Έκθεση της ΕΛΑΣ: Το 86% των Ελλήνων που ενεπλάκησαν σε κλοπές και διαρρήξεις το 2022 ήταν Ρομά

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
Μήπως δεν τους δηλώνουν καν τους γάμους; Δηλ θεωρούνται παντρεμένοι στις κοινότητές τους, αλλά δεν είναι; Λέω μια σκέψη. Γιατί ξέρω καλά, πως έχει καταργηθεί ο γάμος ανηλίκων, γίνεται μόνο με δικαστική απόφαση
Καταπληκτική παρατήρηση! Εύγε!

Αυτό που λες ισχύει πλήρως, διότι ο Αστικός μας Κώδικας αναγνωρίζει μόνο δύο είδη γάμου: θρησκευτικό και πολιτικό.

Οι Ρομά παντρεύονται με δικούς τους γάμους με ανύπαρκτους τύπους, οπότε δεν αναγνωρίζονται νομίμως από την Ελλάδα.

Μάλιστα αυτό το ζήτημα έχει φτάσει και στον Άρειο Πάγο, καθώς προέκυψε το εξής πραγματικό: σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα πεθαίνει ο πατέρας οικογένειας Ρομά και ενάγει η οικογένειά του αυτόν που προξένησε το δυστύχημα αξιώνοντας αποζημίωση αδικοπραξίας και ψυχικής οδύνης.

Όμως το δικαστήριο απορρίπτει την αγωγή γιατί ο γάμος ήταν ανυπόστατος και μάλιστα, κατά τα ίδια τα λόγια της απόφασης: "Έτσι η "ελεύθερη ένωση" εντάσσεται στις "de facto οικογενειακές σχέσεις", δηλαδή
στις παράτυπες ή αντικανονικές από νομική άποψη καταστάσεις που βρίσκονται στο
περιθώριο της νομικής ζωής."
(ΑΠ 1735 / 2006).

Αντιλαμβάνεσαι δηλαδή τα νομικά προβλήματα που ανακύπτουν από την μη-ακολουθία του νόμου!
 

KleinosBrekias

Δραστήριο μέλος

Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 531 μηνύματα.
Καταπληκτική παρατήρηση! Εύγε!

Αυτό που λες ισχύει πλήρως, διότι ο Αστικός μας Κώδικας αναγνωρίζει μόνο δύο είδη γάμου: θρησκευτικό και πολιτικό.

Οι Ρομά παντρεύονται με δικούς τους γάμους με ανύπαρκτους τύπους, οπότε δεν αναγνωρίζονται νομίμως από την Ελλάδα.

Μάλιστα αυτό το ζήτημα έχει φτάσει και στον Άρειο Πάγο, καθώς προέκυψε το εξής πραγματικό: σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα πεθαίνει ο πατέρας οικογένειας Ρομά και ενάγει η οικογένειά του αυτόν που προξένησε το δυστύχημα αξιώνοντας αποζημίωση αδικοπραξίας και ψυχικής οδύνης.

Όμως το δικαστήριο απορρίπτει την αγωγή γιατί ο γάμος ήταν ανυπόστατος και μάλιστα, κατά τα ίδια τα λόγια της απόφασης: "Έτσι η "ελεύθερη ένωση" εντάσσεται στις "de facto οικογενειακές σχέσεις", δηλαδή
στις παράτυπες ή αντικανονικές από νομική άποψη καταστάσεις που βρίσκονται στο
περιθώριο της νομικής ζωής."
(ΑΠ 1735 / 2006).

Αντιλαμβάνεσαι δηλαδή τα νομικά προβλήματα που ανακύπτουν από την μη-ακολουθία του νόμου!
Οποτε το ελληνικο κρατος ή ο εκαστοτε δημος αναγνωριζει στον Ρομα οτι εχει ας πουμε 7 παιδια , μοριοδοτωντας τον στις προκυρηξεις , λογω πολυτεκνιας .
Και σε περιπτωση που χασει τη ζωη του σε τροχαιο , τα ψαχνουν ολα , εξαφανιζοντας τα παιδια .
Τι ισχυει τελικα ?
Καραμπινατη διακριση και μετα μιλαμε για εγκληματικοτητα .
Ενας απο τους δυο νομοθετες λαμβανει βαρια ναρκωτικα .
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
Οποτε το ελληνικο κρατος ή ο εκαστοτε δημος αναγνωριζει στον Ρομα οτι εχει ας πουμε 7 παιδια , μοριοδοτωντας τον στις προκυρηξεις , λογω πολυτεκνιας .
Ναι γιατί η τεκνοθεσία είναι βιολογικό γεγονός ενώ ο γάμος κοινωνικό.

Ο μόνος που παίρνει βαριά ναρκωτικά είσαι εσύ.
 

KleinosBrekias

Δραστήριο μέλος

Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 531 μηνύματα.
Ναι γιατί η τεκνοθεσία είναι βιολογικό γεγονός ενώ ο γάμος κοινωνικό.

Ο μόνος που παίρνει βαριά ναρκωτικά είσαι εσύ.
Για το ιδιο ατομο αναφερομαι .Του αναγνωριζεις τη πολυτεκνια , οπως και αν προηλθε , γιατι τους δινεις εξτρα μορια αποκλειστικα και μονο βασισμενα στις ληξιαρχικες πραξεις , που ειναι το πλεον επισημο χαρτι , οποτε οι ληξιαρχικες πραξεις εχουν πραγματικη ισχυ αρα και το καθε εξτρα μοριο ειναι ΝΟΜΙΜΟ .
Αν μετα απο χρονια ο ιδιος σκοτωθει σε τροχαιο που δε φερει ευθυνη , τα βιολογικα παιδια του , αυτα που αναγνωριστηκαν σε μια προηγειθησα προκηρυξη , δε δικαιουνται αποζημιωσης επειδη δε τελεστηκε το μυστηριο του γαμου ? Γιατι το κρατος τοτε δεχτηκε εξ αρχης τις ληξιαρχικες πραξεις γεννησης ?
Ειτε τα αναγνωριζεις και στις δυο περιπτωσεις ειτε οχι .

Και μακαρι να λαμβανα βαρια ναρκωτικα . Θα μουν μες τη τρελα χαρα .
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
Αν μετα απο χρονια ο ιδιος σκοτωθει σε τροχαιο που δε φερει ευθυνη , τα βιολογικα παιδια του , αυτα που αναγνωριστηκαν σε μια προηγειθησα προκηρυξη , δε δικαιουνται αποζημιωσης επειδη δε τελεστηκε το μυστηριο του γαμου ? Γιατι το κρατος τοτε δεχτηκε εξ αρχης τις ληξιαρχικες πραξεις γεννησης ?
Σου εξηγώ αλλά αρνείσαι να καταλάβεις.

Ίσως σε διαφωτίσει να διαβάσεις το αυθεντικό (με δικές μου υπογραμμίσεις) κείμενο της απόφασης, το οποίο στο παραθέτω εδώ. Πίστεψέ με είναι αρκετά ενδιαφέρον ανάγνωσμα ακόμη και για μη νομικούς.

V. Κατά το άρθρο 932 εδ. 3 Α.Κ., σε περίπτωση θανάτωσης προσώπου ή χρηματική αυτή ικανοποίηση μπορεί να επιδικαστεί στην οικογένεια του θύματος λόγω ψυχικής οδύνης. Στη διάταξη αυτή δεν προσδιορίζεται η έννοια του όρου "οικογένεια του θύματος", προφανώς γιατί ο νομοθέτης δεν θέλησε να διαγράψει δεσμευτικά τα όρια ενός θεσμού, ο οποίος από τη φύση του υφίσταται κατ' ανάγκη τις επιδράσεις από τις κοινωνικές διαφοροποιήσεις κατά τη διαδρομή του χρόνου. Κατά την αληθή όμως έννοια της διάταξης, που απορρέει από το σκοπό της θέσπισής της, στην οικογένεια του θύματος περιλαμβάνονται οι εγγύτεροι και στενώς συνδεόμενοι συγγενείς του θανατωθέντος, που δοκιμάστηκαν ψυχικά από την απώλειά του και στην ανακούφιση του ψυχικού πόνου των οποίων στοχεύει η διάταξη, αδιαφόρως αν συζούσαν μεταξύ τους ή διέμεναν χωριστά. Με την έννοια αυτή οι μεν αγχιστείς πρώτου βαθμού (πεθερός, πεθερά, γαμπρός, νύφη), περιλαμβάνονται στην οικογένεια του θύματος, ενώ οι αγχιστείς πέραν του πρώτου βαθμού, όπως είναι ο από αδελφή γαμπρός και ανεψιός του, δεν περιλαμβάνονται. Το πόρισμα αυτό ενισχύεται από τις διατάξεις των άρθρων 57 εδ. 2 και 59 Α.Κ., που εγγύτερα προσεγγίζουν το ζήτημα και με τις οποίες καθορίζονται περιοριστικά τα πρόσωπα που δικαιούνται να ζητήσουν την προστασία της προσωπικότητας προσώπου που πέθανε και την επιδίκαση χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης. Είναι δε τα πρόσωπα αυτά ο σύζυγος, οι κατιόντες, οι ανιόντες, οι αδελφοί και οι κληρονόμοι του από διαθήκη. Η επιδίκαση χρηματικής ικανοποίησης στα δικαιούμενα αυτά πρόσωπα, τελεί υπό την αυτονόητη προϋπόθεση, που συνιστά πραγματικό ζήτημα, της ύπαρξης, κατ΄ εκτίμηση του δικαστή της ουσίας, μεταξύ αυτών και του θανατωθέντος, όταν ο τελευταίος ζούσε, αισθημάτων αγάπης και στοργής, η διαπίστωση της ανυπαρξίας των οποίων μπορεί να οδηγήσει στον αποκλεισμό, είτε όλων των προσώπων αυτών, είτα κάποιων, είτε κάποιου από αυτούς, από την επιδίκαση της εν λόγω χρηματικής ικανοποίησης (Ολ ΑΠ 21/2000).

Παρέπεται απ' αυτά, ότι στην οικογένεια του θύματος, δεν περιλαμβάνονται και τα πρόσωπα εκείνα τα οποία συζούσαν με αυτό σε κατάσταση ελεύθερης συμβίωσης, χωρίς καμιά πρόθεση για μελλοντική σύναψη γάμου.
Άρα δυνατότητα χορήγησης χρηματικής ικανοποίησης λόγω ψυχικής οδύνης που προκλήθηκε στον επιζώντα από το θάνατο του συντρόφου του δεν προβλέπεται από το νόμο. Ούτε όμως με ανάλογη εφαρμογή εδώ της άνω διάταξης του άρθρου 932 εδ.3 Α.Κ. μπορεί να επιδικαστεί τέτοια χρηματική ικανοποίηση για την εξισορρόπηση των δημιουργούμενων από την απώλεια του θύματος δυσμενών καταστάσεων και συνεπειών. Αντίθετη άποψη θα ήταν contra legem, αλλά και ανατρεπτική του και συνταγματικά κατοχυρωμένου θεσμού του γάμου. Επιπλέον γιατί δεν υπάρχει κάποιο κενό δικαίου, σε σχέση με τη ρύθμιση της κατάστασης αυτής των προσώπων που τελούν σε ελεύθερη ένωση. Για πρώτη φορά, μετά την αναμόρφωση των διατάξεων του οικογενειακού δικαίου με το ν. 1329/1983, η "ελεύθερη ένωση", δηλαδή η εξώγαμη συμβίωση ενός άνδρα και μιας γυναίκας, αναφέρεται ως όρος στο άρθρο 1444 παρ. 2 εδ. α' του Α.Κ. και μάλιστα σαν λόγος παύσης του δικαιώματος διατροφής του διαζευγμένου συζύγου, δηλαδή σαν ένα είδος οιονεί ποινής κατά δικαιούχου διατροφής διαζευγμένου συζύγου, ο οποίος συζεί με κάποιον άλλον σε ελεύθερη ένωση. Παρά ταύτα στη συνέχεια ο Αστικός Κώδικας δεν ρυθμίζει ευθέως τα αποτελέσματά της. Έτσι η "ελεύθερη ένωση" εντάσσεται στις "de facto οικογενειακές σχέσεις", δηλαδή στις παράτυπες ή αντικανονικές από νομική άποψη καταστάσεις που βρίσκονται στο περιθώριο της νομικής ζωής. Περαιτέρω, όπως συνάγεται και από το πλέγμα διατάξεων των άρθρων 1444 εδ.β΄, 1456, 1457, 1471, 1479, 1350 επ. και 1386 επ. του Α.Κ. , σε συνδυασμό προς άρθρο 21 παρ.1 του Συντάγματος, πρόκειται για συνειδητή επιλογή του νομοθέτη, ο οποίος, αν και γνώριζε τον όρο "ελεύθερη ένωση" πριν από το 1983, δεν θέλησε να ρυθμίσει τα θέματα και νομικά ζητήματα που απορρέουν απ' αυτή την ίδια την ελεύθερη ένωση. Ο έλληνας νομοθέτης ενσυνείδητα απέφυγε μέχρι σήμερα να ρυθμίσει τα θέματα αυτά, εισάγοντας και στην Ελλάδα το θεσμό "των ληξιαρχικώς καταχωρισμένων σχέσεων" που ισχύει σε ορισμένα κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντίθετα περιορίστηκε απλά σε ρύθμιση θεμάτων που συνδέονται έμμεσα με αυτή, ενόψει της ρύθμισης της τεχνητής γονιμοποίησης και των συνεπειών της στο χώρο της συγγένειας, με βασικό γνώμονα την προστασία του παιδιού που γεννιέται σε μία τέτοια ελεύθερη ένωση.

Ο θεσμός του γάμου ρυθμίζεται και προστατεύεται από τις πιο πάνω διατάξεις και γενικά την Ελληνική έννομη τάξη και δεν αναγνωρίζεται αντίστοιχη και μάλιστα ανάλογη προστασία της εξώγαμης συμβίωσης. Η τελευταία, έστω και αν ήταν "ληξιαρχικώς καταχωρισμένη σχέση", δεν είναι δυνατό να εξομοιωθεί με το θεσμό του γάμου. Οι δυο θεσμοί, δηλαδή αυτός "της ληξιαρχιακώς καταχωρισμένης σχέσης" συμβίωσης μεταξύ ετεροφυλοφίλων και ομοφυλοφίλων και εκείνος του γάμου, διαφέρουν όχι μόνο κατ' όνομα, αλλά και στην ουσία τους, καθώς δημιουργήθηκαν για να καλύψουν διαφορετικής φύσεως κοινωνικές ανάγκες.

Η ελεύθερη συμβίωση χωρίς τέκνα δεν αναγνωρίζεται από το δίκαιό μας, αφού αυτό δεν αναγνωρίζει έννομα αποτελέσματα στη συγκεκριμένη μορφή εμφάνισής της, έτσι δεν μπορεί κατά συνέπεια να υπαχθεί στην έννοια της οικογένειας, ούτε προστατεύεται, γιατί στην πραγματικότητα όσοι την επιλέγουν δεν επιθυμούν την υπαγωγή τους σε νομικές ρυθμίσεις και άρα δεσμεύσεις, επομένως θα ήταν αντιφατικό να τύχουν μόνο προστασίας. Με όλα αυτά, δεν υφίσταται η απαραίτητη για την αναλογική εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 932 εδ. 3 Α.Κ. ομοιότητα της τυχόν αρρύθμισης περίπτωση προς τη ρυθμιζόμενη (πρβλ Ολ ΑΠ 14/2004). Στην προκείμενη περίπτωση το Εφετείο δέχτηκε τα ακόλουθα : Ο ανωτέρω ..... επί 20 και πλέον έτη συζούσε ως έγγαμο ζευγάρι κατά τα έθιμα των αθιγγάνων με την πρώτη ενάγουσα της πρώτης αγωγής ...... και ήταν πατέρας του δεύτερου ενάγοντα της αγωγής αυτής ...... ηλικίας ήδη 19 ετών μετά των οποίων διέμενε ενώ από τους ενάγοντες της δεύτερης αγωγής, η πρώτη είναι μητέρα του και οι υπόλοιποι αδελφοί του, όλοι δε οι ενάγοντες αμφοτέρων των αγωγών διατηρούσαν καλές σχέσεις με τον εν λόγω αποβιώσαντα και είχε αναπτυχθεί μεταξύ αυτών ψυχικός δεσμός και λόγω του αιφνιδίου θανάτου αυτού δοκίμασαν ψυχικό πόνο και επομένως προκλήθηκε σαυτούς ψυχική οδύνη. Το δικαστήριο τούτο εκτιμώντας τις ως άνω συνθήκες του ατυχήματος τη μη απόδοση αλλά και ούτε διαπίστωση συγκεκριμένης υπαιτιότητας του αγνώστου οδηγού ή και συνυπαιτιότητας του παθόντος, αλλά μόνο την ύπαρξη αντικειμενικής ευθύνης του οδηγού, καθώς επίσης τη διάρκεια συμβιώσεως της πρώτης ενάγουσας της πρώτης αγωγής με τον προαναφερόμενο ....... τον ψυχικό σύνδεσμο που είχε αναπτυχθεί μεταξύ εκείνου και όλων των εναγόντων αμφοτέρων των αγωγών, την ηλικία του αποβιώσαντος (48 ετών) την οικονομική και κοινωνική κατάσταση και την ηλικία των εναγόντων αμφοτέρων των αγωγών κρίνει, ότι το ποσό που ανταποκρίνεται στην ικανοποίηση της ψυχικής οδύνης των εναγόντων ως εύλογη χρηματική ικανοποίηση λόγω του θανάτου του ....... είναι ......". Με βάση τις ως άνω παραδοχές το Εφετείο επεδίκασε στην ...... κατ΄ ανάλογη εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 932 Α.Κ. το εύλογο ποσό των 10.000 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ψυχικής οδύνης από το θάνατο του συντρόφου της ..... , αφού προηγουμένως εξαφάνισε την πρωτόδικη απόφαση που είχε απορρίψει ως ουσιαστικά αβάσιμη την αγωγή της. Κρίνοντας όμως έτσι το Εφετείο παραβίασε με εσφαλμένη ερμηνεία και εφαρμογή την παραπάνω διάταξη του άρθρου 932 εδ. 3 Α.Κ. και υπέπεσε στην αποδιδομένη πλημμέλεια του άρθρου 559 αριθμός 1 Κ.Πολ.Δ. Συνακόλουθα είναι βάσιμος και πρέπει να γίνει δεκτός ο τέταρτος λόγος της αιτήσεως αναιρέσεως.
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.975 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen kai @KleinosBrekias νομίζω, λογικά δηλ όχι νομικά, πως τα παιδιά, αν τα αναγνωρίσει ο άντρας, είναι παιδιά του και χωρίς γάμο. Επομένως, νά η πολυτεκνία. Για τη γυναίκα είναι προφανής η μητρότητα.
Όμως και το να είναι εντελώς άκυρος ο γάμος, δεν το νομίζω, γιατί τόσα χρόνια θα είχαν πρόβλημα με κληρονομικά, με συντάξεις χήρων, ασφάλιση ιατρική και πολλά άλλα, που θέλουμε νομιμότητα.
Νομίζω, πολλοί γάμοι που γίνονται και σε εξωτικές χώρες και μικτοί σε αφρικανικές χώρες κλπ, όλους τους αναγνωρίζουν. Ειδάλλως θα είχαμε διγαμίες, θα γινόταν της κακομοίρας.
Εδώ είχαμε πρόβλημα με τις ανήλικες από Συρία/Αφγανιστάν κλπ πρόσφυγες, που δεν δέχονταν τους γάμους και θεωρούνταν ασυνόδευτα ανήλικα, αλλά και πάλι, έγιναν κάποιες ρυθμίσεις.
Τεσπα, υποθέτω, πως όσο είναι τα παιδιά ανήλικα, μένουν αδήλωτοι ή δεν γίνονται δεκτοί. Έπειτα τους δηλώνουν.
Τώρα για τον μακαρίτη 48χρονο... τι να πω....
Λέω τώρα.....
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.589 μηνύματα.
Το ερώτημα είναι τι θέλεις να προωθησεις; Την εικόνα ότι οι κακοί εγκληματίες μετανάστες και αλλοδαποι έρχονται εδώ και κλέβουν τους ελληναραδες πατριωτες καλούς ανθρώπους τότε πασο
Και αυτό να θέλει να προωθήσει, θα το κάνει παραθέτοντας έρευνα που ασχολείται με την εγκληματικότητα ημεδαπών; (οι γύφτοι είναι ημεδαποί, οπότε κάθε φορά που ανεβάζετε είδηση ότι ημεδαπός διέπραξε ένα έγκλημα, να το έχετε κατά νου.) Δεν διάβασα τα υπόλοιπα μηνύματα που γράφτηκαν σε αυτό το νήμα, αλλά η ασχετοσύνη σου ρε Τσέστερ δεν γνωρίζει όρια.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.088 μηνύματα.
Και αυτό να θέλει να προωθήσει, θα το κάνει παραθέτοντας έρευνα που ασχολείται με την εγκληματικότητα ημεδαπών; (οι γύφτοι είναι ημεδαποί, οπότε κάθε φορά που ανεβάζετε είδηση ότι ημεδαπός διέπραξε ένα έγκλημα, να το έχετε κατά νου.) Δεν διάβασα τα υπόλοιπα μηνύματα που γράφτηκαν σε αυτό το νήμα, αλλά η ασχετοσύνη σου ρε Τσέστερ δεν γνωρίζει όρια.
Καλωσηρθες Ηλια!
Καλό θα είναι να διαβάσεις και το υπόλοιπο thread, όπως και το αδερφάκι για το μεταναστευτικό και τις συνολικές πεποιθήσεις του νηματοθετη απεναντι στους αλλοδαπους και Ρομα (φανταζομαι θεση που είναι κοντά και στις δικες σου πεποιθήσεις).
Αυτό εδώ με τους Ρομα ήταν συνέχεια μιας παλαιότερης συζήτησης που είχαμε για το γενικότερο θέμα του κατά πόσον οι αλλοδαποι αυξάνουν την εγκληματικοτητα σε σχέση με τους "ελληνες-ελληνες" (μη Ρομα ημεδαπους). Η συζητηση είχε ξεκινήσει από αυτό ως αφορμή με κάποιους να υποστηρίζουν ότι λόγω αυτής της "αποδεδειγμένης" αυξησης εγκληματικοτητας λογω αλλοδαπων και Ρομα, πρέπει να είμαστε αυστηροί με τα σύνορα, να διώχνουμε αλλοδαπους, Ρομα κλπ.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.831 μηνύματα.
Και αυτό να θέλει να προωθήσει, θα το κάνει παραθέτοντας έρευνα που ασχολείται με την εγκληματικότητα ημεδαπών; (οι γύφτοι είναι ημεδαποί, οπότε κάθε φορά που ανεβάζετε είδηση ότι ημεδαπός διέπραξε ένα έγκλημα, να το έχετε κατά νου.) Δεν διάβασα τα υπόλοιπα μηνύματα που γράφτηκαν σε αυτό το νήμα, αλλά η ασχετοσύνη σου ρε Τσέστερ δεν γνωρίζει όρια.

Ημεδαποί αλλά δεν απαντά κανείς στο ερώτημα που ήταν οι προπαππούδες τους το 1900 και οι προπροπροπαππούδες τους το 1800.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
λογικά δηλ όχι νομικά, πως τα παιδιά, αν τα αναγνωρίσει ο άντρας, είναι παιδιά του και χωρίς γάμο. Επομένως, νά η πολυτεκνία. Για τη γυναίκα είναι προφανής η μητρότητα.
Ο Αστικός Κώδικας στο συγκεκριμένο σημείο συμφωνεί μαζί σου.

Όμως και το να είναι εντελώς άκυρος ο γάμος, δεν το νομίζω, γιατί τόσα χρόνια θα είχαν πρόβλημα με κληρονομικά, με συντάξεις χήρων, ασφάλιση ιατρική και πολλά άλλα, που θέλουμε νομιμότητα.
Γάμος που δεν είναι πολιτικός ή θρησκευτικός είναι ανυπόστατος.

Συγκεκριμένα για τους Ρομά δεν τους νοιάζει, γιατί ούτε δουλεύουν νόμιμα ώστε να τίθεται θέμα μετάθεσης σύνταξης και τα κληρονομικά τα λύνουν μεταξύ τους χωρίς τη μεσολάβηση του πολιτισμού νόμου.

Νομίζω, πολλοί γάμοι που γίνονται και σε εξωτικές χώρες και μικτοί σε αφρικανικές χώρες κλπ, όλους τους αναγνωρίζουν.
Λάθος.

ΑΚ 1371 "Προκειμένου για γάμο μεταξύ ετεροδόξων ή μεταξύ ετεροθρήσκων η ιεροτελεστία γίνεται όπως απαιτεί το δόγμα ή το θρήσκευμα του καθενός απ' αυτούς που συνέρχονται σε γάμο, αν είναι αναγνωρισμένο στην Ελλάδα."

Εδώ είχαμε πρόβλημα με τις ανήλικες από Συρία/Αφγανιστάν κλπ πρόσφυγες, που δεν δέχονταν τους γάμους και θεωρούνταν ασυνόδευτα ανήλικα, αλλά και πάλι, έγιναν κάποιες ρυθμίσεις.
Τίποτα δεν έγινε.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.918 μηνύματα.
Μιλάμε πολύ ακίνδυνη ομάδα.

 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.577 μηνύματα.
Μιλάμε πολύ ακίνδυνη ομάδα.

χαλκός στον κρόταφο
back the blue
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.675 μηνύματα.
όταν κυριαρχεί ανομία στα ανώτερα στρώματα μιας κοινωνίας, αυτή διαχέεται και προς τα κάτω.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.459 μηνύματα.
Όμως και το να είναι εντελώς άκυρος ο γάμος, δεν το νομίζω, γιατί τόσα χρόνια θα είχαν πρόβλημα με κληρονομικά, με συντάξεις χήρων, ασφάλιση ιατρική και πολλά άλλα, που θέλουμε νομιμότητα.
παιρνουν συνταξεις ή δουλευουν οι γυφτοι? αχχαχααχχααχ
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.918 μηνύματα.
Ακόμη μια πολυκατοικία στην γειτονιά μου έπεσε θύμα ληστείας από Ρομα χθες. Αλλά ξέχασα εμείς είμαστε οι κακοί ρατσιστές.:(:(
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
Η συζητηση είχε ξεκινήσει από αυτό ως αφορμή με κάποιους να υποστηρίζουν ότι λόγω αυτής της "αποδεδειγμένης" αυξησης εγκληματικοτητας λογω αλλοδαπων και Ρομα, πρέπει να είμαστε αυστηροί με τα σύνορα, να διώχνουμε αλλοδαπους, Ρομα κλπ.
Αυτό πρέπει να γίνει, ναι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.232 μηνύματα.
όταν κυριαρχεί ανομία στα ανώτερα στρώματα μιας κοινωνίας, αυτή διαχέεται και προς τα κάτω.
Είμαι σίγουρος ότι ένιωσες κάπως έτσι πετώντας μια και καλά ψαγμένη ατάκα χωρίς να παραθέσεις μισό επιχείρημα:
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.918 μηνύματα.

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.088 μηνύματα.
Κάθεσαι και ψάχνεις λογική τώρα?? Εδώ μας έλεγε ότι η έρευνα είναι fake ώστε να τους δικαιολόγησει.
Αγορίνα αμα δεν καταλαβαίνεις καλύτερα μην σχολιάζεις.
Βρες μου ένα post που να είπα ότι η έρευνα είναι fake.
Fake ήταν η ερμηνεία που κάνατε ότι η έρευνα αποδεικνύει πως οι ρομα και οι αλλοδαποι οδηγουν σε αυξημένη εγκληματικοτητα. Αυτό που είπα ηταν οτι δεν ηταν πληρης καθως δεν περιελάμβανε ολα τα ειδη εγκληματων, οπότε ειναι λαθος να βγαζουμε τετοια γενικευμενα συμπεράσματα χωρις την πληρη ανάλυση. Η επετηρίδα της ΕΛΑΣ τα περιέχει όλα, δεν είδα να ιδρώσει το αυτάκι σας να τη διαβάσετε όμως επειδή δε σας συμφέρει. Απ'ο,τι φαινεται δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά. Α και να σας θυμίσω οι Ρομα είναι Έλληνες. Όπως εσύ κι εγώ, τόσο είναι και αυτοί σύμφωνα με το νόμο. Εκτός αν έχεις κάνει τεστ dna που δείχνει ότι είσαι pure ελληναρας απόγονος βασιλικής γραμμής του μεγα Αλεξάνδρου. Κανείς δεν είναι 100% Έλληνας και αυτο είναι καλό για την εξέλιξη, λέγεται γενετικη διαφοροποίηση.
Αντε γιατί κουρασε να λες το ίδιο παραμύθι παραπληροφορησης σα χαλασμένο γραμμόφωνο, έχουμε κι άλλες δουλειές να κάνουμε από το να λέμε τα προφανή που ένα παιδάκι γυμνασίου θα καταλαβαινε επειδή δεν είναι πολιτικά προκατειλημενο. Μου τρως πολύτιμο χρόνο, που όμως με αναγκάζεις να απαντήσω για να υπερασπιστω τον εαυτό μου.

Αυτό πρέπει να γίνει, ναι.
@ilias90 είδες Ηλία; Στα έλεγα. Η ολη συζήτηση για αυτό γίνεται, όχι για το αν θεωρούνται αλλοδαποι ή ημεδαποι οι Ρομα. Είναι γενικότερο το θέμα συζήτησης, αυτό εδώ ηταν απλώς η αφορμή.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.918 μηνύματα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε ρατσιστικό την φύλαξη των συνόρων, την αποτροπή της παράνομης μετανάστευσης, την απέλαση των μεταναστών με ποινικό μητρώο καθώς και γεγονός ότι οι Ρομα είναι επικίνδυνοι ως κοινωνική ομάδα.

Δεν ξέρω τι να πω, κάθε ίχνος λογικής έχει πάει περίπατο.
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Top