Αγαπημένες σκηνές από ταινίες ή σειρές

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.

Eddie Morra: You know, you should be glad about this. 'Cause me working for you? You'd end up as my bitch.

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,876 μηνύματα.

Chungking Express​

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Σκηνη πρωτη το πως τελειωνει η ταινια Great Expectations 1998

Και αυτη Before Sunrise (1995)
με τις σκηνες που προσπαθουν να αποκρυπτογραφησουν ο ενας τον αλλον

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,861 μηνύματα.

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
«Ανθισμένες Μανόλιες» (1989) σε σκηνοθεσία Χέρμπερτ Ρος
Η συγκεκριμένη σκηνή με το ξέσπασμα της Sally Field.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

Sometimes
The people we like don’t like us back Its painful..but there’s nothing you can do about it
I know what it’s like when someone’s doesn’t feel the same way about you
It’s someone you can’t stop thinking about I mean it hurts, but you can’t make people like you
But love isn’t about grand gestures, or the moon and the stars....
It’s just dumb luck

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Λοιπόν θα παραθέσω μερικές σκηνές που μου αρέσουν από διάφορες ταινίες
1. 10 things I hate about you
2.Kill Bill Vol. 1
Αυτή η σκηνή ειδικά είναι αξέχαστη!
3. Pulp Fiction (έχουμε μια αδυναμία στον Ταραντίνο :hehe: )
4. Να βάλουμε και ένα μιούζικαλ... Mamma Mia Here we go again
5. Charlie's Angels full throttle
Αυτή είναι μια ενδεικτική λίστα με ποικιλία :lol:

Nascentes morimur

Διάσημο μέλος

Η Nascentes morimur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,475 μηνύματα.

…the battle for the mind of North America will be fought in the video arena. The videodrome. The Television screen is the retina of the mind’s eye. Therefore, the television screen is part of the physical structure of the brain. Therefore, whatever appears on the television screen, emerges as raw experience for those who watch it. Therefore, television is reality, and reality is less than television. …Max, I’m so glad you came to me. I’ve been through it all myself, you see. Your reality is already half video hallucination. If you’re not careful, it will become total hallucination. You’ll have to learn to live in a very strange new world. I had a brain tumor. And I had visions. I believed the visions caused the tumor, and not the reverse. I could feel the visions coalesce, and become flesh. Uncontrollable flesh. But when they removed the tumor, it was called “Videodrome.” …I was Videodrome’s first victim.”

Nascentes morimur

Διάσημο μέλος

Η Nascentes morimur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,475 μηνύματα.

Why First Autopsy? Because we know there'll have to be a Second Autopsy. So, we see that the crudeness and the desperation and the ugliness of the world has seeped inside even our youngest and most beautiful. And we see that the world is killing our children from the inside out. Here we have the anatomy of today's pathology. And we know now why we'll have a Second Autopsy, and a Third. We know that we'll have to keep... diving back deep inside, hoping to find a different answer. But for tonight, let us not be afraid to map the chaos inside. Let us create a map that will guide us into the heart of darkness.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,861 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια