American Economist
Επιφανές μέλος


ΝΔ 32%
ΣΥΡΙΖΑ 21.5%
Κίνημα αλλαγής 9%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


μειωση του δημοσιου τομεα
μειωση της φορολογιας των εταιριων μπας και ερθουν για επενδυσεις
ιδιωτικοποιησεις οργανισμων γιατι ο δημοσιος τομεας δεν παραγει σχεδον τιποτα.
και γενικοτερα να ερθουν πολυεθνικες για επενδυσεις πχ nestle vw
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Τρομοκρατική επίθεση. Κακούργημα. Ακούγονται φωνές και φαίνεται λίγο το πρόσωπο των κακοποιών. Μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των τρομοκρατών. Περιμένω τους εισαγγελείς να δώσουν εντολή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


ΣΥΡΙΖΑ τον βλέπεις; Δεν νομίζω...
Ηταν απο τα εκλεκτα "παιδια" της Κυβερνησης στο δικαστικο σωμα και παντα πρωτος στον "αντιμνημονιακο" αγωνα οταν πουλαγε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


https://vimeo.com/270608613
Τρομοκρατική επίθεση. Κακούργημα. Ακούγονται φωνές και φαίνεται λίγο το πρόσωπο των κακοποιών. Μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των τρομοκρατών. Περιμένω τους εισαγγελείς να δώσουν εντολή.
https://www.protothema.gr/greece/ar...uvikona-gia-tin-eisvoli-sto-sumvolaiografeio/
Ας πλήρωσει τις ζημιές τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Πέρα όμως από τις λέξεις και τις ευθύνες σχετικά με το ποιος φταίει για την τραγική εικόνα, η οποία χειροτερεύει κάθε χρόνο, αξίζει κανείς να σταθεί στις εξαγγελείες που έκανε ο νυν πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τις οποίες θα γινόταν αναβάθμιση του στόλου του ΟΑΣΘ και θα αυξάνονταν τα διαθέσιμα λεωφορεία ανά δρομολόγιο. Κάτι τέτοιο ακόμα δεν έχει συμβεί, εκτός αν εξαιρέσει κανείς την διαδρομή Express, ΚΤΕΛ-Αεροδρόμιο, η οποία από διαδρομή 78 (και 78Ν της νυχταρινής βάρδιας) μετονομάστηκε σε Χ1 και Ν1 αντίστοιχα. Το βασικότερο είναι ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα της εν λόγω γραμμής, που ήταν η εξυπηρέτηση της λωφόρου Τσιμισκή, έπαψε να υφίσταται με την εν λόγω αλλαγή, καθώς η νέα διαδρομή εξυπηρετεί την Οδό Εγνατίας, από το ύψος των Πανεπιστημίων και μετά. Ουσιαστικά, πλέον, μιλάμε για ένα αναβαθμισμένο 45 (Express ΚΤΕΛ-Βούλγαρη-Cosmos) το οποίο δεν πηγαίνει στο εμπορικό... αλλά στο αεροδρόμιο. Την ίδια στιγμή, με την αλλαγή της γραμμής, εκπληρώνεται η υπόσχεση της διοίκησης ότι θα αυξήσει το διαθέσιμο στόλο... δίνοντας 2 ολόκληρα λεωφορεία στην γραμμή Χ1!!!
Πραγματικά, μέχρι πότε θα δεχόμαστε οι δημόσιες υπηρεσίες και συγκοινωνίες να γίνονται υποχείριο της κάθε κυβέρνησης, η οποία στην προσπάθειά της να εξαγγείλει θετικές αλλαγές αναδιαμορφώνει ριζικά το τρόπο λειτουργίας τους, δημιουργώντας παράλληλα πρόβλημα σε χιλιάδες συμπολίτες μας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Και εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα πρέπει να είναι ιδιωτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Έτσι, να είναι ιδιωτικές, να είναι (όπως και πριν) υποχείριο της κάθε κυβέρνησης και να μη μπορείς να πεις και τίποτα, αφού είναι ιδιωτικές. Αυτό θέλουμε.
Ιδιωτικές συγκοινωνίες δεν σημαίνει μόνο μονοπώλιο ιδιώτη με την ευλογία του δημοσίου, μπορεί και να σημαίνει οι συγκοινωνίες να περάσουν στην ελεύθερη αγορά, π.χ. όποιος θέλει να έχει εταιρεία που θα μεταφέρει κόσμο με λεωφορεία. Όσο για συγκοινωνίες στυλ μετρό, που δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρίες συγχρόνως, βάλε σε online ψηφοφορία τα προγράμματα ιδιωτών για το μετρό (τιμές, πως θα είναι τα βαγόνια, ωράρια κτλ.) και οι πολίτες του δήμου (καθώς και όσοι μένουν σε αυτόν για κάποιο διάστημα, π.χ. φοιτητές) να ψηφίζουν ανά 2 (ή 3) χρόνια ποια εταιρεία θέλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Γιάννη, θεωρείς λογικό ανά 2 χρόνια να αλλάζουν οι εταιρείες μετακίνησης; Είναι αυτό που είπες, δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρείες συγχρόνως. Το point μου είναι ότι το δημόσιο ή ιδιωτικό δεν διασφαλίζει ότι δε θα υπάρχει διαφθορά και κακοδιαχείριση. Αυτό που μπορεί να τα διασφαλίσει είναι η διαφάνεια και η λογοδοσία προς τους πολίτες. Άρα το πρόβλημα που θέτει ο DumeNuke είναι πρόβλημα διαχείρισης και όχι ιδιοκτησίας. Εκεί θέλω να καταλήξω, δε λύνει τίποτα το να είναι απλά ιδιωτικός ο ΟΑΣΘ.
Να αλλάζει ανά 2 χρόνια η εταιρεία του μετρό, όχι μέσων που μπορούν να δεχτούν απεριόριστες εταιρείες, π.χ. λεωφορεία. Ναι, λογικό το βρίσκω, οι ψηφοφόροι αυτής της επιλογής ψηφίζουν ουσιαστικά με το πορτοφόλι τους (ούτε δήμος υπάρχει για να λαδωθεί και υπάρχουν άλλα μέσα που είναι αντίπαλοι του μετρό) και τα 2 χρόνια είναι καλά για να υπάρχει μια μικρή σταθερότητα και κίνδυνος για την εταιρεία να φύγει αν δεν κάνει καλά την δουλειά της. Στο μετρό δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρείες συγχρόνως γιατί έχεις μια γραμμή, αν δεν κάνω λάθος (1 φορά έχω χρησιμοποιήσει μετρό), Και 2 και 3 να είναι, απλά αυξάνεται ο αριθμός των εταιριών που μπορούν να έχουν βαγόνια στις γραμμές. Αυτό που λες για διαφάνεια και λογοδοσία υπάρχει πολύ καλύτερα στην ελεύθερη αγορά, και όποιος προτιμάει εταιρείες ενάντιες στο συμφέρον του λούζεται ο ίδιος τις επιλογές του. Λύνει πολλά το να πάει στην ελεύθερη αγορά, όχι να είναι απλά ιδιωτικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Εκτός αυτών, υπάρχει για μένα το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση, δωρεάν ή με συμβολικό αντίτιμο για κάποιους. Το θεωρώ απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους και μόνο με δημόσια ιδιοκτησία των μέσων μπορείς να το έχεις.
Κι όσον αφορά τη λογοδοσία, το "να λούζεσαι τις επιλογές σου" δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα στην καθημερινή μετακίνηση. Δηλαδή να μην πάει ο άλλος στη δουλειά του επειδή έκανε το έγκλημα και ξερωγώ προτίμησε λάθος λεωφορείο; Δε ξέρω, πού συμβαίνει αυτό που λες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Έχεις υπόψη σου πόσο τριμπούρδελο ήταν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ; Έχεις υπόψη σου τι κυβερνητικές στρατιές μπαινόβγαιναν και πόσα έτρωγαν με τις ευλογίες των προϊσταμένων;
Ιδιωτικός ήταν μόνο στα χαρτιά κλεάνθη. Όταν το κράτος πλήρωνε από Δημόσιο Ταμείο για τα μειωμένα κόμιστρα των ευπαθών ομάδων και οι μέτοχοι εξασφάλιζαν σταθερές μηνιαίες απολαβές, ανεξάρτητα του τζίρου του οργανισμού (τουτ' έστιν, ήταν Δημόσιοι Υπάλληλοι) τότε τον οργανισμό αυτόν δεν τον λες ιδιωτική επιχείρηση. Δημόσια επιχείρηση ήταν και πριν, απλώς το ΔΣ δεν ήταν διορισμένο με τη βούλα του Υπουργού.
Χωρίς παρεξήγηση κλεάνθη, το επιχείρημά σου αυτή τη στιγμή είναι το ίδιο που πουλάει 3 χρόνια τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ: "Γιατί, οι προηγούμενοι καλύτεροι ήτανε?".
Το ίδιο ακούγαμε όταν θέλανε να μειώσουνε τις τηλεοπτικές άδειες, φούμαρα αποδείχτηκε ότι ήταν τότε, οπότε μήπως μπορούν να τρέχουν παράλληλα από διαφορετικούς οργανισμούς ίδια/παρόμοια δρομολόγια?Εγώ δε θεωρώ αποδοτικό το να υπάρχουν πολλές εταιρείες στη μετακίνηση,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Τι φούμαρα, πόσες άδειες δόθηκαν τελικά;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


DumeNuke πας συνεχώς αυτά που λέω ένα βήμα παραπέρα, αυθαίρετα όμως. Άσε να το κάνω εγώ αυτό. Πουθενά δεν είπα ότι προτιμώ ούτε δικαιολογώ αυτή την κατάσταση από την προηγούμενη. Αυτό όμως δε θα με εμποδίζει να λέω τι συνέβαινε. Legit? Προφανώς ο ΟΑΣΘ ήταν κρατικοδίαιτος εφόσον ήταν ιδιωτικός, αδυνατώ να καταλάβω πώς φαντάζεστε συνθήκες ανταγωνισμού σε αυτόν τον τομέα. Γι' αυτό είπα εξαρχής ότι το θέμα είναι στη διαχείριση.
Τι φούμαρα, πόσες άδειες δόθηκαν τελικά;
Η πρόταση αυτή είναι λάθος. Η σωστή είναι:
Προφανώς ο ΟΑΣΘ είναι κρατικοδίαιτος τώρα, εφόσον είναι δημόσιος.
Ο Μασούτης (τοποθέτηση προϊόντος) είναι ιδιωτικός, αλλά δεν βλέπω να είναι κρατικοδίαιτος. Ο φούρνος και ο χασάπης της γειτονιάς μου το ίδιο. Ούτε βλέπω να δημιουργείται κάποιο μεγάλο πρόβλημα που το γάλα ή το ρύζι ή το κρέας ή τα λαχανικά (αγαθά πρωτίστης ανάγκης) είναι όλα προϊόντα οικονομικής συναλλαγής.
Με λίγα λόγια, παίρνεις την διαφθορά που επέρχεται όταν εμπλέκεται το Δημόσιο στη Λειτουργία ενός Ιδιωτικού Οργανισμού και την καταλογίζεις στον ιδιώτη. Ο Ιδιώτης νομοθέτησε ότι εάν προκύπτουν ζημιές από την λειτουργία του ΟΑΣΘ θα τις καλύπτει το Δημόσιο με Δημόσια Χρήματα? Όχι. Υπάρχει κάνα μπακάλικο εκεί στο χωριό σου, που όταν ο ιδιοκτήτης μπαίνει μάζι έρχεται το κράτος και το σώζει? Στο δικό μου το χωριό τέτοια πράγματα δεν έχω πάντως....
Μας είπες ότι ο "ιδιωτικός" ΟΑΣΘ δεν δούλεψε, παραδέχεσαι ότι ο δημόσιος επίσης απέτυχε, μήπως να δοκιμάσουμε έναν καθαρά ιδιωτικό ΟΑΣΘ, όπου οι μέτοιχοι θα πρέπει να ενδιαφέρονται για την ομαλή λειτουργία του και όχι να έχουν το μαξιλαράκι της δημόσιας αποζημίωσης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγώ δε θεωρώ αποδοτικό το να υπάρχουν πολλές εταιρείες στη μετακίνηση, δε ξέρω πού αλλού γίνεται, σε κάθε περίπτωση όμως δε θα είναι functional για πολλούς που χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά μέσα και γραμμές καθημερινά. Και δε βλέπω και πώς μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτό το πεδίο αφού λογικά κάθε λεωφορειακή γραμμή θα ανήκει σε μία πάλι εταιρεία, όπως είπες για τη μία γραμμή του Μετρό.
Εκτός αυτών, υπάρχει για μένα το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση, δωρεάν ή με συμβολικό αντίτιμο για κάποιους. Το θεωρώ απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους και μόνο με δημόσια ιδιοκτησία των μέσων μπορείς να το έχεις.
Κι όσον αφορά τη λογοδοσία, το "να λούζεσαι τις επιλογές σου" δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα στην καθημερινή μετακίνηση. Δηλαδή να μην πάει ο άλλος στη δουλειά του επειδή έκανε το έγκλημα και ξερωγώ προτίμησε λάθος λεωφορείο; Δε ξέρω, πού συμβαίνει αυτό που λες;
Εταιρείες (υπεραστικών λεωφορείων) που δρουν στην Γαλλία (λίγο πάνω από την μέση της ιστοσελίδας). Το ίδιο μπορεί να γίνει και στα αστικά. Και δεν έχει και σημασία αν γίνεται κάπου αλλού, αυτό είναι επίκληση στην αυθεντία ή κάτι παρόμοιο.
https://www.goeuro.com/buses/france
Όπως κάποιος μπορεί να αγοράσει διαφορετικά εισιτήρια αερογραμμών, έτσι θα μπορεί να αγοράσει διαφορετικά εισιτήρια λεωφορείων, μετρό κτλ. Ειδικά με τώρα με τα smartphone είναι ακόμα πιο εύκολο. Αν μια πόλη έχει μια γραμμή του μετρό, έχει μια γραμμή του μετρό. Δεν είναι δρόμος που μπορούν να συνυπάρχουν πολλά ΙΧ, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. ταυτοχρόνως. Και αν τυχόν υπάρχουν πάρα πολλά λεωφορεία σε ένα δρόμο, θα μειωθούν τα υπόλοιπα επιβατικά οχήματα, επειδή όσοι είναι στα λεωφορεία δεν θα χρησιμοποιούν επιβατικό όχημα. Αν πάλι τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα, τότε η αγορά ανταποκρίθηκε στα θέλω του κόσμου και τα αμάξια θα είναι παραπάνω σε σχέση με τα λεωφορεία.
Ακόμα και να δεχτώ το δικαίωμα σε δωρεάν ή πολύ φθηνές μεταφορές (και αναφέρεσαι στο να πληρώνουν οι υπόλοιποι για αυτές υποχρεωτικά, αλλιώς αναγκαστικά δεν είναι δικαίωμα, αλλά ενδεχόμενη και όχι σίγουρη παροχή), αυτό μπορεί να γίνει με κάποιο επίδομα ή κάτι παρόμοιο, δεν χρειάζεται δημόσια εταιρεία. Και αν απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους είναι να δουλεύουν κάποιοι για κάποιους άλλους με το έτσι θέλω (σαν δούλοι δηλαδή), τότε θα ήθελα κάθε κράτος ως προς αυτό να γίνει όσο αρχαίο γίνεται.
Αν κάποιος θέλει να επιλέγει εταιρία που δεν τον έχει εξυπηρετήσει σωστά στο παρελθόν είναι δικό του θέμα, και συμβαίνει από το σουβλατζίδικο που σου δίνει σάπιο γύρο και σε πάει αίμα μέχρι την αεροπορική που σου ακυρώνει τα εισιτήρια τελευταία στιγμή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Πάλι προτρέχεις, δεν κατηγορώ στον ιδιώτη, το κρατικοδίαιτο σύστημα διαχείρισης κατηγορώ. Στο να δοκιμάσουμε απάντησα ήδη, τα χαρακτηριστικά που θέλω εγώ στις συγκοινωνίες δεν συμβαδίζουν με τις προτεραιότητες ενός ιδιώτη. Αντιπαραβάλλω την αντίστοιχη ερώτηση, να δοκιμάσουμε να φτιάξουμε μια δημόσια υπηρεσία που να λειτουργεί στοιχειωδώς ομαλά; Που να ενδιαφέρεται και να ελέγχεται από τους πολίτες και όχι από τον κάθε υπουργό;
Γιάννη, δεν πληρώνουν "άλλοι" για "άλλους", έχουν τομή τα 2 σύνολα, παραλείπω τα ευκόλως εννοούμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 19 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 384 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Wonderkid
- Ilma
- Hased Babis
- giorgos5002
- J.Cameron
- Jack of Spades
- fmarulezkd
- Griff
- Libertus
- giannhs2001
- phleidhs
- Himalaian
- Joji
- Totreno
- Peter Pan13
- Αντικειμενικός
- GeorgePap2003
- Memetchi
- Unboxholics
- User2350
- Ryuzaki
- American Economist
- Scandal
- Johnny15
- taketrance
- ggl
- back2967
- parrot/παπαγάλος
- Εχέμυθη
- charmander
- camil
- jj!
- Στεφανος56
- Μαυρίκιος
- oups
- Paragontas7000
- ougka pougka
- snowy
- Maraki4you
- Wilsongeo
- fourkaki
- ΘανάσοςG4
- harry akritas
- ]ifrit[
- SlimShady
- Metalhead_4_life
- louminis
- johnsala
- Εριφύλη
- don't touch
- Mexicanos
- Phys39
- grtt
- ag97
- m.kannavia3
- Giii
- Stefania Geo
- Αρίκος
- VFD59
- Sosstoss
- Dreamer_SW
- hirasawayui
- petran_95
- Cookie_Monster
- Kinan
- Ήβηηη
- Athens2002
- tsiobieman
- Satan Claus
- gregory nub
- azula
- Mt73
- Viedo
- allall1
- Meow
- Αλκης Κ.
- nimbus
- TehWinnerGR
- Σαλιγκαρης
- chester20080
- kostas_01
- fockos
- makis999
- Appolon
- korlef
- Jimmy20
- Selfcare
- Nikos350zed
- desp1naa
- George9989
- VasoGrimes
- Panos_02
- Kassiopi
- Mapas26
- Stelios725
- math1234
- Αλκίμαχος
- AK-92
- Mhtrogoal
- CiNeFiL
- skot
- Nickx
- Unseen skygge
- Lucifers
- Cupid
- eukleidhs1821
- jims
- Nina-nana
- lil
- efiger
- Citylights
- physicscrazy
- Helen93
- Φωτεινη Τζα.
- ιμοτζι
- aggelosst9
- Sevasti
- 2Pac
- Thundergirl
- kopii
- gewrgia0298
- Red
- JimRav
- Anna Glamorous
- Uncle Curtis
- True Sigma
- Μάρκος Βασίλης
- T C
- Sense
- Tangible
- An_uknown_world
- kingkonstas
- Karim10
- Slytherin
- Nala
- TonyMontanaEse
- anastasis06
- orange crush
- nicole1982
- igeorgeoikonomo
- leo41
- Samuel
- WhaleOilBeefHooked
- Scott
- 1011
- sunsetpp
- Loozen
- jimis2001
- Μανος39
- Τodoroki
- Freya Goddes
- kostas83
- Xatzi
- Erudinam
- KGGS
- Tsepeto
- Νηματολάγνος
- Luke.
- Dimitris2001
- epote
- iminspain
- McManus
- Ace of Spades
- Aksak
- nikoslavi
- malenaaa
- CoolCowboy
- Ευθυμος
- WayfaringStranger
- ιδιοτροπος
- fretoe
- Vindemiatrix
- don_vito
- johnietraf
- Πέτρος Χουχούλης
- Γατόπαρδος.
- Στωικος
- orchidea
- Αναήλ
- LeoDel
- Μπούκας ο Δεύτερος
- Tzav
- Vivitsous
- Power-13
- Snoopy Doo
- margetta
- Θάνος
- element skate
- Toumpa
- Polipolikalos
- Αγάπη_Πλατωνική
- unπαικτable
- Mara00
- elli russu
- Χαρουβιάν
- pink_panther
- EiriniS20
- edweimaste
- David?
- VforVendetta
- dimospap
- kogba
- L_D
- Corona Borealis
- εξ_άγγελος
- the japanese
- Βλα
- alexrami
- kiyoshi
- Angelo27
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- D.a.i.s.y
- Rene2004
- g_i_a_n_n_i_s_
- Idontknoww
- PromitheasGatos
- kauphy
- mickie
- MarilynSt
- dazed
- T20
- uni77
- den antexw allh apotyxia
- kastoras
- GiorgosAsi
- Έμμα
- Forgetit
- katelogic
- iManosX13
- MarcoReus
- gwgw_5
- Geometric!
- JohnGreek
- panagiotis econ
- Mantri
- betonieras
- panagiotis G
- Georgiapon25
- SkyBlu
- angel of death
- Jocaste
- DonaeB
- Hyper_
- Tony77
- GoddamnRight
- Ermioni89
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.