touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.693 μηνύματα.
02-11-25
11:29
κουλουβάχατα !!!Σου έρχεται στο μειλ που έχει δηλώσει ο λογιστής στο τάξις η ειδοποίηση, αν δεν έχεις κωδικούς ταξις πας στην στρατολογία
Tώρα αυτά, σοβαρά, τα βλέπεις λύση;
Δηλ σου ζητούν να είσαι σε όλα συνεπής, να κρατάς προθεσμίες κλπ και απαιτούν τέτοια πράματα; Και αν δεν μπορείς να πας στη στρατολογία; Αν δεν έχεις λογιστή, δεν έχεις κωδικούς, δεν έχεις ΑΦΜ, δεν έχεις μέιλ;
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.750 μηνύματα.
02-11-25
11:30
Τοτ
Είναι δυνατόν να ρωτάμε τα αυτονόητα όταν εχεις υποχρεώσεις στην Ελλάδα;
Ε δεν είσαι Έλληνας πολίτης...κουλουβάχατα !!!
Tώρα αυτά, σοβαρά, τα βλέπεις λύση;
Δηλ σου ζητούν να είσαι σε όλα συνεπής, να κρατάς προθεσμίες κλπ και απαιτούν τέτοια πράματα; Και αν δεν μπορείς να πας στη στρατολογία; Αν δεν έχεις λογιστή, δεν έχεις κωδικούς, δεν έχεις ΑΦΜ, δεν έχεις μέιλ;
Είναι δυνατόν να ρωτάμε τα αυτονόητα όταν εχεις υποχρεώσεις στην Ελλάδα;
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.693 μηνύματα.
02-11-25
11:31
Μονο που σας διαβάζω, μου ανεβαίνει η πίεση!
Δηλ ένας νέος, έχει να ελέγχει τα στρατολογικά του, τα φοιτητικά του, τα θέματα υγείας, τα οικογενειακά του...... Παιδιά, δε γίνονται αυτά!
Δηλ ένας νέος, έχει να ελέγχει τα στρατολογικά του, τα φοιτητικά του, τα θέματα υγείας, τα οικογενειακά του...... Παιδιά, δε γίνονται αυτά!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
έτσι είναι κυρία μοντέλο! Δεν είναι αυτονόητα οι γραφειοκρατικές υποχρεώσεις. Έχεις ιδέα από νέο ενήλικα; Δεν μπορούν να τα κάνουν όλαΤοτ
Ε δεν είσαι Έλληνας πολίτης...
Είναι δυνατόν να ρωτάμε τα αυτονόητα όταν εχεις υποχρεώσεις στην Ελλάδα;
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.750 μηνύματα.
02-11-25
11:33
Τι σημαίνει νέος; .Μονο που σας διαβάζω, μου ανεβαίνει η πίεση!
Δηλ ένας νέος, έχει να ελέγχει τα στρατολογικά του, τα φοιτητικά του, τα θέματα υγείας, τα οικογενειακά του...... Παιδιά, δε γίνονται αυτά!
Ενήλικας δεν είναι;
Από την στιγμή που γίνεσαι 18 αναλαμβάνεις την ευθύνη σε αυτά..
Ο γονέας είναι μόνο στην αρχή να του τα δείξει...
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.693 μηνύματα.
02-11-25
11:35
άσε μας ρε μοντέλο!!!
Και ποιος θα σου αγοράσει τον εξοπλισμό;
Και τη σύνδεση του ίντερνετ, που μια πιάνει και μια αφήνει;
Λέει κάπου στο συνταγμα, ότι όλοι οι έλληνες πολίτες πρέπει να έχουν το κατάλληλο κομπιούτερ; ή είναι υποχρεωμένοι να έχουν ίντερνετ;
Και ποιος θα σου αγοράσει τον εξοπλισμό;
Και τη σύνδεση του ίντερνετ, που μια πιάνει και μια αφήνει;
Λέει κάπου στο συνταγμα, ότι όλοι οι έλληνες πολίτες πρέπει να έχουν το κατάλληλο κομπιούτερ; ή είναι υποχρεωμένοι να έχουν ίντερνετ;
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.750 μηνύματα.
02-11-25
11:35
Φυσικά και έχω..μεγάλωσα ένα..έτσι είναι κυρία μοντέλο! Δεν είναι αυτονόητα οι γραφειοκρατικές υποχρεώσεις. Έχεις ιδέα από νέο ενήλικα; Δεν μπορούν να τα κάνουν όλα
Και του έδειξα στα 18 του τις υποχρεώσεις τους ..
Μπερδεύεστε...Η νέα γενιά ειναι τόσο εξοικειωμένη με την τεχνολογία που αυτά τα παίζουν στα δάκτυλα!
Αν δεν μάθω στο παιδί να είναι υπεύθυνο θα φτάσει 20 και ακόμα θα ρωτάει την μαμά του ποτέ να κάνει φορολογική η ποτέ θα πάει φαντάρος...
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.693 μηνύματα.
02-11-25
11:36
τα 18 χρονα, θέθτηκαν!Τι σημαίνει νέος; .
Ενήλικας δεν είναι;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
εντάξει, εσύ ήσουν καλή μαμά.Φυσικά και έχω..μεγάλωσα ένα..
Και του έδειξα στα 18 του τις υποχρεώσεις τους ..
Μπερδεύεστε...Η νέα γενιά ειναι τόσο εξοικειωμένη με την τεχνολογία που αυτά τα παίζουν στα δάκτυλα!
Αν δεν μάθω στο παιδί να είναι υπεύθυνο θα φτάσει 20 και ακόμα θα ρωτάει την μαμά του ποτέ να κάνει φορολογική η ποτέ θα πάει φαντάρος...
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.750 μηνύματα.
02-11-25
11:39
Αν καλή μαμά σε κάνει να μεγαλώνεις ένα παιδί υπεύθυνο ακόμα και στα 20 του να μην ρωτάει τα βασικά τότε ναι είμαι!!! 
Εδώ έχουμε φοιτητές που δουλεύουν από τα 19 τους κρατάνε μόνοι τους σπίτια και είναι άξιοι ακόμα και από έναν 30αρι και κάνουμε αυτή την συζήτηση..
Ειλικρινά απίστευτο...τι να πω ...γι αυτο γεμίσαμε μπουλιδες ..
Ειδικά το θέμα της στράτευσης και της αναβολής δεν υπάρχει πλέον πιο εύκολη διαδικασία με τα μέιλ...
Αλλιώς έπρεπε να φας μέρες με τη στρατολογια ..
Απ ότι ξέρω ΟΧΙ ...

Εδώ έχουμε φοιτητές που δουλεύουν από τα 19 τους κρατάνε μόνοι τους σπίτια και είναι άξιοι ακόμα και από έναν 30αρι και κάνουμε αυτή την συζήτηση..
Ειλικρινά απίστευτο...τι να πω ...γι αυτο γεμίσαμε μπουλιδες ..
Ειδικά το θέμα της στράτευσης και της αναβολής δεν υπάρχει πλέον πιο εύκολη διαδικασία με τα μέιλ...
Αλλιώς έπρεπε να φας μέρες με τη στρατολογια ..
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Στην Γερμανία μπορώ να τα κάνω όλα αυτά χωρίς να έχω χαρτιά στο όνομα μου ;άσε μας ρε μοντέλο!!!
Και ποιος θα σου αγοράσει τον εξοπλισμό;
Και τη σύνδεση του ίντερνετ, που μια πιάνει και μια αφήνει;
Λέει κάπου στο συνταγμα, ότι όλοι οι έλληνες πολίτες πρέπει να έχουν το κατάλληλο κομπιούτερ; ή είναι υποχρεωμένοι να έχουν ίντερνετ;
Απ ότι ξέρω ΟΧΙ ...

Grand Duchess
Διακεκριμένο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.737 μηνύματα.
02-11-25
11:59
Παλιά πήγαιναν στην στρατολογία πάντα, μετά το διευκόλυναν με τα αστυνομικά τμήματα.
Έχει παντού ευτυχώς.
Όσο για τους κατοίκους εξωτερικού απ' όσο ξέρω από κάτι ξαδέρφια μου, ενημερώνεται η πρεσβια και επικοινωνει απευθείας με τον καθένα η πρεσβια για να περάσει το μήνυμα
Έχει παντού ευτυχώς.
Όσο για τους κατοίκους εξωτερικού απ' όσο ξέρω από κάτι ξαδέρφια μου, ενημερώνεται η πρεσβια και επικοινωνει απευθείας με τον καθένα η πρεσβια για να περάσει το μήνυμα
Και αν δεν μπορείς να πας στη στρατολογία; Αν δεν έχεις λογιστή, δεν έχεις κωδικούς, δεν έχεις ΑΦΜ, δεν έχεις μέιλ;
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.750 μηνύματα.
02-11-25
12:05
Δεν έχει παντού δυστυχώς...Τα μετέφεραν Δούκισσα...Ανάλογα την περιφέρεια πάει..Παλιά πήγαιναν στην στρατολογία πάντα, μετά το διευκόλυναν με τα αστυνομικά τμήματα.
Έχει παντού ευτυχώς.
Έχω φίλη που κάνει καθημερινά 80 χιλιόμετρα γιατί μεταφέρθηκε η στρατολογια που εργάζεται...
Grand Duchess
Διακεκριμένο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.737 μηνύματα.
02-11-25
12:14
Τόσο είναι και από το σπίτι μου η κοντινότερη στρατολογία, μια φορά θα πας για το χαρτί κατάταξης, έστω με ΚΤΕΛ, πάει στο καλό. Τι να κάνουμε.Δεν έχει παντού δυστυχώς...Τα μετέφεραν Δούκισσα...Ανάλογα την περιφέρεια πάει..
Έχω φίλη που κάνει καθημερινά 80 χιλιόμετρα γιατί μεταφέρθηκε η στρατολογια που εργάζεται...
Με ταξις (που πλέον όλοι έχουν οι νεαροί, άντε κάποιος κάτοικος εξωτερικού να μην έχει), το λαμβάνεις σε 1 λεπτό.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.829 μηνύματα.
02-11-25
13:47
Τα ΕΛΤΑ είναι κομμάτι της ελληνικής ιστορίας από πριν καν ιδρυθεί επίσημα το ανεξάρτητο Ελληνικό κράτος. Ιδρύθηκαν το 1828. Έχουν μία μεγάλη ιστορία.
Πήρε αναστολή για τρεις μήνες το λουκέτο όπως είδα μετά από πολιτικές πιέσεις. Το θέμα βέβαια είναι πως λύση δεν είναι ούτε να κλείσουν σωρηδόν τα πάντα για να τα αναλάβουν οι ιδιωτικές εταιρείες courier αλλά ούτε και να συνεχιστεί αυτό το χάος όπου ο φορολογούμενος πληρώνει τις δυσλειτουργικές υπηρεσίες τους. Τα ΕΛΤΑ είναι άλλο ένα παράδειγμα ελληνικού δημοσίου. Τα παράτησαν στη μοίρα τους, στελεχώθηκαν από καραβύσματα για τις κλασσικές πελατειακές σχέσεις και πλέον είναι όλα χρεωμένα. Τα ΕΛΤΑ θέλουν εκσυγχρονισμό αλλά δεν υπάρχει η θέληση για να συμβεί κάτι τέτοιο. Μπορεί οι εποχές που πήγαιναν μισθούς/συντάξεις, γράμματα και πρόσφατα και λογαριασμούς να τελείωσαν όμως με την εποχή του ίντερνετ και των διαδικτυακών παραγγελιών οι ταχυμεταφορές είναι σε νέα περίοδο ακμής. Τα ΕΛΤΑ έπρεπε πρώτα να είχαν φέρει την πρωτοτυπία των θυρίδων (BOXNOW φάση).
Πήρε αναστολή για τρεις μήνες το λουκέτο όπως είδα μετά από πολιτικές πιέσεις. Το θέμα βέβαια είναι πως λύση δεν είναι ούτε να κλείσουν σωρηδόν τα πάντα για να τα αναλάβουν οι ιδιωτικές εταιρείες courier αλλά ούτε και να συνεχιστεί αυτό το χάος όπου ο φορολογούμενος πληρώνει τις δυσλειτουργικές υπηρεσίες τους. Τα ΕΛΤΑ είναι άλλο ένα παράδειγμα ελληνικού δημοσίου. Τα παράτησαν στη μοίρα τους, στελεχώθηκαν από καραβύσματα για τις κλασσικές πελατειακές σχέσεις και πλέον είναι όλα χρεωμένα. Τα ΕΛΤΑ θέλουν εκσυγχρονισμό αλλά δεν υπάρχει η θέληση για να συμβεί κάτι τέτοιο. Μπορεί οι εποχές που πήγαιναν μισθούς/συντάξεις, γράμματα και πρόσφατα και λογαριασμούς να τελείωσαν όμως με την εποχή του ίντερνετ και των διαδικτυακών παραγγελιών οι ταχυμεταφορές είναι σε νέα περίοδο ακμής. Τα ΕΛΤΑ έπρεπε πρώτα να είχαν φέρει την πρωτοτυπία των θυρίδων (BOXNOW φάση).
Grand Duchess
Διακεκριμένο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.737 μηνύματα.
02-11-25
14:00
Την έχουν στα χωριά εδώ και 20 χρόνια. Εμείς έτσι λαμβάνουμε λογαριασμούς κτλ, μας έρχεται στην θυρίδα μας. Έχουμε εμείς κλειδί και ο ταχυδρόμος. Πολύ βολικό.ΕΛΤΑ έπρεπε πρώτα να είχαν φέρει την πρωτοτυπία των θυρίδων (BOXNOW φάση).
Συμφωνώ όμως ότι έπρεπε να γίνει και στην Αθήνα κάπως πιο εκσυγχρονισμενα
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.829 μηνύματα.
02-11-25
14:10
Και εμείς έχουμε στο χωριό, αν κατάλαβα καλά εννοείς αυτές τις μπλε μικρές που παίρνουν μόνο γράμματα. Και αυτές για φούντο πάνε αφού πλέον οι περισσότεροι λαμβάνουν λογαριασμούς με email. Εγώ μιλώ για δέματα κανονικά. Δεν θεωρώ πως υπάρχει λόγος η ΕΛΤΑ Courier να είναι θυγατρική και να μη συνενωθούν ολοκληρωτικά. Αν είναι κάτι να γίνει για να σωθούν, μόνο μέσω των υπηρεσιών courier μπορεί να γίνει στη σημερινή εποχή.Την έχουν στα χωριά εδώ και 20 χρόνια. Εμείς έτσι λαμβάνουμε λογαριασμούς κτλ, μας έρχεται στην θυρίδα μας. Έχουμε εμείς κλειδί και ο ταχυδρόμος. Πολύ βολικό.
Συμφωνώ όμως ότι έπρεπε να γίνει και στην Αθήνα κάπως πιο εκσυγχρονισμενα
Μην ξεχνάμε πως σε περίοδο κρίσης (πόλεμος π.χ.) οι γραμμές και το ίντερνετ ενδέχεται να καταρρεύσουν οπότε αν διαλυθούν τελείως οι δομές ταχυδρομείου τότε θα επικρατήσει μεγαλύτερο μπάχαλο μέχρι να ανασυσταθούν πάραυτα εν μέσω κρίσης.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.693 μηνύματα.
02-11-25
16:15
Τώρα αυτό που μ΄ενδιαφέρει. Σας παρακαλώ, αν ξέρετε απαντήστε:
Επειδή το υποκατάστημα του δήμου της μαμάς κλείνει, το μάθαμε, πρακτικά τι γίνεται με τους λογαριασμούς ΔΕΗ; Μήπως θα συνεχίσει το υποκατάστημα του διπλανού δήμου να τους φέρνει;
Γιατί ρωτώ: επειδή η μητέρα μου είναι κατακεκλιμένη, δεν μπορεί να πάει πουθενά. Επίσης, είχαμε προσπαθήσει να της κάνουμε mydei, αλλά δε θυμαμαι πού, αλλά κάπου κόλλησε. Αυτό που με καίει, είναι, αν αργούν να έρθουν οι λογαριασμοί, μη και δεν πληρωθεί κάποιος, που έρχονται τώρα κάθε μήνα και της κόψουν το ρεύμα. Και αυτό θα σήμαινε θάνατος! Δε θα λειτουργούσε τίποτα. Έχω πάρει UPS κλπ σπίτι, αλλά αυτά κρατάνε λίγες ώρες.
Όλοι οι ένοικοι έχουν το νου τους και μόλις έρθει η ΔΕΗ, αμέσως μας τηλεφωνούν
Ξέρετε, αν θα σταματήσουν να έρχονται αυτά τα βασικά;
Συγνώμη αν βγαίνω εκτός θέματος, αλλά πανικοβλήθηκα λίγο
Επειδή το υποκατάστημα του δήμου της μαμάς κλείνει, το μάθαμε, πρακτικά τι γίνεται με τους λογαριασμούς ΔΕΗ; Μήπως θα συνεχίσει το υποκατάστημα του διπλανού δήμου να τους φέρνει;
Γιατί ρωτώ: επειδή η μητέρα μου είναι κατακεκλιμένη, δεν μπορεί να πάει πουθενά. Επίσης, είχαμε προσπαθήσει να της κάνουμε mydei, αλλά δε θυμαμαι πού, αλλά κάπου κόλλησε. Αυτό που με καίει, είναι, αν αργούν να έρθουν οι λογαριασμοί, μη και δεν πληρωθεί κάποιος, που έρχονται τώρα κάθε μήνα και της κόψουν το ρεύμα. Και αυτό θα σήμαινε θάνατος! Δε θα λειτουργούσε τίποτα. Έχω πάρει UPS κλπ σπίτι, αλλά αυτά κρατάνε λίγες ώρες.
Όλοι οι ένοικοι έχουν το νου τους και μόλις έρθει η ΔΕΗ, αμέσως μας τηλεφωνούν
Ξέρετε, αν θα σταματήσουν να έρχονται αυτά τα βασικά;
Συγνώμη αν βγαίνω εκτός θέματος, αλλά πανικοβλήθηκα λίγο
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.383 μηνύματα.
ΕΛΤΑ: Παραιτήθηκε ο CEO Γρηγόρης Σκλήκας
Στην επιστολή του, επιμένει στην ανάγκη για κλείσιμο καταστημάτων, ενώ αφήνει αιχμές για τις αντιδράσεις βουλευτών – Εντός της ημέρας ανακοινώσεις από την κυβέρνηση.
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Όπως λένε και άλλοι πιο πάνω, είναι πιο βιόσιμο να γίνει συγχώνευση των ΕΛΤΑ Courier με την μητρική και να παρέχουν στο ίδιο αριθμό καταστημάτων (άντε και λίγο μικρότερο) υπηρεσίες courier και last-mile delivery (lockers). Παράλληλα, θα συνεχιστεί κανονικά η αποστολή γραμμάτων.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.794 μηνύματα.
Είναι αστείο και τραγικό από τόσες πολλές απόψεις το όλο θέμα.
Ναι προφανώς δεν έχει νόημα να έχεις κατάστημα ταχυδρομείου σε κάθε χωριό ούτε σε κάθε γειτονιά πόλης όταν ελάχιστοι τα χρησιμοποιούν.
Θα έπρεπε επίσης να είναι αυτονόητο πως το να μην υπάρχει τοπικό κατάστημα ταχυδρομείου δεν σημαίνει ότι δεν θα πηγαίνει ο ταχυδρόμος στο χωριό. Άνετα μπορεί να πηγαίνει αλλά έχοντας βάση κάποιο άλλο κατάστημα και αυτό θα γίνεται υποχρεωτικά λόγω της καθολικής υπηρεσίας (είναι όπως και το νερό, το τηλέφωνο, το ρεύμα υποχρέωση να παρέχεται σε όλη την επικράτεια). Δεν σημαίνει ότι δεν θα παίρνουν τα γράμματα τους όσοι είναι σε απομακρυσμένες περιοχές.
Αντίστοιχα είναι εφικτότατο αυτό που ανακοίνωσαν ότι θα γίνει σε απομακρυσμένες περιοχές και ήδη γίνεται σε κάποια σημεία. Αντι να υπάρχει ταχυδρομείο να συνεργάζονται τα ΕΛΤΑ με κάποιο τοπικό κατάστημα πχ ένα μπακάλικο και όποιος θέλει να στείλει γράμμα ή να πληρώσει λογαριασμούς να πηγαίνει εκεί. Όπου δεν υπάρχει ούτε αυτό, είπαν ότι θα μπορεί ο πολίτης που θέλει να στείλει γράμμα ή να πληρώσει λογαριασμούς να κλείνει ραντεβού με τον ταχυδρόμο να περνάει από το σπίτι του να τον εξυπηρετήσει.
Απολύτως πιο οικονομικό και λογικό από το να κρατάς ένα ολόκληρο κατάστημα ανοιχτό που ζήτημα να το επισκεφτούν μερικές δεκάδες πολίτες ολόκληρο τον μήνα.
Όμως...Δεν γεννηθήκαμε χτες.
Δεν είναι καθόλου αθώο όλο αυτό. Τα ΕΛΤΑ ήταν ολόκληρος οργανισμός και δεν ήταν μόνο ταχυδρομείο, παρείχε και τραπεζικές υπηρεσίες με το ταχυδρομικό ταμιευτήριο το οποίο το 2013 ουσιαστικά χαρίστηκε στην eurobank. Έχοντας παρουσία παντού θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί και να κυριαρχούσε σε όλες τις σχετικές υπηρεσίες, είχε τεράστιο προβάδισμα σε σχέση με κάθε acs, box now κλπ. Κορυφαίο παράδειγμα αυτού η ελεγχόμενη από τα Γερμανικά ΕΛΤΑ DHL που είναι ίσως η μεγαλύτερη κούριερ παγκοσμίως.
Η τακτική είναι γνωστή. Ηθελημένα ή από ανικανότητα το κράτος οδηγεί στην υποβάθμιση μιας δημόσιας υπηρεσίας ώστε τελικά όλοι σχεδόν οι πολίτες να συμφωνούν στο "πούλα την ή κλείστην".
Με το κλείσιμο αυτών των καταστημάτων είτε θα αναλάβει κάποιος ιδιώτης την διανομή των γραμμάτων σε αυτές της περιοχές (με το πρόσχημα της καθολικής υπηρεσίας, και θα χρυσοπληρωθεί για αυτό) είτε τα ΕΛΤΑ θα πουληθούν και ο ιδιώτης θα παίρνει μια πολύ καλή ετήσια επιδότηση για να εξυπηρετεί όλη την χώρα όπως παίρνουν επιδότηση για τις άγονες γραμμές ναυτιλιακές και αεροπορικές.
Οι κυβερνητικοί βουλευτές είναι άλλο καπέλο. Αν δεν ακυρωνόταν η απόφαση (ουσιαστικά αυτό έγινε, τρίμηνη παράταση, νέα μελέτη κλπ κλπ το κλείσιμο θα καταλήξει να γίνει μετά τις εκλογές αν γίνει) ήταν ικανοί να ρίξουν την κυβέρνηση ενω δεν τους καίγεται καρφί για τα ΕΛΤΑ.
Οι μισοί φοβούνται μην δεν ξαναβγουν αν χάσουν τις ψήφους από τους ηλικιωμένους στα χωριά τώρα που βλέπουν ότι με τα ποσοστά κολλημένα χαμηλά θα βγάλουν αρκετά λιγότερους βουλευτές.
Οι άλλοι μισοί το βρίσκουν αφορμή να εκφράσουν την δυσαρέσκεια τους για την κυβέρνηση γενικότερα και ειδικότερα επειδή δεν πήραν καμιά καρέκλα.
www.euro2day.gr
www.dnews.gr
Ναι προφανώς δεν έχει νόημα να έχεις κατάστημα ταχυδρομείου σε κάθε χωριό ούτε σε κάθε γειτονιά πόλης όταν ελάχιστοι τα χρησιμοποιούν.
Θα έπρεπε επίσης να είναι αυτονόητο πως το να μην υπάρχει τοπικό κατάστημα ταχυδρομείου δεν σημαίνει ότι δεν θα πηγαίνει ο ταχυδρόμος στο χωριό. Άνετα μπορεί να πηγαίνει αλλά έχοντας βάση κάποιο άλλο κατάστημα και αυτό θα γίνεται υποχρεωτικά λόγω της καθολικής υπηρεσίας (είναι όπως και το νερό, το τηλέφωνο, το ρεύμα υποχρέωση να παρέχεται σε όλη την επικράτεια). Δεν σημαίνει ότι δεν θα παίρνουν τα γράμματα τους όσοι είναι σε απομακρυσμένες περιοχές.
Αντίστοιχα είναι εφικτότατο αυτό που ανακοίνωσαν ότι θα γίνει σε απομακρυσμένες περιοχές και ήδη γίνεται σε κάποια σημεία. Αντι να υπάρχει ταχυδρομείο να συνεργάζονται τα ΕΛΤΑ με κάποιο τοπικό κατάστημα πχ ένα μπακάλικο και όποιος θέλει να στείλει γράμμα ή να πληρώσει λογαριασμούς να πηγαίνει εκεί. Όπου δεν υπάρχει ούτε αυτό, είπαν ότι θα μπορεί ο πολίτης που θέλει να στείλει γράμμα ή να πληρώσει λογαριασμούς να κλείνει ραντεβού με τον ταχυδρόμο να περνάει από το σπίτι του να τον εξυπηρετήσει.
Απολύτως πιο οικονομικό και λογικό από το να κρατάς ένα ολόκληρο κατάστημα ανοιχτό που ζήτημα να το επισκεφτούν μερικές δεκάδες πολίτες ολόκληρο τον μήνα.
Όμως...Δεν γεννηθήκαμε χτες.
Δεν είναι καθόλου αθώο όλο αυτό. Τα ΕΛΤΑ ήταν ολόκληρος οργανισμός και δεν ήταν μόνο ταχυδρομείο, παρείχε και τραπεζικές υπηρεσίες με το ταχυδρομικό ταμιευτήριο το οποίο το 2013 ουσιαστικά χαρίστηκε στην eurobank. Έχοντας παρουσία παντού θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί και να κυριαρχούσε σε όλες τις σχετικές υπηρεσίες, είχε τεράστιο προβάδισμα σε σχέση με κάθε acs, box now κλπ. Κορυφαίο παράδειγμα αυτού η ελεγχόμενη από τα Γερμανικά ΕΛΤΑ DHL που είναι ίσως η μεγαλύτερη κούριερ παγκοσμίως.
Η τακτική είναι γνωστή. Ηθελημένα ή από ανικανότητα το κράτος οδηγεί στην υποβάθμιση μιας δημόσιας υπηρεσίας ώστε τελικά όλοι σχεδόν οι πολίτες να συμφωνούν στο "πούλα την ή κλείστην".
Με το κλείσιμο αυτών των καταστημάτων είτε θα αναλάβει κάποιος ιδιώτης την διανομή των γραμμάτων σε αυτές της περιοχές (με το πρόσχημα της καθολικής υπηρεσίας, και θα χρυσοπληρωθεί για αυτό) είτε τα ΕΛΤΑ θα πουληθούν και ο ιδιώτης θα παίρνει μια πολύ καλή ετήσια επιδότηση για να εξυπηρετεί όλη την χώρα όπως παίρνουν επιδότηση για τις άγονες γραμμές ναυτιλιακές και αεροπορικές.
Οι κυβερνητικοί βουλευτές είναι άλλο καπέλο. Αν δεν ακυρωνόταν η απόφαση (ουσιαστικά αυτό έγινε, τρίμηνη παράταση, νέα μελέτη κλπ κλπ το κλείσιμο θα καταλήξει να γίνει μετά τις εκλογές αν γίνει) ήταν ικανοί να ρίξουν την κυβέρνηση ενω δεν τους καίγεται καρφί για τα ΕΛΤΑ.
Οι μισοί φοβούνται μην δεν ξαναβγουν αν χάσουν τις ψήφους από τους ηλικιωμένους στα χωριά τώρα που βλέπουν ότι με τα ποσοστά κολλημένα χαμηλά θα βγάλουν αρκετά λιγότερους βουλευτές.
Οι άλλοι μισοί το βρίσκουν αφορμή να εκφράσουν την δυσαρέσκεια τους για την κυβέρνηση γενικότερα και ειδικότερα επειδή δεν πήραν καμιά καρέκλα.
Έχει ηδη ανακοινωθεί/γίνει αυτό από πέρσι αλλά φαίνεται ότι δεν πήγε και πολύ καλά.Όπως λένε και άλλοι πιο πάνω, είναι πιο βιόσιμο να γίνει συγχώνευση των ΕΛΤΑ Courier με την μητρική και να παρέχουν στο ίδιο αριθμό καταστημάτων (άντε και λίγο μικρότερο) υπηρεσίες courier και last-mile delivery (lockers). Παράλληλα, θα συνεχιστεί κανονικά η αποστολή γραμμάτων.
ΕΛΤΑ: Πώς θα γίνει η συγχώνευση με την ΕΛΤΑ Cοurier
Εντός του 2024 η συγχώνευση, δια απορροφήσεως της ΕΛΤΑ Courier από τη μητρική της, με μεταβίβαση του συνόλου του ενεργητικού και του παθητικού της
Το Στρατηγικό Σχέδιο 2025-2027 για τα ΕΛΤΑ και πώς «κατέρρευσε» μέσα σε λίγους μήνες - Dnews
Παράλληλα, η συγχώνευση λειτουργιών με την ΕΛΤΑ Courier, που είχε παρουσιαστεί ως μοχλός επιτάχυνσης και αποδοτικότητας, πλέον αντιμετωπίζει δυσκολία κλίμακας. Η πρόσφατη απόφαση για αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ, η οποία μερικώς ανεστάλη, λόγω των σφοδρών αντιδράσεων ανοίγει...
Grand Duchess
Διακεκριμένο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.737 μηνύματα.
Ελάχιστοι δεν θα έλεγα, όπου και να έχω πάει ήθελα μίνιμουμ αναμονή 1 ώρα.Ναι προφανώς δεν έχει νόημα να έχεις κατάστημα ταχυδρομείου σε κάθε χωριό ούτε σε κάθε γειτονιά πόλης όταν ελάχιστοι τα χρησιμοποιούν.
Ειδικά της Μητροπόλεως που θέλουν να κλείσουν 85% των πελατών εκεί ήταν εμποροι που έστελναν δέματα σε πελάτες. Κακή απόφαση.
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Α ωραία. Aged like fine wine.Έχει ηδη ανακοινωθεί/γίνει αυτό από πέρσι αλλά φαίνεται ότι δεν πήγε και πολύ καλά.
![]()
ΕΛΤΑ: Πώς θα γίνει η συγχώνευση με την ΕΛΤΑ Cοurier
Εντός του 2024 η συγχώνευση, δια απορροφήσεως της ΕΛΤΑ Courier από τη μητρική της, με μεταβίβαση του συνόλου του ενεργητικού και του παθητικού τηςwww.euro2day.gr
![]()
Το Στρατηγικό Σχέδιο 2025-2027 για τα ΕΛΤΑ και πώς «κατέρρευσε» μέσα σε λίγους μήνες - Dnews
Παράλληλα, η συγχώνευση λειτουργιών με την ΕΛΤΑ Courier, που είχε παρουσιαστεί ως μοχλός επιτάχυνσης και αποδοτικότητας, πλέον αντιμετωπίζει δυσκολία κλίμακας. Η πρόσφατη απόφαση για αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ, η οποία μερικώς ανεστάλη, λόγω των σφοδρών αντιδράσεων ανοίγει...www.dnews.gr
Πονάει χέρι, κόβει χέρι. Ωστόσο, στο πλάνο περιλαμβάνει αρκετά καταστήματα τα οποία βρίσκονται σε κεντρικά σημεία (μιλάμε για Αττική) Αυτό προκαλεί oτιδήποτε άλλο εκτός από καλό.Η τακτική είναι γνωστή. Ηθελημένα ή από ανικανότητα το κράτος οδηγεί στην υποβάθμιση μιας δημόσιας υπηρεσίας ώστε τελικά όλοι σχεδόν οι πολίτες να συμφωνούν στο "πούλα την ή κλείστην".
Με το κλείσιμο αυτών των καταστημάτων είτε θα αναλάβει κάποιος ιδιώτης την διανομή των γραμμάτων σε αυτές της περιοχές (με το πρόσχημα της καθολικής υπηρεσίας, και θα χρυσοπληρωθεί για αυτό) είτε τα ΕΛΤΑ θα πουληθούν και ο ιδιώτης θα παίρνει μια πολύ καλή ετήσια επιδότηση για να εξυπηρετεί όλη την χώρα όπως παίρνουν επιδότηση για τις άγονες γραμμές ναυτιλιακές και αεροπορικές.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 47 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
Αρχική Forum
Νέα Δημοσίευση
Προσωπικές Συζητήσεις
Πολυμέσα - Gallery
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
Chat and Fun
iSchool
