[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Λοιπόν εχτές ο Τζίμερος αποκάλεσε τον Φύσα Φασίστα.

Ολόκληρο το post του Τζήμερου. Είναι καυστικός αλλά δεν έχει άδικο.
[ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΥΣΣΑΣ ΕΙΠΑΜΕ;
Αφού του έστησαν άγαλμα, το επόμενο βήμα είναι να ονομαστεί και δρόμος προς τιμήν του. Γιατί; Διότι τον δολοφόνησαν οι φασίστες. Και τι είσαι όταν σε δολοφονούν οι φασίστες; Είσαι θύμα των φασιστών. Είσαι αυτομάτως και αντιφασίστας; Όχι βέβαια. Η ιδιότητα του θύματος δεν συνεπάγεται αυτόματα καμία άλλη. Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι ήταν ο αυτοαποκαλούμενος Killah P (δηλαδή δολοφόνος, στην αργκό) και μέλος του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Φύσσας, οι επόμενοι στίχοι του μπορούν να τους διαφωτίσουν.
Αυτοί αναφέρονται στην εσωτερική του πολιτική:
"Πουτάνας γέννα, καλά κατάλαβες αυτό είναι για σένα. Διάλεξε θέλεις κρεμάλα ή τρεχάλα; Γαμιέται κάθε είδους φασίστας, μαλάκα και πάμε γι' άλλα. Γάμα τους, πάτα τους, γάμα τους, κατούρα τους τα μούτρα και γάμα τους τη φάρα τους."
Κι αυτοί στην εξωτερική:
"Άγκελα θα 'θελα, μία μέρα σε ένα ρετιρέ, να σε γαμήσω, ναι πάνω στα κάγκελα να σε κρατάω απ' τα μαλλιά και ξαφνικά, στην κορύφωση επάνω να σου χώσω μια κλωτσιά. Άγκελα, μάθε το, πως από τα ψηλά εδώ είσαι μια οπτασία χυμένη έτσι στο κράσπεδο, θέλω να κατουρήσω πάνω στον κιμά σου και να παίξω ρέγκε μπάσο με τα άντερα σου, να πάρω τα μυαλά σου και να ζωγραφίσω πάνω στον τοίχο..."
(Σε όσους αρέσει να ακούτε ποιοτική μουσική το βράδυ μπορείτε να το κάνετε από δω: https://www.youtube.com/watch?v=fHGuvefMloQ)
Θα ήθελα όσοι τον χαρακτηρίζουν "τροβαδούρο της ειρήνης" να μπουν στον κόπο να κάνουν μια ανάλυση της ποιητικής του, όπως κάναμε στο σχολείο, για να δούμε πώς την εννοούσε την ειρήνη ο ποιητής εν μέσω κατουρημένου ανθρώπινου κιμά, εντέρων και χυμένων μυαλών.
Προτείνω στον Δήμαρχο Κερατσινίου να σκαλίσει τους στίχους σε μάρμαρο και να τους βάλει σε κάποια περίοπτη θέση στον ομώνυμο από μεθαύριο δρόμο κοντά στο άγαλμα ώστε οι επόμενες γενιές να μπορούν να θαυμάσουν την πνευματική παρακαταθήκη του Φύσσα. Και γιατί όχι, ο Φίλης φαντάζομαι δεν θα είχε αντίρρηση να ενταχθούν στην διδακτέα ύλη των σχολείων.
Ο Φύσσας ήταν ένας φασίστας, ίδιος κι απαράλλαχτος με τους δολοφόνους του. Η μόνη διαφορά ήταν ότι αυτοί κρατούσαν το μαχαίρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ολόκληρο το post του Τζήμερου. Είναι καυστικός αλλά δεν έχει άδικο.

Και εγώ λέω ότι είσαι εξωγηινος δεινόσαυρος δε σημαίνει ότι ισχύει επειδή το πε 1 ακροδεξιό στοιχείο της κοινωνίας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Και εγώ λέω ότι είσαι εξωγηινος δεινόσαυρος δε σημαίνει ότι ισχύει επειδή το πε 1 ακροδεξιό στοιχείο της κοινωνίας
Ο Τζήμερος σε καμιά περίπτωση δεν είναι ακροδεξιός. Νεοφιλελεύθερος είναι.
Οι στίχοι των τραγουδιών του νεκρού δικαιώνουν τον Τζήμερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ο Τζήμερος σε καμιά περίπτωση δεν είναι ακροδεξιός. Νεοφιλελεύθερος είναι.
Οι στίχοι των τραγουδιών του νεκρού δικαιώνουν τον Τζήμερο.
Ακροδεξιός είναι πίστεψε με.

"Το σιγά μην κλάψω σιγά μην φοβηθώ" το έχεις ακούσει;;;
"Τραβάει ο καθένας μάγκα μου τα ζόρια του και κουβαλάει το δικό του σταυρό τι με ρωτάς πως περνώ δόξα τα λεφτά έχουμε αδερφό"
και το καλύτερο τραγούδι του Φύσα για μένα

Είδα 1 κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου είδα νταβαντζιλικια επανω στα ονειρα μου ειδα τον παππου μου να τρωει ξυλο απο μπατσους ειδα την χωρα μου να κατακλιζεται απο τσατσους ειδα 1 κοσμο να γεμιζει απο βομβες και μικρα παιδια να παιζουν μεσα σε κατακομβες στασου λιγο γιατι ειναι λεπτο αυτο το θεμα ειδα και αλλα παιδια να ειναι πνιγμένα μες στο αιμα​
(και γενικα πάτα για το καλό μου)
Ξέρουμε ότι κάποιοι ότι ο δρόμος θέλει να βγει χρυση αυγη street ή ρουπακιάς killer street αλλά τι να κάνουμε ενας φασίστας σκότωσε 1 φασιστα.
Α και επειδή βρίζει αμεσως να τον βγαλουν αναρχικο βουλευτη της νδ δεν εχει βρισει ποτε να φανταστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ακροδεξιός είναι πίστεψε με.
Νεοφιλελεύθερος είναι όπως ο Στέφανος Μάνος. Είναι καυστικός μόνο και μόνο για λόγους marketing...

Στη ΝΔ που πλησιάζουν οι εσωτερικές εκλογές νεοφιλελεύθεροι είναι ο Μητσοτάκης και ο Γεωργιάδης και ακροδεξιός είναι ο Τζιτζικώστας.

Άνοιξε αυτό το link να δεις μια άποψη που με εκφράζει όπως εκφράζει και αυτούς που τους ταυτοποιείς με τους Χρυσααυγίτες:
https://youtu.be/6IWIjfyiJXg?t=5048
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ναι 2004-2009 κυβερνούσαν οι Αριστεροί όπως και το 2012-2015
δεν ήταν Δεξιά αυτό??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα αξιώματα δε στηρίζονται στη λογική, δεν μπορούν καν να αποδειχθούν λογικά για αυτό λέγονται αξιώματα.... σε αντίθετη περιπτωση θα ήταν θεωρήματα.

Έχεις δίκιο δεν είναι αξιώματα, είναι αρχές. Είχα στο μυαλό μου τη λέξη principle και τη μετέφρασα λάθος. Τα αξιώματα όντος δεν χρίζουν απόδειξης.

Λάθος μου δεν το έθεσα σωστά λοιπόν. Δικαίωμα του καθενός να αξιώνει ό,τι γουστάρει, για αξίωμα μιλάμε στο κάτω κάτω. Αλλά από τη στιγμή που βασίζεις κάτι σε μια υποτιθέμενη γενική εικόνα, όπως και αφήνεις να εννοηθεί πως " δεν μπορώ να το αποδείξω με τη χρήση λογικής αλλά ξες κάτι είναι προφανές πώς ισχύει" ε ΕΚΕΙ θα κοιτάξεις και το "τι γίνεται". Και αυτό που γίνεται δείχνει πως ο ισχυρισμός αυτός μπάζει από παντού.

Και ακριβώς επειδή ξέρω πως το να σου το πω σε 2 γραμμές θα ακουγόταν πολύ ηλίθιο για αυτό το λόγο γράφω άλλες 8 παραγράφους πιο κάτω για να δέιξω πως:

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν μπορείς να την ορίσεις.
Βία είναι η χρήση σωματικής δύναμης ή η απειλή χρήσης της για να εξαναγκάσω κάποιον να προβεί σε μία ενέργεια που δεν θα έκανε εθελούσια. Βία είναι επίσης η χρήση ψυχολογικών μέσων εξαναγκασμού όπως προσβολές, ενστάλαξη ενοχών, bullying και γενικώς οτιδήποτε εξαναγκάζει τον άλλο σε μία μη εθελοντική ενέργεια. Προφανώς η σωματική και ψυχολογική βία πολλές φορές είναι αλληλένδετες. Υπό αυτόν τον όρο στη βία προσθέτω και την εξαπάτηση - παραπλάνηση καθώς έχει ακριβώς τους ίδιους σκοπούς.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν περιγράψεις με σαφή τρόπο τον τρόπο με τον οποίο επιδρά σε μια κοινωνία.
Ο τρόπος που επιδρά στην κοινωνία είναι άκρως καταστρεπτικός και μη ωφέλιμος για της εξέλιξή της. Η διαπραγμάτευση είναι το ακριβώς αντίθετο της βίας οπότε μπορούμε να τα εξετάσουμε αντιδιαμετρικά. Όταν κάποιος ανταλλάσσει ένα αγαθό ή συμφωνεί σε κάτι μέσω διαπραγμάτευσης και απουσίας βίας, τότε έχουμε μια win-win περίπτωση καθώς και τα δύο μέρη προσφέρουν κάτι που έχουν ανάγκη λιγότερο για να αποκτήσουν κάτι που έχουν ανάγκη περισσότερο. Ταυτόχρονα πέρα από το αμοιβαίο κέρδος αναπτύσσονται σχέσης φιλίας και συνεργασίας και γενικώς θετική προδιάθεση προς τα υπόλοιπα άτομα, η οποία με τη σειρά της συντελεί στην ομαλή λειτουργία και την εξέλιξη της κοινωνίας μακροπρόθεσμα.

Όταν εισάγουμε τη βία τώρα η εξίσωση αλλάζει τελείως. Με τη χρήση βίας από το win-win περνάμε στο win-lose. Τώρα πλέον μία πλευρά μόνο κερδίζει και ενώ η άλλη χάνει. Μεταξύ των μελών της κοινωνίας πλέον αναπτύσσονται ληστρικές σχέσεις. Ταυτόχρονα η βία καλλιεργεί το μίσος από το θύμα προς τον θύτη που αυτομάτως παράγει και άλλη βία αφού το θύμα τώρα κατανοεί πως για να πάρει πίσω αυτά που του πήραν πρέπει να ασκήσει κι αυτό βία. Η βία δε στα παιδιά έχει καταστρεπτικότατα αποτελέσματα τόσο στην ψυχοσύνθεσή τους όσο και στην ικανότητα προσαρμογής τους στους κανόνες της κοινωνίας. Αυξάνεται λοιπόν η τάση για παραβατική συμπεριφορά, για εγκληματικότητα, για άσκηση βίας και συνδυασμό με το "σωφρονιστικό" κρατικό σύστημα αυτή η συμπεριφορά παγιώνεται (Αυτά δεν είναι αυθαίρετα δικά μου αποφθέγματα, μπορείς να κάνεις ένα google search και να βρεις επιστημονικές μελέτες πάνω στο θέμα).

Η μόνη βία στην οποία συμφωνώ είναι η αυτοάμυνα και αυτό όταν έχουν εξαντληθεί όλα τα υπόλοιπα μέσα. Προφανώς όταν κάποιος έρχεται να σε σκοτώσει ή να σκοτώσει τα παιδιά σου θα ασκήσεις βία για αμυνθείς. Σε αυτή την περίπτωση ο άλλος εκκινεί την άσκηση βίας και όχι εσύ.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν εξετάσεις τα αίτιά της.
Δύο είναι τα βασικά αίτια της βίας. Η άσκηση βίας στους ανθρώπους σε νεαρή ηλικία, η οποία παγιώνει τη βία μέσα τους ως κάτι το φυσικό με όλα τα αποτελέσματα που περιέγραψα παραπάνω και προφανώς η έλλειψη παιδείας και μόρφωσης καθώς ένας άνθρωπος με χαμηλή μόρφωση έχει πολύ λιγότερα εργαλεία στα χέρια του για να διαχειριστεί διάφορες καταστάσεις της ζωής του και είναι πιο πιθανό να ασκήσει βία, ιδιαίτερα αν έχει υποστεί βία και αυτός σαν παιδί. Η βία με άλλα λόγια είναι μια κατάσταση που διαιωνίζεται. Ξεκίνησε χιλιάδες χρόνια πριν όταν ο άνθρωπος ήταν πολύ πιο κοντά στα ζωικά ένστικτα και μακριά από τη λογική, όμως διαιωνίζεται μέχρι και σήμερα. Πλέον ο άνθρωπος έχει τις απαραίτητες λογικές δομές στον εγκέφαλό του που καθιστούν τη βία όχι μόνο περιττή αλλά και επιζήμια.

Ξέρω ότι αυτό που περιμένεις να ακούσεις σαν αίτιο την ανισοκατανομή του πλούτου και την κοινωνική αδικία αλλά αυτά κατ εμέ είναι δεν είναι τα αίτια της βίας, αλλά τα συμπτώματα από τη μακρόχρονη άσκηση της μέσα στις κοινωνίες. Όπως ο πυρετός που μπορεί να σε σκοτώσει δεν είναι το αίτιο μιας ασθένειας αλλά το αποτέλεσμά της που φυσικά και αυτό μπορεί να συντελέσει στην όξυνση την ασθένειας.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλησεις για εξάλειψη της βίας αν δεν μπορείς να αποδείξεις πως είναι εξαλλείψιμη όπως και γιατί κάνει κακό στην κοινωνία.
Προφανώς και είναι εξαλείψιμη και μπορείς να το καταλάβεις αυτό αν συγκρίνεις τα ποσοστά βίας στο μεσαίωνα και στο 2015.
Αλλά και αν δεν είναι 100% εξαλείψιμη μπορούμε να τη μειώσουμε σε συντριπτικό βαθμό. Σε κάθε περίπτωση σκοπός μας πρέπει να είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωσή της.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσες για βία αν δεν μπορείς να την εντοπίσεις αποδοτικά.
Για πιο λόγο χρειάζεται να την εντοπίσω αποδοτικά και τι σημαίνει εντοπίζω αποδοτικά? Μπορείς να καταλάβεις αν σε ένα παιδί ασκείται βία για παράδειγμα παρατηρώντας τη συμπεριφορά του. Χρειάζεται να ξέρω αν κάθε παιδί είναι θύμα βίας? Όχι. Αυτό που χρειάζεται είναι να ενημερωθούν οι γονείς ή όσοι σκοπεύουν να γίνουν γονείς για τα αποτελέσματά της.

- Και τέλος δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία όταν είναι ΤΟ ΜΟΝΟ στο οποίο εστιάζεις.
Σε τη άλλο να εστιάσω αν όχι στην πηγή όλων τον προβλημάτων?


Θα μπορούσα πολύ εύκολα απλά να σε βάλω να μου αναλύσεις αυτό το γαμάτο σύστημα και το πώς θα λειτουργεί, για να αρχίσουμε μετά τις υποθέσεις επί υποθέσεων ώστε να το βγάλω αδύνατο. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Ακόμη και η λογική εμένα μου ακούγεται λανθασμένη.

Θα ήθελα να σε δω να προσπαθείς, η υπομονή σου θα εξαντληθεί πολύ πιο πριν απ' την ικανότητά μου να απαντώ.

Γιατί ποιος σου πε πως με ενδιαφέρει ποιος είναι αυτός στον οποίο απαντάω, ή αν όντως πιστεύει ό,τι γράφει; Οι σκέψεις σου είναι δικές σου δεν είναι mind controlled. Αλλά τα ερεθίσματα που δέχεσαι και σε κάνουν να διαμορφώνεις αυτές τις σκέψεις δεν είναι καθόλου δικά σου. Αλλά δε ξέρω γιατί καταλήξαμε εκεί εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο όπως το περιγράφεις.

Το επιχείρημα του Βασίλη, το χέρι του Χρίστου, το νεφρό του Βαγγέλη, ο κόπος του Γιάννη, το σπίτι της Μαρίας. κτλ κτλ κτλ.
Η ιδιοκτησία υπάρχει ως φιλοσοφική αρχή. Μπορείς είτε να την αποδεχθείς, είτε να την αρνηθείς αλλά πρέπει να το κάνεις σε όλο της το εύρος αλλιώς είσαι απλά φιλοσοφικά άτοπος.

Ο μόνος τρόπος να εφαρμόσεις νόμους θες να το πεις κρατικά πες το όπως θες, είναι θεσπίζοντας κάποιου είδους αρχή που θα τους επιβάλει. Ειδάλλως ο καθένας είναι ελεύθερος να αμφισβητήσει και να γράψει τους νόμους αυτούς στα παλιά του τα παπούτσια.

Μπορείς να εφαρμόσεις τους νόμους πάρα πολύ απλά και χωρίς άσκηση βίας. Η ιδέα ότι χρειαζόμαστε κάπου είδους αρχή να τους επιβάλει είναι απλώς άτοπη. Αν για παράδειγμα θες να εφαρμόσεις ένα συμβόλαιο το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πας με τον άλλο σε μια DRO (Dispute Resolve Organization - ιδιωτική εταιρία) και να ασφαλίσετε το συμβόλαιο πληρώνοντας έκαστος ένα ποσό στην DRO ως ασφάλιστρο. Αν προκύψει κάποια διαφωνία που δεν μπορείτε να γεφυρώσετε έχετε αποφασίσει εκ των προτέρων να απευθυνθείτε στη DRΟ και να δεχτείτε τη κρίση της. Αν ο Α αθετήσει το συμβόλαιο και δεν πληρώσει τον Β τότε ο Β αποζημιώνεται από τη DRO και αυτή ρίχνει το reputation του Α με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ξανασυνάψει συμβόλαια μέχρις ότου εξιλεωθεί για την πράξη του.

Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να αντιμετωπίσεις και βίαια εγκλήματα. Με το που κριθεί κάποιος ένοχος για έγκλημα όλες οι DRO τον ρίχνουν από πελάτη τους και ουσιαστικά εξοστρακίζεται από την κοινωνία, αφού δεν θα μπορεί να αγοράσει φαγητό, ρούχα, καύσιμα κτλ αφού όλοι θα ζητάνε να δουν αν είναι πελάτης σε κάποια DRO πριν του πουλήσουν. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι είτε να ζήσει μακριά από το κόσμο σε κανένα δάσος τρώγοντας βολβούς ή να παραδοθεί και να εξιλεωθεί για την πράξη του, δουλεύοντας κάπου με την πληρωμή του πέραν ενός μικρού ποσού να πηγαίνει στο θύμα του ή στην οικογένειά τους, ενώ παράλληλα να δέχεται ψυχολογική υποστήριξη ώστε όταν εκτίσει την ποινή του να μπορεί να βγει και να είναι ένα παραγωγικό και θεραπευμένο μέλος της κοινωνίας και όχι να είναι εξαναγκασμένος να ξανακαταφήγει στο έγκλημα, όπως η συντριπτική πλειοψηφία των φυλακισμένων σήμερα.

Επίσης επειδή οι DRO ενεργούν ουσιαστικά σαν ασφαλιστικές εταιρίες έχουν κέρδος όταν προλαμβάνουν καταστάσεις και όχι όταν αποζημιώνουν, οπότε έχουν άμεσο κίνητρο να καταφύγουν σε ενέργειες πρόληψης, κίνητρο που το κράτος δεν έχει.
Το concept των DRO είναι κάτι που ήδη ισχύει σήμερα. Μια από την μεγαλύτερες DRO που λειτουργούν σήμερα είναι το e-bay και λειτουργεί άψογα.

Ξεχασμένε ο ηγέτης σου.

Για να έχεις ηγέτη πρέπει να είσαι ακόλουθος κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωσή μου. Εγώ απλά έχω άτομα με των οποίων τις θέσεις συμφωνώ όπως είναι και ο συγκεκριμένος. Η συμφωνία και η υποστήριξή μου βασίζεται στις απόψεις των ατόμων αυτών και στα προγράμματα που δημοσιεύουν και γι'αυτό το λόγο είναι άμεσα ανακλητή.

Αν θες να μιλήσεις για ηγέτες και ακόλουθους πρώτα πρέπει να κοιταχτείς στον καθρέφτη καθώς ο Μπαμπινιώτης δίπλα στη λέξη ακόλουθος έχει κολλήσει τη φωτογραφία σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν μπορείς να την ορίσεις.
Βία είναι η χρήση σωματικής δύναμης ή η απειλή χρήσης της για να εξαναγκάσω κάποιον να προβεί σε μία ενέργεια που δεν θα έκανε εθελούσια. Βία είναι επίσης η χρήση ψυχολογικών μέσων εξαναγκασμού όπως προσβολές, ενστάλαξη ενοχών, bullying και γενικώς οτιδήποτε εξαναγκάζει τον άλλο σε μία μη εθελοντική ενέργεια. Προφανώς η σωματική και ψυχολογική βία πολλές φορές είναι αλληλένδετες. Υπό αυτόν τον όρο στη βία προσθέτω και την εξαπάτηση - παραπλάνηση καθώς έχει ακριβώς τους ίδιους σκοπούς.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν περιγράψεις με σαφή τρόπο τον τρόπο με τον οποίο επιδρά σε μια κοινωνία.
Ο τρόπος που επιδρά στην κοινωνία είναι άκρως καταστρεπτικός και μη ωφέλιμος για της εξέλιξή της. Η διαπραγμάτευση είναι το ακριβώς αντίθετο της βίας οπότε μπορούμε να τα εξετάσουμε αντιδιαμετρικά. Όταν κάποιος ανταλλάσσει ένα αγαθό ή συμφωνεί σε κάτι μέσω διαπραγμάτευσης και απουσίας βίας, τότε έχουμε μια win-win περίπτωση καθώς και τα δύο μέρη προσφέρουν κάτι που έχουν ανάγκη λιγότερο για να αποκτήσουν κάτι που έχουν ανάγκη περισσότερο. Ταυτόχρονα πέρα από το αμοιβαίο κέρδος αναπτύσσονται σχέσης φιλίας και συνεργασίας και γενικώς θετική προδιάθεση προς τα υπόλοιπα άτομα, η οποία με τη σειρά της συντελεί στην ομαλή λειτουργία και την εξέλιξη της κοινωνίας μακροπρόθεσμα.

Όταν εισάγουμε τη βία τώρα η εξίσωση αλλάζει τελείως. Με τη χρήση βίας από το win-win περνάμε στο win-lose. Τώρα πλέον μία πλευρά μόνο κερδίζει και ενώ η άλλη χάνει. Μεταξύ των μελών της κοινωνίας πλέον αναπτύσσονται ληστρικές σχέσεις. Ταυτόχρονα η βία καλλιεργεί το μίσος από το θύμα προς τον θύτη που αυτομάτως παράγει και άλλη βία αφού το θύμα τώρα κατανοεί πως για να πάρει πίσω αυτά που του πήραν πρέπει να ασκήσει κι αυτό βία. Η βία δε στα παιδιά έχει καταστρεπτικότατα αποτελέσματα τόσο στην ψυχοσύνθεσή τους όσο και στην ικανότητα προσαρμογής τους στους κανόνες της κοινωνίας. Αυξάνεται λοιπόν η τάση για παραβατική συμπεριφορά, για εγκληματικότητα, για άσκηση βίας και συνδυασμό με το "σωφρονιστικό" κρατικό σύστημα αυτή η συμπεριφορά παγιώνεται (Αυτά δεν είναι αυθαίρετα δικά μου αποφθέγματα, μπορείς να κάνεις ένα google search και να βρεις επιστημονικές μελέτες πάνω στο θέμα).

Η μόνη βία στην οποία συμφωνώ είναι η αυτοάμυνα και αυτό όταν έχουν εξαντληθεί όλα τα υπόλοιπα μέσα. Προφανώς όταν κάποιος έρχεται να σε σκοτώσει ή να σκοτώσει τα παιδιά σου θα ασκήσεις βία για αμυνθείς. Σε αυτή την περίπτωση ο άλλος εκκινεί την άσκηση βίας και όχι εσύ.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία αν δεν εξετάσεις τα αίτιά της.
Δύο είναι τα βασικά αίτια της βίας. Η άσκηση βίας στους ανθρώπους σε νεαρή ηλικία, η οποία παγιώνει τη βία μέσα τους ως κάτι το φυσικό με όλα τα αποτελέσματα που περιέγραψα παραπάνω και προφανώς η έλλειψη παιδείας και μόρφωσης καθώς ένας άνθρωπος με χαμηλή μόρφωση έχει πολύ λιγότερα εργαλεία στα χέρια του για να διαχειριστεί διάφορες καταστάσεις της ζωής του και είναι πιο πιθανό να ασκήσει βία, ιδιαίτερα αν έχει υποστεί βία και αυτός σαν παιδί. Η βία με άλλα λόγια είναι μια κατάσταση που διαιωνίζεται. Ξεκίνησε χιλιάδες χρόνια πριν όταν ο άνθρωπος ήταν πολύ πιο κοντά στα ζωικά ένστικτα και μακριά από τη λογική, όμως διαιωνίζεται μέχρι και σήμερα. Πλέον ο άνθρωπος έχει τις απαραίτητες λογικές δομές στον εγκέφαλό του που καθιστούν τη βία όχι μόνο περιττή αλλά και επιζήμια.

Ξέρω ότι αυτό που περιμένεις να ακούσεις σαν αίτιο την ανισοκατανομή του πλούτου και την κοινωνική αδικία αλλά αυτά κατ εμέ είναι δεν είναι τα αίτια της βίας, αλλά τα συμπτώματα από τη μακρόχρονη άσκηση της μέσα στις κοινωνίες. Όπως ο πυρετός που μπορεί να σε σκοτώσει δεν είναι το αίτιο μιας ασθένειας αλλά το αποτέλεσμά της που φυσικά και αυτό μπορεί να συντελέσει στην όξυνση την ασθένειας.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλησεις για εξάλειψη της βίας αν δεν μπορείς να αποδείξεις πως είναι εξαλλείψιμη όπως και γιατί κάνει κακό στην κοινωνία.
Προφανώς και είναι εξαλείψιμη και μπορείς να το καταλάβεις αυτό αν συγκρίνεις τα ποσοστά βίας στο μεσαίωνα και στο 2015.
Αλλά και αν δεν είναι 100% εξαλείψιμη μπορούμε να τη μειώσουμε σε συντριπτικό βαθμό. Σε κάθε περίπτωση σκοπός μας πρέπει να είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωσή της.

- Δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσες για βία αν δεν μπορείς να την εντοπίσεις αποδοτικά.
Για πιο λόγο χρειάζεται να την εντοπίσω αποδοτικά και τι σημαίνει εντοπίζω αποδοτικά? Μπορείς να καταλάβεις αν σε ένα παιδί ασκείται βία για παράδειγμα παρατηρώντας τη συμπεριφορά του. Χρειάζεται να ξέρω αν κάθε παιδί είναι θύμα βίας? Όχι. Αυτό που χρειάζεται είναι να ενημερωθούν οι γονείς ή όσοι σκοπεύουν να γίνουν γονείς για τα αποτελέσματά της.

- Και τέλος δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσεις για βία όταν είναι ΤΟ ΜΟΝΟ στο οποίο εστιάζεις.
Σε τη άλλο να εστιάσω αν όχι στην πηγή όλων τον προβλημάτων?
Όχι δεν περίμενα να ακούσω σαν αίτιο την ανισοκατανομή πλούτου. Αυτό που περίμενα είναι μια top-down ανάλυση που θα λαμβάνει υπόψη αυτά που είπα. Όχι απαντήσεις επιγραμματικά στο κάθε τι δε σε εξετάζω έλεος δηλαδή. Τι απάντηση περιμένεις εσύ σε αυτό; Έχεις δίκιο πιθανότατα δεν έχω την υπομονή να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση επ άπειρον και αυτό γιατί όσο πάει βλέπω πως αποκτά όλο και λιγότερο νόημα.

Τέλος πάντων υποθέτω πως αν θέλω να διαβάσω για την αναρχοκαπιταλιστική θεωρία ένα forum είναι λάθος μέρος. Πάντως αυτά για τις ανεξάρτητες αρχές δε ξέρω για to ebay αλλά εφαρμόζονται ήδη στο θέμα των ηλεκτρονικών υπογραφών ( Certification Authorities ), τώρα αν δουλεύουν σωστά ή όχι δε θα το πιάσω. Αλλά φυσικά απ' το να το πάρεις αυτό και αν το μεταφράσεις σε μια άλλη κοινωνία όπου αυτά θα είναι τα κυρίαρχα authorities αυτό απέχει ΠΑΡΑ πολύ.

Το επιχείρημα του Βασίλη, το χέρι του Χρίστου, το νεφρό του Βαγγέλη, ο κόπος του Γιάννη, το σπίτι της Μαρίας. κτλ κτλ κτλ.
Η ιδιοκτησία υπάρχει ως φιλοσοφική αρχή. Μπορείς είτε να την αποδεχθείς, είτε να την αρνηθείς αλλά πρέπει να το κάνεις σε όλο της το εύρος αλλιώς είσαι απλά φιλοσοφικά άτοπος.
Το να πεις πως ένα κουζινομάχαιρο είνια πχ στην ιδιοκτησία μου αλλά δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να σφάξω κάποιον είναι φιλοσοφικά άτοπο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ναι 2004-2009 κυβερνούσαν οι Αριστεροί όπως και το 2012-2015
δεν ήταν Δεξιά αυτό??
Ακόμα και ο ιδρυτής της ΝΔ αριστερή πολιτική εφάρμοσε.

Ο Καραμανλής ο ανιψιός αν και έκανε δυο σπουδαίες ιδιωτικοποιήσεις ( την Ολυμπιακή και τον ΟΤΕ) δεν είναι αρκετές για να τον χαρακτηρίσω δεξιό. Κέντρο προς αριστερά θα τον χαρακτήριζα.

Ο μόνος αληθινά φιλελεύθερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης (νύν ή πρώην) της Ελλάδας είναι ο Κωνστανίνος Μητσοτάκης...

Από το 3:00 και μετά...


Μην κατηγορούμε τους πολιτικούς ο αληθινός υπεύθυνος της σημερινής κατάστασης ήταν ο λαός. Επιλογές υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ακόμα και ο ιδρυτής της ΝΔ αριστερή πολιτική εφάρμοσε.

Ο Καραμανλής ο ανιψιός αν και έκανε δυο σπουδαίες ιδιωτικοποιήσεις ( την Ολυμπιακή και τον ΟΤΕ) δεν είναι αρκετές για να τον χαρακτηρίσω δεξιό. Κέντρο προς αριστερά θα τον χαρακτήριζα.

Ο μόνος αληθινά φιλελεύθερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης (νύν ή πρώην) της Ελλάδας είναι ο Κωνστανίνος Μητσοτάκης...

Από το 3:00 και μετά

Ο Καραμανλής ο νεότερος ήταν ο πρώτος ο οποίος άριχσε τις συγχωνεύσεις ασφαλιστικών ταμείων, την αύξηση στα όρια συντάξεων τις μειώσεις κλπ φυσικά όλα με πρόσχημα την οικονομική κρίση. Αυτό το δέχομαι ποτέ κανένας δεξιός σήμερα τουλάχιστον δεν ειχε τα αρχίδια να παραδεχτεί πως ασκεί δεξιά οικονομική πολιτική επειδή την πιστεύει, για το Μητσοτάκη δε ξέρω.

Επισης ο Καραμανλής μπροστά στο Σαμαρά είναι Φριεντμαν. Αν συνεχίσει έτσι το κόμμα προβλέπω διάσπαση ( ελπίζω σε βάρος Τζιτζικώστα και λοιπών ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό που περίμενα είναι μια top-down ανάλυση που θα λαμβάνει υπόψη αυτά που είπα.

Έδωσα τις απόψεις μου για τη βία και το πως καταστρέφει την κοινωνία. Δεν καταλαβαίνω τι άλλη ανάλυση θες.

Τέλος πάντων υποθέτω πως αν θέλω να διαβάσω για την αναρχοκαπιταλιστική θεωρία ένα forum είναι λάθος μέρος. Πάντως αυτά για τις ανεξάρτητες αρχές δε ξέρω για to ebay αλλά εφαρμόζονται ήδη στο θέμα των ηλεκτρονικών υπογραφών ( Certification Authorities ), τώρα αν δουλεύουν σωστά ή όχι δε θα το πιάσω. Αλλά φυσικά απ' το να το πάρεις αυτό και αν το μεταφράσεις σε μια άλλη κοινωνία όπου αυτά θα είναι τα κυρίαρχα authorities αυτό απέχει ΠΑΡΑ πολύ.

Όντως η κατάσταση που περιγράφω απέχει πολύ απ'το σήμερα, αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι ανέφικτη, ή πως δεν είναι καλύτερη.

Το να πεις πως ένα κουζινομάχαιρο είνια πχ στην ιδιοκτησία μου αλλά δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να σφάξω κάποιον είναι φιλοσοφικά άτοπο;

Όχι δεν είναι. Το κουζινομάχαιρο είναι ιδιοκτησία σου, όπως και η ζωή του άλλου είναι ιδιοκτησία του γι'αυτό και δεν μπορείς να την πάρεις. Που θες να καταλήξεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όχι δεν είναι. Το κουζινομάχαιρο είναι ιδιοκτησία σου, όπως και η ζωή του άλλου είναι ιδιοκτησία του γι'αυτό και δεν μπορείς να την πάρεις. Που θες να καταλήξεις?

Ότι όπως και να το βαφτίσεις θα πρέπει να βάλεις όρια στον τρόπο που ζει κάποιος ώστε ο βαθμός στον οποίο καταπατάται η ελευθερία του καθενός να είναι όσο το δυνατό μικρότερη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Ρεσιταλ βλακείας από τους αναρχομπάχαλους. Πήγαν να χτυπήσουν την ΚΝΕ κατα την είσοδο στο χώρο του πολυτεχνείου για το τριήμερο και χτύπησαν κατα λαθος το ΕΕΚ, την ΟΚΔΕ και την αναρχοσυνδικαλιστικη πρωτοβουλια ροσιναντε. Μάλιστα συντάσσουν και ολόκληρη απολογία που εξηγούν ότι ήθελαν να χτυπήσουν την ΚΝΕ και οχι την εξωκοινοβουλετική αριστερά. Και όμως είναι αλήθεια.

https://athens.indymedia.org/post/1551394/

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • 10390499_987782401244805_7840740786690485751_n.jpg
    10390499_987782401244805_7840740786690485751_n.jpg
    49.1 KB · Εμφανίσεις: 276
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ότι όπως και να το βαφτίσεις θα πρέπει να βάλεις όρια στον τρόπο που ζει κάποιος ώστε ο βαθμός στον οποίο καταπατάται η ελευθερία του καθενός να είναι όσο το δυνατό μικρότερη.

Συμφωνώ, μόνο που σε μια ελεύθερη κοινωνία κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να θέσει αυτός τα όρια της ελευθερίας του σε συνεννόηση με τα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας. Σήμερα δεν συμβαίνει αυτό. Έχουμε ένα κράτος που απλά θέτει κανόνες. Εγώ σαν πολίτης έχω δύο επιλογές, ή θα τους αποδεχτώ, ή θα τους αποδεχτώ δια της βίας. Και ταυτόχρονα δεν έχω καμία ουσιαστική επίδραση πάνω στο κράτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Ρεσιταλ βλακείας από τους αναρχομπάχαλους. Πήγαν να χτυπήσουν την ΚΝΕ κατα την είσοδο στο χώρο του πολυτεχνείου για το τριήμερο και χτύπησαν κατα λαθος το ΕΕΚ, την ΟΚΔΕ και την αναρχοσυνδικαλιστικη πρωτοβουλια ροσιναντε. Μάλιστα συντάσσουν και ολόκληρη απολογία που εξηγούν ότι ήθελαν να χτυπήσουν την ΚΝΕ και οχι την εξωκοινοβουλετική αριστερά. Και όμως είναι αλήθεια.

https://athens.indymedia.org/post/1551394/


Και σας το λέγαμε και για τη Λέσβο, με το μαλακό το ξύλο στους αναρχοηλίθιους. Τους έχετε χαζέψει από τις φάπες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Και σας το λέγαμε και για τη Λέσβο, με το μαλακό το ξύλο στους αναρχοηλίθιους. Τους έχετε χαζέψει από τις φάπες.

Όταν τους δίνουν θάρρος οι ΕΑΑΚιτες αυτά συμβαίνουν. Τους γυρνάει μπουμερανγκ. Αυτοι πάντως δεν είναι καν αναρχικοί, μέχρι και οι ίδιοι οι αναρχικοι τους βρίζουν. Είναι για να γελάμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ακόμα και ο ιδρυτής της ΝΔ αριστερή πολιτική εφάρμοσε.

Ο Καραμανλής ο ανιψιός αν και έκανε δυο σπουδαίες ιδιωτικοποιήσεις ( την Ολυμπιακή και τον ΟΤΕ) δεν είναι αρκετές για να τον χαρακτηρίσω δεξιό. Κέντρο προς αριστερά θα τον χαρακτήριζα.

Ο μόνος αληθινά φιλελεύθερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης (νύν ή πρώην) της Ελλάδας είναι ο Κωνστανίνος Μητσοτάκης...

Από το 3:00 και μετά...


Μην κατηγορούμε τους πολιτικούς ο αληθινός υπεύθυνος της σημερινής κατάστασης ήταν ο λαός. Επιλογές υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν...
Οκ άποψη σου αυτή και ναι δεκτή (διόρθωση ο Καραμανλης "νέος" αύξησε και τον ΦΠΑ ο 1ος για μένα που θυμάμαι.
Του 1997 είμαι δε θυμάμαι για Σημίτη .
(Οκ αυξάνεται συνεχώς αυτό από το 8% που το θυμάμαι εγώ το 2007 πήγε στο 13% "βασικά όσο είναι τώρα".
Τον Μητσοτάκη προσωπικά τον παραδέχομαι έχει φτάσει σε 1 ηλικία "μεγάλη πλέον" και ασχολείται ακόμη με τα κοινά αυτό του το παραδέχομαι

Όταν τους δίνουν θάρρος οι ΕΑΑΚιτες αυτά συμβαίνουν. Τους γυρνάει μπουμερανγκ. Αυτοι πάντως δεν είναι καν αναρχικοί, μέχρι και οι ίδιοι οι αναρχικοι τους βρίζουν. Είναι για να γελάμε.
Άσε τους Εαακιτες εδώ μέσα στη ΓΣ του οικονομικού μας ήρθαν εαακ από φιλοσοφικό νομικής πολιτικής οδοντιατρικής να μας πουν τι θα κάνουμε.
Το ποιο αστείο που κατηγόρησαν το ΠΚΣ για αυτά που έκανε το ΠΑΜΕ στη Λέσβο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Μπράβο ρε ΕΑΑΚιτες. Να κρατήσουμε το μήνυμα του Πολυτεχνείου έξω αι ΗΠΑ έξω το ΝΑΤΟ ζωντανό. Μνημονιακές κυβερνήσεις πιόνια του ιμπεριαλισμού δεν έχουν καμία θέση στο κίνημα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Μπράβο ρε ΕΑΑΚιτες. Να κρατήσουμε το μήνυμα του Πολυτεχνείου έξω αι ΗΠΑ έξω το ΝΑΤΟ ζωντανό. Μνημονιακές κυβερνήσεις πιόνια του ιμπεριαλισμού δεν έχουν καμία θέση στο κίνημα.


Τους ανήκει η επέτειος του Πολυτεχνείου; Μήπως ανήκει σε εσένα; Ποιος είσαι εσύ ρε "μάγκα" να κρίνεις ποιανού το στεφάνι θα μπει και ποιανού όχι; Ποιοι είναι αυτοί οι "μάγκες" που φωνάζουν να ρίξουν την κυβέρνηση και να βγούμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση;

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να εκμεταλλεύεται τον αντιδικτατορικό αγώνα ως ιδιοκτησία του, γιατί αυτός θέλει να τον συνδέσει με την έξοδο από την ΕΕ ή οτιδήποτε άλλο. Και αν οποιοσδήποτε δεν επιτρέπει την απόδοση τιμών στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου, επειδή κατά τη γνώμη του έχει τα δικαιώματα αυτού του αγώνα, αυτός είναι ο μεγαλύτερος ΦΑΣΙΣΤΑΣ όλων. Από τη στιγμή που επικροτείς, βάλε στο μυαλό σου καλά ότι είσαι φασίστας και ας νομίζεις εσύ ότι είσαι επαναστάτης και κάτι τρέχει. Ή θα αποδέχεσαι τα ατομικά δικαιώματα του καθενός, ή είσαι ενάντια στη δημοκρατία εν γένει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Μακριά από το πολυτεχνείο βουλευτες που συναινούν στα Νατοικα εγκληματα και υπογραφουν μνημονια. Το Πολυτεχνειο ηταν αντιιμπεριαλιστικη λαικη παλη. Την κυβερνηση να ρίξει ο λαός και να πάρει την εξουσια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top