akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

25-02-24

23:33
Αν έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κατανάλωση 7l/100km περίπου πληρώνεις 13.3 ευρώ /100km. Στα 150.000km πληρώνεις 19950 ευρώ.Αυτά που ανέφερα είναι σοβαρά προβλήματα των ηλεκτρικών που δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι υπάρχουν.
Ένα Tesla Model 3 έχει κατανάλωση 16 kWh/100 km. Πες ότι δεν έχεις ρεύμα στο γκαράζ ή καθόλου γκαράζ και φορτίζεις σε εξωτερικό φορτιστή 0.5 ευρώ/kwh άρα 8 ευρώ/100km και τα 150.000km στοιχίζουν 12000 ευρώ. Αν φορτίζεις σπίτι σου τα 150.000km βγαίνουν με 6000 ευρώ.
Μια μπαταρία στο Model 3 βγαίνει dead στα 480,000 με 800,000km και σωστά δεν θεωρείται αναλώσιμο.
Δεν υπολόγισα καθόλου service και οι παράμετροι που έκανα είναι υπέρ των συμβατικών. Ένα συμβατικό αυτοκίνητο αντίστοιχο του τεσλα δεν έχει 7l/100km αλλά 13l/100km μέσα στη πόλη. Και η KWh στα σπίτια δεν στοιχίζει 0.25ευρώ αλλά λιγότερο. Το μπαταριοκίνητο σου δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεις μέσω ενέργειας που παράγεις μόνος σου (φωτοβολταικά) και στη πόλη δεν καταναλώνει πιο πολλά στο σταμάτα ξεκίνα. Στο συμβατικό είσαι δούλος του βενζινά. Τέλος δεν μέτρησα καθόλου referral link και αλλα τετοια κολπα που εχουν τα Tesla. Αν χρησιμοποιησει καποιος το link σου και πάρει Tesla κερδίζεις 7500 χιλιόμετρα στο δίκτυο της.
Ανεξάρτητα από τα οικονομικά είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Έχουν τη μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές ενώ στα συμβατικά νιώθεις ότι δεν τραβάνε αρκετές φορές, είναι αθόρυβα και κυρίως δεν ασχολείσαι με τους βενζινάδες.
Λογικό είναι να υπάρχει στη κοινωνία τόσο μίσος για τα ηλεκτρικά γιατί ξεβολεύει αρκετούς.

26-02-24

19:52
Σου εδειξα πηγη οτι τα θερμικα χαλανε περισσοτερο στο ακραιο κρυο (και ειναι πολυ λογικο, εχουν υγρα μεσα που πρεπει να κινουνται) αλλα δεν του δινεις σημασια.Αυτά που ανέφερα είναι σοβαρά προβλήματα των ηλεκτρικών που δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι υπάρχουν.
Αρα η κατακλειδα ειναι οτι το ΜΟΝΟ που σε ενοχλει στα ηλεκτρικα ειναι πρακτικα το κοστος τους? Η μαλλον οχι, θα σου δωσω και το κρυο, οποτε αυτο που σε ενοχλει ειναι οτι αν εχει -30 βαθμους φορτιζουν αργα και κοστιζουν παραπανω απο ενα γιουγκο σωστα?
Περα απο αυτα τι αλλο σε ενοχλει?
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

29-02-24

18:56
Η BYD έρχεται στην Ελλάδα μέσω του ομίλιου σφακιανάκη.
www.newsbeast.gr

Η BYD στον Όμιλο Σφακιανάκη- «Έπεσαν κορμιά» μέχρι την τελική κατάληξη
Η εδώ και μήνες μεγάλη «μάχη» ανάμεσα στους ομίλους που εμπλέκονται με την εμπορία αυτοκινήτων στην Ελλάδα, για το ποιος θα εκπροσωπήσει την Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία BYD, έληξε τελικά υπέρ του Ομίλου Σφακιανάκη. Έτσι, η BYD, ο κορυφαίος κατασκευαστής Οχημάτων Νέας Ενέργειας και μπαταριών...


14-03-24

00:12
Το πηρε ενας φιλος μου, δεν ειναι κακο, με εξαιρεση αυτη τη γαμημενη ηλιθια απαραδεκτη γαμωιδεα του κρετινου του μασκ να μπουν τα φλας πανω στο τιμονι με touch buttons και να αλλαζεις ταχυτητα (οπισθεν/drive) απο την οθονη. Το ποσες φορες εχω κοντεψει να χτυπησω πισω επειδη δεν κυλησα σωστα το slider ολο το μηκος δεν περιγραφεται. Και καλη τυχη να προσπαθησεις να βγαλεις φλας βγαινοντας απο κυκλικο κομβο.
Ηληθιοτητες. Το δε δικο μου εχει και αυτο το μαλακισμενο μισο τιμονι το οποιο ειναι απλα απαραδεκτο.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

19-03-24

19:06

«Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια - NewsAuto.gr
Σχετική ανακοίνωσε έβγαλε και Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, με αφορμή τις προτάσεις για τον τρίτο κύκλο του προγράμματος.

Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.491 μηνύματα.

19-03-24

20:26
Ώπα για να καταλάβω...δηλαδή τώρα αγοράζεις ηλεκτρικό (ενώ υποτίθεται ότι ΟΠΟΙΟΣ αγοράζει δικαιούται επιδότηση) και μετά σου λένε «τώρα τελειώσαν τα λεφτά, sorry, βάλτα απ' την τσέπη σου»;Πήραν τα λεφτά από την ΕΕ για το πρόγραμμα τα δώσανε δεξιά και αριστερά και τώρα δεν υπάρχουν πόροι για να τα δώσουν στους νόμιμους δικαιούχους με αποτέλεσμα να παγώσει η αγορά.![]()
«Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια - NewsAuto.gr
Σχετική ανακοίνωσε έβγαλε και Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, με αφορμή τις προτάσεις για τον τρίτο κύκλο του προγράμματος.www.newsauto.gr
Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

19-03-24

20:47
Ο συγγενής μου που πήρε ηλεκτρικό μετά από ένα χρόνο δεν πήρε τα λεφτά. Του το εγκρίνανε (άρα θεωρητικά θα τα πάρει) αλλά συνεχώς ζητάνε και άλλα πράγματα. Αρχικά βγάζανε πρόβλημα στα Tesla επειδή έγραφε τιμολόγιο αντί για απόδειξη πάνω. Αυτό το έλυσε η Τεσλα μόνη της δίνοντας αλλά παραστατικά στους πελάτες της.Ώπα για να καταλάβω...δηλαδή τώρα αγοράζεις ηλεκτρικό (ενώ υποτίθεται ότι ΟΠΟΙΟΣ αγοράζει δικαιούται επιδότηση) και μετά σου λένε «τώρα τελειώσαν τα λεφτά, sorry, βάλτα απ' την τσέπη σου»;![]()
Σήμερα ζητήσανε φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα γιατί πέρασε καιρός από την προηγούμενη. Σκέψου ότι η προθεσμία αν ζητήσουν κάτι είναι 5 μέρες και αρκετοί που δεν διαβάζουν τα email τους μένουν εκτός μπλέκουν με ενστάσεις ή ξεκινάνε την αίτηση από την αρχή (που τώρα δεν μπορούν γιατί οι πόροι τελειώσανε). Υπάρχουν περιπτώσεις με ληξιπρόθεσμες οφειλές που ούτε τους ήξεραν οι δικαιούχοι και το ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΦΚΑ δεν άφηνε να βγει ενημερότητα και μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα ότι τους πλήρωσε έληγε το 5ημερο. Γραφειοκρατία για να βγάλουν αρκετούς εκτός.
Το πρόβλημα είναι ότι η αγορά ηλεκτρικών έχει παγώσει. Πρέπει να βγει νέο κινούμαι ηλεκτρικά ή να πουν ότι το κινούμαι ηλεκτρικά τελείωσε.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

20-03-24

12:48
Κοίτα, ανάμεσα στο "επιδότηση 5κ για όλους" και το "επιδότηση 10κ αλλά μόνο για όσους βγάζουν μέχρι πχ 40κ" το δεύτερο μάλλον θα βοηθήσει περισσότερο στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης.Πήραν τα λεφτά από την ΕΕ για το πρόγραμμα τα δώσανε δεξιά και αριστερά και τώρα δεν υπάρχουν πόροι για να τα δώσουν στους νόμιμους δικαιούχους με αποτέλεσμα να παγώσει η αγορά.![]()
«Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια - NewsAuto.gr
Σχετική ανακοίνωσε έβγαλε και Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, με αφορμή τις προτάσεις για τον τρίτο κύκλο του προγράμματος.www.newsauto.gr
Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.
Εγω θα έδινα ακόμα περισσότερα λεφτά σε ακόμα λιγότερους δικαιούχους όμως...
Πχ πάρε 15κ ΑΛΛΑ και εισοδηματικά κριτήρια ΚΑΙ να αποσύρεις υποχρεωτικά το παλιό σου αμάξι ΚΑΙ το αμάξι αυτό να είναι 10+ ετών ή και το αμάξι που θα πάρεις να είναι μέχρι κάποιας αξίας.
Ή μια πολύ μικρή επιδότηση χωρίς κριτήρια(πχ 2-3κ) που να φτάνει τα 15κ ή και πιο πάνω αν καλύπτεις όλα τα κριτήρια(εισοδηματικά, απόσυρση, ηλικία/παιδιά κλπ).
Στο τωρινό μπορεί να φτάσει μέχρι 10κ αν κάποιος αποσύρει αυτοκίνητο και είναι και πολύτεκνος/αμεα/κάτω των 29 όμως όλοι παίρνουν 8κ το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.
Στόχος του προγράμματος είναι να ενισχυθούν όσοι δεν μπορούν να αλλάξουν το σαραβαλάκι τους και να το αντικαταστήσουν με ηλεκτρικό οχι να δώσει μπόνους σε όσους θέλουν να πάρουν ακόμα ένα αυτοκίνητο ή να βοηθήσει όσους θέλουν να πάρουν taycan/model s/ηλεκτρική cayenne και λοιπά των 100+ χιλιάδων.

20-03-24

13:24
Αυτό ήταν το σχέδιο. Δυστυχώς όμως είμαστε Κατεχόμενη χώρα. Από την οικονομική δικτατορία της ΕΕ. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον οτι οι Ναζι δεν θα καταφερουν να σταματήσουν το εργοστάσιο υδρογόνου στην Κοζάνη.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

20-03-24

18:56
Θεωρώ λάθος στη φορολογική πολιτική της χώρας οι πλούσιοι να αποκλείονται από τέτοια προγράμματα. Αντίθετα πρέπει να τους δίνονται παροχές (π.χ. δωρεάν διελεύσεις διοδίων, δωρεάν προσωρινή στάθμευση κ.λπ.). Με αυτό το τρόπο το κράτος θα δείξει ότι σέβεται αυτούς που πληρώνουν μεγάλο φόρο εισοδήματος και θα μειωθεί η φοροδιαφυγή.Κοίτα, ανάμεσα στο "επιδότηση 5κ για όλους" και το "επιδότηση 10κ αλλά μόνο για όσους βγάζουν μέχρι πχ 40κ" το δεύτερο μάλλον θα βοηθήσει περισσότερο στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης.
Εγω θα έδινα ακόμα περισσότερα λεφτά σε ακόμα λιγότερους δικαιούχους όμως...
Πχ πάρε 15κ ΑΛΛΑ και εισοδηματικά κριτήρια ΚΑΙ να αποσύρεις υποχρεωτικά το παλιό σου αμάξι ΚΑΙ το αμάξι αυτό να είναι 10+ ετών ή και το αμάξι που θα πάρεις να είναι μέχρι κάποιας αξίας.
Ή μια πολύ μικρή επιδότηση χωρίς κριτήρια(πχ 2-3κ) που να φτάνει τα 15κ ή και πιο πάνω αν καλύπτεις όλα τα κριτήρια(εισοδηματικά, απόσυρση, ηλικία/παιδιά κλπ).
Στο τωρινό μπορεί να φτάσει μέχρι 10κ αν κάποιος αποσύρει αυτοκίνητο και είναι και πολύτεκνος/αμεα/κάτω των 29 όμως όλοι παίρνουν 8κ το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.
Στόχος του προγράμματος είναι να ενισχυθούν όσοι δεν μπορούν να αλλάξουν το σαραβαλάκι τους και να το αντικαταστήσουν με ηλεκτρικό οχι να δώσει μπόνους σε όσους θέλουν να πάρουν ακόμα ένα αυτοκίνητο ή να βοηθήσει όσους θέλουν να πάρουν taycan/model s/ηλεκτρική cayenne και λοιπά των 100+ χιλιάδων.
Για να αποσυρθούν τα παλιά αυτοκίνητα χρειάζονται αντιλαϊκά μέτρα δηλαδή αντικίνητρα. Ένα καινούριο αυτοκίνητο έχει ακριβά ασφάλιστρα, ακριβή συντήρηση και ακριβές επισκευές. Το παλιό αυτοκίνητο όσες ζημιές και να βγάλει στην Ελλάδα το φτιάχνουν σχετικά φθηνά καθώς έχουμε τεχνογνωσία στις επισκευές. Πιο αυστηρό ΚΤΕΟ, υποχρεωτικός χώρος στάθμευσης σε αστικά κέντρα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

28-03-24

10:42
Μαν θελεις να ερθεις μια φορα να οδηγήσεις το δικο μου? Θελω να δω την αποψη σου μετα. Δεν το λεω αστεια.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

28-03-24

10:56
Μαν θελεις να ερθεις μια φορα να οδηγήσεις το δικο μου? Θελω να δω την αποψη σου μετα. Δεν το λεω αστεια.
Έχεις ηλεκτρικό van όπως αυτό στην φωτογραφία;;

28-03-24

11:08
To κολλημα σου δεν ειναι το ηλεκτρικο βαν συγκεκριμενα ειναι τα ηλεκτρικα γενικα. Seriously, ποσες φορες θα εχεις τη δυνατοτητα να οδηγησεις model S (μεχρι/εκτος αν αγορασεις ο ιδιος). Δεν θα ειμαι καν μαζι, παρτο κανε μια βολτα για καμια ωρα. Αληθεια το λεω. Θα βολευε να μην το στουκαρεις, αλλα leasing ειναι κλαιν.Έχεις ηλεκτρικό van όπως αυτό στην φωτογραφία;;
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

29-03-24

19:43
Η Tesla θέτει νέα standards στην after sale υποστήριξη
Αυτό προστέθηκε με update.
Επίσης χρεώνει 30'/kwh την φόρτιση
Όταν η ΔΕΗ τα χρεώνει 60 τόσο/kwh λεπτά.
Επίσης χρεώνει 30'/kwh την φόρτιση
Όταν η ΔΕΗ τα χρεώνει 60 τόσο/kwh λεπτά.

31-03-24

19:16
Xiaomi SU7.
Αν η αμερικη δεν ειχε απογορευση στις εισαγωγες κινεζικων αυτοκινητων η τεσλα θα εξαφανιζόταν απο το χαρτη.
Πραγματικα χειροτερη εταιρια απο τη τεσλα δεν υπαρχει, απαραδεκτο μπουρδελο. Δυστυχως εχει τους φορτηστες και ακομα τα καλυτερα αυτοκινητα στη τιμη τους. Ο καιρος γαρ εγγυς ομως.
Αν η αμερικη δεν ειχε απογορευση στις εισαγωγες κινεζικων αυτοκινητων η τεσλα θα εξαφανιζόταν απο το χαρτη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Funny story το UI του model S ειναι περιπου 10 φορες χειροτερο απο του model 3. Υποθετω γιατι δεν πουλαει πολυ, οποτε ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του) μεσα στην απεραντη σοφια του σταματησε να δινει τοση σημασια στους ανθρωπους που πληρωσαν 120.000 για το μπουρδελακι του. Επισης για μπουστη λογο αλλαζουν το UI καθε φορα δεν ξερω. Μπαινεις το πρωι στο αμαξι σου και πρεπει να περασεις 20 λεπτα να ξαναμαθεις τι ειναι που γαμω το ξεσταυρι.Αυτό προστέθηκε με update.
Πραγματικα χειροτερη εταιρια απο τη τεσλα δεν υπαρχει, απαραδεκτο μπουρδελο. Δυστυχως εχει τους φορτηστες και ακομα τα καλυτερα αυτοκινητα στη τιμη τους. Ο καιρος γαρ εγγυς ομως.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

31-03-24

19:56
Xiaomi SU7.
Αν η αμερικη δεν ειχε απογορευση στις εισαγωγες κινεζικων αυτοκινητων η τεσλα θα εξαφανιζόταν απο το χαρτη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Funny story το UI του model S ειναι περιπου 10 φορες χειροτερο απο του model 3. Υποθετω γιατι δεν πουλαει πολυ, οποτε ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του) μεσα στην απεραντη σοφια του σταματησε να δινει τοση σημασια στους ανθρωπους που πληρωσαν 120.000 για το μπουρδελακι του. Επισης για μπουστη λογο αλλαζουν το UI καθε φορα δεν ξερω. Μπαινεις το πρωι στο αμαξι σου και πρεπει να περασεις 20 λεπτα να ξαναμαθεις τι ειναι που γαμω το ξεσταυρι.
Πραγματικα χειροτερη εταιρια απο τη τεσλα δεν υπαρχει, απαραδεκτο μπουρδελο. Δυστυχως εχει τους φορτηστες και ακομα τα καλυτερα αυτοκινητα στη τιμη τους. Ο καιρος γαρ εγγυς ομως.
Καλά τόσο καιρό δεν μου λες το ποσό τέλειο είναι το Model S που έχεις;;

31-03-24

20:50
Οχι, που το ειπα αυτο? Ειπα οτι οποιος το οδηγει αλλαζει γνωμη για τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο που εχει ορισμενα ζητήματα. Ολοι λενε για τη ποιοτητα κατασκευης του, τι να σου πω, δεν το βλεπω, σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της αναλογης τιμης ειναι περιπου το ιδιο, ολα τα υλικα ειναι καλης ποιοτητας, τιποτα δεν τριζει, τιποτα δεν εχει χαλασει κτλ.Καλά τόσο καιρό δεν μου λες το ποσό τέλειο είναι το Model S που έχεις;;
Σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα αναλογης κατηγοριας ειναι πιο φτηνο και καλυτερο σε επιδόσεις και εμβέλεια. Το infotanement του ειναι μακραν το καλυτερο απο οτιδηποτε αλλο εχω οδηγησει (bmw, audi, mercedes, vw, alfa romeo) αλλα ειναι χειροτερο απο το model 3 γιατι musk. Η ποιοτητα κυλισης, η ανεση κτλ ειναι μια χαρα. Και βεβαια η επιταχυνση του ειναι απερίγραπτη, ολοι λενε "το συνηθίζεις", μαλακιες, τοσο καιρο το εχω καθε φορα γαμαει.
Παρολα αυτα, ο μασκ ειναι ενας μαλακας ο οποιος κανει ζημια στη τεσλα η οποια ειναι τραγικα υπερτιμημενη γιατι ειναι πρακτικα meme stock
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 168 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- American Economist
- DimitraA.
- gademis
- fockos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.