Dias
Επιφανές μέλος


Για αυτοκινητάκι 18 χρονών που σου το έχουν δώσει τσάμπα, μια χαρά είναι.Δε το λες και αξιόπιστο αν σου έχει χαλάσει 2,3 φορές στα μόνο 2 χρόνια που το χρησιμοποιείς.
Οι βλάβες του: α) μπαταρία, β) τρόμπα νερού, γ) ντίζα χειρόφρενου. (Ίσως με προληπτικές επισκέψεις σε συνεργείο να είχαν προληφθεί).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....Δε το λες και αξιόπιστο αν σου έχει χαλάσει 2,3 χρόνια στα μόνο 2 χρόνια που το χρησιμοποιείς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elepan
Δραστήριο μέλος


Η γνώμη μου είναι πως τα αυτοκίνητα, αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα τα αλλάζουμε στην 8ετία. Έχουμε πάντα καινούργιο αμάξι και τα λεφτά που δίνουμε ενδεχομένως σε δάνειο αυτ. θα τα έχουμε δώσει στο συνεργείο. Δεν είμαι της απόψης να κρατάμε πάνω απο 10ετία αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Για αυτοκινητάκι 18 χρονών που σου το έχουν δώσει τσάμπα, μια χαρά είναι.
Οι βλάβες του: α) μπαταρία, β) τρόμπα νερού, γ) ντίζα χειρόφρενου. (Ίσως με προληπτικές επισκέψεις σε συνεργείο να είχαν προληφθεί).
![]()
Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....![]()
Αν ενα Toyota κάνει τα σέρβις του κανονικά τοτε δε παθαίνει τπτ ζημιές βγάζουν τα γαλλικά και τα ιταλικά λόγω χρόνου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anwnymos
Δραστήριο μέλος


φυσαει το εργαλειο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σωστα,ετσι πρεπει,και ετσι ειναι ουσιαστικα αυτα που δινεις στο συνεργειο ουσιαστικα θα τα χες δωσει σε αγορα ενος μεταχειρισμενου τουλαχιστον.Η γνώμη μου είναι πως τα αυτοκίνητα, αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα τα αλλάζουμε στην 8ετία. Έχουμε πάντα καινούργιο αμάξι και τα λεφτά που δίνουμε ενδεχομένως σε δάνειο αυτ. θα τα έχουμε δώσει στο συνεργείο. Δεν είμαι της απόψης να κρατάμε πάνω απο 10ετία αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


- Ι.Χ. αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών:
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/1114766/poioys-dagkonei-o-foros-polyteleias.htmlΟ νέος φόρος ξεκινά από τα 418 ευρώ για αυτοκίνητα 1.929 κυβικών εκατοστών που δεν έχουν κλείσει πέντε χρόνια από την ημέρα ταξινόμησης. Για οχήματα 1.929-2.500 κυβικών ο φόρος ανέρχεται στο 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης και για αυτοκίνητα άνω των 2.501 κυβικών στο 10% επί του τεκμηρίου διαβίωσης. Ενδεικτικά, για όχημα 2.000 κ.εκ. που έχει συμπληρώσει πάνω από 5 και μέχρι 10 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ο φόρος πολυτελείας θα είναι 308 ευρώ ετησίως. Για όχημα 3.000 κ.εκ., ηλικίας έως και 5 ετών, ο φόρος θα είναι 1.780 ευρώ. Εξαιρούνται τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα με παλαιότητα άνω των 10 ετών και τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα αναπήρων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elepan
Δραστήριο μέλος


Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα.φυσαει το εργαλειοαποτι εχω ακουσει θελουν τα κερατα τιυς σε σερβις κλπ αλλα κ εγω θα γουσταρα τρελα μια τετοια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anwnymos
Δραστήριο μέλος


Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα.![]()
κανα γυμνο εχεις οδηγησει πιο παλια η κατευθειαν ντου στο ψητο(τα superbikes δηλαδη)?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος



MERCEDES A45 AMG
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):
4.359x1.780x1.417 χιλ.
Πορτμπαγκάζ:
341 λίτρα
Βάρος:
1.555 κιλά
Κινητήρας:
1.991 κ.εκ., 4 κύλ., turboβενζίνης
Ισχύς:
360 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή:
450 Nm/ 2.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική:
4,6”, 250 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής:
6,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2:
161 γραμμάρια/ χλμ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ο φόρος «πολυτελούς διαβίωσης» αφορά:
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/1114766/poioys-dagkonei-o-foros-polyteleias.html
Ε λογικο ειναι,αυτος που εχει αυτοκινητο με τοσα κυβικα εχει να τα πληρωσει,μην ανυσηχεις?Αυτοι που εχουν παλαιοτητα δηλαδη ανω των 10 ετων δεν πληρωνουν καθολου φορο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Engineer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τα γαλλικά και τα ιταλικά δεν τα έχω καθόλου σε εκτίμηση εκτός από την Alfa Romeo. Είναι η μοναδική που ακολουθεί τον ανταγωνισμό και έχει κατασκευάσει και την 147 που κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μπροστά όταν πρωτοκυκλοφόρησε (1999).
Τα ιαπωνικά υπερεκτιμημένα. Ειδικά τα Toyota. Πολύ ακριβά. Κινητήρες πολύ μελετημένοι με μεγάλη αντοχή, αλλά κατασκευαστικά έχουν πολύ φθινοδουλειά (πλαστικούρα φθηνής ποιότητας, τενεκεδένιες πόρτες). Σε αντίθεση τα Hyundai είναι μια επιλογή καλύτερη για όποιον δεν διαθέτει πολλά χρήματα. Έχουν πολύ καλό value for money.
Και τέλος τα MERCEDES. Είναι από τη μια όλα τα αυτοκίνητα και από την άλλη η MERCEDES. Ξεχωριστή κατηγορία. Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Μοναδική οδική συμπεριφορά. Τρένα σε στροφές, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταξίδι, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/h, πολυτέλεια σε συνδυασμό με σπορ οδήγηση, με διαφορά τα καλύτερα σασμάν του κόσμου. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα 2008->, είναι και πολύ κακά! Είχα για λίγες μέρες μια CLK200 Cοmpressor Cabrio με μεταλλική οροφή αυτόματη και εντυπωσιάστηκα. Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.
Τώρα οδηγώ κυρίως ένα Fiestaκι για να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elepan
Δραστήριο μέλος


Να με πάρεις να πάμε βόλτα.Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.

Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω?


Καλά, μια φωτό χιλιες λέξεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εισαι ψαγμενος ε?Οντως τα καινουρια αυτοκινητα εχουν <<ημερομηνια ληξης>>ειναι απλως προιοντα,που καποια στιγμη θα χαλασουν, ακομα και τα κατασκευαστικα των κινητηρων και ολα αυτα ειναι συνθετικα πλαστικα,ολα.πχ,ο παππους μου ειχε το αγορασει το 1978 ενα Datsun αγροτικο,μεχρι και σημερα αν εξαιρεσουμε τη σκουρια στη καροτσα κτλ,δεν εχει παθει τιποτα,αλλα ολα ειναι σιδερενια,και εκτος αυτου οι κινητηρες ηταν πιο απλοι,αφου μπορουσαν και αλλαζαν οτι χρειαζοταν ....ενω τα καινουρια ειναι ενα συμπιεγμενο πραγμα αδυνατο να βγαλεις ακρη!Αν μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής, τα γερμανικά με διαφορά είναι τα καλύτερα. Στοιβαρά, με πολύ καλά κρατήματα για γρήγορη οδήγηση σε στροφές, στο εσωτερικό πολύ καλά υλικά, βαρύ τιμόνι, πόρτες ανδρικές, νορμάλ ιπποδυνάμεις και φυσικά τα καλύτερα σασμάν. OPEL - SKODA - FORD - VW - AUDI - BMW ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις.
Τα γαλλικά και τα ιταλικά δεν τα έχω καθόλου σε εκτίμηση εκτός από την Alfa Romeo. Είναι η μοναδική που ακολουθεί τον ανταγωνισμό και έχει κατασκευάσει και την 147 που κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μπροστά όταν πρωτοκυκλοφόρησε (1999).
Τα ιαπωνικά υπερεκτιμημένα. Ειδικά τα Toyota. Πολύ ακριβά. Κινητήρες πολύ μελετημένοι με μεγάλη αντοχή, αλλά κατασκευαστικά έχουν πολύ φθινοδουλειά (πλαστικούρα φθηνής ποιότητας, τενεκεδένιες πόρτες). Σε αντίθεση τα Hyundai είναι μια επιλογή καλύτερη για όποιον δεν διαθέτει πολλά χρήματα. Έχουν πολύ καλό value for money.
Και τέλος τα MERCEDES. Είναι από τη μια όλα τα αυτοκίνητα και από την άλλη η MERCEDES. Ξεχωριστή κατηγορία. Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Μοναδική οδική συμπεριφορά. Τρένα σε στροφές, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταξίδι, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/h, πολυτέλεια σε συνδυασμό με σπορ οδήγηση, με διαφορά τα καλύτερα σασμάν του κόσμου. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα 2008->, είναι και πολύ κακά! Είχα για λίγες μέρες μια CLK200 Cοmpressor Cabrio με μεταλλική οροφή αυτόματη και εντυπωσιάστηκα. Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.
Τώρα οδηγώ κυρίως ένα Fiestaκι για να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Monte Cristo
Πολύ δραστήριο μέλος


Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα.![]()
Πληρώνεις ακόμα την καινοτομία του desmo, παρόλο που είναι πια παρελθόν.
----------
Όσο για το θέμα, το dreamcar είναι ένα:

Και σε περιπτωση που σε αφήσει στο δρόμο, υπάρχει πάντα η λύση "flintstone"


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Engineer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εννοείται! Ρε φίλε αυτά δεν είναι αυτοκίνητα......σπίτια είναι.Να με πάρεις να πάμε βόλτα.![]()
Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω?Ή θα φάω βρίσιμο?
Καλά, μια φωτό χιλιες λέξεις.
![]()
.............,αλλα ολα ειναι σιδερενια,και εκτος αυτου οι κινητηρες ηταν πιο απλοι,αφου μπορουσαν και αλλαζαν οτι χρειαζοταν ....ενω τα καινουρια ειναι ενα συμπιεγμενο πραγμα αδυνατο να βγαλεις ακρη!
Ναι. Σωστό. Αλλά μην ξεχνάς πως τότε τα έφτιαχναν με τη λογική αν τρακάρεις, να πάθει όσο το δυνατόν λιγότερη ζημιά το αυτοκίνητο. Γι αυτό τα παλιά είναι φτιαγμένα σαν τανκς. Πλέον τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με βάση την ασφάλεια του οδηγού. Όταν τρακάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο παθαίνει μεγάλη ζημιά ακόμα και σε μικρό τρακάρισμα (το κλασσικό: δεξιά ή αριστερή γωνία μπροστά, σε διασταύρωση 1500 - 2000 €) αλλά έτσι προστατεύεται ο οδηγός. Όσο γι αυτό που λες για τους κινητήρες, σκέψου πως σήμερα με 1400 cc βενζίνη ο TSI της VW αποδίδει μέχρι και 170 HP, ενώ ο turbo-diesel 1400 cc 95 HP. Αυτοί όμως οι κινητήρες, ειδικά ο TSI, είναι σαν εργοστάσια. Παλιά είχες ένα καρμπυλατέρ που μια στο τόσο ήθελε καθάρισμα. Τώρα έχεις άμεσο ψεκασμό (DI), μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVTI) και δεν ξέρω γω τι άλλο θα βγάλουν.
Νόμος της μηχανικής: όσο πιο απλό είναι ένα πράγμα, τόσο πιο δύσκολα χαλάει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzatziki lover
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Engineer
Εκκολαπτόμενο μέλος


ότι και να λέτε αγαπητές-οί, η αμαξάρα είναι μία, YUGO for the win:
![]()
YUGO STORIES
-Πως διπλασιαζεις την τιμη ενος YUGO;
-Φουλάρεις το ρεζερβουάρ.
-Γιατι το Yugo εχει θερμαινομενο πισω τζαμι;
-Για να μη κρυωνουν τα χερια σου οταν
σπρωχνεις.
-Πώς μπορείς να εξαφανίσεις ένα YUGO;
-Το ψεκάζεις με αντισκωριακό.
-Γιατί τα YUGO έχουν τέσσερα πεντάλ;
-Με το τέταρτο ανοίγει ο αερόσακος.
-Γιατί το βιβλιαράκι που έχουν τα YUGO έχει
τόσες πολλές σελίδες;
-Γιατί περιέχει τα δρομολόγια των
λεωφορείων και των τρένων.
-Ποιό είναι ο όνειρο όλων των κατόχων YUGO;
-Να τους σταματήσουν για υπερβολική
ταχύτητα.
-Σε τι διαφερει το απλο YUGO από το YUGO GT;
-Το GT εχει αναπτηρα.
Πάει ο κάτοχος ενός Zastava YUGO 45 στο συνεργείο
και λέει στο μάστορα:
-Θέλω να βάλεις πάνω μηχανή 5.000 κυβικά, με 2
turbo ώστε να έχω τελική
350 Km/h . Θέλω ακόμα να το κάνεις 4x4, λάστιχα 355
με 19άρες ζάντες, ABS,
δερμάτινο σαλόνι και αυτόματο πιλότο.
Πότε να περάσω να το πάρω;
-Πέρνα σε ένα τεταρτάκι, απαντάει ο
μάστορας.
-Ρε φίλε, δεν κόβεις τις μ@λ@κίες;
-Εγώ τις άρχισα;
Μπαίνει ένας τύπος σε μια αντιπροσωπεία
αυτοκινήτων και λέει στον πωλητή:
«Φιλε, θέλω δυο πατάκια για ένα YUGO».
Ο πωλητής το σκέφτεται λίγο και απαντάει:
«OK, είναι καλή ανταλλαγή».

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος



Καποιες παρατησεις για αποπανω: 1) Τα περισσοτερα γερμανικα φτιαχνονται στη Γερμανια, ιδιαιτερα τα ακριβα. Καποια φτιαχνονται σε αλλες χωρες τυπου Μεξικο αλλα σιγουρα οχι στην Κορεα. 2) Τα Toyota εχουν πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στιβαρα αυτοκινητα (βεβαια και βαρια). Η ποιοτητα της Opel για παραδειγμα ειναι πολυ χειροτερη που οταν κλεινεις την πορτα νομιζεις οτι κοπανας δυο κομματια τσιγκο. Και το παρατηρησα σε Corsa του 08 και σε Astra του 09
+1 σε οποιον ψηφιζει Αμερικανικα. Αλλα εδω με 1,60€ την βενζινη, αυτοκινητα με 4.500κεκ τουλαχιστον ειναι απαγορευτικα. Αμα μετακομισουμε ΗΠΑ που εχει 0,90$ το λιτρο, ειναι ωραια επιλογη.
Αν ειχα λεφτα να διαθεσω σε ενα αμαξι θα επαιρνα ενα Range Rover (diesel ομως για να μην χρειαστω συμβαση με τα ελληνικα πετρελαια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω?
Αμερικάνικο αμάξι είναι ένα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.