Αττικό Ζωολογικό Πάρκο

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Από την άλλη, γιατί να θέλουν να το σκοτώσουν το ζώο;
Δεν ειναι οτι ηθελαν να σκοτωσουν το ζωο,αλλα προτιμησαν τηνη ευκολια και το σιγουρο.ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΩΟ.Να γκυτωσουν το κεφαλι τους ηθελαν μπας και γινει καμια στραβη.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε και τι μ' αυτό; θέλω να πω, γιατί έχει σημασία; εννοείς ότι δεν είναι φυλακισμένα; τι να σου πω εγω μια φορά πηγα στη ζωή μου σε τσιρκο Μεντράνο ήμουν παιδι και άλλη μια στο αττικό και δεν θα ξαναπάω
Αντί να περασω καλά, εγώ προβληματιστηκα παντως
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πολυ κρίμα
Ευθυνες αποδίδονται άραγε;
Κούγιας ένα όνομα εγγύηση αλλά δεν κατάλαβα ποιον εκπροσωπεί ....
 

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Όσο για την ύπαρξή του, well, υπάρχουν και προστατευόμενα είδη εκεί και το προσδόκιμο ζωής είναι μεγαλύτερο σε αντίθεση με την φύση. Δεν θεωρώ δηλαδή ότι εκμεταλλεύονται τα ζώα για να βγάζουν λεφτά, καθώς μεγάλο μέρος αυτών πάει στην περίθαλψη και στην σίτιση τους.
Καλη μου φιλη ποσο λαθος κανεις,
Αν θες.. δες τα ποστ που θα ποσταρω εδω.

Το σιγουρο ειναι οτι προκειται για το αντιθετο ακριβως.

Καταρχην πρεπει να κανουμε τον διαχωρισμο ζωολογικοι κηποι ή παρκα και τα καταφυγια αγριας ζωης ή κεντρα περιθαλψης αγριας ζωης.Ειναι η μερα με την νυχτα.

Τα καταφυγια αγριας ζωης ειναι τεραστιες εκτασεις γης που εκει ζουν αγρια ζωα και οι εκτασεις αυτες εχουν οριοθετηθει και ειναι ελεγχομενες για περιπτωσεις αγριων ζωων που βρεθηκαν πληγωμενα ή μωρα ορφανα ,νοσηλευτηκαν ,θεραπευτηκαν ή μεγαλωσαν και για να ενταχθουν ξανα ,ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ, στο αγριο παλι περιβαλλον τους ΠΡΕΠΕΙ πρωτα να περασουν σε αυτο το ενδιαμεσο σταδιο για να μπορεσουν να ανατεπεξελθουν πλεον χωρις την ανθρωπινη βοηθεια στην,οπως ηταν στην αγρια ζωη,αλλα με την επιβλεψη των ειδικων.

Βλεπε Αρκτουρος.Δυστυχως καποια που εχουν ζησει αρκετα με τον ανθρωπο ειναι αδυνατον να ενταχθουν παλι εκτος καταφυγιου καθως εχουν πλεον μαθει με τον ανθρωπο,δεν τον φοβουνται και οταν τα αφηνουν,αυτα ξαναπηγαινουν κοντα στονα ν θρωπο.(Αναφερομαι τωρα κυριως για το καταφυγιο του Αρκτουρου) Αυτο ενεχει τεραστιους κινδυνους για τα ζωα,γιατι οι ανθρωποι τα σκοτωνουν ηθελημενα ή οχι,οποτε και μενουν καποια στα καταφυγια αυτα,που ξαναλεω ομως ειναι τεραστιες εκτασεις και τα ζωα ζουν σχεδον οπως και πριν.

Σε αλλες περιπτωσεις οπως στην κενυα της Αφρικης εχουμε παλι τεραστιες εκτασεις καταφυγιων/προστατευομενων περιοχων οπου τα αγρια ζωα ζουν ανενοχλητα,και απλα ειναι περιφραγμενος ο χωρος για να προστατευτουν και τα ζωα απο κυνηγους αλλα και οι καλλιεργισιμες εκτασεις των ντοπιων οπως και τα βοσκοτοπια τους.

Δυστυχως πριν καποια χρονια ειδαμε και σε ενα παρκο προστατευομενο στην ζιμπαμπουε,να συντελειται ενα ΕΓΚΛΗΜΑ,οταν ο αρχηγος μιας ομαδας λιονταριων,μια εμβληματικη μορφη του προστατευομενου παρκου,υπουλα και εντεχνιεντως παρασυρθηκε απο εναν υπανθρωπο κυνηγο αγριων ζωων,εναν αμερικανο οδοντιατρο,τον παρεσυρε οταν εδεσε κομματια κρεατος απο το τζιπ του και εκανε τον λεοντα να τον ακολουθησει...βγηκε απο την προστατευομενη περιοχη το λιονταρι και εκει το σιχαμα τον τοξοβολισε..ναι με τοξο τον χτυπησε..δεν πεθανε αμεσως..βασανιστηκε και ψυχοραγουσε για 2 μερες και μετα τον πυροβολησαν και τον πηρε σαν τροπαιο ο υπανθρωπος.

Ειχε γινει τεραστιος σαλος τοτε μαλιστρα τον ειχαν βρει και στην αμερικη τον μαλακα.

Να το το ουγκανοσπερμα

Οδοντίατρος από τη Μινεσότα ο κυνηγός που σκότωσε τον Cecil, το διάσημο λιοντάρι της Ζιμπάμπουε​

1656688209883.png


Την ταυτότητα του άντρα που αναζητούν οι αρχές της Αφρικής για το θάνατο ενός λιονταριού, αποκαλύπτει σήμερα η Telegraph. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο μεγαλοπρεπής Cecil πέθανε από το βέλος του Walter Palmer, ενός οδοντογιατρού από τη Μινεσότα. Ο Palmer φαίνεται μάλιστα πως είναι πεπειραμένος κυνηγός που έχει κυνηγήσει και σκοτώσει δεκάδες άγρια ζώα.

Ο Cecil ήταν ένα από τα διασημότερα λιοντάρια της Αφρικής και η δημοφιλέστερη τουριστική ατραξιόν για το πάρκο Hwange National Park στη Ζιμπάμπουε. Το 13χρονο αρσενικό λιοντάρι ήταν το καμάρι του πάρκου και ένα από τα πιο αγαπητά ζώα και η είδηση του θανάτου του από τα χέρια ανθρώπου προκάλεσε εκτός από θλίψη, και οργή. Το κουφάρι του Cecil βρήκαν οι φύλακες του πάρκου αποκεφαλισμένο και γδαρμένο πριν από αρκετές μέρες, αλλά μόλις πρόσφατα έγινε γνωστή η θλιβερή απώλεια.
1656688237454.png

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως το λιοντάρι έπεσε θύμα ενέδρας με δόλωμα. Ο κυνηγός που σκότωσε είχε αρχικά μεταδοθεί πως μάλλον ήταν Ισπανός, αλλά αυτό σήμερα μάλλον καταρρίπτεται. Το σχεδόν σίγουρο είναι πως ο δράστης έχει πληρώσει 50.000 ευρώ σε άλλους κυνηγούς που τον βοήθησαν να εντοπίσει και να σκοτώσει το ζώο. Όπως αναφέρεται οι κυνηγοί κατάφεραν να απομακρύνουν το ζώο από την προστατευόμενη περιοχή προκειμένου να το σκοτώσουν. Αρχικά το χτύπησαν με βέλος και το τραυμάτισαν και μετά από δύο μέρες κατάφεραν να το εντοπίσουν και να το θανατώσουν.

Εκπρόσωπος του φερόμενου ως δράστη ανέφερε πως ο πελάτης του πιστεύει πως ίσως όντως να είναι αυτός που σκότωσε το ζώο, αλλά αρνείται πως γνώριζε τη σημασία του και πως ο τρόπος που κυνήγησε ήταν εκτός νομιμότητας. Σε όλους τους εμπλεκόμενους έχουν ασκηθεί διώξεις για λαθροθηρία και θα κληθούν ενώπιον δικαιοσύνης. Ωστόσο αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη οργή είναι οι φωτογραφίες του φερόμενου ως δράστη που διέρρευσαν και τον απεικονίζουν να ποζάρει με τα νεκρά ζώα ως τρόπαια.

1656688269870.png



1656688284731.png



1656688297512.png


1656688313818.png




Αυτο ηταν μια παρενθεση.
Οποτε καναμε τον διαχωρισμο καταφυγια αγριας ζωης που δυστυχως οπως καναμε τον πλανητη πρεπει να υπαρχουν,αλλα δενε χουν καμια σχεση με επιχειρησεις των ζωολογικων κηπων.

Βεβαιως ΝΑ ειναι οντως ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΑΓΡΙΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

Στη συνεχεια,στα επομενα ποστ, θα μιλησω για την ΑΡΧΗ.Απο εκει που ΟΛΟΙ θα επρεπε να ξεκινησουμε σε αυτην την υποθεση.
ΚΟΥΙΖ:
Βρειτε στις παραπανω φωτο ποιος/ποιοι ειναι τα αγρια θηρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Εκ του ασφαλούς όλοι κατηγορούμε. Στο video φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο χιμπατζής ήταν σε parking και μάλιστα ένα αυτοκίνητο κινείται. Οι υπεύθυνοι ακολούθησαν τα guidelines και δεν ήθελαν να ρισκάρουν ανθρώπινες ζωές
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Το οτι τρωμε κρεας δεν σημαινει οτι πρεπει καταρχην να τα ΤΡΩΜΕ ΟΛΑ.Ελαχιστα ειδη καταναλωσης σε συνθηκες αριστες με καλη ζωη και ανωδυνο θανατο σε μικρες οικογενειακες φαρμες και τελεία εδω.Αυτο υποστηριζουν οι πραγματικοι φιλοζωοι.1000 φορες τα ιδια λεμε και τα ιδια ακουμε.Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να τρωμε ΟΤΙ ΚΙΝΗΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑΕΙ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΑΦΟΥ ΤΡΩΜΕ ΧΟΙΡΙΝΟ και να μην ασχολουμαστε καθολου με αυτα.
Μπορείς να δώσεις ορισμό της ανώδυνης δολοφονίας; Έχεις πάει ποτέ σε σφαγείο ή νομίζεις ότι γίνεται δεξίωση/τελετουργικό κάθε φορά που θανατώνεται ένα ζώο;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Ας ξεκινησουμε λοιπον απο την ΑΡΧΗ.
Γιατι θανατωθηκε ο χιμπατζης;
Κινδυνευαν ανθρωποι..λεει.

Η ιδια η ανακοινωση του αττικου παρκου τους διαψευδει περιτρανα,αλλα προχωραω στην ΑΡΧΗ.

Τι δουλεια εχει ενας χιμπατζης,ενα λιονταρι,2 ιαγουαροι που παλι σκοτωθηκαν απο τα ουγκανα,τα δελφινια που 7 εχουν πεθανει σε αυτη τη φυλακη,καμηλοπαρδαλλεις,λυκοι ,γατοπαρδοι και ολα τα αγρια αυτα ζωα στην Αττικη;

Εν αρχη ηταν....

Οι ζωολογικοί κήποι και το τέλος της φύσης
του Steve Best

Ο ζωολογικός κήπος είναι το τέλειο σύμβολο λοιπόν για την ταφή του πλανήτη, για τη σαρκοφάγο των ζωικών ειδών, καθώς και για μια αυξανόμενη παθολογία της εκτός ελέγχου ανθρώπινης δύναμης. Οι ζωολογικοί κήποι είναι πρώτα και κύρια σχέσεις εξουσίας, είναι ταυτόχρονα και αιτία και σύμπτωμα της ανθρώπινης θέλησης για κυριαρχία πάνω στο φυσικό κόσμο.
Ο ιμπεριαλισμός με άλλα μέσα

“Με πολλούς τρόπους, ο ζωολογικός κήπος έχει έρθει για να αντιπροσωπεύσει τη θεματολογία της εποχής του ελέγχου: την εξερεύνηση, την κυριαρχία, την αλαζονεία, την επιδειξιομανία, τον ισχυρισμό της ανωτερότητας, τη χειραγώγηση.”
Ντέιβιντ Έχρενφελντ, Ηθική στην Κιβωτό (David Ehrenfeld, Ethics on the Ark)[...]

Σήμερα οι ζωολογικοί κήποι ισχυρίζονται ότι έχουν σα στόχο τη διατήρηση των ειδών, αλλά και οι ζωολογικοί κήποι και οι προκάτοχοί τους, έχουν ανέκαθεν εμπλακεί στην παγίδευση, τη θανάτωση και την εμπορία ζώων.
Όπως γράφει ο Dale Jamieson στο δοκίμιό του “Ενάντια ζωολογικούς κήπους”, οι σύγχρονοι ζωολογικοί κήποι ιδρύθηκαν στη Βιέννη, τη Μαδρίτη, και το Παρίσι το δέκατο όγδοο αιώνα, και στο Λονδίνο και στο Βερολίνο το δέκατο ένατο αιώνα. Ο πρώτος αμερικανικός ζωολογικός κήπος ιδρύθηκε στη Φιλαδέλφεια και το Σινσινάτι το 1870. Στο υπέροχο βιβλίο του, : “Αναγνώσκοντας τους ζωολογικούς κήπους: Αναπαραστάσεις ζώων σε συνθήκες αιχμαλωσίας”, ο Randy Malamud εκθέτει την άγραφη ιστορία του ζωολογικού κήπου και τη σχέση του με την αποικιοκρατία. Οι ζωολογικοί κήποι ήταν άρρηκτα συνδεδεμένοι με τον ιμπεριαλισμό και τις ιδεολογίες της κατάκτησης, και παρείχαν την απαραίτητη νομιμοποίηση και τα σύμβολα για την κατάκτηση των εθνών. Τα ζώα που πιάνονταν σε ξένες χώρες κατά τη διάρκεια της ιμπεριαλιστικής περιπέτειας μεταφέρονταν πίσω στις πρωτεύουσες όπως το Λονδίνο, προκειμένου να παρουσιαστούν σε ένα χαζό κοινό. Τα εξωτικά ζώα συμβόλιζαν την ικανότητα της αυτοκρατορίας να αποκτήσει κυριαρχία πάνω στη φύση και τον πολιτισμό και έγιναν πολύτιμα αντικείμενα επιδεικτικής κατανάλωσης.

Οι αυτοκρατορίες προβάλλουν τα σημάδια της εξουσίας και της μεγαλοπρέπειά τους. Δεδομένου ότι άψυχα εμπορεύματα όπως ο χρυσός και τα όπλα αποπνέουν λίγη σημειολογική λαμπρότητα, τα εξωτικά ζώα έχουν καταστεί σύμβολα της αυτοκρατορικής δύναμης και εξουσίας πάνω σε ξένα εδάφη. Για να τοποθετηθούν σε ζωολογικούς κήπους, τα ζώα έχουν αιχμαλωτιστεί στην άγρια φύση, έχουν αρπαχθεί από το βιότοπο και τις οικογένειές τους, έχουν αλυσοδεθεί, κακοποιηθεί, μεταφερθεί, φυλακιστεί, περιοριστεί, υποβάλλονται σε διάφορα χρονοδιαγράμματα, είναι υποχρεωμένα να υφίστανται πόνο, παρουσιάζονται σε κατηγορίες με ανθρωποκεντρικά κριτήρια, και υπόκεινται υπό συνεχή ανθρώπινα βλέμματα. Οι ζωολογικοί κήποι είναι έτσι προεκτάσεις και εκδηλώσεις του κράτους και της αυτοκρατορίας των ειδών. Όπως γράφει Malamud, “Οι κάθε είδους εκθέσεις ανθρώπων και ζώων αποδεικνύουν τους επίμονους πολιτιστικούς καταναγκασμούς να ενισχύσουν τον ιμπεριαλισμό: Γιορτάζουν τη δύναμη και την κατάκτηση που είναι αναγκαίες για να αποκτήσουν τα δείγματα για τις έκθεσης, ολοκληρώνουν τη δυναμική των εμπορικών συναλλαγών και της οικονομικής εκμετάλλευσης και αναγκάζουν τα πλήθη να συμμετάσχουν στην ιμπεριαλιστική επιχείρηση επιβεβαιώνοντας τη θέση τους στην σύγχρονη αυτοκρατορία.
Θα μου πεις...οκ αυτα ηταν παλια,τοτε που υπηρχαν αυτοκρατοριες.Δειχνουμε το πως και γιατι ξεκινησαν και απο ποιους οι ζωολογικοι κηποι και τι εξηπυρετουσαν και τι εξυπηρετουν τωρα.

[..]Οι μοντέρνοι ζωολογικοί κήποι αναπαράγουν τις ιμπεριαλιστικές παραδόσεις της επίδειξης του άλλου, κατασκευάζοντας μια προνομιακή αίσθηση της θέσης του θεατή -που μπορεί να αποφασίσει πότε θα έρθει, θα δει και θα φύγει, ενώ τα [ζώα] θεάματα πρέπει να μείνουν εκεί.”
Όπως η Marjorie Spiegel περιγράφει στο βιβλίο της “Η Επίφοβη Σύγκριση: Η Δουλεία του Ανθρώπου και των Ζώων”, η εκμετάλλευση των ζώων εφοδίασε με τα μοντέλα για να κυριαρχηθούν οι Αφρικανοί σκλάβοι, και πολλές κατηγορίες ανθρώπων – αυτοί που ανήκουν σε “κατώτερο” φύλο, φυλή ή τάξη – κατηγοριοποιούνται ως “ζώα” ή “υπάνθρωποι”. Μόλις ανθρώπινα όντα μπορούν να συντάσσονται στην ίδια δυσμενή κατηγορία με τα ζώα, υπόκεινται σε παρόμοιες εκμεταλλευτικές συμπεριφορές. Κατά συνέπεια, η αγγλική γλώσσα χρησιμοποιούσε τα ζώα για να υποβιβάσει κατώτερες τάξεις ανθρώπων σε υποδεέστερη κατάσταση.
Οι ζωολογικοί κήποι, κυρίως, εφοδιάζουν μοντέλα απανθρωποποίησης. Στα τέλη του δέκατου ένατου και στις αρχές του εικοστού αιώνα, άνθρωποι συχνά εκτίθεντο σε κλουβιά μαζί με ζώα. Με κατάφωρα ρατσιστικούς τρόπους, Μαυριτανοί, Τάταροι, Ινδοί, Ασιάτες, Εσκιμώοι, και Βουσμάνοι της Αφρικής , ανάμεσα σε μια σειρά άλλων απ’ όλο τον κόσμο, έγιναν μέρος μιας εξωτικής συλλογής μορφών ζωής προς θέαση, όπως και διάφορα “τέρατα” (“νάνοι”, γίγαντες, γενειοφόρες γυναίκες και άτομα με κάθε είδους “παραξενιές” και “παραμορφώσεις”) περιορίζονταν σε κλουβιά ζωολογικού κήπου και θηριοτροφεία. Ανθρωπιστικά κινήματα σταμάτησαν τελικά αυτές τις πρακτικές, αλλά τα “φρικιά” μετακόμισαν στα τσίρκο, όπου και βρίσκονται μέχρι σήμερα.

Ενώ η ηθική πρόοδος ανάγκασε τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν το λάθος του να εκθέτουν ανθρώπους, περιμένουμε το επόμενο βήμα σύμφωνα με το οποίο ο κόσμος θα κατανοεί την αδικία της εκμετάλλευσης των ζώων σε ζωολογικούς κήπους.

Σήμερα, ωστόσο, καμία πόλη δεν θεωρείται πλήρης χωρίς ένα δημόσιο ζωολογικό κήπο ως μια σημαντική «τουριστική ατραξιόν». Σε μια αργή μείωση των ζώων που προορίζονται για αγαθά και θέαμα, οι ζωολογικοί κήποι αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της «ποιότητας ζωής», μαζί με πάρκα, βιβλιοθήκες, συμφωνίες, και ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις. Φυσικά, η “ποιότητα ζωής” αναφέρεται στους ανθρώπους και όχι στα ζώα. Από τη στιγμή που είναι διαθέσιμα για το ανθρώπινο βλέμμα και είναι μέρος των πόρων διασκέδασης της πόλης, η ποιότητα της ζωής των ζώων είναι αδιάφορη για τους περισσότερους πολιτικούς της πόλης και το κοινό.

Δεν τελειωσαμε..ειμαστε μονο στην αρχη.
Μπορείς να δώσεις ορισμό της ανώδυνης δολοφονίας; Έχεις πάει ποτέ σε σφαγείο ή νομίζεις ότι γίνεται δεξίωση/τελετουργικό κάθε φορά που θανατώνεται ένα ζώο;
Εχω δει το Earthlings.Εσυ το εχεις δει;Οταν το δεις ελα πεσμου/.Μιλαω για θεματα που γνωριζω απιστευτα καλα.Καια σχολουμε χρονια.
Για αυτο και εχω ολοκληρο θεμα στο σαιτ που ειμαι υπευθυνη εκει για τα ζωα καταναλωσης.,δεν με ξερεις.

Τον ανωδυνο θανατο τον
δινει η νομοθεσια.Ναρκωση πρωτα για να μην στρεσαριστει το ζωο και μετα θανατος.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΗΝ ΤΗΡΟΥΝ. ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ.Εφαρμοζεται ωραιοτατα στις σκανδιναυικες χωρες και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ.Επισης οταν βγτει στην κυκλοφορια ασφαλες συνθετικο κρεας θα ειμαι η πρωτη που θα το φαω,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ολα τα ζωα παντου θα υποφερουν επειδη υπαρχιυν ζωα καταναλωσης ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΜΩς ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ.

Κατα τα αλλα εισαι εκτος θεματος.
Παρακαλω πολυ σεβασου τον κοπο μου.
Ευχαριστω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Καλο θα ηταν παντως οσοι πηραν θεση πριν, να μαθουν καποια πραγματα.
Ειναι χαρακτηριστικο του Ελληνα να εκφραζει αποψη χωρις καν να ξερει το ζητημα πως εχει πραγματικα.Και να μαθει να σεβεται και αυτους που εχουν αφιερωσει χρονια και απιστευτες ωρες για αυτα τα ζητηματα και γνωριζουν το αντικειμενο.Δεν ειναι κακο.

Συνεχιζω.


Ειπατε κατι για ζωολογικους κηπους και...............εκπαιδευτικους σκοπους;
Τι μαθαινει ενα παιδι απο αυτους; Τι μαθαινουμε εμεις; Τι δειχνουμε εμεις;

Αποσπασματα απο αρθρα που εχω ανεβασει σε φιλοζωικο σαιτ.

Το Τείχος του Βερολίνου των Ειδών

“Θα πληρώσουν το τίμημα για την ομορφιά τους, φτωχά θηρία. Η ανθρωπότητα θέλει να πιάσει οτιδήποτε το όμορφο και να το φυλακίσει, και στη συνέχεια να έρχονται κατά χιλιάδες για να το παρακολουθήσουν να αργοπεθαίνει.”

David Garnett, ένας άντρας σε ζωολογικό κήπο.

Το πιο εντυπωσιακό πράγμα στους ζωολογικούς κήπους δεν είναι οι υποδομές τους – τα κλουβιά, τα μπαρ, οι τοίχοι, τα παράθυρα, οι τάφροι, και τα περιβλήματα, ο κλειστός κόσμος της μοναξιάς και του πόνου διάτρητος με κραυγές μέσα στη νύχτα, οι υγρές και άσχημες μυρωδιές της κακοφορμίζουσας ασθένειας και της δυστυχίας . Αντίθετα, το κύριο ενδιαφέρον των ζωολογικών κήπων βρίσκεται στην υποκείμενη ψυχολογία, στην ανθρώπινη νοοτροπία που προσπαθεί να δαμάσει τη φύση, να εξημερώσει τα άγρια ζώα, να ασκήσει τη θέλησή της για εξουσία πάνω σε αυτό που θεωρεί κατώτερο του εαυτού της[..]

Οι ζωολογικοί κήποι μας χωρίζουν όχι μόνο από συγκεκριμένα ζώα, αλλά γενικότερα, από τη δική μας ζωικότητα, την εξελικτική μας κληρονομιά, τους βιολογικούς προγόνους μας – το αισθανόμενα και σκεπτόμενα όντα, με τα οποία μοιραζόμαστε τη δυναμική περιπέτεια της εξέλιξης και των οποίων η ύπαρξη άνοιξε το δρόμο για τη δική μας. Έτσι, οι τοίχοι δεν είναι τόσο ένα φυσικό όσο ένα πολιτιστικό μέσο διαχωρισμού, διαιρούν τη ζωή σε “εμάς” εναντίον “αυτών” αντί να δημιουργούν μια εξελικτική συνέχεια.


Αυτοί που πηγαίνουν στους ζωολογικούς κήπους καταλαμβάνουν τη θέση των θεατών, προμηθευτών ενός βλέμματος που αντικειμενοποιεί τα ζώα και τα υποβιβάζει σε μια εξευτελισμένη και κατώτερη κατάσταση ύπαρξης.
Η απλή πράξη του κοιτάγματος καθιερώνει μια σχέση εξουσίας, αφού ο θεατής ορίζει τον οπτικό του στόχο με τις περιφρονητικές αξίες που τον πληροφορούν τα μάτια του. Δεν υπάρχει καμία κατανόηση ή σεβασμός, όταν το υποκείμενο ειδόνεται σαν ένα αντικείμενο για ψυχαγωγία. Το να κατασκοπεύσετε τους παρατηρητές είναι εκνευριστικό, επειδή μπορείτε να δείτε πόσο επιπόλαια είναι η εμπειρία τους, και πόσο εθισμένοι είναι στη θλίψη και τη μοναξιά των ζώων σε αιχμαλωσία. Όπως παρατηρεί ο Malamud, οι ανθρώποι που βλέπουν τα ζώα στο ζωολογικό κήπο δεν έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα σεβαστούν απ’ ό, τι θα είχαν να εκτιμήσουν την πολιτιστική ποικιλομορφία με την εξέταση των σκουρόχρωμων ανθρώπων πίσω από τα κάγκελα των θηριοτροφείων του δέκατου ένατου αιώνα.

Οι ζωολογικοί κήποι μιλούν ταυτόχρονα για τα ζώα-αντικείμενα που εκμεταλλεύονται, και τους άνθρωπους που κυριαρχούν.Το γεγονός ότι – όπως ανούσια λένε οι γονείς – τα παιδιά τους “απολαμβάνουν” το ζωολογικό κήπο δεν αποτελεί ένα επιχείρημα υπέρ, αλλά μια ανησυχητική ένδειξη ενός πρώιμου στάδιου στρέβλωσης ενός νεαρού μυαλού. Προφανώς, η απόλαυση του πόνου των άλλων είναι καλή διασκέδαση για όλη την οικογένεια.

Το μυθιστόρημα του Ντάνιελ Κουίν, Ισμαήλ, περιλαμβάνει έναν σωκρατικό διάλογο ανάμεσα σε έναν αυτάρεσκο ανθρωπιστή και ένα φιλοσοφικό γορίλα. Ο γορίλας τρομάζει τον άνθρωπο με το επιχείρημα ότι μοιράζονται κάτι σημαντικό – την εμπειρία της αιχμαλωσίας. Ο γορίλας έχει φυλακιστεί σε διάφορα τσίρκα και ινστιτούτα ψυχαγωγίας, αλλά ο άνθρωπος, αγανακτισμένος και αμήχανος, εκπαιδευμένος στις φιλοσοφικές προεκτάσεις του ιουδαιο-χριστιανικού πολιτισμού, έρχεται να συνειδητοποιήσει ότι είναι εξόριστος στη βαθύτερη αιχμαλωσία ενός θετικού και δυσλειτουργικού πρότυπου, του ανθρωποκεντρισμού.

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Σταματω εδω για σημερα,για να μην κουρασω και να διαβαζονται πιο ευκολα τα ποστ,οχι ολα μαζεμενα.Και πραγματικα ειναι σημαντικο να ενημερωθουν οσοι θελουν βεβαια.Αλλα για να εκφραζεις αποψη καλο ειναι πρωτα να ξερεις.
Καληνυχτα,θα συνεχισω αυριο εννοειται. :hehe:
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Και συνεχιζω...
Ερχομαστε σε κατι εξαιρετικα σημαντικο.
Στην βιτρινα των ζωολογικων κηπων.Τη μασκα τους.Την αιτιολογιση της υπαρξης τους.
Διαβαστε.

Η Σχολή της Παραπληροφόρησης

“Η απλή βάση στην αντίθεσή μου στην αιχμαλωσία στους ζωολογικούς κήπους είναι ότι κρατάμε τα ζώα σε κατάφωρα αφύσικες, εξουθενωτικές, και παρεκκλίνουσες συνθήκες. Κανένα στοιχειό από την ομορφιά και τη δύναμη και την ευφυΐα τους δεν είναι εμφανές. Περιορίζονται, απογοητεύονται, εκτελούν τις ίδιες επαναλαμβανόμενες και συχνά επικίνδυνες συμπεριφορές πλήξης, καταλήγοντας καρικατούρα του πραγματικού τους εαυτού.”

Euan C. Young, καθηγητής Ζωολογίας, Πανεπιστήμιο του Ώκλαντ, Νέα Ζηλανδία


Λόγω της αύξησης της ευαισθητοποίησης του κοινού για την ταλαιπωρία και τα δικαιώματα των ζώων, οι ζωολογικοί κήποι είναι υποχρεωμένοι να ανασύρουν σαθρές δικαιολογίες για την ύπαρξή τους.

Για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους, οι ζωολογικοί κήποι παρουσιάζουν τρία βασικά επιχειρήματα:
- Οι ζωολογικοί κήποι αποτελούν τη μοναδική ευκαιρία για τους περισσότερους ανθρώπους να δουν ζώα όπως καμηλοπαρδάλεις, λιοντάρια και ελέφαντες.
- Βοηθούν να εκπαιδευτεί το κοινό για τα ζώα και να προωθηθεί μεγαλύτερος σεβασμός σε αυτά.
- Προωθούν προσπάθειες διατήρησης μέσω της εκπαίδευσης και της αναπαραγωγής και στέγασης των απειλούμενων ειδών.


-Το πρώτο σημείο θέτει το ερώτημα με την παραδοχή ότι η ανθρώπινη οπτική ευχαρίστηση και περιέργεια ξεπερνά το δικαίωμα ενός ζώου να απολαμβάνει τη ζωή του ανενόχλητο στο φυσικό του περιβάλλον. Ο πόνος που προκαλείται στα ζώα σε περιφραγμένους χώρους για όλη τους τη ζωή (δεκαετίες σε περιπτώσεις όπως οι χιμπατζήδες και οι ελέφαντες) σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την αξία μιας στιγμιαίας εμπειρίας για τα εθισμένα στη διασκέδαση ανθρώπινα όντα.

-Ο δεύτερος ισχυρισμός υποθέτει ότι οι συμπεριφορές των ζώων που βλέπουν οι θεατές είναι ακριβείς, αληθείς, και φυσικές, όταν στην πραγματικότητα το τεχνητό περιβάλλον του ζωολογικού κήπου διαστρεβλώνει όλη τη διαδικασία της ζωής τους. Πρώτον, στο ζωολογικό κήπο οι θεατές δίνουν ελάχιστη ή καθόλου προσοχή στις πληροφορίες που τους παρέχονται για τα ζώα που παρατηρούν. Μελέτες γράφουν – και η εμπειρία του καθενός από εμάς επιβεβαιώνει εύκολα- ότι οι θεατές στο ζωολογικό κήπο σπάνια διαβάζουν τις πλάκες που παρέχουν πληροφορίες για το όνομα των ζώων, τη διατροφή, και τη φυσική ομοταξία. Η υπόθεση ότι οι άνθρωποι θα διαβάσουν τις πινακίδες σήμανσης, θα σκεφτούν τις πληροφορίες, και θα είναι σε θέση να τις επεξεργαστούν είναι αβάσιμη σε μια κουλτούρα της κατανάλωσης και της ψυχαγωγίας.

Μελέτες δείχνουν ότι οι θεατές των ζωολογικών κήπων γνωρίζουν ελάχιστα για τα ζώα, πιστεύουν σε τυπικές προκαταλήψεις για αυτά, και κάνουν βαθιές παρατηρήσεις, όπως το ζώο είναι “χαριτωμένο” ή “αστείο”. Το πρόβλημα είναι διττό: Οι θεατές των ζωολογικών κήπων συνήθως αναζητούν ψυχαγωγία, όχι εκπαίδευση και οι ζωολογικοί κήποι σπάνια κάνουν σοβαρή προσπάθεια εκπαίδευσης του κοινού. Κάποιος μπορεί να μάθει πολύ περισσότερα για τη συμπεριφορά των ζώων μέσω των μέσων ενημέρωσης, όπως το Discovery Channel, είτε μέσω «εικονικών ζωολογικών κήπων» και μέσα από τις κάμερες που τροφοδοτούν ζωντανές εικόνες των ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον.

Όταν επισκέφθηκα πρόσφατα το ζωολογικό κήπο του Ελ Πάσο, άκουσα ένα παιδί να αναφωνεί, «είναι αυτό το ζώο πραγματικό”; Οι γονείς γέλασαν, αλλά αυτή ήταν μια κατά λάθος βαθυστόχαστη ερώτηση. Γιατί ότι βλέπουν οι θεατές είναι εκφράσεις υπανάπτυκτες, παραμορφωτικές, ανεστραμμένες από τον άνθρωπο, ζώων που είναι λυπημένα, μοναχικά, τραυματισμένα και με κατάθλιψη. Εμείς δε θα δούμε τίγρεις, ελέφαντες και χιμπατζήδες, αλλά θα δούμε τι έχει συμβεί σε αυτούς, παρατηρούμε μια κοινωνική κατασκευή του ζώου. Να είμαστε σίγουροι πως ο βαρυκίνητος ελέφαντας δε είναι απλά μια ιδέα κάποιου, αλλά η ανθρώπινη ιδέα για αυτόν ειδωμένη μέσα από το πρίσμα / φυλακή των πολιτιστικών προοπτικών που είναι περισσότερο ή λιγότερο φωτισμένη και επιστημονικά ακριβής. Οι θεατές νομίζουν ότι βλέπουν άμεσα τα ζώα, αλλά τα βλέπουν μέσα από ιστορικά καθορισμένα πρότυπα και τις επιζήμιες επιπτώσεις του θεσμού του ίδιου του ζωολογικού κήπου.

Θα μπορούσε κανείς να μελετήσει την ανθρώπινη φύση εξετάζοντας ανθρώπους κλειδωμένους σε άσυλα και φυλακές. Πράγματι, τα ζώα υποφέρουν από τις ίδιες ψυχολογικές επιπτώσεις από τον εγκλεισμό και την απομόνωση, όπως και οι άνθρωποι, και από εκεί προκύπτει και ο όρος “zoochosis”. Ίσως αρπαγμένα από τις οικογένειές τους στην άγρια φύση, δεν μπορούν να κινηθούν ελεύθερα, αποστερούμενα μιας πλούσιας κοινωνικής ζωής, έχοντας αναστραφεί κάθε ανάγκη τους και ένστικτο τους και υπό την κατοχή των πολύπλοκων μυαλών, τα ζώα των ζωολογικών κήπων υποφέρουν από διάφορα ψυχολογικά προβλήματα, από “στερεότυπη” συμπεριφορά, η οποία περιλαμβάνει το να πηγαίνουν πέρα-δώθε, να αφήνουν το κεφάλι να κρέμεται, το λίκνισμα, το περπάτημα σε κύκλους, το ψυχαναγκαστικό γλείψιμο, το δάγκωμα κομματιών και ακόμη και τον αυτο-ακρωτηριασμό (όπως στην η περίπτωση των χιμπατζήδων που προκαλούν σοβαρές πληγές δαγκώνοντας τα άκρα τους). Σύμφωνα με τον Bill Travers και την Virginia McKenna του Ιδρύματος Γεννημένος Ελεύθερος (Born Free Foundation), για παράδειγμα, πάνω από το 60% των πολικών αρκούδων στους βρετανικούς ζωολογικούς κήπους είναι ψυχικά διαταραγμένες.

Η Jane Goodall υποστηρίζει ότι πάνω από το ήμισυ των ζωολογικών κήπων του κόσμου “εξακολουθούν να είναι σε κακές συνθήκες.” Μια αναθεώρηση των νεκροψιών ζωολογικών κήπων στο ζωολογικό κήπο του Σαν Ντιέγκο, που θεωρείται ευρέως ένας από τους καλύτερους ζωολογικούς κήπους της χώρας, υποδεικνύει διευρυμένο υποσιτισμό στα ζώα των ζωολογικών κήπων, υψηλά ποσοστά θνησιμότητας από τη χρήση αναισθητικών και ηρεμιστικών, σοβαρούς τραυματισμούς και θανάτους που οφείλονται στις μεταφορές, καθώς και συχνές εμφανίσεις κανιβαλισμού, παιδοκτονίας, και πάλης που είναι σχεδόν βέβαιο ότι προκαλείται από συνθήκες συνωστισμού» (όπ.π. Jamieson).

Η βασική εκπαίδευση που παρέχει ένας ζωολογικός κήπος είναι η επίγνωση αυτού που ένα ζώο δεν είναι και της αλλοτριωμένης ψυχής των ανθρώπινων πλασμάτων. Τα ζώα αποφυσικοποιούνται, απογυμνώνονται από τους φυσικές τους ιδιότητες. Βλέπετε τον πανέμορφο πράσινο-φτερωτό Μακάο σε μια ανοικτή περιοχή και αναρωτιέστε γιατί δεν πετάει μακριά, και στη συνέχεια συνειδητοποιείτε πως του έχουν κοπεί τα φτερά και δεν είναι πλέον σε θέση να πετάξει μακριά από μία γάτα. Μπορείτε να δείτε δύο ελέφαντες μαζί και να νομίζετε ότι είναι ένα ευτυχισμένο ζευγάρι, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι ζουν σε μεγάλα κοπάδια και οικογένειες έως και 20 μαζί. Μπορείτε να παρακολουθήσετε μια όμορφη λευκή τίγρη, και μόνο αργότερα να καταλάβετε ότι δεν είναι ένα πραγματικό είδος, αλλά μάλλον μια καθαρά γενετική ανωμαλία, που δεν θα μπορούσε να επιβίωσει στην άγρια φύση, διότι στερείται επαρκούς καμουφλάζ και υποφέρει από προβλήματα ισχίων, στα πόδια, και καταρράκτη. Δεν έχει σημασία πόσο οι ζωολογικοί κήποι προσπαθούν να ωραιοποιήσουν το συγκρότημα κράτησης, το γεγονός παραμένει ότι ζώα φυλακίζονται για ανθρώπινους σκοπούς και δεν είναι τα ζώα που διαφημίζονται ότι να είναι.

Ακόμη και στα καλύτερά τους, οι ζωολογικοί κήποι δίνουν ένα σύνθετο μήνυμα, όπου, αφενός, μπορεί να βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν την κρίση που αντιμετωπίζει η επιβίωση των ειδών και να κάνουν τα ζώα περισσότερο από μια αφαίρεση, αλλά, αφετέρου, επιδεινώνουν την αποξένωση από τη φύση και την ασέβεια προς τη ζωή μέσω της θεσμοθέτησης ενός δυϊσμού ανθρώπου-μη αθρώπου μέσω του διαχωρισμού θεατή-αντικείμενου. Οι ζωολογικοί κήποι ενσταλάζουν μια διαστρεβλωμένη αίσθηση της θέσης μας στον κόσμο, και μας κάνουν κατήχηση μιας κοσμοθεωρίας που ισχυρίζεται ότι τα ζώα είναι πόροι για να φάμε, να ντυθούμε, να πειραματιστούμε, ή να διασκεδάσουμε. Και έτσι είναι πάρα πολύ ενοχλητικό να βλέπει κανείς ορδές παιδιών από σχολεία να χοροπηδούν σε ζωολογικούς κήπους, και θα πρέπει να αναρωτηθεί πώς αυτή “διασκέδαση” δηλητηριάζει τις ευαισθησίες τους προς τον φυσικό κόσμο και επιδεινώνει την οικολογική κρίση. Περισσότερα από 120 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται ζωολογικούς κήπους κάθε χρόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, έτσι ώστε τα μηνύματα που δίνουν οι ζωολογικοί κήποι έχουν μεγάλη σημασία.

Ιδια η πηγη με τα αποπανω.
Συνεχιζεται...
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Κατ' εμέ δεν πρέπει να υπάρχουν ζωολογικοί κήποι. Είναι εντελώς λάθος η ύπαρξη τους και απλά θα μπορούσαν να είχαν παρκα για την αναπαραγωγή και προστασία σπάνιων ειδών μακριά από ανθρώπους.

Όσο για τον χιμπατζή, ορθώς θανατώθηκε όσο σκληρό και αν είναι αυτό που έγινε.
 

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Καλο θα ηταν παντως οσοι πηραν θεση πριν, να μαθουν καποια πραγματα.
Ειναι χαρακτηριστικο του Ελληνα να εκφραζει αποψη χωρις καν να ξερει το ζητημα πως εχει πραγματικα.Και να μαθει να σεβεται και αυτους που εχουν αφιερωσει χρονια και απιστευτες ωρες για αυτα τα ζητηματα και γνωριζουν το αντικειμενο.Δεν ειναι κακο.

Συνεχιζω.


Ειπατε κατι για ζωολογικους κηπους και...............εκπαιδευτικους σκοπους;
Τι μαθαινει ενα παιδι απο αυτους; Τι μαθαινουμε εμεις; Τι δειχνουμε εμεις;

Αποσπασματα απο αρθρα που εχω ανεβασει σε φιλοζωικο σαιτ.
Εγώ χρόνια δεν ήθελα να τα παω κι αυτά επέμεναν και τελικά τα πηγα.
Πως τους τα εξηγείς αυτά σε αυτή την ηλικία;
Πραγματικά σιχαίνομαι τους ζωολογικους κήπους και ότι έχει σχέση με φυλάκιση Ζώων.
Αντίθετα όμως έχω επισκεφθεί κάποιες μεγάλες φάρμες με κατσικάκια, προβατάκια, εκεί βλέπω πως ειναι στο περιβαλλον τους. Κότες.. Η ισχυει και κει το ίδιο ;;;;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κατ' εμέ δεν πρέπει να υπάρχουν ζωολογικοί κήποι. Είναι εντελώς λάθος η ύπαρξη τους και απλά θα μπορούσαν να είχαν παρκα για την αναπαραγωγή και προστασία σπάνιων ειδών μακριά από ανθρώπους.

Όσο για τον χιμπατζή, ορθώς θανατώθηκε όσο σκληρό και αν είναι αυτό που έγινε.
Νελιελ μάλλον δεν έχεις διαβάσει τι ειπε το αττικό και γιατί ακολουθήθηκε αυτό το πρωτοκολλο ενώ ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος. Το ίδιο το παρκο το επιβεβαιωσε. Υπήρχε τρόπος να τον ναρκωσουν. Απλώς φοβήθηκαν. Το ότι φοβάσαι όμως δε σημαίνει ότι σε δικαιολογεί να σκοτώσεις..
Διάβασε το θέμα ξανά από την αρχή. ..
Απλώς το να βγάζουμε συμπεράσματα έτσι καλό θα ήταν να το χουμε αναλυσει λίγο παραπανω . ..
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Εγώ χρόνια δεν ήθελα να τα παω κι αυτά επέμεναν και τελικά τα πηγα.
Πως τους τα εξηγείς αυτά σε αυτή την ηλικία;
Πραγματικά σιχαίνομαι τους ζωολογικους κήπους και ότι έχει σχέση με φυλάκιση Ζώων.
Αντίθετα όμως έχω επισκεφθεί κάποιες μεγάλες φάρμες με κατσικάκια, προβατάκια, εκεί βλέπω πως ειναι στο περιβαλλον τους. Κότες.. Η ισχυει και κει το ίδιο ;;;;
Καταρχην μπραβο σου για την σταση σου στο θεμα απο τηνα ρχη.Δεν πειραζει που τα πηγες.Θα χρησιμοποιησεις την εικονα που ειδαν με ντοκιμαντερ που θα τους δειξεις και θα τους εξηγησεις με απλα λογια αυτα που διαβαζεις εδω.Οτι τα ζωα δεν εγιναν για να τα φυλακιζουμε και να τα βλεπουμε αλλα εχουν την δικια τους αυτονομη αξια και την συμβολη τους στην συνεχιση της ζωης στον πλανητη καθως ειναι θηρευτες και θηραματα οποτε διαττηρηται η ισορροπια επανω στη γη και οτι η εικονα που ειδαν στο ζωολογικο κλοαστηριο δεν ειναι η αληθινη αλλα η ψυχωτικη τους εικονα και η εικονα αιχμαλωσιας τους.

Επισης οτι τα ζωολογικα παρκα συμβαλλουν στην διαιωνιση του ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ.Θα τα γραψω και παρακατω αυτα θα τα δεις.Και τελος οτι μπορει να πηγατε,διοτι ισως να μην ηξερες και καποια πραγματα αλλα μεγαλωνοντας μαθαινουμε και δεν πρεπει να ξαναπαμε ουτε να στηριζουμε τετοιες επιχειρησεις διοτι οσο τις στειριζουμε τοσο θα συνεχιζουν το εγκληματικο τους εργο.

Οσον αφορα τα αγροκτηματα με κοτες και κατσικακια ειναι η ιδανικη εικονα για οικοσιτα ζωα καταναλωσης.Εννοειται αν τηρουν τους ορους ευζωιας των ζωων.
Δεν ειναι αγρια ζωα,ειναι ζωα οικοσιτα καταναλωσης και το ιδανικο ειναι να μεγαλωνουν σε οικογενειακες φαρμες οσο ζησουν και ΟΧΙ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ. :hug:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο μεταξυ να συμπληρωσω οτι εδω και καποια χρονια4/5 αν θυμαμαι καλα...μας στελνει το υπουργειο παιδειας στα σχολεια οδηγια να ΜΗΝ πηγαινουμε τα παιδια στο αττικο παρκο διοτι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΤΥΠΟ για τα παιδια να βλεπουν αγρια ζωα σε αιχμαλωσια! ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ! Κατα τα αλλα ανθει το αττικο κολαστηριο και ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΑΦΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΒΤΑΙ ΖΩΑ ΣΕ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ αλλα το δελφιναριο στο αττικο ο μαλακας το εχει ονομασει ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.Αλλα το υπουργειο παιδειας λεει ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ!

Καταλαβατε!
Και επειδη οταν εχω λινκ παντα τα βαζω για του λογου το αληθες οριστε,

 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Και παμε στην βιτρινα.Εκει που την πατανε οι περισσοτεροι.Στον λόγο υπαρξης που προσπαθουν να μοστραρουν οι ζωολογικες φυλακες για να γινουν αποδεκτες πλεον.

Οι Μύθοι της Διατήρησης

“Δυστυχώς, η συντριπτική πλειοψηφία των ζωολογικών κήπων έχουν μπερδέψει τους αρχικούς σκοπούς τους και έχουν τοποθετήσει την αναψυχή και την εμπορική επιτυχία, πάνω από τις πιο πιεστικές ανάγκες της διατήρησης και της εκπαίδευσης.”

Debra Jordan

Οι σημερινοί νέοι και βελτιωμένοι ζωολογικοί κήποι κάνουν ό,τι μπορούν για να διακόψουν τους δεσμούς τους από την άθλια κληρονομιά τους, καθώς επιδιώκουν νέα νομοθεσία με πιο ευγενική και πιο ήπια μορφή. Τις τελευταίες δεκαετίες, η βιομηχανία των ζωολογικών κήπων έχει μετατοπιστεί δίνοντας έμφαση όχι στην ψυχαγωγία αλλά στην εκπαίδευση, την έρευνα και τη διατήρηση. Ο σημερινός λόγος των ζωολογικών κήπων είναι γεμάτος με ευφημισμούς:« η αιχμαλωσία γίνεται “συντήρηση”, η διασκέδαση είναι “εκπαίδευση” και το ίδιο το ίδρυμα βαπτίζεται πάρκο “διατήρησης”. Επειδή οι ζωολογικοί κήποι αποτελούν πρώτα και κύρια επιχειρήσεις, εξακολουθούν να είναι προσανατολισμένες ψυχαγωγία και πολύ συχνά η επιτακτική ανάγκη κέρδους του εκδοτηρίου αντικαθιστά την ηθική επιταγή της καλής μεταχείρισης των ζώων.

Η πιο εύλογη άμυνα που έχουν στη διάθεσή τους οι ζωολογικοί κήποί σε μια εποχή εξαφάνισης ειδών, απώλειας ενδιαιτημάτων και οικολογικής κρίσης είναι ότι εξυπηρετούν πλέον σκοπούς της διατήρησης. Το 1981, το AZA δημιούργησε το πρόγραμμα Σχέδιο για την Επιβίωση των Ειδών (ΣΕΠ), που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην πρόληψη της εξαφάνισης των ζώων και να εκπαιδεύσει το κοινό για τις ανάγκες διατήρησης. Μέσα από προγράμματα διαχείρισης της αναπαραγωγής, το ΣΕΠ καυχιέται πώς κατάφερε με επιτυχία τη διατήρηση και την επανεισαγωγή στο φυσικό περιβάλλον πολλών ειδών όπως το κουνάβι με το μαύρο πόδι, ο κόνδορας (όρνεο) και ο κόκκινος λύκος.

Αλλά τα διαπιστευτήρια διατήρησης των ζωολογικών κήπων είναι εξαιρετικά αμφίβολα και παίζουν ένα μικρό ρόλο στη διάσωση των ειδών από την εξαφάνιση. Τα είδη που οι ζωολογικοί κήποι ευνοούν για “διατήρηση” τείνουν να είναι χαριτωμένα και μικρής ποικιλίας (αυτά που η AZA αποκαλεί «ναυαρχίδα των ειδών που προκαλούν έντονα συναισθήματα στο κοινό”), συνεπώς κάνουν περισσότερα για να προσελκύσουν επισκέπτες από όσα κάνουν για να αποτρέψουν μια κρίση εξαφάνισης.
Μόνο το 2% των απειλούμενων ειδών είναι μέρος των προγραμμάτων αναπαραγωγής των ζωολογικών κήπων, και πολύ λίγοι ζωολογικοί κήποι έχουν καταγραφεί για αναπαραγωγή σε αιχμαλωσία και διατήρηση της άγριας πανίδας. Συχνά δεν είναι οι ίδιοι οι ζωολογικοί κήποι που κάνουν την αναπαραγωγή αλλά απομακρυσμένες εγκαταστάσεις εκτροφής, οπότε γιατί να δίνεται πιστοποίηση διατήρησης στους ζωολογικούς κήπους; Οι ζωολογικοί κήποι έχουν μικρά ποσοστά διατήρησης και επαναφοράς των ζώων στους φυσικούς τους οικοτόπους (όπως στην περίπτωση του Μεξικανικού Γκρίζου Λύκου). Συχνά, τα ζώα είναι πάρα πολύ εξοικειωμένα με την ανθρώπινη φροντίδα και σφαδάζουν μόνα τους. Τα κοπάδια αναπαραγωγής, συνήθως είναι πολύ μικρά, και η ενδογαμία είναι ένα πρόβλημα που οδηγεί σε μη υγιή ζώα και μειωμένη γονιδιακή δεξαμενή. Περαιτέρω, οι ζωολογικοί κήποι δεν συμμετέχουν ενεργά στην διατήρηση των ενδιαιτημάτων. Οι ζωολογικοί κήποι θέτουν λοιπόν το ερώτημα του ποιο είναι το νόημα της συντήρησης, αν δεν υπάρχει οικότοπος στον οποίο τα ζώα να μπορούν να επιστραφούν. Ως παράδειγμα παραπλανητικής διαφήμισης από το ΣΕΠ, ο ζωολογικός κήπος του Ελ Πάσο έχει δύο θηλυκές ασιατικές ελεφαντίνες που αποτελούν μέρος ενός προγράμματος του ΣΑΠ, αλλά καμία από τις δύο δεν μπορεί να γεννήσει.

Όπως εκθέτει το 1999 μια έρευνα της San Jose Mercury News και το σχολαστικά τεκμηριωμένο σοκαριστικό βιβλίο του Alan Green “Animal underground”: H μαύρη αγορά για σπάνια και εξωτικά είδη, είναι το μικρό βρόμικο μυστικό των ζωολογικών κήπων, αναπαράγουν ένα πλεόνασμα πολλών ειδών, και τα ζώα αυτά γίνονται κομμάτι ενός τεράστιου υπόγειο κυκλώματος πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο που προσελκύει αγοραστές από πηγές όπως ο Οδηγός Εύρεσης Ζώων. Οι ζωολογικοί κήποι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος ενός δαιδαλώδους, σκιερού κόσμου, που περιλαμβάνει εμπόρους, κυνηγούς, θηριοτροφεία, καθ’ οδόν αξιοθέατα, εκτροφεία γουνοφόρων ζώων, καταστήματα κατοικίδιων ζώων, τσίρκο, πειραματιστές, και σφαγεία. Οι ζωολογικοί κήποι συχνά αναλαμβάνουν αναπαραγωγές ζώων από μη ευυπόληπτους εμπόρους και εκτροφείς. Όταν τα «χαριτωμένα» ζώα των ζωολογικών κήπων μεγαλώσουν και χάσουν την αρχική ελκυστικότητα τους, και οι ζωολογικοί κήποι πρέπει να κάνουν χώρο για πιο γλυκούλικα, τα ζώα αυτά αποστέλλονται πίσω στον κάτω κόσμο, όπου καταλήγουν ως ζωοτροφή για κονσέρβες κυνηγόσκυλων, σε πειραματικά εργαστήρια, ή ακόμα και ως κρέας για ανθρώπινη κατανάλωση . Όπως υποστηρίζει ο Green, η πολιτική της AZA απαγορεύει αυτό το είδος της αγοράς, αλλά στην πράξη το ανέχονται, ακόμα και ζώα εκτρέφονται ειδικά για τους κυνηγούς, με τους οποίους τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των ζωολογικών κήπων συχνά έχουν άριστες σχέσεις. Μερικοί από τους πιο φημισμένους ζωολογικούς κήπους του κόσμου, όπως ο ζωολογικός κήπος του Σαν Ντιέγκο και το Πάρκο Αγρίων Ζώων του Σαν Ντιέγκο, ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων παραβατών, αναφέρονται για μεταπώληση χιλιάδων σπάνιων και απειλούμενων ειδών μεταξύ 1992 και 1998.

Αν οι ζωολογικοί κήποι μπορούσαν επιτυχώς να σώσουν είδη από την εξαφάνιση, θα περιμέναμε οι αριθμοί τους να αυξάνονται, όμως μειώνονται δραματικά. Μια πρόσφατη δημοσκόπηση που διεξήχθη από το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας αποκάλυψε ότι επτά στους δέκα βιολόγους πιστεύουν ότι ο κόσμος είναι σήμερα εν μέσω της ταχύτερης μαζικής εξαφάνισης των ειδών σε ολόκληρη την ιστορία του πλανήτη, και σε αντίθεση με τις μαζικές εξαφανίσεις του παρελθόντος, αυτή δεν εδράζεται σε φυσικά αίτια, αλλά μάλλον είναι εντελώς ανθρωπογενής.

Σαφώς, οι ζωολογικοί κήποι δεν είναι η απάντηση στο πρόβλημα της αναγέννησης της βιοποικιλότητας. Δεν είναι «σύγχρονο κιβωτοί», όπως οι ιδιοκτήτες τους θα ήθελαν να σκεφτόμαστε, είναι πολύ πιο κοντά στις παλιές-καπιταλιστικές αγορές.
Πηγή
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Είμαστε μια τουριστική χώρα. Οι ζωολογικοί κήποι και τα event που διοργανώνουν τραβάνε τουρίστες και φέρνουν έσοδα. Η Ελλάδα έχει ένα και μοναδικό ζωολογικό πάρκο και αυτό το πολεμάνε με κάθε ευκαιρία. Αν κλείσει και αυτό δεν θα έχουμε κανένα.

Βγάζουν νομοθεσίες μόνο και μόνο για να κερδίσουν την εύνοια των φιλοζωικών. Παλιά το πάρκο είχε show με δελφίνια και βγάζουν νόμους ότι απαγορεύονται τέτοια show για κερδοσκοπικούς σκοπούς.
πως εξελίχθηκε η ιστορία (το πάρκο δικαιώθηκε) και κανένα ΜΜΕ δεν το αναφέρει.

Το πάρκο επένδυσε σε εκπαιδευτές για να εκπαιδεύσουν τα δελφίνια και να κάνουν show όπως γίνεται σε αρκετές χώρες του κόσμου και με παράλογους νόμους το απαγορεύουν (4039/2012, άρ. 12).

Για τα ζώα η ζωή στο πάρκο είναι πιο εύκολη από τη ζωή στη ζούγκλα. Έχουν τροφή εξασφαλισμένη και προστασία από εχθρούς επίσης εξασφαλισμένη. Δείτε μια ταινία να δείτε πως είναι η ζωή στα ελεφαντάκια στη ζούγκλα. Τι ανταγωνισμός υπάρχει και τι κακουχίες περνάνε. Αν εξακολουθείτε και το λέτε αιχμαλωσία το ίδιο ισχύει και για τα κατοικίδια σας.
https://www.imdb.com/title/tt6722976/

Το να βγάζει το υπουργείο αποφάσεις ότι οι επισκέψεις σε χώρες αιχμαλωσίας ζώων είναι μη διδακτικές ώρες είναι αστείο. Απλώς ικανοποιουν τις φιλοζωικές για ψήφους.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Αν εξακολουθείτε και το λέτε αιχμαλωσία το ίδιο ισχύει και για τα κατοικίδια σας.
Αυτο το λες εσυ.
Τελεια.
Ρε ακικε ξερεις τι σκεφτομαι; Με ειδες στα τεχνολογικα θεματα να το παιζω πολυξερη; Εσενα δεν ρωταω για κινητο για τεχνολογια κλπ;

ΔΕΞΟΥ ΓΜΤ οτι δεν το εχεις ,το βλεπεις εντελως λαθος ,δεν ειναι κακο να σταματησουμε επιτελους να νομιζουμε οτι ειμαστε σε ολα ειδικοι και να μαθουμε να ακουμε και να διαβαζουμε οσους ξερουν.Επιτελους ειναι καλο πραγμα να εμπλουτιζουμε τις γνωσεις μας και να προχωραμε μπροστα.Ειναι καλο πραγμα να αναθεωρουμε και να λεμε οκ..εδω ημουν λαθος/.
ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΙΣ;

Ενταξει δεν ειναι ολα λεφτα και τουρισμος και πιστεψε με το αττικο ειναι μια πορδη σε σχεση με αλλα παρκα εξωτερικου.
Κανεις δεν ερχεται στην ελλαδα για το αττικο,ελεος καπου.Για θαλασσα ηλιο κλπ ερχονται βαλε και αρχαιοτητες.
Ωριμασε λιγο.
Η ιδια κασετα σε ολα..ελεος.
Και σταματα να παπαγαλιζεις τις π@ριες για τα κατοικιδια.Που εσυ τα λες κατοικιδια/ΚΑΤΟΙΚΙΑ αρα αυτοαναιρεισαι.2 ζωα ειναι κατοικιδια τα γνωστα.Δεν ειναι αγρια ζωα.Δεν θα εξηγω παλι τα αυτονοητα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης και οι εμποροι ναρκωτικων επενδυουν λεφτα,επενδυσεις εχουμε και σε εγκληματικες οργανωσεις..ελεος δηλαδη.Οποιος επενδυει 'ότι και να κανει θα τον αφηνουμε επειδη επενδυσε;Ελα σε παρακαλω σοβαρεψου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Αυτο το λες εσυ.
Τελεια.
Ρε ακικε ξερεις τι σκεφτομαι; Με ειδες στα ετχνολογικα θεματα να το παιζω πολυξερη; Εσενα δεν ρωταω για κινητο για τεχνολογια κλπ;
ΔΕΞΟΥ ΓΜΤ οτι δεν το εχεις ,το βλεπεις εντελως λαθος ,δεν ειναιθ κακο να σταματησουμε επιτελους να νομιζουμε οτι ειμαστε σε ολα ειδικοι και να μαθυμε να ακουμε και να διαβαζουμε οσους ξερουν.Επιτελους ειναι καλο πραγμα να εμπλοτιζουμε τις γνωσεις μας και να προχωρα,με μπροστα.Ειναι καλο πραγμα να αναθεωρουμε και να λεεμ οκ..εδω ημουν λαθος/.
Ωριμασε λιγο.
Δεν το παίζω πολύξερος. Την γνώμη μου λέω. Αυτή είναι η ουσία του forum. Αν είναι σωστά η λάθος θα τα πει ο χρόνος. Ευτυχώς στα forum τα γραπτά μένουν.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για τα ζώα η ζωή στο πάρκο είναι πιο εύκολη από τη ζωή στη ζούγκλα. Έχουν τροφή εξασφαλισμένη και προστασία από εχθρούς επίσης εξασφαλισμένη. Δείτε μια ταινία να δείτε πως είναι η ζωή στα ελεφαντάκια στη ζούγκλα. Τι ανταγωνισμός υπάρχει και τι κακουχίες περνάνε. Αν εξακολουθείτε και το λέτε αιχμαλωσία το ίδιο ισχύει και για τα κατοικίδια σας.
Κανεις δεν λέει ότι η ζωή στη ζούγκλα είναι εύκολη..
Αν ήταν θα την έλεγαν κάπως αλλιώς..

Αυτά τα ζώα όμως ξεχνάς ότι γεννήθηκαν και μεγαλώνουν εκεί γιατί αυτή είναι η φύση τους..

Μόνα τους πρεπει να επιβιώνουν, να βρίσκουν τροφή, να προστατευονται ,να αναπαραγονται, να γεννούν και γενικά η φύση ειναι αυτη που τους έχει εξοπλίσει με όλα τα εφόδια για να ζουν μέσα σε αυτή ελευθερα και όχι περιορισμένα..

Για σκέψου να μας βάλουν και εμάς σε πάρκο να μας δίνουν τροφή και στέγη γιατί έξω στην κοινωνία υπάρχει ανεργία και εγκληματικοτητα..
Ειναι σύμφωνο όλο αυτό με την ανθρώπινη φύση;

Καθένας στο στοιχείο του λοιπόν και για τα ζώα δεν είναι η αιχμαλωσία.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,806 μηνύματα.
Δεν το παίζω πολύξερος. Την γνώμη μου λέω. Αυτή είναι η ουσία του forum. Αν είναι σωστά η λάθος θα τα πει ο χρόνος. Ευτυχώς στα forum τα γραπτά μένουν.
Μα την εχεις ξαναπει ηδη τοσες φορες!Δεν λες απλως τη γνωμη σου την οποια ειπες και πολλα ποστ πριν.Προσπαθεις να προβοκαρεις εντελως οχι αυτα που γραφω εγω αλλα αυτα που ηδη ειναι γνωστα και τα ξερουν ηδη χρονια τωρα οσοι ασχολουνται.Επισης ποσες φορες πρεπει να πεις οτι τα κατοικιδια ειναι ιδια με τα αγρια ζωα; Διοτι αυτο λες βασικα.ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ!


ΟΚ το ειπες,.το ακουσαμε πολλες φορες,αν θες ασε με να συνεχισω,.
Ευχαριστω.

υγ.Καλα αυτο περι ευκολης ζωης στα ζωολογικα παρκα ειναι ενα ανεκδοτο αισχρο.Ειναι τποσο τραγικη ηζ ωη τους που δεν μπορω να γελασω ..οχι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Κανεις δεν λέει ότι η ζωή στη ζούγκλα είναι εύκολη..
Αν ήταν θα την έλεγαν κάπως αλλιώς..

Αυτά τα ζώα όμως ξεχνάς ότι γεννήθηκαν και μεγαλώνουν εκεί γιατί αυτή είναι η φύση τους..

Μόνα τους πρεπει να επιβιώνουν, να βρίσκουν τροφή, να προστατευονται ,να αναπαραγονται, να γεννούν και γενικά η φύση ειναι αυτη που τους έχει εξοπλίσει με όλα τα εφόδια για να ζουν μέσα σε αυτή ελευθερα και όχι περιορισμένα..
Γιατί η φύση των κατοικίδιων είναι να ζει με ανθρώπους, να στειρώνονται, να βγαίνουν 2 βόλτες την ημέρα για να την ανάγκη τους (σκυλί), να τα μαλώνεις να μην σκαρφαλώνουν σε ψηλά σημεία (γάτες), να τα μαλώνεις όταν σκοτώνουν ποντίκι ή πουλάκι (γατιά) και στο δίνουν;

Τα κατοικίδια όπως και τα ζώα στα πάρκα δεν έχουν αιχματωλιστεί. Έχουν αναπαραχθεί σε καθεστώς αιχμαλωσίας. Δεν μπορούν να επιβιώσουν στη ζούγκλα ούτε στο φυσικό τους περιβάλλον.

Για σκέψου να μας βάλουν και εμάς σε πάρκο να μας δίνουν τροφή και στέγη γιατί έξω στην κοινωνία υπάρχει ανεργία και εγκληματικοτητα..
Ειναι σύμφωνο όλο αυτό με την ανθρώπινη φύση;

Καθένας στο στοιχείο του λοιπόν και για τα ζώα δεν είναι η αιχμαλωσία.
Δες τη μεγάλη εικόνα. Στην Ελλάδα είχε απαγορευθεί ελληνική χρυσός στη Χαλκιδική, τοπικές κοινωνίες και περιβαλλοντικές ΜΚΟ μπλοκάρουν την εγκατάσταση αιολικών πάρκων, το UBER σε ιδιώτες απαγορευτικέ ανεξάρτητα αν στα νησιά δεν μπορείς να βρεις ταξί και τώρα ΜΚΟ ζητάνε του μοναδικού ζωολογικού πάρκου που έχουμε. Με αυτές τις συνθήκες θα κάτσει κάποιος επενδυτής να φτιάξει κάτι μεγάλο στην Ελλάδα. Οι κυβερνήσεις απλώς ξεπλένουν τα ΕΣΠΑ σε δικούς τους και δημιουργούν εικονική ανάπτυξη μέσω προγραμμάτων.

Η θέση μου είναι ότι αφού επιτρέπονται στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες τέτοια πάρκα δεν πρέπει να απαγορεύονται στην Ελλάδα, που στηριζόμαστε στο τουρισμό. Για τον ίδιο λόγω είμαι και υπέρ των κατοικιδίων.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top