Aγορά Αυτοκινήτου

Guest 688951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
καλησπερα ,μια απορια για αμαξια, θελω να αγορασω καινουργιο ή μεταχειρισμενο (δεν με απασχολει τωρα αυτο ) ,αυτο που ενδιαφερει να εχει ροπη δηλαδη στις χαημλες στροφες να φευγει να επιταχυνει και δεν το λεω απο πλευρας ταχυτητας για κοντρες κτλ . δεν ειμαι κανενα κοντρακιας ,αυτο που ενδιαφερει ειναι να μην ''κολλάει'' πολυ στις ανηφορες ή όταν ειναι φορτωμενο με μπαγαζια... να φευγει Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος, μηπως ξερετε μια καλη αναλογια βαρους / ιπποδυναμη ,εχω ακουσει οτι μια αναλογια ειναι 1200 ΚΙΛΑ / 100 HP ισχύει? και οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο
πρεπει να δεις την ροπη του αυτοκινητου στις χαμηλες στροφες οχι τους ιππους.
υγ
παρτε αυτοματο να ξεμπερδευτε
 

vas 78

Νεοφερμένο μέλος

Ο vas 78 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
 

Guest 688951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
δες την ροπη στις στροφες του κινητηρα.Μετα ερχονται τα κιλα.Δωσε μου παραδειγματα να σου πω
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34.349 μηνύματα.
καλησπερα ,μια απορια για αμαξια, θελω να αγορασω καινουργιο ή μεταχειρισμενο (δεν με απασχολει τωρα αυτο ) ,αυτο που ενδιαφερει να εχει ροπη δηλαδη στις χαημλες στροφες να φευγει να επιταχυνει και δεν το λεω απο πλευρας ταχυτητας για κοντρες κτλ . δεν ειμαι κανενα κοντρακιας ,αυτο που ενδιαφερει ειναι να μην ''κολλάει'' πολυ στις ανηφορες ή όταν ειναι φορτωμενο με μπαγαζια... να φευγει Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος, μηπως ξερετε μια καλη αναλογια βαρους / ιπποδυναμη ,εχω ακουσει οτι μια αναλογια ειναι 1200 ΚΙΛΑ / 100 HP ισχύει? και οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο
Φίλε υπάρχει το chatgpt, έκανα τη δουλειά για σένα :

Ορίστε μερικά παραδείγματα αυτοκινήτων (κυρίως diesel ή turbo βενζίνη) που είναι γνωστά για δυνατή ροπή σε χαμηλές στροφές, άρα ιδανικά για ανηφόρες με φορτίο:


---

🔹 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi (130 hp)

Ροπή: 300 Nm

Ιπποδύναμη: 130 hp

Αναλογία: ≈ 2.3 Nm/hp

✅ Ιδανικό για φορτωμένες διαδρομές και οικονομικό σε κατανάλωση.



---

🔹 Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (150 hp)

Ροπή: 360 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.4 Nm/hp

✅ Πολύ δυνατός diesel κινητήρας, κατάλληλος για ορεινές διαδρομές.



---

🔹 Skoda Octavia 2.0 TDI (150 hp)

Ροπή: 360 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.4 Nm/hp

✅ Ισχυρό και οικονομικό, με καλό χώρο φόρτωσης.



---

🔹 Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D (150 hp)

Ροπή: 380 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.5 Nm/hp

✅ Ήσυχος κινητήρας, πολύ ροπάτος.



---

🔹 BMW X1 sDrive18d (150 hp)

Ροπή: 350 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.3 Nm/hp

✅ Premium επιλογή με άριστη οδική συμπεριφορά και μεγάλη ροπή.



---

🔹 Ford Kuga 2.0 EcoBlue (150 hp)

Ροπή: 370 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.47 Nm/hp

✅ Άνετο και δυνατό, ιδανικό για ταξίδια και φορτία.
 

ιωαννηs

Επιφανές μέλος

Ο ιωαννηs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.471 μηνύματα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
Η ροπη της τουοτα ειναι για χαστουκια... δεν τους ενδιαφερει... στο φαναρι στο ισωμα να φευγει καλα εκει στοχευουν. Περιφερειακος του Καρεα και ζητα 1η το yiarris 1.3 στα δυσκολα να την ανεβει.
Οποτε οχι αυτοκινητα πολης
Οπως ειπε και το κοριτσι μονο ευρωπαικα και ντηζελ ...και γιατι τα ντηζελ στοχευουν στην ροπη γιατι δεν μπορουν να κανουν και διαφορετικα.
Και κυριως τα τζιποειδη
Τα τουρμπο δεν ειναι λυση γιατι τα περισσοτερα αν οχι ολα δεν ανοιγουν απο χαμηλες στροφες.
Οκ το πεζω μου 308 GT(150ΗP) με 2000 στροφες με τουρμπο την ανεβαινει με 3η αλλα δεν ξερω αν λειτουργει το τουρμπο του.
Για τα σκοντα ρωτα κανενα ταριφα..ωχ οχι αυτοι ειναι ντηζελ
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.712 μηνύματα.

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.648 μηνύματα.
Έπεσε η αγορά νέων αυτοκινήτων από περυσι περιπου 4000 πωλησεις μείον.

Λογικευτηκε ο κόσμος. Αντιλήφθηκε ότι το να αγοράσεις ένα καινουργιο αμάξι είναι πλεον μια κακή από επενδυτικής άποψης κίνηση και έδωσε και ένα μάθημα στους απατεώνες με τα κοστούμια των αντιπροσωπειών.

Ειδικά οι έμποροι αυτοκινήτων για μένα είναι η χειρότερη φάρα εργαζόμενου. Λέει ψέμματα με το κιλο και προσπαθει να σου πουλησει οποιαδήποτε μαλακια με ρόδες έχουν κατασκευάσει οι εταιρείες που εκπροσωπεί. Απλά αυτό.

Τους λένε φορέστε κοστούμια κάθε μέρα και πουληστε. Αυτος είναι ο στόχος. Τους δινον εκεί κανα σταθερό 1200 και ότι μπόνους βγάζουν απο τις πωλησεις.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.712 μηνύματα.
Την περίοδο 1990-2015 η Ford ήταν η 2η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, με ετήσιες πωλήσεις που έφταναν τα 1.2 εκατομμύρια οχήματα. Τα τελευταία χρόνια όμως κατήργησε τα βασικά της μοντέλα (Fiesta, Focus, Mondeo, Escort) ώστε να επικεντρωθεί στα SUV. Η κίνηση αυτή ήταν εντελώς καταστροφική, καθώς οι πωλήσεις της στην Ευρώπη κατέρρευσαν σε μόλις 400 χιλιάδες το 2024.


 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.648 μηνύματα.
Γενικά τα SUV για κάποιον που από τα 25.000 που κοστίζουν... Αν θες να παρεις ένα καλό κ οχι κανα μουλάρι 1000αρι ππυ θα αγκομαχαει στις ανηφόρες με τον κλιματισμό... Δεν έχει τουλάχιστον τα 15000 Μετρητα στο χέρι είναι μια κάκιστη κίνηση.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.712 μηνύματα.
Γενικά τα SUV για κάποιον που από τα 25.000 που κοστίζουν... Αν θες να παρεις ένα καλό κ οχι κανα μουλάρι 1000αρι ππυ θα αγκομαχαει στις ανηφόρες με τον κλιματισμό... Δεν έχει τουλάχιστον τα 15000 Μετρητα στο χέρι είναι μια κάκιστη κίνηση.

Γενικά τα SUV αξίζουν θεωρώ.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.101 μηνύματα.
η αγορά καινούριου αυτοκινήτου έχει γίνει πολύ ακριβό σπορ.
αλλά και η συντήρηση καινούριου αυτοκινήτου είναι ακριβό σπορ επίσης.
τα αμάξια είναι πλέον τάμπλετ με ρόδες. όλα καλά όσο όλα λειτουργούν όπως πρέπει, αλλά όταν αρχίζουν τα προβλήματα, τα πράγματα γίνονται περίπλοκα και κοστοβόρα.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.648 μηνύματα.
η αγορά καινούριου αυτοκινήτου έχει γίνει πολύ ακριβό σπορ.
αλλά και η συντήρηση καινούριου αυτοκινήτου είναι ακριβό σπορ επίσης.
τα αμάξια είναι πλέον τάμπλετ με ρόδες. όλα καλά όσο όλα λειτουργούν όπως πρέπει, αλλά όταν αρχίζουν τα προβλήματα, τα πράγματα γίνονται περίπλοκα και κοστοβόρα.

Εκτός κ αν βρεις κανένα με φυσικό αέριο κ κανεις Σπάρτη Αθήνα με 10 ευρώ!!!! Όπως έκανε η θεία μ που ηρθε προχθες.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.101 μηνύματα.
Εκτός κ αν βρεις κανένα με φυσικό αέριο κ κανεις Σπάρτη Αθήνα με 10 ευρώ!!!! Όπως έκανε η θεία μ που ηρθε προχθες.

με φυσικό αέριο από τη μανα του, γιατι οι μετατροπές είναι οι περισσότερες ζημιάρικες.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.648 μηνύματα.
με φυσικό αέριο από τη μανα του, γιατι οι μετατροπές είναι οι περισσότερες ζημιάρικες.

Ναι αυτό λέμε! Με φυσικό αέριο από τη μανα του κ να δώσεις ντουκου ένα 8 χιλιάρικο κ αντε να σ μείνουν αλλά 2.000 ευρώ δόσεις.

Τα υπόλοιπα κάθε μήνα αποταμίευση. Οτιδήποτε άλλο για μένα πλεον στα 40 που έχω κάνει τη μαλακισμενη κίνηση που κάνουν όλοι σχεδόν... 60 δόσεις κ καινουργιο... Είναι η μεγαλυτερη βλακεία. Μετά απλά θρέψεις τις αντιπροσωπείες οι οποίες έχουν βάση στατιστικών καταλήξει στο ποτε ένα αμάξι ακόμη κ καινουργιο αρχίζει να ζητάει!!! Να χοντροζηταει βασικά.

Είναι τυχαίο που στο δικό μου κ η εγγυηση έληγε στα 75.000 χλμ;;; οχι γιατι στα 80.000 είναι η αλλαγή του ιμάντα εκκεντροφορου... Η οποία κοστίζει σε αντιπροσωπεία τουλάχιστον 500 ευρώ!!!!
 

ιωαννηs

Επιφανές μέλος

Ο ιωαννηs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.471 μηνύματα.
Αυτα τα suv που τα αλλαξαν μαρκετιστικα το ονομα απο off road για να μην νιωθουν αγκρικολες πρεπει να εξαφανιστουν ...να πανε στα χωραφια που ανοικουν και οχι να τρομαζουν τον κοσμο στις πολεις..με ενοχλουν.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.712 μηνύματα.
Αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο, ένα από τα παρακάτω θα επέλεγα.


• Chevrolet Equinox 2025 (Μόνο στις ΗΠΑ βγαίνει).

IMG_3654.jpeg



• Toyota RAV4 2025

IMG_3655.jpeg



• Kia K5 2025

IMG_3656.jpeg




Γενικά τα SUV βολεύουν πολύ, καθώς μπορείς να κάνεις άνετα road trips σε δύσκολους δρόμους και σε νησιά. Ειδικα αν έχεις οικογένεια είναι ιδανικά.
 

Kate1914

Διακεκριμένο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.994 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top