glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.449 μηνύματα.

07-10-23

08:43
Να θαυμάσει κανείς την στρατηγική ιδιοφυΐα του Μ.Αλεξανδρου ,το δυναμισμό του το κατανοώ..
Αλλά για ποιο λόγο να είμαστε θαυμαστές επεκτατικων εκστρατειών, ακόμη και αν είναι επικαλυμενων με κίνητρα πολιτισμικής διάδοσης και Οικουμενικού οραματισμού , όταν γνωρίζουμε πολυ καλά πως η επιβολή δε γίνεται αναίμακτα και η αλαζονική διάθεση επέκτασης επιφέρει δραματικές αλλαγές στους γηγενείς πληθυσμούς.. Αυτό ειλικρινά δε το κατανοώ.
Αλλά για ποιο λόγο να είμαστε θαυμαστές επεκτατικων εκστρατειών, ακόμη και αν είναι επικαλυμενων με κίνητρα πολιτισμικής διάδοσης και Οικουμενικού οραματισμού , όταν γνωρίζουμε πολυ καλά πως η επιβολή δε γίνεται αναίμακτα και η αλαζονική διάθεση επέκτασης επιφέρει δραματικές αλλαγές στους γηγενείς πληθυσμούς.. Αυτό ειλικρινά δε το κατανοώ.
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.978 μηνύματα.

07-10-23

08:46
Να θαυμάσει κανείς την στρατηγική του ιδιοφυΐα, το δυναμισμό του το κατανοώ..
Αλλά για ποιο λόγο να είμαστε θαυμαστές επεκτατικων εκστρατειών, ακόμη και αν είναι επικαλυμενων με κίνητρα πολιτισμικής διάδοσης και Οικουμενικού οραματισμού , όταν γνωρίζουμε πολυ καλά πως η επιβολή δε γίνεται αναίμακτα και η αλαζονική διάθεση επέκτασης επιφέρει δραματικές αλλαγές στους γηγενείς πληθυσμούς.. Αυτό ειλικρινά δε το κατανοώ.
Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μια εποχή όπου ο ένας προσπαθούσε να φάει τον άλλον πριν ο άλλος επιχειρήσει να κάνει το ίδιο στον άλλο.
Η εκστρατεία ήταν μια εκδίκηση έναντι στον περσικό επεκτατισμό. Μια νέα περσική εισβολή στην Ελλάδα ήταν θέμα χρόνου να συμβεί,εάν δεν τους προλάβαινε ο Αλέξανδρος.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.449 μηνύματα.

07-10-23

08:53
Δε νομίζω πως λειτούργησε εκδικητικά. Ο άνθρωπος οραματίστηκε μια παγκοσμια αυτοκρατορία.Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μια εποχή όπου ο ένας προσπαθούσε να φάει τον άλλον πριν ο άλλος επιχειρήσει να κάνει το ίδιο στον άλλο.
Η εκστρατεία ήταν μια εκδίκηση έναντι στον περσικό επεκτατισμό. Μια νέα περσική εισβολή στην Ελλάδα ήταν θέμα χρόνου να συμβεί,εάν δεν τους προλάβαινε ο Αλέξανδρος.
Η εκστρατεία του Αλέξανδρου ήταν ζωτική ανάγκη για το μακεδονικό κράτος. Έπρεπε να κατακτηθούν νέα παραγωγικά εδάφη προς την μεριά της Ανατολής, αφού βέβαια στερεωθεί η κυριαρχία του στον ελληνικό χώρο. Η επεκτατική αυτή πολιτική του Αλεξάνδρου είχε ως κύριο σκοπό της την εξεύρεση νέων οικονομικών πόρων, έτσι που να ενισχυθεί στο έπακρο η οικονομία του μακεδονικού κράτους και να σταθεροποιηθεί η οικονομική και πολιτική του κυριαρχία. Η εκστρατεία έγινε την πιο ευνοϊκή στιγμή, όταν το περσικό κράτος βρισκόταν σε κατάσταση παρακμής και δύσκολων εσωτερικών προβλημάτων.
Θέλοντας να κάνει πιο εύκολη τη στερέωση της κυριαρχίας του συμπεριφέρεται με πνεύμα ενοποίησης του ασιατικού και του ελληνικού κόσμου.
Guest 126033
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

07-10-23

08:54
Διαφωνω εν μερη ...οταν ακους εναν ανθρωπο να λεει δεν θελω να "βλεπω" αλλον να πονα δεν εχει τοσο μεγαλο βαθμο κτητικοτητας εφοσον ¨θυσιαζει ¨την ποιοτητα της ζωης του ..Κι αυτό για τον εαυτό τους το κάνουν. Το λες και μόνη σου. "δε θέλουν να δουν τον άλλον να πονά".
Συνηθως συμβαινει απο ανθρωπους που εχουν βιωσει οι ιδιοι τον πονο ,την ενταση αυτου ,εχει ξεπεραστει και πολεμουν να μην το νιωσει κανενας αλλος ..
Ειναι αυτο που ειπα και πιο πανω σκοπος υπαρχει ,παντα ,το θεμα ειναι αν το αποτελεσμα βαραίνει εξ ολοκληρου το εγω και οχι το εμεις ...το εγω στην προκειμένη περιπτωση ειναι αμελητέο..
Μην θιξω τις περιπτώσεις που υπερ πατρίδος θρησκείας ιδεολογίας θυσιάζεται ακόμα και η ανθρώπινη ζωή
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:05
Τα ειπες ΟΛΑ.αυτά ξεκίνησαν όταν δεν υπήρχε ακόμα η έννοια του ελληνικού έθνους και τελείωσαν από την εποχή του μανιακού Μ. Αλεξάνδρου και μετά. από κει και μετά ξεκινάει η παρακμή. για να ξαναθυμούν τους κλασσικούς αρχαίους κάτι γερμανοί και άλλοι ξενοι φιλόσοφοι αιώνες μετά και για να έχουν να λένε οι νεο-ελ.
Εκτος των αλλων παρα πολλοι αλλοι πολιτισμοι έχουν να επειδειξουν κατι.Ολα αυτα εχουν να κανουν με συγκυριες,τυχαιοτητα ακομα και με το κλιμα που ζει ο καθε λαος,με τα βιωματα του κλπ.Κανενα dna δεν κανει κανεναν λαο ανωτερο απο τον αλλον.Κανενα DNA δεν κανει τον ελληνα με αυτες τις αξιες,τις οποιες και αλλοι ειχαν απλα εχουν προβληθει ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ απο την εποχη της Αναγεννησης και μετα.
Αυτο που ειναι υπευθυνο ομως για εναν λαο ειναι η μαλακια που τον δερνει οταν για τα αυτονοητα που καποτε ειχαν καποιοι και αλλοι τοσοι που απλα δεν τους ξεραμε,κοκορευεται σαν γυφτικο σκεπαρνι και δεν βλεπει την αληθεια μπροστα του.
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.978 μηνύματα.

07-10-23

09:06
Δε νομίζω πως λειτούργησε εκδικητικά. Ο άνθρωπος οραματίστηκε μια παγκοσμια αυτοκρατορία.
Η εκστρατεία του Αλέξανδρου ήταν ζωτική ανάγκη για το μακεδονικό κράτος. Έπρεπε να κατακτηθούν νέα παραγωγικά εδάφη προς την μεριά της Ανατολής, αφού βέβαια στερεωθεί η κυριαρχία του στον ελληνικό χώρο. Η επεκτατική αυτή πολιτική του Αλεξάνδρου είχε ως κύριο σκοπό της την εξεύρεση νέων οικονομικών πόρων, έτσι που να ενισχυθεί στο έπακρο η οικονομία του μακεδονικού κράτους και να σταθεροποιηθεί η οικονομική και πολιτική του κυριαρχία. Η εκστρατεία έγινε την πιο ευνοϊκή στιγμή, όταν το περσικό κράτος βρισκόταν σε κατάσταση παρακμής και δύσκολων εσωτερικών προβλημάτων.
Θέλοντας να κάνει πιο εύκολη τη στερέωση της κυριαρχίας του συμπεριφέρεται με πνεύμα ενοποίησης του ασιατικού και του ελληνικού κόσμου.
Δεν ισχύει αυτό ακριβώς.
Το περσικό κράτος υπό τον Δαρείο Γ- τον κύριο αντίπαλο του Αλεξάνδρου- βρισκόταν την εποχή εκείνη ξανά σε σταθερότητα, μετά από διενέξεις για τον περσικό θρόνο, ενώ κατάφερε να καταστείλει διάφορες επαναστάσεις (βλ Αίγυπτο, Βακτριανή/Σογδιανη), ενώ ήταν αρκετά ικανός στρατιωτικός και πολιτικός ηγέτης.
Όπως βάζει να λεει τον Αλέξανδρο ο Αρριανος στον Δαρειο: «οι πρόγονοι σου εισέβαλλαν στην Μακεδονία και λοιπή Ελλάδα και μας βλάψανε χωρίς να τους κάνουμε πριν κανένα κακό. Οι Έλληνες μ ανέθεσαν αρχηγό τους να εισβάλω στην Ασία επιθυμοντας να πάρω εκδίκηση γι την επιθετικότητα σας».
Η εκστρατεία, αν την κρίνει κανεις απο την αρχή της, ήταν στον υπέρτατο βαθμό ριψοκίνδυνη και καταδικασμένη Ν αποτύχει.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:06
Πολυ σοφοτερη απο την ανυπαρκτη δικια σου.Απλα η αληθεια τσουζει σουζυ.Επιχειρηματολογία κάτσε καλά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ξεχασες τον γκομενο με το γκομενακι.τζατζίκι, συρτάκι, μαλάκα, χωριάτικη
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.449 μηνύματα.

07-10-23

09:09
Κανείς δε μπαίνει σε τέτοια περιπέτεια με τεράστιο ρίσκο, απλά και μόνο για να εκδικηθεί. Εξάλλου, η εκδίκηση δείχνει σαν πράξη μνησικακία , είναι ποταπό κίνητρο.. Δες πίσω απο τη βιτρίνα.Δεν ισχύει αυτό ακριβώς.
Το περσικό κράτος υπό τον Δαρείο Γ- τον κύριο αντίπαλο του Αλεξάνδρου- βρισκόταν την εποχή εκείνη ξανά σε σταθερότητα, μετά από διενέξεις για τον περσικό θρόνο, ενώ κατάφερε να καταστείλει διάφορες επαναστάσεις (βλ Αίγυπτο, Βακτριανή/Σογδιανη), ενώ ήταν αρκετά ικανός στρατιωτικός και πολιτικός ηγέτης.
Όπως βάζει να λεει τον Αλέξανδρο ο Αρριανος στον Δαρειο: «οι πρόγονοι σου εισέβαλλαν στην Μακεδονία και λοιπή Ελλάδα και μας βλάψανε χωρίς να τους κάνουμε πριν κανένα κακό. Οι Έλληνες μ ανέθεσαν αρχηγό τους να εισβάλω στην Ασία επιθυμοντας να πάρω εκδίκηση γι την επιθετικότητα σας».
Η εκστρατεία, αν την κρίνει κανεις απο την αρχή της, ήταν στον υπέρτατο βαθμό ριψοκίνδυνη και καταδικασμένη Ν αποτύχει.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:12
Το καταννοουν τα εθνιλικια και αυτοι που θελουν να εχουν προγονους κατακτητες,να μην υστερουν απο τους μογγολους που κατα τα αλλα βριζουν.Ε..να μην εχουμε και εμεις εναν τζεγκινς Χαν; Κια μην ακουσω ξερατα του τυπου οι κατακτησεις του μεγα αλεξανδρου ηταν πολιτιζμενες.ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΑ ΑΒΓΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΚΑΘΑΡΜΑ.Κανενας λαος δεν χρειαζεται να τον εκπολιτισει κανενας,ο καθενας με τον πολιτισμο του και σε οποιον αρεσει.Να θαυμάσει κανείς την στρατηγική ιδιοφυΐα του Μ.Αλεξανδρου ,το δυναμισμό του το κατανοώ..
Αλλά για ποιο λόγο να είμαστε θαυμαστές επεκτατικων εκστρατειών, ακόμη και αν είναι επικαλυμενων με κίνητρα πολιτισμικής διάδοσης και Οικουμενικού οραματισμού , όταν γνωρίζουμε πολυ καλά πως η επιβολή δε γίνεται αναίμακτα και η αλαζονική διάθεση επέκτασης επιφέρει δραματικές αλλαγές στους γηγενείς πληθυσμούς.. Αυτό ειλικρινά δε το κατανοώ.
Τα ιδια ελεγαν και τα καθικια ισπανοι και ευρωπαιοι ,μετεπειτα αμερικανοι που ''εκπολιτισαν'' τους Ινδιανους,
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ;
ΚΑΜΙΑ.
Απλα τον εληνα μαλακα τον θεωρουμε ηρωα..τους αλλους μαλακες.
Συνελθετε.
Ο ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ.
Καποτε να ξεφυγουν καποιοι απο τον βρεφονηπιακο σταθμο πληζ.
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.978 μηνύματα.

07-10-23

09:17
Κανείς δε μπαίνει σε τέτοια περιπέτεια με τεράστιο ρίσκο, απλά και μόνο για να εκδικηθεί. Εξάλλου, η εκδίκηση δείχνει σαν πράξη μνησικακία , είναι ποταπό κίνητρο.. Δες πίσω απο τη βιτρίνα.
Και όμως ο Αλέξανδρος είχε μπει. Αν δεις συνολικά την ιστορία και τον χαρακτήρα του, θα δεις ότι ήταν οραματιστής και ιδεολόγος και πρωταρχικός σκοπός δεν ήταν κανένας πλούτος- τουλάχιστον γι αυτόν προσωπικά- αλλά η δόξα και η εκδίκηση, όπως μαρτυρούν και οι πηγές.
Το ότι επωφελήθηκαν οι Έλληνες μετέπειτα και οτι πλούτισαν, ειδικά οι κοντινοί του και οι διάδοχοι, ήταν ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.449 μηνύματα.

07-10-23

09:25
Ο Αρριανος γράφει 500 χρόνια μετά την εποχή του Αλέξανδρου, επιλέγοντας τις πιο σοβαρές και αξιόπιστες πηγές, όπως τα απομνημονεύματα του στρατηγού Πτολεμαίου .Υπάρχουν φυσικά και συγχρονες της εποχής του Αλέξανδρου μικροπηγές, όπως και οι μεταγενέστεροι μελετητές. Τι ξέρουμε πραγματικά; μόνο ο, τι μας έχει παρουσιαστεί. Τις οσμωσεις της εποχής του που τον οδήγησαν στην ιμπεριαλιστική απόπειρα είναι δύσκολο να τις προσεγγίσουμε από χρονική απόσταση και μην έχοντας στα χέρια μας ποικίλο πρωτογενες υλικό της εποχήςΚαι όμως ο Αλέξανδρος είχε μπει. Αν δεις συνολικά την ιστορία και τον χαρακτήρα του, θα δεις ότι ήταν οραματιστής και ιδεολόγος και πρωταρχικός σκοπός δεν ήταν κανένας πλούτος- τουλάχιστον γι αυτόν προσωπικά- αλλά η δόξα και η εκδίκηση, όπως μαρτυρούν και οι πηγές.
Το ότι επωφελήθηκαν οι Έλληνες μετέπειτα και οτι πλούτισαν, ειδικά οι κοντινοί του και οι διάδοχοι, ήταν ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

07-10-23

09:27
Επειδή είδα ότι μερικοί έβαλαν την Ελλάδα και μόνο στον thread αυτό έχω να πω ότι η αγάπη για το Έθνος υπάρχει πολύ ισχυρότερη σε άλλες χώρες σε σχέση με την Ελλάδα. Στις ΗΠΑ οι Αμερικανοί αγαπούν τόσο πολύ την χώρα τους που υπάρχουν σημαίες παντού, η ημέρα της ανεξαρτησίας είναι ένα γεγονός που συγκινεί όλους τους Αμερικανούς πολίτες ενώ υπάρχει η πεποίθηση οτι η Αμερική είναι πάνω από όλα. Το ίδιο γίνεται και στην Βρετανία όπου στο Λονδίνο και άλλες μεγάλες πόλεις έχουν χιλιάδες Βρετανικές σημαίες στους δρόμους, τα τρόφιμα στα supermarket που έχουν παραχθεί εγχώρια έχουν πάνω το Union Jack ενώ η μεγάλη αγάπη προς διαφορά έθιμα δείχνει ότι είναι ένας υπερήφανος λαός.
Αυτά τα λέω καθώς μερικό θεωρείτε ότι είναι κακό να αγαπάμε την χώρα μας και πρέπει να πούμε ότι είμαστε όλοι το ίδιο. Είναι αστείο μερικοί να στοχοποιείτε άτομα με τον όρο «Εθνικιστής» επειδή λέει ότι νιώθει μια επιπλέον αγάπη για το μέρος που γεννήθηκε και μεγάλωσε μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί με τις δικές σας παγκοσμιοποιημένες απόψεις και βλέψεις. Ευτυχώς τα κράτη και τα Έθνη είναι από τις λίγες έννοιες που θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάνοντας στην άκρη τις ιδέες μερικών ακραίων που νομίζουν ότι η σωτηρία του πλανήτη θα έρθει με το να είμαστε όλοι μια μάζα.
Αυτά τα λέω καθώς μερικό θεωρείτε ότι είναι κακό να αγαπάμε την χώρα μας και πρέπει να πούμε ότι είμαστε όλοι το ίδιο. Είναι αστείο μερικοί να στοχοποιείτε άτομα με τον όρο «Εθνικιστής» επειδή λέει ότι νιώθει μια επιπλέον αγάπη για το μέρος που γεννήθηκε και μεγάλωσε μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί με τις δικές σας παγκοσμιοποιημένες απόψεις και βλέψεις. Ευτυχώς τα κράτη και τα Έθνη είναι από τις λίγες έννοιες που θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάνοντας στην άκρη τις ιδέες μερικών ακραίων που νομίζουν ότι η σωτηρία του πλανήτη θα έρθει με το να είμαστε όλοι μια μάζα.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.261 μηνύματα.

07-10-23

09:30
Προσπάθεια εκλογίκευσης της σκέψης του μεγάλου Αλεξάνδρου και να τον φέρουμε σε σημερινά πλαίσια.Η εκστρατεία του Αλέξανδρου ήταν ζωτική ανάγκη για το μακεδονικό κράτος. Έπρεπε να κατακτηθούν νέα παραγωγικά εδάφη προς την μεριά της Ανατολής, αφού βέβαια στερεωθεί η κυριαρχία του στον ελληνικό χώρο. Η επεκτατική αυτή πολιτική του Αλεξάνδρου είχε ως κύριο σκοπό της την εξεύρεση νέων οικονομικών πόρων, έτσι που να ενισχυθεί στο έπακρο η οικονομία του μακεδονικού κράτους και να σταθεροποιηθεί η οικονομική και πολιτική του κυριαρχία. Η εκστρατεία έγινε την πιο ευνοϊκή στιγμή, όταν το περσικό κράτος βρισκόταν σε κατάσταση παρακμής και δύσκολων εσωτερικών προβλημάτων.
Θέλοντας να κάνει πιο εύκολη τη στερέωση της κυριαρχίας του συμπεριφέρεται με πνεύμα ενοποίησης του ασιατικού και του ελληνικού κόσμου.
Παρόμοια σχολή με αυτούς που προσπαθούν να βγάλουν από την εξίσωση της ελληνικής επανάστασης την θρησκεία και την εθνική ταυτότητα ως κινητήριος δύναμη του αγώνα.
Για τον Μέγα Αλέξανδρο κινητήριος δύναμη πιστεύω ήταν η ατομική του δόξα και υστεροφημία.
Μεγάλος θαυμαστής του Αχιλλέα,
Ενδεχόμενος και να πίστευε όντως ότι ήταν ημίθεος.
Από την αρχή το εγχείρημα του ήταν αυτοκτονικό, και το περσικό κράτος δεν ήταν τόσο αδύναμο. σε κάθε μάχη αριθμητικά υπερτερούσαν. Ακόμα και στο τέλος η απόφαση του να περάσει μέσα από την έρημο της γεδροσιας δεν έχει καμία λογική.
Δεν τον θαυμάζουμε γιατί ήταν φιλόσοφος κοσμοπολίτης η διανοούμενος

Τον θαυμάζουμε γιατί με το σπαθί έκανε την ελληνικότητα τόσο παγκόσμια που ακόμα και οι Εβραίοι έπαιρναν ελληνικά ονόματα και μιλούσαν ελληνικά 300 χρόνια μετά τον θάνατο του.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:32
Νατο το ανωτερo DNA .Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ.Αναμενομενο βεβαια απο συγκεκριμενα μελη.
Το γιατι πρεπει να γινει η ελληνικοτητα παγκοσμια δεν μας το λενε,Αλλα εξυπακουεται.
Τον θαυμάζουμε γιατί με το σπαθί έκανε την ελληνικότητα τόσο παγκόσμια που ακόμα και οι Εβραίοι έπαιρναν ελληνικά ονόματα και μιλούσαν ελληνικά 300 χρόνια μετά τον θάνατο του.
Το γιατι πρεπει να γινει η ελληνικοτητα παγκοσμια δεν μας το λενε,Αλλα εξυπακουεται.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.449 μηνύματα.

07-10-23

09:34
Συγγνώμη παιδιά, αλλά η με το σπαθί επιβολή της ελληνικότητας για μένα είναι εγκληματική.. Το ίδιο και η με το σπαθί επιβολή οποιασδήποτε θρησκείας ή οποίου άλλου πολιτισμικού στοιχείουΠροσπάθεια εκλογίκευσης της σκέψης του μεγάλου Αλεξάνδρου και να τον φέρουμε σε σημερινά πλαίσια.
Παρόμοια σχολή με αυτούς που προσπαθούν να βγάλουν από την εξίσωση της ελληνικής επανάστασης την θρησκεία και την εθνική ταυτότητα ως κινητήριος δύναμη του αγώνα.
Για τον Μέγα Αλέξανδρο κινητήριος δύναμη πιστεύω ήταν η ατομική του δόξα και υστεροφημία.
Μεγάλος θαυμαστής του Αχιλλέα,
Ενδεχόμενος και να πίστευε όντως ότι ήταν ημίθεος.
Από την αρχή το εγχείρημα του ήταν αυτοκτονικό, και το περσικό κράτος δεν ήταν τόσο αδύναμο. σε κάθε μάχη αριθμητικά υπερτερούσαν. Ακόμα και στο τέλος η απόφαση του να περάσει μέσα από την έρημο της γεδροσιας δεν έχει καμία λογική.
Δεν τον θαυμάζουμε γιατί ήταν φιλόσοφος κοσμοπολίτης η διανοούμενος
Τον θαυμάζουμε γιατί με το σπαθί έκανε την ελληνικότητα τόσο παγκόσμια που ακόμα και οι Εβραίοι έπαιρναν ελληνικά ονόματα και μιλούσαν ελληνικά 300 χρόνια μετά τον θάνατο του.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.261 μηνύματα.

07-10-23

09:34
Γιατί μπορούσεγιατι πρεπει να γινει η ελληνικοτητα παγκοσμια δεν μας το λενε,Αλλα εξυπακουεται.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:35
Ναι..τα ιδια λεμε.Ειναι αυτο που ειπα πριν.Συγγνώμη παιδιά, αλλά η με το σπαθί επιβολή της ελληνικότητας για μένα είναι εγκληματική.. Το ίδιο και η με το σπαθί επιβολή οποιασδήποτε θρησκείας ή οποίου άλλου πολιτισμικού στοιχείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
Περαστικα τους.
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.978 μηνύματα.

07-10-23

09:35
Ο Αρριανος γράφει 500 χρόνια μετά την εποχή του Αλέξανδρου, επιλέγοντας τις πιο σοβαρές και αξιόπιστες πηγές, όπως τα απομνημονεύματα του στρατηγού Πτολεμαίου .Υπάρχουν φυσικά και συγχρονες της εποχής του Αλέξανδρου μικροπηγές, όπως και οι μεταγενέστεροι μελετητές. Τι ξέρουμε πραγματικά; μόνο ο, τι μας έχει παρουσιαστεί. Τις οσμωσεις της εποχής του που τον οδήγησαν στην ιμπεριαλιστική απόπειρα είναι δύσκολο να τις προσεγγίσουμε από χρονική απόσταση και μην έχοντας στα χέρια μας ποικίλο πρωτογενες υλικό της εποχής
Το πρόβλημα αυτό το συναντάμε όχι μόνο στην περίπτωση του Αλεξάνδρου, αλλά γενικότερα και γι αλλά θέματα ειδικότερα για τα γεγονότα της αρχαίας ιστορίας κι του (πρώιμου) Μεσαίωνα.
Οι εικασίες και οι θεωρίες που μπορούμε να θέσουμε είναι πολλές. Με βάση όμως τις γνωστές πηγές- που είναι αρκετά αξιόπιστες, ακόμα και ο Αρριανος, ο οποίος θέλει να συγκαταλέγεται στους μεγάλους, προγενέστερους του, όπως θέλει να μας πει στην αρχή της ανάβασης, και το καταφέρνει αρκετά καλά- φαίνονται ξεκάθαρα τα κίνητρα όσο και οι ιδέες του στρατηλάτη. Ίσως για τον απλό στρατιώτη ή για κάποιους διαδόχους το κίνητρο να ήταν καθαρά και πρωτίστως υλιστικό, σε καμία περίπτωση όμως για τον Αλέξανδρο. Όλα τ αλλά είναι αναπόδεικτες θεωρίες.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

07-10-23

09:36
Κια ο τουρκος ανετα μπορει να ερθει να σε γαμησει.ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ.Γιατί μπορούσε
Υδροχόος
Περιβόητο μέλος
Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.

07-10-23

09:39
Κάτσε γιατί σε λίγο, και κατά πώς πάει, θα τα βάλουμε και με τον Αριστοτέλη που τον "ανέλαβε" στα 13 του. Τα ΄χουμε εύκολα κάτι τέτοια...Δεν τον θαυμάζουμε γιατί ήταν φιλόσοφος κοσμοπολίτης η διανοούμενος![]()
Ό,τι να ΄ναι πραγματικά. Αν δεν μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί, άστα να πάνε...
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 63 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.