Όχημα ασφαλείας της Ν. Μπακογιάννη συγκρούστηκε με 23χρονο οδηγό μηχανής

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Δε κάθισε μέσα στο δρόμο μην εμποδίσει την κυκλοφορία ε... τη κυκλοφορία που διεκόπη για μισή ώρα. Το θύμα κι η μηχανή του όμως μπορούν να στέκονται στο σημείο. Καλά κρασιά.
Το πάρκινγκ είναι ακριβώς δίπλα, έχει 2 υπόγεια..
Λογικό είναι να ασφαλίσει το αυτοκίνητο πρώτα και μετά να γυρίσει να δει τι έγινε.

Μην ξεχνάς ότι είναι βουλευτικό το όχημα το πολιτικό κλίμα φορτισμένο και υψηλός στόχος. , ο οδηγός δεν ξέρει ακριβώς τι έχει γίνει, τον χτυπάει κάτι με δύναμη στο πίσω μέρος. Θα μπορούσε να είναι τρομοκρατικό χτύπημα, εννοείτε πρώτα θα κοιτάξει να ασφαλίσει το όχημα και τον επιβάτη αν είχε.
Στο σημείο παρέμεινε δεν κρύφτηκε ούτε πήγε να διαφύγει όπως έλεγαν αρχικά αυτοί που εκμεταλλεύονται πολιτικά το γεγονός.
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι ορίζει ο Κ.Ο.Κ.

Αν συμβεί ένα οδικό τροχαίο ατύχημα ο οδηγός που εμπλέκεται σε αυτό θα πρέπει:

α) Να σταματήσει αμέσως στον τόπο του ατυχήματος, χωρίς όμως να δημιουργήσει πρόσθετους κινδύνους στην κυκλοφορία.
astynomia.gr
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Δεν ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις.δεν μιλάμε για ένα τροχαίο μεταξύ πολιτών. Μιλάμε για ένα όχημα ενός υψηλού στόχου σε κλίμα πόλωσης και πολιτικής βίας.
Πρωτεραιώτητα έχει η ασφάλεια του επίσημου και του οχήματος. Δεν έχει δει την μηχανή δεν ξέρει αν είναι τροχαίο, τρομοκρατικό η κάτι άλλο.
Αυτό ισχύει με τους βουλευτές όλων των κομμάτων. Εκτός αν πιστεύεις ότι το βουλευτικό του Βαρουφάκη δεν έχει μπει ποτέ έτσι στην βουλή η ότι ο οδηγός του θα έκανε κάτι διαφορετικό.

Κατέρρευσε το αφήγημα ότι ο οδηγός πήγε να διαφύγει η να κρυφτεί, και τώρα απλά ψάχνεται ψύλλους στ άχυρα για να αποδειχθεί η αρχική προπαγάνδα.

Και οι 4 φταίνε, αλλά άλλο να ρίχνεις ατομικές ευθύνες(απροσεξία ανικανότητα κτλ) και άλλο να πλάθεις μια θεωρία συνομωσίας για συγκαλύψεις και οργανωμένο σχέδιο της κυβέρνησης.
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις.δεν μιλάμε για ένα τροχαίο μεταξύ πολιτών. Μιλάμε για ένα όχημα ενός υψηλού στόχου σε κλίμα πόλωσης και πολιτικής βίας.
Πρωτεραιώτητα έχει η ασφάλεια του επίσημου και του οχήματος. Δεν έχει δει την μηχανή δεν ξέρει αν είναι τροχαίο, τρομοκρατικό η κάτι άλλο.
...
Και οι 4 φταίνε, αλλά άλλο να ρίχνεις ατομικές ευθύνες(απροσεξία ανικανότητα κτλ) και άλλο να πλάθεις μια θεωρία συνομωσίας για συγκαλύψεις και οργανωμένο σχέδιο της κυβέρνησης.
:whatever: Είστε σίγουρα αστυνομικός; Τι δεν ισχύει ρε
Νέα γραμμή υπεράσπισης όπως αντιλαμβάνεστε. Δεν ισχύουν οι νόμοι εδώ. Γιατί; Γιατί έτσι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
:whatever: Είστε σίγουρα αστυνομικός; Τι δεν ισχύει ρε
Νέα γραμμή υπεράσπισης όπως αντιλαμβάνεστε. Δεν ισχύουν οι νόμοι εδώ. Γιατί; Γιατί έτσι.
Προφανώς όταν είσαι πολίτης δεν είσαι σε θέση να ξέρεις τους εσωτερικούς κανονισμούς και manual ενεργειών σε τέτοιες περιπτώσεις. Όπου ισχύουν σε κάθε χώρα, όχι μόνο εδώ.

Οπότε έχεις το τεκμήριο της άγνοιας
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δεν μπορεί να σταματάνε τα υπηρεσιακά σε φανάρι έξω από τη Βουλή καθώς γίνονται εύκολοι στοίχοι για τρομοκρατικά χτυπήματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ε να είσαι πιο προσεχτικός στο τι διαβάζεις, εγώ βλέπω πλήρη ταύτιση με όσα μαρτυρούνταν.
Από το βίντεο φαίνεται ότι η μηχανή έτρεχε. H αστυνομία έχει πρόσβαση και σε άλλα video και θα μπορεί να το επιβεβαιώσει. Πρέπει να βγουν όλα στη δημοσιότητα.

Το ταξί δεν φρέναρε απότομα για να αποφύγει τη σύγκρουση αλλά άφησε προτεραιότητα στο υπηρεσιακό.

Οι μάρτυρες σε ατυχήματα παίρνουν τον μέρος του τραυματισμένου. Χάνεται κάθε αντικειμενικότητα. Εφόσον υπάρχουν βίντεο τι να τους κανείς του μάρτυρες.

Το τραγικό είναι ότι διατάχτηκε ΕΔΕ και τη διάρρευση του video!!!! Λες και θέλουν να θυσιάσουν τον οδηγό του υπηρεσιακού για να μην λένε οτι η κυβέρνηση τον κάλυψε!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το αυτοκίνητο πήγε να στρίψει πάνω στη Βασιλίσσης Σοφίας σε σημείο που δεν έχει ούτε φανάρια ούτε τίποτα για το αντίθετο ρεύμα, χωρίς να υπάρχει τροχονόμος για να ρυθμίσει την κυκλοφορία. Όποιος δει το βίντεο και δεν καταλάβει ότι αυτός ο οδηγός είναι επικίνδυνος και δολοφόνος μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσει τον ΚΟΚ.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Τι ακριβώς αλλάζει το βίντεο; Ο,τι δείχνει το ξέρουμε ήδη απ' τις μαρτυρίες. Το βίντεο σταματάει όταν το αμάξι στέκεται μπροστά στην είσοδο της Βουλής με την μπάρα να ανοίγει αμέσως για να μπει μέσα. Εκεί το βίντεο σταματάει, οι μαρτυρίες βέβαια έχουν ήδη περιγράψει την εξέλιξη.
εμενα αυτο αλλαξε δες νομιζα με ολα αυτα που διαβαζα οτι εφταιγε αποκλειστικα ο οδηγος της μπακογιαννη,οτι αυτος ηταν ο μοναδικος υπαιτιος,και δες τελικα

Και οι 4 φταίνε
-Το υπηρεσιακό γιατί κάνει παράνομη στροφή μόνος, Συνήθως ο τροχονόμος που είναι μόνιμα στην πύλη της Βουλής κόβει την άνοδο για να μπουν τα βουλευτικά.
-ο τροχονόμος της Βουλής που δεν βγήκε να κόψει την άνοδο όπως κάνει πάντα,
-ο ταξιτζής που σταμάτησε ενώ είχε προτεραιότητα και ουσιαστικά παρότρυνε το υπηρεσιακό να περάσει
-ο μοτοσικλετιστής για την υπερβολική ταχύτητα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Με τέτοια ταχύτητα όπου και να είσαι στην Αθήνα τυφλό σημείο είναι.
Δεν υπάρχει περιθώριο αντίδρασης..δλδ και ο τροχονόμος να έβγαινε και να έκανε σήμα αμφιβάλω αν θα προλάβαινε να σταματήσει
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φανάρι δεν γίνεται να μπει εκεί και ούτε θα μπει γιατί τα βουλευτικά που έρχονται είναι λίγα και το φανάρι απλά θα επιβάρυνε την κυκλοφορία. Για αυτό τον λόγο υπάρχει στην πύλη μόνιμα τροχονόμος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το αυτοκίνητο πήγε να στρίψει πάνω στη Βασιλίσσης Σοφίας σε σημείο που δεν έχει ούτε φανάρια ούτε τίποτα για το αντίθετο ρεύμα, χωρίς να υπάρχει τροχονόμος για να ρυθμίσει την κυκλοφορία. Όποιος δει το βίντεο και δεν καταλάβει ότι αυτός ο οδηγός είναι επικίνδυνος και δολοφόνος μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσει τον ΚΟΚ.
αυτη η κινηση των οχηματων εκει δεν ειναι συχνη?Ειναι.
Επομενως υπαρχουν ευθυνες και στους 4 εμπλεκομενους παιδια.
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχετε περάσει από το σημείο; Πόση ταχύτητα μπορεί να αναπτύξει μετά τη στροφή μέχρι εκεί; Πολύ περιορισμένη για να βγει εκτός. Και προσέξτε τη διαφορά μεταξύ του "κινείται εκτός ορίου ταχύτητας" και του "μπορούσε να κινείται πιο αργά". Προφανώς αν πήγαινε με 5χλμ την ώρα δε θα είχαμε αυτή την κατάληξη. Αυτό ωστόσο δε στοιχειοθετεί ευθύνη, παρά μόνο αν παραβιάζει το όριο ταχύτητας, το οποίο από το βίντεο και την παρακείμενη κίνηση δε φαίνεται να το κάνει. Αν έχετε αλλά στοιχεία πείτε τα. Οι ευθύνες που αποδίδονται προβλέπονται στον κώδικα. Για αυτό σας παρακαλώ μη πετάτε λάσπη και παιδικά επιχειρήματα. Επαναλαμβάνω @EvanescenceQ : το ότι μπορούσε να πάει πιο αργά δε στοιχειοθετεί ευθύνη.

Και όπως βλέπεις, επιφανειακά μόνο ο Gaspar αποδίδει σε 4 ευθύνες. Πρακτικά επικεντρώνει πλήρη ευθύνη στο θύμα μιας και "ο τροχονόμος δε θα προλάβαινε" κλπ. Και είναι ντροπή. Δεν έχετε αφήσει θύμα που να μην έχετε κατηγορήσει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ο δημοσιογράφος που δημοσίευσε το video.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Έχετε περάσει από το σημείο; Πόση ταχύτητα μπορεί να αναπτύξει μετά τη στροφή μέχρι εκεί; Πολύ περιορισμένη για να βγει εκτός. Και προσέξτε τη διαφορά μεταξύ του "κινείται εκτός ορίου ταχύτητας" και του "μπορούσε να κινείται πιο αργά". Προφανώς αν πήγαινε με 5χλμ την ώρα δε θα είχαμε αυτή την κατάληξη. Αυτό ωστόσο δε στοιχειοθετεί ευθύνη, παρά μόνο αν παραβιάζει το όριο ταχύτητας, το οποίο από το βίντεο και την παρακείμενη κίνηση δε φαίνεται να το κάνει. Αν έχετε αλλά στοιχεία πείτε τα. Οι ευθύνες που αποδίδονται προβλέπονται στον κώδικα. Για αυτό σας παρακαλώ μη πετάτε λάσπη και παιδικά επιχειρήματα. Επαναλαμβάνω @EvanescenceQ : το ότι μπορούσε να πάει πιο αργά δε στοιχειοθετεί ευθύνη.

Και όπως βλέπεις, επιφανειακά μόνο ο Gaspar αποδίδει σε 4 ευθύνες. Πρακτικά επικεντρώνει πλήρη ευθύνη στο θύμα μιας και "ο τροχονόμος δε θα προλάβαινε" κλπ. Και είναι ντροπή. Δεν έχετε αφήσει θύμα που να μην έχετε κατηγορήσει.
σαφως αλλα ειχε σταματησει το ταξι (περα απο την οποια ευθυνη του βεβαιως και φυσικα περα απο την οποια ευθυνη και του αμαξιου του αλλου),αν πηγαινε αργα θα εβλεπε το ταξι που σταματησε και θα σταματουσε και αυτος.
Το εχω δει να συμβαινει να πεταγονται πεζοι εκτος διαβασης και να φρεναρουν αποτομα τα αμαξια που κινουνται στη διπλανη λωριδα για να μη τους πατησουν,εκει πρεπει ναι να εχεις την αντιληψη να το δεις,οτι πεταχτηκε πεζος (ας ειναι και λαθος του πεζου ετσι?) ωστε να μην τον πατησεις.Ξερεις ποσες φορες το εχω δει να συμβαινει αυτο το βιντεο με αντι το αμαξι της φρουρας να ειναι ας πουμε ασθενοφορο που θελει να στριψει να κανει μια αναστροφη ενω απαγορευεται?
Και να σταματουν τα αλλα αμαξια και να δινουν προτεραιοτητα?
Πολλες φορες γινεται.
Και σε αλλα σημεια.
Απλα ο @Gaspar ειπε αυτο που θεωρω σωστο,οτι ναι ευθυνη εχουν και οι 4.Την αποφαση θα βγαλει το δικαστηριο παιδια,μην ξαναρχιζουμε τα ιδια,αθωωσεις και κατηγοριες @klean .
Το δικαστηριο θα πει.
Απο κει και περα η τοποθετηση μου ειναι οτι στο δρομο ναι πρεπει να παρατηρουμε και τις αντιδρασεις των οδηγων που κινουνται διπλα μας.
Χωρις να θελω να αθωωσω κανεναν ετσι?
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Το ταξί μπορεί να έκοψε και την ορατότητα και από τους δυο να δουν ο ένας τον άλλον. Γιατί και το αμάξι στρίβει με το πάσο του , αν είχε δει τη μοτοσυκλέτα είτε δεν θα περνούσε είτε θα έστριβε πολύ γρήγορα, είχε χώρο πριν τη μπάρα , αυτός έκατσε στη μέση του δρόμου. Και ίσως έπρεπε μετά το ταξί, το αυτοκίνητο να ξανακοιτάξει και να μη περνούσε , πιο πολυ αυτός έχει την ευθύνη , δλδ το ταξί τι να κάνει να κοιτάει γύρω γύρω όλες τις λωρίδες να δώσει μια προτεραιότητα; ή να μη δώσει; γιατί με αυτή τη λογική δίνεις και προτεραιότητα για να μη γίνονται ατυχήματα και για να μη χωθεί κανείς από την ανάγκη του να περάσει σε ένα πολυσύχναστο δρόμο.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Το ταξί μπορεί να έκοψε και την ορατότητα και από τους δυο να δουν ο ένας τον άλλον. Γιατί και το αμάξι στρίβει με το πάσο του , αν είχε δει τη μοτοσυκλέτα είτε δεν θα περνούσε είτε θα έστριβε πολύ γρήγορα, είχε χώρο πριν τη μπάρα , αυτός έκατσε στη μέση του δρόμου. Και ίσως έπρεπε μετά το ταξί, το αυτοκίνητο να ξανακοιτάξει και να μη περνούσε , πιο πολυ αυτός έχει την ευθύνη , δλδ το ταξί τι να κάνει να κοιτάει γύρω γύρω όλες τις λωρίδες να δώσει μια προτεραιότητα; ή να μη δώσει; γιατί με αυτή τη λογική δίνεις και προτεραιότητα για να μη γίνονται ατυχήματα και για να μη χωθεί κανείς από την ανάγκη του να περάσει σε ένα πολυσύχναστο δρόμο.
τωρα με αυτο ειναι να αναρωτηθουμε αν δεν υπηρχε το ταξι θα γινοταν ολο αυτο?Και εκει παμε αλλου μετα.
Σιγουρα δεν φταιει μονο αποκλειστικα το ταξι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η ορατότητα του υπηρεσιακού.
fdsaf.png




Η ορατότητα της μηχανής.
Screenshot at Mar 19 20-53-21.png



Έχουμε μια λωρίδα άρα η προσπέραση της μηχανής στο ταξί είναι αντικανονική. Αν είχαμε 2 λωρίδες θα ήταν επιτρεπτή καθώς επιτρέπεται η κίνηση σε στοίχους. Δεν οδηγώ ούτε έχω δίπλωμα μηχανής και μπορεί να κάνω λάθος.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι η σφροδότητα της σύγκρουσης άρα και ο θάνατος οφείλεται στη ταχύτητα. Διαφορετικά είχε ορατότητα να σταματήσει καθώς οι οδηγοί μηχανών βλέπουν πιο ψηλά από ότι τα αυτοκίνητα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
τωρα με αυτο ειναι να αναρωτηθουμε αν δεν υπηρχε το ταξι θα γινοταν ολο αυτο?Και εκει παμε αλλου μετα.
Σιγουρα δεν φταιει μονο αποκλειστικα το ταξι.
Για μένα φταίει ο οδηγός πιο πολύ που δεν κοίταξε δυο φορές .

Νομικά μπορεί να φταίει και ο ταξιτζής γιατί δεν ξέρω αν επιτρέπεται να σταματάς όπου να ναι να δίνεις προτεραιότητα, μπορεί και η μοτοσυκλέτα αν έτρεχε με πάνω από τα επιτρεπτά όρια , αλλιώς γιατί να φταίει .

Η ορατότητα του υπηρεσιακού.
View attachment 77759



Η ορατότητα της μηχανής.
View attachment 77760


Έχουμε μια λωρίδα άρα η προσπέραση της μηχανής στο ταξί είναι αντικανονική. Αν είχαμε 2 λωρίδες θα ήταν επιτρεπτή καθώς επιτρέπεται η κίνηση σε στοίχους. Δεν οδηγώ ούτε έχω δίπλωμα μηχανής και μπορεί να κάνω λάθος.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι η σφροδότητα της σύγκρουσης άρα και ο θάνατος οφείλεται στη ταχύτητα. Διαφορετικά είχε ορατότητα να σταματήσει καθώς οι οδηγοί μηχανών βλέπουν πιο ψηλά από ότι τα αυτοκίνητα.

Εσύ επιλέγεις κάποιον και επικαλείσαι ότι μπορείς είτε την ηθική, είτε τον νόμο για να τα ρίξεις πάνω του αλλά δεν ξέρω γιατί το κάνεις έτσι , πολίτης είσαι δεν είσαι και δικηγόρος τους για να πασχίζεις να τα ρίξεις στη μια πλευρά με όποιο τρόπο μπορείς
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Εσύ επιλέγεις κάποιον και επικαλείσαι ότι μπορείς είτε την ηθική, είτε τον νόμο για να τα ρίξεις πάνω του αλλά δεν ξέρω γιατί το κάνεις έτσι , πολίτης είσαι δεν είσαι και δικηγόρος τους για να πασχίζεις να τα ρίξεις στη μια πλευρά με όποιο τρόπο μπορείς
Δεν υπερασπίζομαι ούτε την μία ούτε την άλλη πλευρά. Ούτε σε αυτό, ούτε γενικά σε άλλα thread. Τελικά μου συμπεράσματα και θα επανέλθω μετά την απόφαση του δικαστηρίου γιατί επαναλαμβάνομαι και δεν έχει νόημα.

- To υπηρεσιακό στρίβει παράνομα αριστερά.
- Ο ταξιτζής του δίνει προτεραιότητα
- Η μηχανή προσπερνά παράνομα το ταξί καθώς το ρεύμα είχε 1 λωρίδα.
- Η μηχανή έτρεχε.
- Έχουν ευθύνη και οι δυο καθώς και οι δυο παραβίασαν τον ΚΟΚ
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Και οι 4 φταίνε
-Το υπηρεσιακό γιατί κάνει παράνομη στροφή μόνος, Συνήθως ο τροχονόμος που είναι μόνιμα στην πύλη της Βουλής κόβει την άνοδο για να μπουν τα βουλευτικά.
-ο τροχονόμος της Βουλής που δεν βγήκε να κόψει την άνοδο όπως κάνει πάντα,
-ο ταξιτζής που σταμάτησε ενώ είχε προτεραιότητα και ουσιαστικά παρότρυνε το υπηρεσιακό να περάσει
-ο μοτοσικλετιστής για την υπερβολική ταχύτητα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Με τέτοια ταχύτητα όπου και να είσαι στην Αθήνα τυφλό σημείο είναι.
Δεν υπάρχει περιθώριο αντίδρασης..δλδ και ο τροχονόμος να έβγαινε και να έκανε σήμα αμφιβάλω αν θα προλάβαινε να σταματήσει
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φανάρι δεν γίνεται να μπει εκεί και ούτε θα μπει γιατί τα βουλευτικά που έρχονται είναι λίγα και το φανάρι απλά θα επιβάρυνε την κυκλοφορία. Για αυτό τον λόγο υπάρχει στην πύλη μόνιμα τροχονόμος

μια χαρά υπάρχει περιθώριο αντίδρασης κάτι εκατοντάδες ή χιλιάδες φανάρια έχει η Αθήνα αλίμονο αν δεν προλάβαινε ο κάθε μοτοσυκλετιστής να σταματήσει σε ένα κόκκινο. Δεν θα βγει ο τροχονόμος στη μέση του δρόμου να σταματήσει τον πρώτο που θα βγει, θα αφήσει τους πρώτους πολύ κοντινούς να περάσουν εφόσον κινούνται με ταχύτητα σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας, έπειτα θα κάνει σήμα στους υπόλοιπους να σταματήσουν όπως γίνεται παντού και αφού σταματήσουν ΤΟΤΕ θα κάνει σήμα στο όχημα να περάσει.

Πρώτα φταίει ο οδηγός του αμαξιού που έκανε 100% παράνομη στροφή χωρίς πρωτεραιότητα, έπειτα ο τροχονόμος που πετούσε χαρταετό. Τα υπόλοιπα περί ταχύτητας ειναι άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε κατά τον ΚΟΚ το όριο ταχύτητας σε όλη την Αθήνα πλην ταχείας είναι 50 ΚΑΝΕΙΣ δεν το τηρεί.

Ο οδηγός έπρεπε αυτή τη στιγμή να ναι προφυλακιστέος για φόνο εξ αμελείας αντ αυτού απλά τον θέσανε προσωρινά εκτός υπηρεσίας μέχρι να ηρεμίσει η κατάσταση (κουκούλωμα κανονικό δηλαδή) κανείς δεν εκμεταλλεύτηκε πολιτικά τίποτα μόνοι τους έσκαψαν το λάκκο τους. Πρώτα θα τηρήσεις ό,τι λέει ο νόμος κι έπειτα θα μιλήσεις πολιτικά και θα κουνήσεις το δάχτυλο.
 

Mhtrogoal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 921 μηνύματα.
Ε όχι και πετούσε αετό ο τροχονόμος @vassilis498 , δεν είδες ρεφλέξ στο να σπεύσει να πουλήσει τραμπούκα στους μάρτυρες;
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
κατά τον ΚΟΚ το όριο ταχύτητας σε όλη την Αθήνα πλην ταχείας είναι 50 ΚΑΝΕΙΣ δεν το τηρεί.
Άρα παραβίασε τον ΚΟΚ και η μηχανή.
Δεν πήγαινε ούτε με 60 ούτε με 70 φαίνεται καθαρά ότι τρέχει.
Και προσπέρασε το ταξί παράνομα από δεξιά και σε μονό δρόμο.

Ημουν απόλυτα αντικείμενικος στο ότι φταίνε και οι 4 με πρώτο τον οδηγό του υπηρεσιακού.

Τα περί συνομοσιών και συγκάλυψης είναι luben αφηγήματα για ψεκασμένους, αφού δικογραφία γίνεται κανονικά όπως γίνεται σχεδόν καθημερινά σε κάθε θανατηφόρο τροχαίο.
Από την στιγμή που τον νεκρό παρέλαβε ασθενοφόρο,πήγε ανακριτικό της τροχαίας για καταγραφή, και δικογραφια γίνεται κανονικά για ποια ακριβώς συγκάλυψη μιλάμε?
Σύλληψη σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ σπάνια και γίνεται μόνο αν ο υπαίτιος είναι ύποπτος φυγής.

Από εκεί και πέρα τις ευθύνες και τις ποινές θα τις καθορίσει το δικαστήριο
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top