Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα ΙΙ

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Ακόμα ένα τυχαίο γεγονός

@nPb ακούω άποψη 🤣🤣

 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Ακόμα ένα τυχαίο γεγονός

@nPb ακούω άποψη 🤣🤣


Ένα μεμονωμένο γεγονός Νο 2340506070834597682 :hehe: :hehe: Το ερώτημα δεν είναι τι έκανε ο 13χρονος και ο 14χρονος αλλά για ποιο λόγο δεν έχουν μάθημα να διαβάσουν. Στην εφηβεία μου θυμάμαι να είχαμε τρελό χώσιμο κάθε βδομάδα με τα μαθήματα όπως ασκήσεις και εργασίες.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
Στην εφηβεία μου θυμάμαι να είχαμε τρελό χώσιμο κάθε βδομάδα με τα μαθήματα όπως ασκήσεις και εργασίες.
Πάντως εγώ που originally είμαι από «χωριό» εκεί πάρα πολλά ανήλικα δεν είναι απασχολημένα μέρα-νύχτα με το διάβασμα (οπως εκανες εσύ διαβαστερέ μας npb) και τα βλέπεις με ενα μηχανάκι να κάνουν μπατιλίκια χωρίς φυσικά να χουν δίπλωμα και να ναι δημόσιας κίνδυνος.

just saying
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Ένα μεμονωμένο γεγονός Νο 2340506070834597682 :hehe: :hehe: Το ερώτημα δεν είναι τι έκανε ο 13χρονος και ο 14χρονος αλλά για ποιο λόγο δεν έχουν μάθημα να διαβάσουν. Στην εφηβεία μου θυμάμαι να είχαμε τρελό χώσιμο κάθε βδομάδα με τα μαθήματα όπως ασκήσεις και εργασίες.

Δυστυχώς αυτά τα άτομα δεν θα αλλάξουν ποτέ καθώς έτσι έχουν μάθει να ζουν. Πριν λίγες ημέρες πήγαινα στο μεταπτυχιακό μου και μπήκαν στο λεωφορείο ένα ζευγάρι Ρομα, κατά την διάρκεια της διαδρομής έβριζαν χυδαία λέγοντας εκφράσεις που δεν λέγονται δημόσια ενώ ο πατέρας έδωσε χαστούκι στο ένα παιδί λέγοντας ότι «εγώ βαρώ καθώς είμαι το αφεντικό και αν σου αρέσει». Κατέβηκα από το λεωφορείο και πήρα το επόμενο καθώς δεν ένιωθα ούτε ασφαλής ούτε άνετα με το περιστατικό που έγινε.

Γενικά είναι μια ομάδα που ζει με τους δικούς της νόμους και είναι άκρως επικίνδυνη.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
Πριν λίγες ημέρες πήγαινα στο μεταπτυχιακό μου και μπήκαν στο λεωφορείο ένα ζευγάρι Ρομα, κατά την διάρκεια της διαδρομής έβριζαν χυδαία λέγοντας εκφράσεις που δεν λέγονται δημόσια ενώ ο πατέρας έδωσε χαστούκι στο ένα παιδί λέγοντας ότι «εγώ βαρώ καθώς είμαι το αφεντικό και αν σου αρέσει».
Βάζω στοίχημα ο,τι έχω πως δεν έγινε ποτέ αυτό.
Αφενός γιατί αν γινόταν θα τρεχες να το γράψεις το δευτερόλεπτο που έγινε και οχι μέρες μετά καθώς γουστάρεις με κάτι τέτοια, αφετέρου επειδή γενικά αμφιβάλλω για οσα λες
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Βάζω στοίχημα ο,τι έχω πως δεν έγινε ποτέ αυτό.
Αφενός γιατί αν γινόταν θα τρεχες να το γράψεις το δευτερόλεπτο που έγινε και οχι μέρες μετά καθώς γουστάρεις με κάτι τέτοια, αφετέρου επειδή γενικά αμφιβάλλω για οσα λες

Μπράβο, έχασες 😇😇
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Πάντως εγώ που originally είμαι από «χωριό» εκεί πάρα πολλά ανήλικα δεν είναι απασχολημένα μέρα-νύχτα με το διάβασμα (οπως εκανες εσύ διαβαστερέ μας npb) και τα βλέπεις με ενα μηχανάκι να κάνουν μπατιλίκια χωρίς φυσικά να χουν δίπλωμα και να ναι δημόσιας κίνδυνος.

just saying

Nαι οδηγούν και γουρούνες, όπως μας είχαν φλομώσει κάτι Ροδίτες και Πυργέοι στη στρατιωτική θητεία. :hehe: Ναι τα ανήλικα οδηγούν ντάτσουν και το πάνε με πατημένο φρένο για να δίνουν την εντύπωση ότι οδηγούν ράλι, τρώγοντας λάστιχα και κάνοντας φθορές στο όχημα. :hehe:
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Οι εποχές αλλάζουν δεν είμαστε στον μεσαίωνα.

Όποιος θέλει μπορεί να πιστεύει σε ότι θέλει εφόσον δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα στους υπόλοιπους.

Όμως είναι παράλογο ένας άθεος ή ένας πιστός μιας άλλης θρησκείας να πληρώνει την εκάστοτε εκκλησία.

Σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες και όχι μόνο βόρειες ή με χαλαρή θρησκευτική παράδοση αλλά και σε χώρες όπως η Ιταλία υπάρχει church tax.

Οι λεπτομέρειες διαφέρουν από χώρα σε χώρα(πχ σε κάποιες μπορείς να μην τον πληρώσεις καθόλου, σε άλλες αν είσαι άθεος πάει στις κοινωνικές υπηρεσίες ή μοιράζεται σε όλες) αλλά η γενική ιδέα είναι ότι υπάρχει ένας φόρος γύρω στο 1% με τον οποίο διαλέγεις ποια θρησκεία θες να χρηματοδοτήσεις. Και προφανώς έτσι κάθε θρησκεία έχει χρηματοδότηση ανάλογα με τον αριθμό των πιστών της.

Ένας ορθόδοξος ή ένας βουδιστής στην Ιταλία δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώνει την καθολική εκκλησία.
Δεν βλέπω κάποιο λόγο να είναι διαφορετικό εδώ.


Ή για να το δούμε αλλιώς, δεν γίνεται η εκκλησία και να έχει δική της όλη αυτή την περιουσία που έχει και να την χρηματοδοτεί το κράτος.

Αν δεν θέλουν διαχωρισμό και θέλουν η εκκλησία να είναι ενωμένη με το κράτος και το κράτος να την πληρώνει θα πρέπει και το κράτος να μπορεί να εκμεταλλεύεται την εκκλησιαστική περιουσία(πχ ακίνητα φιλέτα που έχει) για να βγάλει χρήματα.

Υπάρχουν ορισμένα σημεία στα οποία συμφωνώ και σε άλλα με τα οποία διαφωνώ με όσα λες. Συμφωνώ με την εθνικοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας όπως και γενικά με την πάταξη πολλών συμπεριφορών του κλήρου που δεν αρμόζουν στον χριστιανισμό (αναφέρομαι κυρίως στα υψηλόβαθμα στελέχη). Ήμουν ανέκαθεν της άποψης πως πρώτα η ίδια η εκκλησία, όπως λειτουργεί, κατέστρεψε την χριστιανική ζωή στη χώρα (στη νεολαία συγκεκριμμένα). Στο ζήτημα όμως του church tax αμφιβάλλω για την αξιοπιστία του καθώς αυτό μπορεί να εισάγει επικίνδυνες νοοτροπίες στο μέλλον. Μπορεί να φαίνεται δίκιο όμως ας σκεφτούμε πως ουσιαστικά θα είναι το ίδιο πράγμα με έναν άνθρωπο να λέει «εγώ τα παιδιά μου τα πάω σε ιδιωτικά γιατί να πληρώνω φόρους που πάνε και στη δημόσια παιδεία;». Μπορεί να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Ο καθένας για τη πάρτη του.

Αλλά στην κατάργηση της επίσημης κρατικής θρησκείας δεν είμαι υπέρ. Να αντιστρέψω την ερώτηση, όπως οι άθεοι δεν θέλουν να ζουν σε μία χώρα με επίσημη θρησκεία τον χριστιανισμό, εμείς οι ένθεοι γιατί πρέπει να ζούμε σε μία χώρα με κρατικό αθεϊσμό; Έσωσε ο αθεϊσμός αυτό το έθνος από την σκλαβιά; Κράτησε ο αθεϊσμός τις ελληνικές κοινότητες ενωμένες στα δύσκολα χρόνια; Αποτελεί ο αθεϊσμός κομμάτι της ιστορίας μας έστω και σε πνευματικό επίπεδο ή συνεκτικός μας κρίκος; Κάθε χώρα έχει τη δική της ιστορία. Στη Τουρκία επικράτησε ο κρατικός αθεϊσμός του Κεμάλ επειδή το Ισλάμ ήσαν άρρηκτα συνδεδεμένο στην αντίληψη του κόσμου με την σουλτανική εξουσία της οποίας το κύρος πληγώθηκε ανεπανόρθωτα με την υπογραφή της συνθήκης των Σεβρών (τελευταίος Σουλτάνος ο Μεχμέτ ΣΤ'). Στην Ελλάδα γιατί; Ποιο ιστορικό κομμάτι δικαιολογεί μία τέτοια ριζική μετάβαση;
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

ilias90

Διάσημο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 3,537 μηνύματα.
Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες θρησκείες . Καλό θα ήταν η ανθρωπότητα να απαλλαγεί από δεισιδαιμονίες, είτε είναι η αστρολογία είτε ιστορίες περί Εύας που δημιουργήθηκε από το παϊδάκι του συντρόφου της.
Αφορισμοί και γενικεύσεις.
Δεν είναι το ίδιο όλες οι θρησκείες να τις βάζουμε σε ένα τσουβάλι. Οι θρησκείες είναι μια αρχέγονη απόπειρα του ανθρώπου να εξηγήσει το υπερβατικό (όσο μπορεί αυτό να εξηγηθεί), πέρα από την εξήγηση των φυσικών φαινομένων. Βρίθουν συμβολισμών και αρχετύπων (βλέπε Γιουνγκ) που ένας άθεος υλιστής (καλή ώρα) δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί. Συν τοις άλλοις, παρέχουν ένα συνδετικό ιστό για τους ανθρώπους, που τους ενώνει γύρω από μία πίστη και έναν σκοπό, κάτι άκρως αντίθετο με την εποχή των αντικοινωνικών και καταθλιπτικών ατομιστών, που ζούμε σήμερα.
Επίσης, αυτά με τα παϊδάκια κανένας σοβαρός Χριστιανός δεν τα παίρνει κυριολεκτικά. Είναι συμβολισμοί, που προανέφερα.
Οι δεξιοί διαφωνείτε, στο μυαλό σας κυριαρχεί το δίπολο ''κακό ισλαμ-καλό το χριστιανικό παπαδαριό''.
Σκόπιμα γράφεις «καλό παπαδαριό» και όχι «καλός Χριστιανισμός», για δημιουργία εντυπώσεων. Συγκρίνεις μια θρησκεία όχι με μία άλλη, αλλά με τους λειτουργούς της, πολλοί εκ των οποίων -θα συμφωνήσω- είναι διεφθαρμένοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η φιλελεύθερη κυβέρνηση της νδ, θα εφαρμόσει αυτό που ισχύει στις άλλες Ευρωπαικές χώρες, δηλαδή μη κρατική χρηματοδότηση προς την Εκκλησία και επιτέλους, όχι θρησκευτικά στα σχολεία ή θα παραμείνουμε μια συντηρητική χώρα ?
Εννοείται ότι θα παραμείνουμε μια συντηρητική χώρα, επειδή αυτό γουστάρουμε. Σε όποιον δεν αρέσει, υπάρχει η επιλογή της μετανάστευσης. Δεν θα αλλάξουμε παραδόσεις αιώνων επειδή καταπιέζεστε ή οτιδήποτε άλλο.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Αφορισμοί και γενικεύσεις.
Δεν είναι το ίδιο όλες οι θρησκείες να τις βάζουμε σε ένα τσουβάλι. Οι θρησκείες είναι μια αρχέγονη απόπειρα του ανθρώπου να εξηγήσει το υπερβατικό (όσο μπορεί αυτό να εξηγηθεί), πέρα από την εξήγηση των φυσικών φαινομένων. Βρίθουν συμβολισμών και αρχετύπων (βλέπε Γιουνγκ) που ένας άθεος υλιστής (καλή ώρα) δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί. Συν τοις άλλοις, παρέχουν ένα συνδετικό ιστό για τους ανθρώπους, που τους ενώνει γύρω από μία πίστη και έναν σκοπό, κάτι άκρως αντίθετο με την εποχή των αντικοινωνικών και καταθλιπτικών ατομιστών, που ζούμε σήμερα.
Επίσης, αυτά με τα παϊδάκια κανένας σοβαρός Χριστιανός δεν τα παίρνει κυριολεκτικά. Είναι συμβολισμοί, που προανέφερα.

Σκόπιμα γράφεις «καλό παπαδαριό» και όχι «καλός Χριστιανισμός», για δημιουργία εντυπώσεων. Συγκρίνεις μια θρησκεία όχι με μία άλλη, αλλά με τους λειτουργούς της, πολλοί εκ των οποίων -θα συμφωνήσω- είναι διεφθαρμένοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εννοείται ότι θα παραμείνουμε μια συντηρητική χώρα, επειδή αυτό γουστάρουμε. Σε όποιον δεν αρέσει, υπάρχει η επιλογή της μετανάστευσης. Δεν θα αλλάξουμε παραδόσεις αιώνων επειδή καταπιέζεστε ή οτιδήποτε άλλο.

Το καλύτερο σε όλα αυτά είναι ότι οι προοδευτικοί τάχα καταπιέζονται από την θρησκεία. Το ερώτημα όμως είναι που ακριβώς καταπιέζονται από τον Χριστιανισμό στις ημέρες μας και γιατί έχουν τόσο μεγάλη μανία να αφανίσουν καθετί Χριστιανικό;;
 

ilias90

Διάσημο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 3,537 μηνύματα.
Το καλύτερο σε όλα αυτά είναι ότι οι προοδευτικοί τάχα καταπιέζονται από την θρησκεία. Το ερώτημα όμως είναι που ακριβώς καταπιέζονται από τον Χριστιανισμό στις ημέρες μας και γιατί έχουν τόσο μεγάλη μανία να αφανίσουν καθετί Χριστιανικό;;
Δεν με νοιάζει με τι καινούριο καταπιέζονται κάθε εβδομάδα οι προοδευτικοί.
Παρά τη λύσσα τους, ο Χριστιανισμός θα υπάρχει για πάντα, γιατί πάντα θα υπάρχουν Χριστιανοί.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,442 μηνύματα.
Υπάρχουν ορισμένα σημεία στα οποία συμφωνώ και σε άλλα με τα οποία διαφωνώ με όσα λες. Συμφωνώ με την εθνικοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας όπως και γενικά με την πάταξη πολλών συμπεριφορών του κλήρου που δεν αρμόζουν στον χριστιανισμό (αναφέρομαι κυρίως στα υψηλόβαθμα στελέχη). Ήμουν ανέκαθεν της άποψης πως πρώτα η ίδια η εκκλησία, όπως λειτουργεί, κατέστρεψε την χριστιανική ζωή στη χώρα (στη νεολαία συγκεκριμμένα). Στο ζήτημα όμως του church tax αμφιβάλλω για την αξιοπιστία του καθώς αυτό μπορεί να εισάγει επικίνδυνες νοοτροπίες στο μέλλον. Μπορεί να φαίνεται δίκιο όμως ας σκεφτούμε πως ουσιαστικά θα είναι το ίδιο πράγμα με έναν άνθρωπο να λέει «εγώ τα παιδιά μου τα πάω σε ιδιωτικά γιατί να πληρώνω φόρους που πάνε και στη δημόσια παιδεία;». Μπορεί να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Ο καθένας για τη πάρτη του.

Αλλά στην κατάργηση της επίσημης κρατικής θρησκείας δεν είμαι υπέρ. Να αντιστρέψω την ερώτηση, όπως οι άθεοι δεν θέλουν να ζουν σε μία χώρα με επίσημη θρησκεία τον χριστιανισμό, εμείς οι ένθεοι γιατί πρέπει να ζούμε σε μία χώρα με κρατικό αθεϊσμό; Έσωσε ο αθεϊσμός αυτό το έθνος από την σκλαβιά; Κράτησε ο αθεϊσμός τις ελληνικές κοινότητες ενωμένες στα δύσκολα χρόνια; Αποτελεί ο αθεϊσμός κομμάτι της ιστορίας μας έστω και σε πνευματικό επίπεδο ή συνεκτικός μας κρίκος; Κάθε χώρα έχει τη δική της ιστορία. Στη Τουρκία επικράτησε ο κρατικός αθεϊσμός του Κεμάλ επειδή το Ισλάμ ήσαν άρρηκτα συνδεδεμένο στην αντίληψη του κόσμου με την σουλτανική εξουσία της οποίας το κύρος πληγώθηκε ανεπανόρθωτα με την υπογραφή της συνθήκης των Σεβρών (τελευταίος Σουλτάνος ο Μεχμέτ ΣΤ'). Στην Ελλάδα γιατί; Ποιο ιστορικό κομμάτι δικαιολογεί μία τέτοια ριζική μετάβαση;
Το ακούω αυτό για το church tax, αλλά δεν συμφωνώ γιατί η εκπαίδευση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Πληρώνουν όλοι για να διατηρηθεί η δημόσια αλλιώς αυτός που δεν είχε να πληρώσει για ιδιωτικό δεν θα μπορούσε να έχει εκπαίδευση. Στην εκκλησία δεν τίθεται θέμα ελπίζω να μπει εισιτήριο ότι όποιος δεν δίνει πάνω από χ λεφτά δεν μπαίνει.

Σχετικά με την επίσημη κρατική θρησκεία είναι πολύπλοκο.

Δεν με απασχολεί τι λέμε στους τίτλους αλλά στην ουσία, δηλαδή το κράτος να μην χαλά λεφτά για την όποια θρησκεία(όλες οι θρησκείες βγάζουν λεφτά και με το παραπάνω) και η όποια θρησκεία να μην έχει επιρροή στην πολιτική.
Αυτό είναι πηγή πολλών κακών και πολέμων στην ιστορία, από καψίματα μαγισσών και σταυροφορίες μέχρι τους τζιχαντιστές ή την εμπλοκή των θρησκειών σε θέματα κοινωνικών δικαιωμάτων με σκοπό των περιορισμό τους όπως δικαίωμα στην έκτρωση, δικαιώματα ομοφυλόφιλων κλπ. Ευτυχώς έχουμε περάσει ανεπιστρεπτί(πέρα από κάποια κράτη τύπου Ιράν) από την εποχή που όλο το κράτος περιστρεφόταν γύρω από την θρησκεία και τον θρησκευτικό νόμο.

Από εκεί και πέρα δεν με απασχολεί αν για ιστορικούς λόγους ή επειδή είναι η πλειοψηφία ή όποιους άλλους λόγους η κάθε χώρα λέει ότι έχει κάποια επίσημη θρησκεία.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,198 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Παίζει να δούμε νέο πλοίο της Blue Star Ferries το οποίο θα είναι κατασκευασμένο στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας. Αν επιβεβαιωθεί τότε θα είναι το πρώτο πλοίο που κατασκευάζεται σε Ελληνικά ναυπηγεία από το 2007 όταν είχαν κατασκευαστεί τα Nissos Mykonos και Nissos Chios της HSW. 😁😁

 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Πάντως εγώ που originally είμαι από «χωριό» εκεί πάρα πολλά ανήλικα δεν είναι απασχολημένα μέρα-νύχτα με το διάβασμα (οπως εκανες εσύ διαβαστερέ μας npb) και τα βλέπεις με ενα μηχανάκι να κάνουν μπατιλίκια χωρίς φυσικά να χουν δίπλωμα και να ναι δημόσιας κίνδυνος.

just saying
Ναι για αυτο πεθαινουν συνεχεια . 2 συμμαθητες εχω χασει απο μηχανακια.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top