Τραγωδία στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Έχει πάρα πολυ κόσμο και καλά έκαναν καθώς είναι ένα έγκλημα όπως ήταν και το Μάτι κλπ και πολυ πιθανόν να υπάρξει συγκάληψη. Θέλω όμως να κάνω μια ερώτηση καθώς βλέπω μια αίσθηση-μια προτροπη του να "πέσει η κυβέρνηση-να φύγει ο Κούλης κλπ". Η ερώτηση είναι η εξής : Αν κυβερνούσε για παράδειγμα ο Ανδρουλάκης ή ο Τσίπρας ή ο Κασσελάκης πόσες πιθανότητες θα υπήρχαν να ΜΗΝ συμβεί το ατύχημα με τα τρένα;
όλες. Για αυτό το σύνθημα είναι "συριζα πασοκ νεα δημοκρατια το εγκλημα αυτό έχει ιστορία" και "μανδρα ματι τεμπη σκοτωνουνε ζωες μονο για τα κερδη".
Έστω πέφτει ο Κούλης, μετα τι; Κάποιο άλλο πιόνι που εξυπηρετεί τους "κρυμμένους" θα βγει, και φτου και απο την αρχή
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Δείτε τα σημερινά πρωτοσέλιδα Βήμα και RealNews!
ToVimaI.jpg
RealNewsI.jpg

Αυτό εννοούσε ο Χατζηνικολαου
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟ.

Και μετά σαν να μην έφτανε το βαρύ κλίμα απο αυτη τη κρατική δολοφονία και το έγκλημα που έγινε, θεώρησε ολόσωστο τα άνανδρα γκομενάκια με τις ασπιδούλες τους και τις στολίτσες τους με το χρώμα πρώτου σκατού νεογέννητου να πετάξουνε χημικά στους ανθρώπους που (ειρωνικά) λέγανε "δεν εχω οξυγόνο". Ελλάδα 2.0

Φάγαμε χημικά, γουστάραμε, πίσω στις 28/2.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Το επόμενο άρθρο λέει το αυτονόητο, πως ακόμα και λαμαρινες να φαίνονται, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως τα εύφλεκτα υλικά δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε μη ορατό σημείο πχ μέσα στις λαμαρίνες κρυμμενα στο κέντρο και γύρω γύρω λαμαρίνες για ξεκάρφωμα κλπ.
Εσείς τι πιστεύετε;

Δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο. Στο βίντεο της σύγκρουσης έχουμε ξεκάθαρα μια μεγάλη έκρηξη, που σημαίνει ότι εύφλεκτα αέρια βρέθηκαν να συμπιέζονται σε μικρό χώρο και εκτονωθηκαν, αλλιώς δεν δημιουργείτε με άλλο τρόπο το φαινόμενο της έκρηξης. Στο βίντεο αυτό που βλέπω είναι κοντέινερ, στα κοντέινερ δεν μπαίνει χύμα χύδην υγρή ποσοτητα, μόνο πακεταρισμενη, είτε σε μπουκαλάκια, είτε σε βαρέλια. Σε αυτή την μορφή την συσκευασμένη και σφραγισμένα μέσα σε μεταλλικό κουτί κοντεηνερ, θα έπαιρνε ώρα να ζεσταθούν από μια φωτιά για να σκάσουν και θα προϋπέθετε να υπήρχε μια φωτιά που από πριν θα έκαιγε συνέχεια ώστε να το "βράσει".

Αν τώρα στο σενάριο αυτό, αντί για κοντεηνερ βάλουμε δεξαμενές, μια απλή διαρροη σε μια δεξαμενή με εύφλεκτο υλικό που θα έχει προέλθει από την ρίξη του κελύφους της κατά την σύγκρουση θα ήταν ικανή να σκάσει σε αυτό το μέγεθος που βλέπουμε στο βίντεο. Πάντως το τρένο φαίνεται πλατφόρμαδικο και δεν μπορεί να μεταφέρει δεξαμενές ούτε και ίσως κοντεηνερ.(Δεν είμαι και τόσο σίγουρος γιατί είναιακρινο πλάνο και ενδέχεται να έχει κλειδιά και να μπορεί να φορτώσει).

Επίσης, γιατί τα τρία πρώτα βαγόνια είναι κενά; Πως επιλέγεται η φόρτωση του; Το νορμάλ είναι να φορτώνουν από το πρώτο βαγόνι και πίσω και ο,τι περισσέψει το βγάζουν για να κάνουν μικρότερο το τρένο, εκτός αν ερχόταν από εξωτερικο (που δεν ξέρω κατά πόσο ειναι πιθανό αφού επικοινωνούν οι σιδηρόδρομοι μας με γραμμές του εξωτερικού; Ωστόσο αν είναι τολουόλιο η ξυλολιο μόνο εισαγωγή θα μπορούσε να είναι αφού δεν παράγουμε στην χωρα) και ξεφόρτωσε το εμπόρευμα στο ενδιάμεσο. Που και πάλι δεν στέκει, διότι φορτώνουν έτσι ώστε να βγαίνουν τα τελευταία βαγόνια στους ενδιάμεσους σταθμούς.

Γενικά πολλά ερωτηματικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο. Στο βίντεο της σύγκρουσης έχουμε ξεκάθαρα μια μεγάλη έκρηξη, που σημαίνει ότι εύφλεκτα αέρια βρέθηκαν να συμπιέζονται σε μικρό χώρο και εκτονωθηκαν, αλλιώς δεν δημιουργείτε με άλλο τρόπο το φαινόμενο της έκρηξης. Στο βίντεο αυτό που βλέπω είναι κοντέινερ, στα κοντέινερ δεν μπαίνει χύμα χύδην υγρή ποσοτητα, μόνο πακεταρισμενη, είτε σε μπουκαλάκια, είτε σε βαρέλια. Σε αυτή την μορφή την συσκευασμένη και σφραγισμένα μέσα σε μεταλλικό κουτί κοντεηνερ, θα έπαιρνε ώρα να ζεσταθούν από μια φωτιά για να σκάσουν και θα προϋπέθετε να υπήρχε μια φωτιά που από πριν θα έκαιγε συνέχεια ώστε να το "βράσει".

Αν τώρα στο σενάριο αυτό, αντί για κοντεηνερ βάλουμε δεξαμενές, μια απλή διαρροη σε μια δεξαμενή με εύφλεκτο υλικό που θα έχει προέλθει από την ρίξη του κελύφους της κατά την σύγκρουση θα ήταν ικανή να σκάσει σε αυτό το μέγεθος που βλέπουμε στο βίντεο. Πάντως το τρένο φαίνεται πλατφόρμαδικο και δεν μπορεί να μεταφέρει δεξαμενές ούτε και ίσως κοντεηνερ.

Επίσης, γιατί τα τρία πρώτα βαγόνια είναι κενά; Πως επιλέγεται η φόρτωση του; Το νορμάλ είναι να φορτώνουν από το πρώτο βαγόνι και πίσω και ο,τι περισσέψει το βγάζουν για να κάνουν μικρότερο το τρένο, εκτός αν ερχόταν από εξωτερικο (που δεν ξέρω κατά πόσο ειναι πιθανό αφού επικοινωνούν οι σιδηρόδρομοι μας με γραμμές του εξωτερικού; Ωστόσο αν είναι τολουόλιο η ξυλολιο μόνο εισαγωγή θα μπορούσε να είναι αφού δεν παράγουμε στην χωρα) και ξεφόρτωσε το εμπόρευμα στο ενδιάμεσο.

Γενικά πολλά ερωτηματικά.
Μα τα τρία πρώτα εδώ είναι ανοικτά από πάνω
Περιμετρικα πλάγια γιατί να μην μπορείς να βάλεις λαμαρινες και στο κέντρο φωλιά με μικρή/μικρές δεξαμενές ανά ανοιχτό λαμαρινενιο container; Μια χαρά μπορείς.

Όσο για τη σειρά που λες, συνήθως κοντά στη μηχανή μπαίνει το μεγαλύτερο φορτίο.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Μα τα τρία πρώτα εδώ είναι ανοικτά από πάνω
Περιμετρικα πλάγια γιατί να μην μπορείς να βάλεις λαμαρινες και στο κέντρο φωλιά με μικρή/μικρές δεξαμενές ανά ανοιχτό λαμαρινενιο container; Μια χαρά μπορείς.

Όσο για τη σειρά που λες, συνήθως κοντά στη μηχανή μπαίνει το μεγαλύτερο φορτίο.

Δεν σε αντιλαμβάνομαι τα άδεια βαγόνια είναι πλατφόρμες, στα αλλά φαίνονται κλασσικά κοντεηνερ. Μέσα στα κοντεηνερ δεν μπαίνει χύμα υγρό, μόνο σε συσκευασίες.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Δεν σε αντιλαμβάνομαι τα άδεια βαγόνια είναι πλατφόρμες, στα αλλά φαίνονται κλασσικά κοντεηνερ. Μέσα στα κοντεηνερ δεν μπαίνει χύμα υγρό, μόνο σε συσκευασίες.
Καταρχήν να πούμε πως δεν ξέρουμε αν το βίντεο που βλέπουμε είναι αληθινό και αν όντως η αμαξοστοιχία είναι η ίδια η εμπορική που συγκρουστηκε.

Για χαριν της συζήτησης έστω ότι είναι αυτή που φαίνεται στα βιντεο. Τα κλειστά κοντεινερ από το 4ο και πισω έμειναν άθικτα ετσι κι αλλιώς και μετά τη σύγκρουση οπότε εκεί μέσα σίγουρα δεν υπήρχαν ευφλεκτα υλικα. Ο,τι ήταν ήταν ειτε στη μηχανή ειτε στα τρία πρώτα. Στα τρία πρώτα φαίνονται λαμαρίνες οι οποίες σχηματίζουν ορθογώνια αντικείμενα στο βίντεο. Εγω αυτά τα λέω καταχρηστικα "λαμαρινενια ορθογωνια κοντεινερ", που προφανώς δεν είναι κανονικα συμβατικα κοντεινερ όπως τα υπόλοιπα. Ε λοιπόν εγώ λέω εκεί μέσα στις λαμαρινες στο χώρο που περικλειουν και είναι ανοιχτός από πάνω, γιατί να μην υπήρχαν δεξαμενές ή δοχεία με εύφλεκτα υλικα;
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Καταρχήν να πούμε πως δεν ξέρουμε αν το βίντεο που βλέπουμε είναι αληθινό και αν όντως η αμαξοστοιχία είναι η ίδια η εμπορική που συγκρουστηκε.

Για χαριν της συζήτησης έστω ότι είναι αυτή που φαίνεται στα βιντεο. Τα κλειστά κοντεινερ από το 4ο και πισω έμειναν άθικτα ετσι κι αλλιώς και μετά τη σύγκρουση οπότε εκεί μέσα σίγουρα δεν υπήρχαν ευφλεκτα υλικα. Ο,τι ήταν ήταν ειτε στη μηχανή ειτε στα τρία πρώτα. Στα τρία πρώτα φαίνονται λαμαρίνες οι οποίες σχηματίζουν ορθογώνια αντικείμενα στο βίντεο. Εγω αυτά τα λέω καταχρηστικα "λαμαρινενια ορθογωνια κοντεινερ", που προφανώς δεν είναι κανονικα συμβατικα κοντεινερ όπως τα υπόλοιπα. Ε λοιπόν εγώ λέω εκεί μέσα στις λαμαρινες στο χώρο που περικλειουν και είναι ανοιχτός από πάνω, γιατί να μην υπήρχαν δεξαμενές ή δοχεία με εύφλεκτα υλικα;

Τα τρία πρώτα βαγόνια είναι εντελώς άδεια, τι λαμαρίνες βλέπεις; Ανέβασε το βίντεο που το βλέπεις αυτό.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Τα τρία πρώτα βαγόνια είναι εντελώς άδεια, τι λαμαρίνες βλέπεις; Ανέβασε το βίντεο που το βλέπεις αυτό.
Ναι όντως είναι άδεια, δεν ειχα δει καλά νομιζα ηταν τα επόμενα. Θα μπορούσε να είχε μεταφορτωθεί κάτι πάνω σε αυτά στην πορεία, σε χρόνο μεταγενέστερο των βίντεο; Πάντως ναι είναι όντως περίεργο να βάζουν αμέσως μετά τη μηχανή τρία άδεια βαγόνια που δεν θα είχαν τίποτα πάνω. Υποτίθεται εκεί βάζεις το μεγαλύτερο φορτίο. Εκτός αν είχαν σκοπο να βάλουν κάτι στην πορεία.

Πάντως είναι πολύ πιθανό να μην είναι αυτή η εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρουστηκε, να είναι άλλη.

Πάντως ασχέτως του τι βλέπουμε στο βίντεο, η έκρηξη δεν έγινε από έλαια σιλικόνης ή υγραέριο στην κουζίνα, έγινε από κάτι εύφλεκτο που δεν είχε καμία δουλειά να βρίσκεται πάνω στο τρένο. Και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δοθεί απάντηση σε αυτό
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Ναι όντως είναι άδεια, δεν ειχα δει καλά νομιζα ηταν τα επόμενα. Θα μπορούσε να είχε μεταφορτωθεί κάτι πάνω σε αυτά στην πορεία, σε χρόνο μεταγενέστερο των βίντεο; Πάντως ναι είναι όντως περίεργο να βάζουν αμέσως μετά τη μηχανή τρία άδεια βαγόνια που δεν θα είχαν τίποτα πάνω. Υποτίθεται εκεί βάζεις το μεγαλύτερο φορτίο. Εκτός αν είχαν σκοπο να βάλουν κάτι στην πορεία.

Πάντως είναι πολύ πιθανό να μην είναι αυτή η εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρουστηκε, να είναι άλλη.

Πάντως ασχέτως του τι βλέπουμε στο βίντεο, η έκρηξη δεν έγινε από έλαια σιλικόνης ή υγραέριο στην κουζίνα, έγινε από κάτι εύφλεκτο που δεν είχε καμία δουλειά να βρίσκεται πάνω στο τρένο. Και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δοθεί απάντηση σε αυτό

Αυτό λέω κάι εγώ, απ' όσα ξέρω για φορτώσεις σε τρένα, στα πρώτα βαγόνια βάζουν τις φορτώσεις του τελευταίου σταθμού και αφαιρούν τα τελευταία στους ενδιάμεσους σταθμούς όταν ξεφορτώνονται για να εξοικονομηθεί και καύσιμο. Αυτό είναι ένα πολύ περίεργο φόρτωμα στο βίντεο. Επιπλέον, η πλατφόρμα έρχεται τσιμα-τσιμα με το μήκος των κοντέινερ για να εξοικονομηθεί χώρος ώστε να συνδέσει όσα πιο πολλά μπορεί για να βγει κερδοφόρα η διαδρομή. Εδώ έχουμε κάτι τεράστιες πλατφόρμες που δεν μπορώ να διακρίνω αν προσφέρουν και το απαραίτητο κλείδωμα για τα κοντεηνερ. Τα κλειδιά συνήθως είναι στις τέσσερις άκρες της πλατφόρμας που εδώ φαίνεται να προεξέχουν. Πως στηρίζονται αυτά τα κοντεηνερ; Εδώ φαίνεται να έχουν παραβιαστεί στοιχειώδεις γνώσεις φορτώσης τρένων.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Αυτό λέω κάι εγώ, απ' όσα ξέρω για φορτώσεις σε τρένα, στα πρώτα βαγόνια βάζουν τις φορτώσεις του τελευταίου σταθμού και αφαιρούν τα τελευταία στους ενδιάμεσους σταθμούς όταν ξεφορτώνονται για να εξοικονομηθεί και καύσιμο. Αυτό είναι ένα πολύ περίεργο φόρτωμα στο βίντεο. Επιπλέον, η πλατφόρμα έρχεται τσιμα-τσιμα με το μήκος των κοντέινερ για να εξοικονομηθεί χώρος ώστε να συνδέσει όσα πιο πολλά μπορεί για να βγει κερδοφόρα η διαδρομή. Εδώ έχουμε κάτι τεράστιες πλατφόρμες που δεν μπορώ να διακρίνω αν προσφέρουν και το απαραίτητο κλείδωμα για τα κοντεηνερ. Τα κλειδιά συνήθως είναι στις τέσσερις άκρες της πλατφόρμας που εδώ φαίνεται να προεξέχουν. Πως στηρίζονται αυτά τα κοντεηνερ; Εδώ φαίνεται να έχουν παραβιαστεί στοιχειώδεις γνώσεις φορτώσης τρένων.
Θεωρείς πιθανό να φορτώθηκαν δεξαμενές με εύφλεκτα υλικά πάνω στις πλατφόρμες αυτές λίγα λεπτά πριν τη σύγκρουση, και μετά από τις κάμερες; Υπήρχε ενδιάμεση στάση τα λίγα λεπτά αυτά; Δεν βρίσκω τι στάσεις είχε η εμπορική.

Επίσης, να κάνω και το άλλο το ερώτημα, είναι καθόλου πιθανό το εύφλεκτο υλικό να υπήρχε στην επιβατική και όχι στην εμπορική; Και τέλος ή να υπήρχε στο βαγόνι της μηχανής είτε της εμπορικής είτε της επιβατικής; Δεν ξέρω από τρένα, θέτω ερωτήσεις που σκέφτομαι χωρίς να ξέρω πώς ειναι στην πράξη τα βαγόνια, μόνο δυο φορές έχω μπει σε τρένο. Επίσης στο βίντεο όλο το πρώτο τμήμα μέχρι την πρώτη κενή πλατφόρμα, όλο αυτό που περνάει είναι το βαγόνι της μηχανής; Τόσο μεγάλο είναι; Θα μπορούσε να υπήρχε καμιά δεξαμενή σε οποιοδήποτε τμήμα αυτού;
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Ωστόσο τώρα που βλέπω ξανά το βίντεο


μέτρησα δέκα κοντεηνερ και από φωτογραφια στον τόπο του δυστυχήματος φαίνονται δέκα κοντεηνερ καθώς και άδειες μπροστινές πλατφόρμες.
 

Συνημμένα

  • tempi-1320x880-1-1.jpg
    tempi-1320x880-1-1.jpg
    915,7 KB · Εμφανίσεις: 21

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.
Καταρχήν να πούμε πως δεν ξέρουμε αν το βίντεο που βλέπουμε είναι αληθινό και αν όντως η αμαξοστοιχία είναι η ίδια η εμπορική που συγκρουστηκε.
Η αντιπαράθεση της φωτογραφίας που ανέβασα απο τον τόπο του δυστυχήματος με το βίντεο, φαίνεται να είναι η ίδια αμαξοστοιχία.


Επίσης, να κάνω και το άλλο το ερώτημα, είναι καθόλου πιθανό το εύφλεκτο υλικό να υπήρχε στην επιβατική και όχι στην εμπορική;
Δεν νομίζω, για να συμβεί αυτό,θα πρέπει να υπάρχει μια ικανοποιητικά μεγάλη ποσότητα σε κλειστό χώρο, πάνω στο επιβατικό είναι δύσκολο.

Επίσης στο βίντεο όλο το πρώτο τμήμα μέχρι την πρώτη κενή πλατφόρμα, όλο αυτό που περνάει είναι το βαγόνι της μηχανής; Τόσο μεγάλο είναι; Θα μπορούσε να υπήρχε καμιά δεξαμενή σε οποιοδήποτε τμήμα αυτού;

Μπορεί, δεν γνωρίζω τον τύπο του τρένου της επιβατικής, αλλά αμα ηταν έτσι δεν θα αναρωτιόμασταν, οι ειδήμονες θα είχαν αποφανθεί εδώ και καιρό.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.434 μηνύματα.
Δηλαδη, με λιγα λόγια, παμε κι οπου βγει.... Τι μπαχαλο ειναι αυτό, τι αδιαφορία, τι ασχετοσυνη, τι χαος... Επρεπε ο ΟΣΕ να εχει 2200 υπαλληλους κι εχει μονο 600? Ο σταθμάρχης ειναι δυνατον να εχει τον πινακα στην πλατη; Ελεος. Απο θαυμα δεν εχουμε θρηνησει πολυ περισσοτερα θυματα. Την εκρηξη ακομα να βρουν τι την προκαλεσε; Ε λ ε ο ς ...

 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.699 μηνύματα.
Νομίζω η κυβέρνηση αιφνιδιάστηκε μεν γιατί δεν περίμενε να πάρει τέτοια έκταση τόσο καιρό μετά αλλά στη συνέχεια έστησε παγίδα στην αντιπολίτευση και πάνε σαν χαζοί να πέσουν μέσα.

Εστιάζουν στο λαθρεμπόριο και τους υδρογονάνθρακες. Πράγματι δια της ατόπου αν τίποτα από όσα είχαν πάνω τους τα τρένα δεν θα μπορούσε να προκαλέσει την έκρηξη κάτι άλλο που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί την προκάλεσε. Όμως αυτό δεν αρκεί για να καταδικάσεις κάποιον ή γενικά να βγάλεις ασφαλές πόρισμα.

Το πιθανότερο θα είναι ότι θα βγουν αντικρουόμενα πορίσματα και στοιχεία ή πορίσματα που θα μιλάνε για διάφορες πιθανές αιτίες και γενικά θα μιλάνε με πιθανότητες. Όταν δεν έχει βρεθεί κάποιο απτό στοιχείο δεν θα βρεις επιστήμονα να σου βγάλει πόρισμα που να λέει είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η έκρηξη προκλήθηκε από ξυλόλιο.

Στην χειρότερη για την κυβέρνηση το δικαστήριο με βάση όλα τα πορίσματα θα βγάλει ότι η έκρηξη προκλήθηκε από άγνωστο φορτίο αλλά χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, σαν τα αδιευκρίνιστα σε λογαριασμό γνωστού φωνακλά υπουργού.

Αν δεν στοιχειοθετηθεί λαθρεμπόριο δεν υπάρχει και κίνητρο για συγκάλυψη και το αφήγημα της αντιπολίτευσης διαλύεται γιατί τα έχουν ποντάρει όλα εκει. Θα ήταν πολύ πιο παραγωγικό να εστιάσουν σε όσα η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έκανε πριν αλλά κυρίως μετά το δυστύχημα για να κάνει πιο ασφαλή τα τρένα και στις ευθύνες για τα κενά του ΟΣΕ, ποιος έβαλε τον σταθμάρχη στην συγκεκριμένη θέση και τέτοια. Ή έστω να δείξουν γιατί δεν θα ξαναγίνει τέτοιο δυστύχημα αν κυβερνήσουν αυτοί.

Επειδή η συστημική αντιπολίτευση δεν το κάνει αυτό, για αυτό δεν κερδίζουν και τίποτα
Όποιος πιστεύει ότι είναι λαθρεμπόριο και συγκάλυψη και τα μεγάλα συμφέροντα δεν πάει σε ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ, πάει σε Λατινοπούλου-Κωνσταντοπούλου. Κάπως έτσι η Κωσταντοπούλου είναι 3η και η Λατινοπούλου 4η.

Αυτή είναι η άλλη παγίδα που πάει να πέσει η κυβέρνηση. Με την στρατηγική που ακολουθεί δεν κερδίζει ψήφους το ΠΑΣΟΚ αλλά ενισχύει το αντισυστημικό ρεύμα και όταν σε αυτό το σκηνικό κατηγορείς όσους εισπράττουν αντισυστημική ψήφο ως ψεκασμένους τους ενισχύεις τα ποσοστά. Ποιος θα το περίμενε, πρώτη φορά ξανασυμβαίνει.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 718 μηνύματα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ο δημοσιογράφος Μάριος Διονέλλης, λίγα λεπτά μετά την ανάρτηση του επίμαχου βίντεο στο youtube, δημοσιοποίησε στην ίδια πλατφόρμα τη δική του επεξεργασμένη εκδοχή της εμπορικής αμαξοστοιχίας, στην οποία έχει εξαφανίσει όλα τα containers από όλα τα βαγόνια που ακολουθούσαν.

Δεν νομίζω να έχουν κάνει το παραπάνω, στο πιο πάνω μου ποστ έβαλα φωτογραφία της εμπορικής τραβηγμένη αμέσως μετά το ατύχημα και φαίνεται ότι τουλάχιστον υπήρχαν δύο πλατφόρμες άδειες μπροστά από τα δέκα άθικτα κοντεηνερ. Αυτό βγάζει μάτι και συμφωνεί με το βίντεο του Καπερναρου.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο δημοσιογράφος Μάριος Διονέλλης, λίγα λεπτά μετά την ανάρτηση του επίμαχου βίντεο στο youtube, δημοσιοποίησε στην ίδια πλατφόρμα τη δική του επεξεργασμένη εκδοχή της εμπορικής αμαξοστοιχίας, στην οποία έχει εξαφανίσει όλα τα containers από όλα τα βαγόνια που ακολουθούσαν.

Δεν νομίζω να έχουν κάνει το παραπάνω, στο πιο πάνω μου ποστ έβαλα φωτογραφία της εμπορικής τραβηγμένη αμέσως μετά το ατύχημα και φαίνεται ότι τουλάχιστον υπήρχαν δύο πλατφόρμες άδειες μπροστά από τα δέκα άθικτα κοντεηνερ. Αυτό βγάζει μάτι και συμφωνεί με το βίντεο του Καπερναρου.
Κάτσε να δούμε αν θα αποδειχθεί αληθινό.

Screenshot_20250210_150521_X.jpg
Screenshot_20250210_150527_X.jpg

Αυτό το δεύτερο βαγονι είναι της μηχανής παλι; θα μπορούσε εδώ να έχει καμια δεξαμενή μεσα;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κοκοτσακης φβ:
"Σχετικά με την δυνατότητα πιστοποίησης ή μη, της γνησιότητας των πρόσφατα δημοσιευμένων βίντεο, που φέρεται να παρουσιάζουν την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 μέσα σε σήραγγες λίγα λεπτά πριν από τη μετωπική σύγκρουση με το Intercity τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ακολουθεί η επιστημονική άποψη πολλών εκ των συνεργατών μου αλλά και με βάση την βιβλιογραφία στην πληροφορική και την τεχνολογία πολυμέσων:
1). Η διαπίστωση της αυθεντικότητας ενός βίντεο είναι μια σύνθετη διαδικασία, και απαιτεί βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την αξιολόγηση:
1.1. Έλεγχος της πηγής από την οποία προέρχεται το βίντεο.
1.2. Ανάλυση Μεταδεδομένων (metadata) του βίντεο, τα οποία μπορούν να δώσουν πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία, την ώρα και τη συσκευή που χρησιμοποιήθηκε για την καταγραφή. Εργαλεία όπως το Exif Tool μπορούν να εξάγουν αυτές τις πληροφορίες.
1.3. Αντίστροφη Αναζήτηση Εικόνας/Βίντεο, με εργαλεία όπως το Google Reverse Image Search ή το TinEye ελέγχεται αν το βίντεο ή κάποια από τα καρέ του έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν.
1.4. Ανάλυση Περιεχομένου του βίντεο για ασυνέπειες, όπως αφύσικο φωτισμό, σκιές που δεν ταιριάζουν ή αντιφάσεις στο χρονικό πλαίσιο.
1.5. Εργαλεία Ανίχνευσης Deepfakes, (τεχνητή νοημοσύνη που δημιουργεί ρεαλιστικά ψεύτικα βίντεο), με εργαλεία όπως το Deepware Scanner ή το Sensity AI για ανάλυση.
2). Με δεδομένη την άγνοια της πηγής των βίντεο και απουσία του αρχικού πηγαίου βίντεο, η πιστοποίηση καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη ειδικά αν έχουν επέμβει τεχνικοί ακόμα και για την παραμικρή επεξεργασία.
Για παράδειγμα, κατεβάσαμε τα δύο βίντεο από την ακόλουθη πηγή ( Καθημερινή ) και με χρήση του εργαλείου ExifTool μπορούμε να δούμε ότι τα βίντεο από τις δύο κάμερες, (νο.4 και νο.5) δημιουργήθηκαν στις 7 Φεβρουαρίου 2025, (πιθανώς από τον τελευταίο τεχνικό που τα επεξεργάστηκε, ίσως στην Καθημερινή (το άρθρο είναι της αυτής ημερομηνίας))
Στην εποχή λοιπόν της Τεχνητής Νοημοσύνης και με πληθώρα εργαλείων επεξεργασίας εικόνας καθίσταται ακόμη πιο δύσκολη η επιβεβαίωση της αυθεντικότητας, σε βαθμό που θα μπορούσε μια έμπειρη ομάδα να αλλοιώσει στοιχεία των βίντεο (π.χ. ημερομηνίες) και το νέο βίντεο να κατατεθεί ως τεκμήριο στο δικαστήριο, με χαμηλή ως ανύπαρκτη φερεγγυότητα, εφόσον δεν έχει εξασφαλιστεί η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της πηγής και μάλιστα όταν καλούνται να το εξετάσουν μη ειδικοί και μη σχετικοί με το αντικείμενο.
Εν κατακλείδι, χωρίς διασφάλιση της αυθεντικότητας της πηγής, την χρήση Ψηφιακής Υπογραφής ή/και Έλεγχος Blockchain, μπορεί να γίνει επιτηδευμένη "αλλοίωση" του βίντεο καθιστώντας πολύ δύσκολη τη διαδικασία πιστοποίησης, ειδικά όταν υπάρχει και η άνεση του χρόνου (δύο χρόνια μετά το συμβάν)."

Με λίγα λόγια χωρίς τις παραπάνω προϋποθέσεις και κυρίως το πρωτογενές υλικό δηλ. τους σκληρούς δίσκους κανείς δεν μπορεί και δεν έχει το δικαίωμα , να αποφανθει περί της φερεγγυότητας του υλικού και ιδιως αυτοί στους οποίους ανατέθηκε να το κάνουν..(Ιδιώτες πραγματογνώμονες με εμπλοκή στην υπόθεση και οχι στην ΔΕΕ)
Ομως η δημοσιοποίηση του προκαλεί σύγχυση και αποπροσανατολισμό , γιατί αρκετά ΜΜΕ ενημέρωσης εχουν την είδηση ως δικαίωση κάποιων , αγνοώντας το γεγονός:
57 νεκροί εκ των οποίων 27 από την φωτιά..
Αυτό είναι το κυρίαρχο και αυτό δεν πρέπει να αφεθεί να ξεχαστεί
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top