Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Θα κάνει αλλα θα κοιτάξει και να μη μπλέξει με δικηγορους και δικαστηρια γιατι τα 1200 ειναι ηδη λίγα (και δεν παιρνουν ΟΥΤΕ ΤΟΣΑ) ειδικα οι νεο διοριζόμενοι 5-10 ετών. Καταλαβες που ειναι το προβλημα ; σου λεει με πληρώνεις για να κανω μαθημα οχι και τον μπαμπουλα το οποιο οδηγει και σε τριβές με γονεις καθως αρκετοι δεν θέλουν ή και δε μπορουν λογω του νοητικου - εμπειρικου τους επιπεδου να καταλαβουν. Ξέρεις ποσοι μαλακες κ μαλακισμενες κυκλοφορουν θα κατσεις με αυτους να βγαλεις ακρη κ να τσακωνεσαι... για 900 ευρω ;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,718 μηνύματα.
Ναι σωστά όλα αυτά όμως το ότι ένας καθηγητής παίρνει 1.200€ δεν του δίνει το δικαίωμα να ξεσπάει πάνω στα παιδιά , να βλέπει ότι υπάρχει bullying μεταξύ παιδιών και να μην κάνει τίποτα και γενικά να θεωρεί σαν υπεύθυνο τον μαθητή για τον χαμηλό μισθό του. Αυτά τα άτομα δεν έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα μας αρέσει δεν μας αρέσει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Σωστή η άποψη ότι το εξωτερικό είναι χίλια χρόνια μπροστά , εξάλλου και εγώ εκεί κοιτάω. Όμως στο εξωτερικό υπάρχει αξιολόγηση και σίγουρα ένας δημόσιος υπάλληλος δεν θα είναι τόσο χαλαρός όσο εδώ.
Πόσα παίρνει ένας καθηγητής; χαχαχαχα

Ένας δάσκαλος λαμβάνει μάξιμουμ 900 ευρώ και είναι υποχρεωτικό τα πρώτα χρόνια να αλλάξει πόλη διαμονής, συνήθως σε κάποιο νησί.
Οι δε αναπληρωτές λαμβάνουν ακόμη λιγότερα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βιολόγος στην Γ γυμνασίου έκανε κάθε βδομάδα το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Νοίκιαζε σπίτι στη Θεσσαλονίκη ενώ η οικογένεια της ζούσε στην Αθήνα ( Πετρούπολη) και είχε και 2 παιδάκια.

Όσοι έχουν πάρει το τρένο στις 00:00 ξημέρωμα Δευτέρας από Θεσσαλονίκη για Αθήνα θα έχουν δει ότι είναι γεμάτο από δασκάλους που κατεβαίνουν Αθήνα.
Τι μου λέτε τώρα.
Θέλετε έναν άνθρωπο που θα διδάσκει, θα προετοιμάζει τα παιδιά για διαγωνισμούς, θα προσπαθεί να κάνει εκδηλώσεις, θα είναι υπεύθυνος για τα παιδιά την ώρα του διαλειμματος, θα έχει 27 μαθητές στην αίθουσα, θα ξενιτευεται από το σπίτι του, θα λαμβάνει λίγο λιγότερο από 900 ευρώ χωρίς προοπτική αύξησης και θα δέχεται αξιολόγηση από τους γονείς.

Θέλετε τίποτα άλλο να κάνει ο δάσκαλος; Κανένα ζογκλερικο; Μήπως να μαγειρεύει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,698 μηνύματα.
Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια της παραίτησης και της ανεύρεσης καλύτερης επαγγελματικής μοίρας στα εγχώρια.. Όποτε μιλάς εκ του ασφαλούς και όντας χωρις υποχρεώσεις πλην του εαυτού σου
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,718 μηνύματα.
Επειδή ένας χρήστης συνεχίζει να γράφει ανακρίβειες σχετικά με τον μισθό των δασκάλων, ιδού :
1677141681773.png

1677141717646.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Νομίζω ότι το μόνο που θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό σύστημα είναι η κατάργηση της μονιμότητας των δημοσιών υπαλλήλων. Είναι ενας θεσμός που έχει παίξει καθοριστικό παράγοντα στη παρακμή του δημοσίου τομέα, αλλά και μία παράλογη νομοθεσία που δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.
Δε θα το έλεγες αυτό αν ήξερες γιατί συνταγματοποίηθηκε η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων. Hint: η πλατεία κλαυθμώνος ονομάστηκε έτσι γιατί παλιά εκεί ήταν το υπουργείο οικονομικών και με κάθε αλλαγή κυβέρνησης μαζεύονταν απο κάτω οι υπάλληλοι και βάζανε τα κλάματα.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,777 μηνύματα.
Δε θα το έλεγες αυτό αν ήξερες γιατί συνταγματοποίηθηκε η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων. Hint: η πλατεία κλαυθμώνος ονομάστηκε έτσι γιατί παλιά εκεί ήταν το υπουργείο οικονομικών και με κάθε αλλαγή κυβέρνησης μαζεύονταν απο κάτω οι υπάλληλοι και βάζανε τα κλάματα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,099 μηνύματα.
γιατί οι οδηγίες του υπουργείου πάντα μιλάνε για προαγωγή της κριτικής σκέψης και προωθούν τις σύγχρονες τεχνολογίες, ΑΛΛΑ οι ίδιοι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται να ξεβολευτουν...
Ναι από οδηγίες χορτάσαμε. Και τι θα πει νέες τεχνολογίες; Εδώ υπάρχουν ακόμα σχολεία με μαυροπίνακες με κιμωλία και το 99% των σχολείων έχει υπολογιστές που τα windows xp θεωρούνται υπερσύγχρονα.

Το υπουργείο καλά δίνει οδηγίες αλλά τα μέσα για νέες μεθόδους ποιος θα τα δώσει; Ποια κριτική σκέψη; Καλούνται οι εκπαιδευτικοί να βγάλουν μια τεράστια ύλη σε καθορισμένα χρονικά πλαίσια με 45λεπτα μαθήματα. Το όλο εγχείρημα είναι ένας ατελείωτος αγώνας δρόμου κάθε σχολική χρονιά που δεν αφήνει περιθώριο για πειραματισμούς και ωραιοποιημένα αφηγήματα περί κριτικής σκέψεως και βιωματικής μάθησης.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Αν και δε θέλω να κάνω υποθέσεις, είμαι αρκετά σίγουρος πως δεν ξέρεις τι είναι η μονιμότητα ούτε πώς απολύεται ένας δημόσιος υπάλληλος. Σίγουρα πάντως δε σημαίνει ότι οι μόνιμοι δεν κουνιούνται με τίποτα.

Η κατάργηση της μονιμότητας θα έφερνε τέραστιο πρόβλημα, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο συμβάσεων εργασίας. Εκτός αν έχεις υπόψη κάποια νομοθετική ιδέα να προτείνεις, οπότε μετά χαράς να αναθεωρήσω αν είναι εύλογη και πειστική.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,718 μηνύματα.
Αν και δε θέλω να κάνω υποθέσεις, είμαι αρκετά σίγουρος πως δεν ξέρεις τι είναι η μονιμότητα ούτε πώς απολύεται ένας δημόσιος υπάλληλος. Σίγουρα πάντως δε σημαίνει ότι οι μόνιμοι δεν κουνιούνται με τίποτα.

Η κατάργηση της μονιμότητας θα έφερνε τέραστιο πρόβλημα, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο συμβάσεων εργασίας. Εκτός αν έχεις υπόψη κάποια νομοθετική ιδέα να προτείνεις, οπότε μετά χαράς να αναθεωρήσω αν είναι εύλογη και πειστική.

Αγαπητέ @Nihilist νομίζεις πως ξέρουν τι είναι και πώς γίνεται η αξιολόγηση ; Αν ανατρέξεις στα προηγούμενα σχόλια των συγκεκριμένων χρηστών θα δεις πώς ταυτίζουν την αξιολόγηση με την απόλυση. Κανένας όμως από αυτούς δεν ενδιαφέρεται για την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Γιατί άραγε ; Κανένας δεν έχει ταυτίσει την αξιολόγηση με την βελτίωση της εκπαιδευτικής λειτουργίας και μετέπειτα της κοινωνίας. Ξεκινάνε από την υπόθεση ότι είναι τεμπέληδες οι δάσκαλοι, τρώνε τα λεφτά και άρα αξιολόγηση=απόλυση. Χειροκροτάνε από κάτω σαν τα πρόβατα και κοιτάνε με ύφος γουρουνιού.
Και τι δεν θα πλήρωνα για να δω καθηγητές τα συγκεκριμένα 3 άτομα.

Τι ακριβώς τους ενοχλεί ; Να σου πω τι τους ενοχλεί. Τους ενοχλεί η διαφορετικότητα, τους ενοχλεί το πάθος για μάθηση κ έρευνα, τους ενοχλούν τα άτομα που μεταφέρουν τη γνώση, τους ενοχλεί ό,τι έχει να κάνει με ακαδημαϊκό περιβάλλον.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,777 μηνύματα.
Αν και δε θέλω να κάνω υποθέσεις, είμαι αρκετά σίγουρος πως δεν ξέρεις τι είναι η μονιμότητα ούτε πώς απολύεται ένας δημόσιος υπάλληλος. Σίγουρα πάντως δε σημαίνει ότι οι μόνιμοι δεν κουνιούνται με τίποτα.

Η κατάργηση της μονιμότητας θα έφερνε τέραστιο πρόβλημα, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο συμβάσεων εργασίας. Εκτός αν έχεις υπόψη κάποια νομοθετική ιδέα να προτείνεις, οπότε μετά χαράς να αναθεωρήσω αν είναι εύλογη και πειστική.
Φίλε nihilist, μπορεί να είμαι εξωτερικό τα τελευταία χρόνια, αλλά στην Ελλάδα μεγάλωσα. Πέρασα, δλδ από σχολείο, τει, νοσοκομείο, στρατό και δημόσιες υπηρεσίες. Κάποια από αυτά τα έζησα/ζω και τώρα στο εξωτερικό (Σουηδία/Νορβηγία). Θαρρώ ότι όλοι ξέρουμε τι εστί δημόσιος υπάλληλος. Φυσικά και γίνεται (εν τέλη) να απολυθούν, χωρίς όντως να γνωρίζω τις νομικές προβλέψεις, αλλά το καθεστώς προστασίας, ελέγχου και αξιολόγησης είναι εντελώς διαφορετικό επίπεδο από τους κοινούς θνητούς του ιδιωτικού τομέα.
Φυσικά και καταλαβαίνω το νόημα της μονιμότητας, όπως και του ΑΣΕΠ. Ωστόσο, υποθέτω πως κάθε λογικό άτομο καταλαβαίνει την παράνοια που ζούμε σε αυτή τη χωρά και τα προβλήματα που δημιουργούν αυτά τα μπαλώματα. Η λύση του προβλήματος για μένα δεν έχει να κάνει με νομοθετικά μέσα, καθώς η ρίζα του είναι η ίδια η κοινωνία (ρουσφετοδότης - ρουσφετοαποδέχτης, φαγοπότι).
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.
Φίλε nihilist, μπορεί να είμαι εξωτερικό τα τελευταία χρόνια, αλλά στην Ελλάδα μεγάλωσα. Πέρασα, δλδ από σχολείο, τει, νοσοκομείο, στρατό και δημόσιες υπηρεσίες. Κάποια από αυτά τα έζησα/ζω και τώρα στο εξωτερικό (Σουηδία/Νορβηγία). Θαρρώ ότι όλοι ξέρουμε τι εστί δημόσιος υπάλληλος. Φυσικά και γίνεται (εν τέλη) να απολυθούν, χωρίς όντως να γνωρίζω τις νομικές προβλέψεις, αλλά το καθεστώς προστασίας, ελέγχου και αξιολόγησης είναι εντελώς διαφορετικό επίπεδο από τους κοινούς θνητούς του ιδιωτικού τομέα.
Φυσικά και καταλαβαίνω το νόημα της μονιμότητας, όπως και του ΑΣΕΠ. Ωστόσο, υποθέτω πως κάθε λογικό άτομο καταλαβαίνει την παράνοια που ζούμε σε αυτή τη χωρά και τα προβλήματα που δημιουργούν αυτά τα μπαλώματα. Η λύση του προβλήματος για μένα δεν έχει να κάνει με νομοθετικά μέσα, καθώς η ρίζα του είναι η ίδια η κοινωνία (ρουσφετοδότης - ρουσφετοαποδέχτης, φαγοπότι).
Ο @Nihilist σου απάντησε με λογική και επιχειρήματα και εσύ απαντάς όμως με γενικότητες και τσιτάτα κλισέ τύπου "μεγάλωσα έτσι" και "hurr durr my rousfetia". Μυρωδιάδες είστε οι Έλληνες του εξωτερικού, σας έχω πάρει πρέφα από νωρίς να ξες.

Επίσης το "κάθε λογικό άτομο καταλαβαίνει την παράνοια" κλπ έχει ως απάντηση μόνο μια: citation needed.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,777 μηνύματα.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άρα η αξιολόγηση του δασκάλου θα προέρχεται από ένα τυποποιημένο διαγώνισμα ( ο οοσα προωθεί την pisa με συγκεκριμένες απαιτήσεις) στο οποίο θα γράφει ο μαθητής.

Γιατί να μην καταργήσουμε τις τάξεις και να βάλουμε όλους τους μαθητές να προετοιμαζονται για την PISA και κάθε PISA;

Εξάλλου μπορούμε ήδη να κρίνουμε ορισμένους δασκάλους από τις πανελλήνιες.
Είναι ένα στατιστικό που όπως κάθε στατιστικό πρέπει να μπορεί να διαβαστεί σωστά και να είναι αξιόπιστο για να βγει συμπέρασμα. Αν την χρονιά 1 οι μαθητές μιας τάξης ενός σχολείου είναι εξαιρετικοί σε ένα διαγωνισμό τύπου PISA και την χρονιά 2 αλλάξει ο εκπαιδευτικός και πατώσουν δεν είναι μια ένδειξη ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά; Προφανώς αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει ο εκπαιδευτικός κατ' ανάγκη, ειδικά με τους ρυθμούς με τους οποίους πραγματοποιούνται αλλαγές στην παιδεία. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που η μία εξ αυτών είναι ο εκπαιδευτικός.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,660 μηνύματα.
Δε θα το έλεγες αυτό αν ήξερες γιατί συνταγματοποίηθηκε η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων. Hint: η πλατεία κλαυθμώνος ονομάστηκε έτσι γιατί παλιά εκεί ήταν το υπουργείο οικονομικών και με κάθε αλλαγή κυβέρνησης μαζεύονταν απο κάτω οι υπάλληλοι και βάζανε τα κλάματα.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η μονιμότητα είναι κάτι που πάει το δημόσιο τομέα αρκετά πίσω. Όπως δεν υπάρχει μονιμότητα στον ιδιωτικό τομέα έτσι δεν πρέπει να υπάρχει και στο δημόσιο τομέα. Δεν είναι κάτι παράλογο αλλά κάτι λογικό που πρέπει να γίνει έτσι ώστε να αναβαθμιστεί το δημόσιο. Ξέρω ότι στην Ελλάδα δεν αρέσει καθώς το δημόσιο είναι το όνειρο του μέσου έλληνα ώστε να έχει σίγουρη δουλειά και σίγουρο χρήμα , όμως δεν πάει έτσι δυστυχώς.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,718 μηνύματα.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η μονιμότητα είναι κάτι που πάει το δημόσιο τομέα αρκετά πίσω. Όπως δεν υπάρχει μονιμότητα στον ιδιωτικό τομέα έτσι δεν πρέπει να υπάρχει και στο δημόσιο τομέα. Δεν είναι κάτι παράλογο αλλά κάτι λογικό που πρέπει να γίνει έτσι ώστε να αναβαθμιστεί το δημόσιο. Ξέρω ότι στην Ελλάδα δεν αρέσει καθώς το δημόσιο είναι το όνειρο του μέσου έλληνα ώστε να έχει σίγουρη δουλειά και σίγουρο χρήμα , όμως δεν πάει έτσι δυστυχώς.
Μονιμότητα υπάρχει και στη Γερμανία.
Είναι ένα στατιστικό που όπως κάθε στατιστικό πρέπει να μπορεί να διαβαστεί σωστά και να είναι αξιόπιστο για να βγει συμπέρασμα. Αν την χρονιά 1 οι μαθητές μιας τάξης ενός σχολείου είναι εξαιρετικοί σε ένα διαγωνισμό τύπου PISA και την χρονιά 2 αλλάξει ο εκπαιδευτικός και πατώσουν δεν είναι μια ένδειξη ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά; Προφανώς αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει ο εκπαιδευτικός κατ' ανάγκη, ειδικά με τους ρυθμούς με τους οποίους πραγματοποιούνται αλλαγές στην παιδεία. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που η μία εξ αυτών είναι ο εκπαιδευτικός.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν 3 αλλαγές :
1. Αλλαγή εκπαιδευτικού
2. Αλλαγή μαθητών
3. Αλλαγή τάξης (δυσκολίας)

Όταν έχεις 3 παραμέτρους που διαφοροποιούνται κάθε χρόνο, πώς μπορείς να οδηγηθείς σε σωστή ανάγνωση αποτελεσμάτων από ένα διαγωνισμό ;

Πάρε το παράδειγμα των πανελληνίων. Όλοι είχαμε κάποιον συμμαθητή που έγραφε άριστα. Ε και την ημέρα των πανελληνίων δεν έγραψε και δεν πέρασε Ιατρική. Έδωσε ένα ή 2 χρόνο/ια μετά και τα κατάφερε. Αν πάρουμε το στιγμιότυπο της πρώτης χρονιάς ο μαθητής απέτυχε. Ισχύει όμως ;

Η αξιολόγηση σύμφωνα με ένα διαγώνισμα μου θυμίζει το ''δοκάρι και μέσα'' ήρωας, ''δοκάρι και έξω'' άσχετος.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,698 μηνύματα.
έχοντας δει ένα σωρό συναδέλφους όλα αυτά τα χρόνια,καταλήγω στο εξής: πως για μένα είναι πιο σπουδαίο να αξιολογηθεί όχι τόσο η γνωστική επάρκεια (αυτή πες με σεμινάρια και δουλειά καλλιεργείται τεχνηέντως ως ένα βαθμό)... Αλλά η ψυχικό συναισθηματική τους υγεία, καθώς υπάρχουν άτομα παντελώς ακατάλληλα, με απέχθεια προς τα παιδιά και ένα σωρό ψυχολογικά
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,660 μηνύματα.
έχοντας δει ένα σωρό συναδέλφους όλα αυτά τα χρόνια,καταλήγω στο εξής: πως για μένα είναι πιο σπουδαίο να αξιολογηθεί όχι τόσο η γνωστική επάρκεια (αυτή πες με σεμινάρια και δουλειά καλλιεργείται τεχνηέντως ως ένα βαθμό)... Αλλά η ψυχικό συναισθηματική τους υγεία, καθώς υπάρχουν άτομα παντελώς ακατάλληλα, με απέχθεια προς τα παιδιά και ένα σωρό ψυχολογικά
Νομίζω ότι τα είπες όλα με λίγα και απλά λόγια. Είπα και εγώ πάνω ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα και στο εκπαιδευτικό της σύστημα είναι ότι μερικοι καθηγητές έχουν μίσος προς τα παιδιά και αυτό το δείχνουν με κάθε τρόπο. Στο δημοτικό που πήγαινα συνέβαιναν περιστατικά bullying και οι δάσκαλοι / διευθύντρια δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Στο δημοτικό μου επίσης πολλές φορές οι δάσκαλοι έβαζαν τιμωρίες σε παιδιά του στυλ κάτσε στον τοίχο , γραψε 100 φορές τιμωρία κτλ επειδή είχαν τα νεύρα τους. Στο γυμνάσιο / λύκειο είχα καθηγητή που έλεγε σε μαθητές που δεν ήταν καλοί ότι δεν κάνουν για τίποτα στην ζωή τους και ότι μολύνουν το σχολείο με την παρουσία τους. Καθηγήτρια λυκείου που έκανε έκθεση έβαζε σε μαθητές βαθμούς 10 και κάτω επειδή δεν είχαν τις ίδιες πολιτικές πεποιθήσεις με εκείνη παρολο που σαν μαθητές ήταν αρκετά καλοί.

Όλα τα παραπάνω περαστικά αν συνέβαιναν σε κάποια δυτική χώρα οι καθηγητές αυτοί θα είχαν πάρει πόδι. Στην Ελλάδα όμως κάθονται κανονικά στις δουλειές τους, πληρώνονται και δεν προσφέρουν τίποτα στην παιδεία. Για να τα λες και εσυ αυτά που είσαι εκπαιδευτικός φαντάζομαι το ποσά περιστατικά θα έχεις δει. Προφανώς δεν είναι όλοι έτσι , απλά αυτοί που έχουν τις συμπεριφορές αυτές πρέπει να πάρουν άμεσα πόδι.😉😉
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,698 μηνύματα.
Νομίζω ότι τα είπες όλα με λίγα και απλά λόγια. Είπα και εγώ πάνω ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα και στο εκπαιδευτικό της σύστημα είναι ότι μερικοι καθηγητές έχουν μίσος προς τα παιδιά και αυτό το δείχνουν με κάθε τρόπο. Στο δημοτικό που πήγαινα συνέβαιναν περιστατικά bullying και οι δάσκαλοι / διευθύντρια δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Στο δημοτικό μου επίσης πολλές φορές οι δάσκαλοι έβαζαν τιμωρίες σε παιδιά του στυλ κάτσε στον τοίχο , γραψε 100 φορές τιμωρία κτλ επειδή είχαν τα νεύρα τους. Στο γυμνάσιο / λύκειο είχα καθηγητή που έλεγε σε μαθητές που δεν ήταν καλοί ότι δεν κάνουν για τίποτα στην ζωή τους και ότι μολύνουν το σχολείο με την παρουσία τους. Καθηγήτρια λυκείου που έκανε έκθεση έβαζε σε μαθητές βαθμούς 10 και κάτω επειδή δεν είχαν τις ίδιες πολιτικές πεποιθήσεις με εκείνη.

Όλα τα παραπάνω περαστικά αν συνέβαιναν σε κάποια δυτική χώρα οι καθηγητές αυτοί θα είχαν πάρει πόδι. Στην Ελλάδα όμως κάθονται κανονικά στις δουλειές τους, πληρώνονται και δεν προσφέρουν τίποτα στην παιδεία. Για να τα λες και εσυ αυτά που είσαι εκπαιδευτικός φαντάζομαι το ποσά περιστατικά θα έχεις δει.😉😉
Απειρα.. Και ξέρεις κάτι με εκνευρίζει να βλέπω καθηγητές στο διάλειμμα να διάολο στέλνουν συνέχεια παιδιά που αντικειμενικά δεν έχουν κάτι να τους προσαψουν.. Το μόνο που έχουν κάνει είναι πως υπάρχουν.. Ε ναι σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις μια αξιολόγηση επιβάλλεται και με συνοπτικές διαδικασίες αλλαγή εργασιακού τοπίου. Η διδασκαλία είναι λειτούργημα.Οπως και να το κάνουμε, χειρίζεσαι αν ώριμους ανθρώπους και δεν ξέρεις πως θα επιδράσεις στις ψυχές τους και στο πνευμα τους. Οποιος δεν μπορεί , ας αλλάξει κλάδο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,918 μηνύματα.
Πόσα παίρνει ένας καθηγητής; χαχαχαχα

Ένας δάσκαλος λαμβάνει μάξιμουμ 900 ευρώ και είναι υποχρεωτικό τα πρώτα χρόνια να αλλάξει πόλη διαμονής, συνήθως σε κάποιο νησί.
Οι δε αναπληρωτές λαμβάνουν ακόμη λιγότερα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βιολόγος στην Γ γυμνασίου έκανε κάθε βδομάδα το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Νοίκιαζε σπίτι στη Θεσσαλονίκη ενώ η οικογένεια της ζούσε στην Αθήνα ( Πετρούπολη) και είχε και 2 παιδάκια.

Όσοι έχουν πάρει το τρένο στις 00:00 ξημέρωμα Δευτέρας από Θεσσαλονίκη για Αθήνα θα έχουν δει ότι είναι γεμάτο από δασκάλους που κατεβαίνουν Αθήνα.
Τι μου λέτε τώρα.
Θέλετε έναν άνθρωπο που θα διδάσκει, θα προετοιμάζει τα παιδιά για διαγωνισμούς, θα προσπαθεί να κάνει εκδηλώσεις, θα είναι υπεύθυνος για τα παιδιά την ώρα του διαλειμματος, θα έχει 27 μαθητές στην αίθουσα, θα ξενιτευεται από το σπίτι του, θα λαμβάνει λίγο λιγότερο από 900 ευρώ χωρίς προοπτική αύξησης και θα δέχεται αξιολόγηση από τους γονείς.

Θέλετε τίποτα άλλο να κάνει ο δάσκαλος; Κανένα ζογκλερικο; Μήπως να μαγειρεύει;
Λίγο πολύ όλοι έχουμε φίλους και γνωστούς που βρίσκονται σε αυτή τη κατάσταση.

Ο λόγος που το καταφέρνει αυτό είναι ότι έχει από άλλου εισοδήματα. Αν δεν είχε θα άλλαζε επάγγελμα ή δεν θα πηγαινοερχόταν κάθε Σαββατοκύριακο. Το μόνο σίγουρο ότι θα προτιμούσε (και ψυχολογικά και οικονομικά) να δούλευε με 200 ευρώ κοντά στην οικογένεια του. Οι κεντρικές λίστες διορισμών και οι οριζόντιοι μισθοί αυτά τα αποτελέσματα έχουν.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,564 μηνύματα.
μεθόδους ποιος θα τα δώσει; Ποια κριτική σκέψη; Καλούνται οι εκπαιδευτικοί να βγάλουν μια τεράστια ύλη σε καθορισμένα χρονικά πλαίσια με 45λεπτα μαθήματα. Το όλο εγχείρημα είναι ένας ατελείωτος αγώνας δρόμου κάθε σχολική χρονιά που δεν αφήνει περιθώριο για πειραματισμούς και ωραιοποιημένα αφηγήματα περί κριτικής σκέψεως και βιωματικής μάθησης.
Αν θελουμε να είμαστε ειλικρινείς αυτό είναι ως ένα σημείο δικαιολογίες, τα μέσα όντως πολλές φορές δεν υπάρχουν και όντως ο χρόνος είναι λίγος, αλλά πως θα αξιοποιηθεί το οτιδήποτε είναι επιλογές, αυτό μας λένε και στη σχολή και έχουν δίκαιο. Έχεις στην ύλη της ιστορίας πχ να διδάξεις το τάδε κεφάλαιο και επιλέγεις τι ασκήσεις θα δώσεις. Αντί ας πούμε να συζητήσεις τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις και να θέσεις ερωτήσεις που θα δουλέψουν το μυαλό τους, αποφασίζεις να διαβάσεις το μάθημα από το βιβλίο και να τους βάλεις για το σπίτι την ανάγνωση (παπαγαλία του). Γιατί έτσι ξέρουν να κάνουν το μάθημα, δεν το κάνουν απαραίτητα όλοι από βαρεμάρα. Δεν ξέρουν τι δίνει ή όχι παιδαγωγικά η κάθε άσκηση. Τώρα θα με πεις ότι έτσι ίσως εμπλέκονται άλλα θέματα όπως ιδεολογική σκοπιά (που ήδη υπάρχει βέβαια από τα βιβλία), αλλά μια φορά στο δημόσιο ειδικά μπορούν να βγουν από την περπατημένη. Το είδα και στη δίκη μου πρακτική, όλα όσα άρεσαν στα παιδιά αντί να τα εκμεταλλευτούν παιδαγωγικά τα είχαν σαν η ώρα του παιδιού.
Όχι πως απλές συστάσεις του υπουργείου ή μια αξιολόγηση άσχετη με τις μεθόδους αποτελούν αυτόματη λύση .
 
Top