Τραγωδία στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
SmartSelect_20250207_083603_Gallery.jpg
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.913 μηνύματα.
ποιος τα είπε όλα αυτά;
Τι παραλογισμοί Θεέ μου!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είχαν όμως σχέση εργασίας και αυτό είναι πιο ισχυρό. ΣΕ εργατικό ατύχημα αποζημιώνεται όλη η οικογένεια
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.429 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.586 μηνύματα.
nPb, όλοι πρέπει να δικαστούν. Έχουμε πει και παραπάνω, τι πρώτοι και δεύτεροι. Καθένας με τις ευθυνες του.
Πέντε κυβερνησεις για το ξεπούλημα δίχως πρόγραμμα, υπουργοί, πρωθυπουργοί
διευθυντές και υπεύθυνοι των εταιρειών
hellenic train,
υπεύθυνοι συγκάλυψης
λαθρέμποροι
όσοι δεν φρόντισαν την τηλεδιοίκηση, ενώ έπρεπε
όλοι όσοι συνεχίζουν να συγκαλύπτουν
Φυλακές να χτίσουν πρέπει

Δεν είναι μόνο 5 κυβερνήσεις. Η παρακμή του ΟΣΕ ξεκίνησε από το 1950. Έκτοτε είχε και η Ελλάδα έναν μουτζούρη που πήγαινε κουτσά-στραβά. H Eλλάδα για 40 περίπου χρόνια μετά τη χούντα ήταν στο γύψο. Στον υπόλοιπο κόσμο έκαναν μεταρρυθμίσεις και εμείς ψάχναμε να δούμε αν ο επόμενος ηγέτης του ΠΑΣΟΚ θα είναι ο Σημίτης ή ο Παπανδρέου.

1738915162482.png


O σταθμός στην Αντίς Αμπάμπα. Έχει και τηλεδιοίκηση. :P Ο δικός μας έχει;


και εδώ ο Μητσοτάκης φταίει; :hmm:
 
Τελευταία επεξεργασία:

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.913 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο 5 κυβερνήσεις. Η παρακμή του ΟΣΕ ξεκίνησε από το 1950. Έκτοτε είχε και η Ελλάδα έναν μουτζούρη που πήγαινε κουτσά-στραβά. H Eλλάδα για 40 περίπου χρόνια μετά τη χούντα ήταν στο γύψο. Στον υπόλοιπο κόσμο έκαναν μεταρρυθμίσεις και εμείς ψάχναμε να δούμε αν ο επόμενος ηγέτης του ΠΑΣΟΚ θα είναι ο Σημίτης ή ο Παπανδρέου.

View attachment 144819

O σταθμός στην Αντίς Αμπάμπα. Έχει και τηλεδιοίκηση. :P Ο δικός μας έχει;


και εδώ ο Μητσοτάκης φταίει; :hmm:
ναι, αλλά το ξεπούλημα άρχισε.... κάτσε να δω... το 2009.
Το ότι ήταν μουτζούρης, όπως λες, δεν ήταν κακούργημα. Ήταν απλώς μια ελληνική τσαπατσουλιά. Κακούργημα ήταν το ξεπούλημα όπως όπως, στα γρήγορα και δίχως σαφείς όρους και κακούργημα ήταν η όχι σύνδεση και λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης, όταν ήρθαν τα γρήγορα τρένα, που πήγαιναν υποχρεωτικά <πακέτο> με την τηλεδιοίκηση...
Μα όλα αυτά τα έχουμε αναπτύξει παραπάνω, σελ περίπου 59
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

και μην εξαιρεθεί κανένας απ τη διαφανή δικαστική διαδικασία. Καθένας με τις ευθύνες του.
Ξαναλέω, αρχίστε να χτίζετε φυλακές, σε κανα δυό χρόνια, δε θα φτάνουν οι υπάρχουσες
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
😡🤡
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό δεν ισχύει ούτε μια στο δις.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.225 μηνύματα.
😡🤡
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:




Στο ΑΚ914 , που εφαρμόζεται και εδώ μέσω του 105 ΕισΝΑΚ, για αποζημίωση απαιτείται μόνο ζημία, αιτιώδης σύνδεσμος και παρανομία-υπαιτιότητα.

Τα λεφτά μια χαρά θα τα πάρουν τα θύματα.

Αν δε ξές, μην ομιλείς.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
Κάθε φορά που απαντάς σε εμένα φλερτάρεις με βρισίδι, γιατί πραγματικά φαίνεσαι ελαφράς πνευματικής επάρκειας.

Στο ΑΚ914 , που εφαρμόζεται και εδώ μέσω του 105 ΕισΝΑΚ, για αποζημίωση απαιτείται μόνο ζημία, αιτιώδης σύνδεσμος και παρανομία-υπαιτιότητα.

Τα λεφτά μια χαρά θα τα πάρουν τα θύματα.

Αν δε ξές, μην ομιλείς.
Μπορείς να μας πεις τοτε εσύ που είσαι της υψηλής διανόησης λοιπόν γιατί τότε οι οικογένειες αυτές δύο χρόνια τώρα δεν έχουν πάρει φραγκο και στέλνουν εξώδικα να βρουν το δίκιο τους έστω για αυτά τα 40 ψωροχιλιαρικα που τόσο τους κοστολογουν τις ζωές αυτες και δεν τους τα δινουν επειδη βρισκουν αυτο το παραθυρακι; Μήπως να γίνεις εσύ δικηγόρος των θυμάτων αφού τόσο καλά ξέρεις το νόμο και θα τους δικαιωσεις; Δεν εχεις καταλαβει τι λεμε. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ήταν εργαζόμενοι της hellenic train αλλα του catering. Επομένως η hellenic train σύμφωνα με το νόμο δεν οφειλει η ίδια αποζημίωση σε αυτούς καθως ουτε δικοι της εργαζομενοι ηταν ουτε επιβάτες με εισιτήριο. Ο,τι αποζημίωση πάρουν θα είναι από τον εργοδότη τους το Catering, οχι από την hellenic train. Πιάνονται από ένα τέτοιο νομικό παραθυράκι -τον δικαιο νόμο που τόσο πολύ αγαπάς- και η hellenic train θα τη γλιτώσει ως προς αυτές τις οικογένειες. Συγκριτικά να σου αναφέρω πως η hellenic train βγήκε δικαστική εντολή να δώσει 800.000€ αποζημίωση στον μηχανοδηγο που σκοτώθηκε στο δυστύχημα-εγκλημα, ο οποίος ήταν δικός της εργαζόμενος. Στην οποία αποζημίωση θα κάνει έφεση η hellenic train κιολας. Γιατί λοιπόν στη μία περίπτωση έχουμε 800.000€ αποζημίωση από τη hellenic train η οποία επιδικαστηκε ενώ στην άλλη έχουμε 43.000€ από τη hellenic train η οποία εκκρεμεί ακόμα και την αρνουνται; Και οι δύο ήταν ανθρωπινες ζωές που χάθηκαν στο δυστύχημα.

Κατάλαβες τι λέμε τωρα; Αυτά περί 105 ΕισΝΑΚ και ΑΚ914 πες τα στους δικηγόρους των θυμάτων για να τα βάλουν στα εξώδικα, λες και αυτοί δεν τα ήξεραν εξαρχής αυτά περίμεναν εσένα να τα ανακαλυψεις. Δύο χρόνια τώρα δεν έχουν βρει το δίκιο τους, πόσο αφελής είσαι; Αν ήταν νομικά τόσο απλό θα είχαν ήδη πάρει αποζημιώσεις. Αν και ξαναλέω πως η κοστολόγηση ανθρώπινης ζωής με μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ή και εκατομμύριο ακόμα δεν είναι τίποτα, είναι προσβλητικό από μόνο του να μιλάμε για κάτι τέτοιο.

Αν δηλαδή οι οικογένειες αυτές πάρουν τελικά μετά από 5 χρόνια 40 χιλιαρικα, για εσένα θα είναι επιτυχία του νόμου και της δικαιοσύνης ετσι; Ε ρε πόσο τραγικοί είστε. Για σένα αυτό θα σημαίνει πως η δικαιοσυνη λειτούργησε;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ποιος τα είπε όλα αυτά;
Τι παραλογισμοί Θεέ μου!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Έλα τώρα τι ποιος τα είπε τα γνωστά μπουμπουκια
Το τελευταιο ας πούμε να:
SmartSelect_20250207_192629_Instagram.jpg

Είχαν όμως σχέση εργασίας και αυτό είναι πιο ισχυρό. ΣΕ εργατικό ατύχημα αποζημιώνεται όλη η οικογένεια
Στη μία περίπτωση επιδικαστηκε αποζημίωση 800.000€ στον νεκρό μηχανοδηγο, ενώ εδώ για τις οικογένειες των νεκρων εργαζομενων του catering στο κυλικείο 43.000€ και ακόμα τα κυνηγανε δύο χρονια με εξώδικα και τιποτα ακόμη. Βγάλε άκρη. Δες και μήνυμα παραπάνω στον panz
 
Τελευταία επεξεργασία:

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
ο σαβουριάρης ο Άδωνις είπε πως και στα σύκα στην Αρχαία Ελλάδα υπήρχαν ατυχήματα

Πόσο χεσμένοι είναι ρε; Μιλάμε εχουν χεστεί πανω τους

Ποτέ δεν βγάζαν νόημα όσα έλεγε αυτό το ανθρωπάριο αλλά φαντάσου να είσαι τόσο χεσμένος ώστε να εμφανίζεις τέτοια γελοία επιχειρήματα και να νομίζεις πως βγάζεις νόημα
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.225 μηνύματα.
Μπορείς να μας πεις τοτε εσύ που είσαι της υψηλής διανόησης λοιπόν γιατί τότε οι οικογένειες αυτές δύο χρόνια τώρα δεν έχουν πάρει φραγκο και στέλνουν εξώδικα να βρουν το δίκιο τους έστω για αυτά τα 40 ψωροχιλιαρικα που τόσο τους κοστολογουν τις ζωές αυτες και δεν τους τα δινουν επειδη βρισκουν αυτο το παραθυρακι; Μήπως να γίνεις εσύ δικηγόρος των θυμάτων αφού τόσο καλά ξέρεις το νόμο και θα τους δικαιωσεις; Δεν εχεις καταλαβει τι λεμε. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ήταν εργαζόμενοι της hellenic train αλλα του catering. Επομένως η hellenic train σύμφωνα με το νόμο δεν οφειλει η ίδια αποζημίωση σε αυτούς καθως ουτε δικοι της εργαζομενοι ηταν ουτε επιβάτες με εισιτήριο. Ο,τι αποζημίωση πάρουν θα είναι από τον εργοδότη τους το Catering, οχι από την hellenic train. Πιάνονται από ένα τέτοιο νομικό παραθυράκι -τον δικαιο νόμο που τόσο πολύ αγαπάς- και η hellenic train θα τη γλιτώσει ως προς αυτές τις οικογένειες. Συγκριτικά να σου αναφέρω πως η hellenic train βγήκε δικαστική εντολή να δώσει 800.000€ αποζημίωση στον μηχανοδηγο που σκοτώθηκε στο δυστύχημα-εγκλημα, ο οποίος ήταν δικός της εργαζόμενος. Στην οποία αποζημίωση θα κάνει έφεση η hellenic train κιολας. Γιατί λοιπόν στη μία περίπτωση έχουμε 800.000€ αποζημίωση από τη hellenic train η οποία επιδικαστηκε ενώ στην άλλη έχουμε 43.000€ από τη hellenic train η οποία εκκρεμεί ακόμα και την αρνουνται; Και οι δύο ήταν ανθρωπινες ζωές που χάθηκαν στο δυστύχημα.

Κατάλαβες τι λέμε τωρα; Αυτά περί 105 ΕισΝΑΚ και ΑΚ914 πες τα στους δικηγόρους των θυμάτων για να τα βάλουν στα εξώδικα, λες και αυτοί δεν τα ήξεραν εξαρχής αυτά περίμεναν εσένα να τα ανακαλυψεις. Δύο χρόνια τώρα δεν έχουν βρει το δίκιο τους, πόσο αφελής είσαι; Αν ήταν νομικά τόσο απλό θα είχαν ήδη πάρει αποζημιώσεις. Αν και ξαναλέω πως η κοστολόγηση ανθρώπινης ζωής με μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ή και εκατομμύριο ακόμα δεν είναι τίποτα, είναι προσβλητικό από μόνο του να μιλάμε για κάτι τέτοιο.

Αν δηλαδή οι οικογένειες αυτές πάρουν τελικά μετά από 5 χρόνια 40 χιλιαρικα, για εσένα θα είναι επιτυχία του νόμου και της δικαιοσύνης ετσι; Ε ρε πόσο τραγικοί είστε. Για σένα αυτό θα σημαίνει πως η δικαιοσυνη λειτούργησε;
ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ 1: Το ότι δεν ήταν εργαζόμενοι της HT αλλά του Catering που προσελήφθη ως σύμβαση έργου ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΟΛΟ στο αν θα πάρουν την αποζημίωσή τους οι άνθρωποί τους.

Και αυτό ισχύει γιατί πρόκειται για α-δι-κο-πρα-ξία, αρκεί δηλαδή μόνον η ζημία και ας ήταν απλοί περαστικοί που κατουρούσαν! Δεν χρειάζεται να παρεμβάλλεται κάποια έννομη σχέση!

ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙ Η ΗΤ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (που είναι ψέμα). ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑΣ. ΚΑ-ΜΙ-Α.

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ 2:
δε ξέρω αν επιδικάστηκε μόνο τα 800.000€ για τον μηχανοδηγό ενώ για τα θύματα τίποτα. Και αυτό ισχύει γιατί βασικά δε γνωρίζω το περιεχόμενο των αποφάσεων που βγαίνουν καθώς δεν υπάρχει ΔΥΣΤΥΧΩΣ πλατφόρμα να τα βρω. Δε περνάνε όλες οι αποφάσεις ψηφιακά!

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ 3: ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ στο ότι τα ελληνικά δικαστήρια επιδικάζουν πολύ μικρές αποζημιώσεις αστικής ευθύνης, που ώρες-ώρες είναι στα όρια του γελοίου ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Είμαι από τους πρώτους υπέρμαχους πως η χαμηλή αποζημίωση αποτελεί από μόνη της προσβολή της προσωπικότητας που πρέπει να επαυξάνει την αποζημίωση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ποιος τα είπε όλα αυτά;
Τι παραλογισμοί Θεέ μου!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Είχαν όμως σχέση εργασίας και αυτό είναι πιο ισχυρό. ΣΕ εργατικό ατύχημα αποζημιώνεται όλη η οικογένεια
ΛΑΘΟΣ.

ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΚΟΣΜΟ.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.


www.koutipandoras.gr/article/nea-vinteo-me-to-eboriko-treno-sta-tebi-o-kapernaros-eipe-oti-meteferan-mono-lamarines/amp/

Τα τρία πάνω άρθρα λένε πως ο Καπερναρος εχει τρία βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας όπου φαίνονται μόνο λαμαρίνες και όχι δεξαμενές. Σύμφωνα με αυτόν, είναι απόδειξη πως δεν κουβαλουσαν ευφλεκτα υλικά.

Το επόμενο άρθρο λέει το αυτονόητο, πως ακόμα και λαμαρινες να φαίνονται, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως τα εύφλεκτα υλικά δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε μη ορατό σημείο πχ μέσα στις λαμαρίνες κρυμμενα στο κέντρο και γύρω γύρω λαμαρίνες για ξεκάρφωμα κλπ.
Εσείς τι πιστεύετε;


Πάντως αν δείτε το βίντεο από το koutipandoras φαίνονται λαμαρίνες σαν ορθογωνια container. Το πρώτο που θα σκεφτόταν κάποιος ως προς το πού χωρανε τα ευφλεκτα υλικα, είναι πως εσωτερικά μπορεί κάλλιστα να ειναι γεμάτα αυτα τα λαμαρινενια ορθογωνια με βυτια ή δοχεία με εύφλεκτα υλικά. Πώς αυτο αποτελεί περιτρανη και καλα απόδειξη ότι δεν υπήρχαν ευφλεκτα υλικα; Τι περίμεναν δηλαδή να είναι δεξαμενες που να κάνουν μπαμ στο μάτι έτσι ακαλυπτες εκτεθειμενες χωρίς εξωτερικό περίβλημα; Μα αν είναι δυνατόν. Δεν μπορει να ήταν κάτω από τις λαμαρίνες ή εσωτερικά και τριγύρω για ξεκαρφωμα οι λαμαρινες; Ή να φορτώθηκαν σε επόμενο σημείο μετα τις κάμερες και πριν τη σύγκρουση (αν και αυτο δυσκολο καθως χρονικα αμεσως μετα απο λιγο σε 7' επερχεται η σύγκρουση) ; Εγώ κρίνω πως η εικασία μας για τα ευφλεκτα υλικά εξακολουθεί να είναι εύλογη.

Εντωμεταξυ ο Βασίλης Καπερνάρος είναι δικηγόρος της εταιρείας σεκιούριτι Ιnterstar που φυλασσε τον ΟΣΕ, δηλαδή υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων. Και όλως τυχαίως αυτό το υλικό βγαίνει στη δημοσιότητα δύο χρόνια μετά ξαφνικά, τώρα που άρχισαν οι αποκαλύψεις για εύφλεκτα υλικά, ενώ μέχρι τώρα δεν υπήρχε κανένα βίντεο από πουθενά όσο και αν το ψάχνανε οι δικαστικές αρχές. Σύμπτωση;


Το ακόμα πιο περίεργο ωστόσο είναι πως η συγκεκριμένη εταιρεία μάλιστα είχε απαντήσει στον ΟΣΕ ότι δεν έχουν διατηρηθεί βίντεο και οι σκληροί δίσκοι -σύμφωνα πάντα με την απάντησή της- είχαν διαγραφεί. Το σχετικό έγγραφο:
interstar_OSE_1.jpg


Πώς έτυχε και ξαφνικά βρέθηκε το υλικό σε κάποιον ξεχασμένο σκληρό δίσκο ε;

Και το νεότερο, ο Χατζηνικολαου άφησε αιχμές πως ρεπορτάζ της Κυριακής θα κοντράρει μερικώς την ερμηνεία αυτή με τις λαμαρίνες του Καπερναρου:

Και κάτι ακόμα, ο κ. Βασίλης Καπερνάρος που μας εγγυήθηκε την γνησιότητα των βίντεο, έχει εκλεγεί ως πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, μετά από πρόταση του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά. Αυτό αποτελεί διπλή εγγύηση.
FB_IMG_1738991060844.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
Και ένα άρθρο απο 30/1:

υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις πως σε ένα από τα ανοιχτά βαγόνια υπάρχει κάτι που παραπέμπει σε δεξαμενή, μέσα στην οποία πιθανόν να υπήρχε η εύφλεκτη ουσία που προκάλεσε την έκρηξη και τη φωτιά.
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.264 μηνύματα.
Αυτά είναι τα βίντεο που έδωσε ο οσε

Φαίνονται 2 βαγόνια μηχανές, 3 άδεια με λαμαρίνες και τα υπόλοιπα τα οποία δεν μας ενδιαφέρουν γιατί έμειναν ανέπαφα.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι έχουμε να κάνουμε με ανικανότητα του κράτους και έλλειψη οργάνωσης σε όλα τα επίπεδα.
Από τον σταθμάρχη, την δικογραφία της πυροσβεστικής, την διαχείριση του τόπου του ατυχήματος, την πολιτική διαχείριση και ατιμωρησία του υπουργού, την καθυστέρηση του δικαστικού συστήματος, την αμήχανη παρουσία του πρωθυπουργού στα κανάλια και η εικόνα άγνοιας.

Το να έφτιαξαν τόσο περίτεχνη κρύπτη στα άδεια βαγόνια ώστε να μεταφέρουν κάτι τόσο μικρής αξίας (ξυλόλιο) το θεωρώ τραβηγμένο. Όπως και το σενάριο της οργανωμένης συγκάλυψης. δεν τους έχω ικανούς να οργανώσουν κάτι τόσο μεγάλο και αυτό μάλλον είναι χειρότερο.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
3 άδεια με λαμαρίνες
Πώς καταλαβαίνεις από τα βίντεο πως πρόκειται για άδεια;;;
Το να έφτιαξαν τόσο περίτεχνη κρύπτη στα άδεια βαγόνια ώστε να μεταφέρουν κάτι τόσο μικρής αξίας (ξυλόλιο) το θεωρώ τραβηγμένο. Όπως και το σενάριο της οργανωμένης συγκάλυψης. δεν τους έχω ικανούς να οργανώσουν κάτι τόσο μεγάλο και αυτό μάλλον είναι χειρότερο.
είναι πολύ δύσκολο μέσα στα ορθογωνια container που σχηματιζουν οι λαμαρινες να είχαν δεξαμενες;

Δες και το παραπάνω αναλυτικό μου post.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.862 μηνύματα.
Το να έφτιαξαν τόσο περίτεχνη κρύπτη στα άδεια βαγόνια ώστε να μεταφέρουν κάτι τόσο μικρής αξίας (ξυλόλιο) το θεωρώ τραβηγμένο. Όπως και το σενάριο της οργανωμένης συγκάλυψης. δεν τους έχω ικανούς να οργανώσουν κάτι τόσο μεγάλο και αυτό μάλλον είναι χειρότερο.

Αυτό είναι το πιθανότερο σενάριο και για εμένα βασικά. Δηλαδή ότι δεν υπήρχε τίποτα το παράνομο στην εμπορική αμαξοστοιχία, το οποίο μπορούσε να προκαλεσει την έκρηξη. Ο λογος που έγινε το δυστύχημα ήταν μια σειρά από αστοχίες, όπως η έλλειψη διπλής γραμμής, η απουσία τηλεδιοίκησης, η ανικανότητα του σταθμάρχη, και γενικά η μη σωστή οργάνωση του σιδηροδρόμου. Όλα αυτά οδήγησαν στο δυστύχημα, και τώρα προσπαθούν να τα καλύψουν ώστε να μην φανεί ότι ήταν ανίκανοι.​
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.
Βρε παιδιά και το μανιτάρι φωτιάς fireball από πού προκλήθηκε; οι αρωματικοι υδρογονανθρακες, το τολουολιο ξυλολιο κλπ που ανιχνευθηκαν στο χώρο από τις χημικές αναλύσεις (διορθώστε με αν θυμάμαι λαθος) από πού προήλθαν; Οι αμαξοστοιχίες είναι ηλεκτρικές δεν κινούνταν με καύσιμα. Από τα λάδια έγινε το fireball? Οι πραγματογνώμονες το έχουν αποκλείσει αυτό όπως το ίδιο εδειξε και το πρώτο πόρισμα του μετσοβιου αν δεν κάνω λάθος.
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.264 μηνύματα.
Πώς καταλαβαίνεις από τα βίντεο πως πρόκειται για άδεια;;;

είναι πολύ δύσκολο μέσα στα ορθογωνια container που σχηματιζουν οι λαμαρινες να είχαν δεξαμενες;

Δες και το παραπάνω αναλυτικό μου post.
Τα είδα όλα.
Δεν είναι αδύνατον αλλά το βρίσκω πολύ δύσκολο για κάτι τόσο μικρής αξίας όπως το ξυλόλιο που κάνει 0.10€ το λίτρο.

Να υπήρχαν μικρές δεξαμενές στις μηχανές επίσης δεν έχει λογική. Εγώ θα το έβαζα στα κλειστά κοντέινερ τα οποία όμως έμειναν άθικτα οπότε δεν ήταν εκεί.

Ο πρώτος που είπε για ξυλόλιο ο Βελόπουλος ήταν, με ότι αξιοπιστία έχει αυτό.
Αναμένουμε τι θα βγάλει και ο Χατζηνικολάου.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.



(άρθρα προηγούμενων ημερών)
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.074 μηνύματα.

Σημερινο. Τίθεται σημαντικό ζήτημα γνησιότητας των βίντεο. Λεπτομέρειες παρακάτω:

Αφού ο κ. Καπερναρος διαρρέει στη δημοσιότητα 2 βίντεο γιατί δε διαρρέει την ολότητα των καταγραφών εκείνης της ημέρας από τις 8 το βράδυ έως τα μεσάνυχτα για να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τη γνησιότητα τους βλέποντας και άλλους συρμούς που διήλθαν μπροστά από τις κάμερες πριν το ατύχημα.

Έχει τα πλήρη βίντεο ο κ. ανακριτής ή έχει ότι ανέβηκε στο YouTube;

Δε γίνεται να σώζεται μόνο τμήμα των βίντεο; Τα βίντεο πριν αρχίζουν να διαγράφονται από τον σκληρό δίσκο παραμένουν σωσμένα στην ολότητά τους.

Ο συρμός φαίνεται να έχει τη σύνθεση της 63503 αλλά οι λαμαρίνες στα τρία πρώτα βαγόνια δε φαίνεται να εξέχουν ή να είναι προσδεμένες με σύρματα όπως ήταν στον συρμό που συμμετείχε στην σύγκρουση . Μέσα στο τούνελ θα γυαλίζανε στο φως τα σύρματα.

«Τα μεταφερόμενα ελάσματα είχαν προσδεθεί, ως ορίζονται από τα διεθνή πρότυπα, με δεσμίδες τεσσάρων συνεστραμμένων συρμάτων πάχους 5mm, ανοπτημένου όλκιμου σιδήρου, σε κατά πλάτος διπλό πέρασμα προ της ασφάλισης(περίπλεξης). Συνεπώς, με οκτώ (8) σύρματα ανά πρόσδεση και σε κατά μήκος αποστάσεις μικρότερες των τριών (3) μέτρων( Εκθεση Μπαρτζόπουλου)»

Δεν έχουμε φωτογραφίες των δύο καμερών.

Οι κάμερες φαίνεται να είναι σχετικά χαμηλά στο ύψος των δύο έως 2,5 μέτρων το πολύ. Τέτοια τοποθέτηση είναι αντισυμβατική γιατί οι κάμερες τοποθετούνται πλησιέστερα προς την οροφή και μάλιστα ώστε να έχουν μεγάλο οπτικό πεδίο. Το πεδίο της ν. 5 είναι εξαιρετικά περιορισμένο.

Επίσης οι κάμερες στηρίζονται γενικά σε τοίχο για να αποφεύγεται να η χρήση επιπρόσθετης κολώνας – στηρίγματος που στο τούνελ μέσα δε μπορείς να την τοποθετήσεις εύκολα λόγω στενότητας.

Απαιτούνται φωτογραφίες των καμερών και στατικές όψεις από τις ίδιες τις κάμερες για να μπορούμε να αποφανθούμε με μεγαλύτερη ασφάλεια για το τι βλέπουμε.

Επίσης η ονομασία των καμερών είναι αντισυμβατική γιατί θα περίμενε κανείς να αναγράφεται η τοποθεσία της κάμερας και όχι κάτι ασαφές όπως κάμερα 5 λες και πρόκειται για κάμερες μίνι μάρκετ.

Συγκρίνετέ την με την ονομασία των καμερών της ΠΑΘΕ.

Επίσης η ονομασία των καμερών στα βίντεο αυτά δεν ταιριάζει με τον τρόπο που ονοματίζει η εταιρεία τις κάμερες στον επιβατικό σταθμό ΘΣΝ (Δέστε την έκθεση Μπατζόπουλου -Βασιλακου για το περιεχόμενο των σκληρών δίσκων).

Εν κατακλείδι χωρίς να γνωρίζουμε πώς εξήχθησαν αυτά τα βίντεο από τους δίσκους που τα περιείχαν και πού βρίσκονταν αυτοί οι δίσκοι όταν έγινε αυτή η ανάκτηση στοιχείων, δεν μπορούμε να αποφανθούμε για τη γνησιότητα των βίντεο αυτών.

Η χρονοσήμανση δεν αποτελεί απόδειξη γιατί τα καταγραφικά μπορεί να ρυθμισθούν να αναγράφουν οποιαδήποτε ώρα και μέρα ανεξαρτήτως από την πραγματική ημερομηνία και ώρα και κάποιος μπορεί να γυρίσει βίντεο σε μεταγενέστερο χρόνο και να το χρονοσημάνει για προγενέστερο χρόνο και ημερομηνία.

Dr Manos Papadakis
University of Houston
Department of Mathematics
Philip Guthrie Hoffman Hall
3551 Cullen Blvd, Room 641
Houston, Texas 77204-3008
713-743-3500
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top