Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα είναι σε αρχικό στάδιο και είναι μέσα στα issues. Η Tesla κάθε χρόνο πατώνει σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας σε ΗΠΑ και Καναδά , ενώ το σύνολο των ηλεκτρικών σκοράρουν αρκετά χαμηλά.

Είναι αδύνατον οι βιομηχανίες να έφτιαξαν αξιοπιστία οχήματα μέσα σε 4 χρόνια που μπήκαν μαζικά στην ηλεκτροκίνηση, μην ξεχνάμε ότι τα σημαντικά εξελίσσονται εδώ και 100 χρόνια για να φτάσουν εδώ που είναι σήμερα και πάλι έχουν θεματάκια.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,827 μηνύματα.
Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το jeep Avenger,


εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ συμφέρουσα λύση γιατί κάνει 36.000 ευρώ και με τη επιδότηση πέφτει κάτω από τα 28.000 ευρώ η βασική έκδοση όπου εκείνη τη τιμή είναι τα περισσότερα συμβατικά SUV και είναι πιο προσιτό από τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φανταστείτε ακόμα και το ηλεκτρικό fiat 500 με αρχική τιμή πάει από 34.000 ευρώ και πέφτει κάπου 26.000 με επιδότηση...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα είναι σε αρχικό στάδιο και είναι μέσα στα issues. Η Tesla κάθε χρόνο πατώνει σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας σε ΗΠΑ και Καναδά , ενώ το σύνολο των ηλεκτρικών σκοράρουν αρκετά χαμηλά.

Είναι αδύνατον οι βιομηχανίες να έφτιαξαν αξιοπιστία οχήματα μέσα σε 4 χρόνια που μπήκαν μαζικά στην ηλεκτροκίνηση, μην ξεχνάμε ότι τα σημαντικά εξελίσσονται εδώ και 100 χρόνια για να φτάσουν εδώ που είναι σήμερα και πάλι έχουν θεματάκια.
Με την αξιοπιστία και έρευνες δεν μπορείς να βγάλει άκρη. Άλλες το βγάζουν top και άλλες όχι. Για παράδειγμα κοιτά πόσο καλά πάει στην Κίνα.
Παλιότερα είχαν σοβαρά προβλήματα με την ποιότητα κατασκευής αλλά τα φτιάχνουν στο σέρβις στο οποίο υπάρχουν πολύ καλές κριτικές από τους πελάτες: https://www.google.com/maps/place/T...IDiAEBkgEKY2FyX3JlcGFpcuABAA!16s/g/11n86lf918

Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το jeep Avenger,


εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ συμφέρουσα λύση γιατί κάνει 36.000 ευρώ και με τη επιδότηση πέφτει κάτω από τα 28.000 ευρώ η βασική έκδοση όπου εκείνη τη τιμή είναι τα περισσότερα συμβατικά SUV και είναι πιο προσιτό από τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φανταστείτε ακόμα και το ηλεκτρικό fiat 500 με αρχική τιμή πάει από 34.000 ευρώ και πέφτει κάπου 26.000 με επιδότηση...
Αν σκεφτείς ότι ένα corolla cross που βγήκε τώρα αρχίζει από 34000 καταλαβαίνει ο καθένας για τι προσφορα μιλαμε. 8000 που σου επιστρέφουν δεν είναι λίγα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
ffff.png

Το model Y πουλά σαν ζεστό κουλούρι. Ανταγωνίζεται συμβατικά αυτοκίνητα στα ίσια.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Αν δεν αλλάξουν τις μπαταρίες λιθίου με κάτι άλλο ....δεν αλλάζει τίποτα περιβαλλοντικά
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Αν δεν αλλάξουν τις μπαταρίες λιθίου με κάτι άλλο ....δεν αλλάζει τίποτα περιβαλλοντικά
Η μπαταρία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι αναλώσιμη. Της tesla αντέχουν 300.000 με 500.000 μίλια. Με τόσα χιλιόμετρα τα συμβατικά αυτοκίνητα αν δεν έχουν αποσυρθεί έχει μικρή αξία.



Το Model Y είναι αυτό που μοιάζει με κινητό κουβά σωστά;;

Από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα είναι. Ο ανταγωνισμός τρέχει και δεν προλαβαίνει.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Η μπαταρία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι αναλώσιμη. Της tesla αντέχουν 300.000 με 500.000 μίλια. Με τόσα χιλιόμετρα τα συμβατικά αυτοκίνητα αν δεν έχουν αποσυρθεί έχει μικρή αξία.

Αλλο λενε οι ερευνες
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η παραγωγή υδρογόνου είναι πανάκριβη και κυρίως έχει απώλειες.
202046E1-138A-4125-BE11-443592758C25.jpeg


Η φόρτιση μπαταριας θα είναι πολύ πιο οικονομική για τον καταναλωτή. Δεν χρειάζεται καν δίκτυο διανομής ούτε σοβαρές υποδομές
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητα ταξί στην Ελλάδα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Θα τους κλείσει όλους.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Αυτή είναι η μαγκιά του, ότι μπορεί και τα κάνει ανταγωνιστικά από θέμα κόστους με τα θερμικά ακόμα και χωρίς την επιδότηση.
Ένα golf με μεσαίο εξοπλισμό σου πάει στα 40 χιλιάρικα(γνωστός πήρε πρόσφατα), έχεις το model 3 να ξεκινάει από τα 42 που είναι μια κατηγορία πάνω κιόλας.
Βάλε και τις επιδοτήσεις, όντως the end.

Όσοι μιλάνε για την ποιότητα κατασκευής που είχε πράγματι θέματα και πλέον έχει βελτιωθεί κάνουν ένα βασικό λάθος, συγκρίνουν model 3/model y με αυτοκίνητα bmw,mercedes κλπ.
Δεν είναι εκεί η σύγκριση, για εκείνες τις κατηγορίες απευθύνονται τα model s/x.

Τα model 3/y είναι στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων και πλέον είναι και τιμολογιακά εκεί.

Για Ελλάδα πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές φόρτισης αλλά μας βοηθάει ότι είμαστε μικρή χώρα.
Η tesla πλέον με τους superchargers σε Αθήνα, Αταλάντη, Λάρισα, Πάτρα σου επιτρέπει να φτάνεις άνετα σχεδόν πάντου χωρίς να χρειαστεί φορτιστές άλλων.
Όταν μπουν superchargers Ιωάννινα(επίσημα λένε q1 2024), Θεσσαλονίκη(λογικά μέσα στο 2024) και κάπου χαμηλά στην Πελοπόννησο θα μπορείς να πηγαίνεις και ταξίδια όπου θες χωρίς να σκέφτεσαι καν την φόρτιση, μόνο ότι κάθε 300-400 χιλιόμετρα θα κάνεις 15 λεπτά στάση και τότε θα είναι μονόδρομος να πάρεις tesla αν δίνεις πάνω αό 30-35 χιλιάδες για αυτοκίνητο.

Ως τότε μπορώ να βρω αρκετές περιπτώσεις για τις οποίες καλύτερα θερμικό, ας πούμε αν κάποιος κάνει συχνά λόγω δουλειάς ταξίδια προς βόρεια ελλάδα χωρίς διανυκτέρευση είναι λίγο πιο ζόρι γιατί θα πρέπει να προγραμματίζει όταν φτάνει εκεί να βρίσκει κάποιο πάρκινγκ με φορτιστές ή κάτι αντίστοιχο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Ήδη το Tesla Model Y είναι το πιο selling car στην Ευρώπη του 2023 (Q1 2023)
όχι μόνο των ηλεκτροκίνητων αλλά όλων των αυτοκινήτων. Στην Αμερική έχουμε νέα μείωση τιμών (τρίτη στη σειρά) που πιθανόν να έρθει στην Ευρώπη.

Στην Ελλάδα κάνει ατομικό ρεκόρ πωλήσεων.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.

Θα τους κλείσει όλους.

Ήδη το Tesla Model Y είναι το πιο selling car στην Ευρώπη του 2023 (Q1 2023)
όχι μόνο των ηλεκτροκίνητων αλλά όλων των αυτοκινήτων. Στην Αμερική έχουμε νέα μείωση τιμών (τρίτη στη σειρά) που πιθανόν να έρθει στην Ευρώπη.

Στην Ελλάδα κάνει ατομικό ρεκόρ πωλήσεων.
Η τιμή των τεσλα πέφτει για 2 λόγους α) γιατί έπεσε η τιμή του λιθιου και β) για να παραμείνει ανταγωνιστική. Προς το παρόν έχει τρελή κυριαρχία λόγω first mover advantage και οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών την ενισχύουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού, αλλά αυτή σταδιακά όλο και θα μειώνεται, λόγω του ανταγωνισμού. Τα περιθωρια κέρδους της παραμένουν αρκετά μεγάλα, οπότε τους παίρνει εύκολα να ρίξουν κιαλλο της τιμές για να κρατήσουν την κυριαρχιά (πιθανόν για την επόμενη δεκαετία), μέχρι να φτάσει σε ισορροπία με τις υπόλοιπες εταιρείες. Ενιγουέι, η ηλεκτροκίνηση απ' ότι φαίνεται θα είναι σύντομα μονόδρομος, οι τιμές των αυτοκινήτων θα ειναι καλύτερες συγκριτικά με σήμερα, αλλά θαρρώ θα παραμείνουν ακριβότερες σε σχέση με των ΕΚ. Οι περισσότερο κερδισμένοι θα βγουν αυτοί που επένδυσαν νωρίς σε ΦΒ και έχουν χώρο για δικό τους φορτιστή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η τιμή των τεσλα πέφτει για 2 λόγους α) γιατί έπεσε η τιμή του λιθιου και β) για να παραμείνει ανταγωνιστική. Προς το παρόν έχει τρελή κυριαρχία λόγω first mover advantage και οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών την ενισχύουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού, αλλά αυτή σταδιακά όλο και θα μειώνεται, λόγω του ανταγωνισμού. Τα περιθωρια κέρδους της παραμένουν αρκετά μεγάλα, οπότε τους παίρνει εύκολα να ρίξουν κιαλλο της τιμές για να κρατήσουν την κυριαρχιά (πιθανόν για την επόμενη δεκαετία), μέχρι να φτάσει σε ισορροπία με τις υπόλοιπες εταιρείες. Ενιγουέι, η ηλεκτροκίνηση απ' ότι φαίνεται θα είναι σύντομα μονόδρομος, οι τιμές των αυτοκινήτων θα ειναι καλύτερες συγκριτικά με σήμερα, αλλά θαρρώ θα παραμείνουν ακριβότερες σε σχέση με των ΕΚ. Οι περισσότερο κερδισμένοι θα βγουν αυτοί που επένδυσαν νωρίς σε ΦΒ και έχουν χώρο για δικό τους φορτιστή.
Δεν έχει μόνο τα Τεσλα ηλεκτροκίνητα που επιδοτούνται αλλά είναι η μόνη που έριξε τις τιμές. Η πρώτη που πήγε στη ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη πρέπει να ήταν η BMW με το ΒΜW i3 που έχει σταματήσει να κυκλοφορεί (κρίμα).

Η Tesla πάει τρένο γιατί έχει καταφέρει να γίνει viral αλλά δεν ειναι μόνο αυτό. Στις χώρες που έχει παρουσία φτιάχνει δίκτυο ταχυφορτιστών που μπορεί να φορτίζει το αυτοκίνητό του κάποιος γρήγορα και φθηνά (αρχικά δωρεάν σε κάποιες χώρες όπως την Ελλάδα). Επίσης έχει φέρει νεα νοοτροποία στα αυτοκίνητα (τη νοοτροπία των smartphone). Κάθε λίγο updates που συνεχώς προστίθονται δυνατότητες.

Το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση γιατί είναι πολιτική απόφαση. Οι επιδοτήσεις ήδη σταματάνε σε αρκετές χώρες και από το 2024 έρχονται τιμωρητικά (αντιλαϊκά) μέτρα πανευρωπαικά. Φόρο άνθρακας και άλλα τέτοια.

Αν σκεφτούμε ότι τα Τesla είναι αμερικανικής νοοτροπίας αυτοκίνητα που δεν ταιριάζουν στην Ευρώπη και σίγουρα στην Ελλάδα, όταν 2, 3 χρόνια κυκλοφορίσει ένα hatchback θα ξεπεράσει και το yaris στην Ελλάδα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Σε λίγα χρόνια που θα τα αλλάξουν οι κυβερνήσεις όπως έγινε και με το diesel εκεί να δεις κλάμα οι οπαδοί της ηλεκτροκίνησης.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top