Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Είστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Είμαι υπέρ

  • Είμαι κατά

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,299 μηνύματα.
Σε συνέχεια της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, το Εφετείο Αθηνών έκρινε παράνομη και καταχρηστική την απεργία των συνδικαλιστικών Ομοσπονδιών κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου. Απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης.
Το δικαίωμα των απεργιών στο μεταξύ το 1972 αν δεν κάνω λάθος το νομιμοποίησε ο Γεώργιος Παπαδόπουλος στα πλαίσια της φιλελευθεροποίησης του καθεστώτος και η " δημοκρατία " το καταργεί. Ένας από τους τρόπους έκφρασης των εργατ(ρι)ών βρίσκεται υπό κίνδυνον.

Οι απεργίες που ήτο αποφασις του 90% των εκπαιδευτικών είναι παράνομες, το να μας κυβερνάει το 38% όμως όχι. Η λύσις δεν θα έρθει με ήρεμες και δημοκρατικές μεθόδους.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Σε συνέχεια της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, το Εφετείο Αθηνών έκρινε παράνομη και καταχρηστική την απεργία των συνδικαλιστικών Ομοσπονδιών κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου. Απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης.
Ερώτηση:

Η απεργία γίνεται για ποιον λόγο; Η απεργία ζητάει να μην γίνει κανενός είδος αξιολόγησης, ή είναι υπέρ της αξιολόγησης απλά με διαφορετικό τρόπο και ποιον τρόπο προτείνουν και τι δεν τους αρέσει στο υπάρχον ΦΕΚ;

Πολύ φοβάμαι ότι είναι το πρώτο. Πάμε να δούμε τις ανακοινώσεις τους:

Την Δευτέρα 11 Οκτώβρη δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί στην Αθήνα στο Εφετείο, και σε όλες τις πόλεις από τη Θεσσαλονίκη, ως τα Γιάννενα ενώθηκαν σε ένα μεγαλειώδες ορμητικό απεργιακό ποτάμι, ενώνοντας τις φωνές τους, διατρανώνοντας την αγωνιστική τους θέληση να αντισταθούν και να συγκρουστούν με την κυβερνητική πολιτική που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας, εντείνει τους ταξικούς φραγμούς που διαλύει το Δημόσιο Σχολείο.

Απ ότι φαίνεται δεν διάβασαν το ΦΕΚ αλλά διάβασαν καλά το ποιηματάκι.

Παρά τον εκφοβισμό που σπέρνει η κυβέρνηση και τις εκτοξευόμενες απειλές για δήθεν πειθαρχικά και ποινές, δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί συσπειρωμένοι στους Συλλόγους Διδασκόντων και στα σωματεία τους γιγαντώνουν καθημερινά το ρεύμα της απεργίας – αποχής από το ταξικό μέτρο της αξιολόγησης που φέρνει νέα φτώχεια για το Δημόσιο Σχολείο, ταξική κατηγοριοποίηση και λουκέτα.

Πως φέρνει φτώχεια και λουκέτα θα μας εξηγήσουν;

Ο φόβος έχει αλλάξει στρατόπεδο, έχει περάσει πλέον ανοιχτά στην πλευρά της κυβέρνησης. Γι’ αυτό η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ καταφεύγει στα δικαστήρια και στις προειλημμένες αποφάσεις τους. Θέλει να καταστείλει την αγωνιστική ανάταση του κλάδου μας, να κάμψει την μαζική αντίσταση των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση.

Αντίσταση σε τι θα μας πουν;

Παρά την κυβερνητική καταστολή και τρομοκρατία το ρεύμα της απεργίας – αποχής παραμένει ισχυρό και μαζικό, επιβεβαιώνοντας ότι κανείς δεν μπορεί να κάμψει το οργανωμένο, μαζικό πανεκπαιδευτικό κίνημα που είναι αποφασισμένο να υπερασπίσει το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο, τη μόρφωση των παιδιών του λαού, τα δημοκρατικά του δικαιώματα.

Πάλι buzzwords αλλά η ερώτηση μου παραμένει, μίλησες κανείς για μη δημόσιο σχολείο και ότι τα "παιδιά του λαού" δεν θα μπορούν να πηγαίνουν εκεί; Μεχρι και τα δημοκρατικά δικαιώματα έχουν μπλέξει στο ποιηματακι.

Ο αγώνας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης πρέπει να κλιμακωθεί και να διευρυνθεί. Να συγκροτήσουμε ισχυρό μέτωπο αντίστασης των Συνδικάτων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ενάντια στο τερατούργημα του ν. «Χατζηδάκη», να υπερασπίσουμε τα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα. Να παλέψουμε ανυποχώρητα για να ανατραπεί συνολικά η αντεργατική επίθεση.

Εδώ δεν μιλάνε καν για την αξιολόγηση αλλά για τον νόμο Χατζηδάκη. Τελικά μήπως για αυτό "απεργούν";

Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλα τα παιδιά!


Η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών δεν θα περάσει! Να ανατραπούν οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι 4823/21 και 4692/20 και όλη η αντιεκπαιδευτική πολιτική!

Τρικυμία εν κρανίω v2.

Τελικά πουθενά δεν αναφέρουν τίποτα άξιο συζήτησης. Κάνουν απεργία για να κάνουν. Δεν υπάρχει κάτι στο ΦΕΚ που να είναι in line με αυτά που λενε. Λογικό μου φαίνεται λοιπον που η απεργία βγήκε παράνομη. Αφού κανένα από αυτα που λενε δεν ισχυει. Η απεργία αυτή είναι αντιδημοκρατική και βασισμένη στην προπαγάνδα των συνδικαλιστών και της αντιπολίτευσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Έχουν οριστεί ήδη νέες κινητοποιήσεις.

Η Κεραπέως έχει τελειώσει
Απλή ενημέρωση έκανα για μια πρόσφατη ανακοίνωση.
Δεν σκόπευα ούτε σκοπεύω να το συζητήσω!
Και ο λόγος είναι ότι εκ πεποιθήσεως αρνούμαι να συνομιλώ με ακραία φανατισμένα άτομα!
Την καλησπέρα μου!
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Απλή ενημέρωση έκανα για μια πρόσφατη ανακοίνωση.
Δεν σκόπευα ούτε σκοπεύω να το συζητήσω!
Και ο λόγος είναι ότι εκ πεποιθήσεως αρνούμαι να συνομιλώ με ακραία φανατισμένα άτομα!
Την καλησπέρα μου!
Την καληνύχτα μου!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αγαπητοί γονείς,

Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί έχουμε τις ίδιες αγωνίες και το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στη μόρφωση των μαθητών μας.

Όπως ίσως θα έχετε πληροφορηθεί, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, τον 4823/2021, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Ο τίτλος παραπέμπει σε στήριξη της πολιτείας των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και του έργου των εκπαιδευτικών.
Όμως αντί για την αναγκαία ενίσχυση και θωράκιση του δωρεάν δημόσιου σχολείου:


Σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών.

Χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες βρίσκονται αστήριχτα από ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό, ενισχυτική διδασκαλία, παράλληλη στήριξη και καλείστε πάλι εσείς οι γονείς, αν και όσοι μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην τσέπη.

Τα παιδιά μας στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών, έρμαια στη φθορά του χρόνου, αντί για το ρεαλιστικό και παιδαγωγικά αναγκαίο αίτημα για 15 μαθητές/τριες ανά τάξη.

Οι μαθητές μας, σε πολλές περιπτώσεις, αλλάζουν εκπαιδευτικό/-κούς κάθε χρόνο ή πολλές φορές και μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια.

Οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον «κόφτη» της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός Α.Ε.Ι. 40.000 μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια, που εκδίδουν αμφίβολης ποιότητας πτυχία τα οποία, όμως, η κυβέρνηση της Ν.Δ., αναγνώρισε επαγγελματικά δικαιώματα εξισώνοντάς τα με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.

Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, βιώνοντας το πιο παρατεταμένο κλείσιμο σχολείων σε όλη την Ευρώπη, αντί να υπάρξει μείωση της σχολικής ύλης και αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων, δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από την πλευρά της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας. Δεν μεριμνούν ούτε για την αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης, ούτε για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, με προσωπικό καθαριότητας, μείωση μαθητών στις τάξεις, μείωση μαθητών στα σχολικά μέσα μεταφοράς, δωρεάν τεστ με ευθύνη του Ε.Ο.Δ.Υ. για όλους.

Αυτά έπρεπε να είναι στο επίκεντρο της προσοχής όσων έχουν τη θεσμική ευθύνη και μάλιστα όταν από πέρυσι, ως εκπαιδευτική κοινότητα αναδεικνύουμε σχεδόν καθημερινά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο μέσα στις νέες συνθήκες της πανδημικής κρίσης.

Αντί γι’ αυτά, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. φέρνει νόμους που δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών (αύξηση μαθητών στα τμήματα, αυξημένο γραφειοκρατικό περιβάλλον σε βάρος της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.α.), δημιουργούν συνθήκες εντατικοποίησης και πίεσης στους μαθητές καθώς και στιγματισμού τους από μικρή ηλικία με την εισαγωγή των εξετάσεων εθνικού επιπέδου, στην ΣΤ΄ Δημοτικού και στην Γ΄ Γυμνασίου, χωρίς παιδαγωγικό όφελος αλλά με μαθησιακές συνέπειες στους μαθητές, ιδιαίτερα των μεσαίων και χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων. Αυτό αποδεικνύεται από τη διεθνή εμπειρία στις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, που έχει ως αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους που στο βάθος οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά. Στο τέλος θα μας μιλούν πάλι για ατομική ευθύνη και στην εκπαίδευση και ο κάθε γονιός θα καλείται να επιλέγει εάν θα βάλει ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τη στοιχειώδη εκπαίδευση των παιδιών του.

Η κυβέρνηση εμπεδώνει, λοιπόν, στο σχολείο μέσω νόμων την απόσυρση του κράτους από την υποχρέωση της κρατικής χρηματοδότησης και καλεί τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο να αναζητήσουν χορηγούς και χρηματοδότες. Εισάγουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων που δεν έχουν καμία σχέση με τις γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο αλλά εστιάζουν σε θέματα που η πολιτική ηγεσία με τις ιδεολογικές και πολιτικές της επιλογές καθορίζει κάθε φορά.

Τελικά η αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών έχει ως αποκλειστικό στόχο να μεταφερθούν οι ευθύνες του κράτους στους εκπαιδευτικούς, να στοχοποιηθούν τα δημόσια σχολεία και οι εκπαιδευτικοί για τις διαχρονικές ελλείψεις και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος, που στην ουσία αποτελούν πολιτικές επιλογές των κυβερνήσεων οι οποίες αντί να επιλέγουν να χρηματοδοτούν τα σχολεία για την εκπαίδευση των παιδιών του ελληνικού λαού επιλέγουν να ρίχνουν εκατομμύρια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Έχει ως στόχο να αποδεχθούμε ένα σχολείο που δεν αντιστοιχεί στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, στις ανάγκες των μαθητών μας, το οποίο, αντίθετα, οργανώνεται και λειτουργεί στη λογική των επιχειρήσεων. Ένα σχολείο που αντιμετωπίζει τους μαθητές ως προϊόντα, τους γονείς ως πελάτες και τους εκπαιδευτικούς ως διεκπεραιωτές τυποποιημένων «γνώσεων».

Αγαπητοί γονείς,

Η κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική, που αλλάζει συνολικά τη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δεν δίστασαν ακόμα και να μας οδηγήσουν στα δικαστήρια για να βγάλουν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες μας, αξιοποιώντας ψέματα στο δημόσιο λόγο, όπως ότι δεν έχουμε προτάσεις τη στιγμή που αρνούνται το δημόσιο διάλογο μαζί μας γιατί προφανώς δεν θα μπορούν να αντικρούσουν τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας και θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι και αγωνιζόμαστε. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας και στις μελλοντικές γενιές στις οποίες θέλουμε να τους παραδώσουμε ένα ισχυρό δημόσιο δωρεάν σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:


  • Καθημερινά οργανώνουν, σχεδιάζουν, αποτιμούν και αναπροσαρμόζουν το μάθημά τους!
  • Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει 12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!
  • Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών. Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά από διδακτικά αντικείμενα. Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο.
Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας.

Γι’ αυτό δίνουμε, ως εκπαιδευτικοί, δυναμικό αγώνα αυτές τις μέρες με απεργίες και κινητοποιήσεις και υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι μαζί. Σε κοινό αγώνα! Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν. Το σχολείο του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας.

Έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.

Όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας! Για το σχολείο των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών ενάντια στο σχολείο επιχείρηση, της κατηγοριοποίησης και του ανταγωνισμού!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Παρά την απόφαση του δικαστηρίου, που κρίνει την απεργία τους παράνομη, οι εκπαιδευτικοί απεργούν, επειδή δεν θέλουν την αξιολόγηση των σχολείων τους. Ανάμεσα στα άλλα που επικαλούνται, είναι και ο ισχυρισμός ότι η αξιολόγηση των σχολείων θα επιτρέπει στα καλύτερα σχολεία να ξεχωρίζουν και, επομένως, να προτιμώνται από γονείς και μαθητές, με αποτέλεσμα να πληγούν τα λιγότερο καλά ή τα χειρότερα σχολεία. Θέλουν να μείνουν τα πράγματα όπως έχουν: η αδιαφάνεια εξασφαλίζει την επιθυμητή ομοιομορφία. Μη θίγετε, λοιπόν, τα κακώς κείμενα! Μια χαρά είμαστε όπως είμαστε! Οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζονται αξιολόγηση, «αξιολογούνται κάθε μέρα από τον ελληνικό λαό, από συστάσεως του έθνους και του κράτους», όπως είπε ο σοφολογιότατος πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Τσούχος, σε παλαιότερη συνέντευξή του.


Αυτό που αρνείται και πολεμά το «εκπαιδευτικό κίνημα» είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από τα επιχειρήματά τους. Πολεμούν την προσπάθεια του κράτους να εκσυγχρονισθεί και να καθιερώσει διαδικασίες ελέγχου της απόδοσης των επενδύσεών του. Αυτό σημαίνει αξιολόγηση σχολικών μονάδων: μετράμε κάθε χρόνο τι πετύχαμε και πού αποτύχαμε. Και το κάνουμε προκειμένου να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του συστήματος εκεί όπου υστερεί – δεν το κάνουμε απλώς για να προσθέσουμε συγκινήσεις στη ζωή μας. Αυτό δεν θέλει το «εκπαιδευτικό κίνημα».

Ωστόσο, το προϊόν που παράγει με τους αγώνες του το «εκπαιδευτικό κίνημα» αξιολογείται ανά τριετία, κάθε φορά δηλαδή που διεξάγεται η έρευνα του Προγράμματος για τη Διεθνή Αξιολόγηση των Μαθητών (γνωστότερο ως PISA) του ΟΟΣΑ. Εκεί, η ωραιότερη χώρα του κόσμου, που κατοικείται από τον εξυπνότερο λαό του κόσμου, πατώνει στην κατανόηση κειμένου! Πατώνει στο βασικότερο εφόδιο που οφείλει να παρέχει η εκπαίδευση. Αυτή την κατάντια υπερασπίζεται το «εκπαιδευτικό κίνημα», όταν αρνείται την αξιολόγηση των σχολείων. Ο στρουθοκαμηλισμός αναγορεύεται σε αγώνα.

Οσο οι μαθητές του ελληνικού δημόσιου σχολείου θα είναι οι τελευταίοι στην Ευρώπη στην κατανόηση κειμένου θα υπάρχει πάντα ένας κόσμος έτοιμος να πιστέψει ότι τον ψεκάζουν, πρόθυμος να εμπιστευθεί την ενημέρωσή του στα social media και τόσο επιπόλαιος ώστε το 62% να ψηφίζει «όχι» στην Ευρώπη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, ο Αλέξης Τσίπρας μπορεί να φαντάζει ηγέτης, ο δε κ. Τσούχλος, ο οποίος κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του δυσφημεί την έννοια της παιδείας, μπορεί να είναι ο «πρόεδρας» της ΟΛΜΕ. Οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία είναι απαραίτητες.

Η καταπολέμηση της βλακείας – και μάλιστα της αναπαραγόμενης μέσω των κρατικών δομών – είναι όρος επιβίωσης του Ελληνισμού στο μέλλον.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ;​

Νομίζω ότι έχει γίνει μια παρεξήγηση εδώ. Ο ναύαρχος Αποστολάκης εξέφρασε θετική γνώμη για τις φρεγάτες που προμηθεύεται η κυβέρνηση – αυτό είναι γεγονός, δεν το αμφισβητώ. Είμαστε βέβαιοι, όμως, ότι με τη γνώμη του ο Αποστολάκης βάλει εμμέσως κατά του Τσίπρα, επειδή επαινεί την επιλογή της κυβέρνησης, όπως το ερμήνευσε μερίδα του Τύπου; Ας μου επιτραπεί να διατηρώ τις αμφιβολίες μου, διότι ναι μεν είναι ναύαρχος ο άνθρωπος και ξέρει, αλλά δεν παύει να είναι ο Αποστολάκης, ο οποίος χρειάστηκε δέκα μέρες για να αποφασίσει αν θα πάει υπουργός του Κυριάκου ή θα μείνει σύμβουλος του Αλέξη. Προτιμώ, λοιπόν, να είμαι επιφυλακτικός με τον ναύαρχο.

Μπορεί έτσι να νομίζει ότι κάνει αντιπολίτευση – ποιος ξέρει; Αν και αυτό είναι μάλλον απίθανο, διότι θα προϋπέθετε ο ίδιος να είχε επίγνωση της αναξιοπιστίας του…

ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ​

Παρά τα δεινά, τουλάχιστον δεν τους λείπει η δημιουργικότητα. Στον ΣΥΡΙΖΑ επιχειρούν να συνδέσουν την παραίτηση του αυστριακού καγκελαρίου Σεμπάστιαν Κουρτς (κατηγορείται για χρηματισμό των ΜΜΕ, προκειμένου να προβάλλουν πλαστές ευνοϊκές δημοσκοπήσεις), με τις εδώ αρνητικές δημοσκοπήσεις για το κόμμα τους και ζητούν… Να σας πω την αλήθεια, δεν έχω καταλάβει τι ζητούν ακριβώς. Ούτε να παραιτηθεί ο Μητσοτάκης ζητούν, ούτε να παρέμβει η Δικαιοσύνη. Πετάνε λάσπη, με την ελπίδα ότι θα ξεραθεί και θα μείνει. (Παρεμπιπτόντως, ιδού ξανά η σημασία της κατανόησης κειμένου. Τέτοιες επιπόλαιες κατηγορίες, βασισμένες σε αυθαίρετες υπόνοιες που τις υπαγορεύει το μίσος, ένας σώφρων άνθρωπος, που ξέρει να διαβάζει και να κρίνει, δεν τις παίρνει στα σοβαρά…) Αυτό που ξέρω εγώ και ο καθένας μας είναι ότι η μεγαλύτερη προσπάθεια χειραγώγησης και ελέγχου των ΜΜΕ, τα τελευταία χρόνια, είναι αυτή για την οποία τρέχει στα δικαστήρια το καμάρι του κυρ Χρήστου Καλογρίτσα…
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.

Αξιολογήστε τους Έλληνες εκπαιδευτικούς όχι μόνο σαν επιστήμονες και δασκάλους, αλλά και σαν επαγγελματίες οδηγούς, σαν ψυχολόγους, σαν φύλακες και σωματοφύλακες, σαν μάντεις, σαν νομικούς κ.λπ., γιατί όλα αυτά υποχρεώνονται να είναι στο σχολείο εξ αιτίας της εγκατάλειψης του υπουργείου
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Με λίγα λόγια προδιαγράφεται μία πορεία από το δημόσιο σχολείο στο σχολείο της αγοράς. Αυτά άλλωστε είναι και τα κελεύσματα των «θεσμών - δανειστών» (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ. και Δ.Ν.Τ.) και της δεξαμενής σκέψης τους, του Ο.Ο.Σ.Α.. Μην ξεχνάμε ότι σε πολλές χώρες, οι σχολικές μονάδες ανήκουν στους δήμους.


Στην Αγγλία για παράδειγμα, δεν υπάρχει δημόσιο σχολείο παρά μόνο τοπικό σχολείο υπό τον έλεγχο των κομητειών και των επαρχιών, το οποίο είναι τόσο υποβαθμισμένο που οι ελάχιστοι μαθητές που έχουν όρεξη για μάθηση, αναγκάζονται να πλησιάζουν τις καρέκλες τους στους διδάσκοντες για να τους ακούνε και οι υπόλοιποι θορυβούν. Εκεί μόνο στα ιδιωτικά σχολεία προσφέρεται υποφερτή εκπαίδευση. Φανταστείτε την δυσχερή θέση των Ελλήνων εκπαιδευτικών, όταν θα αξιολογούνται όχι για την διδακτική τους επάρκεια αλλά πρώτα και κύρια για την ικανότητά τους να προσελκύσουν δωρεές και χορηγούς για το σχολείο.

Χαχαχαχαχ, μας μιλάει για ΕΕ και ΕΚΤ και μετά μας λέει για την Αγγλία που ούτε ήταν ποτέ στην Ευρωζώνη, και δεν είναι μέλος της ΕΕ. Κλάμα τα επιχειρήματα τους και η λογική τους. Αναρωτιέμαι γιατί δεν έφεραν σαν παράδειγμα... την Αμερική!
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
""Αξιολογήστε τους Έλληνες εκπαιδευτικούς όχι μόνο σαν επιστήμονες και δασκάλους, αλλά και σαν επαγγελματίες οδηγούς, σαν ψυχολόγους, σαν φύλακες και σωματοφύλακες, σαν μάντεις, σαν νομικούς κ.λπ., γιατί όλα αυτά υποχρεώνονται να είναι στο σχολείο εξ αιτίας της εγκατάλειψης του υπουργείου,..............""

Με συγχωρείς τώρα αλλά όλα αυτά τα πιστεύεται κιόλας ?
Μετά θέλετε και τους γονείς στο πλάι σας που ήδη είναι αγανακτησμενοι που τώρα θυμηθηκατε τις απεργίες στις πλάτες των παιδιών γιατί τόσο καιρό κάνατε και διακοπές μην σας ξεβολεψουμε....

Πραγματικά δεν θα κάνω άλλο λαϊκισμό αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δείτε και την κατάντια που εσείς οι ίδιοι έχετε φέρει το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα ....

Εμένα όλα αυτά μόνο γέλια δεν μου προκαλούν πάντως και δεν είναι για την Κεραμεως και την κάθε Κεραμεως ,είναι για την δική σας νοοτροπία πλέον..

Είναι πραγματικά θλιβερά όλα αυτά ..
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Χαχαχαχαχ, μας μιλάει για ΕΕ και ΕΚΤ και μετά μας λέει για την Αγγλία που ούτε ήταν ποτέ στην Ευρωζώνη, και δεν είναι μέλος της ΕΕ. Κλάμα τα επιχειρήματα τους και η λογική τους. Αναρωτιέμαι γιατί δεν έφεραν σαν παράδειγμα... την Αμερική!
Αναρωτιέμαι όντως γιατί....Μήπως θέλεις να μας εξηγήσεις ;

ή μήπως σου είναι πιο εύκολο να εξηγήσεις την χαοτική διαφορά/δυναμική των δημοσίων με ιδιωτικών στην Ευρώπη ;

Αλλά γνωρίζουμε ότι είσαι αδαής με την παιδεία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Με συγχωρείς τώρα αλλά όλα αυτά τα πιστεύεται κιόλας ?
Μετά θέλετε και τους γονείς στο πλάι σας που ήδη είναι αγανακτησμενοι που τώρα θυμηθηκατε τις απεργίες στις πλάτες των παιδιών γιατί τόσο καιρό κάνατε και διακοπές μην σας ξεβολεψουμε....

Πραγματικά δεν θα κάνω άλλο λαϊκισμό αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δείτε και την κατάντια που εσείς οι ίδιοι έχετε φέρει το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα ....

Εμένα όλα αυτά μόνο γέλια δεν μου προκαλούν πάντως και δεν είναι για την Κεραμεως και την κάθε Κεραμεως ,είναι για την δική σας νοοτροπία πλέον..

Είναι πραγματικά θλιβερά όλα αυτά ..
Η κατάντια του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλεται στην αδυναμία του υπουργείου και στην στρεβλή νοοτροπία που έχουν αναπτύξει οι γονείς και μεταδίδουν και στα παιδιά τους.

Εδώ βλέπουμε το κλασικό ελληνικό παραλήρημα ''τόσο καιρό κάνατε και διακοπές μην σας ξεβολέψουμε''
Στις υπόλοιπες χώρες είναι 24/7 επί 52 μπεεεεεεεεεεε

Περιμένετε μετά τα παιδιά αυτών των ατόμων να σεβαστούν το σχολείο...Το μήλο κάτω από την μηλιά πέφτει.

Είναι οι ίδιοι γονείς που αν τους δώσεις τον μαρκαδόρο δεν μπορούν να γράψουν ούτε το όνομά τους.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι όντως γιατί....Μήπως θέλεις να μας εξηγήσεις ;

ή μήπως σου είναι πιο εύκολο να εξηγήσεις την χαοτική διαφορά/δυναμική των δημοσίων με ιδιωτικών στην Ευρώπη ;

Αλλά γνωρίζουμε ότι είσαι αδαής με την παιδεία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Η κατάντια του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλεται στην αδυναμία του υπουργείου και στην στρεβλή νοοτροπία που έχουν αναπτύξει οι γονείς και μεταδίδουν και στα παιδιά τους.

Εδώ βλέπουμε το κλασικό ελληνικό παραλήρημα ''τόσο καιρό κάνατε και διακοπές μην σας ξεβολέψουμε''

Περιμένετε μετά τα παιδιά αυτών των ατόμων να σεβαστούν το σχολείο...Το μήλο κάτω από την μηλιά πέφτει.
Αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα από το ξεκίνημα της. Ούτε αναφέρθηκε, ούτε προτάθηκε, ούτε εννοήθηκε ποτέ και πουθενά η ιδιωτικοποίηση των σχολείων. Άλλωστε ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε για την εισαγωγή τους.

Η (αυτο)αξιολόγηση αφορά την θεσμοθέτηση ετήσιων στόχων στα σχολεία, την συνεργασία καθηγητών και μαθητών για την επίτευξη αυτών, και την ανατροφοδότηση τόσο των επιτυχιών όσο και των λόγων των αποτυχιών αυτών σε ένα οργανωμένο πλαίσιο.

Οτιδήποτε έχεις γράψει εδώ μέσα όχι απλώς δεν ισχύει, αλλά είναι το αντίθετο από τα αποτελέσματα που αναζητάμε στα σχολεία. Επίσης κανείς δεν ανέφερε το καλοκαίρι και τις διακοπές, αναρωτιέμαι που είδες και γράφεις κιόλας "εδώ βλέπουμε". Η φαντασία σου οργιάζει σε έξαλλα επίπεδα.

Όταν ξεφύγεις από το πλαίσιο της επιστημονικής σου φαντασίας, ίσως μπορέσουμε να κάνουμε συζήτηση. Προς το παρόν δεν το βλέπω να γίνεται.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αναρωτιέμαι όντως γιατί....Μήπως θέλεις να μας εξηγήσεις ;

ή μήπως σου είναι πιο εύκολο να εξηγήσεις την χαοτική διαφορά/δυναμική των δημοσίων με ιδιωτικών στην Ευρώπη ;

Αλλά γνωρίζουμε ότι είσαι αδαής με την παιδεία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Η κατάντια του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλεται στην αδυναμία του υπουργείου και στην στρεβλή νοοτροπία που έχουν αναπτύξει οι γονείς και μεταδίδουν και στα παιδιά τους.

Εδώ βλέπουμε το κλασικό ελληνικό παραλήρημα ''τόσο καιρό κάνατε και διακοπές μην σας ξεβολέψουμε''

Περιμένετε μετά τα παιδιά αυτών των ατόμων να σεβαστούν το σχολείο...Το μήλο κάτω από την μηλιά πέφτει.
Δεν θα σχολιάσω τίποτα ούτε για τα παιδιά ΜΟΥ ούτε για τον σεβασμό που δείχνουν στους καθηγητές τους .


Το μόνο που θα πω ότι έπρεπε να βάλω στοίχημα για την συγκεκριμένη απάντηση γιατί τόσα χρόνια την ίδια καραμέλα αναμασατε και ξαφνικά στην επιστολή "Αγαπητοί γονείς"..
Έδειξες έμπρακτα αυτό που πίστευα πραγματικά ...

Εξού και όλα αυτά που έγραψα ..
Τόσα χρόνια στο σύλλογο γονέων ξέρω πολύ καλά την θέση σας απέναντι στους γονείς που σας φέρνουν αντιμέτωπους με τις ευθύνες σας ..
Υποβάθμιση σε αξίες και σπίτια γιατί εσείς δεν μπορείτε να δουλέψετε .

Και για να μην τσουβαλιαζω υπάρχουν και εξαίρετοι εκπαιδευτικοι όπου έχουμε άψογη συνεργασία αλλά δυστυχώς είναι ελάχιστοι .

Και κάτι τελευταίο .
Τα παιδιά πλέον έχουν αντίληψη και μάτια και βλέπουν τι γίνεται στα λύκεια.
Δεν περιμένουν από τους γονείς που συνήθως προσπαθούν να κρατούν ισορροπίες για να μην τους απαξιώνουν τελείως, να δουν ποιος προσπαθεί να διδάξει ακομα και σε ένα κοντέινερ σωστά και ποιος παρ όλο που έχει όλο τον σύγχρονο εξοπλισμό μπαίνει στην τάξη και απλά κάνει χαβαλε και βγάζει κόμπλεξ στα παιδιά γιατί δεν περνάει καλά στο σπίτι του ...

Άμεση αξιολόγηση και το κυριότερο να περάσουν οι περισσότεροι από ψυχολόγους θα έπρεπε δεδομενου ότι αυτή την στιγμή υπάρχουν καθηγητές που είναι υπό ψυχιατρική αγωγη και παρ όλα αυτά μπαίνουν σε τάξεις παιδιών ,εμφανίζουν παραβατικές συμπεριφορές αλλη συναδελφική αλληλεγγύη φτάνει για να κάνει τα στραβά μάτια στις πλάτες πάλι των παιδιων...
Όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά ..


Ειπα δεν θα κάνω λαϊκισμό αλλά εσύ κάνεις χειρότερο γιατί πολύ απλά δεν έχετε επιχειρήματα για όλους εμάς που σας ζουμε εδώ και χρόνια..


Ότι και να λέτε πλέον η συμπεριφορά σας μιλάει και δυστυχώς χάσατε ένα σύμμαχο που πολύ λίγοι τον έχετε στο πλευρός σας δυστυχώς .
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα από το ξεκίνημα της. Ούτε αναφέρθηκε, ούτε προτάθηκε, ούτε εννοήθηκε ποτέ και πουθενά η ιδιωτικοποίηση των σχολείων. Άλλωστε ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε για την εισαγωγή τους.

Η (αυτο)αξιολόγηση αφορά την θεσμοθέτηση ετήσιων στόχων στα σχολεία, την συνεργασία καθηγητών και μαθητών για την επίτευξη αυτών, και την ανατροφοδότηση τόσο των επιτυχιών όσο και των λόγων των αποτυχιών αυτών σε ένα οργανωμένο πλαίσιο.

Οτιδήποτε έχεις γράψει εδώ μέσα όχι απλώς δεν ισχύει, αλλά είναι το αντίθετο από τα αποτελέσματα που αναζητάμε στα σχολεία. Επίσης κανείς δεν ανέφερε το καλοκαίρι και τις διακοπές, αναρωτιέμαι που είδες και γράφεις κιόλας "εδώ βλέπουμε". Η φαντασία σου οργιάζει σε έξαλλα επίπεδα.

Όταν ξεφύγεις από το πλαίσιο της επιστημονικής σου φαντασίας, ίσως μπορέσουμε να κάνουμε συζήτηση. Προς το παρόν δεν το βλέπω να γίνεται.
Που να κάνουμε συζήτηση όταν δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχεις ως στόχο την κατηγοριοποίηση αυτών σε σχολεία καλά ή κακά με μοναδικό γνώμονα όχι την βελτίωση του διδακτικού έργου, αλλά την χρηματοδότηση αυτών μέσω των δήμων.

Οι παθογένειες με την πρόταση της Κεραπέως δεν βελτιώνονται αλλά οξύνονται. Εδώ θα πρέπει να προστεθεί η αδυναμία της κοινωνίας να αντιληφθεί τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται οι εκπαιδευτικοί.

Αν μάλιστα μελετήσει κάποιος το φεκ και παρατηρήσει τους άξονες αξιολόγησης και ειδικότερα τους 1,2,3, 7, 8 και 9 και κληθεί να απαντήσεις στις εξής ερωτήσεις που διατύπωσα προηγουμένως, δηλαδή :
1) Πώς θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός σε σχολείο στο Πέραμα ή στο Κερατσίνι , όταν λείπουν υπολογιστές και τεχνολογικά μέσα, λειτουργούν σε κοντέινερ; Θα συγκριθεί αυτός ο εκπαιδευτικός με κάποιον άλλο σε ένα σχολείο στην Εκάλη όπου διαθέτει πολύ περισσότερο εξοπλισμό ;

2) Πώς θα αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός για το έργο που παράγει όταν δεν έχει σταθερή υπηρεσιακή κατάσταση και πηγαίνει συγχρόνως σε 4 ή 5 διαφορετικά σχολεία ώστε να συμπληρώσεις τις απαραίτητες εβδομαδιαίες ώρες ; Θα αξιολογηθεί την μια χρονιά με μαθητές και γονείς, συναδέλφους και σχολική μονάδα στην περιφέρεια δυτικής Αττικής και την άλλη χρονιά στην περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας ; Για ποιες ακριβώς συνεργασίες και ικανότητες θα αξιολογηθούν όταν την ίδια ακριβώς χρονιά είναι σε 4 διαφορετικά σχολεία στην Αθήνα και την επόμενη σε 2 διαφορετικά στην Πτολεμαϊδα ;

3)Πώς θα αξιολογηθεί ένας εκπαιδευτικός που καλείται να αντιμετωπίσει μαθητές με ιδιαίτερα προβλήματα ;

4) Να μην ξεχνάμε την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που στεγάζονται σε κοντέινερ ...εκεί φαντάζομαι...


Ύστερα συνεχίζει το ΦΕΚ ότι μέχρι τέλος του σχολικού έτους θα έχει συνταχθεί η πρόταση με τις ανάγκες κάθε σχολείου και θα αποστέλλεται στο υπουργείου. Αυτό που παραλείπει είναι ότι πρόθεση του υπουργείου είναι τα σχολεία να περάσουν στις τοπικές αυτοδιοικήσεις. Εδώ λοιπόν γεννάται το πιο ουσιαστικό ερώτημα, αν ένας δήμος δεν έχει προϋπολογισμό τι γίνεται με τα σχολεία ;

Έτσι λοιπόν σιωπούν αυτόματα τα παπαγαλάκια που έχουν ονειρώξεις.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Που να κάνουμε συζήτηση όταν δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχεις ως στόχο την κατηγοριοποίηση αυτών σε σχολεία καλά ή κακά με μοναδικό γνώμονα όχι την βελτίωση του διδακτικού έργου, αλλά την χρηματοδότηση αυτών μέσω των δήμων.

Οι παθογένειες με την πρόταση της Κεραπέως δεν βελτιώνονται αλλά οξύνονται. Εδώ θα πρέπει να προστεθεί η αδυναμία της κοινωνίας να αντιληφθεί τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται οι εκπαιδευτικοί.

Αν μάλιστα μελετήσει κάποιος το φεκ και παρατηρήσει τους άξονες αξιολόγησης και ειδικότερα τους 1,2,3, 7, 8 και 9 και κληθεί να απαντήσεις στις εξής ερωτήσεις που διατύπωσα προηγουμένως, δηλαδή :
1) Πώς θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός σε σχολείο στο Πέραμα ή στο Κερατσίνι , όταν λείπουν υπολογιστές και τεχνολογικά μέσα, λειτουργούν σε κοντέινερ; Θα συγκριθεί αυτός ο εκπαιδευτικός με κάποιον άλλο σε ένα σχολείο στην Εκάλη όπου διαθέτει πολύ περισσότερο εξοπλισμό ;

2) Πώς θα αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός για το έργο που παράγει όταν δεν έχει σταθερή υπηρεσιακή κατάσταση και πηγαίνει συγχρόνως σε 4 ή 5 διαφορετικά σχολεία ώστε να συμπληρώσεις τις απαραίτητες εβδομαδιαίες ώρες ; Θα αξιολογηθεί την μια χρονιά με μαθητές και γονείς, συναδέλφους και σχολική μονάδα στην περιφέρεια δυτικής Αττικής και την άλλη χρονιά στην περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας ; Για ποιες ακριβώς συνεργασίες και ικανότητες θα αξιολογηθούν όταν την ίδια ακριβώς χρονιά είναι σε 4 διαφορετικά σχολεία στην Αθήνα και την επόμενη σε 2 διαφορετικά στην Πτολεμαϊδα ;

3)Πώς θα αξιολογηθεί ένας εκπαιδευτικός που καλείται να αντιμετωπίσει μαθητές με ιδιαίτερα προβλήματα ;

4) Να μην ξεχνάμε την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που στεγάζονται σε κοντέινερ ...εκεί φαντάζομαι...


Ύστερα συνεχίζει το ΦΕΚ ότι μέχρι τέλος του σχολικού έτους θα έχει συνταχθεί η πρόταση με τις ανάγκες κάθε σχολείου και θα αποστέλλεται στο υπουργείου. Αυτό που παραλείπει είναι ότι πρόθεση του υπουργείου είναι τα σχολεία να περάσουν στις τοπικές αυτοδιοικήσεις. Εδώ λοιπόν γεννάται το πιο ουσιαστικό ερώτημα, αν ένας δήμος δεν έχει προϋπολογισμό τι γίνεται με τα σχολεία ;

Έτσι λοιπόν σιωπούν αυτόματα τα παπαγαλάκια που έχουν ονειρώξεις.
Καταρχάς, δεν γίνεται καμιά κατηγοριοποίηση σε καλά και κακά.

Κατά δεύτερον, με την (αυτο)αξιολογηση οι καθηγητές αποκτούν έναν πιο ενεργό ρόλο στην κατεύθυνση του σχολείου. Η αυτοργάνωση άλλωστε είναι από τα κυρια ποιοτικά στοιχεία της αριστεράς και μου κάνει εντύπωση ότι ειστε κατά αυτής.

σε αυτά που ρωτάς:

1) Οι καθηγητές δεν συγκρίνονται ούτε μεταξύ τους, ούτε απόλυτα ως προς κάποιον άξονα. Η ερώτηση είναι τελείως άκυρη γιατί το ΦΕΚ δεν θα συγκρίνει καθηγητές. Επίσης, το ότι λείπουν υπολογιστές από κάποιο σχολείο, θα φανεί στην αξιολόγηση, πράγμα τελείως θετικό γιατί θα αναδειχτούν οι ανάγκες κάθε σχολείου. Άρα πρόκειται για ένα πολύ θετικό μέτρο που οδηγεί στην αντιμετώπιση των διαφορών στα σχολεία.

2) Οι σχολικές μονάδες θα θέσουν στόχους και θα αξιολογηθούν ανεξάρτητα. Ξαναδιαβασε το ΦΕΚ γιατί δεν προβλέπεται κατι τετοιο. Το ότι ένας καθηγητής μπορεί να είναι σε πολλα σχολεια δεν σημαινει κατι. Εξάλλου, δεν προκειται για ατομική αξιολόγηση. Όλο μου γράφεις "πως θα αξιολογηθεί ένας εκπαιδευτικός" όταν το νόημα της αξιολόγησης που φέρνει το ΦΕΚ και η Κεραμέως ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ.

3) Για τι ιδιαίτερα προβλήματα μιλάμε; Η αξιολόγηση γίνεται για να αναδειχτούν οι δύσκολες καταστάσεις στα σχολεία. Αρα θετικό πάλι.

4) Και εκεί το ίδιο.

Δεν παραλείπει κάτι το ΦΕΚ. Αναφέρει την αξιολόγηση από μόνη της. Το τι θα γίνει μετά είναι άσχετο. Μπορεί τα σχολεία να πάνε στις αυτοδιοικήσεις, μπορεί να μην πάνε. Αν η κυβέρνηση θέλει να τα πάει στους δήμους, μπορεί να τα κάνει και χωρίς την αξιολόγηση. Άρα προκειται για άλλη συζήτηση.

Δεν πρόκειται να κάτσω να συζητήσω άλλο θέμα συζήτησης. Εδώ μιλάμε για την αξιολόγηση όπως προτάθηκε στο ΦΕΚ. Όχι για το αν θα πρέπει να πάνε τα σχολεία στους δήμους.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,774 μηνύματα.
Η άποψη ενός εκπαιδευτικού στο εξωτερικού και γιατί είναι κατά της αξιολόγησης
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top