Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 74)

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.
Mα αυτό δεν θα είναι δημόσιο Πανεπιστήμιο μετά. :P Αυτά τα "μέτρα" που αναφέρεις τυπικά διαλύουν το φοιτητικό μόρφωμα της μεταπολίτευσης για το δημόσιο των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
E nai θελει πραγματικα αρχιδια να τα κανεις ολα τα παραπανω. Η ευκολη λυση να χαρει ο κυρ παντελης ,ειναι να αλλαξεις τα ονοματα των κολλεγιων :laugh:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ολα για τη λεζα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λοιπον για να τελειωνει το αστειο και για να βελτιωθουν πραγματικα τα ελληνικα ΑΕΙ οχι με ημιμετρα και αλλαγες ονοματων των υπαρχοντων κολλεγιων, κατα την αποψη μου πρεπει να γινουν τα παρακατω.

  • Περισσότερη χρηματοδότηση: Τα πανεπιστήμια χρειάζονται λεφτά για καλύτερες υποδομές, εξοπλισμό και έρευνα. Χωρίς επενδύσεις, δεν γίνεται σοβαρή δουλειά.
  • Τέλος οι φοιτητικές παρατάξεις: Η κομματικοποιηση μέσα στα ΑΕΙ μόνο προβλήματα φέρνει. Χρειάζεται καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον, χωρίς κομματικές κόντρες.
  • Εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών: Λιγότερα, πιο ουσιαστικά μαθήματα, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Όχι 40+ μαθήματα απλά για να υπάρχουν και που ειναι αχρηστα .
  • Κλείσιμο άχρηστων σχολών στην επαρχία: Δεν έχει νόημα να υπάρχουν τμήματα σε πόλεις χωρίς φοιτητές ή επαγγελματική προοπτική.(κριμα για τα σουβλατζιδικα που θα κλεισουν)
  • Αξιολόγηση καθηγητών: Οι καθηγητές πρέπει να κρίνονται σοβαρά. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, να απομακρύνεται. Τελος η ασυλια.
  • Διαγραφές ανενεργών φοιτητών: Δεν γίνεται κάποιος να είναι 15 χρόνια «φοιτητής» και να μην δινει ποτε εξεταστικες .
Η πραγματικη αλλαγη στην τριτοβαθμια θα ειναι μονο τα παραπανω που ανεφερα. διαγραφες φοιτητων στα τυφλα και αλλαγες σε ονοματα κολλεγιων κανουν μια τρυπα στο νερο.οσο να ενοχλει τους μεν και τους δε αυτη ειναι η αληθεια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

καλη συνεχεια, δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο στο θρεντ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.
Το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο όσο και αν δεν το καταλαβαίνετε κάποιοι, δεν πουλάει γνώση. Η γνώση είναι στο χέρι του φοιτητή, αν θέλει να μάθει. Ο φοιτητής απλά πληρώνει το branding, την δικτύωση στην αγορά εργασίας και την καλύτερη προσαρμογή του στις αλλαγές της αγοράς εργασίας σε διεθνές επίπεδο. Το ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο ενώ επένδυσε σε μια κακής σοβιετικού τύπου εκπαίδευσης για όλους, χάθηκε η μπάλα στην ασυδοσία και στον νεποτισμό με ψεύτικους βαθμούς, αναξιοκρατία και παθογένειες. Ειδικά στο κομμάτι του branding λόγω εσωστρέφειας αρκετοί απόφοιτοι βασανίζονται να βρουν δουλειά, δεν υπάρχει διασύνδεση σπουδών μέσω ευέλικτων σεμιναρίων για το πως αυτές (οι σπουδές) ανταποκρίνονται σε ένα επάγγελμα. Δεν ζούμε πίσω από τον κόσμο όσο και αν κάποιοι βολεύονται με αυτό επειδή τους τρέφουν οι γονείς ή τα κόμματα.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.089 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.
Θυμάμαι καθηγητή στο Τμήμα, να αναφέρει με καμάρι ότι ο ίδιος πρωτοστάτησε κομματικώς στο να μην αναγνωρίζονται τα πτυχία μας στο εξωτερικό επειδή δεν συμφωνούσε με τις επιταγές του καπιταλισμού και της εντατικοποίησης των σπουδών, αλλά ο ίδιος είχε αυτοκίνητο VW ενώ ο γιός του σπούδαζε στην Αγγλία από τα 18 του. Πολλές φορές έψαχνα δω τι ακριβώς έπιναν και μας θεωρούσαν τόσο λούληδες.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.157 μηνύματα.
E nai θελει πραγματικα αρχιδια να τα κανεις ολα τα παραπανω
η ουσία είναι σε όλα αυτά που είπες αλλα δε θα γίνουν ποτέ και ιδιαίτερα η αξιολόγηση των καθηγητών δε θα γινει ποτε απο πίεση των ίδιων καθηγητών. Κι αυτό με θλίβει όχι για τα σκουπίδια που βρίσκονται εκεί αλλά για τα παιδιά που μπάινουν και έχουν πραγματικούς στόχους και απαιτήσεις απο τις σπουδές τους.

Δεν θα αλλάξει τίποτα με οποιαδήποτε ιδιωτικοποίηση, το έχουμε δει να παίζει ξανά και ξανά ίσα ίσα χειρότερα θα γίνουν.

'ομως εκει που θελω να εστιάσω ειναι πως ο κυρ παντελης βρισκεσαι και μεσα στα ιδρύματα και οχι μονο εξω απο αυτα και το βαθυ κρατος δεν ειναι ο μητσοτακης μονο αλλα και ενα γιγαντιο κυκλωμα με τεραστιες ρίζες

λυπάμαι πολύ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

National and Kapodistrian University of Athens

# =393 QS World University Rankings


άριστο!
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Επίσης έχω κουραστεί με το πόσο γαμάνε τα πανεπιστήμια μας, μλκες έχετε δεί που είμασατε στη παγκόσμια κατάταξη;

Για τ'αναθεμα, αλλα εδω πέρα για κάποιον λόγο μάλλον η επιτυχία μετριέται με το πόσο πονάς στις σπουδές. Και ας το πουμε ξεκάθαρα πως ο λόγος που πονάμε τόσο είναι κατα 80% επειδη τα βγαζουμε ολα μονοι μας και μας εχουν παρατημένους στη μοίρα μας

κανεις δεν λεει πως μπηκαμε με όρεξη,ονειρα και φιλοδοξίες και βγήκαμε με ζαναξ απο τις σχολές
Κανένας δεν εκτιμάει τον πόνο σου για το πτυχίο,κανένας δεν θα πει "αχχ καλέ ο Μάκης έβγαλε ΗΜΜΥ,πωπω...θα του βγήκε ο πάτος...κάτσε να τον προσλάβω γιατι ξερει διαφορικές καλύτερα απο άλλους"

Το ζητούμενο για έναν προπτυχιακό φοιτητή δεν είναι μόνο η απόκτηση του πτυχίου, αλλά η συνολική διαμόρφωση ενός ανταγωνιστικού επαγγελματικού προφίλ. Η έγκαιρη ολοκλήρωση των σπουδών είναι σημαντική, ενώ οι βαθμοί έχουν αξία κυρίως σε περιπτώσεις που κάποιος ενδιαφέρεται για μεταπτυχιακές ή ακαδημαϊκές διαδρομές. Το ουσιαστικό, ωστόσο, είναι η ενεργή εμπλοκή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες που ενισχύουν το βιογραφικό: συμμετοχή σε φοιτητικές ομάδες, εθελοντισμός, πρακτική άσκηση, Erasmus (εφόσον υπάρχει δυνατότητα), καθώς και κάθε μορφή εργασιακής εμπειρίας – ακόμη κι αν δεν σχετίζεται άμεσα με το αντικείμενο σπουδών. Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, στη διεύρυνση του επαγγελματικού δικτύου και στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας που ξεχωρίζει στην αγορά εργασίας.

Αν αυτό το κάνει το ιδιωτικό και δεν το κάνει το δημόσιο,σόρρυ αλλά το δημόσιο είναι ΠΟΛΥ χειρότερο απο το ιδιωτικό
 

Wonderkid

Διακεκριμένο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.775 μηνύματα.
. Επίσης μπαίνεις σε κύκλους που οι απόφοιτοι προωθούν και προτιμούν άλλους αποφοίτους, κάτι σαν τους μασόνους αλλά χωρίς τις κουλ στολές και κουκούλες...
Αυτό πιο πολύ μου θυμίζει δημόσιες σχέσεις, παρά ακαδημαϊκή γνώση.. το ερώτημα είναι όμως αν ο σκοπός της τριτοβάθμιας είναι αυτός. Τουλάχιστον, από όσα έχω καταλάβει μέχρι στιγμής μάλλον τα ελληνικά πανεπιστήμια περισσότερο σε προετοιμάζουν για έναν μελλοντικό ακαδημαϊκό ερευνητή, παρά για εργασία σε κάποια πολυεθνική πχ.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Αυτό πιο πολύ μου θυμίζει δημόσιες σχέσεις, παρά ακαδημαϊκή γνώση.. το ερώτημα είναι όμως αν ο σκοπός της τριτοβάθμιας είναι αυτός.
Δεν υπάρχει ακαδημαική γνώση-η γνώση είναι απαρχαιωμένη,τα προγραμματα σπουδων ειναι στη καλύτερη του 2000! Το ζήτημα είναι να κάνεις γνωριμίες

90% της καριέρας κάποιου είναι οι γνωριμίες,5% η γνωση,πτυχια κλπ κ 5% η τύχη
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.157 μηνύματα.
Αυτό πιο πολύ μου θυμίζει δημόσιες σχέσεις, παρά ακαδημαϊκή γνώση.. το ερώτημα είναι όμως αν ο σκοπός της τριτοβάθμιας είναι αυτός.
παιδιά οσοι ειστε φοιτητές ακόμα δεν αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντική είναι η δικτύωση που πρακτικά πρέπει να κάνεις μόνος
νομιζεις πως βγαίνεις και θα σε περιμένουν με ανοιχτες αγκάλες επειδη εχεις πτυχιο

η σκληρη αλήθεια ειναι πως θα χρειάζεται συνεχώς να αποδεικνύεις τον εαυτό σου σε συνεντεύξεις ξανά και ξανά
και οι γνωριμίες σου παίζουν τεράστιο ρόλο στο να ανοίξουν κάποιες πόρτες που θα πρέπει να αξίζεις για να παραμέινουν ανοιχτες στην πορεία
 

Wonderkid

Διακεκριμένο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.775 μηνύματα.
90% της καριέρας κάποιου είναι οι γνωριμίες,5% η γνωση,πτυχια κλπ κ 5% η τύχη
Και εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω πως αυτό συμβαίνει πλέον, αλλά αν είναι έτσι γιατί πχ να σπουδάζεις 4-5 + χρόνια, για απόκτηση τόσων θεωρητικών γνώσεων; Νομίζω πως αυτό που αρχίζει έμμεσα να προωθείται είναι κάποιος ήδη από τα 18-19 του, σε λίγα χρόνια, να έχει απορροφηθεί στην αγορά και να γνωρίζει ήδη από εκείνη την ηλικία τις απαιτήσεις της αγοράς, χωρίς να σπαταλά τόσα έτη σπουδών.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.791 μηνύματα.
Λοιπον για να τελειωνει το αστειο και για να βελτιωθουν πραγματικα τα ελληνικα ΑΕΙ οχι με ημιμετρα και αλλαγες ονοματων των υπαρχοντων κολλεγιων, κατα την αποψη μου πρεπει να γινουν τα παρακατω.

  • Περισσότερη χρηματοδότηση: Τα πανεπιστήμια χρειάζονται λεφτά για καλύτερες υποδομές, εξοπλισμό και έρευνα. Χωρίς επενδύσεις, δεν γίνεται σοβαρή δουλειά.
  • Τέλος οι φοιτητικές παρατάξεις: Η κομματικοποιηση μέσα στα ΑΕΙ μόνο προβλήματα φέρνει. Χρειάζεται καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον, χωρίς κομματικές κόντρες.
  • Εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών: Λιγότερα, πιο ουσιαστικά μαθήματα, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Όχι 40+ μαθήματα απλά για να υπάρχουν και που ειναι αχρηστα .
  • Κλείσιμο άχρηστων σχολών στην επαρχία: Δεν έχει νόημα να υπάρχουν τμήματα σε πόλεις χωρίς φοιτητές ή επαγγελματική προοπτική.(κριμα για τα σουβλατζιδικα που θα κλεισουν)
  • Αξιολόγηση καθηγητών: Οι καθηγητές πρέπει να κρίνονται σοβαρά. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, να απομακρύνεται. Τελος η ασυλια.
  • Διαγραφές ανενεργών φοιτητών: Δεν γίνεται κάποιος να είναι 15 χρόνια «φοιτητής» και να μην δινει ποτε εξεταστικες .
Συμφωνώ σε όλα, ειδικά αυτό με τις φοιτητικές παρατάξεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αηδία από αυτό το πράγμα και μάλιστα η δικαιολόγησή της ύπαρξής τους, σε φάση ότι πρέπει να πολιτικοποιείσαι. Τα πανεπιστήμια είναι χώρος γνώσης και όχι χώρος πολιτικοποίησης. Ο καθένας μπορεί να πολιτικοποιείται στον ελεύθερό του χρόνο.

Επιπλέον, να προσθέσω βαρύτατες τιμωρίες σε όσους λερώνουν, σπάνε πράγματα, γενικά κοπρίζουν τη δημόσια περιουσία των ΑΕΙ και απαγόρευση δια ροπάλου σε πάρτι και άλλες μαζώξεις. Εφόσον γίνουν ποτέ τέτοια πράγματα (λέμε τώρα, σιγά να μη), όποιος δεν σέβεται τη δημόσια εκπαίδευση, να τιμωρείται παραδειγματικά.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.
Επιπλέον, να προσθέσω βαρύτατες τιμωρίες σε όσους λερώνουν, σπάνε πράγματα, γενικά κοπρίζουν τη δημόσια περιουσία των ΑΕΙ και απαγόρευση δια ροπάλου σε πάρτι και άλλες μαζώξεις.
Αυτο με τις μαζωξεις και τα παρτι γινονται και στο εξωτερικο. Ειχα παει σε παρτι στις εστιες του πανεπιστημιου του λουγκανο περυσι(ειχε παει εκει ερασμους ενας φιλος μου.)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν νομιζω το θεμα μας να ειναι τα παρτι που γινονται.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.791 μηνύματα.
Αυτο με τις μαζωξεις και τα παρτι γινονται και στο εξωτερικο. Ειχα παει σε παρτι στις εστιες του πανεπιστημιου του λουγκανο περυσι(ειχε παει εκει ερασμους ενας φιλος μου.)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν νομιζω το θεμα μας να ειναι τα παρτι που γινονται.
Καλά, τα πάρτι είναι το λιγότερο. Αυτό που θέλω να πω είναι η νοοτροπία που πρέπει να περάσει, ότι εδώ ήρθες για ακαδημαϊκούς λόγους και τίποτα άλλο, να σέβεσαι τη δημόσια περιουσία αλλιώς θα υπάρχουν συνέπειες.
Φυσικά μιλάω για μια κατάσταση που βελτιώνονταν όλα τα πράγματα που γράφεις κι εσύ, κι όχι για το μπουρδέλο που επικρατεί σήμερα.
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.235 μηνύματα.
Ένας απόφοιτος Deree Computer Science ειναι κλάσης ανώτερος από τον μέσο απόφοιτο σχολής πληροφορικής στην Ελλάδα και σε επίπεδο συνολικού βιογραφικού και σε επίπεδο νοοτροπίας
Ακόμα κι αν ισχύει αυτό, που δεν ισχύει, απέχει πολύ απο το να θεωρείται "στην ίδια κλίμακα με το Harvard".
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.
Ακόμα κι αν ισχύει αυτό, που δεν ισχύει, απέχει πολύ απο το να θεωρείται "στην ίδια κλίμακα με το Harvard".
Καλα αυτο με το χαρβαρντ μπαινει στο πανθεον ατακων που εχω διαβασει στο στεκι. Τι να πρωτοπεις.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Και εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω πως αυτό συμβαίνει πλέον, αλλά αν είναι έτσι γιατί πχ να σπουδάζεις 4-5 + χρόνια, για απόκτηση τόσων θεωρητικών γνώσεων; Νομίζω πως αυτό που αρχίζει έμμεσα να προωθείται είναι κάποιος ήδη από τα 18-19 του, σε λίγα χρόνια, να έχει απορροφηθεί στην αγορά και να γνωρίζει ήδη από εκείνη την ηλικία τις απαιτήσεις της αγοράς, χωρίς να σπαταλά τόσα έτη σπουδών.
Μα προφανως,κανονικα τα προπτυχιακα πρεπει να γινουν 3τη ! Για να εχει χρονο ο αλλος να μπει πιο γρηγορα στην αγορα και να δει οντως αν του αρεσει το αντικειμενο! Σημασία έχει να φτιάξεις βιογραφικό όχι να μαζέψεις πιστοποιήσεις κ 3 πτυχία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ακόμα κι αν ισχύει αυτό, που δεν ισχύει, απέχει πολύ απο το να θεωρείται "στην ίδια κλίμακα με το Harvard".
Το Ντιρί μόνο στην Ελλάδα έχω δει κάποιους και το σνομπάρουν-στην Αμερική (no joke) θεωρείται στην ίδια κλίμακα με το Harvard (χωρίς να λέω ότι είναι ισάξιο)
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.157 μηνύματα.
Το Ντιρί μόνο στην Ελλάδα έχω δει κάποιους και το σνομπάρουν-στην Αμερική (no joke) θεωρείται στην ίδια κλίμακα με το Harvard (χωρίς να λέω ότι είναι ισάξιο)
τι πτυχίο παίρνουν στο deree; τι γράφει πάνω; deree college?
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
τι πτυχίο παίρνουν στο deree; τι γράφει πάνω; deree college?

Deree - American College of Athens​

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

τι πτυχίο παίρνουν στο deree; τι γράφει πάνω; deree college?
Το Deree και το Harvard είναι πιστοποιημένα από τον ίδιο οργανισμό ποιότητας εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, τη NECHE (New England Commission of Higher Education)-Αυτό σημαίνει ότι πληρούν τις ίδιες βασικές ακαδημαϊκές προδιαγραφές ποιότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.157 μηνύματα.
Το Deree και το Harvard είναι πιστοποιημένα από τον ίδιο οργανισμό ποιότητας εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, τη NECHE (New England Commission of Higher Education)-Αυτό σημαίνει ότι πληρούν τις ίδιες βασικές ακαδημαϊκές προδιαγραφές ποιότητας.
Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί άπειρα, άλλα κολλέγια δίνουν ακριβώς το πτυχίο του μητρικού πανεπιστημίου, αυτό εχει μητρικο πανεπιστήμιο ή είναι απλα accredited απο αυτο που λες;
επισης σπουδαζουν και απο το εξωτερικο ατομα; η μονο ελληνες
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί άπειρα, άλλα κολλέγια δίνουν ακριβώς το πτυχίο του μητρικού πανεπιστημίου, αυτό εχει μητρικο πανεπιστήμιο ή είναι απλα accredited απο αυτο που λες;
επισης σπουδαζουν και απο το εξωτερικο ατομα; η μονο ελληνες
Δεν έχω δει κάπου να αναφέρει μητρικό πανεπιστήμιο! Νομίζω ναι κανονικά μπορούν να έρθουν και άτομα από το εξωτερικό
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top