Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τη μέρα περιβάλλοντος η κυβέρνηση μέτρα για την αύξηση ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα. :D Ποια είναι η αποψή σας. Θα αγοράζατε ενα ηλεκτρικό αμάξι με αυτά τα κίνητρα;
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,842 μηνύματα.
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του Μίκι Μάους;
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του Μίκι Μάους;
Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χώρας μας το 1970 κάτι το έφτιξαν...

Τα μέτρα και οι στόχοι μια χαρά φιλόδοξοι μου φαίνονται, ελπίζω να επιτευχθούν όμως και σύντομα... Ισχύουν στις υπόλοιπες χώρες, ανεπτυγμένες κυρίως, άρα ελπίζω να υλοποιηθούν κι εδώ μιας και τα βενζινοκίνητα και diesel γίνονται ασύμφορα σε εκείνες τις χώρες.

Στο σημείο που αναφέρει ότι η πλειονότητα των βουλευτών υιοθέτησαν την ηλεκτροκίνηση (αν 28/300 βουλευτές είναι πλειονότητα... οκ.).

Σε ποιο νησί θα υπάρχουν μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα; Τι λέτε.

Πότε θα ξεκινήσουν όλα αυτά γνωρίζουμε ;
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
1)Ποια είναι η αποψή σας. 2)Θα αγοράζατε ενα ηλεκτρικό αμάξι με αυτά τα κίνητρα;

1)Θα φανεί το πόσο φτωχομπινέδες είμαστε που δε θα μπορούμε ούτε με 5.000€ έκπτωση να πάρουμε ηλεκτρικά (τουλάχιστον όχι όσα χρειαζόμαστε για να καλύψουμε το στόχο της Ε.Ε. ως το 2025 αν δεν κάνω λάθος)...
2)Εγώ προσωπικά ΑΝ συνεχίσω να ζω στην Ελλάδα και τα επόμενα χρόνια κι επειδή ζω σε μονοκατοικία, με γκαράζ κ.λπ. λογικά θα πάρω...οι περισσότεροι Έλληνες όμως που ζουν σε διαμερίσματα πολυκατοικιών που θα βάλουν την πρίζα να τα φορτίσουν;
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Οι περισσότεροι Έλληνες όμως που ζουν σε διαμερίσματα πολυκατοικιών που θα βάλουν την πρίζα να τα φορτίσουν;
Σε διάφορα σημεία θα εγκατασταθούν σταθμοί φόρτισης. Στην Ελλάδα έχει καφετέρεια που παρέχει και φόρτιση, πίνεις το καφεδάκι σου και περιμένεις να φορτίσει. ..
Σίγουρα θα έχει σταθμούς γρήγορης φόρτισης (σε 10 λεπτά 60-75% π.χ.).
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Εφοσον συνεχίζουμε να έχουμε τον λυχνιτη στην Ελλαδα ποση διαφορά να κάνουν τα ηλεκτροκίνητα , οσον αγορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
1)Θα φανεί το πόσο φτωχομπινέδες είμαστε που δε θα μπορούμε ούτε με 5.000€ έκπτωση να πάρουμε ηλεκτρικά (τουλάχιστον όχι όσα χρειαζόμαστε για να καλύψουμε το στόχο της Ε.Ε. ως το 2025 αν δεν κάνω λάθος)...
2)Εγώ προσωπικά ΑΝ συνεχίσω να ζω στην Ελλάδα και τα επόμενα χρόνια κι επειδή ζω σε μονοκατοικία, με γκαράζ κ.λπ. λογικά θα πάρω...οι περισσότεροι Έλληνες όμως που ζουν σε διαμερίσματα πολυκατοικιών που θα βάλουν την πρίζα να τα φορτίσουν;
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κανένα αντικίνητρο να μην χρησιμοποιείς παλιό αυτοκίνητο όπως κάνουν άλλες χώρες. Η απουσία τεκμηρίων, το τζάμπα parking και τα διόδια (αν εννοούν την ελεύθερη μετακίνηση αυτά) πάντως θα δελεάσει αρκετούς.

Το ηλεκτρικό συμφέρει αν το αυτοκίνητο έχει το βράδυ πρόσβαση σε μπρίζα. Επίσης χρειάζονται φορτιστές στην εθνική κάθε 100km. Δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα επάρκιας γιατί το σχέδιο ειναι να τοποθετηθουν ταχυφορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εφοσον συνεχίζουμε να έχουμε τον λυχνιτη στην Ελλαδα ποση διαφορά να κάνουν τα ηλεκτροκίνητα , οσον αγορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Τα καυσαέρια βρίσκονται αρκετά χιλιόμετρα από την Αθήνα. Άρα θα μειώσει το καυσαέριο στην πόλη. Διαφορετικά δεν αξίζει καθώς δεν είναι καθόλου αποδοτική η αποθήκευση ηλεκτρική ενέργειας σε μπαταρία και το αντίστροφο.


Λυχνίτη είναι το καλύτερο για την Ελλάδα αλλά οι Ευρωπαίοι μας ρίχνουν πρόστιμα που κάθε λίγο αυξάνονται για να μας είναι ασύμφορο. Οι κάτοικοι των περιοχών του λυχνίτη πρέπει να τον προστατέψουν μέχρι τέλους για να προστατέψουν τις θέσεις εργασίας του και παράλληλα την αυτονομία της χώρας μας σε ηλεκτρική ενέργεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Σημεία φόρτισης στην επικράτεια.

Λίγες πληροφορίες για το κόστος φόρτισης.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Σε διάφορα σημεία θα εγκατασταθούν σταθμοί φόρτισης.

Πότε;:lol:
1)Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κανένα αντικίνητρο να μην χρησιμοποιείς παλιό αυτοκίνητο όπως κάνουν άλλες χώρες. Η απουσία τεκμηρίων, το τζάμπα parking και τα διόδια (αν εννοούν την ελεύθερη μετακίνηση αυτά) πάντως θα δελεάσει αρκετούς.

2)Το ηλεκτρικό συμφέρει αν το αυτοκίνητο έχει το βράδυ πρόσβαση σε μπρίζα. Επίσης χρειάζονται φορτιστές στην εθνική κάθε 100km. Δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα επάρκιας γιατί το σχέδιο ειναι να τοποθετηθουν ταχυφορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα.
1)Κάτσε να πιάσει η χώρα το στόχο της Ε.Ε. να γεμίσουν οι δρόμοι με αυτά κ.λπ. και θα δεις για πότε θα τα χρεώσουν και με τεκμήρια και με τέλη κυκλοφορίας και με ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς!;)

2)Ε βέβαια, μη χάσουμε και τους βενζινάδες από πελάτες!:rolleyes:
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ήδη έχει σε πολλά σημεία, και αν δεις στο gocar (προηγούμενη δημοσίευση) έχει πολλά σημεία που κατασκευάζονται και άλλοι.
Α εντάξει, με ένα σταθμό στην Καρδίτσα, ένα στα Τρίκαλα, έναν υπό κατασκευή στη Λάρισα και 6-7 στη Θεσσαλονίκη σωθήκαμε!:lol:
Σιγά μην πάρει ηλεκτρικό π.χ. ο κάτοικος Πυλαίας για να περνάει κάθε 2 μέρες τη γέφυρα και να περιμένει μαζί με άλλους τρακόσιους στις 6 το απόγευμα να γεμίσει τη μπαταρία!:whatever:
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Σταδιακά θα βελτιώνεται η κατάσταση. Δεν θα πάνε από Δευτέρα όλοι να αποκτήσουν καινούριο αυτοκίνητο...

Κάποια παραδείγματα αυτοκινήτων που βρήκα σχετικά με ηλεκτροκίνηση και χρηματοδότηση.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,842 μηνύματα.
Tα ηλεκτρικά ποδήλατα θα επιδοτούνται κατά 40%. Καλό μου ακούγεται.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,842 μηνύματα.
Εφοσον συνεχίζουμε να έχουμε τον λυχνιτη στην Ελλαδα ποση διαφορά να κάνουν τα ηλεκτροκίνητα , οσον αγορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Υπάρχει μαστερ πλαν για ενεργειακή μετάβαση.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η TESLA νομίζω δεν έχει καν σημεία φόρτισης στην Ελλάδα, ούτε υπάρχει προμηθευτής, οπότε τι συζητάμε...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Α εντάξει, με ένα σταθμό στην Καρδίτσα, ένα στα Τρίκαλα, έναν υπό κατασκευή στη Λάρισα και 6-7 στη Θεσσαλονίκη σωθήκαμε!:lol:
Σιγά μην πάρει ηλεκτρικό π.χ. ο κάτοικος Πυλαίας για να περνάει κάθε 2 μέρες τη γέφυρα και να περιμένει μαζί με άλλους τρακόσιους στις 6 το απόγευμα να γεμίσει τη μπαταρία!:whatever:
Το θέμα είναι να το φορτίζεις σπίτι σου αλλιώς σίγουρα δεν συμφέρει.

Πότε;:lol:

1)Κάτσε να πιάσει η χώρα το στόχο της Ε.Ε. να γεμίσουν οι δρόμοι με αυτά κ.λπ. και θα δεις για πότε θα τα χρεώσουν και με τεκμήρια και με τέλη κυκλοφορίας και με ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς!;)

2)Ε βέβαια, μη χάσουμε και τους βενζινάδες από πελάτες!:rolleyes:
Το 1) είναι το μόνο σίγουρο. Όταν τα ηλεκτροκίνητα θα αυξηθούν τα πάρουν πλούσιοι το κράτος θα τους ξεσκίσει. Αντίθετα τα αυτοκίνητα 20ετίας (που έχω και εγώ) θα κυκλοφορούν ανενόχλητα. Η δημοκρατία έχει αυτές τις συνέπειες.

2) Προσπαθεί να μη στενοχωρήσουν κανέναν. Οι βενζινάδες πρέπει να νιώσουν ότι θα συμμετέχουν στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης αλλιώς η ΝΔ θα χάσει ψήφους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η TESLA νομίζω δεν έχει καν σημεία φόρτισης στην Ελλάδα, ούτε υπάρχει προμηθευτής, οπότε τι συζητάμε...
Δεν είναι μόνο η Tesla που παραγει ηλεκτροκίνητα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

PEUGEOT e-208 με την επιδότηση η τιμή του θα πέσει κάτω από 25000 ευρώ
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
ΟΧΙ
Η ηλεκτροκίνηση για εμένα είναι μια μούφα και μισή.Τα προωθούν τώρα όπως έκαναν με τα Diesel πριν 15 χρόνια και μετά θα βρουν κάτι αρνητικό και θα κλαίει τα χρήματα του ο κόσμος.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
ΟΧΙ
Η ηλεκτροκίνηση για εμένα είναι μια μούφα και μισή.Τα προωθούν τώρα όπως έκαναν με τα Diesel πριν 15 χρόνια και μετά θα βρουν κάτι αρνητικό και θα κλαίει τα χρήματα του ο κόσμος.
Σκέψου μια πόλη με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα πόσο αθόρυβη θα είναι. Είναι καθαρός κινητήρας χωρίς λάδια και καυσαέρια κ.λπ. που δίνει τη μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές.

Το πρόβλημα είναι η διάρκεια ζωή τους. Στην Ελλάδα που κρατάμε τα αμάξια 20 και βάλε χρόνια. Η μπαταρία είναι κάτι αναλώσιμο και πιθανόν να χρειαστεί αλλαγή σε π.χ. 15 χρόνια. Στην Ελλάδα που κάνει ζέστη ίσως να χρειαστεί γρηγορότερα. Για τον Γερμανό, τον Ελβετό, το Αμερικανό που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια δεν τους ενδιαφέρει. Εμάς μας ενδιαφέρει.

Για παράδειγμα στην bmw i3 στοιχίζει 16000 δολλαρια η αλλαγή. Πρακτικά αποσύρεις το αυτοκίνητο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top