[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

mixalisbarca

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 346 μηνύματα.
Λοιπόν,θα απαντήσω σε random σειρά,mostly γιατί έτσι με βολεύει:

3.)Ούτε το αμφισβητώ,ούτε το δέχομαι.Στ'αρχίδια μου,actually.Για ποιον ήταν επιτυχία?Για την ΕΛ.ΑΣ.Well,maybe.Για την ΕΛ.ΑΣ. επίσης είναι επιτυχία η καταστολή μια διαδήλωσης,η εκκένωση ενός ελεύθερου κοινωνικού χώρου,η σύλληψη κάποιων απεργών.Βέβαια,όταν έρχονται αντιμέτωποι με πραγματικά αδίστακτους εγκληματίες,όπως τον Πάσσαρη ή τον Ματέι,μια ζωή ρεζίλι γίνονται.Μόνο σε 20χρονους ιδεολόγους ξέρουν να πουλάνε μαγκιά και να ρίχνουν ξύλο.Όχι λοιπόν,δεν καταλαβαίνω κανένα λόγο γιατί ένας "απλός πολίτης" θα πρέπει να θριαμβολογεί και να κωλοχαίρεται που πιάσανε τέσσερις "τρομοκράτες",που βαράνε τράπεζες.

4.)Ακριβέστατο.Μίλησα αναλυτικότατα στο παραπάνω post,για τις πιθανότητες που έχει ο καθένας to encounter "terrorists" in his everyday life,καθώς και για τις πιθανότητες αυτοί να στραφούν εναντίον του.Συνδυαστικά,αυτό το ποσοστό γίνεται απειροελάχιστο (statistical note:σε 40 χρόνια μεταπολίτευσης,είχαμε μόλις ένα θύμα τρομοκρατίας,καθώς και άλλα δύο ανεπιβεβαίωτα,για τα οποία δεν έχει αποδειχτεί),όπως απειροελάχιστο ποσοστό είναι το να πέσει ένας μετεωρίτης,και μάλιστα να σκάσει στο κεφάλι σου.Δεν θες μετεωρίτη?Να σου βάλω τότε ένα αεροπλάνο.Ποιος φοβάται ότι υπάρχει περίπτωση να σκάσει ένα αεροπλάνο πάνω στην κεφάλα του?

1.)Εδώ,θα πρέπει κατ'αρχάς να βρούμε έναν κοινό τόπο ως προς το τι εννοούμε με τον όρο "τρομοκρατούμαι".When I use that term,ίσως και τελείως αδόκιμα,εννοώ ένα πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα απ'το "φοβάμαι".Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι απλό,διότι φαντάζομαι ότι διαφορετικά,κάθε μικρό εγκληματία,ακόμα π.χ. και έναν πορτοφολά,θα τον λέγαμε "τρομοκράτη",αφού μας φοβίζει.I guess λοιπόν ότι δεδομένου ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο,there's a clear distinction between these two,ορίζοντας τον τρόμο σαν μια τεράστια μορφή φόβου.Επανερχόμενος λοιπόν στο προηγούμενο point μου,ότι ένας "τρομοκράτης",λόγω της πολιτικής θέσης του,is highly less likely to harm a civilian,than an ordinary thief with a weapon,ο οποίος μπορεί,όντας συναισθηματικά φορτισμένος,να πανικοβληθεί πολύ πιο εύκολα και να κάνει κάτι που αργότερα θα μετανιώσει,ο πρώτος λοιπόν,είναι significantly less dangerous από τον δεύτερο,και given the fact ότι τον δεύτερο δεν τον αποκαλούμε "τρομοκράτη",τότε γιατί αποκαλούμε τον πρώτο?Αν μας τρομοκρατεί ο λεγόμενος "τρομοκράτης",τότε δεν θα έπρεπε να μας τρομοκρατεί πολύ περισσότερο ένας απλός κλέφτης?Με άλλα λόγια,ο οδοντίατρος προφανώς και φοβήθηκε,είναι κάτι απόλυτα λογικό.Δεν θεωρώ όμως ότι "τρομοκρατήθηκε",με την ίδια λογική που δεν αποκαλούμε κάθε ληστεία ενός σούπερ μάρκετ τρομοκρατική ενέργεια.

2.)-5.)Το κατά πόσο ήθελαν θύματα ή όχι,νομίζω το έδειξαν.Ένοπλοι ήταν,και είχαν έναν όμηρο.Αν ήθελαν,θα μπορούσαν να είχαν κάνει μακελειό.Now,ουδέποτε απέκλεισα την πιθανότητα να γίνει κάποια "στραβή":νομίζω ότι για όποιον ξέρει ελληνικά,η θέση μου παραπάνω είναι ξεκάθαρη,μια τέτοια πιθανότητα πάντα υπάρχει,και η αναγνώρισή της αποτελεί και έναν απ'τους λόγους που διαφωνώ προσωπικά με πρακτικές αντάρτικου πόλης,και επιλέγω άλλες μορφές αγώνα.I think I'm pretty explicit on that.Αυτό που κάνω εδώ και τόσην ώρα και προσπαθώ να εξηγήσω,είναι ότι για όλα αυτά,έχει νόημα να μιλάμε μονάχα με πιθανότητες:which leads us σε αυτά που έγραψα παραπάνω περί πιθανοτήτων ύπαρξης θύματος σε "τρομοκρατική ενέργεια" σε σχέση με άλλες εγκληματικές ενέργειες,considered far less serious by most people,etc.

6.)Ο καθένας,κάνει διαφορετική άναγνωση και ανάλυση των προβλημάτων του,και καταλήγει σε διαφορετικά συμπεράσματα.Νομίζω το έχω ξεκαθαρίσει,ο καθένας μας μπορεί να διαφωνήσει όσο θέλει με τις πολιτικές τους επιλογές.Δεν σημαίνει ότι έχει ούτε δίκιο,ούτε άδικο.Απλώς,αντιλαμβάνεται διαφορετικά διάφορα ζητήματα,απ'ότι αυτοί.Το ότι εσύ,ή εγώ,μπορεί να διαφωνούμε με οποιαδήποτε πολιτική πράξη,ο καθένας για τους λόγους του,δεν την καθιστά λιγότερο πολιτική.Τα εγκλήματά τους είναι πολιτικά,αυτό δεν αλλάζει,είτε εσύ συμφωνείς με τις πράξεις τους,είτε διαφωνείς,είτε τις καταλαβαίνεις,είτε όχι.Είναι πολιτικά,διότι στρέφονται ενάντια στο πολιτικό σύστημα.Αν εσύ καίγεσαι τόσο πολύ να μάθεις το πως αντιλαμβάνονται αυτοί την κοινωνία,τι προτείνουν,αν θεωρούν τις πράξεις τους λύσεις,μέρος μιας λύσης,ή κάτι διαφορετικό,μπορείς πολύ απλά να διαβάζεις τις προκυρήξεις τους για τις δράσεις τους,όπου αναλύουν τη λογική τους.Εγώ δεν είμαι αναρχομηδενιστής για να κάτσω να τους δικαιολογήσω,ούτε έχω κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον να τους κατανοήσω περισσότερο.

Όπως τα βλέπει ο καθένας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polymnia

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Polymnia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,253 μηνύματα.
:confused: Άσε μας κουκλίτσα μου.Ούτε καν το κατάλαβες αυτό που είπα.
Το πόστ σου είναι άκυρο.
Ω δάσκαλε,διαφώτισε ολίγον τα βαθυστόχαστα γραφόμενά σου.
Για εμάς τους ακαλλιέργητους και τους μύωπες.
__________________________________________________________
Αρχικά,μαζέψου.
Ύστερα,πιο αναποφάσιστος πεθαίνεις.
Στις τελευταίες σελίδες είσαι πιο κωλοτούμπας και απο τον Άδωνι που αλλάζει κόμμα με το καλημέρα.
Επιπλέον,μη μας υπενθυμίζεις κάθε σεκοντ οτι έχεις να αντιμετωπίσεις και τις σημαντικότατες πανελλαδικές.
Αν ήταν για σενα σπουδαίες,δε θα παρακολουθουσες μανιωδως τί σου απάντησαν οι συμφορουμίτες.
Και στο κάτω κάτω,αυτοπροσδιορίσου πρώτα,μιας και διαδραματίζεται μια τρικυμία εν κρανίω,και μετά έλα να γράψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
11.2.13

Άδεια από την ΕΛ.ΑΣ για να αλλάξεις τα πλακάκια του μπάνιου !...


ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ Η ΕΛΛΑΣ !!!
Άδεια από την Αρχαιολογική Υπηρεσία και από σειρά άλλων υπηρεσιών του Δημοσίου χρειάζεται κάποιος που θέλει να αλλάξει τα πλακάκια στο μπάνιο του, σύμφωνα με πρόσφατη οδηγία που εξέδωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και...
υπογράφει ο υφυπουργός Στ. Καλαφάτης! Ακόμα και σήμερα, ελάχιστοι γνωρίζουν πως με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για να είναι απολύτως νόμιμοι όταν θέλουν να αλλάξουν τα πλακάκια στο μπάνιο πρέπει προηγουμένως να ενημερώσουν το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους!

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών (ΣΑΔΑΣ), στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης εσωτερικού διαμερίσματος θέλει να προχωρήσει σε σχετικές εργασίες, συνολικού κόστους 800 ευρώ, που απαιτούν τέσσερις ημέρες, οφείλει με τον ισχύοντα νόμο 4067/12 να προχωρήσει «σε απλή γνωστοποίηση, των ανωτέρω εργασιών 48 ώρες προς της ενάρξεώς των στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης (ΥΔΟΜ) της περιφέρειας με κοινοποίηση στο Αστυνομικό Τμήμα».

Ομως, όπως υποστηρίζει η διοίκηση του ΣΑΔΑΣ, στα μέσα Ιανουαρίου υπήρξε μια οδηγία επεξηγήσεων του συγκεκριμένου νόμου, στην οποία περιλαμβάνεται και υπόδειγμα εντύπων. Στη συγκεκριμένη οδηγία η απλή «γνωστοποίηση» στην ΥΔΟΜ μετατρέπεται σε «έγκριση»!...
newsmessinia.blogspot


:rofl:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
εγω που θελω να παω να φαω να ενημερωσω την αστυνομια για καλο και για κακο???:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τι άλλο θα ακούσουμε σε αυτή τη χώρα! Το αποκορύφωμα της γελοιότητας! Πιο γελοίος είναι ο αρμόδιος υφυπουργός που δέχτηκε να υπογράψει τέτοιο καραγκιοζιλίκι. Ρεζίληδες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Πλακα εχουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.


Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί
Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε
Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα
κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο.
Τάσος Λειβαδίτης

"Οι εργαζόμενοι της Βιομηχανικής Μεταλλευτικής αγωνιζόμαστε για να περάσει το εργοστάσιο από τα χέρια του κεφαλαίου στα χέρια των εργαζομένων!

Απλήρωτοι από το Μάιο του 2011 και σε επίσχεση εργασίας με μεγάλα προβλήματα επιβίωσης αγωνιζόμαστε να κρατήσουμε μια πολύ δυναμική επιχείρηση παραγωγής δομικών υλικών ζωντανή και τους εργαζόμενους με αξιοπρέπεια και με ανορθωμένο το ανάστημα απέναντι στη λαίλαπα του ξένου και του ντόπιου κεφαλαίου!

Αγωνιζόμαστε να κάνουμε πράξη ότι εμείς οι εργαζόμενοι μπορούμε χωρίς τα αφεντικά! Αγωνιζόμαστε να αποδείξουμε πως αν δε μπορούν αυτοί εμείς μπορούμε χωρίς αυτούς και θα το καταφέρουμε!"

The workers of Vio.Me., a building materials factory in Thessaloniki, Greece, which was abandoned by its owners, have been unpaid since May 2011. By decision of their general assembly they have decided to occupy the factory and operate it under direct democratic workers' control. After a year-long struggle that has attracted attention and solidarity in Greece and worldwide, they are kick-starting production on February 12, 2013, after 3 days of intense mobilization.

What can you do to help?

- Spread the message! Forward this information to your friends, contacts and organizations. Our shield against repression is our connection with society! The secret to our success are strong community links!

- Contribute economically! The costs of production are high and the first few months will be critical. The workers have a solid business plan and are very optimistic about the success of the endeavor, however it will take some time before they are consolidated in the market. Let´s all contribute to making it happen!

- Organize in your workplace, your neighbourhood, your town! Promote real social self-management without the need for intermediaries, professional politicians or bureaucrats! Form cooperatives and neighborhood assemblies, protect the commons, promote a new civilization based on proximity, mutual recognition and solidarity!

- Direct any questions or solidarity statements to Thessaloniki's Open Solidarity Initiative at protbiometal@gmail.com. The workers will be happy to feel the warmth of solidarity coming from abroad!

"We are the ones who knead and yet we have no bread, we are the ones who dig for coal and yet we are cold.
We are the ones who have nothing and we are coming to take the world "
Tassos Livaditis (Greek poet, 1922-1988)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
H αστυνομία ελέγχει γιά αυθαίρετες εργασίες . Ετσι τώρα μπορεί ο ιδιοκτήτης να την ενημερώσει 48 ώρες πριν γιά να μην έχει πρόβλημα και γιά άλλες εργασίες που προβλέπει ο νόμος .

Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα και αντί γιά ενημέρωση ήθελε οικοδομική άδεια . Αυτό ανέδειξε ο ΣΑΔΑΣ και διορθώθηκε από τον υπουργό .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Εγώ που θέλω ν' αλλάξω τις πυζάμες γιατί μου μπήκαν στο πλύσιμο, να ενημερώσω Αστυνομία, Εφορία ή το ΙΚΑ;:crazy::laugh::laugh::laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mercury

Επιφανές μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Εγώ που θέλω ν' αλλάξω τις πυζάμες γιατί μου μπήκαν στο πλύσιμο, να ενημερώσω Αστυνομία, Εφορία ή το ΙΚΑ;:crazy::laugh::laugh::laugh:

Για αρχή την μαμά σου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Κείμενο 4 Αναρχικών συλληφθέντων για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης

Οι μέρες μας περνάνε, οι νύχτες μας δεν περνάνε.

Τρέχουμε προς τη διαφυγή μας, ενώ γύρω μας εξελίσσεται ένα κανονικό ανθρωποκυνηγητό. Πίσω μας μία ζωή προκαθορισμένη, χαραγμένη από τα χέρια των κυρίαρχων, με στόχο να εσωτερικεύσουμε την υποταγή ως αντικειμενική συνθήκη, να νομιμοποιήσουμε ηθικά συστήματα νόμων και κανόνων, να εξισώσουμε το άτομο με μία στατιστική λογική αριθμών. Μπροστά μας ο κόσμος των «ουτοπικών» μας φαντασιώσεων που κατακτιέται μόνο με βία. Μία ζωή, μία πιθανότητα και αποφασιστικές επιλογές.

Κοίτα το κενό ανάμεσα στα σύννεφα και πήδα, γιατί ποτέ η πτώση δεν υπήρξε πιο σίγουρη επιλογή.

Την Παρασκευή 01.02, μαζί με ομάδα συντρόφων, προχωρήσαμε στη διπλή ληστεία της Αγροτικής Τράπεζας και του Ταχυδρομείου στο Βελβεντό Κοζάνης. Άποψή μας είναι πως έχει κάποια ουσία να αναλύσουμε σε ένα βαθμό το επιχειρησιακό κομμάτι της ληστείας. Κυρίως για να αναδειχθούν όλες οι πτυχές της επίθεσης, οι επιλογές που κάναμε, τα λάθη που διαπράξαμε και οι λόγοι που μας οδήγησαν σε αυτά:

Το πρωί της Παρασκευής λοιπόν, επιτεθήκαμε στους δύο στόχους χωρισμένοι σε δύο ομάδες. Επιδίωξή μας από την αρχή ήταν να πάρουμε τα χρήματα και από τα δύο χρηματοκιβώτια, όπως και έγινε. Κατά τη διάρκεια της διαφυγής μας, μία σειρά από ατυχή γεγονότα και λανθασμένους χειρισμούς, οδήγησαν στην έκθεση τόσο του οχήματος μας, όσο και στην κατεύθυνσή μας στην αστυνομία.

Λόγω του αστυνομικού κλοιού που σχηματίστηκε αυτόματα, ο σύντροφος που οδηγούσε το διαμορφωμένο εξωτερικά σαν ασθενοφόρο βαν, αναζητούσε διεξόδους διαφυγής για την ομάδα που έκανε τις ληστείες. Στην προσπάθειά του αυτή, έκανε το λάθος να περάσει τρεις φορές από όχημα των μπάτσων, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί ύποπτος. Ακολούθησε καταδίωξη και μετά, λόγω άγνοιας της περιοχής στην οποία κατέληξε, έφτασε σε τέσσερα αδιέξοδα στους χωματόδρομους των ορυχείων, με αποτέλεσμα στο τελευταίο να περικυκλωθεί και να μην έχει πια κανένα ουσιαστικό περιθώριο διαφυγής. Έτσι, αφού έκαψε το βαν, τον συνέλαβαν. Με αυτές τις εξελίξεις και ενώ ο σύντροφός μας με το όχημα διαφυγής βρισκόταν ήδη στα χέρια των μπάτσων, το εύρος των επιλογών μας μειώθηκε σημαντικά.

Αποφασίσαμε, λοιπόν, να σταματήσουμε το πρώτο διερχόμενο όχημα, καθώς θα εξασφάλιζε μία πιο ασφαλή διαφυγή για εμάς και τους συντρόφους μας. Το μείζον ζήτημα σε αυτή τη συνθήκη ήταν να μη γίνει γνωστό στους μπάτσους το νέο όχημα διαφυγής των συντρόφων μας, οπότε αποφασίσαμε να κρατήσουμε τον οδηγό στο βαν μαζί μας, μέχρι να βρούμε έναν τρόπο διαφυγής και για εμάς. Κάπου εκεί υπήρξε και η συνάντησή μας με ένα περιπολικό που εξελίσσεται σταδιακά σε άγρια καταδίωξη ως την πόλη της Βέροιας με τις περισσότερες δυνάμεις αστυνομίας, που υπήρχαν στη περιοχή, πίσω μας. Προφανώς δε διανοηθήκαμε στιγμή να χρησιμοποιήσουμε τον συγκεκριμένο όμηρο ως ανθρώπινη ασπίδα(δεν θα είχαμε π.χ. πρόβλημα αν είχαμε τον διευθυντή μίας τράπεζας), άλλωστε η αστυνομία δε γνώριζε την ύπαρξή του. Εν τέλει, λειτούργησε ως ανθρώπινη ασπίδα για τους μπάτσους εν αγνοία τους, καθώς αποτέλεσε την αιτία που δε χρησιμοποιήσαμε τα όπλα μας για να απεμπλακούμε. Γιατί η συνείδησή μας και ο αξιακός μας κώδικας δε μας επιτρέπουν να ρισκάρουμε τη ζωή ενός τυχαίου ανθρώπου που βρέθηκε μαζί μας παρά τη θέλησή του.

Στο σημείο αυτό θέλουμε να καταστήσουμε σαφές, ότι τα όπλα δεν τα είχαμε για εκφοβισμό, αλλά ως εργαλείο σε περίπτωση συμπλοκής μας με μπάτσους. Άρα, λοιπόν, ο λόγος που τελικά δεν πράξαμε όπως αναλογούσε, ώστε να διαφύγουμε, ήταν μία συνθήκη στην οποία βρεθήκαμε από λανθασμένο χειρισμό.

Η μόνη εκδοχή διαφυγής πλέον ήταν η ταχύτητα και η προσπάθειά μας να κερδίσουμε απόσταση με το όχημα μας από τους μπάτσους που μας καταδίωκαν. Βέβαια η, πόλη της Βέροιας δεν προσφέρεται για κάτι τέτοιο και έτσι σύντομα εγκλωβιστήκαμε σε ένα στενό με αποτέλεσμα τη σύλληψή μας. Κατά τη διάρκεια της σύλληψής μας, το μόνο που δηλώσαμε από την αρχή ήταν ότι ο άνθρωπος που είχαμε μαζί μας δεν είχε καμία σχέση με τη ληστεία και εμάς. Παρ’ όλα αυτά οι μπάτσοι συνέχιζαν να τον χτυπάνε και αυτόν, τουλάχιστον για όσο είχαμε οπτική επαφή μαζί του.

Η παραπάνω αφήγηση δεν γίνεται στα πλαίσια της επίδειξης και της αυτοπροβολής, αλλά για να αντιστρέψουμε την παρακαταθήκη μίας άνευ μάχης σύλληψης που οι συνθήκες μας οδήγησαν.



* * * * *​



Η αφήγηση τελειώνει στα κεντρικά της αστυνομίας στη Βέροια, όπου ακολουθησε πολύωρος βασανισμός τριών από εμάς από τα γουρούνια της αστυνομίας. Οι τακτικές γνωστές και αναμενόμενες: κουκούλα, δέσιμο με χειροπέδες πισθάγκωνα και ξύλο.

Θεωρούμε αυτονόητο πως ανάμεσα σε εμάς και το σύστημα υπάρχει μία σαφής διαχωριστική γραμμή που αποτυπώνει τον πόλεμο μεταξύ δύο κόσμων. Τον κόσμο της κυριαρχίας, της καταπίεσης και της υποδούλωσης και τον κόσμο της ελευθερίας που δημιουργούμε και κρατάμε ζωντανό μέσα από την αδιάκοπη πάλη με την εξουσία.

Σε αυτόν τον πόλεμο τα γουρούνια της αστυνομίας αποτελούν μόνιμο στόχο των αναρχικών ανταρτών ως εμπροσθοφυλακή και κατασταλτικός βραχίωνας των μηχανισμών της κυριαρχίας. Για αυτό θεωρούσαμε τη στάση των μπάτσων απέναντί μας αυτονόητη. Αν το κράτος δε μας πολεμούσε, τότε θα είχαμε ένα καλό λόγο να ανησυχήσουμε. Τα βασανιστήρια ως μέθοδος ήταν, είναι και θα είναι ένα όπλο στη φαρέτρα της εκάστοτε εξουσίας. Εμείς, φυσικά, σαν αναρχικοί, αρνούμαστε να χρησιμοποιήσουμε μεθόδους βασανισμού απέναντι στους εχθρούς μας και προτάσσουμε την αξιοπρεπή πρακτική των πολιτικών «εκτελέσεων», καθώς δε θέλουμε να αναπαράγουμε τη σαπίλα του κόσμου τους αλλά να την εξοντώσουμε.

Η άποψη που θέλει τους αγωνιστές βορά στα νύχια των κατασταλτικών μηχανισμών εσωτερικεύει την αντίληψη της ήττας στους κόλπους των ανατρεπτικών κύκλων. Είναι η αποδοχή μίας αντίληψης περιορισμού του πολέμου εναντίων των εχθρών της ελευθερίας, στα πλαίσια αποδοχής της αστικής κοινωνικής ηθικής και νομιμότητας. Και για να μην παραξηγούμαστε, η παραπάνω νύξη αφορά σε ανακοινώσεις τύπου ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α ή Α.Κ., που συμβάλουν περισσότερο στο ρεφορμισμό παρά στη ριζοσπαστικοποίηση. Περιττό να αναφερθούμε σε δημοσιογράφους, το ΣΥΡΙΖΑ και λοιπά κομμάτια του συστήματος που με «φιλικές» ανακοινώσεις προς εμάς επιχειρούν να επαναπροσεγγίσουν όσες συνειδήσεις ξεκινούν να αποκλίνουν από τις νόρμες, εξυπηρετώντας έτσι τη σταθεροποίηση του καθεστώτος.

Τώρα, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των πρακτικών βασανισμού, για εμάς η απάντηση βρίσκεται στην πολυμορφία. Η ανάδειξη συγκεκριμένων γεγονότων μέσα από δράσεις αντιπληροφόρησης όπως προκυρήξεις, αφίσες, συγκεντρώσεις, πορείες κ.τ.λ. είναι σίγουρα αναγκαία, ώστε όλο και περισσότεροι άνθρωποι να οδηγούνται σε μία διαπίστωση. Μία διαπίστωση που δε χωράει «μεμονωμένα περιστατικά» ή «εκδικητικές συμπεριφορές» αλλά οδηγεί στην αντίληψη ότι η φυσική βία ήταν πάντοτε μέσο καταστολής και ελέγχου από την εξουσία. Αποτελεί το κομμάτι του πολέμου μεταξύ κυριαρχίας και εξέγερσης.

Όσο βέβαια εξαπλώνεται το μήνυμα αυτό, άλλο τόσο πρέπει να εξαπλώνεται και ένα μήνυμα τρόμου προς τους εκ φύσεως βασανιστές, τους μπάτσους. Για να μη χτυπάνε οι μπάτσοι δεν έχουν νόημα οι ενδοσυστημικές καταγγελίες και οι δικονομικές διαδικασίες, που συνεπάγονται εκπτώσεις και άτυπη αποδοχή της δικαστικής ή δημοσιογραφικής εξουσίας. Χρειάζεται αντίσταση× και η αντίσταση πρέπει να έχει και βίαιες μορφές. Γιατί μία επίθεση στους μπάτσους, όχι μόνο της Βέροιας, είτε με πέτρες, είτε με μολότωφ, είτε με όπλα, τους οδηγεί αδιαμφησβήτητα στο να επανεξετάσουν τις επιλογές τους, μετρώντας τις πληγές τους πριν ξανασηκώσουν χέρι. Γιατί όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί, οι εχθροί έχουν όνομα και διεύθυνση.



* * * * *


Δε θα αναφερθούμε αναλυτικά στο ρόλο των τραπεζών, ούτως ή άλλως στην εποχή που ζούμε είναι γνωστός στον καθένα. Η ύπαρξή τους είναι μία διαρκής ληστεία. Για εμάς, ως αναρχικούς, αποτελούν στόχο για κάθε μορφή επίθεσης: εμπρηστική, βομβιστική, ληστρική. Βέβαια, πολύς λόγος έγινε για την υπόθεσή μας και σίγουρα υπάρχει ανάγκη να αναστρέψουμε το κλίμα. Να χτυπήσουμε τη διαρκή επιχείρηση απονοηματοδότησης της επιλογής μας και να αναδείξουμε τη σαπίλα της κοινωνιολογικής προσέγγισης και του ψευτοανθρωπιστικού υπόβαθρου, που λόγω ηλικίας θέλησαν να προσδώσουν.

"Παιδιά της διπλανής πόρτας και χτυπάνε τράπεζα. Γιατί;"

Γιατί η ληστεία είναι μία συνειδητά πολιτική πράξη. Δεν αποτελεί το επόμενο στάδιο μίας ανήσυχης εφηβικής περιόδου, φιλοδοξίες για προσωπικό πλουτισμό, ούτε φυσικά είναι αποτέλεσμα της δήθεν τεμπελιάς μας. Περιέχει όμως την επιθυμία να μη δεσμεύσουμε τις ζωές μας στη στυγνή εκμετάλλευση της μισθωτής εργασίας. Την άρνησή μας να γίνουμε γρανάζια οικονομικών συμφερόντων. Την αντίστασή μας στην επέλαση της ψυχικής κα αξιακής χρεοκωπίας του κόσμου τους.

Είναι σαφές για εμάς ότι δεν αρνούμαστε τη δημιουργικότητα μέσα στις κοινότητές μας. Άλλωστε, η οργάνωση μίας ληστεία απαιτεί καί πνευματική καί υλική εργασία. Αρνούμαστε όμως να υποδουλώσουμε τη δημιουργικότητά μας στον κόσμο της παραγωγής και αναπαραγωγής της εργασίας. Βέβαια, για εμάς λίγη ουσία θα είχε η άρνηση της μισθωτής σκλαβιάς αν δεν εργαζόμασταν παράλληλα και για την καταστροφή της. Είμαστε αμετανόητοι αναρχικοί και δεν επιζητάμε συμπάθεια, συμπόνια ή κατανόηση επειδή πράξαμε «λάθος» σε ένα «λάθος» κόσμο. Επιδιώκουμε τη διάδοση των προταγμάτων μας και των πρακτικών μας και θα το παλέψουμε μέχρι την τελευταία μας λέξη, μέχρι την τελευταία μας σφαίρα.



* * * * *​



Κάθε μας επιθετική πράξη, είναι και μία στιγμή του συνολικού επαναστατικού πολέμου που διεξάγεται σε όλα τα επίπεδα. Τα χρήματα από αυτή τη ληστεία δεν είχαν προορισμό τον επίπλαστο καταναλωτικό παράδεισο. Είναι απλά το εργαλείο για να κινηθεί κάθε μορφή αγώνα. Από την εκτύπωση προκυρήξεων μέχρι την αγορά όπλων και πυρομαχικών, για τη χρηματοδότηση των παράνομων υποδομών άμυνας και επίθεσης. Από την ενοικίαση των παράνομων σπιτιών μας μέχρι την προμήθεια εκρηκτικών για να τινάξουμε στον αέρα την κοινωνική ειρήνη.

Ο σκοπός είναι η διάχυση της άμεσης δράσης ενάντια στη γενικευμένη συνθήκη της αιχμαλωσίας που βιώνουμε. Είτε αντάρτικα, είτε ανοιχτά και κατά μέτωπο, με όποιο τρόπο ο καθένας εκτιμά ότι είναι πιο γόνιμο και αποτελεσματικό, με όποιο τρόπο διατίθεται και γουστάρει κάθε άτομο και κάθε συλλογικότητα που συμβάλει στον αγώνα. Πάντα στόχος κάθε μας κίνησης, κάθε αντάρτικης επίθεσης είναι η εξάπλωση της επαναστατικής συνείδησης. Για να σταθούμε συνειδητά απέναντι στον κόσμο της καθολικής υποδούλωσης, απέναντι σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο εχθρό που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του. Απέναντι σε αυτή τη συνθήκη, η μάχη για την ελευθερία και η προσπάθεια να προσδώσουμε μαχητικά χαρακτηριστικά σε κάθε πτυχή του αναρχικού αγώνα είναι γόνιμη και αναγκαία.

Γιατί η αναρχία δεν μπορεί ποτέ να γίνει ευχάριστη ιδέα μέσα στον καθολικό κόσμο της υποταγής, παρά βρίσκεται σε αδιάκοπη σύγκρουση μαζί του.Δεν μπορεί να περιοριστεί ούτε σε ακίνδυνες και δημοκρατικά αποδεκτές εκδηλώσεις, ούτε σε φετιχισμούς των μέσων, αλλά συνιστά μία αδιαίρετη ολότητα κάθε μορφής αγώνα. Το κάθε άτομο ή ομάδα, ανάλογα με τις επιθυμίες, τις διαθέσεις και το σκεπτικό του, συμβαλει με όποιον τρόπο γίνεται στη συνέχιση του αγώνα.Αναρχία είναι ο τρόπος μας να οργανωνόμαστε, να ζούμε και να παλέυουμε. Είναι η οργάνωση χωρίς περιορισμούς, είναι η αδιάκοπη πάλη. Είναι η ακραία συντροφικότητα που βιώνουμε στις εξεγερμένες κοινότητες απέναντι στο σάπιο κοινωνικό οικοδόμημα.

Κλείνοντας θα θέλαμε να χαιρετίσουμε όλους τους συντρόφους που δραστηριοποιήθηκαν. Κολλώντας αφίσες, φωνάζοντας συνθήματα, οργανώνοντας συγκεντρώσεις, βγάζοντας κείμενα αλληλεγγύης (μέσα και έξω από τη φυλακή). Σε αυτούς που αυτή τη στιγμή ετοιμάζουν τις επιθέσεις τους.



Υ.Γ.1 Θέλουμε ακόμα να στείλουμε την αλληλεγγύη μας στον απεργό πείνας Σπύρο Δραβίλα ο οποίος δίνει μία επίπονη και σκληρή μάχη για μία ανάσα ελευθερίας. Καλή δύναμη.

Υ.Γ.2 Πριν λίγο καιρό σκοτώθηκε σε μία τυχαία συμπλοκή ο σύντροφος Riyano στην Ινδονησία. Ο Ryo ήταν αναρχικός που μέσα από τη δράση του προωθούσε τη διεθνή αλληλεγγύη. Τώρα ακόμα και αν λείπει από τις εχθροπραξίες που προκαλούμε ενάντια στο υπάρχον, είμαστε σίγουροι ότι κοιτάμε πάντα προς το ίδιο αστέρι, το αστέρι της αναρχικής διαρκούς εξέγερσης. Τιμή στο σύντροφο RIYANO.


Oι αναρχικοί:

Νίκος Ρωμανός

Δημήτρης Πολίτης

Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος

Γιάννης Μιχαηλίδης​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.

«Λοιπόν, τι ζητάνε τα παιδιά;
Να πολεμάει ο άλλος κατά πώς τους βολεύει κι αν αυτοί σηκώνουν Καλάσνικοφ, ο εχθρός να σηκώνει παντόφλα;»


Της Έλια Ζερβού.
eyedoll.gr
Διαβάζοντας το μανιφέστο των τεσσάρων συλληφθέντων ληστών και προτίστως τρομοκρατών (sic) της Κοζάνης, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε όσοι το χάσατε εδώ, απογοητεύτηκα.



Απογοητεύτηκα πολύ και θα σας πω γιατί.
Γιατί η γυναίκα τον άντρα τον θέλει αληθινό, τον θέλει έξυπνο, τον θέλει ικανό να φέρει κρέας στη σπηλιά για τα παιδιά τους.

Στην προκειμένη περίπτωση, η κοινωνία θα ήθελε τους επαναστάτες της αληθινούς, έξυπνους και ικανούς να φέρουν την ελευθερία και την ισότητα στη σπηλιά για τα παιδιά τους.

Έτσι δεν δηλώνουν οι λεβέντες της Κοζάνης; Ότι έχουν πόλεμο για μια ελεύθερη κοινωνία;

Ε, η κοινωνία δεν τους αναγνωρίζει, αρνείται ότι έχει συνάψει σχέσεις μαζί τους και δηλώνει πως αν την ξαναενοχλήσουν θα βάλει τον αληθινό της άντρα να τους κλείσει το στόμα.
Και ξέρετε ποιον έχει άντρα η κοινωνία. Τον Κοινό Νου.

Αυτόν που διαβάζει το μανιφέστο τους από τη φυλακή, ανατριχιάζει με τις αντιφάσεις τους και βγάζει καντήλες με όσους θεωρούν την επιστολή τους σοβαρή και συμβόλαιο γάμου με την υπερήφανη αν και φαινομενικά άμυαλη, Ελληνική κοινωνία.

Όπως θα είδατε, ξεκινούν λέγοντας πως έκαναν λάθη γι αυτό συνελήφθησαν.
Στη συνέχεια εξομολογούνται πως τα όπλα δεν τα κρατάνε για δράση, αλλά για αντίδραση και ότι δεν είχαν κανένα σκοπό να αγγίξουν μια τρίχα από τα μαλλιά του ανθρώπου που έπιασαν όμηρο προκειμένου να διαφύγουν.
Κάτι που όπως υπογραμμίζουν, έδωσε στην αστυνομία μεγάλο αβαντάζ, αφού ο όμηρος έγινε η ασπίδα των αστυνομικών και κατάφεραν να τους συλλάβουν.

Και ερωτώ.
Τελικά, ήταν λάθος η πρόθεσή τους να μην αγγίξουν τον όμηρο ή ήταν σωστό, μια και ιδεολογικά όπως λένε, δεν θα έθεταν ποτέ σε κίνδυνο τη ζωή ενός αθώου ανθρώπου;
Όταν αποφασίσουν, να μας στείλουν υστερόγραφο.

Μέσα στα λάθη τους, εντοπίζουν και το γεγονός πως το βαν που είχαν μετατρέψει εξωτερικά σε ασθενοφόρο, ψάχνοντας να εξασφαλίσει σίγουρο δρόμο διαφυγής τους μετά τη ληστεία, πέρασε τρεις φορές μπροστά από τους αστυνομικούς και προκάλεσε υποψίες.

Και ξαναρωτάω.
Αυτό ήταν το λάθος τους ή ότι πήγαν σε μια άγνωστη πόλη να κάνουν ληστεία και δεν είχαν φροντίσει καν να μάθουν τους δρόμους της και κυρίως όλους τους πιθανούς δρόμους διαφυγής από το σημείο του εγκλήματος;

Εδώ, μια γνωστή μου συγγραφέας για να γράψει ένα βιβλίο που διαδραματίστηκε στην Καστοριά, πήγε και έμεινε εκεί 4 ολόκληρους μήνες.

Αν ήταν έτσι ηλίθιοι σαν εσάς οι επαναστάτες ρε παλικάρια, ούτε τον ηλεκτρισμό δεν θα είχε ανακαλύψει η ανθρωπότητα ακόμα.

Εν τω μεταξύ, δεν φτάνει που είναι και ανόητοι ως άνδρες, είναι και ενοχικοί.
Δικαιολογούνται πως δεν είναι τεμπέληδες που δεν δουλεύουν, απλώς αρνούνται να γίνουν κι αυτοί ένα γρανάζι του συστήματος.

Βεβαίως, όταν είσαι βλάκας και ενοχικός, είσαι πάντοτε και ψεύτης.
Γιατί λένε ότι τα χρήματα δεν τα ήθελαν για να κατασπαταληθούν σε καταναλωτικές αηδίες και απολαύσεις, αλλά για να εξυπηρετήσουν τον αγώνα τους.
Θα αγόραζαν όπλα, αυτοκίνητα, στουπιά και ό,τι άλλο ψωνίζει ένας τρομοκράτης και με τα ρέστα, που φυσικά δεν είναι και λίγα, θα πλήρωναν τα ενοίκιά τους και βεβαίως τη διατροφή τους, τις βενζίνες τους, τα ρούχα τους, τα κινητά τους, φως, νερό, τηλέφωνο, τα ταξίδια για «δουλειά», τα προφυλακτικά τους.

Ό,τι έκανε και ο Τσοχατζόπουλος δηλαδή.
Και οι δυο από τις τράπεζες τραβήξανε το χρήμα.
Ποιανού ήταν και τι επιπτώσεις θα είχε η ληστεία τους, κανέναν τους δεν ενδιέφερε.
Διότι όλοι οι Τσοχατζόπουλοι αυτής της χώρας έχουν επινοήσει την τέλεια δικαιολογία στον εαυτό τους και τους άλλους, για το μασούλημα ξένου χρήματος.

Το κερασάκι στην τούρτα του συγχυσμένου τους μυαλού όμως, είναι ότι παραπονιούνται για το ξύλο που έφαγαν, μια και αυτοί ισχυρ'ιζονται πως δεν χρησιμοποιούν βία στους εχθρούς τους, αλλά εκτέλεση.

Πώς βλέπεις το σκυλί στο δρόμο χτυπημένο από αυτοκίνητο και του φυτεύεις μια σφαίρα στην καρδιά να μη βασανίζεται;
Αυτό.
Το να το πας στο γιατρό, δεν υπάρχει ως σκέψη, όπως δεν υπάρχει ως σκέψη στο μυαλό των τρομοκρατών (sic), πως και οι μπάτσοι θα μπορούσαν να τους είχαν σκοτώσει αντί να τους κάνουν τούμπανο στο ξύλο, μια και ο καθένας έχει το ίδιο δικαίωμα με αυτούς να επιλέγει τις τακτικές του στον πόλεμο.

Δεν δηλώνουν πως έχουν κηρύξει πόλεμο στην εξουσία; Λοιπόν, τι ζητάνε;
Να πολεμάει ο άλλος κατά πώς τους βολεύει κι αν αυτοί σηκώνουν Καλάσνικοφ, ο εχθρός να σηκώνει παντόφλα;

Λένε κι άλλες ανοησίες στο μανιφέστο του ανάξιου εραστή που προώθησαν στα ΜΜΕ, αλλά εντάξει, με αυτά δεν ασχολούμαι γιατί βαριέμαι κιόλας.
Δείτε τα και θα καταλάβετε μόνοι σας, αν και θα συνιστούσα να βγάλετε το σκύλο βόλτα.


Γι αυτό σας λέω και πιο πάνω παλικάρια.
Η κοινωνία δεν σας γουστάρει για προστάτη.
Με φλωρόμαγκες και ψεύτες, δεν προκόβει ένα σπίτι.

Καλή τύχη «μάγκες»!
https://www.eglimatikotita.gr/2013/02/blog-post_5874.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mercury

Επιφανές μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Και ξέρετε ποιον έχει άντρα η κοινωνία. Τον Κοινό Νου.
Ποιός έχασε τον κοινό νού,για να τον βρεί η κενωνία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorentz

Νεοφερμένος

Ο Lorentz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Η άποψη μου είναι πως η βία σε κάθε μορφή της είναι κακή και πρέπει να καταδικάζεται.Έχουμε δημοκρατία,έχουν γίνει εκλογές και η κυβέρνηση έχει εκλεγεί με δημοκρατικές διαδικασίες.Δεν είναι σωστό να μπορεί όποιος δεν του αρέσει κάτι να παίρνει ένα καλάζνικοφ και να επιτίθεται,δηλαδή να ασκεί βία για να αλλάξει ότι δεν του αρέσει πρέπει να συμφωνούν και οι υπόλοιποι για να αλλάξει κάτι.
Έχω μελετήσει εκτενώς την δράση και τις συνέπειες που είχε στην κοινωνία η δράση της αντάρτικης οργάνωσης <<φωτεινό μονοπάτι>> η οποία έδρασε στο Περού τις δεκαετίες του 80 και του 90,η οργάνωση αυτή ξεκίνησε έναν πόλεμο εναντίον του συστήματος που στοίχισε την ζωή σε 70,000 ανθρώπους και για τους μισούς θανάτους ευθύνονταν η ίδια η οργάνωση.Το Φωτεινό Μονοπάτι έτυχε ευρείας κατακραυγής για τη σκληρότητα της δράσης του, η οποία περιελάμβανε βία εναντίον χωρικών, εμπορικών και οικονομικών δομών, δημοφιλών εκλεγμένων αξιωματούχων και γενικώς των πολιτών, με αποτέλεσμα σύντομα να χαρακτηριστεί από την περουβιανή κυβέρνηση ως τρομοκρατικός σχηματισμός.Αυτό που υποστηρίζουν αυτοί η τέσσερις νεαροί είναι τρομοκρατία και έχει ξαναγίνει με ολέθρια αποτελέσματα χωρίς να επιτευχθεί καμιά αλλαγή.Σας συνιστώ να δείτε την ταινία <<Ο χορευτής του επάνω πατώματος(The dancer upstairs) και να διαβάσετε τα βιβλία <<Η τέταρτη ρομφαία>> και <<Κόκκινος Απρίλης>>.
Αυτά τα παιδιά είναι τρομοκράτες,είναι λογικό να λένε πως αν ο όμηρος ήταν τραπεζικός δεν θα τους ένοιαζε αν πέθαινε;Υπάρχουν ειρηνικές μορφές αντίστασης, η βία μέσα σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα οδηγεί σε άσχημα αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Λέκτορας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Λολ,ο αλλος παρεθεσε ''αρθρο'' της Ζερβου.Ειναι πραγματικα λυπηρο,να βλεπεις,να προσπαθει να κανει ο οποιοσδηποτε πολιτικοκοινωνικη αναλυση,ιδιαιτερα σε θεματα που χρηζουν ενασχοληση με το αντικειμενο.Υπαρχουν τομοι και τομοι,που αναλυουν την τρομοκρατια,το ανταρτικο των πολεων και τα κινηματα, ως φαινομενο,και ξεχωριστα την τρομοκρατια στο περιβαλλον της ελλαδας,και αυτη η ασχετη,οπως φαινεται και απο το βιογραφικο της,το παιζει σεναριογραφος,και δεν εχει βγαλει καν Πανεπιστημιο,θελει να την δει πολιτικος σχολιαστης.
Βεβαια,η φθηνη αναλυση της,που διαφαινεται τοσο κενη περιοχομενου,οσο και ορθογραφιας,αφου η ''τρανη'' συγγραφεας,ουτε το πρωτιστως ξερει να γραψει ορθα.
''Διαβάζοντας το μανιφέστο των τεσσάρων συλληφθέντων ληστών και προτίστως

Αισχρη,αστοιχειωτη,αντεπιστημονικη αναλυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 106952

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
(..)η βία μέσα σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα οδηγεί σε άσχημα αποτελέσματα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Μην ξεχνάμε ότι ένας από τους δράστες ήταν παρών όταν ο φίλος του δολοφονήθηκε. Ποιο τρανταχτό παράδειγμα για τα αποτελέσματα της βίας δεν υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Νομιζω πως για να χαρακτηριστει ενα κινημα-ενεργεια για κοινωνικη επανασταση θα πρεπει να εχει οχι μονο την ευνοια της πλειοψηφιας αλλα και τη συμμετοχη της. Οι εν λογω δρασεις(για ολους τρομοκρατικες, για ολους "τακτικες" κινησεις, αναλογα πως το βλεπει κανεις) δν χαρακτηριζονται απο τιποτα απο τα δυο. Με τετοιες ενεργειες οχι απλα δν θα καταφερουν να κερδισουν την πλειοψηφια, αλλα θα την στρεψουν προς το αντιθετο. Ο καθε ανθρωπος για να μπορεσει να συνταχθει με καποια αποψη θα πρεπει αν πεισθει απο αυτη. Ο καθενας μας βαλλεται απο διαφορερικες αποψεις. Το θεμα ειναι το ποια ειναι πιο "δελεαστικη". Πρεπει να δειξουν μεσα απο τις ενεργειες αυτες ποιος ειναι ο σκοπος τους. Και να δειξουν πως πραγματικα αυτο που εκφραζουν και αυτο που εκπροσωπουν δινει μια διεξοδο που θα οδηγησει σε μια αλλαγη που θα ευνοηθει ο λαος απο αυτην.
Οποτε απο αυτη την σκοπια ,οποιο και αν ειναι το υποβαθρο και οι αποψεις του καθενος απο τους συμμετεχονας, δν καταφεραν να πετυχουν τον στοχο τους(τουλαχιστον οπως τον εκλαμβανω εγω) δηλαδη να αφυπνισουν τον κοσμο, να τον ενεργοποιησουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φιλόλογος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
οπως υπηρχε παλια το παρακρατος της δεξιας με τους τραμπουκισμους και τα φασιστομουτρα (παει τωρα να ξανααναδυθει μεσω της χρυσης αυγης), ετσι υπαρχει και το παρακρατος της αριστερας, της ακροαριστερας που διψουν για αιμα και θελουν ξανα εμφυλιο πολεμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
οπως υπηρχε παλια το παρακρατος της δεξιας με τους τραμπουκισμους και τα φασιστομουτρα (παει τωρα να ξανααναδυθει μεσω της χρυσης αυγης), ετσι υπαρχει και το παρακρατος της αριστερας, της ακροαριστερας που διψουν για αιμα και θελουν ξανα εμφυλιο πολεμο.
Εντελώς μεταξύ μας, πες μου και δεν θα το πω πουθενά: Πόσες μέρες το σκεφτόσουνα αυτό που έγραψες?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top