[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

snol

Νεοφερμένος

Η snol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Δεν μπορείς να είσαι υπέρ της ελευθερίας και κατά της ελεύθερης αγοράς, επειδή η δεύτερη αποτελεί φυσική συνέπεια της πρώτης. Αν αποδεχτούμε ότι ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να ζει την ζωή του όπως θέλει (βασική διεκδίκηση της LGBTQ κοινότητας), εάν δεν ασκεί βία, τότε είναι προφανές ότι μπορεί να χρησιμοποιεί το έργο του ελεύθερα για να παράγει προϊόντα και να παρέχει υπηρεσίες. Επίσης μπορεί να δίνει αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες σε όποιον αυτός θέλει, επειδή είναι ελεύθερος. Επειδή είναι ελεύθερος μπορεί να συνάπτει συμφωνίες με άλλους, χωρίς να ασκεί βία. Ως συνέπεια, μπορεί να ζητάει ανταλλάγματα για αυτά τα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτό είναι η ελεύθερη αγορά.

Ο γνήσιος φιλελευθερισμός δεν παραμερίζει την έννοια της κοινότητας. Κάθε άλλο, όποιον φιλελεύθερο και να ρωτήσεις θα σου πει ότι η κοινότητα είναι βασική δομή. Αλλά η φιλοσοφία του φιλελευθερισμού είναι ότι δεν μπορεί κανείς να ενταχθεί σε μία κοινότητα με την απειλή των όπλων, και για αυτό θεωρούμε την δημοκρατία-οχλοκρατία ανήθικη. Δεν μπορεί μία μερίδα του πληθυσμού, όσο μεγάλη και αν είναι, να επιβάλει με την βία τον τρόπο ζωής της στους υπόλοιπους. Η δημοκρατική λήψη αποφάσεων, όταν επιβάλλεται με την βία σε αυτούς που διαφωνούν, είναι ανήθικη.

Το να είναι κάποιος υπέρ της LGBTQ κοινότητας και των δικαιωμάτων της, αλλά ταυτόχρονα να στηρίζει την κυριαρχία του όχλου, μου φαίνεται αδιανόητο. Να μην ξεχνάμε ότι η κοινότητα αυτή είναι μειοψηφία, η οποία καταπιέζεται από την πλειοψηφία με την βίαιη καταστολή των δικαιωμάτων της. Είναι αδύνατο να γίνει διάλογος για τα αυτονόητα δικαιώματα των ανθρώπων να αγαπούν και να πιστεύουν ότι θέλουν χωρίς να καταπιέζονται (η βασική διεκδίκηση των LGBTQ), ενώ την ίδια στιγμή ζητάμε να καταπιεστούν τα δικαιώματα κάποιων άλλων συνανθρώπων μας με την βία.

και βέβαια μπορώ να είμαι υπέρ της (κοινωνικής) ελευθερίας και ταυτοχρόνως κατά της ελεύθερης αγοράς, που αδιαμφισβήτητα εμπεριέχει το κοινωνικό στοιχείο, αλλά έχει ως σχεδόν αποκλειστική κατεύθυνση την οικονομία και την επίτευξη του μέγιστου δυνατού κέρδους, με ξεκάθαρο γνώμονα το προσωπικό συμφέρον, αφού το άτομο περιορίζεται στις δικές του ελευθερίες και "ξεχνά" την έννοια της κοινότητας-συλλογικότητας-συντροφικότητας. Επομένως, η ελεύθερη αγορά ασκεί έντονη κοινωνική (συνεπώς: και πολιτική, αλλά και οικονομική) βία, οξύνοντας αλληλένδετα φαινόμενα, και βλάπτει σοβαρά την οικονομία προκαλώντας αστάθειες, αρκεί να σκεφτείς συνδυαστικά τις διακυμάνσεις/μετρήσεις ποιότητας-ποσότητας-τιμής-κ.λπ που μπορούν προκύψουν μέσα σ' αυτήν.

Κάπου είχα διαβάσει, "όταν υπάρχουν 28 διαφορές μάρκες σαμπουαν για να διαλέξεις, ξέρεις ότι υπάρχουν περισσότερο και λιγότερο τυχεροί"..

Να γίνει ξεκάθαρο πως σε καμιά περίπτωση δε συμφωνώ με τον κρατικό έλεγχο και, γενικότερα, με την ύπαρξη κρατικής δομής λειτουργίας. Αντιθέτως, θεωρώ πως μέσα από οριζόντια συνεννόηση και διαχείριση, είναι πιθανό τόσο να διασφαλιστούν η ατομική ελευθερία, βούληση, δημιουργικότητα και η ανεξαρτησία (σε όλους τους τομείς, όχι μόνο σ' αυτόν της οικονομίας), όσο και να διαμορφωθεί από κοινού - μέσα από ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο - ένα οικονομικό σύστημα (μικρής κλίμακας/κοινότητα) -& μετέπειτα εφαρμοσθεί- και, τέλος, να τελείται σοβαρή προσπάθεια τήρησης εκ μέρους προμηθευτ@/πωλητ@-πελατ@.

Τώρα, το ότι η όποια πολιτική ιδεολογία διαφέρει στην πράξη, ως κομματική παράταξη, και συχνά ανά κράτος, είναι γνωστό και αποτελεί μάλλον sad fact, αλλά, προσωπικά, ποτέ δεν περίμενα - ούτε περιμένω - κάτι καλό από το φιλελευθερισμό. Ακόμη κι αν ήταν άλλη η άποψή μου, θα ένιωθα απαίσια που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τη ΝΔ και το Ποτάμι... Κομματόσκυλα που και όπλα έχουν (πρώτα-πρώτα, τα "μεγάλα"/υπερχρεωμένα-χρεωκοπημένα Μ.Μ.Ε.) και τζάκια να κρατούν καλά... Δηλαδή, σ' αυτήν την περίπτωση, δε γίνεται χρήση βίας (και προπαγάνδας) απέναντι σε κοιν. ασθενείς ομάδες;

Επίσης, ποι@ λαμβάν@ τις εν λόγω αποφάσεις; Με εξουσιοδότηση "σοβαρής", αν όχι σημαντικής, lgbtq πλειοψηφίας ή χωρίς; Τέλος, τι ορίζεις ως "όχλο" και πώς φαντάζεσαι την κυριαρχία του;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
και βέβαια μπορώ να είμαι υπέρ της (κοινωνικής) ελευθερίας και ταυτοχρόνως κατά της ελεύθερης αγοράς, που αδιαμφισβήτητα εμπεριέχει το κοινωνικό στοιχείο, αλλά έχει ως σχεδόν αποκλειστική κατεύθυνση την οικονομία και την επίτευξη του μέγιστου δυνατού κέρδους, με ξεκάθαρο γνώμονα το προσωπικό συμφέρον, αφού το άτομο περιορίζεται στις δικές του ελευθερίες και "ξεχνά" την έννοια της κοινότητας-συλλογικότητας-συντροφικότητας. Επομένως, η ελεύθερη αγορά ασκεί έντονη κοινωνική (συνεπώς: και πολιτική, αλλά και οικονομική) βία, οξύνοντας αλληλένδετα φαινόμενα, και βλάπτει σοβαρά την οικονομία προκαλώντας αστάθειες, αρκεί να σκεφτείς συνδυαστικά τις διακυμάνσεις/μετρήσεις ποιότητας-ποσότητας-τιμής-κ.λπ που μπορούν προκύψουν σε μια ελεύθερη αγορά. Κάπου είχα διαβάσει, όταν υπάρχουν 28 διαφορές μάρκες σαμπουαν για να διαλέξεις, ξέρεις ότι υπάρχουν περισσότερο και λιγότερο τυχεροί..

Να γίνει ξεκάθαρο πως σε καμιά περίπτωση δε συμφωνώ με τον κρατικό έλεγχο και, γενικότερα, με την ύπαρξη κρατικής δομής λειτουργίας. Αντιθέτως, θεωρώ πως μέσα από οριζόντια συνεννόηση και διαχείριση, είναι πιθανό τόσο να διασφαλιστούν η ατομική ελευθερία, βούληση, δημιουργικότητα και η ανεξαρτησία (σε όλους τους τομείς, όχι μόνο σ' αυτόν της οικονομίας), όσο και να συμφωνηθεί - μέσα από ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο -, μετέπειτα εφαρμοσθεί &, τέλος, να τελείται σοβαρή προσπάθεια τήρησης εκ μέρους προμηθευτ@/πωλητ@-πελατ@.

Τώρα, το ότι η όποια πολιτική ιδεολογία διαφέρει στην πράξη, ως κομματική παράταξη, και συχνά ανά κράτος, είναι γνωστό και αποτελεί sad fact, αλλά, προσωπικά, ποτέ δεν περίμενα - ούτε περιμένω - κάτι καλό από το φιλελευθερισμό. Ακόμη κι αν ήταν άλλη η άποψή μου, θα ένιωθα απαίσια που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τη ΝΔ και το Ποτάμι... Κομματόσκυλα που και όπλα έχουν (πρώτα-πρώτα, τα "μεγάλα"/υπερχρεωμένα-χρεωκοπημένα Μ.Μ.Ε.) και τζάκια να καίνε με σπίθες-φωτιά. Αυτό λέγεται μη χρήση βίας (και προπαγάνδας) απέναντι σε κοιν. ασθενείς ομάδες;

Επίσης, ποι@ λαμβάν@ τις εν λόγω αποφάσεις; Με εξουσιοδότηση "σοβαρής", αν όχι σημαντικής, lgbtq πλειοψηφίας ή χωρίς; Τέλος, τι ορίζεις ως "όχλο" και πώς φαντάζεσαι την κυριαρχία του;

Οι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιεί κάποιος την ελευθερία του δεν θα πρέπει να μας αφορούν, εφόσον δεν ασκεί βία στους άλλους. Αν θέλει να ασχοληθεί με το προσωπικό του συμφέρον, είναι δικαίωμά του, δεν μπορούμε να του επιβάλουμε την συλλογικότητα με την απειλή του όπλου. Η αγορά η ίδια θα φροντίσει για αυτό, καθώς η συλλογική δράση μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική - αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιβάλλεται με την βία. Ζήσε την ζωή σου όπως θες, θα ζήσω την δική μου όπως θέλω.

Μην παίρνεις σαν ελεύθερη αγορά την τωρινή κατάσταση, όπου οι μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν το κράτος και το μονοπώλιο που έχει αυτό στην βία για να κρατήσουν τον ανταγωνισμό έξω από το παιχνίδι. Σε μία πραγματικά ελεύθερη κοινωνία, ο ανταγωνισμός θα ωφελεί τον καταναλωτή σε βαθμό που δεν μπορεί κανείς να φανταστεί.

Η ΝΔ δεν είναι φιλελεύθερη, και γενικά τα κόμματα στην Ελλάδα δυστυχώς είναι όλα σε κάποιο βαθμό authoritarian, και διαφέρουν μόνο στην ομάδα που θέλουν να καταπιέσουν. Το πρόβλημα είναι ότι ο οικονομικός φιλελευθερισμός έχει συνδεθεί στην κοινωνία μας με τον κοινωνικό οπισθοδρομισμό, ενώ κανένα κόμμα της βουλής δεν τολμά να τα βάλει με τον κρατισμό. Οι Έλληνες δυστυχώς νομίζουν ότι η άποψή τους πρέπει να είναι νόμος.

Προσωπικά, πιστεύω ότι οι αποφάσεις δεν μπορούν να επιβάλλονται με την βία. Η οχλοκρατία είναι για εμένα συνώνυμη με την δημοκρατία, γιατί και οι δύο χρησιμοποιούν την απειλή του όπλου για να επιβληθούν σε όσους διαφωνούν. Λίγη τροφή για σκέψη: έστω ότι στην Ελλάδα το 90% του πληθυσμού θεωρεί ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία, και πρέπει τα άτομα αυτά να φυλακίζονται. Σε μία δημοκρατία, προφανώς και πρέπει να εφαρμόζεται αυτό, αλλιώς η κυβέρνηση δεν αντιπροσωπεύει τους πολίτες. Πιστεύεις ότι είναι αυτό ηθικό? Γιατί? Γιατί όχι?

Και αφού (φαντάζομαι) δεν είναι ηθικό εδώ, γιατί είναι ηθικό στην περίπτωση που το 90% θέλει να πάρει την ιδιοκτησία του άλλου 10%, και το απειλεί με φυλάκιση? Δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε την ηθική επιλεκτικά. Αν συμφωνούμε ότι η βία εναντίων μίας ομάδας ανθρώπων είναι ανήθικη, τότε ΚΑΘΕ βία εναντίων ανθρώπων είναι ανήθικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Δηλαδή η ένοπλη καταπίεση είναι αποδεκτή όταν οι τύραννοι είναι πολλοί? :confused: Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη. Δηλαδή αν εγώ και 10 φίλοι μου έρθουμε σπίτι σου με πολυβόλα και ψηφίσουμε (μαζί με εσένα φυσικά!) να πάρουμε το αυτοκίνητό σου, είναι ηθικό? Αν ναι, τότε σε παρακαλώ δώσε μου την διεύθυνσή σου, χρειάζομαι αμάξι. :clapup:

Εάν στηρίζεις αυτό το υπάρχον πολιτικό σύστημα (π.χ. Νέα Δημοκρατία, Τζήμερο) και αυτοαποκαλείσαι φιλελεύθερος, και υποστηρίζεις ότι ο φιλελευθερισμός δεν είναι ο εξαναγκασμός κάποιου σε κάτι, είσαι εξ'ορισμού "φαουλ". Εξηγούμε παρακατω:
Γιατί ο φιλελευθερισμός σήμερα και οι εκπρόσωποί του, σε εξουσιαστικό πλαίσιο μιλώντας, σημαίνει/εννοούν, στο όνομα μίας "δημοκρατίας" (στην ουσία της πλειοψηφούσης μειοψηφίας) τον εξαναγκασμό του συνόλου των κατοίκων μίας Γεωγραφικής Περιοχής (π.χ. Ελλάδα) σε ένα συγκεκριμένο οικονομικό και πολιτικό σύστημα.
Οπότε ξανασκέψου εάν ο φιλελευθερισμός δεν ασκεί εξουσία επάνω σε ανθρώπους.

Εάν πάλι εννοείς με τον όρο "φιλελευθερισμός" ένα διαφορετικό πολιτικό σύστημα χωρίς την επιβολή εξουσίας (που αυτό φαντάζομαι ότι εννοείς), σου ταιριάζει ο όρος "ελευθεριακός". Η διαφορά είναι χαοτική.
Όταν τον παραπάνω ορισμό τον χρησιμοποιείς για να εκφράσεις ένα απόλυτα κεφαλαιοκρατικό σύστημα, τότε ο όρος γίνεται "αναρχο/ελευθεριακός-καπιταλιστής". Δεν στο λέω για να σου την πω ή κάτι ε, απλά οι πλειοψηφία του κόσμου αγνοεί τους σωστούς όρους.

Υ.Γ. Όταν μάλιστα τρολλάρεις και σε ένα φόρουμ που λέγεται ischool τότε γίνεται "Ξεχασμένος". :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Εάν στηρίζεις αυτό το υπάρχον πολιτικό σύστημα (π.χ. Νέα Δημοκρατία, Τζήμερο) και αυτοαποκαλείσαι φιλελεύθερος, και υποστηρίζεις ότι ο φιλελευθερισμός δεν είναι ο εξαναγκασμός κάποιου σε κάτι, είσαι εξ'ορισμού "φαουλ". Εξηγούμε παρακατω:
Γιατί ο φιλελευθερισμός σήμερα και οι εκπρόσωποί του σημαίνει/εννοούν, στο όνομα μίας "δημοκρατίας" (στην ουσία της πλειοψηφούσης μειοψηφίας) τον εξαναγκασμό του συνόλου των κατοίκων μίας Γεωγραφικής Περιοχής (π.χ. Ελλάδα) σε ένα συγκεκριμένο οικονομικό και πολιτικό σύστημα.
Οπότε ξανασκέψου εάν ο φιλελευθερισμός δεν ασκεί εξουσία επάνω σε ανθρώπους.

Εάν πάλι εννοείς με τον όρο "φιλελευθερισμός" ένα διαφορετικό πολιτικό σύστημα χωρίς την επιβολή εξουσίας (που αυτό φαντάζομαι ότι εννοείς), σου ταιριάζει ο όρος "ελευθεριακός". Η διαφορά είναι χαοτική.
Όταν τον παραπάνω ορισμό τον χρησιμοποιείς για να εκφράσεις ένα απόλυτα κεφαλαιοκρατικό σύστημα, τότε ο όρος γίνεται "αναρχο/ελευθεριακός-καπιταλιστής". Δεν στο λέω για να σου την πω ή κάτι ε, απλά οι πλειοψηφία του κόσμου αγνοεί τους σωστούς όρους.

Υ.Γ. Όταν μάλιστα τρολλάρεις και σε ένα φόρουμ που λέγεται ischool τότε γίνεται "Ξεχασμένος". :P

Η λέξη φιλελεύθερος από την ρίζα της δεν έχει καμία σχέση με τον κρατισμό light που αντιπροσωπεύει η Νέα Δημοκρατία και γενικά το 'φιλελεύθερο' ρεύμα. Βεβήλωσαν στην ουσία στην λέξη επειδή ο όρος συντηρητικός στην χώρα μας έχει δηλητηριαστεί. Αλλά έστω, είμαι αναρχοκαπιταλιστής. Πιστεύω ότι όλες οι συναναστροφές μεταξύ ανθρώπων πρέπει να είναι εθελοντικές, χωρίς την χρήση βίας. Δυστυχώς δεν υπάρχει κόμμα στην Ελλάδα που υπόσχεται την κατάλυση του πολιτικού συστήματος και την απόλυτη ελευθερία (το ΚΚΕ απλά πρεσβεύει την δική του μάρκα βίας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κάπου είχα διαβάσει, "όταν υπάρχουν 28 διαφορές μάρκες σαμπουαν για να διαλέξεις, ξέρεις ότι υπάρχουν περισσότερο και λιγότερο τυχεροί"..

Όλο μειονεκτήματα αυτή η φαλάκρα πια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

snol

Νεοφερμένος

Η snol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Οι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιεί κάποιος την ελευθερία του δεν θα πρέπει να μας αφορούν, εφόσον δεν ασκεί βία στους άλλους. Αν θέλει να ασχοληθεί με το προσωπικό του συμφέρον, είναι δικαίωμά του, δεν μπορούμε να του επιβάλουμε την συλλογικότητα με την απειλή του όπλου. Η αγορά η ίδια θα φροντίσει για αυτό, καθώς η συλλογική δράση μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική - αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιβάλλεται με την βία. Ζήσε την ζωή σου όπως θες, θα ζήσω την δική μου όπως θέλω.

Μην παίρνεις σαν ελεύθερη αγορά την τωρινή κατάσταση, όπου οι μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν το κράτος και το μονοπώλιο που έχει αυτό στην βία για να κρατήσουν τον ανταγωνισμό έξω από το παιχνίδι. Σε μία πραγματικά ελεύθερη κοινωνία, ο ανταγωνισμός θα ωφελεί τον καταναλωτή σε βαθμό που δεν μπορεί κανείς να φανταστεί.

Η ΝΔ δεν είναι φιλελεύθερη, και γενικά τα κόμματα στην Ελλάδα δυστυχώς είναι όλα σε κάποιο βαθμό authoritarian, και διαφέρουν μόνο στην ομάδα που θέλουν να καταπιέσουν. Το πρόβλημα είναι ότι ο οικονομικός φιλελευθερισμός έχει συνδεθεί στην κοινωνία μας με τον κοινωνικό οπισθοδρομισμό, ενώ κανένα κόμμα της βουλής δεν τολμά να τα βάλει με τον κρατισμό. Οι Έλληνες δυστυχώς νομίζουν ότι η άποψή τους πρέπει να είναι νόμος.

Προσωπικά, πιστεύω ότι οι αποφάσεις δεν μπορούν να επιβάλλονται με την βία. Η οχλοκρατία είναι για εμένα συνώνυμη με την δημοκρατία, γιατί και οι δύο χρησιμοποιούν την απειλή του όπλου για να επιβληθούν σε όσους διαφωνούν. Λίγη τροφή για σκέψη: έστω ότι στην Ελλάδα το 90% του πληθυσμού θεωρεί ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία, και πρέπει τα άτομα αυτά να φυλακίζονται. Σε μία δημοκρατία, προφανώς και πρέπει να εφαρμόζεται αυτό, αλλιώς η κυβέρνηση δεν αντιπροσωπεύει τους πολίτες. Πιστεύεις ότι είναι αυτό ηθικό? Γιατί? Γιατί όχι?

Και αφού (φαντάζομαι) δεν είναι ηθικό εδώ, γιατί είναι ηθικό στην περίπτωση που το 90% θέλει να πάρει την ιδιοκτησία του άλλου 10%, και το απειλεί με φυλάκιση? Δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε την ηθική επιλεκτικά. Αν συμφωνούμε ότι η βία εναντίων μίας ομάδας ανθρώπων είναι ανήθικη, τότε ΚΑΘΕ βία εναντίων ανθρώπων είναι ανήθικη.

Η βία όπως την παρουσιάζεις (όπλα, ξύλο, κ.λπ) αποτελεί μικρό κακό σε σχέση με το τι μπορεί να προκαλέσει ένα άτομο, μια ομάδα ατόμων, κ.ο.κ, πραγματοποιώντας εντελώς αυτόβουλη οικονομική-επιχειρηματική δραστηριότητα μέσα σε μία φιλελεύθερη κοινωνία: από απλή παραπλάνηση σχετική με τα αγαθά που προσφέρει έως ιδεολογική παραπλάνηση ή πολιτική προπαγάνδα. Οπότε, σκέψου όλες τις εκφάνσεις της..

Ποτέ δεν είπα πως συμφωνώ με την αρχή της πλειοψηφίας και η στάση μου μπορεί να δικαιολογηθεί και με το παράδειγμά σου περί ομοφυλοφιλίας. Αλλά για να 'ξηγηθώ ολίγον, τα περισσότερα, αν όχι όλα, ζητήματα πρέπει να φιλτράρονται ταξικά και υπέρ της εργατικής τάξης. Αιτιολογώ τη στάση σου ως προς το δικαίωμα στην ιδιοκτησία, αλλά δεν τη δικαιολογώ - μάλλον την καταδικάζω. Και θα σου πω γιατί.

Καταρχάς, υποθέτω πως στο 90% ανήκουν τα χαμηλά στρώματα, ενώ το 10% αποτελεί η αστική και μικροαστική τάξη (ποσοστό κατάντιας!). Αν η υπόθεσή μου είναι ορθή, συνεχίζω και λέω πως αυτό είναι άθλιο, επειδή το 90% είναι βουτηγμένο στα σκατά, ενώ το 10% ρωτάει γιατί δεν πιάνονται από μια σανίδα παντεσπάνι. Με άλλα λόγια, είμαι υπέρ του ίσου καταμερισμού του πλούτου, αλλά είμαι κατά της φυλάκισης των πεισματικά αρνητών παραχώρησης του πλούτου που κατά τύχη - και όχι ως αποτέλεσμα προκοπής - βρέθηκε στα χέρια τους ή και των προ/απογόνων τους. Αντιπροτείνω τον ξυλοδαρμό τους. *insert kardoules kai klotsidia*

Με το να μείνει ο πλούτος στο 10%, διαιωνίζονται και οξύνονται ανισότητες, τζάκια και ελιτ καλά κρατούν και, όπως ένθερμα υποστήριζε η Θάτσερ, "οι φτωχοί να γίνονται φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλουσιότεροι" - ηδονικό της όνειρο. Δηλαδή, ανάλογες ή ίδιες μπαρούφες με εκείνες τύπου Τζήμερου ή Κυριάκου.. "Μπορεί να γεννήθηκες χωρίς δεκάρα, αλλά αν είσαι έξυπνος, εργατικός και με μεράκι, θα προκόψεις!", κ.ά... *insert xontrooooooo vrisimo*

Εν τέλει, θες και ελευθερία και καπιταλισμό, νομίζοντας πως το ένα μπορεί να συμβαδίζει με το άλλο; :confused: Εγώ πάντως θα συμφωνήσω πως μάλλον μπερδεύεις τ@ ελευθεριακ@ με τ@ φιλελεύθερ@..

υ.γ. Την "οχλοκρατία" γιατί την αναφέρεις και πού το πας; :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
https://ergatikosagwnas.gr/arthra/di...peia-tis-kouvanikis-epanastasis-exei-kerdisei


Η ακλόνητη αξιοπρέπεια της κουβανικής επανάστασης έχει κερδίσει

της Ilka Oliva Corado.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τρικυμία εν κρανίω...

Η βία όπως την παρουσιάζεις (όπλα, ξύλο, κ.λπ) αποτελεί μικρό κακό σε σχέση με το τι μπορεί να προκαλέσει ένα άτομο, μια ομάδα ατόμων, κ.ο.κ, πραγματοποιώντας εντελώς αυτόβουλη οικονομική-επιχειρηματική δραστηριότητα μέσα σε μία φιλελεύθερη κοινωνία: από απλή παραπλάνηση σχετική με τα αγαθά που προσφέρει έως ιδεολογική παραπλάνηση ή πολιτική προπαγάνδα. Οπότε, σκέψου όλες τις εκφάνσεις της..

Η βία είναι μικρό κακό δηλαδή σε σχέση με το μεγάλο κακό του να έχεις υπολογιστή, δουλειά, φάρμακα και κινητό για να κάνεις #resistcapitalism.

Ποτέ δεν είπα πως συμφωνώ με την αρχή της πλειοψηφίας και η στάση μου μπορεί να δικαιολογηθεί και με το παράδειγμά σου περί ομοφυλοφιλίας. Αλλά για να 'ξηγηθώ ολίγον, τα περισσότερα, αν όχι όλα, ζητήματα πρέπει να φιλτράρονται ταξικά και υπέρ της εργατικής τάξης. Αιτιολογώ τη στάση σου ως προς το δικαίωμα στην ιδιοκτησία, αλλά δεν τη δικαιολογώ - μάλλον την καταδικάζω. Και θα σου πω γιατί.

Δεν συμφωνείς με την αρχή της πλειοψηφίας όπου δεν σου αρέσει η αρχή της πλειοψηφίας girl. Γιατί δεν γίνεται να θες να είσαι ελεύθερη να είσαι gay παρά την κυρίαρχη γνώμη που είναι κατά, αλλά ταυτόχρονα να είσαι υπέρ του να μην είναι κάποιος ελεύθερος να βγάλει όσα λεφτά θέλει, γιατί έτσι λέει η πλειοψηφία της εργατικής τάξης. Κοινώς ότι μας συμφέρει όπου μας συμφέρει.

Καταρχάς, υποθέτω πως στο 90% ανήκουν τα χαμηλά στρώματα, ενώ το 10% αποτελεί η αστική και μικροαστική τάξη (ποσοστό κατάντιας!). Αν η υπόθεσή μου είναι ορθή, συνεχίζω και λέω πως αυτό είναι άθλιο, επειδή το 90% είναι βουτηγμένο στα σκατά, ενώ το 10% ρωτάει γιατί δεν πιάνονται από μια σανίδα παντεσπάνι. Με άλλα λόγια, είμαι υπέρ του ίσου καταμερισμού του πλούτου, αλλά είμαι κατά της φυλάκισης των πεισματικά αρνητών παραχώρησης του πλούτου που κατά τύχη - και όχι ως αποτέλεσμα προκοπής - βρέθηκε στα χέρια τους ή και των προ/απογόνων τους. Αντιπροτείνω τον ξυλοδαρμό τους. *insert kardoules kai klotsidia*

Κι άλλο κλισέ εδώ, όσοι έχουν λεφτά τα απόκτησαν κατά τύχη και κανείς δεν δούλεψε για να τα βγάλει. Αλλά οκ είσαι όντως ερωμένη της ελευθερίας, δεν θες να τους φυλακίσεις, απλά θα τους δείρεις για να τους τα πάρεις. Φυσικά αν κάποιος σε δείρει εσένα για να σου πάρει κάτι που έχεις και αυτός δεν έχει θα είναι κλέφτης και θα πρέπει να φυλακιστεί σωστά?


Με το να μείνει ο πλούτος στο 10%, διαιωνίζονται και οξύνονται ανισότητες, τζάκια και ελιτ καλά κρατούν και, όπως ένθερμα υποστήριζε η Θάτσερ, "οι φτωχοί να γίνονται φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλουσιότεροι" - ηδονικό της όνειρο. Δηλαδή, ανάλογες ή ίδιες μπαρούφες με εκείνες τύπου Τζήμερου ή Κυριάκου.. "Μπορεί να γεννήθηκες χωρίς δεκάρα, αλλά αν είσαι έξυπνος, εργατικός και με μεράκι, θα προκόψεις!", κ.ά... *insert xontrooooooo vrisimo*

Θα υποθέσω ότι γεννήθηκες χωρίς δεκάρα, αλλά ταυτόχρονα βαριέσαι και να δουλέψεις, γιαυτό υιοθέτησες και τη βολική άποψη πως ότι και να κάνουμε το σύστημα θα μας κρατάει φτωχούς, οπότε γιατί να δουλεύουμε. Κοινώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ακάλυπτος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ακάλυπτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 240 μηνύματα.
ή απλά, έχεις αξιοπρέπεια και δεν θα δουλέψεις 12ωρα παίρνοντας 500 ευρώ το μήνα, χωρίς ασφάλιση, προκειμένου να πλουτίζει κάποιος άλλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
ή απλά, έχεις αξιοπρέπεια και δεν θα δουλέψεις 12ωρα παίρνοντας 500 ευρώ το μήνα, χωρίς ασφάλιση, προκειμένου να πλουτίζει κάποιος άλλος.

Και καλά θα κάνεις,ελεύθερος είσαι. Το προβλημα ποιο είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
ενώ αυτός που βαρά 12ωρα στις οικοδομές για πάρτη του Μπόμπολα πολεμά το σύστημα;

Αυτός που βαράει σκαλωσιά βρίσκεται 12ωρο και παράγει έργο για το κράτος του και παίρνει 3 και 60 δεν τον παίζει όλη μέρα σε ένα γραφείο και πληρώνουν οι μαλάκες οι φορολογούμενοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Αυτός που βαράει σκαλωσιά βρίσκεται 12ωρο και παράγει έργο για το κράτος του και παίρνει 3 και 60 δεν τον παίζει όλη μέρα σε ένα γραφείο και πληρώνουν οι μαλάκες οι φορολογούμενοι.
δεν νομίζω ότι όλοι οι ΔΥ κοιμούνται όλη μέρα σε 1 γραφείο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αυτός που βαράει σκαλωσιά βρίσκεται 12ωρο και παράγει έργο για το κράτος του και παίρνει 3 και 60 δεν τον παίζει όλη μέρα σε ένα γραφείο και πληρώνουν οι μαλάκες οι φορολογούμενοι.


δε σε πιάνω τι σχέση έχει το ένα με το άλλο

Θες να μιλήσουμε για το ποια δουλειά προσφέρει περισσότερα αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Αλλά για να μου συγκρίνεις τον εργάτη στην οικοδομή με μια οποιαδήποτε δουλειά γραφείου μάλλον δεν έχεις και μεγάλη διάθεση να την κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
δεν νομίζω ότι όλοι οι ΔΥ κοιμούνται όλη μέρα σε 1 γραφείο

Δεν είναι καν δημόσιοι υπάλληλοι έχουν ιδιωτική σύμβαση αορίστου χρόνου γι αυτό και παίρνουν δώρα πάσχα,χριστουγέννων και καλοκαιριού έτσι γιατί είναι μάγκες βρε γαμώτο.Δεν με ενδιαφέρει vasilli να κάνω καμιά σύγκριση του εργάτη/οικοδόμου με τον τραπεζουπάλληλο.Ο ενας δουλεύει είτε εξυπηρετεί τα συμφέροντα του μπόμπολα είτε όχι και όσο για αυτό που λες ο μπόμπολας χιλιοπολεμήθηκε και απο τους πολίτες με τα κινήματα δεν πληρώνω στα διόδια και απο τους εργάτες του που ξεκινήσαν πολυήμερες απεργίες πείνας όταν έκλεισε ο ελληνικός χρυσός ως εκ τούτου ο μπόμπολας επιβιώνει γιατί έχει πλάτες στις ελληνικές κυβερνήσεις.Ο άλλος απο πάνω μην μας το παίζει επαναστάτης του κώλου γιατί εργάζεται σε μια ελληνική παρταλοτράπεζα και η τσέπη του γεμίζει απο τον ιδρώτα του έλληνα φορολογούμενου ενω αυτός και οι υπόλοιποι την έχουν κάνει λαστιχέρα και έχουν βγάλει κάλλους στα χέρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Οι προβληματισμοί μου είναι δύο.

1) Οι κοινωνικές παροχές. [...] Αν δεν υπήρχε αυτός ο βίαιος θεσμός, τότε δεν θα υπήρχε θέμα.
Αν βρεθείς ποτέ σε ανάγκη, ελπίζω να υπάρχουν κρατικές υποδομές που θα σου προσφέρουν ένα μίνιμουμ βοήθειας και να μην έχει επικρατήσει η πλήρης οικονομική ελευθερία που θέλεις.


@xristaras12345:
ГУЛАГ ждет ты!
Όλο και κάποιο σιδηρόδρομο θα θελήσουμε να φτιάξουμε. Έτσι για να προσφέρεις και εσύ στο κράτος σου, χωρίς να τον παίζεις σε ένα γραφείο όλη μέρα όπως εμένα. Και μην ανησυχείς, θα πληρώνεσαι κανονικά. Αλλά θέλεις δε θέλεις, τον πούστη το σιδηρόδρομο θα τον φτιάξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
:whatever:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.

snol

Νεοφερμένος

Η snol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Τρικυμία εν κρανίω...



Η βία είναι μικρό κακό δηλαδή σε σχέση με το μεγάλο κακό του να έχεις υπολογιστή, δουλειά, φάρμακα και κινητό για να κάνεις #resistcapitalism.

κλασσικό γελοίο επιχείρημα φιλελε: αν έχεις pc ή κινητό, είσαι καπιτάλας. Γελάω. Σκέψου το κι εσύ, θα γελάσεις


Δεν συμφωνείς με την αρχή της πλειοψηφίας όπου δεν σου αρέσει η αρχή της πλειοψηφίας girl. Γιατί δεν γίνεται να θες να είσαι ελεύθερη να είσαι gay παρά την κυρίαρχη γνώμη που είναι κατά, αλλά ταυτόχρονα να είσαι υπέρ του να μην είναι κάποιος ελεύθερος να βγάλει όσα λεφτά θέλει, γιατί έτσι λέει η πλειοψηφία της εργατικής τάξης. Κοινώς ότι μας συμφέρει όπου μας συμφέρει.

Φυσικά και ό,τι συμφέρει την εργατική τάξη και αυτό ούτε καν το λες λαμογιά, τύπου "είσαι τομάρι". Επίσης, δε βλέπω πώς οι σεξουαλικές επιλογές επηρεάζουν το κοινωνικό-πολιτικό-οικονομικό σύστημα και τις βάζεις σε επίπεδο σύγκρισης με το θέμα της ιδιοκτησίας. Ό,τι να 'ναι. Πες μου πως είσαι και της άποψης πως "οι ομοφυλόφιλες/οι είναι του υπόκοσμου και της μόδας". Btw, χεστήκαμε για την κοινή γνώμη.

Κι άλλο κλισέ εδώ, όσοι έχουν λεφτά τα απόκτησαν κατά τύχη και κανείς δεν δούλεψε για να τα βγάλει. Αλλά οκ είσαι όντως ερωμένη της ελευθερίας, δεν θες να τους φυλακίσεις, απλά θα τους δείρεις για να τους τα πάρεις. Φυσικά αν κάποιος σε δείρει εσένα για να σου πάρει κάτι που έχεις και αυτός δεν έχει θα είναι κλέφτης και θα πρέπει να φυλακιστεί σωστά?

Υπάρχουν πρόσωπα που έβγαλαν χρήμα όντας άτομα χωρίς δεκάρα, π.χ. ο παππούς μου, αλλά στην αξιολογική τους κρίση και στο χέρι τους είναι εάν θα τα κρατήσουν/επενδύσουν ώστε να βγάλουν κι άλλα για την πάρτη τους/φάνε ή θα σκεφτούν πιο ώριμα. Η διαφορά έγκειται πως η δεύτερη επιλογή απαιτεί κότσια και ισχυρή θέληση, άλλ@ θα πρόσθεταν και ήθος.. Καθόλου σωστά. Αναλόγως τ@ κλέφτ@ και τ@ κίνητρο που τ@ στην πράξη.

Θα υποθέσω ότι γεννήθηκες χωρίς δεκάρα, αλλά ταυτόχρονα βαριέσαι και να δουλέψεις, γιαυτό υιοθέτησες και τη βολική άποψη πως ότι και να κάνουμε το σύστημα θα μας κρατάει φτωχούς, οπότε γιατί να δουλεύουμε. Κοινώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Πότε τα είπα όλα αυτά; Τέλος πάντων, για να μην υποθέτεις καταστάσεις από το πουθενά, τα πράγματα έχουν κάπως έτσι:
1. γεννήθηκα σε σπίτι με δεκάρες, ανήκω σε οικογένεια εργατικής τάξης
2. η άποψη πως "ό,τι κι αν κάνουμε, το σύστημα θα μας κρατάει φτωχ@" δεν είναι καθόλου του γούστου μου, θα πω πως το σύστημα είναι σχεδιασμένο να μας κρατάει φτωχ@
3. δε θέλω να δουλέψω - και όχι λόγω τεμπελιάς
4. κοινώς, όσα είπες δεν έχουν κάποια λογική συνοχή με ό,τι/ δε θα μπορούσαν να αποτελούν συμπεράσματα όσων προείπα.. Νομίζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από lkjhgfdsa:
ГУЛАГ ждет ты!
Όλο και κάποιο σιδηρόδρομο θα θελήσουμε να φτιάξουμε. Έτσι για να προσφέρεις και εσύ στο κράτος σου, χωρίς να τον παίζεις σε ένα γραφείο όλη μέρα όπως εμένα. Και μην ανησυχείς, θα πληρώνεσαι κανονικά. Αλλά θέλεις δε θέλεις, τον πούστη το σιδηρόδρομο θα τον φτιάξεις.

Μην ανησυχείς γι αυτό σε διαβεβαιώνω έτσι και αλλιώς η αγορά εργασίας πλέον στην Ελλάδα είναι καθαρά ιδιωτική και ανταγωνιστική και οχι παρταλοβυσματικός.Επειδή όμως σε συμπάθησα όπως και τους υπόλοιπους τραπεζοϋπαλλήλλους θα κάνω μια πρόταση προς του ιδιωτικούς υπαλλήλους για περικοπή μισθών έτσι ώστε να σας πάρουμε προστατευτικά γυαλιά μην τυφλωθείται απο τους εξωστρακισμούς εκεί μέσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κλασσικό γελοίο επιχείρημα φιλελε: αν έχεις pc ή κινητό, είσαι καπιτάλας. Γελάω. Σκέψου το κι εσύ, θα γελάσεις

Καλά μη γελάς και τόσο. Ο καπιταλισμός δημιουργεί ανταγωνισμό και ανταμείβει τον καλύτερο με περισσότερους πόρους. Ο ανταγωνισμός με την σειρά του οδηγεί στην καινοτομία και η καινοτομία στο καλύτερο βιοτικό επίπεδο για όλους. Απλά μέτρα πόσες καινοτομίες δημιουργήθηκαν μέσα από τον ιδιωτικό τομέα με σκοπό το κέρδος και επηρέασαν θετικά όλη την ανθρωπότητα και πόσες δημιουργήθηκαν μέσα από τον δημόσιο τομέα. Σε κάθε κοινωνία θες οι πόροι να κατανέμονται στα άτομα που θα τους χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αυτό είναι ακριβώς που πετυχαίνει η ελεύθερη αγορά. Είναι πολύ καλύτερο για την παγκόσμια κοινωνία να έχει ο Bill Gates δισεκατομμύρια δολάρια παρά εγώ κι εσύ. Αν δεν καταλαβαίνεις αυτό το πράγμα σου λείπουν βασικές γνώσεις οικονομίας.

Φυσικά και ό,τι συμφέρει την εργατική τάξη και αυτό ούτε καν το λες λαμογιά, τύπου "είσαι τομάρι". Επίσης, δε βλέπω πώς οι σεξουαλικές επιλογές επηρεάζουν το κοινωνικό-πολιτικό-οικονομικό σύστημα και τις βάζεις σε επίπεδο σύγκρισης με το θέμα της ιδιοκτησίας. Ό,τι να 'ναι. Πες μου πως είσαι και της άποψης πως "οι ομοφυλόφιλες/οι είναι του υπόκοσμου και της μόδας". Btw, χεστήκαμε για την κοινή γνώμη.

Μίλησα για την ελευθερία των σεξουαλικών επιλογών και έκανα μια αναλογία με την ελευθερία την ιδιοκτησίας. Φυσικά και σχετίζονται μεταξύ τους καθώς και τα δύο πηγάζουν από την ελευθερία του ανθρώπου να κάνει τις δικές του επιλογές. Όταν κλέβει ο πλούσιος τον φτωχό δηλαδή είναι λαμογιά, αλλά όταν κλέβει ο φτωχός τον πλούσιο δεν είναι? Η ηθική είτε έχει καθολική ισχύ είτε δεν έχει καθόλου ισχύ. Δεν μπορείς να λες πως μια πράξη είναι ηθική για έναν άνθρωπο ενώ για κάποιον άλλο είναι να ανήθικη, διότι όταν ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο μπαίνεις στο πεδίο του ηθικού ρελατιβισμού, κάτι πολύ συχνό στην εποχή μας, ιδιαίτερα στο πολιτικό πεδίο της αριστεράς.

Υπάρχουν πρόσωπα που έβγαλαν χρήμα όντας άτομα χωρίς δεκάρα, π.χ. ο παππούς μου, αλλά στην αξιολογική τους κρίση και στο χέρι τους είναι εάν θα τα κρατήσουν/επενδύσουν ώστε να βγάλουν κι άλλα για την πάρτη τους/φάνε ή θα σκεφτούν πιο ώριμα. Η διαφορά έγκειται πως η δεύτερη επιλογή απαιτεί κότσια και ισχυρή θέληση, άλλ@ θα πρόσθεταν και ήθος.. Καθόλου σωστά. Αναλόγως τ@ κλέφτ@ και τ@ κίνητρο που τ@ στην πράξη.

Δεν μπορώ να βγάλω άκρη τι θες να πεις εδώ.

1. γεννήθηκα σε σπίτι με δεκάρες, ανήκω σε οικογένεια εργατικής τάξης
2. η άποψη πως "ό,τι κι αν κάνουμε, το σύστημα θα μας κρατάει φτωχ@" δεν είναι καθόλου του γούστου μου, θα πω πως το σύστημα είναι σχεδιασμένο να μας κρατάει φτωχ@
3. δε θέλω να δουλέψω - και όχι λόγω τεμπελιάς ή αδυναμίας

Το μόνο σύστημα που καταδικάζει τους φτωχούς στην αιώνια φτώχια είναι ο σοσιαλισμός/κομουνισμός. Στην ελεύθερη αγορά κάθε φτωχός μπορεί να εύπορος εάν δεν βαριέται να δουλέψει. Ο 19ος αιώνας το απέδειξε αυτό για την ελεύθερη αγορά, όπως απέδειξε και ο 20 το αντίστοιχο για τον σοσιαλισμό/κομουνισμό. Αν δεν δουλεύεις κάθε μπουκιά που βάζεις στο στόμα σου προέρχεται από την δουλειά κάποιου άλλου, κοινώς είσαι παράσιτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top