Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Είστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Είμαι υπέρ

  • Είμαι κατά

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ολα τα στοιχεία πλέον δείχνουν πως το IQ είναι γενετικό και μπορείς μονάχα να μειώσεις το ανώτατο όριο ενός ανθρώπου υποσιτιζοντας τον κτλ όταν είναι μικρός αλλά δεν μπορείς να αυξήσεις το cap του.
οχι

We concluded that prolonged intensive training in creative problem-solving can lead to substantial and positive effects on intelligence during late adolescence (ages 18-19).

 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από hack3r:
Ολα τα στοιχεία πλέον δείχνουν πως το IQ είναι γενετικό και μπορείς μονάχα να μειώσεις το ανώτατο όριο ενός ανθρώπου υποσιτιζοντας τον κτλ όταν είναι μικρός αλλά δεν μπορείς να αυξήσεις το cap του.

Δηλαδή, ένα παιδί που στερείται τα μέσα για να ξεδιπλώσει τις δεξιότητες του, σύμφωνα με τις προδιαθέσεις που έχει κληρονομήσει, το οποίο αναγκαστικά πήρε το μηχανάκι και έπιασε δουλειά μεταφέροντας πίτσες, φαίνεται οτι διαθέτει υψηλό IQ ; ή μήπως βλέποντας το να τρέχει με το μηχανάκι, του αποδίδουν όσοι τον κοιτούν, τουλάχιστον όσα θα είχε ένα παιδί με χαμηλότερο IQ και με όλα τα μέσα διαθέσιμα στην σχολική του ηλικία, που έτυχε μίας γενικά καλύτερης εργασίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι άνθρωποι ξεχνάνε αυτά που μάθανε σε μια εκπαιδευτική διαδικασία μέσα σε 5

Πως αποδεικνύει αυτό που παρέθεσες ότι αυξάνεται το μέγιστο γενετικό όριο νοημοσύνης του ανθρώπου και όχι το γεγονός πως η μη ενασχόληση με προβλήματα απλά υποσιτίζει τον εγκέφαλο? Τα αποτελέσματα ήταν μόνιμα Ή ξαναγύρισαν στο προηγούμενο επίπεδο όταν σταμάτησαν να ασχολούνται με τα συγκεκριμένα προβλήματα, όπως ακριβώς κάνει ένας μυς? Τι προβλήματα λύνανε?

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως το όλο πρόβλημα με το IQ είναι πως είναι συγκριτικό, πράγμα που σημαίνει πως μια πλαφόν αύξηση ακόμη και αν είναι πραγματική και μόνιμη δεν λύνει κανένα πρόβλημα μακροπρόθεσμα καθώς θα γίνει obsolete εν καιρώ από την τεχνολογία και τις νέες αυξημένες απαιτήσεις που θα εισάγει.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πως αποδεικνύει αυτό που παρέθεσες ότι αυξάνεται το μέγιστο γενετικό όριο νοημοσύνης του ανθρώπου και όχι το γεγονός πως η μη ενασχόληση με προβλήματα απλά υποσιτίζει τον εγκέφαλο? Τα αποτελέσματα ήταν μόνιμα Ή ξαναγύρισαν στο προηγούμενο επίπεδο όταν σταμάτησαν να ασχολούνται με τα συγκεκριμένα προβλήματα, όπως ακριβώς κάνει ένας μυς? Τι προβλήματα λύνανε?
Για τις απαντήσεις σε ολα αυτα τα ερωτήματα που ζητας σου παρέθεσα την πηγή.
Δεν θα στη διαβάσω κι ολας.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως το όλο πρόβλημα με το IQ
προσωπικά δεν πιστεύω στο iq (lol δηλαδη ποιος πιστευει; anyway i don’t judge)
Πιστεύω στο influence intelligence.
πράγμα που σημαίνει πως μια πλαφόν αύξηση ακόμη και αν είναι πραγματική και μόνιμη δεν λύνει κανένα πρόβλημα μακροπρόθεσμα καθώς θα γίνει obsolete εν καιρώ από την τεχνολογία και τις νέες αυξημένες απαιτήσεις που θα εισάγει.
Εγω απαντησα στον ισχυρισμο σου αν αλλαζει το intelligence, οχι στο ποσο efficient θα είναι και αν θα γινει outnumbered το human απο το artificial intelligence.
Αυτή είναι μια αλλη μεγαλη ιστορια.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,477 μηνύματα.
Σε ποιά αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναφέρεστε?
Αυτήν που έχουν προκηρύξει ότι θα γίνεται ή στην ιδανική στο μυαλό σας που θα θέλατε να γίνεται?

Ήδη το υπουργείο έχει πει πως θα γίνονται άμεσα αξιολογήσεις από εδώ και πέρα σε όλες τις βαθμίδες, αλλά θα έχουν τη μορφή αποκλειστικά βοήθειας και επιμόρφωσης, δηλαδή θα βλέπουν πού δεν τα πάει καλά ο εκπαιδευτικός και θα τον επιμορφώνουν και θα τον ενισχύουν.

Και καλά. Αρλούμπες.

Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να έχουν κατά κόρον τιμωρητικό χαρακτήρα με ποινές.
Όσοι κρίνονται ακατάλληλοι, και σε γνωστικό επίπεδο, αλλά κυρίως σε ανθρώπινο και σε EQ (emotional intelligence, παρά IQ), θα πρέπει να απολύονται και να τους απαγορευτεί να ξαναδιδάσκουν, εκτός αν ξαναδώσουν εξετάσεις (αναδιάρθρωση στις εξετασεις ασεπ πιο αυστηρές και δύσκολες) ή αν ξαναπερασουν αξιολογηση έπειτα από ένα χρόνο αποχής από αίθουσα σαν ποινή, ή εστω μια περικοπή μισθού κατά ένα τρίτο ή ακόμα και στο μισό ώστε να αναγκαστούν να παραιτηθούν.

Φτάνει πια με τους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στην τάξη, κυρίως δημοτικής εκπαίδευσης, και τα ξύνουν, απλά να περάσει η ώρα να κονομίσουν το χιλιάρικο χωρίς κόπο και ευθύνες και να κάθονται, καταστρέφοντας την ψυχολογία των μικρών παιδιών, ή φωνάζοντάς τα και μαλώνοντάς τα, βγάζοντας τα ψυχολογικά πάνω τους. Φτάνει πια. "Δημόσιο αραλίκι και ξερό ψωμί"-νοοτροπία τέλος.

Μόνο παιδαγωγοί δεν είναι όλοι αυτοί.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Όταν έχουμε ένα σχολείο εν έτη 2021 το οποίο λειτουργεί βασισμένο στα πρότυπα του σχολείου του 1850 που ως σκοπό είχε να βγάλει στην αγορά εργάτες φάμπρικας που να μπορούν να διαβάζουν και να εκτελούν οδηγίες, πως ακριβώς θα κάνει καλύτερα τα πράγματα κάποια αξιολόγηση; Ένα παιδί το 2021 δεν χρειάζεται να ξέρει τα ποτάμια της Ελλάδας, ή πότε έγινε η μάχη στο Βαλτετσι, έχουμε το Google για όλα αυτά. Οι άνθρωποι το 2021 πληρώνονται για την δημιουργικοτητα, την εφευρετικοτητα, την καινοτομία της σκέψης τους και την ικανότητα τους να προσαρμοζονται γρήγορα σε ένα συνεχώς μεταλλασομενο περιβάλλον.
Ναι μη ξέρουμε πολλά ποτάμια θα πάθουμε τίποτα :P
Αφού βόδια βγαίνουμε .

Και υποτίθεται μορφωνόμαστε για να ''ολοκληρωθούμε'' σαν άνθρωποι , να έχουμε κριτική σκέψη και όλα αυτά τουλάχιστον για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή έτσι θα ήθελα εγώ γιατί στο δημοτικό τι να μάθουμε και όχι για να βγούμε στην αγορά εργασίας. Αυτό κάνουμε σήμερα με το να προετοιμαζόμαστε για να περάσουμε πανελλήνιες για αυτό βγαίνουμε αμόρφωτοι σε όλα τα υπόλοιπα .
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε ποιά αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναφέρεστε?
Αυτήν που έχουν προκηρύξει ότι θα γίνεται ή στην ιδανική στο μυαλό σας που θα θέλατε να γίνεται?

Ήδη το υπουργείο έχει πει πως θα γίνονται άμεσα αξιολογήσεις από εδώ και πέρα σε όλες τις βαθμίδες, αλλά θα έχουν τη μορφή αποκλειστικά βοήθειας και επιμόρφωσης, δηλαδή θα βλέπουν πού δεν τα πάει καλά ο εκπαιδευτικός και θα τον επιμορφώνουν και θα τον ενισχύουν.

Και καλά. Αρλούμπες.

Άραγε την δασκάλα που είχε ο γιος μου για δύο χρόνια στο δημοτικό και δηλώνει άθεη και κουμουνιστρια πως θα την "επιμορφώσει " ώστε όλο αυτό να μην το μεταδίδει στα παιδιά ?
Μόνο με λοβοτομή διορθώνεται αυτή η διανοητική -ψυχικη διαταραχή που έχει ένας άνθρωπος ώστε η καθαρά προσωπική του άποψη (σεβαστή αλλά μέχρι ένα σημείο ) να μην γίνεται αιτία για παράβαση καθήκοντος και μάλιστα με αποδέκτες ανήλικους χωρίς την συγκατάθεση των γονιών τους ...

Δεν είδαμε καμία επίπληξη όταν αρνήθηκε κατηγορηματικά στα παιδιά τους τμήματος της να συμμετέχουν στις Χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές εορταστικές εκδηλώσεις του σχολείου υποστηρίζοντας ότι όλα αυτά είναι ειδωλολατρικά και μάλιστα την ώρα των θρησκευτικών να λέει στα 8χρονα τις πολιτικές τις πεποιθήσεις χωρίς την δική μας συναίνεση φυσικά ...
Μην μιλήσω για τον φεμινισμό που εκδηλωνε πάνω στα ανήλικα ...

Πόσα άλλα περιστατικά έχω να θυμηθώ από όλα αυτά τα χρόνια των παιδιών μου στα σχολεία που πραγματικά υπό άλλες συνθήκες αυτοί οι "εκπαιδευτικοί" έπρεπε να είχαν πάει σπίτι τους εδώ και καιρό 😔

Δυστηχως παρά τιςβ κινητοποίησης του συλλόγου ακόμα αυτή η καθηγήτρια διδασκει ανενόχλητη οπότε όλα αυτά αντιλαμβανόμαστε ότι είναι θεωρίες (γενικά μιλάω )επί του καναΠεους και αυτή η κατασταση δεν πρόκειται να αλλάξει δυστηχως ποτέ ...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Κατά της αξιολόγησης με το παρόν σύστημα. Δεν έχει καν νόημα να αξιολογείς ένα σχολείο αν δεν δίνεις την ευχέρεια στον τοπικό διευθυντή να απολύει και να προσλαμβάνει όποιον θέλει και δεν έχει καν νόημα να αξιολογείς καθηγητή αν δεν μπορείς να τον απολύσεις ή να το μετακινήσεις από την θέση του.

Το να δημιουργείς επιτροπές όπως γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ηλίθιο γιατί οι κομματικοί θέλουν ψήφους και δεν τους συμφέρει να μειώσουν κανένα παλτό καθηγητή.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,587 μηνύματα.
Κατά της αξιολόγησης με το παρόν σύστημα. Δεν έχει καν νόημα να αξιολογείς ένα σχολείο αν δεν δίνεις την ευχέρεια στον τοπικό διευθυντή να απολύει και να προσλαμβάνει όποιον θέλει και δεν έχει καν νόημα να αξιολογείς καθηγητή αν δεν μπορείς να τον απολύσεις ή να το μετακινήσεις από την θέση του.
Αυτό θα ήτο καταστροφικό. Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοιες αντιλήψεις δυστυχώς, μακάρι να είχαμε. Αυτό θα ήτο η χαρά του γλείφτη και του βύσματος.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι μη ξέρουμε πολλά ποτάμια θα πάθουμε τίποτα :P
Αφού βόδια βγαίνουμε .

Και υποτίθεται μορφωνόμαστε για να ''ολοκληρωθούμε'' σαν άνθρωποι , να έχουμε κριτική σκέψη και όλα αυτά τουλάχιστον για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή έτσι θα ήθελα εγώ γιατί στο δημοτικό τι να μάθουμε και όχι για να βγούμε στην αγορά εργασίας. Αυτό κάνουμε σήμερα με το να προετοιμαζόμαστε για να περάσουμε πανελλήνιες για αυτό βγαίνουμε αμόρφωτοι σε όλα τα υπόλοιπα .
Η μόρφωση τι είναι; Πως μορφωνεται κάποιος; Ποιο είναι το μετρήσιμο όριο πέραν από το οποίο λέμε πως κάποιος είναι μορφωμένος;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Αυτό θα ήτο καταστροφικό. Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοιες αντιλήψεις δυστυχώς, μακάρι να είχαμε. Αυτό θα ήτο η χαρά του γλείφτη και του βύσματος.
Ξέχασα το σημαντικότερο. Την διαχείριση των σχολείων θα την αναλάβουν ιδιώτες managers. Ο διεθυντης δεν είναι ο καθηγητής που κοντεύει στην σύνταξη δηλαδή.

Αν τα στατιστικά του σχολείου δεν ειναι καλά το δημόσιο θα αλλάζει managers που θα έχουν το δικαίωμα να απολύουν και να προσλαμβάνουν όποιον θέλουν.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,587 μηνύματα.
Ξέχασα το σημαντικότερο. Την διαχείριση των σχολείων θα την αναλάβουν ιδιώτες managers. Ο διεθυντης δεν είναι ο καθηγητής που κοντεύει στην σύνταξη δηλαδή.

Αν τα στατιστικά του σχολείου δεν ειναι καλά το δημόσιο θα αλλάζει managers που θα έχουν το δικαίωμα να απολύουν και να προσλαμβάνουν όποιον θέλουν.
Ο ιδιώτης manager θα πλερώνεται από το κράτος; Γιατί αν δεν καθιερωθούν δίδακτρα εις τους μαθητάς τότες ποίο θα είναι το οικονομικόν κέρδος των managers για να αναλάβουνε κάτι τέτοιο; Άρα το κράτος θα πλερώνει ιδιώτες για να διαχειρίζονται σχολεία που βρίσκονται υπό τη διοίκησιν του και ζουν από τους οικονομικούς πόρους του. Μάλιστα. Σίγουρα, αυτό είναι προτιμητέο από το να πλερώνουν δίδακτρα οι μαθηταί καθώς το σχολείον πρέπει να είναι και να παραμείνει δωρεάν προσβάσιμο προς όλους/ες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ο ιδιώτης manager θα πλερώνεται από το κράτος; Γιατί αν δεν καθιερωθούν δίδακτρα εις τους μαθητάς τότες ποίο θα είναι το οικονομικόν κέρδος των managers για να αναλάβουνε κάτι τέτοιο; Άρα το κράτος θα πλερώνει ιδιώτες για να διαχειρίζονται σχολεία που βρίσκονται υπό τη διοίκησιν του και ζουν από τους οικονομικούς πόρους του. Μάλιστα. Σίγουρα, αυτό είναι προτιμητέο από το να πλερώνουν δίδακτρα οι μαθηταί καθώς το σχολείον πρέπει να είναι και να παραμείνει δωρεάν προσβάσιμο προς όλους/ες.
Δημοτικό, Γυμνάσιο δωρεάν εκτός από τα βιβλία που θα τα πληρώνουν οι γονείς εκτός από αυτούς που δηλώνουν χαμηλά εισοδήματα. Λύκειο, Πανεπιστήμιο με συμβολική τιμή διδάκτρων.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,587 μηνύματα.
Δημοτικό, Γυμνάσιο δωρεάν εκτός από τα βιβλία που θα τα πληρώνουν οι γονείς εκτός από αυτούς που δηλώνουν χαμηλά εισοδήματα. Λύκειο, Πανεπιστήμιο με συμβολική τιμή διδάκτρων.
Εις καμμίαν περίπτωσιν. Κάτι τέτοιον θα ήτο καταστροφικό. Η Παιδεία είναι κάτι που η Πολιτεία φροντίζει να παρέχει δωρεάν ( μέσω φόρων ) εις όλους/ες τους/τας Έλληνας/Ελληνίδας. Δημοτικόν, Γυμνάσιον, Λύκειον πρέπει να είναι δωρεάν για όλους/ες, κανένας αποκλεισμένος από τη Παιδεία. Το πανεπιστήμιον επίσης πρέπει να είναι δωρεάν για όσους/ες περάσουν τις προβλεπόμενες ( από το κράτος καθοριζόμενες ) εξετάσεις περί της εισόδου στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας. Τα σχολικά εγχειρίδια και τα ακαδημαϊκά συγγράμματα πρέπει να παρέχονται δωρεάν εις όλους τους/τας μαθητάς/μαθήτριας και εις όλους/ες τους/τας φοιτητάς/φοιτήτριας αντίστοιχα.

Εσείς οι 100% φιλελεύθεροι δεν θέλετε να δίδετε φόρους για το καλό των ανήλικων Ελλήνων/Ελληνίδων γιατί το κράτος σας "κλέβει" τα χρήματα αλλά δεν έχετε θέμα με το να δίδετε χρήματα μέσω φόρων για να αποπληρώνουν τα κόμματα τα υπέρογκα δάνεια τους. Χαίρομαι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Εσείς οι 100% φιλελεύθεροι δεν θέλετε να δίδετε φόρους για το καλό των ανήλικων Ελλήνων/Ελληνίδων γιατί το κράτος σας "κλέβει" τα χρήματα αλλά δεν έχετε θέμα με το να δίδετε χρήματα μέσω φόρων για να αποπληρώνουν τα κόμματα τα υπέρογκα δάνεια τους. Χαίρομαι.
Όχι δεν θέλω να δίνω 7.000 ευρώ τουλάχιστον κάθε χρονο για τον καλό των ανήλικων Ελληνων/Ελληνίδων.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,587 μηνύματα.
Όχι δεν θέλω να δίνω 7.000 ευρώ τουλάχιστον κάθε χρονο για τον καλό των ανήλικων Ελληνων/Ελληνίδων.
Μακάρι οι φόροι μας να πήγαιναν εις την Παιδείαν και εις την Υγεία. Ελάχιστοι από αυτούς πάνε, οπότε αν νομίζεις ότι το κράτος κλέβει τα χρήματα σου για να μορφώσει τα παιδιά του Έθνους μας κάνεις μεγάλο λάθος. Αμελητέα ποσά, όταν πλέρωνες τις μίζες του κάθε πολιτικάντη αυτής της χώρας και τα υπέρογκα δάνεια ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ήσαν( και είναι ) καλά;

Αυτές οι αντιλήψεις δίδουν ένα πνεύμα ατομικισμού/παρτακισμού εις την χώραν μας από την οποία ουδέποτε έλειψε τούτο το πνεύμα. Το να δίδομε φόρους για το καλό των συμπατριωτών μας πρέπει να είναι τιμή και να το κάνομε με χαρά, το να δίδομε φόρους για τους απατεώνες/διεφθαρμένους πολιτικάντηδες είναι το πρόβλημα. Και αυτό συμβαίνει εις τούτη τη χώρα.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Η μόρφωση τι είναι; Πως μορφωνεται κάποιος; Ποιο είναι το μετρήσιμο όριο πέραν από το οποίο λέμε πως κάποιος είναι μορφωμένος;
Στο σχολείο να ξέρεις λίγο από όλα μάλλον, λίγο μουσική, λίγο ιστορία, λίγο γεωγραφία ..
Οι παλιότερες γενιές μάθαιναν περισσότερο από εμάς με την έννοια ότι τους έμειναν στο κεφάλι .
Μπορεί και οι νεότερες να βγουν καλύτερες μεγαλώνοντας με ίντερνετ και τα ερεθίσματα του γιατί από το σχολείο δεν το βλέπω.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
ναι στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και όλων των δημοσίων υπαλλήλων. αλλά συμφωνώ ότι δεν αρκεί.
επίσης άρση της μονιμότητας εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων, όπως έλεγε και η διακύρηξη της Παρισινής Κομμούνας.
Μίλησε το "παιδί" και είπε: δεν με ενδιαφέρουν τα όποια βιβλία των σχολείων και τί ανακρίβειες γράφουν μέσα.
Επίσης, δεν με ενδιαφέρει το γιατί τα παιδιά χρειάζονται "ιδιαίτερα" προκειμένου να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους, γιατι διαφορετικά δεν πρόκειται να περάσουν σε καλή σχολή.
Επίσης, να ρίξουμε στην πυρά, όλους όσοι βρίσκονται σε ένα σαθρό σύστημα σήμερα και λογίζονται ως δάσκαλοι στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση.

Ω, παί της αναισθησίας, για να ομιλείς και σωστά, οφείλεις να είσαι και ορθός.

Εκ του κανα-πέος, ουδείς ομιλεί ορθώς.

Εκείνο που αδυνατώ να καταλάβω ή τουλάχιστον αυτό επικαλούμαι για ευνόητους λόγους, είναι το πώς η Παρισινή Κομούνα, συνδέεται με τον Κομουνισμό και τους αγώνες των ανθρώπων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,860 μηνύματα.
Μίλησε το "παιδί" και είπε: δεν με ενδιαφέρουν τα όποια βιβλία των σχολείων και τί ανακρίβειες γράφουν μέσα.
Επίσης, δεν με ενδιαφέρει το γιατί τα παιδιά χρειάζονται "ιδιαίτερα" προκειμένου να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους, γιατι διαφορετικά δεν πρόκειται να περάσουν σε καλή σχολή.
Επίσης, να ρίξουμε στην πυρά, όλους όσοι βρίσκονται σε ένα σαθρό σύστημα σήμερα και λογίζονται ως δάσκαλοι στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση.

Ω, παί της αναισθησίας, για να ομιλείς και σωστά, οφείλεις να είσαι και ορθός.

Εκ του κανα-πέος, ουδείς ομιλεί ορθώς.


το ηχητικό κλιπ, από το: Παρακαλώ, Γυναίκες, μην Κλαίτε
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Μακάρι οι φόροι μας να πήγαιναν εις την Παιδείαν και εις την Υγεία. Ελάχιστοι από αυτούς πάνε, οπότε αν νομίζεις ότι το κράτος κλέβει τα χρήματα σου για να μορφώσει τα παιδιά του Έθνους μας κάνεις μεγάλο λάθος. Αμελητέα ποσά, όταν πλέρωνες τις μίζες του κάθε πολιτικάντη αυτής της χώρας και τα υπέρογκα δάνεια ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ήσαν( και είναι ) καλά;
7000 ευρώ δεν είναι αμελητέο ποσό. Ο καθένας ας πληρώνει τις παροχές που χρησιμοποιεί.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top