Ερις
Περιβόητο μέλος


Πάντως, ακόμη και με το κινητό σου να το κάνεις, αν θυμάμαι καλά, υπάρχει επιλογή να το στείλεις στο email σου σε μορφή pdf. Aπό εκεί μπορείς να το κατεβάσεις στο κινητό σου και να το εκτυπώσεις. Πχ λέει να το στείλεις στο email σου ή να το εκτυπώσεις αμέσως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuspiciousMinds
Νεοφερμένο μέλος


Εγώ κάθε φορά έτσι ταξιδεύω με την aegean...Κάνω τσεκ ιν στο σπιτι και όταν πάω στο αεροδρόμιο τους δίνω ταυτότητα και μου δίνουν το εισητηριο αυτοί. So simple

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Ναι βρε παιδιά αλλά δεν ταξιδεύω εγώ, ταξιδεύει συγγενικό μου πρόσωπο που δεν έχει smartphone/ iphone. Οπότε το να σκαναριστεί το
barcode με το κινητό μου δεν παίζει. Εγώ θα του πληρώσω το εισητήριο και μου ζήτησε να του κλείσω αν γίνεται να κάτσει μπροστά στο αεροπλάνο. Θέλω δηλαδή να κάνω check - in με το κινητό μου μόλις ανοίξει η δυνατότητα και πριν φυγει να εκτυπώσω το boarding pass να το έχει. Αυτό δε γίνεται?
Στο site της aegean βρήκα αυτό:
Πώς μπορώ να προμηθευτώ έντυπη κάρτα επιβίβασης, εάν χρειαστεί;
Εάν ξεχάσατε το κινητό σας ή η μπαταρία του έχει εξαντληθεί, μπορείτε να εκτυπώσετε την κάρτα επιβίβασης σε ένα Self Service Kiosk ή Check-in counter στο αεροδρόμιο, έως 30 και λεπτά πριν από την αναχώρηση.
Οπότε μάλλον γίνεται? Και να διατηρηθεί η θέση? Self service kiosk έχουν όλα τα αεροδρόμια?
Ασχετοσύνη, ξέρω...![]()
Και να μην εχει, θα του το βγαλουν στον γκισε. Αλλα, εκει που εχει μηχανημα, δεν στο βγαζουν στο γκισε. Ερχεται υπαλληλος και σε βοηθαει να το κανεις με το μηχανημα.
Απλα στειλ'του με ενα email το PDF να το τυπωσει μονος του. Μη πηζεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος


Θα είναι σαν να έχεις χειραποσκευή, αλλά δεν θα έχεις. Γέρων O' Learίσιος, 2017.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος


Η χειραποσκευή περνάει κανονικά τον έλεγχο, υπόκειται στους περιορισμούς που ισχύουν για χειραποσκευές (100 ml υγρά), και όποιος έλεγχος μεγέθους-βάρους γίνεται, γίνεται κανονικά στην πύλη όπως τώρα.
Απλώς πλέον στην πύλη, χωρίς priority και όλα τα επιπλέον που μπορείς να πληρώσεις για να έχεις εξασφαλισμένη θέση χειραποσκευής, θα στην παίρνουν για κάτω.
Οπότε και περιορισμοί χειραποσκευών και αναμονή στο baggage belt. Με 5 euro παίρνεις priority και αποφεύγεις την αναμονή, με 25 (αν θυμάμαι καλά) αγοράζεις κανονική check-in βαλίτσα και αποφεύγεις τους περιορισμούς.
Προσωπικά, έχοντας υπόψιν τις τιμές στα εισιτήρια δεν θα με πείραζε η αναμονή για τη βαλίτσα, εκτός αν έχω κλείσει πτήσεις καπάκι οπότε τα λεπτά μετράνε πολύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος



Το καλό είναι ότι αύξησαν το όριο βάρους των αποσκευών που δίνεις κάτω, από 15kg πήγε 20 αν θυμάμαι καλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


https://www.dailymail.co.uk/news/article-4889416/Ryanair-cancels-EIGHTY-flights-day-six-weeks.htmlRyanair cancels up to EIGHTY flights a day for six weeks because their staff haven't taken enough holiday
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος



Α, επίσης, τσάντα λάπτοπ θα τη δεχτούν ως χειραποσκευή, ή θα χρειαστεί να πληρώσω;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Βγηκε φημη παντως οτι η Ryanair προσεφερε γενναιοδωρες αυξησεις στους πιλοτους προκειμενου να μην αναγκαστει να ακυρωσει τοσες πολλες πτησεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


Η Ryanair μου ακύρωσε μια πτήση κι έτσι μου έδωσε ένα κουπόνι 40€. Όχι κι άσχημα.
Και εμενα μου ακύρωσε μια δυστυχώς, αλλά το κουπόνι ακόμα το περιμένω..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος


παιδιά η ryan αυτό τον καιρό έχει ακυρώσει πάρα πολλές έτσι?
τα 40Ε που αναφέρετε είναι η ακριβής τιμή του εισιτηρίου σας???
έχω και εγώ μια απορία:
έκλεισε μια φίλη μου πτήση 10 Οκτ με 11 Δεκ και της έστειλαν μήνυμα απο την ryan ότι ακυρώνεται η πτήση (δεν διευκρίνισαν αν αφορά και στα 2 δρομολόγια), και επίσης της έστειλαν ένα κουπόνι των 80Ε..
μπήκα μετά στο site, έβαλα τα στοιχεία πτήσης και μου έδειξε ότι η πτήση της ακυρώθηκε.. δεν μπορούσα να καταλάβω αν εννοεί και τα δυο δρομολόγια ή μονο το ένα.. όποτε προχώρησα στο βήμα που έλεγε για αποζημίωση..
μετά εμφάνισε και τις δύο πτήσεις και με ρωτούσε αν θέλω να ζητήσω αποζημίωση για το "πήγαινε" και την επιστροφή την είχε ακυρωμένη ούτως ή άλλως.. οπότε εγώ η έξυπνη, προχώρησα την διαδικασία αποζημίωσης ΜΟΝΟ για την πτήση της επιστροφής που είναι η ακυρωμένη.. άραγε θα της δώσουν τίποτα άλλο πέρα από το 80ευρω κουπόνι ή θα ακυρώσουν το κουπόνι και θα της βάλουν τα χρήματα στο λογαριασμό της??
ξέρει κανείς??
ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


Αν σου ακυρώσουν μια πτήση που ειχες κλείσει one way χωρίς επιστροφή, σου δίνουν κουπόνι 40€. Αν έχεις κλείσει πήγαινε έλα, δυο σκέλη δηλαδη και σου τα ακυρώσουν και τα δυο, σου δίνουν κουπόνι των 80€. Όποτε λογικά στη φίλη σου θα ακυρώθηκαν και οι δυο πτήσεις αφού πήρε 80€. Εμενα μου ακύρωσαν μια διαδρομή, είχα κλείσει ένα εισιτήριο μόνο για να πάω. Πήγα στο λογαριασμό μου στην ιστοσελίδα τους και ζήτησα επιστροφή χρημάτων, όποτε μου έστειλαν ένα μειλ που έλεγε το ακριβές ποσο που θα μου επέστρεφαν. Δεν έχω κλείσει ποτε εισιτήριο με δυο σκέλη, για να πάω και να έρθω,αλλά φαντάζομαι ότι αν τα κλείσεις μαζί, στο λογαριασμό σου στη Ryanair θα φαίνονται ως ένα ταξίδι. Όποτε αν πηγες εκεί και ζήτησες επιστροφή χρημάτων, λογικά θα επιστρέψουν το ποσο και για τις δυο πτήσεις. Δεν έστειλαν email να σας πουν ότι έλαβαν το αίτημα επιστροφής χρημάτων; Εκεί λέει και το ακριβές ποσο. Παίρνεις τα χρήματα σου πίσω, και το κουπόνι ισχύει κανονικα.methexys, στείλε τους μήνυμα μην το αφήσεις..
παιδιά η ryan αυτό τον καιρό έχει ακυρώσει πάρα πολλές έτσι?
τα 40Ε που αναφέρετε είναι η ακριβής τιμή του εισιτηρίου σας???
έχω και εγώ μια απορία:
έκλεισε μια φίλη μου πτήση 10 Οκτ με 11 Δεκ και της έστειλαν μήνυμα απο την ryan ότι ακυρώνεται η πτήση (δεν διευκρίνισαν αν αφορά και στα 2 δρομολόγια), και επίσης της έστειλαν ένα κουπόνι των 80Ε..
μπήκα μετά στο site, έβαλα τα στοιχεία πτήσης και μου έδειξε ότι η πτήση της ακυρώθηκε.. δεν μπορούσα να καταλάβω αν εννοεί και τα δυο δρομολόγια ή μονο το ένα.. όποτε προχώρησα στο βήμα που έλεγε για αποζημίωση..
μετά εμφάνισε και τις δύο πτήσεις και με ρωτούσε αν θέλω να ζητήσω αποζημίωση για το "πήγαινε" και την επιστροφή την είχε ακυρωμένη ούτως ή άλλως.. οπότε εγώ η έξυπνη, προχώρησα την διαδικασία αποζημίωσης ΜΟΝΟ για την πτήση της επιστροφής που είναι η ακυρωμένη.. άραγε θα της δώσουν τίποτα άλλο πέρα από το 80ευρω κουπόνι ή θα ακυρώσουν το κουπόνι και θα της βάλουν τα χρήματα στο λογαριασμό της??
ξέρει κανείς??
ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ας τα πάρω απ την αρχή, μου λέει η φίλη ότι ακυρώθηκε η πτήση, της στέλνουν "συγνώμη" και 80 ευρώ κουπόνι και στο ίδιο μεηλ ένα λινκ που έλεγε για αλλαγή πτήσης και ένα άλλο λινκ για το αν θες να αιτηθείς αποζημίωση.
Επειδή δεν διευκρίνισαν ποια από τις δύο πτήσεις έχει ακυρωθεί, μπαίνω στην ιστοσελίδα της ραυν, βάζω τον αριθμό κράτησης και μου βγάζει μήνυμα "λυπούμαστε αυτή η πτήση έχει ακυρωθεί (...)" και κάπου εκεί στο μήνυμα έλεγε ότι υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή και αίτηση αποζημίωσης.
Πατάω αίτηση αποζημίωσης, βγαίνει μια φόρμα και συμπληρώνω τα στοιχεία της φίλης, και σε ενα σημείο βγάζει να επιλέξω για ποιο από τα δύο δρομολόγια ζητάω αποζημίωση. Εγώ ζήτησα για την επιστροφή γιατί σε ένα σημείο το οποίο δεν θυμάμαι είδαμε ότι το δρομολόγιο του "πήγαινε" ισχύει.
Τώρα της έστειλαν μεηλ στα αγγλικά γραμμένο: ότι δεν εγκρίθηκε η αποζημίωση βάσει κανονισμού τάδε γιατί ενημερώθηκε πάνω από 14 μέρες πριν την πτήση.
Στο καπάκι της έστειλαν και ένα μεηλ γραμμένο στα ελληνικά που της λένε ότι τα 81,67 ευρώ θα σας επιστραφούν με το ίδιο τρόπο που κάνατε την κράτηση δηλαδή στην χρεωστική σας κάρτα.
Τώρα τι ισχύει από τα δύο, πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Βράσε ρύζι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ας τα πάρω απ την αρχή, μου λέει η φίλη ότι ακυρώθηκε η πτήση, της στέλνουν "συγνώμη" και 80 ευρώ κουπόνι και στο ίδιο μεηλ ένα λινκ που έλεγε για αλλαγή πτήσης και ένα άλλο λινκ για το αν θες να αιτηθείς αποζημίωση.
Επειδή δεν διευκρίνισαν ποια από τις δύο πτήσεις έχει ακυρωθεί, μπαίνω στην ιστοσελίδα της ραυν, βάζω τον αριθμό κράτησης και μου βγάζει μήνυμα "λυπούμαστε αυτή η πτήση έχει ακυρωθεί (...)" και κάπου εκεί στο μήνυμα έλεγε ότι υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή και αίτηση αποζημίωσης.
Πατάω αίτηση αποζημίωσης, βγαίνει μια φόρμα και συμπληρώνω τα στοιχεία της φίλης, και σε ενα σημείο βγάζει να επιλέξω για ποιο από τα δύο δρομολόγια ζητάω αποζημίωση. Εγώ ζήτησα για την επιστροφή γιατί σε ένα σημείο το οποίο δεν θυμάμαι είδαμε ότι το δρομολόγιο του "πήγαινε" ισχύει.
Τώρα της έστειλαν μεηλ στα αγγλικά γραμμένο: ότι δεν εγκρίθηκε η αποζημίωση βάσει κανονισμού τάδε γιατί ενημερώθηκε πάνω από 14 μέρες πριν την πτήση.
Στο καπάκι της έστειλαν και ένα μεηλ γραμμένο στα ελληνικά που της λένε ότι τα 81,67 ευρώ θα σας επιστραφούν με το ίδιο τρόπο που κάνατε την κράτηση δηλαδή στην χρεωστική σας κάρτα.
Τώρα τι ισχύει από τα δύο, πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Βράσε ρύζι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Για αυτο το λογο, εκτος απο περιπτωσεις ακραιας προσφορας, ποτε μη κανονιζετε ταξιδι, και δη σημαντικο ταξιδι, με Ryan.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


Το κουπόνι το παίρνεις ετσι και αλλιως. Αν πήρε 80€ είναι στάνταρ ότι της ακύρωσαν και τα δυο σκέλη της πτήσης.Αυτό για τα 40 και 80 ευρώ αναλόγως της ακύρωσης το ήξερα και εγώ, αλλά εδώ έχει συμβεί κάτι το αξιοπερίεργο!
Ας τα πάρω απ την αρχή, μου λέει η φίλη ότι ακυρώθηκε η πτήση, της στέλνουν "συγνώμη" και 80 ευρώ κουπόνι και στο ίδιο μεηλ ένα λινκ που έλεγε για αλλαγή πτήσης και ένα άλλο λινκ για το αν θες να αιτηθείς αποζημίωση.
Επειδή δεν διευκρίνισαν ποια από τις δύο πτήσεις έχει ακυρωθεί, μπαίνω στην ιστοσελίδα της ραυν, βάζω τον αριθμό κράτησης και μου βγάζει μήνυμα "λυπούμαστε αυτή η πτήση έχει ακυρωθεί (...)" και κάπου εκεί στο μήνυμα έλεγε ότι υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή και αίτηση αποζημίωσης.
Πατάω αίτηση αποζημίωσης, βγαίνει μια φόρμα και συμπληρώνω τα στοιχεία της φίλης, και σε ενα σημείο βγάζει να επιλέξω για ποιο από τα δύο δρομολόγια ζητάω αποζημίωση. Εγώ ζήτησα για την επιστροφή γιατί σε ένα σημείο το οποίο δεν θυμάμαι είδαμε ότι το δρομολόγιο του "πήγαινε" ισχύει.
Τώρα της έστειλαν μεηλ στα αγγλικά γραμμένο: ότι δεν εγκρίθηκε η αποζημίωση βάσει κανονισμού τάδε γιατί ενημερώθηκε πάνω από 14 μέρες πριν την πτήση.
Στο καπάκι της έστειλαν και ένα μεηλ γραμμένο στα ελληνικά που της λένε ότι τα 81,67 ευρώ θα σας επιστραφούν με το ίδιο τρόπο που κάνατε την κράτηση δηλαδή στην χρεωστική σας κάρτα.
Τώρα τι ισχύει από τα δύο, πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Βράσε ρύζι!
Αν έκανε ακύρωση και δεν άλλαξε δρομολόγιο, θα παρει σίγουρα τα λεφτά της πίσω.
Από εκεί και πέρα,η αποζημίωση που λένε είναι άλλο πράγμα. Η αποζημίωση αφορα περιπτώσεις που έχεις κανονίσει το ταξίδι σου, έχεις κλείσει ξενοδοχείο, λεωφορεία από το αεροδρόμιο κτλ, όποτε με κάποιο τρόπο θέλουν να σε αποζημιώσουν για τα χρήματα που ενδεχομένως να έχεις δώσει σε όλα αυτά. Αυτή η αποζημίωση ισχύει και μπορείς να την πάρεις εφόσον σε ενημερώσουν τις τελευταίες 14 μέρες πριν το ταξίδι.
Όποτε όπως βλέπεις, άλλο παίρνω τα λεφτά μου πίσω και άλλο η αποζημίωση! Τα λεφτά επιστρέφονται κανονικότατα μέσα σε 5-7 μέρες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.