Αφήνετε φιλοδώρημα; (pourboire)

Αφήνετε φιλοδώρημα; (pourboire)

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 81)
  • Ναι πάντοτε, ή σχεδόν πάντοτε

    Ψήφοι: 25 30.9%
  • Όχι, ποτέ

    Ψήφοι: 11 13.6%
  • Μερικές φορές, ανάλογα την περίπτωση

    Ψήφοι: 45 55.6%

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ναι τους δίνω πάντα.Επίσης προσπαθώ να μη παραγγέλνω όταν βρέχει αλλά άμα τύχει και δε το έχω προσέξει (οτι βρέχει) και παραγγείλω,τους δίνω καλό pourboir γιατί ντρέπομαι κιόλας έ και κακά τα ψέματα,έκατσε και βράχηκε για να μου φέρει να φάω,κρίμα είναι :P
 

David?

Νεοφερμένος

Ο David? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Εδω ο οδηγος τρολλευ εχει ετησιο μισθο 60χιλ συν benefits. Το παιδι που κανει διανομες σε αλυσιδα πιτσαριας παιρνει $11/ωρα χωρις τιποτα αλλο, οταν ο κατωτατος μισθος ειναι $14. Προσωπικα πιστευω οτι θα επρεπε να πληρωναν κανονικο μισθο για να μην δινουμε τιπς. Ουτε εμενα μου αρεσει να αφηνω τιπ αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα εδω μεχρι και στα κομμωτηρια αφηνεις. Στην Ευρωπη ειναι διαφορετικα και σπανια αφηνω τιπ πχ σε εστιατοριο, εκτος αν η εξυπηρετηση ηταν αριστη.
Εντάξει θα συμφωνήσω ότι είναι θέμα κανόνων συμπεριφοράς με βάση τις πεποιθήσεις του καθένα, αλλά και το σύστημα αξιών κάθε κοινωνίας.
Εγώ, ας πούμε, θα άφηνα άνετα μια μάρκα των 500 σαν φιλοδώρημα στον κρουπιέρη του καζίνο Λουτρακίου αν στο τραπέζι του κερδίσω 20 χιλιάρικα.
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ε ναι, αφού όλοι ξέρουμε πως η καφρίλα ή το abuse εξαρτάται από το αν είναι συνηθισμένο το θύμα. Στο Λονδίνο που βρέχει συνέχεια έχει συνηθίσει ο άλλος στο κρύο οπότε τον καλούμε χωρίς τύψεις, στην Αθήνα όχι...

Καλά φυσικά και καμία σχέση δεν το γράφω για πλάκα. Το ίδιο είναι να ζεις σε μια χώρα όπου όλο το χρόνο βρέχει και τις περισσότερες περιπτώσεις μιλάμε για ένα ψιλόβροχο που βασικά δεν υπάρχει στην Ελλάδα και όπου ο κόσμος casually πάει κάθε μέρα στη δουλειά του με ομπρελες, αδιάβροχα, οι υποδομές είναι σωστές και όλα είναι business as usual σε σύγκριση με την Ελλάδα που αν βρέχει chances are πως θα γαμηθεί το σύμπαν, οι δρόμοι θα πλημμηρίσουν και θα τρέχουν όλοι σα τους μαλάκες να πάνε σπίτια τους πριν τους πιάσει η κίνηση.

Στην τελική ρε φίλε αν δεν μπορείς να φας αυγουλάκι αυτή τη μία γαμημένη μέρα μες στη βδομάδα που ρίχνει καρέκλες και ψάχνεις να χώσεις κάποιον άλλο ναι είσαι κάφρος.

Φυσικά και είναι υπηρέτης σου ο άλλος όταν τον πληρώνεις, όπως ακριβώς είσαι εσύ υπηρέτης κάποιου άλλου όταν σε πληρώνει, αλλιώς για ποιο λόγο τον πληρώνεις? Και όχι, ο σκοπός του delivery είναι ακριβώς αυτός, ότι θα φάει κάποιος άλλος το κρύο, τη βροχή και το μαγείρεμα για εσένα, αλλιώς γιατί πληρώνεις ακριβώς?

Υποκρισίες και ψευτοανθρωπισμοί είναι όλα αυτά. Μας πήρε ο πόνος τώρα για τον ντελιβερά που είναι στο κρύο και αισθανόμαστε τύψεις, γιατί? Απλά και μόνο επειδή τον βλέπεις και επειδή μπήκε στο κρύο από κάποια άμεση δική συ ενέργεια. Υπάρχει και ο ΔΕΗτζής που ανεβαίνει στην κολώνα με κίνδυνο της ζωής του για να έχεις εσύ ρεύμα, ο σκουπιδιάρης που σου μαζεύει τα σκατά βρέξει χιονίσει, ο μεταλλωρύχος που τρώει καρκίνο για να έχεις εσύ αλουμινένια παράθυρα να ζεσταίνεσαι κ.ο.κ. Όλοι αυτοί είναι σαν να μην υπάρχουν επειδή δεν τους βλέπουμε. Άρα απλά δίνεις το τιπ για να απαλλάξεις τον εαυτό σου από τις τύψεις που νιώθεις βλέποντας τον ντελιβερά, όχι γιατί νοιάζεσαι πραγματικά.

Στον κόσμο υπάρχουν ένα κάρο δουλειές που είναι σκατά αλλά πρέπει να γίνουν και γι αυτό θα υπάρξουν κάποιοι άνθρωποι που θα επιλέξουν να τις κάνουν, είτε γιατί δεν μπορούν ή γιατί δεν ξέρουν να κάνουν κάτι άλλο. Όλοι στα γραφεία και στο τζάκι δεν γίνεται να είμαστε. Κάποιοι θα δουλεύουμε και στο κρύο.

Τι είδους μηδενισμός είναι αυτός; Καταρχήν δεν έχει καμία σχέση με ανθρωπισμό αυτά τα υποθέτεις εσύ. Αν εσύ δε θες να είσαι μαλάκας το κάνεις για σένα όχι για τον άλλο. Ο άλλος μπορεί έχει συνηθίσει να συναναστρέφεται με μαλάκες (είναι η δουλειά του remember; ) μπορεί επίσης να έχει συνηθίσει να χλεπιάζει και τα φαγητά τους σαν καλός επαγγελματίας που είναι εφόσον ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Αν εσύ, ή ο καθένας έχει επίσης συνηθίσει να σου φέρονται όλοι σαν υπηρέτες και να πηγαίνουν out of their way για εξυπηρετήσουν εσένα, αυτόν τον high maintenance beacon of entitlement που έχει τις δικές του απαιτήσεις επειδή τολμά και πληρώνει, αν δεν πληρώνεις όντως premium υπηρεσίες, το πιο πιθανό είναι πως είτε σε έχουν ακυρώσει μες στη μάπα, είτε έχουν βρει κάποιον άλλο τρόπο να σου περάσουν το μήνυμα.

Αυτά ισχύουν για όλες τις δουλειές που έχουν να κάνουν με customer service. Και στο customer service, υπάρχει ο απλός κανόνας που λέει πως ο πελάτης έχει σπάνια, έως ποτέ δίκιο (όποιος λέει το αντίθετο μάλλον δεν έχει δουλέψει ποτέ cs). Ο άνθρωπος λοιπόν που θα πάρει να παραγγείλει τα σουβλάκια του με καταιγίδα έξω γιατί "αυτό πληρώνει" (ναι φυσικά τα 0 ευρώ καπέλο επί της τιμής του take away) είναι ο ο ίδιος ο οποίος θα πάει να φάει σε ταβέρνα και θα βάλει το σερβιτόρο να πηγαινοέρχεται γιατί δεν ξέρει τι θέλει και νομίζει πως είναι ο μόνος πελάτης στο μαγαζί, ο ίδιος που θα πάρει το σπασμένο κινητό του στο service και θα ωρύεται σ' όλο το κατάστημα πως θέλει οτν προϊστάμενο προς γέλιο όλων των υπολοίπων, ο ίδιος που θα κάτσει να βριστεί με τον τηλεφωνητή της cosmote, τον δημόσιο υπάλληλο, αυτός που μεθαύριο θα κάνει παράπονα στο δάσκαλο γιατί έβαλε κακό βαθμό στο παιδί του και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Αυτός που εξελικτικά και σε θέμα συμπεριφοράς είναι πιο κοντά στον μπαμπουίνο πάντα θα έχει μια ωραία δικαιολογία για να έρθει ακόμη πιο κοντά στο μπαμπουίνο είτε αυτό είναι η εξυπηρέτηση, είτε τα "σιγά δε θα πάθει και τίποτα" είτε πολλά άλλα αλλά πάντα εν τέλει θα είσαι μπαμπουίνος.

Τα υπόλοιπα παραδείγματα περί μεταλλωρύχων που αναφέρεις είναι παντελώς άσχετα καθώς δεν περνούν απ' το χέρι κανενός (πέρα απ' το να το βουλώσεις εκείνη τη μια φορά που θα απεργήσουν για τα αυτονόητα), έχουν τα δικά τους προβλήματα και απαιτούν τις δικές τους λύσεις. Πάντα όμως μπορούν να χρησιμεύσουν ως άλλοθι όπως γράφω πιο πάνω.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά φυσικά και καμία σχέση δεν το γράφω για πλάκα. Το ίδιο είναι να ζεις σε μια χώρα όπου όλο το χρόνο βρέχει και τις περισσότερες περιπτώσεις μιλάμε για ένα ψιλόβροχο που βασικά δεν υπάρχει στην Ελλάδα και όπου ο κόσμος casually πάει κάθε μέρα στη δουλειά του με ομπρελες, αδιάβροχα, οι υποδομές είναι σωστές και όλα είναι business as usual σε σύγκριση με την Ελλάδα που αν βρέχει chances are πως θα γαμηθεί το σύμπαν, οι δρόμοι θα πλημμηρίσουν και θα τρέχουν όλοι σα τους μαλάκες να πάνε σπίτια τους πριν τους πιάσει η κίνηση.

Στην τελική ρε φίλε αν δεν μπορείς να φας αυγουλάκι αυτή τη μία γαμημένη μέρα μες στη βδομάδα που ρίχνει καρέκλες και ψάχνεις να χώσεις κάποιον άλλο ναι είσαι κάφρος.



Τι είδους μηδενισμός είναι αυτός; Καταρχήν δεν έχει καμία σχέση με ανθρωπισμό αυτά τα υποθέτεις εσύ. Αν εσύ δε θες να είσαι μαλάκας το κάνεις για σένα όχι για τον άλλο. Ο άλλος μπορεί έχει συνηθίσει να συναναστρέφεται με μαλάκες (είναι η δουλειά του remember; ) μπορεί επίσης να έχει συνηθίσει να χλεπιάζει και τα φαγητά τους σαν καλός επαγγελματίας που είναι εφόσον ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Αν εσύ, ή ο καθένας έχει επίσης συνηθίσει να σου φέρονται όλοι σαν υπηρέτες και να πηγαίνουν out of their way για εξυπηρετήσουν εσένα, αυτόν τον high maintenance beacon of entitlement που έχει τις δικές του απαιτήσεις επειδή τολμά και πληρώνει, αν δεν πληρώνεις όντως premium υπηρεσίες, το πιο πιθανό είναι πως είτε σε έχουν ακυρώσει μες στη μάπα, είτε έχουν βρει κάποιον άλλο τρόπο να σου περάσουν το μήνυμα.

Αυτά ισχύουν για όλες τις δουλειές που έχουν να κάνουν με customer service. Και στο customer service, υπάρχει ο απλός κανόνας που λέει πως ο πελάτης έχει σπάνια, έως ποτέ δίκιο (όποιος λέει το αντίθετο μάλλον δεν έχει δουλέψει ποτέ cs). Ο άνθρωπος λοιπόν που θα πάρει να παραγγείλει τα σουβλάκια του με καταιγίδα έξω γιατί "αυτό πληρώνει" (ναι φυσικά τα 0 ευρώ καπέλο επί της τιμής του take away) είναι ο ο ίδιος ο οποίος θα πάει να φάει σε ταβέρνα και θα βάλει το σερβιτόρο να πηγαινοέρχεται γιατί δεν ξέρει τι θέλει και νομίζει πως είναι ο μόνος πελάτης στο μαγαζί, ο ίδιος που θα πάρει το σπασμένο κινητό του στο service και θα ωρύεται σ' όλο το κατάστημα πως θέλει οτν προϊστάμενο προς γέλιο όλων των υπολοίπων, ο ίδιος που θα κάτσει να βριστεί με τον τηλεφωνητή της cosmote, τον δημόσιο υπάλληλο, αυτός που μεθαύριο θα κάνει παράπονα στο δάσκαλο γιατί έβαλε κακό βαθμό στο παιδί του και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Αυτός που εξελικτικά και σε θέμα συμπεριφοράς είναι πιο κοντά στον μπαμπουίνο πάντα θα έχει μια ωραία δικαιολογία για να έρθει ακόμη πιο κοντά στο μπαμπουίνο είτε αυτό είναι η εξυπηρέτηση, είτε τα "σιγά δε θα πάθει και τίποτα" είτε πολλά άλλα αλλά πάντα εν τέλει θα είσαι μπαμπουίνος.

Τα υπόλοιπα παραδείγματα περί μεταλλωρύχων που αναφέρεις είναι παντελώς άσχετα καθώς δεν περνούν απ' το χέρι κανενός (πέρα απ' το να το βουλώσεις εκείνη τη μια φορά που θα απεργήσουν για τα αυτονόητα), έχουν τα δικά τους προβλήματα και απαιτούν τις δικές τους λύσεις. Πάντα όμως μπορούν να χρησιμεύσουν ως άλλοθι όπως γράφω πιο πάνω.

Ρε φίλε, για πιο λόγο πρέπει να πληρώσεις καπέλο επί της τιμής όταν στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το ντελιβερι; Θα τρελαθούμε τώρα; Είναι entitlement να θες να σου προσφέρουν αυτό που έχει συμφωνήσει ο άλλος να σου προσφέρει πριν αγοράσεις; Πάμε καλά;

Το άλλο με τη χλεπα δεν στο σχολιάζω. Πρέπει δηλαδή να tipαρω τον άλλο για να μην φτύσει μέσα; Σοβαρολογουμε; Υπάρχουν ένα κάρο μαγαζιά που λένε το ντελιβερι κοστίζει έξτρα ή κάτω από ένα όριο παραγγελιας δεν έρχεται σπίτι. Μια χαρά τίμιο είναι αυτό.

Το entitlement ποιο είναι ακριβώς ότι θες να σου προσφερουν μια υπηρεσία που πληρώνεις; Όταν πάς δηλαδή να σου φτιάξουν το pc θα πληρώσεις premium για να το φτιάξουν ή μήπως είναι entitlement να φες να παραλάβεις λειτουργικό το μηχάνημα όταν πληρώνεις για κάτι τέτοιο;

Και δεν είπα τίποτα τρελό όπως να στέλνεις τον ντελιβερα για τσιγάρα και να γκαρίζεις, αυτά είναι καραγκιοζιλικια αλλά η κακοκαιρία είναι μέρος της δουλειάς και το ξέρει και ο ίδιος που δουλεύει. Το αν ο ντελιβερας δεν έχει αδιάβροχο και δεν έχει μεριμνήσει για το πως θα κάνει την δουλειά του όταν βρέχει εμένα πως με αφορά σαν πελάτη; θυμίζει λίγο αγροτική παραγωγή που δε μεριμνουμε για τίποτα και μετά γκαριζουμε για την κρατική αποζημίωση.

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και ο επαγγελματίας έχει πάντα την δυνατότητα να τον χρεώσει για το δίκιο του.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ρε φίλε, για πιο λόγο πρέπει να πληρώσεις καπέλο επί της τιμής όταν στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το ντελιβερι; Θα τρελαθούμε τώρα; Είναι entitlement να θες να σου προσφέρουν αυτό που έχει συμφωνήσει ο άλλος να σου προσφέρει πριν αγοράσεις; Πάμε καλά;

Το άλλο με τη χλεπα δεν στο σχολιάζω. Πρέπει δηλαδή να tipαρω τον άλλο για να μην φτύσει μέσα; Σοβαρολογουμε; Υπάρχουν ένα κάρο μαγαζιά που λένε το ντελιβερι κοστίζει έξτρα ή κάτω από ένα όριο παραγγελιας δεν έρχεται σπίτι. Μια χαρά τίμιο είναι αυτό.

Το entitlement ποιο είναι ακριβώς ότι θες να σου προσφερουν μια υπηρεσία που πληρώνεις; Όταν πάς δηλαδή να σου φτιάξουν το pc θα πληρώσεις premium για να το φτιάξουν ή μήπως είναι entitlement να φες να παραλάβεις λειτουργικό το μηχάνημα όταν πληρώνεις για κάτι τέτοιο;

Και δεν είπα τίποτα τρελό όπως να στέλνεις τον ντελιβερα για τσιγάρα και να γκαρίζεις, αυτά είναι καραγκιοζιλικια αλλά η κακοκαιρία είναι μέρος της δουλειάς και το ξέρει και ο ίδιος που δουλεύει. Το αν ο ντελιβερας δεν έχει αδιάβροχο και δεν έχει μεριμνήσει για το πως θα κάνει την δουλειά του όταν βρέχει εμένα πως με αφορά σαν πελάτη; θυμίζει λίγο αγροτική παραγωγή που δε μεριμνουμε για τίποτα και μετά γκαριζουμε για την κρατική αποζημίωση.

έχουμε πει πως το τι παρέχεται ως υπηρεσία είναι συνήθως κάπως μπερδεμένο. Κάθε επιχείρηση έχει κάποια solid πράματα που προσφέρει έναντι αντιτίμου και κάποιες συνοδευτικές υπηρεσίες που θα σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Αυτά κατά πόσο είναι υποχρεωμένοι να στα δώσουνε είναι kind of stretch. Και το delivery δεν είναι η main υπηρεσία τους ούτε το πληρώνεις, αν το πλήρωνες δεν θα σου ζητούσαν να κάνεις τζιρο για να στο παράσχουν, χαριστικά στο παρέχουν γιατί είναι market standard και μέρος της εμπειρίας, έχουμε συνηθίσει να παίρνουμε delivery σαν λαός, αν δεν είχαμε συνηθίσει μια χαρά θα το πλήρωνες, τώρα πρακτικά είναι λειτουργικό έξοδο για τις επιχειρήσεις. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως αν πάρεις σε μαγαζί στον Άγιο Στέφανο και πεις να στα φέρουν στην Αργυρούπολη δε θα σου πουν άντε γαμήσου.
Αυτό ισχύει για πολλά πράγματα. Και το κερασμένο γλυκάκι πολλές φορές στο φέρνουν μετά το φαγητό, πάλι αν κάτσεις μια λογική ώρα και κάνεις λογαριασμό, το ότι είναι κατι που συμβαίνει συχνά χωρίς να το πληρώσεις extra τι θα πει πως είναι μέρος της τιμής; Κι όμως έχω ζήσει σκηνικά σε τραπέζια όπου έχουν ζητήσει στην ψυχρα.

Αν δεν είσαι 5 χρονών μπορείς να διακρίνεις ποιοι είναι αυτοί οι βασικοί κανόνες συμπεριφοράς τους οποίους τηρείς για να είναι και οι άλλοι εντάξει μαζί σου, ναι δε λέω μαλακία να το εισπράττεις πίσω αυτό αλλά και τον άλλο δεν τον ξερεις απο χθες δε σου χρωστά τίποτα να υπομένει abuse χωρίς αντίλογο. Δεν μπορώ να πω εγώ στον καθένα τι είναι σωστό και τι όχι, το έγραψα και πιο πάνω, ο καθένας κρίνει όπως νομίζει. Άλλο όμως να ζητάς κάτι ποντάροντας στο ό,τι ο άλλος θα το κάνει από ευγένεια κι αλλο επειδή δεν έχει επιλογή. Όποιος πορεύεται με βάση το δεύτερο είναι καταδικασμένος να περάσει δύσκολα. Και μια που το ανέφερα την επόμενη φορά που θα σιχτιρίσει κάποιος για τη vodafone που κάνει 2 μήνες να του φτιάξει το internet ή το tech support που τον γράφει στα αρχίδια του και δεν απαντά στα τηλέφωνα ας κάνει ένα κόπο να σκεφτεί αν τους έχει μιλήσει άσχημα σε προηγούμενη επικοινωνία. Δεν είναι όλα τόσο τυχαία όσο νομίζουμε.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
έχουμε πει πως το τι παρέχεται ως υπηρεσία είναι συνήθως κάπως μπερδεμένο. Κάθε επιχείρηση έχει κάποια solid πράματα που προσφέρει έναντι αντιτίμου και κάποιες συνοδευτικές υπηρεσίες που θα σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Αυτά κατά πόσο είναι υποχρεωμένοι να στα δώσουνε είναι kind of stretch. Και το delivery δεν είναι η main υπηρεσία τους ούτε το πληρώνεις, αν το πλήρωνες δεν θα σου ζητούσαν να κάνεις τζιρο για να στο παράσχουν, χαριστικά στο παρέχουν γιατί είναι market standard και μέρος της εμπειρίας, έχουμε συνηθίσει να παίρνουμε delivery σαν λαός, αν δεν είχαμε συνηθίσει μια χαρά θα το πλήρωνες, τώρα πρακτικά είναι λειτουργικό έξοδο για τις επιχειρήσεις. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως αν πάρεις σε μαγαζί στον Άγιο Στέφανο και πεις να στα φέρουν στην Αργυρούπολη δε θα σου πουν άντε γαμήσου.
Αυτό ισχύει για πολλά πράγματα. Και το κερασμένο γλυκάκι πολλές φορές στο φέρνουν μετά το φαγητό, πάλι αν κάτσεις μια λογική ώρα και κάνεις λογαριασμό, το ότι είναι κατι που συμβαίνει συχνά χωρίς να το πληρώσεις extra τι θα πει πως είναι μέρος της τιμής; Κι όμως έχω ζήσει σκηνικά σε τραπέζια όπου έχουν ζητήσει στην ψυχρα.

Αν δεν είσαι 5 χρονών μπορείς να διακρίνεις ποιοι είναι αυτοί οι βασικοί κανόνες συμπεριφοράς τους οποίους τηρείς για να είναι και οι άλλοι εντάξει μαζί σου, ναι δε λέω μαλακία να το εισπράττεις πίσω αυτό αλλά και τον άλλο δεν τον ξερεις απο χθες δε σου χρωστά τίποτα να υπομένει abuse χωρίς αντίλογο. Δεν μπορώ να πω εγώ στον καθένα τι είναι σωστό και τι όχι, το έγραψα και πιο πάνω, ο καθένας κρίνει όπως νομίζει. Άλλο όμως να ζητάς κάτι ποντάροντας στο ό,τι ο άλλος θα το κάνει από ευγένεια κι αλλο επειδή δεν έχει επιλογή. Όποιος πορεύεται με βάση το δεύτερο είναι καταδικασμένος να περάσει δύσκολα. Και μια που το ανέφερα την επόμενη φορά που θα σιχτιρίσει κάποιος για τη vodafone που κάνει 2 μήνες να του φτιάξει το internet ή το tech support που τον γράφει στα αρχίδια του και δεν απαντά στα τηλέφωνα ας κάνει ένα κόπο να σκεφτεί αν τους έχει μιλήσει άσχημα σε προηγούμενη επικοινωνία. Δεν είναι όλα τόσο τυχαία όσο νομίζουμε.

Το γλυκάκι δεν συγκρίνεται με το delivery Βασίλη, γιατί το delivery έχει σοβαρή αξία σαν υπηρεσία από μόνο του, ενώ το γλυκό είναι ένα τυπικό thank you. Ειδικά τις μέρες που έχει σκατόκαιρο ο άλλος το θέλει το delivery και θα πληρώσει λεφτά ακριβώς γιατί λύνει ένα σημαντικό πρόβλημα. Το 95%+ των μαγαζιών σήμερα έχει delivery, είναι πλέον market standard και προσωπικά θεωρώ ότι κάθε μαγαζί που αποφασίζει να κάνει delivery θα πρέπει να το χρεώνει extra και να διευκρινίζει ακριβώς τη χρέωση. Τα φιλοδωρήματα είναι μια μαλακία και μισή. Αφενός γιατί οι εργοδότες πατάνε σε αυτά για να συντηρούν μια vague ημιπαράνομη κατάσταση μισθοδοσίας και αφετέρου γιατί τρομερά άδικο να βγάζει διπλό και τριπλό μεροκάματο ο ντεβιλεράς και οι άλλοι να παίρνουν τον πούλό.
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
χρήσιμο, όχι σοβαρό. Οι σοβαρές υπηρεσίες πληρώνονται. Και συμφωνούμε το delivery θα έπρεπε να χρεώνεται, έτσι ξεκαθαρίζουν πολλά πράγματα. Όπως και θα έβλεπες πόσο θα έπεφταν τα delivery. Το διαπίστωσα αρχικά όταν είδα πόσο κακή εντύπωση μας έκαναν τα 2 ευρώ του e-food σε σημείο όπου κάποιοι στο γραφέιο προτιμούσαν να κάνουν 5-10 λεπτά δρόμο να πάνε απ' το μαγαζί να παρουν αυτό που θέλουν απ' το να τα δώσουν.
Εκεί καταλαβαίνεις πόσο κοστολογεί κάποια πράματα ο κόσμος.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το γλυκάκι δεν συγκρίνεται με το delivery Βασίλη, γιατί το delivery έχει σοβαρή αξία σαν υπηρεσία από μόνο του, ενώ το γλυκό είναι ένα τυπικό thank you. Ειδικά τις μέρες που έχει σκατόκαιρο ο άλλος το θέλει το delivery και θα πληρώσει λεφτά ακριβώς γιατί λύνει ένα σημαντικό πρόβλημα. Το 95%+ των μαγαζιών σήμερα έχει delivery, είναι πλέον market standard και προσωπικά θεωρώ ότι κάθε μαγαζί που αποφασίζει να κάνει delivery θα πρέπει να το χρεώνει extra και να διευκρινίζει ακριβώς τη χρέωση. Τα φιλοδωρήματα είναι μια μαλακία και μισή. Αφενός γιατί οι εργοδότες πατάνε σε αυτά για να συντηρούν μια vague ημιπαράνομη κατάσταση μισθοδοσίας και αφετέρου γιατί τρομερά άδικο να βγάζει διπλό και τριπλό μεροκάματο ο ντεβιλεράς και οι άλλοι να παίρνουν τον πούλό.
Αν χρεώνουν το ντελίβερυ θα έχεις φαινόμενο όπως στο σκρουτζ που αν κάνει κάτι 18€ με μεταφορικά 2€ θα το πάρουν πολύ λιγότεροι απ' ότι αν έκανε 20€ με δωρεάν μεταφορικά.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν χρεώνουν το ντελίβερυ θα έχεις φαινόμενο όπως στο σκρουτζ που αν κάνει κάτι 18€ με μεταφορικά 2€ θα το πάρουν πολύ λιγότεροι απ' ότι αν έκανε 20€ με δωρεάν μεταφορικά.

Υποτίθεται πως αγοράζεις φαγητό Fast το οποίο διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα. Δεν αγοράζεις το ίδιο mass produced πράγμα για να κοιτάς απλά την τιμή.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υποτίθεται πως αγοράζεις φαγητό Fast το οποίο διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα. Δεν αγοράζεις το ίδιο mass produced πράγμα για να κοιτάς απλά την τιμή.
Εγώ σου αναφέρω το τελικό αποτέλεσμα στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ σου αναφέρω το τελικό αποτέλεσμα στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
Όταν πουλάς το ίδιο αντικείμενο όμως. Το σουβλάκι από δύο διαφορετικά μαγαζιά μπορεί να έχει διαφορά η οποία αξίζει τα 2 έξτρα ευρώ. Το ποντίκι logitech που αγοράζεις από το σκρουντζομάγαζο είναι το ίδιο είτε το πάρεις από το Α μαγαζί ή από το Β άρα θα κοιτάξεις την τιμή μόνο.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν πουλάς το ίδιο αντικείμενο όμως. Το σουβλάκι από δύο διαφορετικά μαγαζιά μπορεί να έχει διαφορά η οποία αξίζει τα 2 έξτρα ευρώ. Το ποντίκι logitech που αγοράζεις από το σκρουντζομάγαζο είναι το ίδιο είτε το πάρεις από το Α μαγαζί ή από το Β άρα θα κοιτάξεις την τιμή μόνο.
Οι τιμές που είπα παραπάνω είναι οι ίδιες, το έξτρα κόστος για ντελίβερυ είναι που κάθεται άσχημα στο αισθητήριο του καταναλωτή. Και πέρα απ' αυτό ναι αν κάποιος κάνει μικρή παραγγελία 5€ και πρέπει να πληρώσει άλλα 1.50€ να του τα φέρουν τότε σαφώς και θα πάει σε άλλο σουβλατζίδικο. Η γεύση και η ποιότητα του έκαστου σουβλατζίδικου έχουν ελάχιστη σημασία για τους περισσότερες καταναλωτές δυστυχώς.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,092 μηνύματα.

αφήνω πάντα φιλοδώρημα ....
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ξέρω κάποιον, φοβερά τσιγκούνη, που ποτέ δεν δίνει pourboire σε κανέναν. Ναι, δικαίωμά του, αλλά προσπαθεί να το δικαιολογήσει "ιδεολογικά", μη παραδεχόμενος τα καβούρια που έχει στην τσέπη.

λήψη.jpg

 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι πάντα αφήνω έστω και 1 ευρώ. Σέβομαι τον άλλον που εργάζεται σε δύσκολες συνθήκες είτε από τη πλευρά του σερβιτόρου/σερβιτόρας είτε από τη μεριά του ντελίβερι. Έχει τύχει να παραγγείλω ένα βράδυ, και μετά από 10 λεπτά να πιάσει βροχή και πήρα τηλέφωνο να τους πω να φέρουν τη παραγγελία μονον όταν σταματήσει η βροχή και δεν με πειράζει να περιμένω. Άφησα στο ντελιβερά που την έφερε στη βροχή 5 ευρώ μπουρμπουάρ, παρόλο που τους είπα να μη φέρουν τη παραγγελία με βροχή.

Όπως και σε καφετέριες-εστιατόρια πάντα αφήνω μπουρμπουάρ. Για μενα το κακο ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις αυτο μοιράζεται και το θεωρώ αδικία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top