Άγγελος
Επιφανές μέλος


γιατι περιφρονουνται τοσο τα πεζο?μηπως γιατι δεν εχουν τοσο μαρκετινγκ οσο τα γιαπωνεζικα και τα γερμανικα,αγγλικα?
και εδω μερικα συγκριτικα με τα αντιπαλα του..
και ενα συμπερασμα που συμφωνω απολυτως..
Ξεδιαλύνοντας το παζλ
Με το Μini τα πράγματα είναι εύκολα, όσο και απλά. Δεν αποδοκιμάζουμε, ούτε βέβαια απορρίπτουμε. Εάν, πάντως, έστω και για μία στιγμή σκεφθείς προσγειωμένα, αναγκαστικά θα το προσπεράσεις, καθώς είναι ακριβό, με λιγότερη δύναμη και έλλειψη πρακτικότητας. Είναι συνειδητά υπερτιμημένο και το επιχείρημα της μοναδικότητας των μηχανικών μερών του δεν αποτελεί άλλοθι. Δεν μπορείς, βέβαια, να μην το ονειρεύεσαι και να μην του βγάζεις το καπέλο, για την απλότητα με την οποία καταφέρνει να σε κερδίσει με την οδική συμπεριφορά και την ποιότητά του. Το Μini είναι πάνω απʼ όλα ένα αυτοκίνητο με άποψη, που απευθύνεται και σε συναισθηματικούς αγοραστές, με διαφορετικά διαμορφωμένη δομή κριτηρίων. Έχει το δικό του «my space» στο στιλ και στην εικόνα, που το τοποθετούν σε μια ειδική κατηγορία, εκτός συναγωνισμού.
Σε αυτήν την ειδική κατηγορία των status symbol καταφέρνει εντέλει να πλασαριστεί και η MiTo. Η αισθητική και το ντιζάιν της της δίνουν προβάδισμα έναντι των Corsa και «207», χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να πληρώσεις παραπάνω την υπεραξία που συνοδεύει κατά βάση τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo.
Ο κινητήρας της είναι ανταγωνιστικός για τα δεδομένα των υπερτροφοδοτούμενων μοντέλων, ενώ έχει να επιδείξει και το πλεονέκτημα της μικρότερης χωρητικότητας, κάτι που ίσως μελλοντικά αποδειχθεί καθοριστικό, μόλις η κυβέρνηση κατασταλάξει στις φορολογικές αναζητήσεις της.
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά της, παρʼ όλα αυτά, δεν εξαργυρώνουν την ξεχωριστή εμφάνιση. Παρά τα προηγμένα ηλεκτρονικά, αφήνει τους άλλους να την πλησιάσουν και να την προσπεράσουν, σε σημεία όπου παραδοσιακά οι Alfa Romeo είχαν προβάδισμα, με χαρακτηριστικότερο εκείνο της αίσθησης του συστήματος διεύθυνσης. Το Corsa, παρά τις ταπεινότερες περγαμηνές του ονόματος της Opel, χάρη στη σφιχτή ανάρτηση και στο απενεργοποιούμενο ESP του, δίνει μια πειστική υλοποίηση στον ορισμό ενός μικρού σπορ νεανικού αυτοκινήτου. Το μεγαλύτερο ίσως εμπόδιο για το GSi προέρχεται εκ των έσω, και πιο συγκεκριμένα από τη σχετικά μικρή χρηματική απόσταση που το χωρίζει από την κορυφαία έκδοση OPC με την κραυγαλέα εμφάνιση, αν και σε πολλούς από εμάς το «μικρό» κρίθηκε πιο ομοιογενές και φιλικό.
Το «207», από τη μεριά του, δε... χαρίζει κάστανα, αρκεί να συνηθίσεις τη συνύπαρξη με το ESP και το μέτριο σε αίσθηση κιβώτιο. Χωρίς ουσιαστικές θυσίες, μπορείς να κατέβεις στα λεφτά του Rallye, κάνοντάς το ακόμα ελκυστικότερο, ακόμα κι αν το όνομα υποδηλώνει μόνον εξοπλιστικές διαφορές και τίποτε παραπάνω. Έτσι, κατατάσσοντας «αλλού» το ακριβότερο -χαλάλι- Mini, η MiTo εγκλωβίζεται στα διασταυρούμενα πυρά από το δραστήριο Corsa και το διασκεδαστικό όσο και αποτελεσματικό «207», με το συγγενικό μάλιστα Gr. Punto Abarth να παίζει το ρόλο του στη λίστα του αγοραστή._ 4Τ
Παιχνίδια νοκ άουτ
Εδώ που φτάσαμε δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους. Τα γνωρίσαμε, τα είδαμε εντός και εκτός, αλλά το παιχνίδι μόλις ξεκίνησε. Προορισμός μας η Ιτέα και οι γύρω περιοχές της, οπότε έχουμε πολλή ώρα και αρκετά χιλιόμετρα για χρήσιμα συμπεράσματα. Φυσικά, ξέρουμε από πριν ότι θα είναι ντέρμπι, αφού αντικειμενικά μιλάμε για πέντε πολύ καλά αυτοκίνητα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα. Οπωσδήποτε, τα υπόλοιπα τέσσερα τα γνωρίζουμε πολύ καλά, αλλά το «Ίμπιζα» αποτελεί για εμάς το μεγάλο ερωτηματικό. Άραγε πώς θα σταθεί δίπλα στις υπάρχουσες δυνάμεις του χώρου; Είναι καλύτερο -και στην οδηγική συμπεριφορά- από τον προκάτοχό του; Ο κινητήρας των 85 ίππων είναι επαρκής για το μοντέλο; Πολλά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις, και γιʼ αυτό δε χάνουμε καθόλου χρόνου.
Όπως προείπαμε, η θέση οδήγησης παίζει σημαντικό ρόλο, κι έτσι το Ibiza μάς προδιαθέτει ευχάριστα. Τα πάντα βρίσκονται στη θέση τους και τα εργονομικά -τύπου Alfa Romeo- όργανα είναι μπροστά, σε περίοπτη θέση, όπως επίσης ένα πλήρες trip computer (προαιρετικός εξοπλισμός), που διαθέτει μέχρι και ψηφιακή ένδειξη της ταχύτητας που κινείσαι. Το στιβαρό αμάξωμα και η σταθερότητα είναι τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνεις, ενώ η ανάρτηση δουλεύει πολύ σωστά, με μία ελάχιστη παραφωνία από τον πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ο σχολαστικός θα παρατηρήσει ότι το τιμόνι είναι λίγο ελαφρύ (σίγουρα όμως πιο βαρύ από του προκάτοχου μοντέλου!), αλλά θα παραδεχτεί ότι είναι και αρκετά άμεσο, όποτε χρειάζεται, την ίδια ώρα που ο επιλογέας είναι κάτι παραπάνω από θετικός.
Το Corsa της απλής έκδοσης διαφέρει κατά πολύ από το Sport, που -δικαιολογημένα- μας είχε εντυπωσιάσει στα μεγάλα συγκριτικά που είχαμε κάνει στην κατηγορία τον Οκτώβριο του 2006 και τον Ιούνιο του 2007, αφού δε διαθέτει ούτε τη σφιχτότερη ανάρτηση, ούτε τα μεγαλύτερα ελαστικά, ούτε τα σπορ καθίσματα με την καλή πλευρική στήριξη. Αναπόφευκτα, λοιπόν, πέφτει λίγο πιο κάτω στην οδηγική μας αίσθηση, αλλά συνεχίζει να μας αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, με την καλή ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση να σημειώνονται στα υπέρ του βιογραφικού του και την περίεργη αίσθηση του επιλογέα στα μείον του.
Ο νικητής σε αυτόν τον τομέα μιλάει γαλλικά και, ναι, είναι το ομοιογενές «207», του οποίου η ανάρτηση ακροβατεί τέλεια ανάμεσα στην άνεση και την ιδανική οδική συμπεριφορά. Παρʼ όλα αυτά, και το τιμόνι του Peugeot είναι ελαφρύ, και μάλιστα ένα «κλικ» περισσότερο από εκείνο του Ibiza, αλλά μεταφέρει γρήγορα και με σαφήνεια όλες τις πληροφορίες που προκύπτουν από τη συνύπαρξη τροχών και δρόμου. Αντίστοιχα, θα θέλαμε έναν επιλογέα που να ευνοεί τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
O έτερος Γάλλος της παρέας μας, το Clio, δείχνει από την πρώτη στιγμή ότι δίνει προτεραιότητα στην άνεση, αφού οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι πολύ μαλακές σε σχέση με του ανταγωνισμού του, με αποτέλεσμα να ταξιδεύει αρχοντικά, αλλά μέχρι εκεί… Σε καμιά περίπτωση δεν έχει τον ουδέτερο χαρακτήρα του συμπατριώτη του, ενώ το τιμόνι με την τεχνητή αίσθηση δε μεταφέρει τα δεδομένα ως έχουν.
Όσον αφορά το Yaris, αν ξεπεράσεις την ψηλή θέση οδήγησης, βλέπεις ότι πρόκειται για μια πολύ ισορροπημένη επιλογή, με μεγάλο ατού της τον εξαιρετικό επιλογέα ταχυτήτων, ο οποίος δε διαμαρτύρεται ποτέ και για κανένα λόγο, και φυσικά είναι ο κορυφαίος της συνάντησης. Οι ήπιες υποστροφικές τάσεις του αντιμετωπίζονται εύκολα, χωρίς να προβληματίσουν τον οδηγό σε καμιά περίπτωση.
[edited by Γιώργος] LINKΌπως και στην πρώτη μας επαφή μαζί του, ο κινητήρας είναι αυτός που κλέβει τις εντυπώσεις. Το τούρμπο αναλαμβάνει να βγάλει «τα κάστανα από τη φωτιά» και από τις 1.500 σ.α.λ. η δύναμη είναι εκεί. Μας... κακοέμαθαν αρχικά οι Γερμανοί με τους TFSi και TSi και τώρα ήρθε η σειρά της γερμανογαλλικής σύμπραξης Peugeot-BMW. Σύμφωνοι, ευχάριστοι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες με τη δύναμη ψηλά, αλλά η ροπή των συγκεκριμένων προσφέρει άλλη αίσθηση και άνεση. Με 150 ίππους και σχεδόν 25 χλγμ. ροπής διαθέσιμα από τις 1.400 στροφές, το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι ένα τιμόνι. Λέμε «μόνο», διότι περί επιλογέα δεν τίθεται θέμα, αφού δε χρειάζονται περιττές αλλαγές. Ίσως, εντέλει, γιA αυτό δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι Γάλλοι με τον τελευταίο, η λαστιχένια αίσθηση και η γενικότερη ασάφεια του οποίου αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του. Γκρινιάζουμε; Έως εκεί. Αφού το 207 GT, κατά τα άλλα, είναι απολαυστικό. Το εξαιρετικό του πλαίσιο μας είχε εντυπωσιάσει στις απλές εκδόσεις και δε μας απογοητεύει ούτε τώρα. Εξαιρετικά στιβαρό, προσφέρει την ικανότητα να στρίψεις με «πολλά», χωρίς φόβο και... πάθος. Σε γενικές γραμμές ουδέτερο, μπορεί να μη θυμίζει γαλλικές κατασκευές του παρελθόντος, αλλά ο τρόπος με τον οποίο περνά από τις στροφές, με ασφάλεια και υπερβολικά χιλιόμετρα στον πίνακα οργάνων, είναι μοναδικός. Οι νοσταλγοί των γαλλικών κατασκευών δε θα το αγαπήσουν, αφού η υπερστροφή που μπορούσε να προκαλέσει κανείς με το φρένο ή το σήκωμα του ποδιού από το γκάζι πλέον αποτελεί παρελθόν. Σημειώστε ότι και το ESP μετά τα 50 χλμ./ώρα τίθεται σε λειτουργία, ακόμα και αν νωρίτερα το έχεις απενεργοποιήσει. Βλέπετε, οι Γάλλοι θέλουν να περάσουν τη φιλοσοφία του GT στη συγκεκριμένη έκδοση του «207», αφού, ως γνωστόν, το νέο έτος θα ακολουθήσει η έκδοση RC, με 175 ίππους. Ίσως εκεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Στη συνέχεια, περνώντας την πόρτα του 207 GT, αντιμετωπίζεις ένα πραγματικό GT, άνετο, γρήγορο και κυρίως οικονομικό. Φόρτε του η εθνική οδός, όπου ταξιδεύεις γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, αλλά και οι ορεινοί δρόμοι με ανοιχτές καμπές, όπου το «207» στρίβει επίσης με ασφάλεια. Ο κινητήρας θυμίζει ατμοσφαιρικό στη λειτουργία του, χωρίς ξεσπάσματα και με μηδενική υστέρηση του τούρμπο, έχοντας πολύ καλή ροπή που το κάνει και άνετο στην κίνηση μέσα στην πόλη.
[edited by Γιώργος] LINKΤο Swift είναι ο «αλήτης» που μεγάλωσε, εξευγενίστηκε, αλλά δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Το Panda είναι το ζιζάνιο, ο πιτσιρικάς που νομίζει ότι μπορεί να τα κάνει όλα καλύτερα, ακόμα και από τους μεγαλυτέρους του. Το 207 GT είναι ο ώριμος 35άρης, στην καλύτερη και πιο δημιουργική περίοδο της ζωής του. Και, τέλος, το MX-5 είναι ο έρωτας, αυτός που, όσα χρόνια και αν περάσουν, όλες οι γυναίκες θα τον θέλουν δικό τους. Όπως είπαμε και στην αρχή, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά έχουν κοινό στόχο: την οδηγική απόλαυση. Κάτι που και οι τέσσερις της παρέας το καταφέρνουν με το δικό τους τρόπο._ Π. Τ.
[edited by Γιώργος] LINKΣτη διαδικασία του σλάλομ τα ελαστικά προσφέρουν άφθονη πρόσφυση και οι σφιχτές αναρτήσεις αντιδρούν άμεσα στις μετατοπίσεις του αμαξώματος, ακόμα και με φορτίο. Εντούτοις, το Corsa κατατάσσεται στη δεύτερη θέση άδειο, πριν από το «207», αλλά πρώτο με πλήρες φορτίο. Στην αλλαγή λωρίδας ο οδηγός του Corsa έχει την εντύπωση ότι οι κινήσεις του αμαξώματος φαίνονται μεγαλύτερες απA ό,τι είναι στην πραγματικότητα, κάτι που δεν βοηθά το αυτοκίνητο να κατακτήσει την πρώτη θέση, την οποία και πάλι αποσπά το «207». Kαι στις δύο ασκήσεις (όπως και στο δρόμο) το μη απενεργοποιούμενο ESP του γερμανικού μοντέλου επεμβαίνει όσο και όποτε χρειάζεται, χωρίς να... γονατίζει το αυτοκίνητο.
Συνολικά, λοιπόν, νικητής, τόσο σε αίσθηση όσο και σε νούμερα, είναι το «207». H ομοιογένεια του γαλλικού σουπερμίνι στον τρόπο που αντιδρά στις «μεγαρικές» διαδικασίες είναι κορυφαία. H ανάρτηση επιτυγχάνει τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και την οδική συμπεριφορά. Tο πίσω μέρος μοιάζει «βιδωμένο» στην άσφαλτο, ενώ την ίδια ώρα το εμπρός υπακούει με ακρίβεια στις εντολές του πολύ καλού τιμονιού. Mπορεί το τελευταίο να είναι σχετικά ελαφρύ, αλλά μεταφέρει με σαφήνεια τα δεδομένα από την επαφή των τροχών με το δρόμο. Mάλιστα, στην αλλαγή λωρίδας το «207» δε δημιουργεί την παραμικρή αμφιβολία για το αν μπορεί να διαχειριστεί τις τάσεις που δημιουργούν οι έντονοι ελιγμοί με περίπου 115 χλμ./ώρα. Φυσιολογικά, λοιπόν, έρχεται πρώτο παντού, με εξαίρεση το σλάλομ υπό πλήρες φορτίο, όπου οριακά χάνει από το Corsa.
όολα αυτα τα καλα που γραφει για την οδηγικη συμπεριφορα και το κρατημα του πεζο σημαινει οτι ειναι χαλια και μεινε μακρια οπως λενε καποιοι?στο κρατημα και την ακριβεια του τιμονιου ειναι το καλυτερο συχνα..τα οπελ οπως παντα ειναι ασαφη τουβλα στην ασφαλτο...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Larry Flynt
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Αναλογως που θα πας για το σερβις..
Το νεο Fiesta οταν λες οτι υστερει σε ποιοτητα κατασκευης, εννοεις την καμπινα ;
Και με ποιον ανταγωνισμο ; Σε σχεση με ολους υστερει; Μηπως υπερβαλεις ;
Το Honda Insight καλο ειναι, αλλά νομιζω ξεφευγει λιγο απο το στυλ μιας νεαρης πτυχιουχου και ειναι και πιο ογκωδες απο Γκολφ κλπ.
Η wv έχει πανάκριβα ανταλλακτικά και ως επί το πλείστον έχει και πανάκριβους εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους.
Ναι, για τη καμπίνα μιλώ, δεν έχει καλής ποιότητας πλαστικά και δείχνει πως δε θα αντέξει στο χρόνο (ομοίως το νέο seat ibiza).
Δεν υπερβάλω, το έκανα test drive και το έψαξα εξονυχιστικά.

Δε λέω πως σου μένουν τα πλαστικά στο χέρι, αλλά λέω πως όλη η καμπίνα δε φαίνεται καλοφτιαγμένη.
Ναι δεν αμφιβάλλω για το insight, αλλά όπως και να έχει, έχει πλεονεκτήματα που μπορείς να τα αντισταθμίσεις με 50 cm μακρύτερο αμάξωμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Larry Flynt
Νεοφερμένο μέλος


Αν τα δεις αναλυτικά το ίδιο βγαίνουν. Το χω μελετήσει γι' αυτό το λέω. (opel vs VW)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moonlight
Διάσημο μέλος


το 207 πχ ουτε συζητηση?μηχανη δυνατη καινουρια εχει και τουρμπο με συναργασια της bmw!και γαλλικα κρατηματα..
γιατι περιφρονουνται τοσο τα πεζο?μηπως γιατι δεν εχουν τοσο μαρκετινγκ οσο τα γιαπωνεζικα και τα γερμανικα,αγγλικα?
αν αναφερεσαι αγγελε σ'αυτο που ειπα εγω, για το 307 μιλουσαμε με τον σιντ οχι το 207 GT
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Το γνωριζω. Η απαντηση ειναι η ιδια : αναλογως που πας για σερβις. Και μαλιστα μετα την εγγυηση δε πας καν σε VW αλλά σε Skoda γιατι σχεδον ολα τα ανταλλακτικα ειναι ιδια , απλα δε σου πιανουν τον κωλοΗ wv έχει πανάκριβα ανταλλακτικά και ως επί το πλείστον έχει και πανάκριβους εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους.

Την εχω δει κι εγω στην εκθεση και σε αντιπροσωπο. Οκ δεν ειναι κατι φοβερο για την κατηγορια, αλλα η ενσταση μου οτι υπερβαλλεις ειναι στο "υστερει πολυ σε ποιοτητα απεναντι στον ανταγωνισμο". Δλδ ειναι σα να λες οτι ολα τα αλλα μικρα αυτοκινητα, εχουν πολυ καλυτερο εσωτερικο. Που (απ'οσο εχω δει) δεν ισχυει γιατι τα περισσοτερα χάλια ειναι, με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ναι, για τη καμπίνα μιλώ, δεν έχει καλής ποιότητας πλαστικά και δείχνει πως δε θα αντέξει στο χρόνο (ομοίως το νέο seat ibiza). Δεν υπερβάλω, το έκανα test drive και το έψαξα εξονυχιστικά.Δε λέω πως σου μένουν τα πλαστικά στο χέρι, αλλά λέω πως όλη η καμπίνα δε φαίνεται καλοφτιαγμένη.
Δε νομιζω οτι υπαρχει πλεονεκτημα-λυση για μισο μετρο μακρυτερο αυτοκινητο....εκτος απο....μισο μετρο κοντυτερο αυτοκινητο ! Πως αναπληρωνεις αυτο που σου προσφερει ενα μικροτερο αυτοκινητο, την ευκινησια και τις περισσοτερες ευκαιριες παρκαρισματος (και την μεγαλυτερη ευκολια του) ;Ναι δεν αμφιβάλλω για το insight, αλλά όπως και να έχει, έχει πλεονεκτήματα που μπορείς να τα αντισταθμίσεις με 50 cm μακρύτερο αμάξωμα.![]()
Εξαλλου το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του Insight, ειναι η καταναλωση που ο μεσος ορος σε 2 τεστ που ειδα ηταν απο 4.7 εως 5.5 Lt/100Km. Που ειναι καλο για ενα μεγαλο αυτοκινητο, αλλά τιποτα φοβερα μακρια απο την καταναλωση των μικρων μη υβριδικων. Eπισης εχει κιβωτιο ταχυτητων CVT που ειναι ψυχοβγαλτης ! Ειδικα σε μικρης ιπποδυναμης αυτοκινητα που εχουν να κινησουν μεγαλο βαρος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Κατ αρχας εγω στη θέση σου θα διάλεγα το σπορ διθέσιο αλλα εγω ειμαι εγω κι εσυ εισαι εσυ κι εχουμε αλλες επιθυμιες κι αναγκες και η αγορα που θα κανεις θα πρεπει να πληρει τα κριτηρια σου, τις αναγκες σου κι αυτα που θελεις.
Επειδη ειμαι κι εγω οργανωτικη και αρκετα σκεπτικη οταν προκειται για μια καλη αγορα(οπως το αμαξι) θα ελεγα αρχικως τη δευτερη επιλογη σου κι αυτο γιατι
-παντα απο το καλο παμε στο καλυτερο, το γκολφ ειναι πιο μουρατο και νιωθεις και μια ηθικη ικανοποιηση πως αγορασες-εκανες κατι καλυτερο.
πρεπει ομως να σκεφτεις, σε ενδιαφερει η ταχυτητα? εμενα πχ με ενδιαφερει να ειναι ελαφρυ το αμαξι μου, ναναοιγει ευκολα και να χει ικανοποιητικη επιταχυνση. αυτα ομως ειναι προσωπικες γνωμες. εσενα τι σε ενδιαφερει περισσοτερο? να ειναι ομορφο? βολικο? ωραιο σαλονι?(πχ εμενα με ενδιαφερει μεσα να μην ειναι αδειο να νιωθω καλα σε αυτο γιατι παιρνω ωρες στο αμαξι)γρηγορο? μαχημο? μουρατο?σικατο? κυριλατο? μικρο? μεγαλο? μικρομεγαλο? υπαρχουν κι αυτα(δες φοκους), τι απολα?
Πραγματικα δε βρισκω αλλους λογους γι αυτη την επιλογη οποτε ισως η καλυτερη λυση ειναι η πρωτη διοτι
- δε παιζουν ρολο τα κυβικα αλλα τα αλογα του αυτοκινητου(σε οτι αφορα τη βενζινη),δηλαδη εξαρταται κι απο το ποια εκδοση θα παρεις στα συγκεκριμενα. αμα παρεις τη σπεσιαλ εκδοση του γιαρις ερχεται στα ιδια με την απλη του γκολφ. στα σερβις ειναι πανω κατω γκολφ κ γιαρις τα ιδια σε τιμες, 1400 και 1600 κυβικα δεν εχουν καμια μα καμια διαφορα, ειδικοτερα με το γιαρις που ειναι κι ελαφρυ αμαξι.
επειδη ζουμε σε μια εποχη που οι γκρινια ειναι πολυτελεια(εχουμε χρονο για γκρινιες νομιζεις??) και επειδη οι δοσεις με ενοχλουν(για το αμαξι μου εκανα χαλαρα χωρις πιεση τις οικονομιες μου 5 χρονια) θα ελεγα γιαρις και παλι γιαρις.
επειδη ισως να εχεις μπερδευτει(λογικο μου φαινεται) θα ελεγα αφου τελειωσεις με τις πολλες γνωμες που σε μπερδευουν, να πας να τα δεις καλα μεσα εξω, δες τι προσφερει το καθενα, συγκρινε τιμες στις διαφορες εκδοσεις τους, ανακαλυψε τι σου αρεσει να εχει ενα αμαξι δηλαδη και επειτα καταγραψε τα(η σκεψου τα, εγω προσωπικα τα γραφω) παρε τα λεφτακια σου και την ταυτοτητα σου και καλες αγορες!κι ελα να μας πεις ποιο πηρες και να στο ασημωσουμε απο δω. καποιο τροπο θα βρουμε!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


υπαρχει ειδικο υγρο γιαυτο?
εννοειται πως θα τη βγαλω αυτη τη βλακεια που σταζει και θα παρω ενα δεντρακι(που κοροιδευα) και θα το πεταξω στα πατακια, δεν υπαρχει αλλη λυση.
τα σπρευ δε μαρεσουν....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος



Σας ευχαριστώ όλους για τις έως τώρα απαντήσεις σας [αν και μου δώσατε πολύ καλοκαιρινή μελέτη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


κανε τεστ ντραιβ στις αντιπροσωπιες!αυτη ειναι η απαντηση!
μωρέ αυτό θα το έκανα ούτως ή άλλως αλλά επειδή με το πρόγραμμα που έχω ήδη δεν ξεκουράζομαι σχεδόν καθόλου προσπαθώ να περιορίσω το σαφάρι στις αντιπροσωπείες γιατί για να τις γυρίσω όλες.... ε κατά το 2015 παίζει και να προλάβω να τελειώσω το test-drive


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος



πεζο δοκιμασες?κανα 207?ετσι απο απορια..τι εντυπωση αποκομισες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η πιο ευκολη λυση ειναι να σκεφτεσαι ποια θα ειναι η χρηση του, ποσο θα το κρατησεις και τι σου παει στο χαρακτηρα σου. Με αυτα και μονο, θα μπορεις τουλαχιστον να αποκλειεις καποια αυτοκινητα απο την αρχη. Οταν καταληξεις σε 4-5, τοτε αρχιζεις και κοιτας, τα υπολοιπα (αισθηση οδηγησης, μηχανικα,σαλονι,οικονομια,επιδοσεις,κλπ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


ReVil μην αγχωθείς






πάρε κι ενα ταξιδιάρικο τραγούδι
https://www.youtube.com/watch?v=pSFV6RhdsNs
πάντως πήγαινε απο κει και σύγκρινε, μίλα και με τους υπαλλήλους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


ή έστω ένα τζιπ τεράστιο δε θα με χάλαγε) όταν το είπα στον πατέρα μου να πάω να κάνω γέλαγε μαζί μου
(στην πραγματικότητα ξεκαρδίστηκε
και μου είπε πως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σε αφήσουν να το κάνεις.
σε μικρα φτηνα αυτοκινητα αφηνουν-και σε οικογενειακα νομιζω...σε λιμουζινες τζιπουρες λπ.δεν το ρισκαρουν απο οτι φαινεται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


σε μικρα φτηνα αυτοκινητα αφηνουν-και σε οικογενειακα νομιζω...σε λιμουζινες τζιπουρες λπ.δεν το ρισκαρουν απο οτι φαινεται...
μα γιατί??


θα ήμουν καλό κορίτσι!!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ή μερικες δεν εχουν. Άλλες "δεν εχουν σημερα" κλπ. Μπανανία.Νομιζω πως, διορθωστε με αν κανω λαθος, δεν επιτρεπουν σε ολες τις αντοπροσωπειες τεστ ντραιβ.
Στο εξωτερικο εκτος απο supercars δε νομιζω οτι κωλυονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος


(Και μην ακούσω τίποτα για το κόστος της ασφάλειας, αφαιρείται και από την εφορία φαντάζομαι!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος


Λοιπόν όταν αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμάξι που έχει κάνει λιγότερα από 30χιλιάδες χιλιόμετρα, τα πρώτα έξοδα που πρέπει να κάνω ποια είναι; Και πόσο κοστίζουν πάνω κάτω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 197 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Εριφύλη
- Paragontas7000
- Unboxholics
- Scandal
- back2967
- A350
- American Economist
- fmarulezkd
- fourkaki
- iiTzArismaltor_
- Fernando_A
- Kate1914
- Wonderkid
- J.Cameron
- bibliofagos
- Jack of Spades
- fockos
- jj!
- Joji
- rafaela11
- chester20080
- Δροσουλίτης
- Libertus
- taketrance
- Ilma
- AggelikiGr
- Ariana2018
- epote
- Dmzk
- Luludaki
- Thodoris95
- Mitsaras23
- iew
- GeorgePap2003
- math2arch
- marww
- johnsala
- Totreno
- phleidhs
- charmander
- ggl
- Viedo
- χημεια4λαιφ
- Βασιλης1234
- Ωρορα
- Γιώτα Γιαννακού
- Jim175
- P.Dam.
- Arianara S3
- Natsuko
- Helen06
- Startx0
- giannhs2001
- jorgpa
- ΘανάσοςG4
- Meow
- User2350
- GiorgosAsi
- fretoe
- Memetchi
- mermaid89
- tslef8
- Idontknoww
- Stelios725
- Γιάνννης Δ.
- xristarac
- DieM
- alexd99
- AK-92
- Mt73
- Nickx
- eukleidhs1821
- Panos_02
- Αλκης Κ.
- 1011
- Ryuzaki
- Eua5
- physicscrazy
- SlimShady
- Unseen skygge
- Εχέμυθη
- azula
- Sevasti
- T C
- skot
- Theodora03
- Thundergirl
- nicks1999
- Uncle Curtis
- tsiobieman
- anastasia papa
- Scott
- Mhtrogoal
- harry akritas
- daeriel
- kogba
- Κλημεντίνη
- Vold
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.