akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

31-05-24

19:45
To άρθρο των Νέων είναι σκουπίδι. Ένας που φορτίζει κάθε μέρα το αυτοκίνητο του θα φτάσει τις 5000 φορτίσεις στα 13 χρόνια. Ένας που κάνει 10000 χιλιόμετρα/χρόνο θα χρειαστεί 1 φορτίση κάθε 10 μέρες. Άρα 90 χρόνια. Δεν θα αντέξει το αυτοκίνητο τόσα χρόνια γιατί θα διαλυθούν τα υπόλοιπα μέρη γι' αυτό είπα ότι η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο. Υπάρχουν άτομα που κάνουν 700km/μέρα 2 φορτίσεις τη μέρα. Αυτοί σε 5, 6 χρόνια ισως χρειαστούν αλλαγή μπαταρίας αλλά αυτοί έχουν κανει ήδη απόσβεση όλο το αυτοκίνητο.Sorry που σου χαλάω το dream αλλά 500.000km με μία μέση οδήγηση στα 10.000km περίπου το χρόνο, είναι 50χρόνια!
View attachment 133212
Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας πηγαίνει με τις φορτίσεις. Η καλύτερη λιθίου δεν ξεπερνάει τις 5000 φορτίσεις που αντιστοιχεί περίπου σε 13-14 χρόνια.
https://www.tanea.gr/2023/02/04/autonea/agora/ilektrika-aytokinita-poso-antexoun-oi-mpataries-pote-xreiazontai-antikatastasi/#:~:text=Σήμερα%2C%20τα%20ηλεκτρικά%20αυτοκίνητα%20προσφέρουν,ξεπερνά%20τα%207%20–%208%20χρόνια.
Το παρακάτω διάγραμμα βγαίνει από πραγματικές συνθήκες.

Γιατί βρίσκεις κάνα συμβατικό αυτοκίνητο με 12.000 πλέον καινούριο;Αν το κόστος των ηλεκτρικών δεν πέσει στα 10-12 χιλιάρικα (για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης) δεν αξίζει. Σε αυτή την τιμή σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ηλεκτρικό καρούλι.
Κάτι τέτοιες σαχλαμάρες λέει ο Καλογεράκης. Το ρεύμα υπάρχει παντού (γλυτώσεις το σύστημα διανομής) και είναι πιο αποδοτικό από οποιοδήποτε βιοκαύσιμο.Η μόνη σοβαρή εναλλακτική για eco-friendly κινούμενα είναι το βιοκαύσιμο, π.χ. οινόπνευμα από ζαχαρότευτλα. Δύσκολο με τις υπάρχουσες συνθήκες να μπει σε μαζική παραγωγή, θα μπορούσε να το φτιάξουν για φορτηγά, λεωφορεία ή άλλα επαγγελματικά. Σταδιακά θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα μικρούλι αυτοκίνητο πόλης.
To υδρογόνο είναι μια μούφα. Πολύ ακριβές εγκαστάσεις και ανάγκη για προσωπικό. Το φορτιστή τον στήνεις και τον ελέγχεις απομακρυσμένα. Ούτε προσωπικό δεν χρειάζεται, ούτε δίκτυο διαμονής.Το υδρογόνο επίσης είναι πανίσχυρο αλλά έχει το μειονέκτημα της αποθήκευσης η οποία είναι ακριβή. Πρόσφατα ανακαλύφθηκε μία λύση ενός μείγματος ιριδίου - μαγγανίου που μειώνει στο δεκαπλάσιο το κόστος.
Είδωμεν..
Το λένε και οι ίδιοι.Οι πλοιοκτήτες δεν συμμετέχουν σε καμιά συνωμοσία το θέμα είναι καθαρά οικονομικό στα μέτρα πυροοστασίας που πρέπει να πάρουν.
Να εφαρμόσουν τα πρωτόκολλα που πρέπει κι ας αυξήσουν την τιμή του εισητηρίου όλων ταξιδιωτών και όχι μόνο των ιδιοκτητών EV. To να λες 40% με ευθύνη του ιδιοκτήτη δεν είναι μέτρο ασφαλείας είναι μέτρο που εξυπηρετούν τις ναυτιλιακές, τις ασφαλιστικές,τις κυβερνήσεις και τους επιβάτες (εκτός κατόχων EV) αλλά αν γίνει κάποιο δυστύχημα τότε όλοι θα θυμηθούν τα προτόκολλα ασφαλείας που δεν εφαρμοζόντουσαν όπως έγιναν στα Τέμπη.Δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά πιο εύκολα αλλά οτι αν για οποιονδήποτε λόγο πάρουν φωτιά(είτε δικό τους θέμα είτε πήρε φωτιά μια νταλίκα δίπλα τους είτε πήρε φωτιά το πλοίο και επεκτάθηκε και σε αυτά) θέλουν διαφορετικό τρόπο για να σβήσουν.
Ως τώρα η πυρόσβεση στο πλοίο βασίζεται σε ψεκαστήρια από το ταβάνι που οταν ανιχνευθεί καπνός ρίχνουν νερό .
Έτσι όμως δεν σβήνεις φωτιά σε μπαταρίες ούτε σε υγραέριο. Τέτοια φωτιά θέλει ή πολύ μεγαλύτερο όγκο νερού ή να μπουν πάνω από τη φωτιά ειδικές κουβέρτες.
Δηλαδή σε κάθε περίπτωση θέλει επιπλέον εξοπλισμό,εκπαίδευση και πιθανώς λιγότερα αυτοκίνητα στο καράβι για να υπάρχουν μεγαλύτερες αποστάσεις.
Το παραπάνω νορβηγικό πλοίο που απαγορεύει την ηλεκτροκίνηση είναι κρουαζιερόπλοιο και βάζει 9 πλοία μέσα. Δεν είναι επιβατηγό που συνδέει νησιά με την υπόλοιπη χώρα. Έχει μεγάλη διαφορά.
Αν γίνει κάποια φωτιά η ασφαλιστική βρίσκει παραθυράκι να μην αποζημιώσει. Η ασφαλιστική θα κατηγορήσει το πλοίο που επιβίβασε το Tesla και το πλοίο τον ιδιοκτήτη του Tesla γιατί με ευθύνη του πρέπει το αυτοκίνητο να είναι 40%. Έτσι ένα θύμα μπορεί να βγει κατηγορούμενος καθώς η φωτιά πολύ δύσκολα να ξεκίνησε από το Tesla.Αν δεν πάρουν κάποια μέτρα ,είτε αυτά είτε πλήρη απαγόρευση είτε αυτά που λέει η οδηγία(υποτίθεται δεν είναι μόνο 40% μπαταρία αλλά και άλλα όπως...το πλήρωμα να θερμομετράει τις μπαταρίες) οι ασφαλιστικές δεν ασφαλίζουν τα πλοία.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

31-05-24

20:15
Εδώ είναι όλο το ζουμί και για αυτό μάλλον η seajets είπε ότι δεν βάζει καθόλου ηλεκτρικά,υβριδικά, υδρογόνου μέσα.Αν γίνει κάποια φωτιά η ασφαλιστική βρίσκει παραθυράκι να μην αποζημιώσει. Η ασφαλιστική θα κατηγορήσει το πλοίο που επιβίβασε το Tesla και το πλοίο τον ιδιοκτήτη του Tesla γιατί με ευθύνη του πρέπει το αυτοκίνητο να είναι 40%. Έτσι ένα θύμα μπορεί να βγει κατηγορούμενος καθώς η φωτιά πολύ δύσκολα να ξεκίνησε από το Tesla.
Αν πιάσει μια φωτιά και γίνει όλο το γκαράζ στάχτη αντε να βρεις από ποιο όχημα ξεκίνησε και αν το βρεις και ήταν όντως υβριδικό/ηλεκτρικό/υδρογόνου,αντε μετά από τα αποκαΐδια να αποδείξεις αν ήταν μέχρι 40% γεμάτο ή οχι.
Θα έπρεπε να έχουν τα σωστά μέτρα αλλά αυτή τη στιγμή είναι τόσα λίγα ως ποσοστό αυτά τα οχήματα που δεν τους συμφέρει. Προτιμάνε στην χειρότερη να τους χάσουν εντελώς από πελάτες παρά να επενδύσουν λεφτά στο καράβι.
Βέβαια και αυτά τα μέτρα μην κοροιδευόμαστε είναι για τα μάτια του κόσμου και για να έχουν τον @@ τους καλυμμένο.
Είναι πρακτικά ανεφάρμοστα σε περιόδους αιχμής που γίνεται χαμός. Άντε να ελέγξεις την μπαταρία σε κάνα τεσλα που ξέρεις ότι σίγουρα είναι ηλεκτρικό.
Για τα υπόλοιπα θα έπρεπε σε κάθε αυτοκίνητο να ζητάνε άδεια κυκλοφορίας για να δουν τι καύσιμο έχει ή αν ο ιδιοκτήτης έχει κάνει μετατροπή να βάλει υγραέριο.
Μετά άλλα οχήματα μπορεί να μην έχουν την μπαταρία ως ποσοστό αλλά ως υπολειπόμενα χιλιόμετρα.
Άντε να τα ελέγξεις όλα αυτά ενώ πίσω περιμένει μια τεράστια ουρά αυτοκινήτων να μπει στο καράβι.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.

01-06-24

09:48
To άρθρο των Νέων είναι σκουπίδι. Ένας που φορτίζει κάθε μέρα το αυτοκίνητο του θα φτάσει τις 5000 φορτίσεις στα 13 χρόνια. Ένας που κάνει 10000 χιλιόμετρα/χρόνο θα χρειαστεί 1 φορτίση κάθε 10 μέρες. Άρα 90 χρόνια. Δεν θα αντέξει το αυτοκίνητο τόσα χρόνια γιατί θα διαλυθούν τα υπόλοιπα μέρη γι' αυτό είπα ότι η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο. Υπάρχουν άτομα που κάνουν 700km/μέρα 2 φορτίσεις τη μέρα. Αυτοί σε 5, 6 χρόνια ισως χρειαστούν αλλαγή μπαταρίας αλλά αυτοί έχουν κανει ήδη απόσβεση όλο το αυτοκίνητο.
Γιατί βρίσκεις κάνα συμβατικό αυτοκίνητο με 12.0
Κάτι τέτοιες σαχλαμάρες λέει ο Καλογεράκης. Το ρεύμα υπάρχει παντού (γλυτώσεις το σύστημα διανομής) και είναι πιο αποδοτικό από οποιοδήποτε βιοκαύσιμο.
To υδρογόνο είναι μια μούφα. Πολύ ακριβές εγκαστάσεις και ανάγκη για προσωπικό. Το φορτιστή τον στήνεις και τον ελέγχεις απομακρυσμένα. Ούτε προσωπικό δεν χρειάζεται, ούτε δίκτυο διαμονής.
Ένα cinquecento καινούργιο 12Κ κάνει, ελαφρώς μεταχειρισμένο βρίσκεις και καλύτερο.
Ο Καλογεράκης δεν λέει σαχλαμάρες, απλά αυτό που λέει αφορά τον μέσο ή φτωχό άνθρωπο. Αν έχεις 300 χιλιάρικα καβάτζα δικά σου, δίνεις 50 παίρνεις ένα Tesla αμιγώς ηλεκτρικό και το χαίρεσαι. Ωραίο αμάξι, μια κατηγορία μόνο του, ποιος μπορεί να το αρνηθεί; Το θέμα είναι το value-for-money για ανθρώπους που δεν έχουν περισσεύματα.
Το υδρογόνο δεν είναι μούφα, είναι το μέλλον, αλλά είναι ακόμα πίσω σε κάποια πράγματα. Για θέρμανση είναι το καλύτερο, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και βιομηχανική τροφοδοσία είναι ακόμα ακριβό. Τώρα στην ηλεκτροκίνηση δεν ξέρω αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επαρκώς, σίγουρα όμως ένας σταθμός παραγωγής ενέργειας με υδρογόνο θα ήταν 10 φορές πιο οικονομικός από οποιοδήποτε αιολικό πάρκο.
Τη 1 φόρτιση ανά 10 μέρες που λες, δεν την κάνει κανείς, μα κανείς. Ειδικά στα Telsa που κάθε μέρα σου τρώνε ένα 5% της μπαταρίας για τα συστήματα ασφαλείας. Έχεις μονίμως το άγχος της φόρτισης. Αν τώρα αρέσκεσαι στους ταχυφορτιστές του δεκάλεπτου (στο δίκτυο της Tesla) ή φορτίζεις πάνω από 16A, τις έσκισες τις μπαταρίες. Όχι 90 χρόνια, ούτε 5 δεν θα σε βγάλουν.
Όλοι σου μιλάνε για πλάνο 10ετίας, μετά στην καλύτερη οι μπαταρίες θα σου πέσουν στο 50%. Όσοι έχουν αυτονομία με φωτοβολταϊκά χέστηκαν, και με 50% τις βγάζουν απ' το αμάξι και τις βάζουν στο δίκτυό τους. Σε αυτή την περίπτωση αξίζει εννοείται να έχεις ηλεκτρικό αμάξι. Το φορτίζεις σπίτι σου με τσάμπα ρεύμα, στη δεκαετία το έχεις αποσβέσει, πετάς τις μπαταρίες, φοράς καινούργιες και τις παλιές τις έχεις με μειωμένη απόδοση και όσο αντέξουν ακόμα.
Για μένα, 40-50 χιλιάρικα για αμάξι είναι υπερβολική τιμή για τον μέσο άνθρωπο. Γιατί δεν βγάζουν ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης; Η Tesla σχεδιάζει ένα πιο οικονομικό μοντέλο στα 25K (στην Ελλάδα θα έρθει ακριβότερα) το οποίο πάλι προσωπικά μου φαίνεται ακριβό. Θα έχει τους χώρους που χρειάζομαι; Ένα αυτοκίνητο είναι πρακτικότητα - μετακίνηση και εργαλείο, φόρτωση, εκφόρτωση. Θα μπορούσαμε να κρατήσουμε το παλιό μας θερμικό για τις βαριές δουλειές με τα φορτώματα και να έχουμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκινητάκι για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τα προάστια.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

01-06-24

11:34
Cinquecento καινούργιο δεν πωλείται πλέον. Ο διάδοχος του, το fiat 500, ξεκινάει στα 16,5κ στην έκδοση με 70 ίππους που παίζει να μην ανεβαίνει ούτε μεγάλη ανηφόρα αν έχεις μέσα 2 άτομα και 1 βαλίτσα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οικογένεια γιατί πίσω δεν χωράει κανείς πάνω από 10-12 χρονών.Ένα cinquecento καινούργιο 12Κ κάνει, ελαφρώς μεταχειρισμένο βρίσκεις και καλύτερο.
Ο Καλογεράκης λέει σαχλαμάρες γιατί τα βάζει όλα σε 1, όλες τις χρονολογίες ηλεκτρικών, όλες τις χημείες μπαταριών κλπ. Λες και είναι ίδιο το leaf του 2010 με ένα σημερινό ηλεκτρικό οποιασδήποτε μάρκας. Όχι μόνο στην τεχνολογία των μπαταριών αλλά και τα γύρω γύρω. Πχ τα σύγχρονα ηλεκτρικά έχουν συστήματα ψύξης-θέρμανσης στις μπαταρίες για να λειτουργούν στο εύρος θερμοκρασίας που πρέπει για να πετύχεις την μέγιστη μακροζωία τους ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες.Ο Καλογεράκης δεν λέει σαχλαμάρες, απλά αυτό που λέει αφορά τον μέσο ή φτωχό άνθρωπο. Αν έχεις 300 χιλιάρικα καβάτζα δικά σου, δίνεις 50 παίρνεις ένα Tesla αμιγώς ηλεκτρικό και το χαίρεσαι. Ωραίο αμάξι, μια κατηγορία μόνο του, ποιος μπορεί να το αρνηθεί; Το θέμα είναι το value-for-money για ανθρώπους που δεν έχουν περισσεύματα.
Ή το σύστημα ελέγχου φόρτισης, ρυθμίζει την ένταση και την ισχύ του ρεύματος που τραβάει από τον φορτιστή ανάλογα το πόσο γεμάτη είναι η μπαταρία, την εξωτερική θερμοκρασία και πόσες άλλες παραμέτρους ώστε να μεγιστοποιήσει την διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Συμφωνώ ότι είναι το μέλλον, για κάποιες εφαρμογές όμως.Το υδρογόνο δεν είναι μούφα, είναι το μέλλον, αλλά είναι ακόμα πίσω σε κάποια πράγματα. Για θέρμανση είναι το καλύτερο, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και βιομηχανική τροφοδοσία είναι ακόμα ακριβό. Τώρα στην ηλεκτροκίνηση δεν ξέρω αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επαρκώς, σίγουρα όμως ένας σταθμός παραγωγής ενέργειας με υδρογόνο θα ήταν 10 φορές πιο οικονομικός από οποιοδήποτε αιολικό πάρκο.
Σε ότι αφορά τις μετακινήσεις θα ήταν μάλλον ιδανικό για πλοία. Μπορείς να έχεις έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου σε κάθε λιμάνι και στο πλοίο υπάρχει άπλετος χώρος για δεξαμενές υδρογόνου και τα σχετικά.
Για αυτοκίνητα πολύ δύσκολο. Θα έπρεπε να έχεις σταθμούς υδρογόνου περίπου όπου έχεις και βενζινάδικα αλλά έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος κατασκευής από ένα βενζινάδικο και είναι πολύ πιο σύνθετος ο ανεφοδιασμός τους. Επίσης τα αυτοκίνητα δρογόνου δεν έχουν "υδρογονοκινητήρες", ηλεκτροκινητήρες τα κουνάνε. Θα έπρεπε στο αυτοκίνητο να έχεις ηλεκτροκινητήρα και μικρή μπαταρία συν τις δεξαμενές υδρογόνου συν το σύστημα που θα μετατρέπει το υδρογόνο σε ρεύμα.
Για ηλεκτροπαραγωγή δεν χρειάζεται υδρογόνο, είμαστε(όλη η Ευρώπη οχι μόνο εμείς) σε φάση που από φωτοβολταικά και αιολικά παράγουμε περισσότερο ρεύμα από όσο χρειαζόμαστε και δεν έχουμε τι να το κάνουμε γιατί ακόμα δεν υπάρχουν επαρκή έργα αποθήκευσης.
Σε αυτό το μέλλον είναι περισσότερες ηλεκτρικές διασυνδέσεις(να μπορείς εύκολα να πουλάς ρεύμα από την μια χώρα στην άλλη όταν σε μια δεν δουλεύουν οι ΑΠΕ), έργα αποθήκευσης για να αποθηκεύεις πχ το περισσευούμενο ρεύμα από τα αιολικά το μεσημέρι και να καταναλώνεται το βράδυ και να μείνουν κάποιες από τις υπάρχουσες μονάδες φυσικού αεριού για backup, να χρησιμοποιούνται αν τύχει κάποια στιγμή για μεγάλο διάστημα συνεχόμενα να μην παράγουν πολύ οι ΑΠΕ και να μην επαρκεί το ρεύμα που έχει αποθηκευτεί.
To concept των ηλεκτρικών είναι ότι μπορείς να φορτίζεις συνέχεια σε φορτιστές χαμηλής ισχύος.Τη 1 φόρτιση ανά 10 μέρες που λες, δεν την κάνει κανείς, μα κανείς. Ειδικά στα Telsa που κάθε μέρα σου τρώνε ένα 5% της μπαταρίας για τα συστήματα ασφαλείας. Έχεις μονίμως το άγχος της φόρτισης. Αν τώρα αρέσκεσαι στους ταχυφορτιστές του δεκάλεπτου (στο δίκτυο της Tesla) ή φορτίζεις πάνω από 16A, τις έσκισες τις μπαταρίες. Όχι 90 χρόνια, ούτε 5 δεν θα σε βγάλουν.
Δηλαδή το βράδυ όπου το παρκάρεις ή έστω στην δουλειά σου όσο δουλεύεις να είναι κουμπωμένο σε φορτιστή και είσαι έτοιμος. Οι ταχυφορτιστές προορίζονται να τους χρησιμοποιείς όταν κάνεις κάποιο ταξίδι κλπ.
Αν κάποιος κάνει πάνω από 300χλμ την μέρα το ηλεκτρικό ίσως δεν είναι για αυτόν, αλλά πόσοι το κάνουν αυτό. Επίσης αν κάποιος κάνει τόσα χιλιόμετρα πιθανώς και πάλι να τον συμφέρει λόγω του κόστους που θα γλιτώσει από τα καύσιμα.
Αυτό σίγουρα δεν ισχύει.Όλοι σου μιλάνε για πλάνο 10ετίας, μετά στην καλύτερη οι μπαταρίες θα σου πέσουν στο 50%. Όσοι έχουν αυτονομία με φωτοβολταϊκά χέστηκαν, και με 50% τις βγάζουν απ' το αμάξι και τις βάζουν στο δίκτυό τους. Σε αυτή την περίπτωση αξίζει εννοείται να έχεις ηλεκτρικό αμάξι. Το φορτίζεις σπίτι σου με τσάμπα ρεύμα, στη δεκαετία το έχεις αποσβέσει, πετάς τις μπαταρίες, φοράς καινούργιες και τις παλιές τις έχεις με μειωμένη απόδοση και όσο αντέξουν ακόμα.
Η τέσλα πχ έχει στις μπαταρίες εγγύηση 8 χρόνια και από 160 ως 240κ χιλιόμετρα ανάλογα το μοντέλο και αν σε αυτό το διάστημα η μπαταρία πέσει κάτω από 70% στην αλλάζουν. Δεν νομίζω ότι θα πέσει άλλο 20% σε 2 χρόνια και αυτό είναι το χειρότερο σενάριο με το 70% δηλαδή και για αυτόν που φορτίζει συνέχεια σε ταχυφορτιστές κλπ.
Άλλος ένας λόγος που ο Καλογεράκης λέει βλακείες, αν οι μπαταρίες χάλαγαν στα 7-8 χρόνια(λέει χαλάνε, ούτε καν ότι πέφτει η χωρητικότητα) δεν θα σου έδιναν τέτοια εγγύηση, θα έκλειναν από το κόστος.
Υπάρχουν αρκετά δεδομένα από τα model s/x που πωλούνται πάνω από 12 χρόνια πχ αυτό το chart είναι με δείγμα 900 αυτοκίνητα.
Ο μέσος άνθρωπος πιθανότατα θα αλλάξει αυτοκίνητo πριν χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία.
Βέβαια ακόμα και αν πιάσουμε το χειρότερο σενάριο ότι στα 10 χρόνια θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία πρέπει να το δούμε συνολικά.
Δηλαδή σε θερμικό πόσα θα χάλαγες σε σέρβις,λάδια,ιμάντες,ιστορίες στα 10 χρόνια; Ειδικά αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα ώστε να χρειαστεί στην 10ετια να αλλάξεις μπαταρία. Επίσης υπάρχει αυτοκίνητο που στην 10ετια δεν έβγαλε και κάποια ακριβή βλάβη πέρα από τα σέρβις; Επίσης πρέπει να υπολογίσεις αν κάνει τόσα χιλιόμετρα το πόσα λεφτά θα έχει γλιτώσει από καύσιμα και βέβαια ότι σε 10 χρόνια με την πρόοδο της τεχνολογίας και την μεγαλύτερη υιοθέτηση ηλεκτρικών οι μπαταρίες θα είναι αρκετά πιο φτηνές από ότι σήμερα όπως και τώρα είναι αρκετά πιο φτηνές από πριν 10 χρόνια και το ίδιο γίνεται με όλα τα τεχνολογικά προιόντα.
Ακόμα και στο χειρότερο σενάριο δηλαδή, που χρειάζεται να αλλάξεις μπαταρία λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης, πιθανότατα δεν είσαι χαμένος.
Ισχύει ότι για τον μέσο Έλληνα είναι υπερβολικά τα 40-50κ αμάξι, αλλά είναι ο μέσος Έλληνας οχι ο μέσος άνθρωπος γενικά. Τα 40-50κ ένας Έλληνας με τον μέσο μισθό θέλει 4 χρόνια να τα βγάλει, στις ΗΠΑ λιγότερο από χρόνο και στην Ευρώπη κάπου 1,5 χρόνο.Για μένα, 40-50 χιλιάρικα για αμάξι είναι υπερβολική τιμή για τον μέσο άνθρωπο. Γιατί δεν βγάζουν ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης; Η Tesla σχεδιάζει ένα πιο οικονομικό μοντέλο στα 25K (στην Ελλάδα θα έρθει ακριβότερα) το οποίο πάλι προσωπικά μου φαίνεται ακριβό. Θα έχει τους χώρους που χρειάζομαι; Ένα αυτοκίνητο είναι πρακτικότητα - μετακίνηση και εργαλείο, φόρτωση, εκφόρτωση. Θα μπορούσαμε να κρατήσουμε το παλιό μας θερμικό για τις βαριές δουλειές με τα φορτώματα και να έχουμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκινητάκι για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τα προάστια.
Είμαστε πολύ μικρή αγορά για να κάνει σχεδιασμό κάποιος με βάση εμάς.
Βέβαια με τις επιδοτήσεις, με 8-10κ επιδότηση που δίνουν εδώ η τιμή των ηλεκτρικών πάει στα ίδια επίπεδα με θερμικά των 30κ.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

01-06-24

12:33
Μίλησα για καινούριο αυτοκίνητο. Το τελευταίο cinquecento βγήκε το 1998. Ένα fiat panda καινούριο αρχίζει από 17000 το οποίο είναι πανάκριβο γι' αυτα που προσφέρει.Ένα cinquecento καινούργιο 12Κ κάνει, ελαφρώς μεταχειρισμένο βρίσκεις και καλύτερο.
Ο Καλογεράκης δεν λέει σαχλαμάρες, απλά αυτό που λέει αφορά τον μέσο ή φτωχό άνθρωπο. Αν έχεις 300 χιλιάρικα καβάτζα δικά σου, δίνεις 50 παίρνεις ένα Tesla αμιγώς ηλεκτρικό και το χαίρεσαι. Ωραίο αμάξι, μια κατηγορία μόνο του, ποιος μπορεί να το αρνηθεί; Το θέμα είναι το value-for-money για ανθρώπους που δεν έχουν περισσεύματα.
Το αποδομεί κάποιος ήρωας:
Το υδρογόνο είναι για αποθήκευση και όχι για παραγωγή ενέργειας. Άρα μπορεί να συγκριθεί με τη μπαταρία. Για να φτιαχτεί ένας σταθμός υδρογόνου χρειάζεται τόσο κόστος για να γεμίσει όλο το οδικό δίκτυο της Ελλάδας με ταχυφορτιστές. Το efficiency της μπαταρίας (που επίσης χρησιμοποιείται για αποθήκευση) είναι πολύ καλύτερο από το υδρογόνο. Τέλος το υδροκίνητο αυτοκίνητο σε αντίθεση με το μπαταριοκίνητο έχει ακριβή συντήρησηΤο υδρογόνο δεν είναι μούφα, είναι το μέλλον, αλλά είναι ακόμα πίσω σε κάποια πράγματα. Για θέρμανση είναι το καλύτερο, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και βιομηχανική τροφοδοσία είναι ακόμα ακριβό. Τώρα στην ηλεκτροκίνηση δεν ξέρω αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επαρκώς, σίγουρα όμως ένας σταθμός παραγωγής ενέργειας με υδρογόνο θα ήταν 10 φορές πιο οικονομικός από οποιοδήποτε αιολικό πάρκο.
Ο αδελφός μου έχει Tesla. Αν έχεις ενεργοποιήσει τη λειτουργία περιφρούρησης τρώει ένα 5%/μέρα. Αν δεν το έχεις το ενεργοποιήσεις άντε να φάει 1% την εβδομάδα. Δεν ισχύει ότι με τους ταχυφορτιστές γίνονται φθορά στις μπαταρίες της Tesla τουλάχιστον. Ίσχυε παλιά. Οι μπαταρίες ψύχονται και ρίχνουν ταχύτητα εκεί που πρέπει για να μην υπάρχει φθορά.Τη 1 φόρτιση ανά 10 μέρες που λες, δεν την κάνει κανείς, μα κανείς. Ειδικά στα Telsa που κάθε μέρα σου τρώνε ένα 5% της μπαταρίας για τα συστήματα ασφαλείας. Έχεις μονίμως το άγχος της φόρτισης. Αν τώρα αρέσκεσαι στους ταχυφορτιστές του δεκάλεπτου (στο δίκτυο της Tesla) ή φορτίζεις πάνω από 16A, τις έσκισες τις μπαταρίες. Όχι 90 χρόνια, ούτε 5 δεν θα σε βγάλουν.
Ο αδελφός μου έχει κάνει 30.000 km δωρεάν χρησιμοποιώντας το δημοτικό δίκτυο και τα δωρεάν χιλιόμετρα της Tesla. Ένα συμβατικό αυτοκίνητο για μετακίνηση μέσα στη πόλη θα είχε κατανάλωση 8l/100km περίπου 13 ευρώ/100km. Βγαίνει περίπου 3900 ευρώ. Η ασφάλιση είναι πιο ακριβή αλλά κάνει απόσβεση από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και τη μηδενική συντήρηση. Αυτά σε ένα χρόνο.Όλοι σου μιλάνε για πλάνο 10ετίας, μετά στην καλύτερη οι μπαταρίες θα σου πέσουν στο 50%. Όσοι έχουν αυτονομία με φωτοβολταϊκά χέστηκαν, και με 50% τις βγάζουν απ' το αμάξι και τις βάζουν στο δίκτυό τους. Σε αυτή την περίπτωση αξίζει εννοείται να έχεις ηλεκτρικό αμάξι. Το φορτίζεις σπίτι σου με τσάμπα ρεύμα, στη δεκαετία το έχεις αποσβέσει, πετάς τις μπαταρίες, φοράς καινούργιες και τις παλιές τις έχεις με μειωμένη απόδοση και όσο αντέξουν ακόμα.
Για μένα, 40-50 χιλιάρικα για αμάξι είναι υπερβολική τιμή για τον μέσο άνθρωπο. Γιατί δεν βγάζουν ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης; Η Tesla σχεδιάζει ένα πιο οικονομικό μοντέλο στα 25K (στην Ελλάδα θα έρθει ακριβότερα) το οποίο πάλι προσωπικά μου φαίνεται ακριβό. Θα έχει τους χώρους που χρειάζομαι; Ένα αυτοκίνητο είναι πρακτικότητα - μετακίνηση και εργαλείο, φόρτωση, εκφόρτωση. Θα μπορούσαμε να κρατήσουμε το παλιό μας θερμικό για τις βαριές δουλειές με τα φορτώματα και να έχουμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκινητάκι για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τα προάστια.
Αν χρησιμοποιούσε αποκλειστικά ταχυφορτιστή με τιμή 0.3ευρώ/kwh (τόσο έχει τώρα στο golden hall). Θα είχε 300km με 5 ευρώ. 30.000 χιλιόμετρα θα στοίχιζαν 500 ευρώ. Προσοχή στους υπολογισμούς μου βάζω το χειρότερο σενάριο καθώς το βασικό Tesla model y στην πόλη μπορεί να αγγίζει αυτονομία 400km. Σύγκρινε τα 3900 ευρώ με τα 500. Και μη το σκέφτεσαι μόνο οικονομικά αλλά με τι αυτοκίνητο κυκλοφορεί, τι επιδόσεις έχει, τι παθητική και ενεργητική ασφάλεια προσφέρει κ.λπ.
To δίκτυο είναι μικρό αλλά όχι απαγορευτικό. 50αρηδες φορτιστές υπάρχουν παντού και σιγά σιγά φτιάχνονται και μεγαλύτεροι. Μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας εδώ https://www.plugshare.com/. Θέλει προγραμματισμό πριν από κάθε ταξίδι αλλά το άγχος φεύγει μετά από 1, 2 μήνες.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.

02-06-24

09:17
"Ο ήρωας αποδομητής"Το πρόβλημα με τον Καλογεράκη είναι ότι υπάρχει ένας όχλος που τον έχει θεοποιήσει και δέχεται ότι πει. Τα ηλεκτρικα αυτοκίνητα μπορούν να φορτιστούν και σε μονοφασική εγκατάσταση και να καταναλώνουν όσο ένας θερμοσίφωνας. Όποιος θέλει να το φορτίσει γρήγορα υπάρχουν οι ταχυφορτιστές αλλά εκεί πληρώνει πολύ παραπάνω την ενέργεια. Συνεπώς το χρησιμοποιούν όσοι είναι σε ταξίδι.
Το αποδομεί κάποιος ήρωας:

Αυτός είναι γραφικός τύπος ρε συ, με τέτοιους κάνεις παρέα; Άνθρωπος τώρα που προσπαθεί να φανεί μέσω των άλλων και όχι μέσα από τα έργα του δεν είναι να του δίνεις σημασία. Τώρα κακώς τον βρίζουν βέβαια οι fans του Καλογεράκη, ο διάλογος ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.
Αυτό που λέει ο Καλογεράκης στο video που ανέβασες "ότι δεν αντέχει το δίκτυο 30 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα" λογικό ακούγεται αφού τα σπίτια, οι σταθμοί κλπ, είναι σχεδόν όλα τριφασικά. Η ουσία ομως δεν είναι τι λέει ο Καλογεράκης ή ο "ήρωας", εγώ ή εσύ, το θέμα είναι πως το βλέπει η ελίτ. Ο Μασκ και οι λοιποί βλέπουν ότι δεν αντέχουν με την υπάρχουσα τεχνολογία ένα rapid expansion γι' αυτό και δεν λανσάρουν οικονομικά ηλεκτροκίνητα. Είναι στόχος για το μέλλον, θα δείξει.
Αν ήμουν πάντως κάτοχος ενός Tesla, θα προτιμούσα η ηλεκτροκίνηση να μείνει cult για να απολαμβάνω τα οφέλη της, να βρίσκω παντού και γρήγορα φορτιστές διαθέσιμους, να μοστράρω την αμαξάρα, να είμαι VIP μέλος του club.


Ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό Fiatάκι όμως, άντε μέχρι 17Κ, θα βόλευε για τις συχνές μετακινήσεις προς το εξοχικό όπου κάποια στιγμή με παίρνει να βάλω φωτοβολταϊκά, πάντα όμως μαζί με ένα θερμικό - κουβαλητή για τις πιο hardcore ανάγκες.
Το υδρογόνο είναι για αποθήκευση και όχι για παραγωγή ενέργειας. Άρα μπορεί να συγκριθεί με τη μπαταρία. Για να φτιαχτεί ένας σταθμός υδρογόνου χρειάζεται τόσο κόστος για να γεμίσει όλο το οδικό δίκτυο της Ελλάδας με ταχυφορτιστές. Το efficiency της μπαταρίας (που επίσης χρησιμοποιείται για αποθήκευση) είναι πολύ καλύτερο από το υδρογόνο. Τέλος το υδροκίνητο αυτοκίνητο σε αντίθεση με το μπαταριοκίνητο έχει ακριβή συντήρηση
Η αποθήκευση υδρογόνου είναι ακριβή γιατί το ιρίδιο που χρησιμοποιείται στο μίγμα είναι σπάνιο υλικό. Συμφωνώ ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν κάνει για ηλεκτροκίνηση. Υπάρχουν πατέντες που παράγουν απευθείας ηλεκτρικό ρεύμα μέσω υδρογόνου αλλά είναι σε πειραματικό στάδιο και σίγουρα δεν θα μπορούσαν οι αντιδραστήρες αυτοί να χωρέσουν σε ένα αυτοκίνητο.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

02-06-24

19:11
Δεν έχουν νόημα σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Δεν μιλάμε για αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων αλλά των νέων αυτοκινήτων. Στην Νορβηγία το 95% των νέων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά και η Ολλανδία πάει στο 50% και η Κίνα αγγίζει το 40%. Η προσαρμογή θα γίνει σιγά σιγά και είναι απόλυτα εφικτή. Όπως μπήκαν τα κλιματιστικά το 90 και άντεξε το σύστημα έτσι θα γίνει και με τα αυτοκίνητα.Αυτό που λέει ο Καλογεράκης στο video που ανέβασες "ότι δεν αντέχει το δίκτυο 30 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα" λογικό ακούγεται αφού τα σπίτια, οι σταθμοί κλπ, είναι σχεδόν όλα τριφασικά. Η ουσία ομως δεν είναι τι λέει ο Καλογεράκης ή ο "ήρωας", εγώ ή εσύ, το θέμα είναι πως το βλέπει η ελίτ.
Το Model Y ήταν το No1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο παγκοσμίως το 2023. Όχι των ηλεκτρικών αλλά όλων. Δεν θέλει να βγάζει μικρότερο αυτοκίνητο ακόμα γιατί δεν θέλει τα μοντέλα του να έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό. Άλλοι κατασκευαστές βγάζουν. Όποιος το πήρε για prenium αυτοκίνητο έκανε λάθος γιατί σε λίγα χρόνια θα είναι από τα πιο συχνά αυτοκίνητα που θα βλέπεις στους δρόμους.Ο Μασκ και οι λοιποί βλέπουν ότι δεν αντέχουν με την υπάρχουσα τεχνολογία ένα rapid expansion γι' αυτό και δεν λανσάρουν οικονομικά ηλεκτροκίνητα. Είναι στόχος για το μέλλον, θα δείξει.

Τα 10 φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Κάτω από 14.000 ευρώ! Πόσα είναι SUV; - SUV και premium μοντέλα, μαζί με αυτοκίνητα πόλης συναντάμε ανάμεσα στα 10 πιο φθηνά ηλεκτρικά στην Ελλάδα, ενώ και η αυτονομία πλέον είναι πάρα πολύ καλή. Πώς
SUV και premium μοντέλα, μαζί με αυτοκίνητα πόλης συναντάμε ανάμεσα στα 10 πιο φθηνά ηλεκτρικά στην Ελλάδα, ενώ και η αυτονομία πλέον είναι πάρα πολύ καλή. Πώς διαμορφώνονται οι τιμές με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»;

parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.

02-06-24

22:19
Η προσαρμογή θα γίνει σιγά σιγά πόσο σιγά; Μαζί με τον πληθωρισμό; Μαζί με την γεωπολιτική και οικονομική κρίση; Λύση είναι και να μην έχεις καν αυτοκίνητο, να το νοικιάζεις π.χ. όπως λέει ο Σβαμπ στην WEF. Το καίριο ερώτημα είναι πότε θα πέσουν οι τιμές.Δεν έχουν νόημα σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Δεν μιλάμε για αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων αλλά των νέων αυτοκινήτων. Στην Νορβηγία το 95% των νέων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά και η Ολλανδία πάει στο 50% και η Κίνα αγγίζει το 40%. Η προσαρμογή θα γίνει σιγά σιγά και είναι απόλυτα εφικτή. Όπως μπήκαν τα κλιματιστικά το 90 και άντεξε το σύστημα έτσι θα γίνει και με τα αυτοκίνητα.
Ο ανταγωνισμός δεν είναι μόνο εσωτερικός αλλά και μεταξύ των εταιρειών. Άλλοι βγάζουν πιο φθηνά, αναγκάζεται να το κάνει και η Tesla. Ο λόγος που δεν έβγαλε μέχρι τώρα (αν και το είχε προαναγγείλει απ' το 2018) είναι γιατί υπολείπονταν σε τεχνολογία giga-press στα εργοστάσιά της.Το Model Y ήταν το No1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο παγκοσμίως το 2023. Όχι των ηλεκτρικών αλλά όλων. Δεν θέλει να βγάζει μικρότερο αυτοκίνητο ακόμα γιατί δεν θέλει τα μοντέλα του να έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό. Άλλοι κατασκευαστές βγάζουν. Όποιος το πήρε για prenium αυτοκίνητο έκανε λάθος γιατί σε λίγα χρόνια θα είναι από τα πιο συχνά αυτοκίνητα που θα βλέπεις στους δρόμους.
Κατ' εμέ, μόνο το Dacia Spring της Renault θέτει το θέμα στην σωστή βάση. Είναι ελαφρύτερο και προσφέρει αρκετούς χώρους. Το πρόβλημα με τα EV είναι ότι όσο περιμένεις δικαιώνεσαι. Γιατί να πάρεις Dacia Spring τώρα και να μην περιμένεις στα ίδια χρήματα το νέο οικονομικό Tesla;Οι τιμές είναι με την επιδότηση αλλά ένα ηλεκτρικό fiat500e είναι πιο φθηνό από ενα yaris αυτή τη στιγμή. Με 25000 τσιμπά ΜG4. Προσωπικά πιστεύω ότι μελλοντικά τα ηλεκτροκίνητα θα φτάσουν χώρα σε τιμή και συμβατικά θα πάνε στο Θεό.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.

02-06-24

23:02
Κάποια γνώμη για το BYD Seagull; Τελικά πάλι ο Κινέζος θα δώσει τη λύση;
www.topgeargreece.gr


BYD Seagull: Tο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 9.600 ευρώ
Το BYD Seagull είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 9.600 που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη και σάρωσε από την πρώτη ημέρα με περισσότερες από 10.000 παραγγελίες
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

03-06-24

18:02
Στην Ευρώπη θα έρθει σε πολύ μεγαλύτερη τιμή. Γενικά τα αυτοκίνητα δεν πρόκειται να ρίξουν τιμή για χωροταξικούς λόγους.Κάποια γνώμη για το BYD Seagull; Τελικά πάλι ο Κινέζος θα δώσει τη λύση;![]()
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Bγήκε νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά.

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Αυξάνεται έως και τις 11.000 ευρώ η επιδότηση για φυσικά πρόσωπα
Όσον αφορά τα νομικά πρόσωπα η επιδότηση είναι μειωμένη, καθώς σε αυτήν την κατηγορία υπάρχουν κι άλλα φορολογικά οφέλη
Υπήρχαν αρκετοί ηλίθιοι που ενώ είχαν τελειώσει τα χρήματα για το κινούμαι ηλεκτρικά άκουγαν τους αντιπροσώπους ότι η τρίτη έκδοση του προγράμματος θα τους καλύψει. Στο κράτος δεν πρέπει να έχεις καμία εμπιστοσύνη. Η τρίτη έκδοση του προγράμματος καλύπτει από 1 Μάιου και μετά. Η επιδότηση είναι καλύτερη για φυσικά πρόσωπα και πλέον οι τιμές έχουν πέσει αρκετά.
Το 2030 - 2035 θα σταματήσουν να βγαίνουν νέα συμβατικά αυτοκίνητα και θα βγαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα χρειαστούν αλλά 20 χρόνια και βάλε για να φύγουν τελείως τα συμβατικά αυτοκίνητα. Στο μεσοδιάστημα η τιμή της βενζίνης θα ανέβει και η αξία των αυτοκινήτων αυτών θα πέσουν στο πάτωμα.Η προσαρμογή θα γίνει σιγά σιγά πόσο σιγά; Μαζί με τον πληθωρισμό; Μαζί με την γεωπολιτική και οικονομική κρίση; Λύση είναι και να μην έχεις καν αυτοκίνητο, να το νοικιάζεις π.χ. όπως λέει ο Σβαμπ στην WEF. Το καίριο ερώτημα είναι πότε θα πέσουν οι τιμές.
Ρεύμα υπάρχει παντού. Μπορεί κάποιο χωριό να μην έχει βενζινάδικο και να κάνουν 10km για να γεμίσουν στον μοναδικό που υπάρχει αλλά ρεύμα υπάρχει παντού και μάλιστα η τιμή είναι ίδια πανελλαδικώς.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.

03-06-24

21:49
Αυτό δεν είναι καπιταλισμός όμως. Βάζεις ένα σκασμό δασμούς και κανονές για να στηρίζεις κρατοκοδίαιτες εταιρείες όπως η VW, η οποία είναι τεχνολογικά 2 γενιές πίσω απ' την BYD. Αυτή η Ευρώπη πεθαίνει και μαζί της κάθε προοπτική για βιώσιμη ανάπτυξη.Στην Ευρώπη θα έρθει σε πολύ μεγαλύτερη τιμή. Γενικά τα αυτοκίνητα δεν πρόκειται να ρίξουν τιμή για χωροταξικούς λόγους.
Δεν φύσηξε λέει αρκετά και ανεβαίνουν τα τιμολόγια του ρεύματος έως και 70% τον Ιούνιο! Αφαίμαξη και μετά ζητάς από τον πολίτη να καθαρίσει τα οικόπεδά του στην κάτω ραχούλα αλλιώς πρόστιμο και φυλάκιση, για να βάλεις εσύ τις φωτιές για να περάσουν κι άλλες ανεμογεννήτριες του κουμπάρου που δεν θα λειτουργούν γιατί δεν φυσάει. Αυτές είναι οι ΑΠΕ στο κράτος μαφία.
Και μετά τρέχουμε να παριστάνουμε τους Ευρωπαίους δίνοντας επιδοτήσεις για τα πανάκριβα EV που κι αυτά λεφτά των φορολογουμένων είναι. Ρίξε τις τιμές με υγιή ανταγωνισμό και μη δίνεις επιδοτήσεις. Ρίξε το ΦΠΑ και κόψε τα e-pass. Κι άσε τον Έλληνα να μαζέψει μερικά λεφτουδάκια να κινηθεί το χρήμα, σε σένα θα έρθει πάλι.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

03-06-24

23:01
Αυτό δεν είναι καπιταλισμός όμως. Βάζεις ένα σκασμό δασμούς και κανονές για να στηρίζεις κρατοκοδίαιτες εταιρείες όπως η VW, η οποία είναι τεχνολογικά 2 γενιές πίσω απ' την BYD. Αυτή η Ευρώπη πεθαίνει και μαζί της κάθε προοπτική για βιώσιμη ανάπτυξη.
Γιατί αν φυσούσε το ρεύμα από ΑΠΕ είναι τζάμπα; Το αντίθετο συμβαίνει. Επειδή είναι από ΑΠΕ στοιχίζει παραπάνω στον καταναλωτή έτσι ώστε να πληρωθεί αυτός που ο κάτοχό της.Δεν φύσηξε λέει αρκετά και ανεβαίνουν τα τιμολόγια του ρεύματος έως και 70% τον Ιούνιο! Αφαίμαξη και μετά ζητάς από τον πολίτη να καθαρίσει τα οικόπεδά του στην κάτω ραχούλα αλλιώς πρόστιμο και φυλάκιση, για να βάλεις εσύ τις φωτιές για να περάσουν κι άλλες ανεμογεννήτριες του κουμπάρου που δεν θα λειτουργούν γιατί δεν φυσάει. Αυτές είναι οι ΑΠΕ στο κράτος μαφία.
Αν η ενέργεια μας εξαρτάται από το φυσικό αέριο λογικό είναι να ανέβουν οι τιμές όταν η τιμή του φυσικού αερίου ανεβαίνει.
Κοίταξε αυτό:
Το ρεύμα σε κάθε περιοχή πρέπει να έχει διαφορετική και τιμή και να τιμωρούνται οι κοινότητες που μπλοκάρουν ΑΠΕ. Απλά τα πράγματα.
Για μένα η καλύτερη επιδότηση είναι 4000 ευρώ σε όποιον αποσύρει το παλιό του όχημα και το αντικαταστήσει με νέο κάθε τύπου. Μην κοιτάς την επιδότηση των EV. Η Ελλάδα κάνει οτιδήποτε είναι δυνατόν για να κρατά το στόλο αυτοκινήτων γερασμένο.Και μετά τρέχουμε να παριστάνουμε τους Ευρωπαίους δίνοντας επιδοτήσεις για τα πανάκριβα EV που κι αυτά λεφτά των φορολογουμένων είναι. Ρίξε τις τιμές με υγιή ανταγωνισμό και μη δίνεις επιδοτήσεις. Ρίξε το ΦΠΑ και κόψε τα e-pass. Κι άσε τον Έλληνα να μαζέψει μερικά λεφτουδάκια να κινηθεί το χρήμα, σε σένα θα έρθει πάλι.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

03-06-24

23:05
Καλά η επιδότηση αυτό είναι στην πραγματικότητα,χαρίζει σε κάποιους τον ΦΠΑ και λέει το κράτος ότι κάνει και χαρη.Και μετά τρέχουμε να παριστάνουμε τους Ευρωπαίους δίνοντας επιδοτήσεις για τα πανάκριβα EV που κι αυτά λεφτά των φορολογουμένων είναι. Ρίξε τις τιμές με υγιή ανταγωνισμό και μη δίνεις επιδοτήσεις. Ρίξε το ΦΠΑ και κόψε τα e-pass. Κι άσε τον Έλληνα να μαζέψει μερικά λεφτουδάκια να κινηθεί το χρήμα, σε σένα θα έρθει πάλι.
Επιδοτεί με 9κ προϊόντα που μετά από 24% ΦΠΑ κάνουν 40-50κ+.
Αν έλεγαν ότι όποιος πάρει ηλεκτρικό αξίας έως πχ 50κ(μην επιδοτήσει και Πόρσε) θα του επιστραφεί ο ΦΠΑ πολύ πιο απλό θα ήταν.
Τώρα οκ είναι τα λεφτά και θα είναι και πιο γρήγορο από το προηγούμενο λογικά αλλά έχεις ένα μεγάλο ρίσκο.
Πρώτα αγοράζεις αμάξι,το πληρώνεις,το παραλαμβάνεις,αν αποσύρεις παλιό ολοκληρώνεις την απόσυρση και παίρνεις πιστοποιητικά διαγραφής/καταστροφής κλπ και μετά μπορείς να κάνεις αίτηση να δεσμεύσεις κεφάλαια.
Αν παραγγείλεις τώρα,το αυτοκίνητο έρθει σε δυο μήνες και έχουν τελειώσει τα λεφτά από το πρόγραμμα γεια σας.
Η επιδότηση σε αυτή τη μορφή είναι για τζογαδόρους ή για όποιον δεν την χρειάζεται και δεν θα τον πονέσει και τόσο αν στο τέλος δεν πάρει λεφτά.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

03-06-24

23:12
Μετά τη παραγγελία κάνεις αίτηση και τα λεφτά δεσμεύονται. Κάποιοι έχασαν την επιδότηση γιατί ήταν ηλίθιοι. Τα λεφτά είχαν τελειώσει. Άκουσαν το κράτος και τους αντιπροσώπους ότι θα καλυφθούν με νέο πρόγραμμα και απλώς έπαιρναν κάποιες λίγες θέσεις αυτών που ακύρωσαν. Το ΚΗ3 τώρα δεν τους καλύπτει και κλαίνε.Αν παραγγείλεις τώρα,το αυτοκίνητο έρθει σε δυο μήνες και έχουν τελειώσει τα λεφτά από το πρόγραμμα γεια σας.
Η επιδότηση σε αυτή τη μορφή είναι για τζογαδόρους ή για όποιον δεν την χρειάζεται και δεν θα τον πονέσει και τόσο αν στο τέλος δεν πάρει λεφτά.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

03-06-24

23:22
Στο ΚΗ3 πλέον καταθέτεις μια και μόνο φορά δικαιολογητικά,όταν παραλάβεις το αυτοκίνητο.Μετά τη παραγγελία κάνεις αίτηση και τα λεφτά δεσμεύονται. Κάποιοι έχασαν την επιδότηση γιατί ήταν ηλίθιοι. Τα λεφτά είχαν τελειώσει. Άκουσαν το κράτος και τους αντιπροσώπους ότι θα καλυφθούν με νέο πρόγραμμα και απλώς έπαιρναν κάποιες λίγες θέσεις αυτών που ακύρωσαν. Το ΚΗ3 τώρα δεν τους καλύπτει και κλαίνε.
Στα 1-2 δέσμευες λεφτά με την παραγγελία και έδινες τα τελικά δικαιολογητικά μετά την παραλαβή για να πληρωθείς.
Όπως το έκαναν τώρα θα πληρώνεσαι πιο γρήγορα γιατί θα υπάρχει υποβολή και έλεγχος δικαιολογητικών μόνο μια φορά αλλά θα είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να μην πάρεις τίποτα.
Τα 33εκ με τον ρυθμό πωλήσεων και τα ποσά που δίνουν,αν δεν αυξηθούν στην πορεία δεν φτάνουν για πάνω από 6μηνο.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

03-06-24

23:37
Πωω θα την πατήσουν αρκετοί. Έχουν βγει φθηνότερα EV μοντέλα σε σύκριση με τις προηγούμενες φορές και θα γίνει χαμός.Στο ΚΗ3 πλέον καταθέτεις μια και μόνο φορά δικαιολογητικά,όταν παραλάβεις το αυτοκίνητο.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

07-06-24

23:40

Ισθμός: Έσβησε η φωτιά στο βυτιοφόρο - Θα γκρεμίσουν τη γέφυρα κοντά στον Ισθμό, δείτε που εκτρέπει την κυκλοφορία η Τροχαία
112 στους οδηγούς στη εθνική οδό - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη ΝΕΟ Αθηνών-Κορίνθου, άνοιξε το ρεύμα προς Αθήνα - Στο ρεύμα προς Κόρινθο εκτροπή στον κόμβο Λουτρακίου - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Κατά τα άλλα τα ηλεκτροκίνητα είναι επικίνδυνα για τα καράβια...
H seajets επιτρέπει τα ηλεκτροκίνητα πλέον:

Ανατροπή με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία: Η ναυτιλιακή έκανε ένα βήμα πίσω - Xιλιάδες αυτοκίνητα βρέθηκαν αποκλεισμένα από τέσσερα νησιά της Ελλάδας, όμως η αλλαγή στάσης της ναυτιλιακής έλυσε το πρόβλημα.
Εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα ήταν αποκλεισμένα από τέσσερα νησιά της Ελλάδας, όμως η αλλαγή στάσης της ναυτιλιακής έλυσε το πρόβλημα.

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

10-06-24

18:29

Ο νέος πρόεδρος της ΑΕΚ είναι και ο ιδιοκτήτης της Seajets.
Από το βιογραφικό καταλαβαίνουμε ότι είναι petrolhead. Συνεπώς δεν ήταν για λόγους ασφαλείας ο αποκλεισμός των EV στα πλοία αλλά για λόγους ιδεολογίας.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

10-06-24

20:46
Το οποίο το πήρε πίσω, πλέον τα δέχεται με 40% όπως και οι υπόλοιποι.![]()
Ο νέος πρόεδρος της ΑΕΚ είναι και ο ιδιοκτήτης της Seajets.
Από το βιογραφικό καταλαβαίνουμε ότι είναι petrolhead. Συνεπώς δεν ήταν για λόγους ασφαλείας ο αποκλεισμός των EV στα πλοία αλλά για λόγους ιδεολογίας.
Μάλλον κάποιος από το υπουργείο τους τράβηξε το αυτί γιατί είναι 4 νησιά(Σκίαθος, Σκόπελος,Αλόννησος, Άγιος Ευστράτιος), για κάποια από τα οποία παίρνει επιδότηση άγονης γραμμής κιόλας, στα οποία δεν πάει άλλη ναυτιλιακή.
Αν δεν άλλαζε την απόφαση, ένας κάτοικος της Σκιάθου με ηλεκτρικό δεν θα είχε νόμιμα την δυνατότητα να βγάλει το αυτοκίνητο από το νησί του.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

12-06-24

19:53

Δασμοί έως και 38,1% στα κινέζικα EVs από την Ε.Ε. - GetElectric
Εδώ και αρκετό καιρό ήταν υπό συζήτηση τη ζήτημα της επιπλέον φορολόγησης εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Κίνα, προκειμένου να διατηρηθεί ο ανταγωνισμός της αγοράς εντός Ευρώπης. Αρκετά κράτη-μέλη αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν εκφράσει δημοσίως τις απόψεις τους πάνω στο ζήτημα...

Κρίμα. Τα BYD τώρα θα αυξήσουν την τιμή τους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
O petrolhead Τάκης Πουρναράκης συντονίζει τη δεύτερη ενότητα συνεδρίου για την ηλεκτροκίνηση.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 168 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- American Economist
- DimitraA.
- gademis
- fockos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.