Από πού αρχίζει κανείς για δημιουργία game;

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Ωραια τα λές αλλα. (γραφω ελληνικά γιατι φοβάμαι μην φαω ποινή και μετα δεν ξέρω τι θα κάνω :) )
Για ορολογίες και μεμονομένες εκφράσεις δεν παίρνουμε κεφάλια.:)

1. Για να γίνει αυτο πρέπει το τιμ να εχει τεχνογνωσία απο ενα λεβελ και πάνω πως δηλάδή να συνενοηθεί ενας ανθρωπος που δουλέβει με 0 και 1 επι 20 χρόνια με εναν που ειναι 25 χρονών και εμαθα να κάνει ενα κονεκτιον στρινγκ σε μια ντατα μπεϊς να την διαβάζει και να τα τυπώνει στην οθόνη και να αυτοαποκαλείτε προγρράμμερ.
Γιατί δηλαδή δεν είναι δυνατό να συνεννοηθούνε;Σίγουρα ο πρώτος έχει μεγαλύτερη εμπειρία,αλλά δεν αποκλείεται ο δευτερος να μπορεί να προσαρμοστεί.
Οκ με διάφορα φρούτα που έμαθαν ενα πράμα μονο και νομιζουν πως τα εμαθαν ολα συμφωνω.:P

3.Πριν 2 χρονια εγραφα σε ενα φόρουμ (που απλα γκουκλίζουν και κάνουν πέϊστ κομάτια κώδικα που βρίσκουν στο ιντερνετ για να δείξουν κάτι σε μερικά νιούμπις που πήραν πι σι επειδή το ειδαν σε προσφορά στον γερμανό) που διατείνετε οτι ειναι φόρουμ προγραμματιστών - οτι αν θές να πας μπροστά πήγαινε πίσω και τοτε θα ξεχωρίζεις απο τους αλλους.Μάλωνα με κάτι ξεροκέφαλα παιδάκια που με αποκαλούσαν παλαιολιθικό οτι αν θές να κάνεις γρήγορα προγράμματα πρέπει να μην χρησιμοποιείς ετοιμες τεχνολογίες αλλα να δουλέβεις στην βάση.
με ελεγαν παλαιολιθικό και με μπάναραν (γέλια) λες και εκαναν κάτι.
Τώρα βγήκε το παιχνίδι ρώμη 3 ντι βι ντις που ολα ειναι σε πλέϊν τεξτς και θεωρείτε το πιο βαρύ και συνάμα πιο καλο παιχνίδι που εχει γίνει ποτέ.
Ο καθένας δικαιώνεται εκ του αποτελέσματος.:)

Αραγε τώρα θα αναθεωρούσαν? τις αποψείς τους?
Προσωπικά οταν θέλω να κάνω ιντερβιού σε επίδοξους ντιζάϊνερς προγραμματιστές κλπ με ενα βιογραφικό 10 σελίδων τους κάνω το απλούστερο τεστ.Κλείνω το δίκτυο και τους λέω φτιαξτε μου κάτι απλο σε τζαβα σκρίπτ ή σε οτι λενε οτι γνωρίζουν αλλα χωρις το ιντερνετοφροντηστήριο.Στα 50 ιντερβιούς πιάνει δουλειά ο ένας.

Εδω θα με ενδιεφερε το σκεπτικό σου.Έτσι θα μπορέσεις να βρεις ένα τσακάλι,αλλά δεν σε ενδιαφέρουν ατομα που μπορουν να χειριζονται το ιντερνετοφροντηστήριο για να αντεπεξέλθουν στο ζητουμενο προς αυτους;

Αν λοιπόν θές να κάνεις τετοια ομάδα το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις ειναι αν τα χνώτα τους ταιριάζουν.
Αν εχουν γούστο και αποψη στο ντιζάινγκ και γενικά αν νοιώθουν οτι ειναι ομάδα και οχι τυχοδιώκτες.
Για το γκρισ λίγο δύσκολο αυτο αν εισουν σε αλλη χωρά θα το είχες κάνει γιατι υπάρχει παιδεία.
Μακάρι να το κάνεις φίλε και τα ονειρα σου να γίνουν πραγματικότητα αλλα ο καιρός ειναι νεφελώδης και το μέλλον διςοιωνο.
Σωστός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Skeptikistis

Νεοφερμένος

Ο x-tian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών και επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Εδω θα με ενδιεφερε το σκεπτικό σου.Έτσι θα μπορέσεις να βρεις ένα τσακάλι,αλλά δεν σε ενδιαφέρουν ατομα που μπορουν να χειριζονται το ιντερνετοφροντηστήριο για να αντεπεξέλθουν στο ζητουμενο προς αυτους;

Εξαρτάται.
Αν ζητάς ατομα για να υλοποιήσουν Projects που εχουν γίνει και απο αλλους σαφώς και παίρνεις ατομα που μπορούν να ανταπεξέλθουν.

Ο ανταγωνισμός ομως ειναι σκληρός και οταν εχεις να υλοποιήσεις πράγματα που η πλειοψηφία των "τα ξέρω ολα" σου λένε ειναι αδύνατον να γίνουν τότε ψάχνεσε για "τσακάλια" που ίσως δεν ξέρουν τι θα πεί java, και C++ αλλα που ισως με ενα batch αρχειο και με τον editor του DOS σου λύσουν το πρόβλημα που θές.
Με όλα τα αλλα που είπες συμφωνώ.Εκτος απο το να πάρεις τον νέο και να τον βάλεις με τον παλιο.Στην πράξη οσες φορές εχει γίνει το αποτέλεσμα ητανε να σκοτωθούν μεταξύ τους :)
χάσμα των γεναιών βλέπεις .
Βέβαια πολλές φορές ο παλιός μαθαίνει απο τον νέο για να μην πώ τις περισσότερες.
Οταν ερθει ομως η στιγμή που στο google ο νέος δεν θα βρεί απάντηση στο Problem όσο και να διαβάσει εκει ερχετε η λύση του παλιού και κατα 90% ειναι και παράδοξη λύση (που ομως όπως είπες σου λύνει το πρόβλημα που είναι και το ζητούμενο) και ετσι χαίρεσε και λές χαλάλι τα λεφτά που του δίνω τα αξίζει και ας ειναι old brains.
Ολα όπως ειπαμε ειναι σχετικά εχουν να κάνουν με τι ζητάς.
πχ αν θέλω ενα site που να εντυπωσιάζει ηλικίες 15-25 χρονών θα εμπιστευτώ την αποψη του 20αρη γιατι αυτος πιάνει τον παλμό.Αν τώρα θέλω κατι για αλλα γούστα τότε εκει τρώμε 10 μέρες για να αποφασίσουμε και 6 για να υλοπιήσουμε.
Εκεί μπλέκει το θέμα πολύ αφου σκέφτηκα να τους γράψω και να τα εχω σε ενα forum με τίτλο
Αληθινές ιστορίες. Για πολύ γελιο μιλάμε.





Και κάτι ασχετο αλλα αληθινό.Ισως με διαφωτίσει κάποιος.
Στο pc που κάθομαι δεν ειχα βάλει ποτε antivirus μέχρι που πριν 4 μέρες με τσίμπησε ενας ιούλης.

Αποτέλεσμα.
Σε οποιο σιτε και να εμπαινα μετα απο εδώ (χωρίς να κλείσω τον ie εβλεπα το μυγάκι τις melisas και φαντάστηκα οτι ητανε καποιο bug σε javascript.δεν ειχα κανει view source να δώ τι είναι και ακόμα δεν εχω κάνει.Αρκέστηκα στις διαβεβαιώσεις τις michele.)
Μπορεί κάποιος να μου πει αν είχε ποτε παρόμοι πρόβλημα?
Επρεπε να σώσε μια εικόνα για να καταλάβετε τι λεώ.
Οπου και να εμπανα εβλεπα την μύγα.
Εξήγηση κανεις πάνω σε αυτο?????

Μόλις εβαλα το avast και μου το καθάρισε aeroxol και η μύγα.!!!!!! παει πάπαλα Μυστήριο και ισως γελάσετε αλλα αληθινοτατο εκτός και αν 4 μέρες τώρα εβλεπα ονειρο οτι κάνω ποστς εδώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Βέβαια πολλές φορές ο παλιός μαθαίνει απο τον νέο για να μην πώ τις περισσότερες.
Οταν ερθει ομως η στιγμή που στο google ο νέος δεν θα βρεί απάντηση στο Problem όσο και να διαβάσει εκει ερχετε η λύση του παλιού και κατα 90% ειναι και παράδοξη λύση (που ομως όπως είπες σου λύνει το πρόβλημα που είναι και το ζητούμενο) και ετσι χαίρεσε και λές χαλάλι τα λεφτά που του δίνω τα αξίζει και ας ειναι old brains.
Ο άσσος στο μανίκι!:D

Ευχαριστώ για την απάντηση σου.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Γιατί δηλαδή δεν είναι δυνατό να συνεννοηθούνε;Σίγουρα ο πρώτος έχει μεγαλύτερη εμπειρία,αλλά δεν αποκλείεται ο δευτερος να μπορεί να προσαρμοστεί.
Οκ με διάφορα φρούτα που έμαθαν ενα πράμα μονο και νομιζουν πως τα εμαθαν ολα συμφωνω.:P ........

Ο καθένας δικαιώνεται εκ του αποτελέσματος.:)
............
Εδω θα με ενδιεφερε το σκεπτικό σου.Έτσι θα μπορέσεις να βρεις ένα τσακάλι,αλλά δεν σε ενδιαφέρουν ατομα που μπορουν να χειριζονται το ιντερνετοφροντηστήριο για να αντεπεξέλθουν στο ζητουμενο προς αυτους;

Πιστεύω ότι η συννενόηση είναι θέμα ταλέντου και όχι γνωσεων. Αν κάποιος ξέρει απο προγραμματισμό δεν χρειάζεται να ειναι ο τέλειος στον προγραμματισμό για να αντιληφθεί τις δυσκολίες ενός μοντουλ με το οποίο παλεύει ο προγραμματιστής του τιμ. Η αναγνώριση των δυσκολιων ειναι το ενα key factor του όλου πρότζετ. Το άλλο είναι η επιλογή ατόμων.

Πιστεύω ότι τα άτομα πρέπει να διαθέτουν κάπόια συγκεκριμένα προσόντα πέρα απο τις ικανότητες στον τομέα τους. Πρέπει να διαθέτουν μια άνεση χρόνου για κανα εξαμηνο ώστε να μπορούν να πέσουν με τα μούτρα και η δουλειά να αρχίσει να αφήνει χρήμα το συντομότερο. Πρέπει να είναι υπερδημιουργικοί και φιλόδοξοι. Από τον προγραμματιστή π.χ. οι υπόλοιποι δεν θα ζητήσουν να γράψει αυτόν ή τον άλλο κώδικα. Θα του πούν απλά "πάεί αργά εδώ" ή βαραινει. Στον γραφίστα θα πόύν ανάλογες κρίσεις, είναι μουντό, αδιάφορο,κ κλπ κρίσεις που ανάλογες θα είναι και σε σημεία του σεναρίου.

Το κλειδί λοιπόν είναι η επίχειρηματικότητα, η εφευρετικότητα του κάθε ενα της ομάδας πυρήνα. Ενα παιχνίσι σαν τρο CaesarIII (και προσοχή λεώ το τρία και όχι το τεσσερα) αφήνει πάρα πολλά εκκατομύρια. Δεν ειναι just a job. Σάυτό παίζει ρόλο η ελληνική νοοτροπία. Η καλλιτεχνική δημιουργία στην ελλάδα απο παράδοση περιορίζεται στην μετριότητα και κάτω. Ομως μόνο με παγκόσμιο παιχνίδι θα βγούνε καλά χρήματα και θα φτιαχτεί μια αξιόλογη βιομηχανία παιχνιδιών υπολογιστή. Οι ξένοι, μελετάω τις ταινίες τους χρόνια, είναι τελειομανείς. Κι αυτό ξεχωρίζει τις παραγωγές τους.

Απο τα λίγα πόυ είδα εδώ, πιστεύω ότι στο θέμα πέρασαν άνθρωποι πόυ εχουν τις γνώσεις. Αν βάλεις ενα φόντο παιχνιδιού, ειδικά στα 2D μετά βάζεις την υπορουτίνα να τρέξει στις συντεταγτμενες χ,ψ και γίνεται η δράση. Το CaesarIII Sierra και το Κομάντος της Ειντος εκαναν θραύση στα παιχνίδια τους 2D και όχι στις εκδόσεις των ιδίων παιχνιδιών σε 3D. Συμφωνώ ότι τα γραφικα τους στις τελευταίες εκδόσεις είναι κα-τα-πλη-κτι-κα όμως τα μειονεκτήματα στην τελική για το χρήστη τα κάνει να μειονεκτούν έναντι των προκατόχων τους.

Μην ψαρώνουμε λοιπόν για την υποτιθέμενη αυτοκρατορία των παιχνιδιών 3Δ. Υπάρχει μια αγορά ναι, που θέλει να παίζει σαν να είναι πρωταγωνιστές σε σινεμά. Ομως η εμπορική εμπειρία έχει δείξει πως ενα παιχνίδι, με γερό σενάρίο, μπορείς κάλλιστα να το βγάλεις 2Δ χωρίς να χάσεις τίπότα από την εμπόρικότητα του, ίσα ίσα. Ας θυμηθούμε τους σιμς. Η "λογική" τους ειναι που κερδίζει. Σκέψου τώρα τους σιμς 3Δ όπου το τιμ θα έχει φάει τα λυσακά του και την ώρα τους (και τον προυπολογισμό) για να κάνει τους πρωταγωνιστές να δρούν πρώτο πρόσωπο 3Δ. Και λοιπόν; Αρχικά θα ενθουσιαστεί ο παλιος χρήστης με τα γραφικά όμως στην συνέχεια θα κουραστεί. Απο το γεγονός ότι η οπτική γωνία ενός στρατηγικού πάιχνιδιού εκ των πραγμάτων δεν μπόρεί να είναι το πρώτο πρόσωπό.

Πιστεύω λοιπόν ότι μια ομάδα πόυ δεν είναι ακόμη η Σιέρρα, μπόρεί να γίνει, με δυνατά κονσεπτ, που στην συνέχεια, αφού μεγαλώσει τα βγάζει και 3Δ για να εντυπωσιάσει. Οπως και να έχει το παιχνίδι κομπουτερ- σινεμά, είναι μια κατηγορία μόνο της αγοράς παιχνιδιών υπολογιστή και δεν θα έλεγα ότι είναι η πλέον αποδοτική. Υπάρχουν τα παιχνίδια σκέψης, τα παιδικα, τα στρατηγικά τόσοι και τόσοι τομείς απο τους οποίους η ομάδα μπορεί να αντλήσει κεφάλαια και να γράψει επιτυχίες πρίν καταπιαστεί με τις χολυγουντιανές 3Δ υπερπαραγωγές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Καθώς τα Nibbles ένιωθαν μοναξιά συνάντησαν έναν νέο φίλο, τον “Blob!” όποιος ενδιαφέρεται να τον γνωρίσει ας δει εδώ.

Ακολουθούν μερικά screen-shots, μην κατεβάζετε τζάμπα αν δεν σας αρέσει ;)


Αρχική οθόνη


Πρώτη πίστα​

Game-play,

To Blob! είναι ένα κλασσικό single screen jump & run platform το οποίο τρέχει τόσο σε κατάσταση «παραθύρου» όσο και σε Full Screen. Σκοπός σας είναι να βοηθήσετε τον ήρωα να συλλέξει όλα τα τριφύλλια που υπάρχουν διασκορπισμένα στις πίστες του παιχνιδιού ώστε να επιστρέψει με ασφάλεια σπίτι του! Στον δρόμο της επιστροφής ο Blob θα αντιμετωπίσει διάφορους εχθρούς με μοναδική άμυνα του τα μεγάλα άλματα που μπορεί να επιτύχει και την ικανότητα του να κρατιέται για μερικά δευτερόλεπτα από τις οροφές κάθε πλατφόρμας. Τα γράμματα που εμφανίζονται τυχαία σε κάθε πίστα, αν συλλεχθούν ώστε να σχηματισθεί το όνομα του ήρωα χαρίζουν 1000pts και το σημαντικότερο μια extra ζωή. Το πρόγραμμα αποθηκεύει αυτόματα την πρόοδο του παίκτη ώστε να μην είναι απαραίτητο σε περίπτωση Game Over να αρχίσει ξανά από την αρχή!

Το παιχνίδι έχει έντονες retro επιρροές από τα 8bit και 16bit computers.

Τεχνικά

Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε CodeGear C++ Builder με την συντονισμένη χρήση GDI και DirectX. Τεχνικά το λογισμικό μπορεί να λειτουργήσει σε window ή Full Screen mode (στα 800x600xHi-Color), η εναλλαγή μεταξύ των δυο modes γίνεται με τον συνδυασμό πλήκτρων Control + F.

Ο σκοπός της κατασκευής του παιχνιδιού ήταν να μάθω πως γράφεται ένα απλό platform game.

Εγκατάσταση

Καθώς ο διαθέσιμος χώρος στο site μου είναι περιορισμένος, το πρόγραμμα δεν έρχεται με αυτόματο εγκαταστάτη (installer) οπότε απλά αποσυμπιέζετε σε έναν νέο φάκελο της μονάδας (συνάμα ήταν και παράκληση από ορισμένους φίλους που θέλανε να είναι μεταφερόμενο σε USB Stick δίχως ανάγκη “setup”). Το αρχείο readme.txt περιέχει την Συμφωνία Χρήσης. Όλα τα βοηθητικά αρχεία που δημιουργεί η εφαρμογή αποθηκεύονται (τοπικά) στον φάκελο της.

Το λογισμικό έχει δοκιμασθεί σε Windows XP Media Center (SP3) με DirectX 9.0c, κατώτερη προτεινόμενη σύνθεση «Celeron 1.2GHz».


Ελπίζω να το βρείτε διασκεδαστικό :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Ωραίο φαίνεται! Αν έπαιζα παιχνίδια θα το κατέβαζα σίγουρα! :thumbup:
(δεν παίζω γιατί κολλάω και μετά δεν έχω χρόνο να δουλέψω και να διαβάσω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Thanks! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Τα γραφικά μόνο πρόσεξε. Ενώ φαίνεται ενδιαφέρον σαν παιχνίδι (για τα γούστα μου τουλάχιστον), το ψιλοχαλάνε τα γραφικά. Το καλύτερο θα ήταν να βρεις ένα φίλο/φίλη με ταλέντο στα γραφικά και να ασχολείσαι εσύ με το coding και αυτός/ή με τo design. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Τα γραφικά δυστυχώς είναι ότι μπόρεσα να φτιάξω μόνος μου, δεν ασχολούμαι με το άθλημα παρά μόνο εξ ανάγκης :D Αν είχα κάποιον να επιμεληθεί τα γραφικά, θα το είχα κάνει αλλά δεν έχω κανέναν υπόψη μου (το ίδιο ισχύει και για την μουσική επένδυση & τα ηχητικά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα βελτιωθεί ελαφρώς αν:
1. Το gradient του ουρανού είναι μεταξύ χρωμάτων με μικρότερη διαφορά (ΟΧΙ άσπρο-μπλε, αλλά ανοιχτό μπλε με λίγο σκουρότερο μπλε)
2. Στα ψευδό3d γραφικά προσπάθησε να κάνεις λίγο πιο διακριτικό το ανάγλυφο τους.

Επίσης όσον αφορά τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις, ψάξε σχετικές παλέτες σε κάποιο site για παλέτες όπως το https://kuler.adobe.com ή το https://colourlovers.com . Για κάθε μια βλέπε το rating της και πόσοι την έχουν ως favorite, ώστε να ξέρεις αν είναι και αντικειμενικά καλή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα βελτιωθεί ελαφρώς αν:
1. Το gradient του ουρανού είναι μεταξύ χρωμάτων με μικρότερη διαφορά (ΟΧΙ άσπρο-μπλε, αλλά ανοιχτό μπλε με λίγο σκουρότερο μπλε)
2. Στα ψευδό3d γραφικά προσπάθησε να κάνεις λίγο πιο διακριτικό το ανάγλυφο τους.

Επίσης όσον αφορά τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις, ψάξε σχετικές παλέτες σε κάποιο site για παλέτες όπως το https://kuler.adobe.com ή το https://colourlovers.com . Για κάθε μια βλέπε το rating της και πόσοι την έχουν ως favorite, ώστε να ξέρεις αν είναι και αντικειμενικά καλή.

Σε ευχαριστώ για τα link αλλά όπως σου είπα δεν έχω τόσες γνώσεις επί του art & design, αν θέλεις (έχεις δηλαδή κέφι και χρόνο) όμως μπορώ να σου στείλω τα templates των images (τα platform blocks, background για παράδειγμα) μαζί με ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες για να τα αναθεωρήσεις όπως θεωρείς καλύτερα.

Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ για τα σχόλια και το ενδιαφέρον :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Μα πρόσεξα οι συμβουλές που σου έδωσα να μην χρειάζονται κάποια ειδική γνώση περί design...
Όσον αφορά το να τα κάνω εγώ, αν είχα χρόνο θα το είχα προτείνει μόνη μου. Δυστυχώς δεν έχω καθόλου... :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Δεν τρέχει τίποτα, απλά είπα να στο προτείνω μήπως ντρεπόσουν να το ζητήσεις :D

Όπως είπα και προηγουμένως, thanks για τα tips πράγματι μπορεί να τα δοκιμάσω.
:)

Μετά το κλείσιμο των Geocities :( το site όπου φιλοξενούσα τα παιχνίδια μεταφέρθηκε αλλού, ακολουθούν τα νέα link για το NibblesRetro και Blob!.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

FreeNotes

Νεοφερμένος

Ο FreeNotes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να γίνεις προγραμματιστής Game και είναι το ποιο εύκολο είναι να μάθεις java script και να προγραμματίσεις δημιουργώντας κωδικά για ένα 2d game θα χρειαστείς να ξέρεις και css δηλαδή τρεις γλώσσες html css js και γνώσεις λογικού προγραμματισμού για ένα απλό 2d game .


Φυσικά πριν ξεκινήσεις θα πρέπει να αξιολογήσεις τις γνώσεις σου και να αποφασίσεις τη παιχνίδι μπορείς να φτιάξεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top