Αγορά εισιτηρίων μέσω internet

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Δεν ηρθε καθολου mail, κοιταξα και στα ανεπιθυμιτα, και στα διεγραμενα μηπος το διεγραψα καταλαθος, δεν υπαρχει τιποτα...
Ελπιζω να μην υπαρξει προβλημα...
Από ποιο site το αγόρασες;;;;
Ρωτώ γιατί δεν μπορώ να διαβάσω όλα τα posts....

Επίσης ακόμη και το χαρτί να μην έχεις ή τα νούμερα στο sms, μόνο με την ταυτότητα ή το διαβατήριο σε βρίσκουν, οπότε μην ανησυχείς..... Απλά καλό ειναι να πάρεις το site και να τους ενημερώσεις.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Από ποιο site το αγόρασες;;;;
Ρωτώ γιατί δεν μπορώ να διαβάσω όλα τα posts....

Επίσης ακόμη και το χαρτί να μην έχεις ή τα νούμερα στο sms, μόνο με την ταυτότητα ή το διαβατήριο σε βρίσκουν, οπότε μην ανησυχείς..... Απλά καλό ειναι να πάρεις το site και να τους ενημερώσεις.....

Απο το airtickets, βασικα δεν ελεγε πουθενα οτι θα μου στειλουν mail, και για αυτο πιστευω οτι δεν στελνουν καν... Η μαλλον το ελπιζω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Εγώ κλείνω από το παμε διακοπές και σου στέλνουν ένα σωρό emails
Πάντα σε αυτές τις ιστοσελίδες υπάρχουν τηλέφωνα να επικοινωνήσεις με αρμόδιο υπάλληλό τους.....
Θα σε εξυπηρετήσουν....
Δεν χρειάζεται ούτε καν ο κωδικός μόνο το διαβατήριο ή η ταυτότητα..... Ειδικά στην Aegean Airlines ούτε να το δουν το χαρτί δεν ήθελαν...

Εκτός αν σε λένε Παναγιώτη Παπαδόπουλο του Ανδρέα και υπάρχουν άλλοι 1300 με αυτό το όνομα..... πλάκα κάνω.....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Καλησπέρα. Θα ήθελα την βοήθεια σας,αν κάποιος γνωρίζει. Μπήκα στο easyjet και έχω κάνει κράτηση για δύο άτομα απλά καταλάθος πάτησα τα ονόματα με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με λατινικούς όπως πρέπει. Προσπάθησα να τα αλλάξω αλλά μόνο το ένα από ταδύο ονόματα μου το εμφάνισε με λατινικούς και φοβήθηκα λίγο να το επιβεβαιώσω και τα άφησα ως έχει. Γνωρίζει κανείς πως να τα αλλάξω; Είναι δύο τα ονόματα. Επίσης, το πρώτο άτομο χρησιμοποιεί διαβατήριο ενώ εγώ ταυτότητα. Μου ζήταγε ημερομηνία λήξης και μου το τονίζει με έντονο κόκκινο για να συμπληρώσω το κενό, αλλά οι ταυτότητες δεν έχουν ημερομηνία λήξης, θα μου εμφανίσει κανένα λάθος στα χαρτιά ή απλά δεν το έχουν ρυθμίσει στην ιστοσελίδα τους;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Νομίζω είναι απαραίτητο να το όνομα είναι με λατινικούς χαρακτήρες. Πάρε τηλέφωνο για διευκρινήσεις και επί ευκαιρίας να ρωτήσεις και αυτό με την ημερομηνία λήξης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Είναι δυνατόν να μου ζητάει παραπάνω λεφτά για να αλλάξω τα ονόματα;;;; :mpinelik:
Each change is subject to a €42.00 fee (a saving of €6.00 over the call centre) plus any increase in flight fare, per passenger per flight. A date or time change made to a Flexible Fare is free of charge For full details see our carrier's regulations.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Oυ μπλέξεις με την easyjet!
Eύχομαι να είναι αυτή η μόνη αναποδιά, γιατί έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Oυ μπλέξεις με την easyjet!
Eύχομαι να είναι αυτή η μόνη αναποδιά, γιατί έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου!

Τέλεια! Πες μου σε παρακαλώ ότι μπορώ να τα ακυρώσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω γιατί ήδη τρέμω από τα νεύρα -_-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Τέλεια! Πες μου σε παρακαλώ ότι μπορώ να τα ακυρώσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω γιατί ήδη τρέμω από τα νεύρα -_-
Κάτσε ρε συ, μη βιάζεσαι :P Καταρχάς τους πήρες τηλέφωνο να τους εξηγήσεις την κατάσταση; Ότι δηλαδή δε θέλεις να κάνεις μεταβίβαση εισιτηρίου σε άλλον επιβάτη, αλλά ότι έκανες λάθος στο δικό σου όνομα;

Δες εδώ
Απ΄ό,τι διάβασα, αν κάνεις ακύρωση εντός 24 ωρών από τη στιγμή της κράτησης σου επιστρέφουν το αντίτιμο.
https://www.easyjet.com/el/kavie/regulations.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Κάτσε ρε συ, μη βιάζεσαι :P Καταρχάς τους πήρες τηλέφωνο να τους εξηγήσεις την κατάσταση; Ότι δηλαδή δε θέλεις να κάνεις μεταβίβαση εισιτηρίου σε άλλον επιβάτη, αλλά ότι έκανες λάθος στο δικό σου όνομα;

Δες εδώ
Απ΄ό,τι διάβασα, αν κάνεις ακύρωση εντός 24 ωρών από τη στιγμή της κράτησης σου επιστρέφουν το αντίτιμο.


Σε ευχαριστώ. Τα είχα δει και πριν αλλά πως θα συνεννοηθώ στα αγγλικά για τέτοιο θέμα; δεν θα βγάλουμε άκρη :( θα πάω σε ένα γραφείο να ρωτήσω αύριο και θα δούμε τι θα γίνει. Αλλιώς θα αναγκαστώ να τους τηλεφωνήσω.
Σας ευχαριστώ και τους δύο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Τα είχα δει και πριν αλλά πως θα συνεννοηθώ στα αγγλικά για τέτοιο θέμα;
I have booked a flight for ..........
The flight has been booked on my name; I do not want to cancel, transfer or alter it in any way.
However, I have written my name with Greek characters, instead of English and I would like to have it written appropriately with English characters.
Kindly provide me with your recommendations on this issue.


<Αν κάτι πάει στραβά>
In case this cannot be corrected, I hereby would like to cancel my book and get a full refund of my money, since this cancellation takes place within less that 24 hours of the booking time.


Μην γίνεσαι χαζό κι αγχώνεσαι χωρίς λόγο. :) Πάρ' τους ΤΩΡΑ τηλέφωνο και διόρθωσέ το. Μην σκέφτεσαι την ώρα, γι' αυτό πληρώνονται οι άνθρωποι εκεί. Δικαιολόγησε μια φορά τα λεφτά που έχουν δώσει οι δικοί σου για τα Αγγλικά σου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
I have booked a flight for ..........
The flight has been booked on my name; I do not want to cancel, transfer or alter it in any way.
However, I have written my name with Greek characters, instead of English and I would like to have it written appropriately with English characters.
Kindly provide me with your recommendations on this issue.


<Αν κάτι πάει στραβά>
In case this cannot be corrected, I hereby would like to cancel my book and get a full refund of my money, since this cancellation takes place within less that 24 hours of the booking time.


Μην γίνεσαι χαζό κι αγχώνεσαι χωρίς λόγο. :) Πάρ' τους ΤΩΡΑ τηλέφωνο και διόρθωσέ το. Μην σκέφτεσαι την ώρα, γι' αυτό πληρώνονται οι άνθρωποι εκεί. Δικαιολόγησε μια φορά τα λεφτά που έχουν δώσει οι δικοί σου για τα Αγγλικά σου. :P


χαχαχα σε ευχαριστώ πολύ! Σίγουρα θα μου χρειαστεί το κειμενάκι σου :P Το οποίο και αποδεικνύει πως πρέπει επειγόντως να ξεκινήσω διάβασμα :worry:
Σε ευχαριστώ και πάλι!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος πρέπει να καλέσεις!
Διάβασε εδώ:
If you made a spelling error in your booking, don’t worry, we will fix that for you. Just call our Customer Service Team. Make sure you have your confirmation number with you or the credit or debit card that you used to book the flight, when you call.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IreneGr

Δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ.Θα πάρω τηλέφωνο το αεροδρόμιο πρώτα όμως μήπως και μου αλλάζουν εκεί τα ονόματα γιατί το χαρτί που θα εκτυπώσω δεν είναι η κάρτα επιβίβσης, άρα μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tntqaz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 294 μηνύματα.
Ναι, οκ, το ξέρω οτι έχουμε 2013, και θα σκεφτεστε.. "μα τι ρωταει ο τυπος τωρα",
αλλά ειναι η πρώτη φορα που έκανα ηλεκτρονική κράτηση μεσα απο το site airtickets.
Αυτοί μόλοις ολοκληρωθεί η διαδικασια σου στελνουν 3 emails: 1) αποδειξη πληρωμης, 2) κωδικός, 3)κουπόνι έκπτωσης.

Τωρα εγώ τι παίρνω μαζί μου στο αεροδρόμιο για να αποδειξω οτι εχω κανει την κράτηση?
Εκτυπωμένα, την απόδειξη και τον κωδικό? Και πού τα δείχνω? Κανονικά στην σειρά όπως πας οταν κλασσικά περιμένεις μποροστά απο το "περιπτερο" της πτήσης σου?

ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
λογικα δεν χρειαζεσαι τιποτα αυτα, μονο με την ταυτοτιτα σου αν πας θα εισαι οκ. Εγω παντα ετσι το εκανα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Με την ταυτότητα συνήθως είσαι κομπλέ, πας και σου τυπώνουν το pass κατευθείαν.
Καλού-κακού όμως έχε μαζί σου και τον αριθμό εισιτηρίου, αν τυχόν έχουν μόνο baggage drop και πρέπει να εκτυπώσεις μόνος σου το boarding pass (έχουν ένα μηχανηματακι στο οποίο βάζεις τον αριθμό, σου τυπώνει το εισιτήριο και πας με αυτό και την ταυτότητα να αφήσεις κατευθείαν τις αποσκευές σου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tntqaz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 294 μηνύματα.
Μάλιστα.. Ευχαριτώ!!:)

Την πύλη και τα σχετικά θα τα γράφει στο boarding pass, ε?
ρωτάω γιατι τελευταία φορά με τους γονείς μου για κάποιον λόγο, άλλη πύλη εγραφε το εισητήριο, σε άλλη επρεπε να βγουμε όμως.. τελευταία στιγμη τρεχαμε σαν χαζά χωρις να ξερουμε που και στα ξανφνηκα ακούμε το όνομα στα ηχεία.. :P
αλλά πάει καιρός... πολλά άλλαξαν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Η πυλη μπορει να αλλαξει ανα πασα στιγμη. Μερικες φορες την γραφει στο boarding pass, αλλες παλι οχι, οπως και να εχει εσυ πρεπει να εχεις ματια και αυτια ανοιχτα. Αν εχουν ωσει μια πυλη και μετα αλλαξει, θα το πουν στα μεγαφωνα. Και παντα υπαρχουν οθονες οπου γραφει τις απαρετιτες πληροφοριες για τις αναχωρισεις, μαζι και την εξοδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leuki kataigida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η leuki kataigida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 368 μηνύματα.
Είμαι άσχετη!Δειξτε κατανόηση!:P

Αγορά αεροπορικών εισιτηρίων με προπληρωμένη κάρτα γίνεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top