Viedo
Διάσημο μέλος


Λογικά σιγά σιγά που θα αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και θα μειώνεται των υπολοίπων, θα δημιουργηθεί και ανταγωνισμός ως προς τα πακέτα service, το κόστος συντήρησης κλπ. Θα κυκλοφορούν και αυτοκίνητα στην αγορά της τάξης των 12000-15000 χιλιάδων (αν και πλέον υποθέτω υπάρχουν στην αγορά), που η αλλαγή της μπαταρίας τους δεν θα κοστίζει πάνω 5000-6000 χιλιάδες ευρώ.
Και η χώρα μας θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Διακεκριμένο μέλος


PEUGEOT e-208 με την επιδότηση η τιμή του θα πέσει κάτω από 25000 ευρώ
Αν θέλεις οικονομία στο καύσιμο με περίπου 10.000€ λιγότερα παίρνεις ένα Ibiza ή ένα Polo με CNG και καθάρισες: 2,5 με 3 ευρώ στα 100 km, μηδέν τέλη κυκλοφορίας και backup βενζίνη να μην έχεις φόβο να "μείνεις" ποτέ...
Δυστυχώς όμως βλέπω πως η ηλεκτροκίνηση θα "πνίξει" το φυσικό αέριο και οι κατασκευαστές θ' αφήσουν σιγά σιγά αυτή την τεχνολογία λόγω πωλήσεων, μη επενδύοντας από ένα σημείο και μετά σε νέα μοντέλα...
Το πρόβλημα είναι η διάρκεια ζωή τους. Στην Ελλάδα που κρατάμε τα αμάξια 20 και βάλε χρόνια. Η μπαταρία είναι κάτι αναλώσιμο και πιθανόν να χρειαστεί αλλαγή σε π.χ. 15 χρόνια. Στην Ελλάδα που κάνει ζέστη ίσως να χρειαστεί γρηγορότερα.
Για παράδειγμα στην bmw i3 στοιχίζει 16000 δολλαρια η αλλαγή. Πρακτικά αποσύρεις το αυτοκίνητο.
Ποια 15 χρόνια;!
Σε 10 χρόνια το πολύ αυτές οι μπαταρίες είναι για πέταμα...κι όπως σωστά τόνισες, λόγω κλίματος στη χώρα μας ίσως τα 10 χρόνια να γίνονται 9 ή 8!
Γι' αυτό και τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα στην Ευρώπη αγοράζονται με leasing (είτε ολόκληρο το αυτοκίνητο είτε μόνο οι μπαταρίες)...
Ας μιλήσουμε επιτέλους για τον ελέφαντα στο δωμάτιο...ΑΥΤΟ είναι το κυριότερο πρόβλημά μας κύριοι!Για τον Γερμανό, τον Ελβετό, το Αμερικανό που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια δεν τους ενδιαφέρει. Εμάς μας ενδιαφέρει.
Ούτε οι σταθμοί φόρτισης που δεν έχουμε, ούτε τα κίνητρα που δεν είχαμε μέχρι πρότινος...
Το κυριότερο πρόβλημά μας (όπως είπα και στην αρχή) είναι ότι είμαστε φτωχομπινέδες και τα πενιχρά μας εισοδήματα μας αναγκάζουν να κρατάμε τα αυτοκίνητά μας για τουλάχιστον 15-20 χρόνια, ενώ θα έπρεπε σε 4-8 χρόνια να τα πουλάμε για να πάρουμε καινούργια!
Είμαστε οι Αλβανοί της Ε.Ε. στην αυτοκίνηση (και όχι μόνο) κι αυτό ΔΕΝ θα αλλάξει ούτε με μποναμάδες ύψους 5.000€, ούτε δίνοντας στους βενζινάδες τη δυνατότητα να τα οικονομήσουν ΚΑΙ από την ηλεκτροκίνηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Το θέμα των καυσίμων λύθηκε πάντως.Το κυριότερο πρόβλημά μας (όπως είπα και στην αρχή) είναι ότι είμαστε φτωχομπινέδες και τα πενιχρά μας εισοδήματα μας αναγκάζουν να κρατάμε τα αυτοκίνητά μας για τουλάχιστον 15-20 χρόνια, ενώ θα έπρεπε σε 4-8 χρόνια να τα πουλάμε για να πάρουμε καινούργια!
Είμαστε οι Αλβανοί της Ε.Ε. στην αυτοκίνηση (και όχι μόνο) κι αυτό ΔΕΝ θα αλλάξει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Διακεκριμένο μέλος


Το θέμα των καυσίμων λύθηκε πάντως.
View attachment 69851
View attachment 69852 Μία ακόμα λύση -επαναστατική- και πάνω από όλα οικονομική. 2 σε 1 (επωφελήσε και από την επιχορήση τόσο αυτοκινήτου όσο και ποδηλάτου). Γλιτώνεις και τα χρήματα από την μπαταρία αν χαλάσει μετά από λίγα χρόνια...
Σε παρακαλώ τώρα...ο Έλλην είναι καραμπουζουκλής και το αυτοκίνητό του προέκταση της μαλαπέρδας του, δεν θα υποπέσει ποτέ σε τέτοιες γυφτιές...τόσα χρέπια Mercedes, BMW, Audi κ.λπ. 25ετίας υπάρχουν που τα χαρίζουν για να γλυτώσουν φόρους!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Όσοι πήραν CNG την πάτησαν. Το κράτος τους υποσχέθηκε περισσότερα πρατήρια αλλά πρατήρια δεν θα δουν. Αποτέλεσμα τα πρατήρια που το υποστηρίζουν να έχουν μεγάλη αναμονή. Μετά την πρόσφατη είδηση ότι η VW εγκαταλείπει το CNG ίσως θα δούμε τα πρατήρια να μειώνονται και αυτά που θα μείνουν θα ανεβάσουν τιμή του αερίου να ανεβαίνει.Αν θέλεις οικονομία στο καύσιμο με περίπου 10.000€ λιγότερα παίρνεις ένα Ibiza ή ένα Polo με CNG και καθάρισες: 2,5 με 3 ευρώ στα 100 km, μηδέν τέλη κυκλοφορίας και backup βενζίνη να μην έχεις φόβο να "μείνεις" ποτέ...
Δυστυχώς όμως βλέπω πως η ηλεκτροκίνηση θα "πνίξει" το φυσικό αέριο και οι κατασκευαστές θ' αφήσουν σιγά σιγά αυτή την τεχνολογία λόγω πωλήσεων, μη επενδύοντας από ένα σημείο και μετά σε νέα μοντέλα...
Ποια 15 χρόνια;!
Σε 10 χρόνια το πολύ αυτές οι μπαταρίες είναι για πέταμα...κι όπως σωστά τόνισες, λόγω κλίματος στη χώρα μας ίσως τα 10 χρόνια να γίνονται 9 ή 8!
Γι' αυτό και τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα στην Ευρώπη αγοράζονται με leasing (είτε ολόκληρο το αυτοκίνητο είτε μόνο οι μπαταρίες)...
Ας μιλήσουμε επιτέλους για τον ελέφαντα στο δωμάτιο...ΑΥΤΟ είναι το κυριότερο πρόβλημά μας κύριοι!
Ούτε οι σταθμοί φόρτισης που δεν έχουμε, ούτε τα κίνητρα που δεν είχαμε μέχρι πρότινος...
Το κυριότερο πρόβλημά μας (όπως είπα και στην αρχή) είναι ότι είμαστε φτωχομπινέδες και τα πενιχρά μας εισοδήματα μας αναγκάζουν να κρατάμε τα αυτοκίνητά μας για τουλάχιστον 15-20 χρόνια, ενώ θα έπρεπε σε 4-8 χρόνια να τα πουλάμε για να πάρουμε καινούργια!
Είμαστε οι Αλβανοί της Ε.Ε. στην αυτοκίνηση (και όχι μόνο) κι αυτό ΔΕΝ θα αλλάξει ούτε με μποναμάδες ύψους 5.000€, ούτε δίνοντας στους βενζινάδες τη δυνατότητα να τα οικονομήσουν ΚΑΙ από την ηλεκτροκίνηση!
Καλή επιλογή στην Ελλάδα είναι το lpg που υπαρχει ήδη μεγάλο δίκτυο στην Ελλάδα και πολλά εξειδικευμένα μαστόρια σε αυτό.
Tα ηλεκτροκίνητο δίνουν σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές. Η τελική τους περιορίζεται για να έχει μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρία αλλά η επιτάγχυνση ειναι το μεγάλο τους πλεονέκτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Εφοσον συνεχίζουμε να έχουμε τον λυχνιτη στην Ελλαδα ποση διαφορά να κάνουν τα ηλεκτροκίνητα , οσον αγορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Σωστή η σκέψη σου αλλά παραλείπει μια σημαντική λεπτομέρεια : Δεν αφορά μόνο τους ρύπους απο τα αμάξια, η όλη υπόθεση, που ούτως η άλλως όπως λες δεν είναι τόσο σημαντικοί όσο αυτοί των εργοστασίων(αλλά ούτε και αμελητέα). Ένας βενζινοκινητήρας έχει απόδοση 20% εως 45% , αντίθετα ένας ηλεκτρικός κινητήρας έχει απόδοση που φτάνει εως και σχεδόν 100% . Άρα έχεις σημαντικά ενεργειακά οφέλη σε πρώτη φάση , καθώς όλη αυτή η εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας που ειδάλλως θα πήγαινε χαμένη ως θερμική στους κινητήρες, ή βιομηχανίες για παραγωγή περισσότερης βενζίνης , θα μπορεί να αξιοποιηθεί αλλού. Και έτσι καίγοντας τις ίδιες ποσότητες να εξυπηρετείς μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων και δραστηριοτήτων,απο το να κάψεις περισσότερο . Άρα και δεν έχεις περισσότερα καυσαέρια απο εργοστάσια, δεν έχεις τίποτα πλέον απο αμάξια και εξυπηρετείς τις νεες ανάγκες ενέργειας που προκύπτουν .
Πάντως δεν θα καίμε για πάντα, υπάρχουν εξαιρετικές εναλλακτικές που συζητιούνται και μελετώνται . Ωστόσο τα βήματα πρέπει να γίνονται ένα ένα και σιγά σιγά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Διακεκριμένο μέλος


1)Όσοι πήραν CNG την πάτησαν. Το κράτος τους υποσχέθηκε περισσότερα πρατήρια αλλά πρατήρια δεν θα δουν. Αποτέλεσμα τα πρατήρια που το υποστηρίζουν να έχουν μεγάλη αναμονή. Μετά την πρόσφατη είδηση ότι η VW εγκαταλείπει το CNG ίσως θα δούμε τα πρατήρια να μειώνονται και αυτά που θα μείνουν θα ανεβάσουν τιμή του αερίου να ανεβαίνει.
2)Καλή επιλογή στην Ελλάδα είναι το lpg που υπαρχει ήδη μεγάλο δίκτυο στην Ελλάδα και πολλά εξειδικευμένα μαστόρια σε αυτό.
1)Δυστυχώς εκεί πάει το πράγμα!
2)Η μόνη ρεαλιστική επιλογή θα έλεγα εγώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Όσοι πήραν CNG την πάτησαν. Το κράτος τους υποσχέθηκε περισσότερα πρατήρια αλλά πρατήρια δεν θα δουν. Αποτέλεσμα τα πρατήρια που το υποστηρίζουν να έχουν μεγάλη αναμονή. Μετά την πρόσφατη είδηση ότι η VW εγκαταλείπει το CNG ίσως θα δούμε τα πρατήρια να μειώνονται και αυτά που θα μείνουν θα ανεβάσουν τιμή του αερίου να ανεβαίνει.
Καλή επιλογή στην Ελλάδα είναι το lpg που υπαρχει ήδη μεγάλο δίκτυο στην Ελλάδα και πολλά εξειδικευμένα μαστόρια σε αυτό.
Tα ηλεκτροκίνητο δίνουν σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές. Η τελική τους περιορίζεται για να έχει μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρία αλλά η επιτάγχυνση ειναι το μεγάλο τους πλεονέκτημα.
Δεν θεωρείς οτι τα lpg είναι άκρως επικίνδυνα για την Ελλάδα δεδομένου των αριθμών των ατυχημάτων ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


όσο αφορά τα αμάξια βεβαίως το ηλεκτροκίνητο συμφέρει από λες τις απόψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Όλες οι μετατροπές, που δεν συμφωνούν με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, είναι επικίνδυνες. Μερικά έρχονται lpg από μαμα όπως το παλιό corsa.Δεν θεωρείς οτι τα lpg είναι άκρως επικίνδυνα για την Ελλάδα δεδομένου των αριθμών των ατυχημάτων ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


εσυ ως ημμυ δε θεωρείς τα ηλεκτροκίνητα καλύτερα;I see your point,με καλύψατε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


εσυ ως ημμυ δε θεωρείς τα ηλεκτροκίνητα καλύτερα;
Είναι superior απο πολλές απόψεις . Πολύ πιο αξιόπιστα, ενεργειακά αποδοτικότερα και περιβαλλοντικά φιλικά,αλλά και ασφαλέστερα .Αλλά δυστυχώς δεν νομίζω οτι αρκετοί Έλληνες θα το κάνουν embrace,γιατί απλά,δεν γουστάρουν να μην κάνει θόρυβο ο κινητήρας τους

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


To συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του Μίκι Μάους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Περίμενα να πεις ότι ο Γκολεμής λέει ότι είναι ασφαλής.τα εργοστασιακα μοντέλα φυσικού αερίου και υγραερίου δεν υπάρχει πρόβλημα παιδιά το πρόβλημα υπάρχει με τις μετατροπείς και τις εγκαταστάσεις.
όσο αφορά τα αμάξια βεβαίως το ηλεκτροκίνητο συμφέρει από λες τις απόψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Διακεκριμένο μέλος


Δεν θεωρείς οτι τα lpg είναι άκρως επικίνδυνα για την Ελλάδα δεδομένου των αριθμών των ατυχημάτων ;
"Επικίνδυνα" από ποια άποψη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Ο νόμος είναι σε διαβούλευση
Ξεχάστε τα φθηνά αυτοκίνητα εισαγωγής. Μέτρο σοκ καθώς πολλοί το είχαν κάνει επάγγελμα.Στην κατεύθυνση της μείωσης των ρύπων και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των μεταφορών, επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα παλαιού τύπου (τεχνολογίας Euro 4), με τα έσοδα που θα προκύψουν να προορίζονται μέσω του Λογαριασμού Ειδικού Σκοπού για την ενίσχυση των φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών. Ταυτόχρονα επιβάλλεται απαγόρευση των εισαγωγών των ακόμα παλαιότερων και εξαιρετικά ρυπογόνων οχημάτων (τεχνολογίας Euro 1,2 και 3).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος


το χαμηλό κόστος συντήρησης (δεν θέλουν τακτικά σέρβις)
και το ότι μπορείς να τα φορτίσεις στο σπίτι.
+0 τέλη κυκλοφορίας
με την προϋπόθεση ότι έχω κλειστό πάρκινγκ με πρίζα, θα επέλεγα άνετα ηλεκτρικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 166 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- American Economist
- Wonderkid
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- gademis
- nearos
- fockos
- AggelikiGr
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.