[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Κοιτάχτε χειρότερη φάρα απο τους καθηγητές δεν υπάρχει αφού τα άτομα δεν παίζονται.Κάποιοι καθηγητές είναι κ@υλωμένοι λίγο παραπάνω με την εξουσία και βγάζουν θυμό προς τα παιδιά.Δέχονται υποτίθεται το να γίνει αξιολόγηση αλλά όχι για να γίνουν απολύσεις αλλά με σκοπό να βελτιωθεί η παιδεία.Εγω εαν πράγμα ξέρω οτι εαν δεν απειλήσεις τους καθηγητές με απόλυση ή πειθαρχική δίωξη θα συνεχίσουν τον χαβαλέ το αραλίκι και το γέλιο/πλάκα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Να αφήσουν τις μ@λ@κίες και να δουλέψουν με νοοτροπία εκπαιδευτικού όπως γίνεται σε όλα τα ιδιωτικά λύκεια και να αφαιρέσουν απο πάνω τους την πουστιά του δημοσίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
https://www.huffingtonpost.gr/2016/0...yna_n_9195900.html?ncid=fcbklnkgrhpmg00000001

Η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη είναι βιαιότερες από το Κοράνι σύμφωνα με νέα έρευνα #stopislamophobia
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
έλα ρε Ξεχασμένε πού πήγε το "αν δε σ αρέσει είσαι ελεύθερος να πας σε άλλη χώρα" κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
έλα ρε Ξεχασμένε πού πήγε το "αν δε σ αρέσει είσαι ελεύθερος να πας σε άλλη χώρα" κλπ

Σε πια χώρα δεν θα με κλέβουν, να ξέρω να πάω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
χώρα χωρίς φορολογία λίγο δύσκολο, κυρίως το "70% επί των κερδών" είχα στο μυαλό μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
...Οι αγρότες το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να δεχθούν τη νέα πρόταση που θα κάνει ο πρωθυπουργός. Δεν θα ξαναυπάρξει ευκαιρία.

2 μέρες μετά δικαιώνομαι. Η νέα πρόταση του πρωθυπουργού όπως φημολογείται:
- Να διατηρηθεί το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ για 280.000 φορολογούμενους που δηλώνουν αγρότες ως κύριο επάγγελμα.
- Να αυξηθούν οι εισφορές στη βάση του σημερινού συστήματος μέσω ασφαλιστικών κλάσεων και να μην συνδεθούν με το εισόδημα.
- Μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για την εφαρμογή του νέου συστήματος καταβολής εισφορών η οποία μπορεί να εκτείνεται και σε 5- 7 χρόνια
https://www.protothema.gr/economy/ar...-to-asfalistiko-kai-ti-forologia-ton-agroton/

Αν ισχύουν αυτά οι αγρότες καλά θα κάνουν να πάνε σπίτια τους και να μην ρίξουν τη κυβέρνηση. Δεν θέλω να ξέρω ποιοι θα πληρώσουν αυτές τις αλλαγές....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Αν ισχύουν αυτά οι αγρότες καλά θα κάνουν να πάνε σπίτια τους και να μην ρίξουν τη κυβέρνηση. Δεν θέλω να ξέρω ποιοι θα πληρώσουν αυτές τις αλλαγές....

Και εγώ αναρωτιέμαι τώρα τι θα κάνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Αυτοί δεν είναι που είχαν βγάλει το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα με 38,13% στο νομό Ρεθύμνης το Σεπτέμβριο του 2015;
https://www.topontiki.gr/article/159...-ekanan-tinkideia-stin-kyvernisi-photos-video
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η μαλακία πάει σύννεφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wannabeconomist

Νεοφερμένος

Ο wannabeconomist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Τείνω να εξάπτομαι διότι σε αυτή τη χώρα έχει γίνει νόμος ο τεμπέλης να ζει σε βάρος του εργατικού και να του τη λέει και από πάνω. Θα σου θέσω ένα επιχείρημα που ίσως σου φανεί τρελό, ίσως το θεωρήσεις ανόητο και κατά πάσα πιθανότητα ίσως το πετάξεις κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων του μυαλό σου, αλλά επειδή είμαι αθεράπευτα αισιόδοξος και αρκετά μαζοχιστής όπως έχω αποδείξει στον εαυτό μου επανειλημμένα, θα το πράξω.
Η φορολογία είναι κλοπή. Κάθε χρόνο μια χούφτα ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται "κυβέρνηση" μου στέλνει στο γραμματοκιβώτιο ένα τελεσίγραφο και μου λέει τα εξής. Αγαπητέ φορολογούμενε, έχεις πέντε μήνες να υποβάλεις την φορολογική σου δήλωση. Απαιτούμε να μας στείλεις το 70% του εισοδήματός σου. Αν αρνηθείς να πράξεις τα παραπάνω θα δεχθείς την επίσκεψη της αστυνομίας, η οποία θα σε σύρει σε ένα κελί όπου θα περιμένεις την δίκη σου, για να μεταβείς σε ένα μεγαλύτερο κελί. Αν αντισταθείς στους αστυνομικούς, έχουν το δικαίωμα να σε σκοτώσουν. Ευχαριστούμε για την συνεργασία.
Η κυβέρνηση λοιπόν κλέβει το 70% του εισοδήματός μου κάθε χρόνο, καθώς μου το αποσπά δια της βίας και παρά την θέλησή μου. Ο δημόσιος υπάλληλος, πληρώνεται από τα δικά μου χρήματα, δηλαδή από τα κλοπιμαία. Αυτό τον καθιστά κλεπταποδόχο. Όταν κάποιος πληρώνεται για να διδάσκει σε ένα σχολείο από το κράτος λοιπόν, φυσικά και το κάνει με το έτσι θέλω, πολύ απλά επειδή ο εργοδότης του μου τα παίρνει με το έτσι θέλω. Το πιες διαδικασίες ακολούθησε για να γίνει μέλος της μαφίας λίγο με απασχολεί.
Δεν επέλεξα εγώ τον δάσκαλο που κάνει μάθημα στο παιδί μου και δεν μπορώ να κάνω τίποτα απολύτως αν ο δάσκαλος είναι τεμπέλης, αν είναι ανίδεος, αν είναι αργόμισθος, καθώς είναι προστατευμένος από την μονιμότητα που του προσφέρει ο μαφιόζος εργοδότης του. Λες πως ο αγρότης που κλείνει το δρόμο σου στερεί το μεροκάματο. Ο "καθηγήτακος", ο δεητζής, ο δικαστικός, ο στρατιωτικός και όλοι οι λοιποί κρατικοδίαιτοι ξέρεις πόσα μεροκάματα στερούν? Από εμένα τουλάχιστο 70 στα 100. Οπότε ναι λοιπόν, παρεμποδίστηκα από τον καθηγητή να μεταβώ στην δουλειά μου, παρεμποδίστηκα να μεταβώ στις διακοπές μου, παρεμποδίστηκα να μεταβώ στο γιατρό μου, παρεμποδίστηκα να μεταβώ στο σούπερ μάρκετ μου και παρεμποδίστηκα να μεταβώ σε όποιο άλλος μέρος μου επέτρεπε να μεταβώ το 70% του κλεμμένου εισοδήματός μου.
Αν είσαι εκτός δημόσιου τομέα, σκέψου το παραπάνω επιχείρημα και ίσως αποφασίσεις να πιεις το κόκκινο χαπάκι. Αν είσαι εντός δημόσιου τομέα δεν νομίζω να έχουν καμιά σημασία τα όσα έγραψα, διότι για να δεχθείς επιχειρήματα περί ηθικής και δικαιοσύνης πρέπει να αποδέχεσαι τις έννοιες αυτές εξ αρχής.

Αγαπητέ φίλε
Διάβασα με προσοχή τα γεγραμμένα σου και χαίρομαι που σε σύγκριση με την προηγούμενη τοποθέτηση ,το μένος και η οργή σου έχει καταλαγιάσει.Παρόλο που προσπαθείς να "μεταθέσεις" το θέμα αλλού("αξία" Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων),πράγμα μη συναφές με την παράνομη διακοπή κυκλοφορίας και την ταλαιπωρία των οδηγών ,θα σου απαντήσω.Όλοι γνωρίζουμε τις παθογένεις του καθώς και το ότι είμαστε μια από τις χώρες με τον πιο υπερδιογκομένο δημόσιο τομέα.Κάθε χώρα ανεξαρτήτως πλούτου,παραγωγικής ικανότητας ,πολιτικής και στρατιωτικής δύναμης διαθέτει έναν δημόσιο τομέα.Ο οποίος αφορά τη Γενική Κυβέρνηση(κεντρική κυβέρνηση,τοπική αυτοδιοίκηση,κοινωνική ασφάλιση) και τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.Κάθε χώρα λοιπόν όπως έχω ήδη αναφέρει προβαίνει στην δημιουργία του(προσλήψεις) με βάση κάποια κριτήρια
.Κι επειδή ιδιαίτερη μνεία έχει δοθεί στους εκπαιδευτικούς,η κυβέρνηση θέτωντας τις απαραίτητες προυποθέσεις προχωρά στην δημιουργία του.Ο κάθε δημόσιος υπάλληλος με άλλα λόγια ,είναι διορισμένος από το κράτος ,για να λειτουργεί σε όφελος της κοινωνικής ομάδας στην οποία παρέχει τις υπηρεσίες του(συγκεκριμένα:εκπαιδευτικός-->μαθητές),και ως "αντάλλαγμα" εκμισθώνεται για αυτό που προσφέρει.Και σαφώς ο μισθός του θα προέρχεται από τα έσοδα του κράτους(όπως είπες και εσύ :εργοδότη του).Το γεγονός ότι ,ο "τεμπέλης" εκπαιδευτικός(στον οποίο ίσως "έτυχες" στην σχολική σου ζωή) , ζεί σε βάρους του "εργατικού εαυτού σου",σου έχει δώσει την εντύπωση πως κάθε εκπαιδευτικός μηδενός εξαιρουμένου είναι "χαραμοφάης" και για αυτό εξανίστασαι μόλις ακούς τον όρο Δημόσιος Τομέας?Μάλλον οι δάσκαλοι και καθηγητές σου,οι "κοινωνοί" στην παιδευτική διαδικασία(λόγω του ότι ΟΛΟΙ τους ήταν ακαμάτηδες)δεν μπόρεσαν να σου θέσουν προβληματισμούς περί του όρου που ονομάζεται γενίκευση.Δεν σε προέτρεψαν να κατανοήσεις ότι η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού.Μήπως θεωρείς πως ο εκπαιδευτικός αποτελεί μια ευνοούμενη κάστα που παραμένει "άβρεχος από κάθε μέτρο "αυτής της χούφτας που αυτοαποκαλούνται κυβέρνηση"?Ή μήπως θεωρείς πως ο άνθρωπος που βρίσκεται για σαράντα και βάλε χρόνια στην σχολική αίθουσα,οφείλει να εκτελεί "ιεραποστολικό" έργο και να εργάζεται αμισθί?Ο ΑΠΛΟΣ ''γιατρουδάκος'' του δημόσιου νοσοκομείου είναι με την λογική του επιχειρήματος σου επίσης "κλεπταποδόχος" αφού σε "γιατρεύει με τη βία" δεχόμενες τις απολαβές του "μαφιόζου".Παρέχει τις υπηρεσίες του στην δημόσια υγεία "με το έτσι θέλω" ,παρά την θέληση σου ,πράγμα που με την λογική:"τα βάζω όλα σε ένα τσουβάλι" καθιστά όλους ανεξαιρέτως τους δημόσιους ιατρούς κρατικοδίαιτους?
Και έχοντας αναφερθεί στο επιχείρημα σου,που όπως βλέπεις δεν πετώ στον κάλαθο των αχρήστων,επιστρέφω στο θέμα των αγροτικών μπλόκων(στο θέμα στο οποίο επικεντρώθηκα εξ αρχής βέβαια).Εάν τα "προλεγόμενα" μου διαβάζονταν δίχως "βεβιασμένες κινήσεις" θα παρατηρούνταν πως ουδεμία αντίδραση "υπαινίχθη" περί του αγώνος των αγροτών ενώ μάλιστα αναφέρθηκε πως "καλώς πράττουν και διαμαρτύρονται εάν νομίζουν ότι αδικούνται".Ο έντιμος αγώνας όμως και η "επανάσταση" δεν τους δίνει το δικαίωμα να κρατούν "δέσμια" των ορέξεων τους μια ολόκληρη ελληνική πολιτεία,"ταλαιπωρώντας" καθημερινά τους οδηγούς και στερώντας ένα κοινωνικό αγαθό ,επιβάλλοντας περιορισμούς στην ελεύθερη μετακίνηση.Και αυτό διότι κυρίως εκείνη τη στιγμή δεν εκδικούνται ούτε τον κ.Τσίπρα ούτε τους ευρωπαίους "εταίρους".Εκείνη τη στιγμή "τιμωρούν" έναν ταλαίπωρο λαό δυσχεραίνοντας(πόσο άλλο) την ζωή του.Αλλά μάλλον αυτό δεν το λαμβάνουμε υπόψιν...
Οι απόψεις και τα κάθε λογής ιδεολογήματα είναι πάντοτε αποδεκτά (δημοκρατικοί άνθρωποι δεν είμαστε άλλωστε?:P).Ωστόσο ζητώ από εσένα να σκεφτείς με τη σειρά σου τα παραπάνω και να αναρωτηθείς εάν ο οδικός αποκλεισμός και τα "μπλόκα της ταλαιπωρίας" που υποστηρίζεις συνάδουν με τους όρους περί "ηθικής και δικαοσύνης".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αγαπητέ φίλε
Διάβασα με προσοχή τα γεγραμμένα σου και χαίρομαι που σε σύγκριση με την προηγούμενη τοποθέτηση ,το μένος και η οργή σου έχει καταλαγιάσει.Παρόλο που προσπαθείς να "μεταθέσεις" το θέμα αλλού("αξία" Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων),πράγμα μη συναφές με την παράνομη διακοπή κυκλοφορίας και την ταλαιπωρία των οδηγών ,θα σου απαντήσω.


Δεν προσπαθώ να μεταθέσω το θέμα του αλλού, απλά τόνισα το γεγονός πως ενοχλείσαι από τη βία που ασκούν οι αγρότες αυτή τη στιγμή σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους δρόμους, αλλά η βία που ασκείται στον κάθε πολίτη καθημερινά από την κρατική μηχανή σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Δεν τοποθετήθηκα υπέρ του κινήματος των αγροτών, καθώς δεν νομίζω πως ένα τέτοιο κίνημα είναι άξιο τοποθέτησης. Επειδή στην δημοκρατική κοινωνία τα προβλήματα λύνονται πάντα δια της βίας, κάθε μερίδα του πληθυσμού θα χρησιμοποιήσει όση βία διαθέτει για να υπερασπίσει τα συμφέροντά της, με μοναδικούς χαμένους όσους δεν διαθέτουν αρκετή δύναμη, κοινώς τους μικρομεσαίους που ακόμη επιμένουν τα πλέουν τα πέλαγα της ελεύθερης αγοράς, ή ότι έχει απομείνει από αυτήν.

Όλοι γνωρίζουμε τις παθογένεις του καθώς και το ότι είμαστε μια από τις χώρες με τον πιο υπερδιογκομένο δημόσιο τομέα.Κάθε χώρα ανεξαρτήτως πλούτου,παραγωγικής ικανότητας ,πολιτικής και στρατιωτικής δύναμης διαθέτει έναν δημόσιο τομέα.Ο οποίος αφορά τη Γενική Κυβέρνηση(κεντρική κυβέρνηση,τοπική αυτοδιοίκηση,κοινωνική ασφάλιση) και τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.Κάθε χώρα λοιπόν όπως έχω ήδη αναφέρει προβαίνει στην δημιουργία του(προσλήψεις) με βάση κάποια κριτήρια

Δεν με κατάλαβες. Δεν ισχυρίζομαι πως το κράτος αποτελεί έναν οργανισμό που έχει κάποιες παθογένειες, ισχυρίζομαι πως το κράτος είναι το ίδιο μια παθογένεια. Κάθε κράτος είναι εκ φύσεως ένας φασιστικός οργανισμός, καθώς στηρίζεται στην βία για να επιβάλλει κανόνες και εντολές στους πολίτες του. Κάθε άνθρωπος γεννιέται σε μια κοινωνία και αυτομάτως γίνεται σκλάβος ενός κράτους. Στην υπόλοιπη ζωή του, είναι υποχρεωμένος να δουλεύει γιαυτό το κράτος και να δίνει ένα κομμάτι της εργασίας του σε αυτό, θέλει δεν θέλει. Δεν ξέρω αν αναρωτήθηκες ποτέ για ποιο λόγο χρειαζόμαστε το κράτος, τι είναι αυτό δηλαδή που μας προσφέρει, το οποίο δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας εν απουσία του? Ποια είναι αυτή η τόσο σημαντική ανάγκη που καλύπτει το κράτος σε μία κοινωνία που δικαιολογεί τον εξουσιασμό ανθρώπου από άνθρωπο, την παιδική βία, την κλοπή, την τρομοκρατία και τους πολέμους? Όλα προϊόντα της κρατικής μηχανής.


Κι επειδή ιδιαίτερη μνεία έχει δοθεί στους εκπαιδευτικούς,η κυβέρνηση θέτωντας τις απαραίτητες προυποθέσεις προχωρά στην δημιουργία του.Ο κάθε δημόσιος υπάλληλος με άλλα λόγια ,είναι διορισμένος από το κράτος ,για να λειτουργεί σε όφελος της κοινωνικής ομάδας στην οποία παρέχει τις υπηρεσίες του(συγκεκριμένα:εκπαιδευτικός-->μαθητές),και ως "αντάλλαγμα" εκμισθώνεται για αυτό που προσφέρει.Και σαφώς ο μισθός του θα προέρχεται από τα έσοδα του κράτους(όπως είπες και εσύ :εργοδότη του).Το γεγονός ότι ,ο "τεμπέλης" εκπαιδευτικός(στον οποίο ίσως "έτυχες" στην σχολική σου ζωή) , ζεί σε βάρους του "εργατικού εαυτού σου",σου έχει δώσει την εντύπωση πως κάθε εκπαιδευτικός μηδενός εξαιρουμένου είναι "χαραμοφάης" και για αυτό εξανίστασαι μόλις ακούς τον όρο Δημόσιος Τομέας?Μάλλον οι δάσκαλοι και καθηγητές σου,οι "κοινωνοί" στην παιδευτική διαδικασία(λόγω του ότι ΟΛΟΙ τους ήταν ακαμάτηδες)δεν μπόρεσαν να σου θέσουν προβληματισμούς περί του όρου που ονομάζεται γενίκευση.Δεν σε προέτρεψαν να κατανοήσεις ότι η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού.Μήπως θεωρείς πως ο εκπαιδευτικός αποτελεί μια ευνοούμενη κάστα που παραμένει "άβρεχος από κάθε μέτρο "αυτής της χούφτας που αυτοαποκαλούνται κυβέρνηση"?Ή μήπως θεωρείς πως ο άνθρωπος που βρίσκεται για σαράντα και βάλε χρόνια στην σχολική αίθουσα,οφείλει να εκτελεί "ιεραποστολικό" έργο και να εργάζεται αμισθί?

Αν περίμενα από τους σχολικούς μου δασκάλους να μου μάθουν να σκέφτομαι τότε θα πέθαινα περιμένοντας, καθώς για να διδάξεις κάτι πρέπει αρχικά να το κατέχεις. Ο εκπαιδευτικός δεν λειτουργεί προς όφελος της κοινωνικής ομάδας των μαθητών όπως νομίζεις, ο εκπαιδευτικός λειτουργεί προς όφελος του εργοδότη του, δηλαδή του κράτους. Σκοπός κάθε εκπαιδευτικού είναι να προετοιμάσει την νέα γενιά ζωντανών, ώστε να γίνουν πρωταρχικά πειθήνιοι και υπάκουοι σκλάβοι και κατά δεύτερο ρόλο παραγωγικοί σκλάβοι, ώστε οι άρχοντες τους να μπορούν να εκμεταλλευτούν την εργασία τους. Εδώ θα ήθελα να πω πως σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα παραπάνω συνειδητά, καθώς αφενός και οι ίδιοι είναι με τη σειρά τους σκλάβοι και αφετέρου δεν έχουν την διανοητική ικανότητα για να καταλάβουν τι ακριβώς κάνουν, καθώς αν την διέθεταν δεν θα ήταν εκπαιδευτικοί.

Ο ΑΠΛΟΣ ''γιατρουδάκος'' του δημόσιου νοσοκομείου είναι με την λογική του επιχειρήματος σου επίσης "κλεπταποδόχος" αφού σε "γιατρεύει με τη βία" δεχόμενες τις απολαβές του "μαφιόζου".Παρέχει τις υπηρεσίες του στην δημόσια υγεία "με το έτσι θέλω" ,παρά την θέληση σου ,πράγμα που με την λογική:"τα βάζω όλα σε ένα τσουβάλι" καθιστά όλους ανεξαιρέτως τους δημόσιους ιατρούς κρατικοδίαιτους?

Όταν χρειάζομαι τις υπηρεσίες ενός γιατρού, τότε είμαι πρόθυμος να πληρώσω για τις υπηρεσίες ενός γιατρού. Όπως εγώ δεν αναγκάζω κανέναν να αγοράσει τις υπηρεσίες που προσφέρω στην αγορά, αλλά προσπαθώ να προσελκύσω αγοραστές προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό συνδυασμό ποιότητας και τιμής, έτσι θέλω να μην με αναγκάζει κι εμένα κανείς να αγοράσω τις υπηρεσίες του. Ο δημόσιος γιατρός, ο δημόσιος εκπαιδευτικός και γενικά ο δημόσιος υπάλληλος, δεν έρχεται να μου προτείνει τις υπηρεσίες του και να με ρωτήσει αν τις θέλω, αλλά μου τις επιβάλλει. Πρέπει να τις αγοράσω θέλω δεν θέλω, καθώς αν δεν το κάνω θα απολαύσω τις υπηρεσίες ενός άλλου δημόσιου κλάδου που ακούει στο όνομα σωφρονιστικό σύστημα. Δεν θα σχολιάσω καθόλου την χυδαία ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει ο δημόσιος τομέας σε σχέση με αυτά που μου παίρνει, αλλά θα σταθώ μονάχα στον φασιστικό τρόπο με τον οποίο με αναγκάζει να πληρώσω, παραβαίνοντας κάθε ελευθερία μου.

Αν ο γιατρός, ο εκπαιδευτικός και γενικά ο κάθε δημόσιος υπάλληλος ενδιαφερόταν πραγματικά να προσφέρει στην κοινωνία θα έφτιαχνε ή θα εργαζόταν σε μία ιδιωτική επιχείρηση και θα προσέφερε τις υπηρεσίες του στην αγορά, όπου εγώ και κάθε άλλος άνθρωπος θα μπορούσαμε να τις αξιολογήσουμε και αν τις κρίναμε ποιοτικές και απαραίτητες θα τις αγοράζαμε. Αντ' αυτού επέλεξαν να εργαστούν για έναν εργοδότη που φέρνει τους πελάτες στο μαγαζί δια της βίας. Καταλαβαίνω γιατί κάνανε αυτή επιλογή καθώς τα οφέλη είναι πολλά, σταθερός μισθός με προαιρετική παραγωγικότητα, ασφάλεια εργασίας εφόρου ζωής, αποδοχές που δεν συνδέονται με την αγορά και αρκετά άλλα. Το ότι καταλαβαίνω τα κίνητρά τους όμως δεν σημαίνει πως τους σέβομαι καθώς δεν θα μπορούσα να σεβαστώ ποτέ έναν άνθρωπο που επιβάλλεται στους υπόλοιπους δια της βίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.


Δεν προσπαθώ να μεταθέσω το θέμα του αλλού, απλά τόνισα το γεγονός πως ενοχλείσαι από τη βία που ασκούν οι αγρότες αυτή τη στιγμή σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους δρόμους, αλλά η βία που ασκείται στον κάθε πολίτη καθημερινά από την κρατική μηχανή σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Δεν τοποθετήθηκα υπέρ του κινήματος των αγροτών, καθώς δεν νομίζω πως ένα τέτοιο κίνημα είναι άξιο τοποθέτησης. Επειδή στην δημοκρατική κοινωνία τα προβλήματα λύνονται πάντα δια της βίας, κάθε μερίδα του πληθυσμού θα χρησιμοποιήσει όση βία διαθέτει για να υπερασπίσει τα συμφέροντά της, με μοναδικούς χαμένους όσους δεν διαθέτουν αρκετή δύναμη, κοινώς τους μικρομεσαίους που ακόμη επιμένουν τα πλέουν τα πέλαγα της ελεύθερης αγοράς, ή ότι έχει απομείνει από αυτήν.



Δεν με κατάλαβες. Δεν ισχυρίζομαι πως το κράτος αποτελεί έναν οργανισμό που έχει κάποιες παθογένειες, ισχυρίζομαι πως το κράτος είναι το ίδιο μια παθογένεια. Κάθε κράτος είναι εκ φύσεως ένας φασιστικός οργανισμός, καθώς στηρίζεται στην βία για να επιβάλλει κανόνες και εντολές στους πολίτες του. Κάθε άνθρωπος γεννιέται σε μια κοινωνία και αυτομάτως γίνεται σκλάβος ενός κράτους. Στην υπόλοιπη ζωή του, είναι υποχρεωμένος να δουλεύει γιαυτό το κράτος και να δίνει ένα κομμάτι της εργασίας του σε αυτό, θέλει δεν θέλει. Δεν ξέρω αν αναρωτήθηκες ποτέ για ποιο λόγο χρειαζόμαστε το κράτος, τι είναι αυτό δηλαδή που μας προσφέρει, το οποίο δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας εν απουσία του? Ποια είναι αυτή η τόσο σημαντική ανάγκη που καλύπτει το κράτος σε μία κοινωνία που δικαιολογεί τον εξουσιασμό ανθρώπου από άνθρωπο, την παιδική βία, την κλοπή, την τρομοκρατία και τους πολέμους? Όλα προϊόντα της κρατικής μηχανής.




Αν περίμενα από τους σχολικούς μου δασκάλους να μου μάθουν να σκέφτομαι τότε θα πέθαινα περιμένοντας, καθώς για να διδάξεις κάτι πρέπει αρχικά να το κατέχεις. Ο εκπαιδευτικός δεν λειτουργεί προς όφελος της κοινωνικής ομάδας των μαθητών όπως νομίζεις, ο εκπαιδευτικός λειτουργεί προς όφελος του εργοδότη του, δηλαδή του κράτους. Σκοπός κάθε εκπαιδευτικού είναι να προετοιμάσει την νέα γενιά ζωντανών, ώστε να γίνουν πρωταρχικά πειθήνιοι και υπάκουοι σκλάβοι και κατά δεύτερο ρόλο παραγωγικοί σκλάβοι, ώστε οι άρχοντες τους να μπορούν να εκμεταλλευτούν την εργασία τους. Εδώ θα ήθελα να πω πως σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα παραπάνω συνειδητά, καθώς αφενός και οι ίδιοι είναι με τη σειρά τους σκλάβοι και αφετέρου δεν έχουν την διανοητική ικανότητα για να καταλάβουν τι ακριβώς κάνουν, καθώς αν την διέθεταν δεν θα ήταν εκπαιδευτικοί.



Όταν χρειάζομαι τις υπηρεσίες ενός γιατρού, τότε είμαι πρόθυμος να πληρώσω για τις υπηρεσίες ενός γιατρού. Όπως εγώ δεν αναγκάζω κανέναν να αγοράσει τις υπηρεσίες που προσφέρω στην αγορά, αλλά προσπαθώ να προσελκύσω αγοραστές προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό συνδυασμό ποιότητας και τιμής, έτσι θέλω να μην με αναγκάζει κι εμένα κανείς να αγοράσω τις υπηρεσίες του. Ο δημόσιος γιατρός, ο δημόσιος εκπαιδευτικός και γενικά ο δημόσιος υπάλληλος, δεν έρχεται να μου προτείνει τις υπηρεσίες του και να με ρωτήσει αν τις θέλω, αλλά μου τις επιβάλλει. Πρέπει να τις αγοράσω θέλω δεν θέλω, καθώς αν δεν το κάνω θα απολαύσω τις υπηρεσίες ενός άλλου δημόσιου κλάδου που ακούει στο όνομα σωφρονιστικό σύστημα. Δεν θα σχολιάσω καθόλου την χυδαία ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει ο δημόσιος τομέας σε σχέση με αυτά που μου παίρνει, αλλά θα σταθώ μονάχα στον φασιστικό τρόπο με τον οποίο με αναγκάζει να πληρώσω, παραβαίνοντας κάθε ελευθερία μου.

Αν ο γιατρός, ο εκπαιδευτικός και γενικά ο κάθε δημόσιος υπάλληλος ενδιαφερόταν πραγματικά να προσφέρει στην κοινωνία θα έφτιαχνε ή θα εργαζόταν σε μία ιδιωτική επιχείρηση και θα προσέφερε τις υπηρεσίες του στην αγορά, όπου εγώ και κάθε άλλος άνθρωπος θα μπορούσαμε να τις αξιολογήσουμε και αν τις κρίναμε ποιοτικές και απαραίτητες θα τις αγοράζαμε. Αντ' αυτού επέλεξαν να εργαστούν για έναν εργοδότη που φέρνει τους πελάτες στο μαγαζί δια της βίας. Καταλαβαίνω γιατί κάνανε αυτή επιλογή καθώς τα οφέλη είναι πολλά, σταθερός μισθός με προαιρετική παραγωγικότητα, ασφάλεια εργασίας εφόρου ζωής, αποδοχές που δεν συνδέονται με την αγορά και αρκετά άλλα. Το ότι καταλαβαίνω τα κίνητρά τους όμως δεν σημαίνει πως τους σέβομαι καθώς δεν θα μπορούσα να σεβαστώ ποτέ έναν άνθρωπο που επιβάλλεται στους υπόλοιπους δια της βίας.

:D

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Δ.Υ..jpg
    Δ.Υ..jpg
    52.3 KB · Εμφανίσεις: 337

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπερβάλεις, δεν φταίνε για τα πάντα οι δημόσιοι υπάλληλοι. Για να φταίει κάποιος για τα πάντα πρέπει να είναι καταρχάς ικανός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wannabeconomist

Νεοφερμένος

Ο wannabeconomist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.


Δεν προσπαθώ να μεταθέσω το θέμα του αλλού, απλά τόνισα το γεγονός πως ενοχλείσαι από τη βία που ασκούν οι αγρότες αυτή τη στιγμή σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους δρόμους, αλλά η βία που ασκείται στον κάθε πολίτη καθημερινά από την κρατική μηχανή σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Δεν τοποθετήθηκα υπέρ του κινήματος των αγροτών, καθώς δεν νομίζω πως ένα τέτοιο κίνημα είναι άξιο τοποθέτησης. Επειδή στην δημοκρατική κοινωνία τα προβλήματα λύνονται πάντα δια της βίας, κάθε μερίδα του πληθυσμού θα χρησιμοποιήσει όση βία διαθέτει για να υπερασπίσει τα συμφέροντά της, με μοναδικούς χαμένους όσους δεν διαθέτουν αρκετή δύναμη, κοινώς τους μικρομεσαίους που ακόμη επιμένουν τα πλέουν τα πέλαγα της ελεύθερης αγοράς, ή ότι έχει απομείνει από αυτήν.
Δεν με κατάλαβες. Δεν ισχυρίζομαι πως το κράτος αποτελεί έναν οργανισμό που έχει κάποιες παθογένειες, ισχυρίζομαι πως το κράτος είναι το ίδιο μια παθογένεια. Κάθε κράτος είναι εκ φύσεως ένας φασιστικός οργανισμός, καθώς στηρίζεται στην βία για να επιβάλλει κανόνες και εντολές στους πολίτες του. Κάθε άνθρωπος γεννιέται σε μια κοινωνία και αυτομάτως γίνεται σκλάβος ενός κράτους. Στην υπόλοιπη ζωή του, είναι υποχρεωμένος να δουλε ύει γιαυτό το κράτος και να δίνει ένα κομμάτι της εργασίας του σε αυτό, θέλει δεν θέλει. Δεν ξέρω αν αναρωτήθηκες ποτέ για ποιο λόγο χρειαζόμαστε το κράτος, τι είναι αυτό δηλαδή που μας προσφέρει, το οποίο δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας εν απουσία του? Ποια είναι αυτή η τόσο σημαντική ανάγκη που καλύπτει το κράτος σε μία κοινωνία που δικαιολογεί τον εξουσιασμό ανθρώπου από άνθρωπο, την παιδική βία, την κλοπή, την τρομοκρατία και τους πολέμους? Όλα προϊόντα της κρατικής μηχανής.
Αν περίμενα από τους σχολικούς μου δασκάλους να μου μάθουν να σκέφτομαι τότε θα πέθαινα περιμένοντας, καθώς για να διδάξεις κάτι πρέπει αρχικά να το κατέχεις. Ο εκπα τουιδευτικός δεν λειτουργεί προς όφελος της κοινωνικής ομάδας των μαθητών όπως νομίζεις, ο εκπαιδευτικός λειτουργεί προς όφελος του εργοδότη του, δηλαδή του κράτους. Σκοπός κάθε εκπαιδευτικού είναι να προετοιμάσει την νέα γενιά ζωντανών, ώστε να γίνουν πρωταρχικά πειθήνιοι και υπάκουοι σκλάβοι και κατά δεύτερο ρόλο παραγωγικοί σκλάβοι, ώστε οι άρχοντες τους να μπορούν να εκμεταλλευτούν την εργασία τους. Εδώ θα ήθελα να πω πως σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα παραπάνω συνειδητά, καθώς αφενός και οι ίδιοι είναι με τη σειρά τους σκλάβοι και αφετέρου δεν έχουν την διανοητική ικανότητα για να καταλάβουν τι ακριβώς κάνουν, καθώς αν την διέθεταν δεν θα ήταν εκπαιδευτικοί.
Όταν χρειάζομαι τις υπηρεσίες ενός γιατρού, τότε είμαι πρόθυμος να πληρώσω για τις υπηρεσίες ενός γιατρού. Όπως εγώ δεν αναγκάζω κανέναν να αγοράσει τις υπηρεσίες που προσφέρω στην αγορά, αλλά προσπαθώ να προσελκύσω αγοραστές προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό συνδυασμό ποιότητας και τιμής, έτσι θέλω να μην με αναγκάζει κι εμένα κανείς να αγοράσω τις υπηρεσίες του. Ο δημόσιος γιατρός, ο δημόσιος εκπαιδευτικός και γενικά ο δημόσιος υπάλληλος, δεν έρχεται να μου προτείνει τις υπηρεσίες του και να με ρωτήσει αν τις θέλω, αλλά μου τις επιβάλλει. Πρέπει να τις αγοράσω θέλω δεν θέλω, καθώς αν δεν το κάνω θα απολαύσω τις υπηρεσίες ενός άλλου δημόσιου κλάδου που ακούει στο όνομα σωφρονιστικό σύστημα. Δεν θα σχολιάσω καθόλου την χυδαία ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει ο δημόσιος τομέας σε σχέση με αυτά που μου παίρνει, αλλά θα σταθώ μονάχα στον φασιστικό τρόπο με τον οποίο με αναγκάζει να πληρώσω, παραβαίνοντας κάθε ελευθερία μου.
Αν ο γιατρός, ο εκπαιδευτικός και γενικά ο κάθε δημόσιος υπάλληλος ενδιαφερόταν πραγματικά να προσφέρει στην κοινωνία θα έφτιαχνε ή θα εργαζόταν σε μία ιδιωτική επιχείρηση και θα προσέφερε τις υπηρεσίες του στην αγορά, όπου εγώ και κάθε άλλος άνθρωπος θα μπορούσαμε να τις αξιολογήσουμε και αν τις κρίναμε ποιοτικές και απαραίτητες θα τις αγοράζαμε. Αντ' αυτού επέλεξαν να εργαστούν για έναν εργοδότη που φέρνει τους πελάτες στο μαγαζί δια της βίας. Καταλαβαίνω γιατί κάνανε αυτή επιλογή καθώς τα οφέλη είναι πολλά, σταθερός μισθός με προαιρετική παραγωγικότητα, ασφάλεια εργασίας εφόρου ζωής, αποδοχές που δεν συνδέονται με την αγορά και αρκετά άλλα. Το ότι καταλαβαίνω τα κίνητρά τους όμως δεν σημαίνει πως τους σέβομαι καθώς δεν θα μπορούσα να σεβαστώ ποτέ έναν άνθρωπο που επιβάλλεται στους υπόλοιπους δια της βίας.


Αγαπητέ φίλε,
Όταν υπερασπίζεσαι την βία των αγροτών πρός τον απλό πολίτη(διότι αυτό δεν είναι ουσιαστική εναντίωση στην κυβέρνηση),συνεπάγεται πως είσαι υπέρ της βίας σε όλους τους τομείς.Με άλλα λόγια μου λες πως επιτρέπεται "να σκοτώσεις" σε ορισμένες περιπτώσεις.Εάν ο ίδιος αποδέχεσαι τη βία,πώς μπορείς να κατηγορήσεις την κρατική μηχανή για την βία που σου ασκεί;Έχεις αναλογιστεί μήπως όταν συναινώντας στον "φασισμό" αποδεχόμενος και αναπαράγοντας τις πρακτικές του,αυτό σε καθιστά άμεσα "συνένοχο" αυτού που όπως λες "σε εξουσιάζει";Μήπως σκεπτόμενος με μεγαλύτερη ψυχραιμία κατανοείς πως αυτή τη στιγμή δημιουργείται μια αντίφαση? Το ότι "κάθε άνθρωπος γεννιέται σε μια κοινωνία και αυτομάτως γίνεται σκλάβος ενός κράτους" θεωρείς πως μπορεί να αλλάξει αποκλείοντας τον οδική κυκλοφορία;Αυτή είναι η λύση που υπερασπίζεσαι με στόχο την "απελευθέρωση από τα δεσμά'' του κράτους;
Μάλλον έχεις καιρό να εισέλθεις σε σχολικό χώρο,να συνομιλήσεις με καθηγητές,δασκάλους και μαθητές.Το λεγόμενο "για να διδάξεις κάτι πρέπει αρχικά να το κατέχεις" δεν νομίζεις πως είναι απόλυτο και ιδεοληπτικό; Ξαναείπα πως η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού ,τον οποίο θεωρείς πως "μάχεσαι" να τον "εξαφανίσεις".Τα περί απουσίας "διανοητικής ικανότητας" ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών,είναι ίσως ένα παράδειγμα της γενικευμένης άποψης που έχεις διαμορφώσει ο ίδιος ή με την "συμβολή" τρίτων,για τον όρο που ονομάζεται "Παιδεία".Ο σχολικός δάσκαλος σαφώς δεν είναι εκεί για να σε μάθει να σκέφτεσαι,όπως είπες.Είναι εκεί για να σου δώσει τα ερείσματα και τις προτροπές,να σε προβληματίσει.Μήπως είναι πιο έυκολο να τασσόμαστε "κατά όλων'' δίχως διάκριση,από το να κοιτάξουμε την ΟΛΗ πραγματικότητα και να κρίνουμε;
Η "ευνοούμενη ομάδα των εκπαιδευτικών" έχεις πληροφορηθεί ποτέ περί των μισθολογικών που την αφορούν;Μάλλον η πληροφόρηση σου "φτάνει" μέχρι τα μέτρα που αφορούν τους αγρότες.Οι "άβρεχοι" και "άκαπνοι" δημόσιοι καθηγητές θαρρείς πως μπορούν να αποτελούν τα φερέφωνα της εκάστοτε κυβέρνησης μετά τις "εγκληματικές" πράξεις της προς τον εκπαιδευτικό κλάδο;Μιλάς για "μονιμότητα" ενώ πριν τρία χρόνια ήσουν "μάρτυρας" των απολύσεων χιλιάδων εκπαιδευτικών "εν μία νυκτί";
Οι δημόσιες συλλογικές συμβάσεις εργασίας ,το συνταξιοδοτικό,το φορολογικό ,το εννιαίο μισθολόγιο ίσως να μην έχουν φτάσει ποτέ στα αυτιά σου,θεωρώντας τους αγρότες τον μόνο επαγγελματικό κλάδο που "πονεί".Ίσως έτσι να αιτιολογούνται τα περί "προαιρετικής παραγωγικότητας, ασφάλειας εργασίας εφόρου ζωής, αποδοχές που δεν συνδέονται με την αγορά".
Είναι πολύ βολικό να αναφέρεσαι στην "ίδια προθυμία" να πληρώσεις για την υγεία σου.Η τρομοκρατία,ο πόλεμος,η φτώχεια και η στέρηση που σου επιβάλλει όπως λες η κρατική μηχανή μήπως καθιστούν κάποιους συνανθρώπους σου "ανήμπορους" να "καταβάλλουν τα απαραίτητα" για την υγεία τους;Αυτοί συνεπώς οι άνθρωποι "αξίζει" να αφεθούν στην μοίρα τους;Μάλλον ναι λόγω του ότι το "κοινωνικό επίδομα" συμβάλλει στην εδραίωση του "κράτους πρόνοιας" που παλεύεις να "απονεκρώσεις".Διότι οτιδήποτε έχει να κάνει με ''σύνολο'' και όχι με ''μεμονωμένο άτομο" πρέπει να αποτελματωθεί(Άποψη που βασίζεται στην λεπτή ισορροπία μεταξύ της ελευθερίας και της αίσθησης της ευθύνης για το κοινό καλό που εγγυώνται οι σοφές κανονιστικές αρχές της πολιτείας) .Με αυτόν τον τρόπο μεταφράζεται μάλλον ο όρος "ελευθερία".
Ξαναείπα πως οι οι "ιδεολογίες" και οι πεποιθήσεις είναι πάντοτε αποδεκτές, όπως επίσης η χρήση βίας εναντίον ενός "κράτους-βραχνά" σαφώς μπορεί να αποτελεί δική σου κοσμοθεωρία.Το να υπερνικηθεί ο φασισμός αυτής "της χούφτας ανθρώπων που αυτοαποκαλείται κυβέρνηση" ,μέσω ενός "έτερου" φασισμού" μπορεί να ερεθίζει τη φαντασία ενός ανθρώπου της "ελεύθερης αγοράς" ,που "πάσχει" από την βία του δημοσίου ιατρού και εκπαιδευτικού.Ο οδικός αποκλεισμός και τα αγροτικά μπλόκα μάλλον για σένα αποτελούν την λύση για την επίτευξη της "συρρίκνωσης " αυτού που αποκαλείς παθογένεια.
Η κατάληψη και ο αποκλεισμός των δρόμων(προιόντος της κρατικής μηχανής βέβαια) και η καταπόνηση των οδηγών είναι ο "καλύτερος τρόπος" η κυβέρνηση να "πάρει πίσω "τα μέτρα που σχεδιάζει να επιβάλλει; Το επιχείρημα των αγροτών ότι:«Δεν φταίμε εμείς που πριν από έναν χρόνο τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά και τώρα είναι εντελώς διαφορετικά. Δεν φταίμε εμείς που η διαπραγμάτευση μας σκότωσε » και οι ουρές ταλαιπωρίας ίσως σε βρίσκει σύμφωνο ,αντιβαίνει όμως στα ''λεγόμενα'' σου περί ατομικών ελευθεριών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.

Μπορείς να είσαι υπέρ του σκοπού ενός αγώνα χωρίς να στηρίζεις τις μεθόδους των αγωνιστών του. Και εγώ στηρίζω κάθε κίνηση που αποσκοπεί στην μείωση της φορολογίας-κλοπής, την κατάργηση του κράτους-μαφιόζου και την απελευθέρωση της αγοράς από την μάστιγα της παθογένειας που ονομάζουμε κυβέρνηση, και επικροτώ τους αγρότες που κάνουν κάτι για να αντισταθούν στην βίαια κλοπή των προϊόντων του μόχθου τους (φορολογία), αλλά δεν στηρίζω την παράλυση της χώρας καθώς συνιστά άσκηση βίας σε όσους θέλουν να μετακινηθούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wannabeconomist

Νεοφερμένος

Ο wannabeconomist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Αγαπητέ φίλε
Όπως είδες τάσσομαι υπέρ του αγώνος των αγροτών(διότι όπως σε κάθε επάγγελμα δεν υπάρχουν μόνο οι "τσιφλικάδες" αλλά και αυτοί που ζουν με το μεροκάματό τους)επειδή θεωρώ πως τα μέτρα που πρόκειται να επιβληθούν από την κυβέρνηση και τους ευρωπαίους εταίρους είναι "δυσβάστακτα".Αυτό ακριβώς ανέφερα άλλωστε σε όλες μου τις τοποθετήσεις. Στηρίζω την προσπάθεια του συγκεκριμένου "εργατικού σωματείου" όσον αφορά τα κίνητρα και τους σκοπούς του.Δεν μπορώ όμως να δεχτώ την στέρηση του δικαιώματος του απλού πολίτη στην ελεύθερη μετακίνηση και την συνεχή "παρακώλυση" του οδικού δικτύου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αγαπητέ φίλε,
Όταν υπερασπίζεσαι την βία των αγροτών πρός τον απλό πολίτη(διότι αυτό δεν είναι ουσιαστική εναντίωση στην κυβέρνηση),συνεπάγεται πως είσαι υπέρ της βίας σε όλους τους τομείς.Με άλλα λόγια μου λες πως επιτρέπεται "να σκοτώσεις" σε ορισμένες περιπτώσεις.Εάν ο ίδιος αποδέχεσαι τη βία,πώς μπορείς να κατηγορήσεις την κρατική μηχανή για την βία που σου ασκεί;Έχεις αναλογιστεί μήπως όταν συναινώντας στον "φασισμό" αποδεχόμενος και αναπαράγοντας τις πρακτικές του,αυτό σε καθιστά άμεσα "συνένοχο" αυτού που όπως λες "σε εξουσιάζει";Μήπως σκεπτόμενος με μεγαλύτερη ψυχραιμία κατανοείς πως αυτή τη στιγμή δημιουργείται μια αντίφαση?

Αγαπητέ φίλε

Όταν μιλάς με ένα άλλο άτομο, δεν γράφεις έκθεση ιδεών. Το όλο νόημα του διαλόγου είναι πως διαβάζεις τα επιχειρήματα του άλλου, τα κατανοείς, αν έχεις απορίες τις ρωτάς και στη συνέχεια τα ασπάζεσαι αν συμφωνείς, ή προσπαθείς να τα καταρρίψεις αν δεν συμφωνείς, παραθέτοντας τα δικά σου επιχειρήματα.

Όλος ο συλλογισμός της παραγράφου που έγραψες καταρρίπτεται από το γεγονός πως εγώ δεν είπα ποτέ ότι είμαι υπέρ του κλεισίματος του δρόμου από τους αγρότες. Αυτό είναι μια καθαρά δικιά σου υπόθεση που δεν βασίζεται στα λεγόμενά μου. Οπότε όλος ο παραγωγικός συλλογισμός σου και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτόν, όπως το ότι είμαι υπέρ της βίας, ή το ότι αντιφάσκω είναι άτοπα. Αυτό που έγραψα είναι πως στην δημοκρατία τα προβλήματα λύνονται με τη βία και αυτό είναι που κάνουν και οι αγρότες σήμερα.

Δεν θα σχολιάσω το υπόλοιπο ποστ σου, καθώς δεν απάντησες στα δικά μου επιχειρήματα και δεν μου αρέσει να κάνω διάλογο λαγουδάκι (όπου συνεχώς μεταπηδάμε από το ένα θέμα στο άλλο, λέγοντας ο καθένας τα δικά του και στο τέλος συμφωνούμε ότι διαφωνούμε).

Θα σχολιάσω μόνο το "η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού" καθώς το χρησιμοποιείς για δεύτερη φορά. Αν η πρότασή σου ήταν σωστή τότε αυτομάτως όλοι όσοι ασχολούνται με τους θετικούς κλάδους των επιστημών θα ήταν φασίστες καθώς η γενίκευση αποτελεί βασική λογική τεχνική όλων των επιστημών. Επειδή όμως σκοπός μου δεν είναι να προσβάλω τις γνώσεις και την νοημοσύνη σου δεν θα θεωρήσω πως αναφέρεσαι στην μαθηματική επαγωγή όταν μιλάς για γενίκευση, αλλά στον επαγωγικό συλλογισμό που έμαθες στην έκθεση της Γ λυκείου, όπου πηγαίνεις από το ειδικό στο γενικό με πιθανότητα σφάλματος.

Την άποψή μου πως "Οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί είναι άτομα με χαμηλές διανοητικές ικανότητες", δεν την στηρίζω σε επαγωγικό συλλογισμό, "Γνώρισα πέντε καθηγητές που ήταν ηλίθιοι, άρα όλοι είναι ηλίθιοι" αλλά σε παραγωγικό συλλογισμό, που έχει ως εξής:

1. Ο μέσος όρος IQ στην Ελλάδα είναι 92, αρκετά κάτω από τον παγκόσμιο του 100.
2. Οι αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων δεν εξαρτώνται από την παραγωγικότητά τους καθώς δεν προωθούνται μέσω της ελεύθερης αγοράς, με συνέπεια να μην υπάρχει αξιολόγηση τους. Κοινώς όταν πληρώνεσαι το ίδιο ανεξάρτητα από την παραγωγικότητά σου, έχεις άμεσο κίνητρο για χαμηλή παραγωγικότητα.
3. Οι ευφυείς άνθρωποι γνωρίζουν ότι μπορούν να πετύχουν πολύ υψηλότερες αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα καθώς εκεί πληρώνονται σύμφωνα με την παραγωγικότητά τους. Συνεπώς οι ευφυείς άνθρωποι μιας κοινωνίας τείνουν προς τον ιδιωτικό τομέα και οι υπόλοιποι προς τον δημόσιο, διότι εκεί δεν πρόκειται να υποστούν τις συνέπειες της χαμηλής τους παραγωγικότητας.

Από αυτές τις τρεις προκείμενες βγαίνει το συμπέρασμά μου πως οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι άτομα με χαμηλές διανοητικές ικανότητες. Και ναι, όταν χρησιμοποιώ την λέξη "όλοι" την χρησιμοποιώ καταχρηστικά για να αναφερθώ στην μεγάλη πλειοψηφία, γνωρίζω πως υπάρχει μια μικρή μειοψηφία εξαιρέσεων στον παραπάνω κανόνα.

ΥΓ Φρόντισε να γράφεις σε παραγράφους, καθώς η απουσία τους κουράζει και αποθαρρύνει τον αναγνώστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
αν θυμηθούμε στο παρελθόν δεν υπάρχει χρονιά που να μήν έιχε αγροτικά μπλόκα. Κάθε Ιανουάριο που δεν έχουν τα χωράφια δουλειά το ίδιο πανηγύρι είναι πλέων μεταπολιτευτική παράδοση.

το πρόβλημα με τους αγρότες είναι οτι υπάρχουν πάρα πολλοί ενω οι διαθέσιμες εκτάσεις είναι λίγες
δλδ δεν γίνεται να μπορείς να ζήσεις με 10 και 20 στρέμματα. είναι απλά αδύνατο

για να βγάλεις χρήματα απο τον αγροτικό τομέα θα πρέπει να έχεις πάνω απο 100 στρέμματα αλλιώς φυτοζωείς
και η γεωργία έχει μάθει να εξαρτάται απο τις επιδοτήσεις.
όταν ο άλλος παίρνει 12000 ευρω το χρόνο επιδότηση θα μάθει να ζεί μόνο με αυτήν.

επίσης οι αγρότες μάσησαν παραμυθάκι και ψήφισαν μαζικά σύριζα. καλά να πάθουν..500 χρόνια μνημόνιο
αύριο έρχονται Αθήνα και η κυβέρνηση τρέχει και δεν φτάνει.τα σχέδια που βγάζουν είναι λές και επίκειται εισβολή στην πρωτεύουσα.
Πραγματικά εύχομαι οι αγρότες να δημιουργήσουν χάος. ας λουστούν τώρα τις κοινωνικές αντιδράσεις και την νοοτροπία που οι ίδιοι καλλιέργησαν όσο ήταν στην αντιπολίτευση.


Ολα τα κιλά όλα τα λεφτά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πως ζούνε αυτοί που γράφουν ότι έχουν μηδενικό εισόδημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
το πρόβλημα δεν είναι το καπιταλιστικό κέρδος στους αγρότες αλλά η πρόσοδος αυτό το λέω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top