Τραγωδία στα Τέμπη (28/2/23)

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.672 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 10.150 μηνύματα.
Τι σκατα γραφεις ρε φιλε.
Tι "τι σκατά γράφω"; Ό,τι έγραψα έγραψα. Απο την στιγμή που σου είναι παντελώς αδιάφορο το έγκλημα που έγινε και γίνεσαι τόσο γραφικός για να σώσεις το κομμα σου που σε ταϊζει ψίχουλα και παίρνει της φρατζόλες που απειλείς μανάδες οι οποίες έχασαν τα παιδιά τους και λες οτιδήποτε δρώμενο γίνεται σε μνήμη των θυμάτων "αριστεριστική παράνοια, πάντε κάνετε μπάνιο, για την κύπρο δε κάνετε κανένα φεστιβάλ", ναι ρε φίλε, να πάθεις και εσύ και το σόι σου το ίδιο.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 734 μηνύματα.

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.316 μηνύματα.
το ξυλολιο υπηρξε στα δειγματα του ΓΧΚ
αυτο δεν ειναι αποψη ειναι μετρησιμο αποδεικτικο στοιχειο
αυτο που λεει ο Πλακιας ειναι πως απορει που κανενα κομμα δεν το ειπε αυτο χθες

ετερον εκατερον
κοιτανε να εστιασουν στα απτα στοιχεια για τα οποια εχουν αποδειξεις ωστε να στριμωξουν τις παρασπονδιες της κυβερνησης και καλα κανουν
τα υπολοιπα μεχρι να αποδειχθουν 100% δεν στεκονται νομικα στη βουλη ετσι κι αλλιως οποτε η κυβερνηση θα εβγαινε κερδισμενη
βεβαια επιστημονικα σαφως και στεκονται 100%, ομως δεν ειναι για συζητησεις μεσα στη βουλη, δεν το εχουν στα τεχνικα εκει μεσα δεν μπορουν να γινουν τετοιες συζητησεις, εδω με το ζορι λενε κατι και αρπαζονται, για μεχρι εκει ειναι

οπότε το οτι πλεον τα κομματα δεν το χρησιμοποιουν το ξυλολιο και το παρανομο φορτιο δεν σημαινει οτι δεν ισχυουν αυτα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Χθες μιλούσα με ένα παιδί από την Ινδονησία και θα πήγαινε στη δυτική Ιάβα για συνέντευξη εργασίας. Ήταν τόσο χαλαρός, υπήρχε κανονική γραμμή τρένου και μάλιστα χωρίς καθυστέρηση δρομολογίων. Πήρε το τρένο πλήρωσε κάπου 500.000 ρουπίες (κάπου 26 ευρώ) τα εισητήρια το οποίο είναι αρκετά μεγάλο ποσό για τη χώρα του. Μου έκανε εντύπωση ότι μπορεί το δίκτυο τρένων που έχουν μπορεί να μην είναι καινούριο, όμως δείχνει καθαρό, ούτε σκουπιδάκι κάτω, το συντηρούν, έχει αυτοματισμό με πίνακες ενημερώσεων και στα αγγλικά, πεντακάθαρα καθίσματα στην αναμονή, ... και εγώ ένιωσα λίγο β' κατηγορία. Τι να του δείξω από τη χώρα μου; Ότι δεν έχουμε ένα τρένο της προκοπής να πας από τη μια άκρη της χώρας σε άλλη αλλά είμαστε Ευρώπη και πιο πλούσιοι από τους Ινδονήσιους; Ξεφτίλα.

Να κάνετε ότι κοιμάστε. Ντρέπομαι για λογαριασμό όλων όσων κρατάνε τη χώρα μας σε αυτό το χάλι. :shifty:
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.234 μηνύματα.
Ντρέπομαι για λογαριασμό όλων όσων κρατάνε τη χώρα μας σε αυτό το χάλι. :shifty:
και τι κάνεις για αυτό ρε νπβ;
Άντε και ντρέπεσαι, κάνεις τίποτα για να αλλάξεις τουλάχιστον αυτό που σου αναλογεί;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Τρένο δεν έχουμε αγαπητή. Δεν έχουμε. Ντρέπομαι. Και η φτωχο-ινδονησία έχει.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.234 μηνύματα.
Τρένο δεν έχουμε αγαπητή. Δεν έχουμε. Ντρέπομαι. Και η φτωχο-ινδονησία έχει.
εσύ δεν ήσουν που έλεγες πως έχουμε διαστρεβλωμένη εικόνα του τι σημαίνει φτώχεια και πως είμαστε καλά αλλά δεν το συνειδητοποιούμε γιατι ένας απο την ινδονησία οταν πονάει το δόντι του δεν εχει να πληρώσει οδοντίατρο;
τώρα τους ζηλεύεις;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Έχουν τέτοιου είδους δυσκολίες. Δεν μπορούν να πληρώσουν έναν οδοντίατρο. Αλλά στη φτώχεια τους έχουν καθαριότητα των δημοσίων υποδομών. Σε αυτό όμως δεν φταίει μόνο το κράτος αλλά είναι η κουλτούρα των πολιτών. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Αυτή την περίοδο ο Δήμος Πατρών ανακαινίζει τον αστικό ιστό με πεζοδρομήσεις, καλαθάκια σκουπιδιών, δεντροφυτεύσεις κτλ. Κάποιοι πήγαν αμέσως και έκαναν γκράφιτι, τα λέρωσαν, έσπασαν κάποια καλαθάκια, πετάνε σκουπίδια μέσα στα παρτέρια με τα νέα δέντρα ... σε αυτό φταίει η κυβέρνηση του Μητσοτάκη; :shifty:
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.234 μηνύματα.
Αυτή την περίοδο ο Δήμος Πατρών ανακαινίζει τον αστικό ιστό με πεζοδρομήσεις, καλαθάκια σκουπιδιών, δεντροφυτεύσεις κτλ. Κάποιοι πήγαν αμέσως και έκαναν γκράφιτι, τα λέρωσαν, έσπασαν κάποια καλαθάκια, πετάνε σκουπίδια μέσα στα παρτέρια με τα νέα δέντρα ...
Σε αυτό που το στρέφεις τώρα δεν φταίει η κυβέρνηση Μητσοτάκη-αν και το ξέρεις ήδη γιατι συνειδητότατα το ρωτάς
σε αυτό φταίει η κυβέρνηση του Μητσοτάκη; :shifty:
αλλά για να σε φέρω πίσω στο θέμα μας, για τα τρένα φταίει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Αλλά άσε ξέρω θα πάμε απο τους κάδους, στους χούλιγκανς, στον γαμημένο Τσίπρα και το κακό μας το ριζικό γενικά και αόριστα για να αποφύγουμε αυτή τη κουβέντα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Για τα τρένα φταίνε όλες οι κυβερνήσεις από το 1960 έως και του Μητσοτάκη αλλά θα πρέπει να δούμε γιατί φτάσαμε στον Μητσοτάκη. ;)
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.234 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Διάβασε λίγο την ιστορία για το τρένο Μεσολογγίου-Κρυονερίου που αφού έγινε η γραμμή μετά κατάλαβαν ότι δεν μπορούσε να συνδεθεί με την Πελοπόννησο λόγω της θάλασσας. Έγινε και η γέφυρα Ρίου ως διπλός δρόμος μετά από 1 αιώνα, ενώ ήταν σε αρχικά σχέδια να είναι διπλή σιδηροδρομική γραμμή που να συνδέει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο. :shifty: Ή για την γραμμή Καστοριάς-Καλαμπάκας που δεν τέθηκε ποτέ σε λειτουργία λόγω του Β' Παγκ.Πολέμου αλλά έμειναν τα κτίρια και ο εξοπλισμός, τα οποία σάπισαν.

Για την ιστορία ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος από το 1870 λειτουργούσε υπό την επίβλεψη των Βελγικών Σιδηροδρόμων ενώ για κάποιο μικρό διάστημα και υπό την επίβλεψη των Γαλλικών Σιδηροδρόμων. Μετά τον Β' Παγκ.Πόλεμο που πέρασε στην ιδιοκτησία του Ελληνικού κράτους άρχισε η παρακμή.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.234 μηνύματα.
Διάβασε λίγο την ιστορία για το τρένο Μεσολογγίου-Κρυονερίου που αφού έγινε η γραμμή μετά κατάλαβαν ότι δεν μπορούσε να συνδεθεί με την Πελοπόννησο λόγω της θάλασσας. Έγινε και η γέφυρα Ρίου ως διπλός δρόμος μετά από 1 αιώνα, ενώ ήταν σε αρχικά σχέδια να είναι διπλή σιδηροδρομική γραμμή που να συνδέει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο. :shifty: Ή για την γραμμή Καστοριάς-Καλαμπάκας που δεν τέθηκε ποτέ σε λειτουργία λόγω του Β' Παγκ.Πολέμου αλλά έμειναν τα κτίρια και ο εξοπλισμός, τα οποία σάπισαν.

Για την ιστορία ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος από το 1870 λειτουργούσε υπό την επίβλεψη των Βελγικών Σιδηροδρόμων ενώ για κάποιο μικρό διάστημα και υπό την επίβλεψη των Γαλλικών Σιδηροδρόμων. Μετά τον Β' Παγκ.Πόλεμο που πέρασε στην ιδιοκτησία του Ελληνικού κράτους άρχισε η παρακμή.
επειδή δεν μπορώ να πάω πίσω στο 1870, αλλά δεν έχει και νόημα αυτή η συζήτηση, αυτό που με νοιάζει εμένα ως πολίτη αυτής της χώρας είναι γιατί η παρούσα κυβέρνηση (εκλεγμένη 2 θυτίες τώρα) δεν έχει κάνει τίποτα για αυτά και μετά απο μια τραγική δολοφονία επίσης δεν εχει κουνηθεί φύλο.
Θεωρώ αυτή τη συζήτηση υψίστης προτεραιότητας και ασύγκριτα πιο εποικοδομητική απο το γιατι δεν είχαμε τρένα το 1870
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.825 μηνύματα.
Ο λόγος που οι πολιτικοί μας πράττουν αυτά που θέλουν είναι γιατί γνωρίζουν ότι απευθύνονται σε ένα κοινό ψηφοφόρων που αγνοεί την ιστορία της δημόσιας διοίκησης πριν 60 χρόνια. Η πολιτική προπαγάνδα δίνει έμφαση μόνο σε ιστορικά γεγονότα πολιτικής, πολέμων και εθνικού φρονήματος. Αποσιωπούνται οι λεπτομέριες για το πως το Ελληνικό κράτος μέσα σε 2 αιώνες κατόρθωσε να γίνει χειρότερο μετά το Β' Παγκ.Πόλεμο από ότι ήταν πριν το Β' Παγκ.Πόλεμο κάτι που επηρέασε και τη μετέπειτα πορεία του έως σήμερα. Τίποτα δεν φύτρωσε από το μηδέν. Τα προβλήματα που έχουμε σήμερα έχουν πολύ βαθιές ρίζες σε πολιτικές και νοοτροπίες πολλών δεκαετιών πίσω. Αλλά πίστεψέ με καμία κυβέρνηση μέσα σε 4 χρόνια δεν μπορεί να αλλάξει κάτι όταν δεν μπορεί να αλλάξει σε επίπεδο κοινωνικής αντίληψης.

Η εταιρεία ΟΣΕ είναι μέρος της κοινωνικής αντίληψης των Ελλήνων πολιτών και πολιτικών. Μέρος και πολιτικών της παρούσας κυβέρνησης. Αν θα άλλαζε, θα είχε αλλάξει δεκαετίες τώρα. Στην Ελλάδα μένουμε πολύ στα λόγια, επειδή ξέρουμε όλοι τι θέλει για να αλλάξει κάτι άμεσα. Όμως αυτό θα ξεβολέψει καρέκλες και συμφέροντα. Οπότε καλύτερα να μένουν τα πράγματα έτσι, παρακμιακά για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Ο κόσμος βολεύεται με την παρακμή. Όταν μεγαλώνει κάποιος σε ένα αστικό περιβάλλον χαμηλής αισθητικής, είναι λογικό να μην έχει προσδοκίες αφού δεν ξέρει το καλύτερο. Ξέρει αυτό που βλέπει. Οπότε ας σωπάσουμε στη θέληση του σοφού λαού. Δεν μιλάω, επειδή σέβομαι τη θέληση του λαού που θέλει να έχει υπηρεσίες δημοσίων αγαθών στο μαύρο του χάλι. Είναι επιλογή του και τρόπος κουλτούρας του. Αυτή η κουλτούρα εξελίσσεται από γενιά σε γενιά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top