαντική σε δίκες για βιασμούς και ανθρωποκτονίες. Άλλο να σκοτώσεις μια άγνωστη στο δρόμο χωρίς κίνητρο κι άλλο να σκοτώσεις επειδή θεωρείς ότι έχεις πάνω της εξουσία, ή και να έχεις γιατί υποτίθεται πως εκμεταλλευτηκες τη θέση ισχύος που αναγκαστικά είχες λόγω της θέσης σου.
Ούτε έγραψα ότι η εξουσία είναι συνώνυμο της ιδιοκτησίας, πρόσεχε τι γράφω, έγραψα ότι η ιδιοκτησία εμπεριέχει την εξουσία όπως την έχουμε αποκρυσταλλωσεί στον Δυτικό κόσμο.
Μα κάποιος που σκοτώνει με δόλο κάποιον, ασκεί ένα είδος εξουσίας που το λέμε βία.Ο φονιάς θα πρέπει να νιώθει ότι βρίσκεται σε υπέροχη για να ασκήσει βία.
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
30-04-24
19:52
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι πειράζει να εδραιωθεί ο όρος, τι σε πειράζει δηλαδή; τι ακριβώς θα αλλάξει στη ζωή σου ως άντρα; δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεται τόσο με μένος ο μέσος άντρας, πραγματικά τι ακριβώς θα αλλάξει στην καθημερινότητα σου;
Γιατί τόση αντίδραση και ανοίγουν τόσες συζητήσεις, σε εμποδίζει σε κάτι; Θίγεσαι υποσυνείδητα κι αυτό είναι θέμα που καλό θα ήταν να δεί κανείς
Γιατί τόση αντίδραση και ανοίγουν τόσες συζητήσεις, σε εμποδίζει σε κάτι; Θίγεσαι υποσυνείδητα κι αυτό είναι θέμα που καλό θα ήταν να δεί κανείς
dum dum boy
Διάσημο μέλος
Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,512 μηνύματα.
30-04-24
19:56
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι πειράζει να εδραιωθεί ο όρος, τι σε πειράζει δηλαδή; τι ακριβώς θα αλλάξει στη ζωή σου ως άντρα; δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεται τόσο με μένος ο μέσος άντρας, πραγματικά τι ακριβώς θα αλλάξει στην καθημερινότητα σου;
Γιατί τόση αντίδραση και ανοίγουν τόσες συζητήσεις, σε εμποδίζει σε κάτι; Θίγεσαι υποσυνείδητα κι αυτό είναι θέμα που καλό θα ήταν να δεί κανείς
ίσως σκοπεύει να σκοτώσει καμιά γυναίκα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
τι είναι αυτό; τι εννοείς;
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
30-04-24
19:58
μα δεν καταλαβαίνω γιατί αντιτίθεται με τόση μανία, τι ακριβώς θα αλλάξει για αυτούς;ίσως σκοπεύει να σκοτώσει καμιά γυναίκα.
Γιατί τόση επιμονή; Μόνο αν τον θίγει προσωπικά για όλους τους λόγους που μπορούμε να σκεφτούμε
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.
30-04-24
20:03
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΦΑ....ΒΗΗΗΗΗΤΑ ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜΑ ΔΕΕΕΕΕΕΕΛΤΑ....απο τηνα ρχη να μαθεις να διαβαζεις.Οκει, αλλά αυτό που λέει η Πουπουλίνα, είναι ότι όταν μια γυναίκα σκοτώνει έναν άνδρα, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχουν άλλοι λόγοι, η σιγουριά από που πηγάζει;
Η εξαιρεση θα ειναι λεμε.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΑΤΟΥΣ.Οταν με διαβαζεις..μαθε να διαβαζεις ολα μου τα ποστ...αλλιως μην με διαβαζεις καθολπου.ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ,Τωρα αν μια περιπτωση γυναικας που εχει θεματα σκοτωσει εναν ανδρα λγω φυλου...πεστο και ανδροκτονθα..αλλα θα ειναι η εξαιρεση.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΑΤΟΥΣ.
dum dum boy
Διάσημο μέλος
Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,512 μηνύματα.
30-04-24
20:04
μα δεν καταλαβαίνω γιατί αντιτίθεται με τόση μανία, τι ακριβώς θα αλλάξει για αυτούς;
Γιατί τόση επιμονή; Μόνο αν τον θίγει προσωπικά για όλους τους λόγους που μπορούμε να σκεφτούμε
δεν ξέρω τι γίνεται. εμένα ο όρος γυναικοκτονία, απλά με βάζει σε μια διαδικασία να σκεφτώ τα κίνητρα που κρύβονται από πίσω, και τελικά τους αιώνες γυναικείας καταπίεσης, η οποία ακόμα δεν έχει ξεριζωθεί και προς τα εκεί πρέπει να στραφούν τα όποια μέτρα πρόληψης. έχει δλδ μια λογική στον πραγματικό κόσμο όλο αυτό, δεν είναι κακό.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.
30-04-24
20:05
Το εχουμε καταλαβει.ΦΑΙΝΕΤΑΙ.Μαθε να λάτρευεις και τις γυναικες ομως ναι αγαπουλα;Έχω δυο γιους και λατρευω το αντρικό φύλο. Πιστεύω πως ο Θεός ήταν σε μεγάλα κέφια, όταν κατασκεύαζε τον άντρα, αλήθεια.
KleinosBrekias
Δραστήριο μέλος
Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
30-04-24
20:05
Καλησπερα σε ολη τη παρεα .
Παμε στα δεδομενα της χειροτερης χωρας για το ζητημα που συζητατε .
Συμφωνα με το ΕφΜπιΑί και το ΣιΝτιΣι εχουν διαπραχθει 1.300.000 δολοφονιες στις πολιτειες των ΗΠΑ στο διαστημα 1960-2022 . Κατι λιγοτερο απο το 15 % εχουν διαπραχθει απο γυναικες . Δηλαδη κατι λιγοτερο απο 190.000 . Το υπολοιπο 1.100.000 και κατι εχει διαπραχθει απο ανδρες . Το 28% περιπου απο αυτο αφορουσε ξεκαθαρισμα αναμεσα σε αντρες . Δηλαδη κατι περισσοτερο απο 300 .000 δολοφονιες . Οποτε καταγεγραμμενες δολοφονιες οπου ο ανδρας ειναι θυτης και η γυναικα ειναι το θυμα ειτε πλησιαζουν τις 800.000 ειτε τις ξεπερνουν . Ας υποθεσουμε οτι ειναι 800.000 ακριβως . 1960-2022 ειναι 63 χρονια με 16 δισεκτα ετη . (365×63)+16 = 23.011 μερες . 23.000 μερες ακριβως . Επι του συνολου 800.000 δολοφονιες ÷ 23.000 μερες . Σχεδον 35 δολοφονιες γυναικων απο αντρες ανα ημερα στην επικρατεια των ΗΠΑ τα τελευταια 63 χρονια ( 1960-2022 ) .
Ομως το πιο αξιοσημειωτο στατιστικο γεγονος που ειναι αδυνατο να το χωνεψει ο ανθρωπος ειναι οτι στο 30-35 % των περιπτωσεων το θυμα δεν ειχε γεννησει . Περιπου 250.000 γυναικες δεν προφτασαν να γινουν μητερες .
Και αυτο , κυριες και κυριοι του φορουμ , λεγεται γενοκτονια στα ορια της εθνοκαθαρσης .
Καλο σας βραδυ .
Παμε στα δεδομενα της χειροτερης χωρας για το ζητημα που συζητατε .
Συμφωνα με το ΕφΜπιΑί και το ΣιΝτιΣι εχουν διαπραχθει 1.300.000 δολοφονιες στις πολιτειες των ΗΠΑ στο διαστημα 1960-2022 . Κατι λιγοτερο απο το 15 % εχουν διαπραχθει απο γυναικες . Δηλαδη κατι λιγοτερο απο 190.000 . Το υπολοιπο 1.100.000 και κατι εχει διαπραχθει απο ανδρες . Το 28% περιπου απο αυτο αφορουσε ξεκαθαρισμα αναμεσα σε αντρες . Δηλαδη κατι περισσοτερο απο 300 .000 δολοφονιες . Οποτε καταγεγραμμενες δολοφονιες οπου ο ανδρας ειναι θυτης και η γυναικα ειναι το θυμα ειτε πλησιαζουν τις 800.000 ειτε τις ξεπερνουν . Ας υποθεσουμε οτι ειναι 800.000 ακριβως . 1960-2022 ειναι 63 χρονια με 16 δισεκτα ετη . (365×63)+16 = 23.011 μερες . 23.000 μερες ακριβως . Επι του συνολου 800.000 δολοφονιες ÷ 23.000 μερες . Σχεδον 35 δολοφονιες γυναικων απο αντρες ανα ημερα στην επικρατεια των ΗΠΑ τα τελευταια 63 χρονια ( 1960-2022 ) .
Ομως το πιο αξιοσημειωτο στατιστικο γεγονος που ειναι αδυνατο να το χωνεψει ο ανθρωπος ειναι οτι στο 30-35 % των περιπτωσεων το θυμα δεν ειχε γεννησει . Περιπου 250.000 γυναικες δεν προφτασαν να γινουν μητερες .
Και αυτο , κυριες και κυριοι του φορουμ , λεγεται γενοκτονια στα ορια της εθνοκαθαρσης .
Καλο σας βραδυ .
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
30-04-24
20:06
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι πειράζει να εδραιωθεί ο όρος, τι σε πειράζει δηλαδή; τι ακριβώς θα αλλάξει στη ζωή σου ως άντρα; δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεται τόσο με μένος ο μέσος άντρας, πραγματικά τι ακριβώς θα αλλάξει στην καθημερινότητα σου;
Γιατί τόση αντίδραση και ανοίγουν τόσες συζητήσεις, σε εμποδίζει σε κάτι; Θίγεσαι υποσυνείδητα κι αυτό είναι θέμα που καλό θα ήταν να δεί κανείς
Και εσένα τι σε πειράζει να γίνονται αναλύσεις της ιδιοκτησιακης του διάστασης; Στο ψέμα θες να ζεις;
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.
30-04-24
20:06
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.Πισω απο τον ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ Που αντιτιθεται στον ορο γυναικοκτονια..κρυβεται η ιδεα οτι ειναι καλη η πατριαρχια.ΞΕΚΑΘΑΡΑ.ΑΠΛΑ..ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ.δεν ξέρω τι γίνεται. εμένα ο όρος γυναικοκτονία, απλά με βάζει σε μια διαδικασία να σκεφτώ τα κίνητρα που κρύβονται από πίσω, και τελικά τους αιώνες γυναικείας καταπίεσης, η οποία ακόμα δεν έχει ξεριζωθεί και προς τα εκεί πρέπει να στραφούν τα όποια μέτρα πρόληψης. έχει δλδ μια λογική στον πραγματικό κόσμο όλο αυτό, δεν είναι κακό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Κοιταξου στν καθρεφτη.Και λοιποι.Ποιος έκανε ανταγωνισμό εδώ μέσα;; Είναι δυνατόν να γίνει τέτοιο πράγμα όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές;;
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
30-04-24
20:10
Κοίτα όρεξη για δούλεμα δεν έχει κανείς, σε κάθε θέμα που αφορά γυναικοκτονίες ή φεμινισμό και τα συναφή είσαι απο πίσω να φέρεις αντίλογοΚαι εσένα τι σε πειράζει να γίνονται αναλύσεις της ιδιοκτησίας του διάστασης; Στο ψέμα θες να ζεις;
δεν θέλει πολύ σκέψη,basic pattern recognition skills και σε ρωτώ γιατι παθιάζεσαι τόσο με τον αντίλογο εδώ; Τι θα αλλάξει στην ζωή σου αν όντως εδραιωθεί ο όρος;
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.
30-04-24
20:10
Σε εχουμε καταλαβει μην σκοτωνεσαι.Καιρο τωρα.Και εσένα τι σε πειράζει να γίνονται αναλύσεις της ιδιοκτησιακης του διάστασης; Στο ψέμα θες να ζεις;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 236 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hecticism
- giannhs2001
- Μήτσος10
- touvlo
- chester20080
- Kate1914
- A350
- nearos
- charmander
- fmarulezkd
- American Economist
- Paragontas7000
- taketrance
- back2967
- Scandal
- Libertus
- linuxman
- Memetchi
- Joji
- Paladin
- johnsala
- omitsop
- teacher_40
- iiTzArismaltor_
- ghоul
- Debugging_Demon
- rafaela11
- thodoris_eng
- rootbreaker
- ROM32
- Wonderkid
- thenutritionist
- tsiobieman
- grtt
- phleidhs
- Luludaki
- bibliofagos
- Εριφύλη
- kost28
- kalhkardia
- Δροσουλίτης
- physicscrazy
- suaimhneas
- Fernando_A
- Desnel_
- Kobarsos
- Forgetit
- gmoutzour
- Esperos1
- iew
- Ilma
- Maraki4you
- hirasawayui
- Dmzk
- V@Per
- AggelikiGr
- camil
- marww
- Arianara S3
- ana.roi
- Abiogenesis
- Dark_kronos
- Shadowban
- Jim175
- synthnightingale
- brizoulis
- Human being
- P.Dam.
- Δημοσιοκαφρος-γραφος
- Αλκίμαχος
- Sevasti
- ΘανάσοςG4
- DimitraA.
- Jack of Spades
- Ryuzaki
- oups
- Sherlockina
- J.Cameron
- Μαυρίκιος
- Sosstoss
- Εχέμυθη
- parrot/παπαγάλος
- snowy
- ggl
- KingPoul
- Citylights
- fourkaki
- Αρίκος
- GeorgePap2003
- globglogabgalab
- Ariana2018
- Ωρορα
- jj!
- _pathfinder_
- TehWinnerGR
- nimbus
- eukleidhs1821
- Pharmacist01
- ag97
- korlef
- Mt73
- AK-92
- louminis
- johnietraf
- Unboxholics
- Euge.loukia
- tslef8
- CiNeFiL
- Αλκης Κ.
- SlimShady
- italian
- Cookie_Monster
- Athens2002
- troll4laif
- Jimmy20
- Viedo
- Panos_02
- MarcoReus
- edweimaste
- Ace of Spades
- Helen93
- Red
- Cupid
- Johnny15
- Theodora03
- Unseen skygge
- Slytherin
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.