chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
23-01-24
15:29
Ναι και θα το ξαναπωΚαλα και στο δημοσιο δινεις λεφτα σε ενοικια, φροντιστηρια σχολειου και αμα εισαι σε καμια σοβαρη σχολη δινεις και σε φροντηστηρια πανεπιστημιου. Δεν υπαρχει δημοσια παιδεια ακριβως δωρεαν.
Ενοίκια, φόροι, φροντιστήρια τα κάνουνε όλοι, είτε θα πας μετά δημόσιο ειτε ιδιωτικό, οπότε στη συγκριτική ανάλυση απαλειφεται ως παράμετρος.
Δηλαδη πληρώνεις που Πληρώνεις για φροντιστήριο και Ενοίκια, γιατί να έχεις και δίδακτρα για ιδιωτικό;
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
23-01-24
15:51
οσοι πανε σε ιδωτικο σιγα μη πληρωσουν και φροντιστηριο στο σχολειο(αλλο που θα εχουν απειρα κενα). Και ενοικια θα πληρωσει κανας φοιτητης απο νησι ή καμια κωμοπολη.Ναι και θα το ξαναπω
Ενοίκια, φόροι, φροντιστήρια τα κάνουνε όλοι, είτε θα πας μετά δημόσιο ειτε ιδιωτικό, οπότε στη συγκριτική ανάλυση απαλειφεται ως παράμετρος.
Δηλαδη πληρώνεις που Πληρώνεις για φροντιστήριο και Ενοίκια, γιατί να έχεις και δίδακτρα για ιδιωτικό;
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
23-01-24
15:55
Έτσι είναι ακριβώς.Ούτε ένας δεν γνωρίζει τη διαφορά ;
Ούτε ένας δεν ξέρει το ν/σ ;
Ταγάρια θέλετε και ιδιωτικά πανεπιστήμια
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δηλαδή όσοι σπουδάζουν στο ΕΑΠ (που ναι μεν δημόσιο, αλλά με δίδακτρα) και ταυτόχρονα κάνουν φροντιστήρια επειδή είναι ακαδημαϊκά γιωτόμπαλα λογίζονται τελικά ότι ανήκουν στην ιδιωτική ή δημόσια παιδεία για τη μετρική σου;οσοι πανε σε ιδωτικο σιγα μη πληρωσουν και φροντιστηριο στο σχολειο(αλλο που θα εχουν απειρα κενα). Και ενοικια θα πληρωσει κανας φοιτητης απο νησι ή καμια κωμοπολη.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,521 μηνύματα.
23-01-24
16:02
Μπορεί τα δημόσια να είναι πλέον υποβαθμισμένα, αλλά πάντα θα έχουν καλύτερα εφόδια στη μόρφωση..
Θα σας το συγκρίνω με τον δικό μου τομέα. Είναι δυνατόν να συγκρίνουμε έναν ηθοποιό που τελείωσε εθνικό θέατρο με έναν που τελείωσε Ίασμο; Ε όχι
Θα σας το συγκρίνω με τον δικό μου τομέα. Είναι δυνατόν να συγκρίνουμε έναν ηθοποιό που τελείωσε εθνικό θέατρο με έναν που τελείωσε Ίασμο; Ε όχι
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
23-01-24
16:09
- Τα πανεπιστήμια δεν παράγουν κάλτσες και καραμέλες. Δεν ανταγωνίζονται όπως οι επιχειρήσεις αυτών των κλάδων, ώστε να παράγουν καλύτερα και φθηνότερα προϊόντα. Τα πανεπιστήμια χρειάζονται, για να παράγουν γνώση και επιστήμη, οικονομίες κλίμακας. Δηλαδή, πρέπει να είναι λίγα, ισχυρά και καλά και όχι πολλά, αδύναμα και μέτρια, γιατί η παραγωγή υψηλής ποιότητας έρευνας θέλει μεγάλες επενδύσεις. Γι′ αυτό και τα πανεπιστήμια, σε αντίθεση με τις βιοτεχνίες, συνεργάζονται, ερευνητικά. Επιστήμονες από το Harvard και το Cambridge δημοσιεύουν από κοινού επιστημονικές εργασίες. Παίρνουν σε συνεργασία ερευνητικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από κυβερνήσεις και ιδρύματα. Κάνουν ανταλλαγές καθηγητών, φοιτητών, διοικητικών υπαλλήλων, για να μπορούν να συνεργάζονται καλύτερα με αμοιβαίο όφελος τη διάχυση της επιστημονικής γνώσης. Δεν κάνουν το ίδιο η Samsung με την Apple, ούτε η Google με τη Microsoft, γιατί ο στόχος των τελευταίων είναι τελείως διαφορετικός: το κέρδος – και καλά κάνουν οι τελευταίοι. Αντίθετα, τα πανεπιστήμια προσκαλούν καθηγητές για ανταλλαγή τεχνογνωσίας, για να γίνουν όλοι καλύτεροι μέσω των οικονομιών κλίμακας.
- Τα πανεπιστήμια δεν είναι Pizza Hut ή McDonalds να ανοίγουν «παραρτήματα» παντού. Ο λόγος είναι ότι η Pizza Hut και το McDonalds μπορεί να παραγάγει το ίδιο ακριβώς προϊόν στις ΗΠΑ, Ελλάδα και Ιαπωνία, γιατί οι πρώτες ύλες είναι ίδιες. Τα πανεπιστήμια είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Συνήθως, ρωτώ: τι είναι αυτό που κάνει το ΜΙΤ νο 1 στον κόσμο και κάποιο άλλο ίδρυμα νο 100 ή 500; Τα βιβλία που χρησιμοποιούν; Όχι, παντού έχουμε τα ίδια βιβλία. Το πρόγραμμα σπουδών; Όχι, παντού έχουμε τα ίδια προγράμματα. Δεν υπάρχει μυστικό ή κάποια διδακτική πατέντα που να μην μπορούμε να αντιγράψουμε. Η μόνη διαφορά είναι οι καθηγητές. Αν, λοιπόν, ανοίξω ένα «παράρτημα» του ΜΙΤ εδώ στο Βόλο, θα έρχεται ο νομπελίστας καθηγητής που πληρώνεται εκεί $2,000,000 το χρόνο για να με διδάξει εδώ; Όχι, σε καμία περίπτωση. Ούτε και, φυσικά, θα αμαυρώσει το όνομά του το κάθε Harvard, για να φυτρώνει σαν μανιτάρι παντού.
23-01-24
16:14
Από την άλλη, αν όλα τα πλουσιόπαιδα πάνε σε ιδιωτικά (και τα πλουσιόπαιδα είναι περισσότερα στην Ελλάδα από όσα νομίζουμε), δε θα τρώνε τις θέσεις στα δημόσια πανεπιστήμια παιδιών που θέλουν και μπορούν να σπουδάσουν. Λιγότερα παιδιά, καλύτερη δουλειά. Πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
Memetchi
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 1,993 μηνύματα.
23-01-24
16:19
Αν θελουμε να είμαστε ειλικρινείς το ότι κάποιος μπορεί να πληρώσει 10 καθηγητές να είναι πάνω από το παιδί του και στη συνέχεια με άνεση να συνεχίσει σε άλλη πόλη (περισσότερες επιλογές σχολών και υποστήριξη), στη συνέχεια σε μεταπτυχιακό κτλ. είναι μέρος της ανισότητας. Υπάρχουν πολλές παιδαγωγικές θεωρίες που μιλάνε για το πως αρχίζει ακόμα και από την προσχολική εκπαίδευση και τα διαφορετικά εφόδια που μπορεί να δώσει η κάθε οικογένεια διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν την εκπαιδευτική πορεία του παιδιού που μαθαίνει σε ένα τρομερά βαθμοκεντρικό και γνωσιοκεντρικό σύστημα.Ενοίκια, φόροι, φροντιστήρια τα κάνουνε όλοι, είτε θα πας μετά δημόσιο ειτε ιδιωτικό, οπότε στη συγκριτική ανάλυση απαλειφεται ως παράμετρος.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
23-01-24
17:47
Θεωρητικά γίνεται. Είναι και το επιχείρημα πολλών πως αντί να πάνε τα παιδιά μας στα ιδιωτικά της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας να έχουν την δυνατότητα να σπουδάσουν εδώ προς όφελος της χώρας (η αιώνια τακτική του κάθε πόλη και ΑΕΙ, κάθε χωριό και στρατόπεδο).Από την άλλη, αν όλα τα πλουσιόπαιδα πάνε σε ιδιωτικά (και τα πλουσιόπαιδα είναι περισσότερα στην Ελλάδα από όσα νομίζουμε), δε θα τρώνε τις θέσεις στα δημόσια πανεπιστήμια παιδιών που θέλουν και μπορούν να σπουδάσουν. Λιγότερα παιδιά, καλύτερη δουλειά. Πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
Επί του πρακτέου όμως δεν θεωρώ τόσο δίκαιο μία χώρα να έχει ένα δυαδικό σύστημα όπου θα λέει στον μη έχοντα κάτσε ξεσκίσου στο διάβασμα και στο άγχος για να περάσεις με τις πανελλήνιες και στον έχοντα μη σκας θα δώσουν ο μπαμπάκας και η μαμάκα τα λεφτά για να σπουδάσεις σε ιδιωτικό. Τα πτυχία έχουν εξισωθεί ήδη οπότε ο τρόπος εισαγωγής θα είναι άδικος. Η συζήτησις βέβαια αυτή γίνεται παίρνοντας ως δεδομένο πως τόσο τα δημόσια όσο και τα ιδιωτικά θα είναι παραγωγικά, συνεπώς το κράτος θα φροντίζει όντως για την εύρυθμη και ποιοτική λειτουργία των δημοσίων ΑΕΙ παράλληλα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Για κάποια άλλη χώρα με σοβαρότητα ίσως να γίνεται αλλά στην Ελλάδα αν κρίνουμε πως και χωρίς ιδιωτικά εδώ και μία δεκαετία τα δημόσια συνεχώς υποχρηματοδοτούνται μάλλον δεν θα πάει και πολύ καλά...
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
23-01-24
18:19
To ζήτημα δεν είναι δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά να αντιμετωπίζονται από το κράτος τα κρατικά πανεπιστήμια ως επιχείρηση. Με έσοδα, έξοδα, μηχανισμός με ΗR Recruiters για εύρεση προσωπικού, δικτύωση με αγορά εργασίας με ημέρες καριέρας κ.λπ, marketing σε όλα τα μέσα. Το πανεπιστήμιο πρέπει να φέρνει έσοδα στον πολίτη και όχι έξοδα.
Τα τελευταία χρόνια γίνονται αρκετές προσπάθειες και στα κρατικά πανεπιστήμια προς το σωστό δρόμο:
Για παράδειγμα ένα πρόγραμμα της ΑΣΣΟΕ που ακούω καλά πράγματα για wanable προγραμματιστές:
1200 ευρώ ένα εξάμηνο και καλύπτει το gap μεταξύ πανεπιστημίου και αγορά εργασίας.
Κακό παράδειγμα αυτό:
Καμία αναφορά σε Jetback Compose, serverless τεχνολογίες, εμβάνθυση στα νομικά quidelines, git.
Τα τελευταία χρόνια γίνονται αρκετές προσπάθειες και στα κρατικά πανεπιστήμια προς το σωστό δρόμο:
Για παράδειγμα ένα πρόγραμμα της ΑΣΣΟΕ που ακούω καλά πράγματα για wanable προγραμματιστές:
Coding Factory | Coding Factory
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ανάπτυξη Λογισμικού του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διασύνδεση των αποφοίτων με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.
codingfactory.aueb.gr
Κακό παράδειγμα αυτό:
Android Developer- Android App Production
Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
elearningekpa.gr
Antonia Alexandra
Νεοφερμένος
Η Antonia Alexandra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
23-01-24
18:22
Η ουσια ειναι μια..εχεις χρηματα..το παιδι σου θα σπουδασει δεν εχεις..θα γινει βορράς εκμετελλευσης στον εκαστοτε εργοδοτη οπως ειναι διαμορφωμένο το εργασιακο τοπιο στην Ελλαδα.
Θα μιλήσω ως γονεας καθαρα παραθετοντας τα βιωματα μου κι τους προβληματισμούς μου:
1) Φορολογουμαι για την παιδεια;Ναι
Αναγκαζομαι να πληρωνω φροντιστηρια ελληνικων κι αγγλικων γιατι απλα το υπάρχον εκπαιδευτικο συστημα ουσιαστικα ειναι για τα μπαζα;
Ναι
(οι δασκαλοι κι οι καθηγες ,οσων αφορα το εκπαιδευτικο κομματι ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης..οποτε δεν επιρριπτω ευθυνες σε αυτους).Αρα το κρατος επειδη ετσι βολευει το καλλιεργεί. Κι αφου ειμαστε Ευρώπη κι πρεπει να ανοιχτουν ιδιωτικα πανεπιστημια γιατι δεν κοιταζουν ποια μοντελα εκπαιδευσης λειτουργουν σωστα κι να τα υιοθετήσουν μια κι εξω;
Ο καθε υπουργος παιδειας που βγαινει ολο αλλαγες κανει..
2)ΕΒΕ και κοφτης 2750 γιατί νομοθετηθηκε;
Για να υπολειτουργησουν-κλεισουν τα υπαρχοντα πανεπιστημια κι να εισαχθουν λιγοτερα παιδια...αρα περισσοτερα εργατικα χερια (εδω εκανε η κυβερνηση "συμφωνιες να έρθουν ποσες χιλιαδες-με δικαιωματα- εργάτες γης απο Πακισταν κι δεν ξερω απο που αλλου..αντι να κοιταξει να αναγκάσει τους πχ ελαιοπαραγωγους να δινουν σωστο κι αξιοπρεπες μεροκαματο κι ασφαλεια στους εργατες.Αντι να νοιαστει ναμειωσει τα ποσοστά ανεργιας απλα εισαγει..Μην ακουσω τη καραμελα οτι οι ελληνες δεν πανε..Γιατι κανενας δεν θελει να παει να εργαστεί καπου οπου τον εκμεταλλευονται. Οπως και τις καταστάσεις στο θεμα των εργαζομενων στον τουρισμο κι τις συνθηκες εργασίας τους το αφηνασχολιαστο ο απο θεμα μεριμνας ουσιαστικής της πολιτείας..Με τις ευλογιες της συνεχιζεται η εκμετάλλευση.
Ξέφυγα λιγο συγγνωμη
Στο προκειμενο τί εχει κανει η κυβερνηση;
Να πω οτι ΔΕΝ ανηκω πολιτικα καπου..σιχαματα ειναι ολοι τους ,τη καρεκλα τους κοιτανε μονο ο Καπποδιστριας αγαπουσε την Ελλαδα-αντε κι 1-2 αλλοι μετα)
Κοιταζει να υποβαθμισει κι να κλεισει τα δημοσια κι να προωθησει τα ιδιωτικα.
Εχεις λεφτα σπουδαζεις(τωρα τί ποιοτητα σπουδων θα εχεις δεν γνωριζω οποτε δεν υποβαθμιζω)
Δεν έχεις χρήματα;
Εισαι απλα αναλωσιμος και δούλος
Θα μιλήσω ως γονεας καθαρα παραθετοντας τα βιωματα μου κι τους προβληματισμούς μου:
1) Φορολογουμαι για την παιδεια;Ναι
Αναγκαζομαι να πληρωνω φροντιστηρια ελληνικων κι αγγλικων γιατι απλα το υπάρχον εκπαιδευτικο συστημα ουσιαστικα ειναι για τα μπαζα;
Ναι
(οι δασκαλοι κι οι καθηγες ,οσων αφορα το εκπαιδευτικο κομματι ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης..οποτε δεν επιρριπτω ευθυνες σε αυτους).Αρα το κρατος επειδη ετσι βολευει το καλλιεργεί. Κι αφου ειμαστε Ευρώπη κι πρεπει να ανοιχτουν ιδιωτικα πανεπιστημια γιατι δεν κοιταζουν ποια μοντελα εκπαιδευσης λειτουργουν σωστα κι να τα υιοθετήσουν μια κι εξω;
Ο καθε υπουργος παιδειας που βγαινει ολο αλλαγες κανει..
2)ΕΒΕ και κοφτης 2750 γιατί νομοθετηθηκε;
Για να υπολειτουργησουν-κλεισουν τα υπαρχοντα πανεπιστημια κι να εισαχθουν λιγοτερα παιδια...αρα περισσοτερα εργατικα χερια (εδω εκανε η κυβερνηση "συμφωνιες να έρθουν ποσες χιλιαδες-με δικαιωματα- εργάτες γης απο Πακισταν κι δεν ξερω απο που αλλου..αντι να κοιταξει να αναγκάσει τους πχ ελαιοπαραγωγους να δινουν σωστο κι αξιοπρεπες μεροκαματο κι ασφαλεια στους εργατες.Αντι να νοιαστει ναμειωσει τα ποσοστά ανεργιας απλα εισαγει..Μην ακουσω τη καραμελα οτι οι ελληνες δεν πανε..Γιατι κανενας δεν θελει να παει να εργαστεί καπου οπου τον εκμεταλλευονται. Οπως και τις καταστάσεις στο θεμα των εργαζομενων στον τουρισμο κι τις συνθηκες εργασίας τους το αφηνασχολιαστο ο απο θεμα μεριμνας ουσιαστικής της πολιτείας..Με τις ευλογιες της συνεχιζεται η εκμετάλλευση.
Ξέφυγα λιγο συγγνωμη
Στο προκειμενο τί εχει κανει η κυβερνηση;
Να πω οτι ΔΕΝ ανηκω πολιτικα καπου..σιχαματα ειναι ολοι τους ,τη καρεκλα τους κοιτανε μονο ο Καπποδιστριας αγαπουσε την Ελλαδα-αντε κι 1-2 αλλοι μετα)
Κοιταζει να υποβαθμισει κι να κλεισει τα δημοσια κι να προωθησει τα ιδιωτικα.
Εχεις λεφτα σπουδαζεις(τωρα τί ποιοτητα σπουδων θα εχεις δεν γνωριζω οποτε δεν υποβαθμιζω)
Δεν έχεις χρήματα;
Εισαι απλα αναλωσιμος και δούλος
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
23-01-24
18:26
οχι ακικε, ΔΕΝ πρεπει να συσχετιστει τοσο αμεσα το πανεπιστημιο με την επιχειρηματικοτητα και την αγορα εργασιας.To ζήτημα δεν είναι δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά να αντιμετωπίζονται από το κράτος τα κρατικά πανεπιστήμια ως επιχείρηση. Με έσοδα, έξοδα, μηχανισμός με ΗR Recruiters για εύρεση προσωπικού, δικτύωση με αγορά εργασίας με ημέρες καριέρας κ.λπ, marketing σε όλα τα μέσα. Το πανεπιστήμιο πρέπει να φέρνει έσοδα στον πολίτη και όχι έξοδα.
Τα τελευταία χρόνια γίνονται αρκετές προσπάθειες και στα κρατικά πανεπιστήμια προς το σωστό δρόμο:
Για παράδειγμα ένα πρόγραμμα της ΑΣΣΟΕ που ακούω καλά πράγματα για wanable προγραμματιστές:
1200 ευρώ ένα εξάμηνο και καλύπτει το gap μεταξύ πανεπιστημίου και αγορά εργασίας.Coding Factory | Coding Factory
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ανάπτυξη Λογισμικού του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διασύνδεση των αποφοίτων με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.codingfactory.aueb.gr
Κακό παράδειγμα αυτό:
Καμία αναφορά σε Jetback Compose, serverless τεχνολογίες, εμβάνθυση στα νομικά quidelines, git.Android Developer- Android App Production
Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσηςelearningekpa.gr
Σαφως να δινεται η ευκαιρια να κανουμε πρακτικη, να εχουμε ημεριδες επιμορφωσης με εταιρειες, επαγγελματικου προσανατολισμου κλπ ναι
Αλλά αν συσχετιστει πιο αμεσα ή πιο νωρις (απο 2ο ετος ξερω γω) η ταδε σχολη με επιχειρησεις και οικονομικα οφελη, τοτε χανεται ο εκπαιδευτικος χαρακτηρας, ολοι θα κοιτανε τα λεφτα και κυριως, οι σχολες θα κατηγοριοποιηθουν με βαση τα εν δυναμει εσοδα που θα αποφερουν στο μελλον, με αποτελεσμα να περιθωριοποιουνται σχολες που δεν εχουν τοσο ευκολη επαγγελματικη αποκατασταση. Για παραδειγμα για εμας τους μηχανικους ναι θα ειναι καλο αυτο, ομως πχ οι πιο θεωρητικες σχολες θα μπουν σε δεύτερη μοιρα καθως δε θα εχουν οικονομικο ενδιαφερον τοσο οσο οι πολυτεχνικες ας πουμε.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
23-01-24
18:42
Σε video που κυκλοφόρησε εχτές 290.000 views και μέσα στα τόσα εκατομμύρια τικτοκ videos επέλεξες αυτό για να βάλεις εδώ στο στέκι προσφέροντας της και άλλα views. Χτίζει τα social media της όσο σπουδάζει και φαίνεται ότι ξέρει πως θα το κάνει. Στο μέλλον το πιθανότερο ειναι να το εκμεταλευτεί εμπορικά.Δες το τικτοκ βλογκ βίντεο της κοπέλας από το deree
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
23-01-24
18:56
το εβαλα επειδη ειπες ο βολκς οτι το deree στην ελλαδα ειναι τοπΣε video που κυκλοφόρησε εχτές 290.000 views και μέσα στα τόσα εκατομμύρια τικτοκ videos επέλεξες αυτό για να βάλεις εδώ στο στέκι προσφέροντας της και άλλα views. Χτίζει τα social media της όσο σπουδάζει και φαίνεται ότι ξέρει πως θα το κάνει. Στο μέλλον το πιθανότερο ειναι να το εκμεταλευτεί εμπορικά.
πιο πανω αλλο σε ρωτησα
οχι ακικε, ΔΕΝ πρεπει να συσχετιστει τοσο αμεσα το πανεπιστημιο με την επιχειρηματικοτητα και την αγορα εργασιας.
Σαφως να δινεται η ευκαιρια να κανουμε πρακτικη, να εχουμε ημεριδες επιμορφωσης με εταιρειες, επαγγελματικου προσανατολισμου κλπ ναι
Αλλά αν συσχετιστει πιο αμεσα ή πιο νωρις (απο 2ο ετος ξερω γω) η ταδε σχολη με επιχειρησεις και οικονομικα οφελη, τοτε χανεται ο εκπαιδευτικος χαρακτηρας, ολοι θα κοιτανε τα λεφτα και κυριως, οι σχολες θα κατηγοριοποιηθουν με βαση τα εν δυναμει εσοδα που θα αποφερουν στο μελλον, με αποτελεσμα να περιθωριοποιουνται σχολες που δεν εχουν τοσο ευκολη επαγγελματικη αποκατασταση. Για παραδειγμα για εμας τους μηχανικους ναι θα ειναι καλο αυτο, ομως πχ οι πιο θεωρητικες σχολες θα μπουν σε δεύτερη μοιρα καθως δε θα εχουν οικονομικο ενδιαφερον τοσο οσο οι πολυτεχνικες ας πουμε.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
23-01-24
19:11
Κυρία Αντωνία, το ζητούμενο είναι πως ΚΑΙ στην Ευρώπη κατά βάση ιδιωτικά πανεπιστήμια ΔΕΝ υπάρχουν. Και όσα υπάρχουν, είναι κυριολεκτικά ιδρύματα β' διαλογής.Κι αφου ειμαστε Ευρώπη κι πρεπει να ανοιχτουν ιδιωτικα πανεπιστημια γιατι δεν κοιταζουν ποια μοντελα εκπαιδευσης λειτουργουν σωστα κι να τα υιοθετήσουν μια κι εξω;
Ο καθε υπουργος παιδειας που βγαινει ολο αλλαγες κανει..
Όλα τα μεγάλα πανεπιστήμια που εσείς μπορείτε τώρα να απαριθμήσετε (MIT, Harvard, Oxford, Cambridge, Χαϊδελβέργη, κ.α.) είναι δημόσια.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
23-01-24
19:11
Λογικό είναι να περιθωριοποιούνται σχολές που δεν προσφέρουν θέσεις εργασίας. Είτε είναι ιδιωτικό, είτε δημόσιο, είτε έχει δίδακτρα, είτε όχι η περιθωριοποίηση είναι αναπόφευκτη. Απλώς μέχρι τώρα είχαμε λεφτά για πέταμα και το κράτος συντηρούσε σχολές χωρίς λόγο. Τώρα τα λεφτά τελειώσανε.οχι ακικε, ΔΕΝ πρεπει να συσχετιστει τοσο αμεσα το πανεπιστημιο με την επιχειρηματικοτητα και την αγορα εργασιας.
Σαφως να δινεται η ευκαιρια να κανουμε πρακτικη, να εχουμε ημεριδες επιμορφωσης με εταιρειες, επαγγελματικου προσανατολισμου κλπ ναι
Αλλά αν συσχετιστει πιο αμεσα ή πιο νωρις (απο 2ο ετος ξερω γω) η ταδε σχολη με επιχειρησεις και οικονομικα οφελη, τοτε χανεται ο εκπαιδευτικος χαρακτηρας, ολοι θα κοιτανε τα λεφτα και κυριως, οι σχολες θα κατηγοριοποιηθουν με βαση τα εν δυναμει εσοδα που θα αποφερουν στο μελλον, με αποτελεσμα να περιθωριοποιουνται σχολες που δεν εχουν τοσο ευκολη επαγγελματικη αποκατασταση. Για παραδειγμα για εμας τους μηχανικους ναι θα ειναι καλο αυτο, ομως πχ οι πιο θεωρητικες σχολες θα μπουν σε δεύτερη μοιρα καθως δε θα εχουν οικονομικο ενδιαφερον τοσο οσο οι πολυτεχνικες ας πουμε.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
23-01-24
19:12
Συμφωνώ.οχι ακικε, ΔΕΝ πρεπει να συσχετιστει τοσο αμεσα το πανεπιστημιο με την επιχειρηματικοτητα και την αγορα εργασιας.
Το πανεπιστήμιο δεν παράγει γνώση με την ίδια λογική που παράγει π.χ. η κοκακόλα ποτά.
Το έγραψα και πάνω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Είχα καιρό να ακούσω μια τέτοια μαλακία.Λογικό είναι να περιθωριοποιούνται σχολές που δεν προσφέρουν θέσεις εργασίας.
Εύγε νεανία.
23-01-24
19:17
Ακριβώς για αυτό τον λόγο πρέπει να παραμείνουν τα πανεπιστήμια δημόσιοι οργανισμοί οι οποίοι παράγουν γνώση και όχι ντομάτες ή smartphones. Αν λειτουργούν όπως μια τοπική επιχείρηση, ο στόχος από τη δύσκολη και κοπιαστική δημιουργία νέας γνώσης θα μεταφερθεί στο ''πρέπει να βγάλουμε κέρδος αλλιώς θα κλείσουμε/μειωθεί η χρηματοδότηση''.To ζήτημα δεν είναι δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά να αντιμετωπίζονται από το κράτος τα κρατικά πανεπιστήμια ως επιχείρηση. Με έσοδα, έξοδα, μηχανισμός με ΗR Recruiters για εύρεση προσωπικού, δικτύωση με αγορά εργασίας με ημέρες καριέρας κ.λπ, marketing σε όλα τα μέσα. Το πανεπιστήμιο πρέπει να φέρνει έσοδα στον πολίτη και όχι έξοδα.
Τα τελευταία χρόνια γίνονται αρκετές προσπάθειες και στα κρατικά πανεπιστήμια προς το σωστό δρόμο:
Για παράδειγμα ένα πρόγραμμα της ΑΣΣΟΕ που ακούω καλά πράγματα για wanable προγραμματιστές:
1200 ευρώ ένα εξάμηνο και καλύπτει το gap μεταξύ πανεπιστημίου και αγορά εργασίας.Coding Factory | Coding Factory
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ανάπτυξη Λογισμικού του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διασύνδεση των αποφοίτων με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.codingfactory.aueb.gr
Κακό παράδειγμα αυτό:
Καμία αναφορά σε Jetback Compose, serverless τεχνολογίες, εμβάνθυση στα νομικά quidelines, git.Android Developer- Android App Production
Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσηςelearningekpa.gr
Αυτός είναι και ο λόγος που τα δημόσια μη κερδοσκοπικά αει είναι παντού επιτυχημένα και όχι τα ιδιωτικά με εξαίρεση μερικά των ΗΠΑ.
Όποτε εισάγονται λογικές οι οποίες θυμίζουν εταιρία, τότε μειώνεται η ποιότητα.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
23-01-24
19:27
Σκεφτειτε πως σιγουρα το Νοέμβριο του 1973 υπηρχαν φοιτητες που δε θελανε να γινει καταληψη για να μη χασουν μαθηματα
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
23-01-24
19:33
Δεν έριξε το πολυτεχνείο τη Χούντα όπως δεν θα μπλοκάρουν οι καταλήψεις τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.Σκεφτειτε πως σιγουρα το Νοέμβριο του 1973 υπηρχαν φοιτητες που δε θελανε να γινει καταληψη για να μη χασουν μαθηματα
Memetchi
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 1,993 μηνύματα.
23-01-24
19:34
Αυτό ήδη γίνεται. Σε αντίθεση με τις πρώτες δυο βαθμίδες, στην τριτοβάθμια γίνεται με διαφορετικά κριτήρια ( νομίζω το 20% δίνεται με βάση τα επιτεύγματα) και καταλήγουν να βάζουν κάποιους βαθμούς ποσοστιαία όσοι κινδυνεύουν. Διαφορετική εβε όσα τμήματα χρειάζονται επειγόντως φοιτητές, διαφορετικούς βαθμούς όσα τμήματα θέλουν στις αξιολογήσεις να δείχνουν ότι βρίσκονται ψηλά στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Θυμίζει λίγο το σύστημα της Αμερικής σε όλες τις βαθμίδες. Εκεί η χρηματοδότηση πάει αναλόγως την περιοχή και το επίπεδο του σχολείου με αποτέλεσμα οι πιο φτωχές να συνεχίζουν να παίρνουν τα λιγότερα και να συνεχίζεται ο ίδιος κύκλος ανισότητας (συνήθως περιοχές με μαύρους για αυτό το αποκαλούν και συστηματικό ρατσισμό).''πρέπει να βγάλουμε κέρδος αλλιώς θα κλείσουμε/μειωθεί η χρηματοδότηση
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 163 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- chester20080
- Wonderkid
- AggelikiGr
- fmarulezkd
- ROM32
- A350
- Paragontas7000
- Drglitterstar
- Reader
- back2967
- Kate1914
- taketrance
- American Economist
- nearos
- GeorgePap2003
- Ryuzaki
- Advocatus diaboli
- giannhs2001
- polymniaa
- johnsala
- phleidhs
- tsiobieman
- Joji
- bibliofagos
- Memetchi
- kost28
- Totreno
- charmander
- Luludaki
- Scandal
- Εριφύλη
- Μιχαήλ
- Viktor
- touvlo
- Δημοσιοκαφρος-γραφος
- fockos
- Helen06
- Leo komm
- V@Per
- fourkaki
- Μήτσος10
- Georgepap_21
- hirasawayui
- Unboxholics
- Ωρορα
- Alessandra Eliza
- ggl
- Fernando_A
- mic3mic
- Rene2004
- xristarac
- jj!
- χημεια4λαιφ
- P.Dam.
- Mitsaras23
- Thodoris95
- aggelosst9
- rafaela11
- air_fish
- Abiogenesis
- Dmzk
- theodle
- camil
- iew
- Papavanessa
- EcoClown
- J.Cameron
- AK-92
- brizoulis
- Student56
- chrisaa
- Libertus
- ougkampougka
- Jim175
- math2arch
- Esperos1
- justanerd
- Greenstar
- Maraki_lar_1980
- marww
- Maraki4you
- Βασιλης1234
- Antonia Alexandra
- Dwight K. Schrute
- Arianara S3
- PanMoonlight
- thenutritionist
- dmav
- AN.PA
- grtt
- darkhappysong
- fretoe
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.